28 Σεπτεμβρίου 2014

Γεωργιάδης: Κανείς δεν μου τράβηξε το αφτί για τη δήλωση για τις τράπεζες.. αλλά αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ bankrun θα γίνει

Σε δική του πρωτοβουλία απέδωσε ο Αδωνις Γεωργιάδης την απόφασή του να στρογγυλέψει τη δήλωσή του σχετικά με την απόσυρση των καταθέσεων από τις τράπεζες, η οποία προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις στο πολιτικό σκηνικό.

«Εχω καθημερινή επαφή και επικοινωνία με τον πρωθυπουργό και κανείς δεν μου ''τράβηξε το αυτί''», είπε  κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ενώ πρόσθεσε ότι «μόνος μου είπα πως ήταν περισσότερο ωμή από όσο έπρεπε η δήλωσή μου για τις τράπεζες».

Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε για μία ακόμη φορά στην Bank of America και της γαλλικής BNP Paribas που σημειώνουν πως σε περίοδο πολιτικής αστάθειας υπάρχει εκροή καταθέσεων.

«Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας», συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης, επαναλαμβάνοντας τη θέση του πως από τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι θα κρατικοποιήσει το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας αυτομάτως η χώρα βγαίνει από το Ευρωσύστημα.