Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό: «Επιθεώρηση Προσωπικότητας & Κοινωνικής Ψυχολογίας» λύνει το μυστήριο σχετικά με τον ποιον άνδρα μια γυναίκα θεωρεί ιδανικό για να τον παντρευτεί, ποιον άνδρα για να κάνει μια εφήμερη σχέση και ποιον εντελώς ακατάλληλο και για τα δυο.
Η έρευνα έγινε από επιστημονικές ομάδες των πανεπιστημίων του Τέξας και της Μινεσότα και σε αυτή συμμετείχαν περισσότεροι από 1500 εθελοντές και εθελόντριες.
Οι επιστήμονες λοιπόν διαπίστωσαν ότι οι περισσότεροι άνδρες νιώθουν αδύναμοι μπροστά στις γυναίκες και προκειμένου να πλησιάσουν και να «ρίξουν» μια γυναίκα δεν εμπιστεύονται το μυαλό ή το χιούμορ τους αλλά επιδεικνύουν τη δύναμη τους και το status τους και χρησιμοποιούν διάφορα είδη πολυτελείας (ακριβά ρούχα, ρολόγια, αυτοκίνητα).
Από την άλλη οι επιστήμονες διαπίστωσαν ένα παράδοξο: οι γυναίκες θεωρούν έναν άνδρα ελκυστικό όταν διαθέτει κάποιο σπορ αυτοκίνητο. Όμως την ίδια στιγμή οι γυναίκες γνωρίζουν καλά μέσα τους ότι το αυτοκίνητο είναι ο δούρειος ίππος προκειμένου να τις ρίξει. Αυτόν τον άνδρα και κατ’επέκταση όλους όσοι χρησιμοποιούν υλικά μέσα τους θεωρούν τέλειους για σχέση, αλλά τους βάζουν σε δεύτερη μοίρα για τον γάμο.
Οι επιστήμονες ανέλυσαν αυτή τη συμπεριφορά και κατέληξαν ότι, οι άντρες που χρησιμοποιούν υλικά αγαθά, με σκοπό να προσελκύσουν τις γυναίκες, στέλνουν λάθος μήνυμα. Δείχνουν να ενδιαφέρονται μόνο για το σεξ, όπως ακριβώς κάνουν και τα αρσενικά παγώνια που τεντώνουν την ουρά τους μπροστά στα θηλυκά.
Η επικεφαλής των ερευνητών, Τζιλ Σάντι, επίκουρη καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Σαν Αντόνιο τόνισε: «Προφανώς και οι γυναίκες αρέσκονται να ξοδεύουν χρήματα σε ακριβά αντικείμενα, αλλά στην προσπάθειά τους να βρουν έναν σύντροφο δεν επενδύουν σε αυτά όπως οι άντρες».
Συμπέρασμα: Το χιούμορ, και η εξυπνάδα σε έναν άνδρα παραμένουν τα πιο δυνατά όπλα στην φαρέτρα του.