13 Φεβρουαρίου 2015

To γράμμα του Johnny Cash στην June Carter είναι(;) το καλύτερο ερωτικό γράμμα όλων των εποχών

Το έγραψε το 1994 στη γυναίκα του, όταν ήταν ήδη παντρεμένοι επί 25 χρόνια - Ένας από τους καλύτερους συνθέτες και μουσικούς όλων των εποχών, ο Johnny Cash, φαίνεται οτι είναι πια και ο καλύτερος συγγραφέας ερωτικών επιστολών

Ο «Άνδρας στα Μαύρα» όπως ήταν γνωστός ο Johnny Cash, ήταν γνωστός για τον έντονο του χαρακτήρα, αλλά και για την έντονη του σχέση με την σύζυγο του June Carter.
Η ιστορία τους μάλιστα έγινε και ταινία με τους Joachin Phoenix και Reese Witherspoon στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Το 1994, ήδη παντρεμένος περίπου 25 χρόνια με την June, της έγραψε ένα ερωτικό γράμμα για τα 65α γενέθλια της. Και πρόσφατα αυτό το γράμμα ψηφίστηκε ως το καλύτερο ερωτικό γράμμα που γράφτηκε ποτέ. Την έρευνα έκανε η εταιρεία Beagle Street.

To γράμμα γράφει τα εξής:

Πριγκίπισσα Χρόνια Πολλά
Γερνάμε και συνηθίζουμε ο ένας τον άλλον. Σκεφτόμαστε το ίδιο. Διαβάζουμε ο ένας την σκέψη του άλλου. Ξέρουμε τι θέλει ο άλλος χωρίς να ρωτάμε. Κάποιες φορές εκνευρίζουμε ο ένας τον άλλον. Και κάποιες φορές έχουμε τον άλλο δεδομένο.

Αλλά μια στο τόσο, όπως σήμερα, τα σκέφτομαι και συνειδητοποιώ πόσο τυχερός είμαι που μοιράζομαι την ζωή μου με την καλύτερη γυναίκα που έχω γνωρίσει. Ακόμα με εντυπωσιάζεις και με εμπνέεις. Με επηρεάζεις να γίνω καλύτερος. Είσαι το αντικείμενο του πόθου μου και ο νούμερο ένας λόγος για την ύπαρξη μου στη γη. Σε αγαπάω πάρα πολύ.
Χρόνια σου πολλά Πριγκίπισσα
Τζον



Ανάμεσα στα γράμματα του ζευγαριού υπάρχει και αυτή η αυτοσχέδια καρδιά με ευχή που έγραψε ο Cash για την June Carter το 1987.