14 Αυγούστου 2015

ΜΕΧΡΙ ΚΙ Η ΡΑΧΗΛ ΡΕ ΜΑΛ@ΚΑ! «Σας έχω γραμμένους, όταν τελειώσει το τσίρκο πείτε μου να'ρθω να ψηφίσω και να ευχαριστήσετε τους θαμώνες του Hilton»

Όταν τελείωσει το τσίρκο πείτε μου να έρθω να ασκήσω τα καθήκοντα μου προς τον λαό.....ανέφερε η Ραχήλ Μακρή

Σε ευθεία επίθεση κατά όσων διαδραματίζονται στην Βουλή και ειδικά κατά του ΣΥΡΙΖΑ προέβη η Ραχήλ Μακρή

Σε αναρτήσεις που πραγματοποίησε σε κοινωνικά δίκτυα ανέφερε απευθυνόμενη προς την Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Φυσικά και σχεδιάζουν να σε τελειώσουν.
Μάλιστα έβαλαν τα υπόλοιπα πολιτικά μορφώματα της διαπλοκής να τον βοηθήσουν.
Και φυσικά έχουν και τις ευλογίες του Μαξίμου γιατί από μόνος του δεν τα κάνει.
Εδώ διαβάζει από ραβασάκια που βγάζει από τις τσέπες.
Όσο για τον διαγωνισμό για του ποιος ειναι ποιο αριστερός εγώ δεν είδα ποτέ αριστερούς να ψηφίζουν μέτρα κατάλυσης των εργασιακών δικαιωμάτων. Και για να μην το ξεχάσω το ίδιο ειπε και σε μένα σήμερα.
Γεια σου ρε φίλη αριστερέ που από σήμερα φόρεσες και κουστούμι για να ψηφίσεις μνημόνια.
Γεια σου αριστερέ αγωνιστή που ήρθες να διώξεις αυτή η οποία σας έκανε κυβέρνηση δουλεύοντας σκληρά στην Βουλή επί 2,5 χρόνια.
Αυτή που δεν έβγαλε ποτέ ραβασάκια και ξέρει να διαβάζει κανονισμό ενώ εσάς σας κάνει μαθήματα ο Βορίδης.
Όσο για το τελειώσατε στο ξαναλέω και δημοσίως για να το εμπεδώσεις.
Σας έχω γραμμένους.

Σε άλλο σχόλιο ...να ευχαριστήσετε και τους θαμώνες του Hilton  

1:37 η έναρξη της ολομέλειας.
Έτσι στα σκοτάδια όταν ο λαός κοιμάται.
Όταν τελείωσει το τσίρκο πείτε μου να έρθω να ασκήσω τα καθήκοντα μου προς τον λαό.
Και Μόλις το ψηφίσετε μην ξεχάσετε να ευχαριστήσετε και τους θαμώνες του χιλτον που σας άφησαν να το περάσετε από την Βουλή.
Το σκοτάδι δεν μπορεί να διώξει το σκοτάδι.
Martin Luther King, 1929-1968,

Για τις τράπεζες 

Ανέφερε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ οτι οι δανειστές έκλεισαν τις τράπεζες και σας έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο.
Σας ενημερώνω οτι τις τραπεζες τις έκλεισε η κυβέρνηση σας με πράξη νομοθετικού περιεχομένου κατόπιν εντολής των τραπεζιτών που έβγαλαν τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων από την ανακεφαλαιοποίηση στα νησιά Κέυμαν και της εντολής του κ Στουρνάρα που τελεί υπό την προστασία σας.

Για τον Στουρνάρα 

Οχι μονο δεν συνεργαστήκατε όταν ζητούσαμε να έρθει στην Επιτροπή θεσμών και διαφάνεια ο Στουρνάρας αλλά φροντίσατε μέσα από τις μονταζιέρες του Μαξίμου να επιτίθεστε χυδαία στους εκπροσώπους του λαού που αγωνίζονται για την τήρηση των θεσμικών διαδικασιών του κανονισμού της Βουλής και του Συντάγματος.

wwww.bankingnews.gr