07 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Αλιάγας κάνει την καλύτερη διαφήμιση στη χώρα -Το ντοκιμαντέρ του για την Ελλάδα που είδαν 4 εκατ. Γάλλοι [εικόνες]

Τις ομορφιές και τη μοναδικότητα της Ελλάδας αποφάσισε να αναδείξει για ακόμα μία φορά ο Νίκος Αλιάγας, κάνοντας την απόλυτη διαφήμιση της χώρας στους Γάλλους.
Σε ένα οδοιπορικό, που παρουσίασε στην επιτυχημένη του εκπομπή «50 minutes inside» στο γαλλικό TF1, συνέδεσε τον πολιτισμό, τα νησιά και εκείνους που αγαπούν και προωθούν τη χώρα κάτω από τον ελληνικό ουρανό.
Ανάμεσά τους ο Ζαν Πολ Γκοτιέ, ο οποίος μαζί με τον παρουσιαστή περπάτησαν στα σοκάκια της Υδρας. Και οι δύο φορούσαν τη συλλεκτική μαρινιέρα με τη Μελίνα Μερκούρη, που φέρει την υπογραφή του διάσημου σχεδιαστή και τα έσοδα της οποίας διατίθενται αποκλειστικά για τους σκοπούς του Ιδρύματος «Μελίνα Μερκούρη».

Εκτός από τον Γάλλο σχεδιαστή, στο οδοιπορικό του συνομίλησε με την πρόεδρο του IFG, Ασπασία Λεβέντη. Το Ιδρυμα έχει αναλάβει να ανεγείρει το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δήλου.

Με τον συλλέκτη Τέχνης, Δάκη Ιωάννου
Με τον καλλιτέχνη Paul Chan