08 Δεκεμβρίου 2015

ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤ'ΑΡΧ@ΔΙΑ ΣΟΥ! Φαλελάκης: Ο Μηνάς θα ήθελε να σωπάσω - ΒΙΝΤΕΟ

[Ποιοι είστε όλοι εσείς ρε καραγκιόζηδες που αποφασίζετε ότι ο εκλιπών ήταν λάθος στην άποψη να μη δημοσιοποιήσει την ομοφυλοφιλία του και τον κρεμάτε στα μανταλάκια; Ποιοι είναι οι γελοίοι; Αυτοί που λένε σεβαστείτε ότι δεν ήθελε να το πει ή τα διαφορα φασιστοειδή Βούροι και Καπουτζίδηδες που αποφασίζουν αντ΄ αυτού ότι έπρεπε να το είχε πει και το φωνάζουν μόλις πέθανε; Αντε καραγκιόζηδες... κρυφόπο@στες (με την καλή έννοια!)]

Ο ηθοποιός Κώστας Φαλελάκης μίλησε στο Tlife για τον σύντροφό του Μηνά Χατζησάββα, το σύμφωνο συμβίωσης και για τον Φαήλο Κρανιδιώτη.

Πιστεύετε ότι με αυτό που κάνατε ανοίξατε το δρόμο για τα υπόλοιπα ζευγάρια. Ταρακουνήσατε την κοινωνία;

Ο Μηνάς θα ήθελε να σωπάσω. Ότι είχα να πω το είπα στην κηδεία του. Ο προβολέας της ζωής μου έσβησε.. Θα πω μόνο δυο λογια... Με πληγώνει η υποκρισία της κοινωνίας... Για παράδειγμα. Ενώ όλοι ήξεραν για το AIDS, έγινε γνωστό όταν πέθανε ο Ροκ Χάτσον. Τώρα έπρεπε να πεθάνει ο Μηνάς για να μαθευτεί κάτι που όλοι ήξεραν; Ότι πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν αυτονόητα πράγματα με τον σύντροφό τους; Δηλαδή όταν έφυγε ο Μηνάς ανακάλυψαν όλοι αυτό το πρόβλημα; Γνωρίζω πολλά ζευγάρια που πέρασαν χειρότερα.. Που οι συγγενείς δεν άφησαν τον σύντροφο να πάει ούτε στην κηδεία! Εγώ ήμουν τυχερός... με αγαπούσαν... Είπα πολλά όμως δε θέλω να πω άλλα.

Για τον Φαήλο Κρανιδιώτη ο Κώστας Φαλελάκης στην αρχή δεν ήθελε να απαντήσει καθόλου. Μετά όμως θέλησε να απαντήσει μόνο με, τη γνωστή παπαριά που κολλάει παντού, από μνημόνια, περικοπές συντάξεων μέχρι το outing... ένα ποίημα του Γερμανού Πάστορα Μάρτιν Νίμελερ:

Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους εβραίους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει.

Δείτε το βίντεο από το E: