09 Απριλίου 2016

ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ με τον Πετράν: Απαίτησε σοφέρ για να βγει στο TV100! - `Δεν μου περίσσευαν για ταξί!`

Αρχισυντάκτης στον τηλεοπτικό σταθμό TV100, στη Θεσσαλονίκη, “καρφώνει” τον Πέτρο Τατσόπουλο, ο οποίος δεν εμφανίστηκε σε εκπομπή που ήταν καλεσμένος, καθώς δεν έγινε δεκτό το αίτημά του να στείλουν... σοφέρ για να τον μεταφέρει στο κανάλι!

Το περιστατικό κατήγγειλε ο αρχισυντάκτης της εκπομπής, Βαγγέλης Πλάκας, στο Facebook: ''O κ. Πέτρος Τατσόπουλος μας ζήτησε για να έρθει στην εκπομπή να στείλουμε στο ξενοδοχείο που μένει αυτοκίνητο για την μεταφορά του. Σημειωτέον πως επόμενος καλεσμένος ήταν ο κ. Βαγγέλης Αυγούλας, τυφλός, που δεν ζήτησε κάτι ανάλογο. Αν το ζητούσε ο δεύτερος θα έστελνα ή θα πήγαινα εγώ να βοηθήσω, στον πρώτο, έ... όχι''.

Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από τον Πέτρο Τατσόπουλο, μέσω Facebook. Όπως τονίζει, μεταξύ άλλων, "Δεν μου περίσσευαν για να πάρω ταξί".

"Λοιπόν. Είπα να μην σας απασχολήσω με αυτή την απίθανη μαλακία, αλλά επειδή βλέπω να αναπαράγεται, ακόμη και από καλόπιστους ανθρώπους, με ταχύτητα πυρκαγιάς, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω για μία και μόνη φορά -και υπόσχομαι να μην επανέλθω. Προχτές είχα εκδήλωση στον ΙΑΝΟ Θεσσαλονίκης. Η ΑΔΕΔΥ είχε κηρύξει, ως γνωστόν, 24ωρη απεργία. Τα αεροπλάνα δεν πετούσαν. Το "Μεταίχμιο" επέκτεινε κατά μία ημέρα την ενοικίαση αυτοκινήτου (κανονικά θα το έπαιρνα την επομένη, από τη Θεσσαλονίκη, για να πάω στην Ξάνθη, όπου είχα εκδήλωση την Παρασκευή το βράδυ) και οδήγησα 520 χιλιόμετρα μονοκοπανιά για να φθάσω στη Θεσσαλονίκη μόλις λίγη ώρα πριν από την εκδήλωση. Το ξενοδοχείο μου ήταν στη Σταυρούπολη -αρκετά μακριά από τον ΙΑΝΟ, για όποιον ξέρει από Θεσσαλονίκη. Πρόλαβα να μείνω μόλις μισή ώρα στο ξενοδοχείο κι έπειτα πήγα κατευθείαν στην εκδήλωση. Η εκδήλωση κράτησε σχεδόν τρεις ώρες. Ήμουν κουρασμένος. Πολύ κουρασμένος. Η συνέντευξη στον ΤV 100 ήταν προγραμματισμένη για την επομένη, νωρίς το πρωί. Ο TV 100 βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τον Λευκό Πύργο, στην καρδιά της πόλης, με το παρκάρισμα μια αληθινή δοκιμασία, για όποιον πάλι ξέρει από Θεσσαλονίκη. Ζήτησα από τον Βαγγέλη Πλάκα, τον δημοσιογράφο που με προσκάλεσε, να μου στείλει κάποιον συνεργάτη του, να με πάρει από το ξενοδοχείο, για να αποφύγω την ταλαιπωρία, επισημαίνοντας ότι ήμουν πολύ κουρασμένος από το σερί οδήγηση+εκδήλωση. Ο Πλάκας με ειρωνεύτηκε: "Καλή ξεκούραση. Είναι πολύ κουραστικό να πάρετε ταξί". Δεν μου περίσσευαν για να πάρω ταξί. Τα λεφτά μου από το "Μεταίχμιο" ήταν μετρημένα για τη βενζίνη και τη διατροφή μου. Δεν είχα πλέον και την παραμικρή όρεξη να συζητήσω για το βιβλίο μου με έναν τύπο που ήταν τόσο εξόφθαλμα αγενής και κακόπιστος. Τα υπόλοιπα, τα διάβασα την επομένη, όπως θα τα διαβάσετε κι εσείς παρακάτω. Ζήτησα, λέει... αμάξι με σοφέρ. Όποιος με γνωρίζει, κυλιέται ήδη στο πάτωμα από τα γέλια. Για τους υπόλοιπους, οφείλω να αποκαταστήσω την αλήθεια: ζήτησα λίαρ τζετ. Είπαμε: η μαλακία πρέπει να έχει όρια. Κάναμε λάθος. The sky is the limit. Καλό μεσημέρι από την Αλεξανδρούπολη".



Πηγή: thestival.gr