19 Μαΐου 2016

ΗΠΑ: Τώρα κατηγορούν την σέξι παρουσιάστρια καιρού για το σώμα της!

Το σκάνδαλο «sweater-gate» συνεχίζεται καθώς, όπως φαίνεται, οι Αμερικανοί δεν μπορούν να ξεχάσουν την εμφάνιση της σέξι παρουσιάστριας καιρού Liberte Chan στο Channel 5 στην Καλιφόρνια, η οποία το περασμένο Σάββατο αναγκάστηκε να φορέσει on air ζακέτα, επειδή κρίθηκε πως ήταν ντυμένη προκλητικά.

Τώρα, η νεαρή παρουσιάστρια υποστηρίζει ότι έχει δεχθεί εκατοντάδες email από ανθρώπους που την κατηγορούν όχι μόνο για την εμφάνισή της στο δελτίο καιρού, αλλά και για το σώμα της.

Όπως καταγγέλλει, έχει λάβει πολλά αρνητικά ακόμη και χυδαία μηνύματα στα οποία χρήστες του Διαδικτύου την της τονίζουν ότι έχει... χοντρά χέρια και άσχημο σώμα που δεν κάνει για την τηλεόραση!

«To θέμα έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις και δεν αφορά πια την ζακέτα», είπε μιλώντας στο περιοδικό Time, αλλά υπογράμμισε ότι δεν σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που ντύνεται στο μέλλον.

«Θα είμαι απλά ο εαυτός μου γιατί το να είμαι ο εαυτός δεν μου είχε προκαλέσει κανένα πρόβλημα μέχρι το περασμένο Σάββατο. Δεν θα κλάψω γι' αυτό που έγινε», ανέφερε ακόμη η Liberte, σημειώνοντας επίσης ότι υπήρξαν και πολλοί άνθρωποι που τάχθηκαν στο πλευρό της και την «βομβάρδισαν» με μηνύματα συμπαράστασης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πως παρά τα σχόλια των χρηστών στα social media, που χαρακτήριζαν το περιστατικό σεξιστικό και έκαναν λόγο για διαχωρισμό αντρών και γυναικών εργαζομένων στην τηλεόραση, αφού κανείς δεν υποχρεώνει τους άντρες να «καλυφθούν», η ίδια η παρουσιάστρια με ανάρτησή της στο Facebook υπερασπίστηκε το κανάλι της.

«Οι προϊστάμενοί μου δεν με υποχρέωσαν να φορέσω την ζακέτα, ήταν μια αυθόρμητη στιγμή. Αγαπώ αληθινά την δουλειά μου, συμπαθώ τους ανωτέρους μου και απολαμβάνω την συνεργασία με τους συναδέλφους μου. Οι άνθρωποι λένε ότι το γεγονός ήταν σεξιστικό και το αποκαλούν sweater-gate, εγώ δεν ένιωσα καθόλου προσβεβλημένη, βρήκα το συμβάν αστείο...», ήταν η ανάρτηση της παρουσιάστριας.