03 Ιουνίου 2016

ΣΟΚ! ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Η ΝΔ! Διαψεύδει ότι προσχώρησε στη ΝΔ ένας από τους 12 “πρώην” του Ποταμιού: Δεν ασχολούμαι με την πολιτική

Με δήλωσή του ο Νίκος Ρίζος, υποψήφιος βουλευτής Πέλλας και ένας από τους 12 του Ποταμιού που φέρονταν να υπογράφουν την δήλωση στελεχών που προσχωρούσαν στη Νέα Δημοκρατία, διαψεύδει την συμμετοχή του στην κίνηση.

Ο Νίκος Ρίζος αναφέρει χαρακτηριστικά: “H ενασχόληση μου με την πολιτική σταμάτησε μετα τις δυο εκλογικές αναμετρήσεις και το δημοψηφισμα παρόλα αυτα δεν κατάλαβαινω πως το να συμφωνείς με κάποιους για κάποιες αναγκαίες μεταρρύθμισεις που επρεπε να γίνουν εχθές απο αυτούς κατευθείαν σε κανει να προσχωρήσεις σε αυτο το πολιτικό χώρο αυτο ειναι άξιο απορίας.

Εγω μπορει να μην ξανασχοληθω με την κεντρική πολιτική σκηνή αλλα αυτο δεν μου απαγορεύει να ειμαι ενα απλό μέλος του Ποταμιου ,ουτε μου απαγορεύει να εχω πολιτική αποψη αλλα αυτα ειναι πολύ μακριά απο το ψεύδος οτι εγινα μέλος της Νέας Δημοκρατίας.”

Ο Νίκος Ρίζος με δήλωσή του τον περασμένο Μάρτη, είχε αποχωρήσει από το Ποτάμι αφήνοντας αιχμές για προσέγγιση του Ποταμιού με τον ΣΥΡΙΖΑ.