21 Αυγούστου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ! Στεφανίδη: Τραγουδούσε τον Εθνικό μας Ύμνο πάνω στο βάθρο - Ρίγη συγκίνησης

-Η Κατερίνα Στεφανίδη τραγουδούσε τον Εθνικό μας ύμνο πάνω στο πρώτο σκαλοπάτι του βάθρου των μεταλλίων για το επί κοντώ των γυναικών
-Η απονομή των μεταλλίων στο επί κοντώ των γυναικών έγινε μία ημέρα μετά τον τελικό και σήμερα ήταν ήρεμη και ψύχραιμη
-Νωρίτερα είχε μάθει ότι αυτή θα είναι η σημαιοφόρος της ελληνικής Ολυμπιακής ομάδας στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο, τα ξημερώματα της Δευτέρας
-Το... υπέροχό της ταξίδι στο Ρίο ολοκληρώθηκε με την αποψινή απονομή και αναμένεται στην πατρίδα μας την Πέμπτη 24 Αύγουστου

Την τελευταία ημέρα του στίβου στους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν είχαμε ελληνική συμμετοχή στα αγωνίσματα, αλλά... στο βάθρο του επί κοντώ και μάλιστα στην πρώτη θέση.

Εκεί ανέβηκε η Κατερίνα και τραγούδησε τα λόγια του Εθνικού μας Ύμνου.

Είναι απίστευτο, αλλά αληθινό πως αυτές τις στιγμές μας τις χάρισε ένα 26χρονο κορίτσι που φοβάται τα ύψη: «Μπορεί να ακουστεί περίεργο για μια άλτρια του επί κοντώ, αλλά φοβάμαι τα ύψη. Ακόμη κι αν είμαι 60 εκατοστά από το έδαφος, φρικάρω! Ήμουν πάνω σε μια σκάλα τις προάλλες και βοηθούσα τον άνδρα μου να βιδώσει κάτι στο σπίτι μας. Δεν μπορούσα να φτάσω από το δεύτερο σκαλί και ήταν αδύνατο να ανέβω στο τρίτο. Αν είμαι ψηλά, ζαλίζομαι και έχω ναυτία και φοβάμαι πως θα πέσω. Είναι περίεργο γιατί ποτέ δεν αισθάνθηκα να φοβάμαι τα ύψη όταν κάνω επί κοντώ. Νομίζω αισθάνομαι να έχω περισσότερο έλεγχο. Ξέρω, ακούγεται τρελό».