01 Δεκεμβρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-Η όμορφη συγκυβερνήτης που έχασε τη ζωή της στην μοιραία πτήση της Τσαπεκοένσε-Το αεροσκάφος πετούσε 20 λεπτά με «άδειες» δεξαμενές καυσίμου

Η συντριβή του αεροπλάνου που μετέφερε τους παίκτες της Τσαπεκόενσε προκάλεσε σοκ στον πλανήτη, με 71 ανθρώπους να βρίσκουν τραγικό θάνατο.
Ανάμεσά τους και η Σίσυ Αρίας, η οποία πραγματοποιούσε την πρώτη της πτήση ως συγκυβερνήτης. Λίγο πριν την απογείωση της μοιραίας πτήσης, η όμορφη πιλότος είχε δώσει συνέντευξη στην οποία μιλούσε για την μεταφορά των ποδοσφαιριστών της Τσαπεκοένσε.

Μεταξύ άλλων, τόνισε πως είναι σημαντικό που μια βραζιλιάνικη ομάδα επέλεξε μια αεροπορική εταιρεία της Βολιβίας να τους μεταφέρει στον τελικό του Copa Sudamericana στο Μεντεγίν.

Η Σίσυ, που εργαζόταν ως μοντέλο, πήρε πτυχίο πιλότου στο Μαϊάμι και ήταν έτοιμη να κατακτήσει τους αιθέρες, ωστόσο, η μοίρα είχε άλλα σχέδια για εκείνη.

Στα 29 της έχασε την ζωή της στο αεροπορικό δυστύχημα, γεμίζοντας θλίψη την οικογένειά της.

Ο πατέρας της Χόρχε Αρίας, γνωστός Κολομβιανός δημοσιογράφος, ανέβασε στο Facebook μια συγκινητική ανάρτηση.

«Ελπίζω ο Θεός να την κρατήσει στη δόξα του. Κορίτσι μου, σε αγαπώ, σε αγάπησα και θα σε αγαπώ για πάντα. Αγάπη, δεν ξέρω πώς θα είναι η ζωή μου χωρίς εσένα. Σισίτα, το κορίτσι μου για πάντα», έγραψε.

Ο Χόρχε Αρίας, που είχε το θλιβερό καθήκον να ταξιδέψει στην Κολομβία και να αναγνωρίσει τη σορό της κόρης του, αποκάλυψε τι είπε με την Σίσυ πριν πετάξει με το αεροσκάφος.

«Η γυναίκα μου αισθάνεται πως η Σίσι είναι ζωντανή αλλά ξέρουμε ότι έχει επιβεβαιωθεί η καταστροφή. Μίλησα με την κόρη μου πριν πετάξει και τη συμβούλευσα να μην ξεχάσει όλα τα πράγματα που έμαθε. Όταν είπε αντίο ο ένας στον άλλο συμφωνήσαμε να συναντηθούμε το Σάββατο και ένιωσα καλά γιατί είχα συνηθίσει πια να την βλέπω να ταξιδεύει», είπε.


Με ένα συγκλονιστικό μήνυμα την αποχαιρέτησε και ο αδελφός της Τζούνιορ Αρίας Παραβιτσίνι.

«Αγαπημένη μου αδερφή, θα μου λείπεις για το υπόλοιπο της ζωής που μου έχει μείνει, δεν έχω λόγια για να εκφράσω όλο τον πόνο και το κενό που αισθάνομαι. Ήσουν η αδερφή ψυχή μου και με άφησες, μας άφησες. Για τους πατεράδες, τους γιους, τα αδέρφια και όλους τους ανθρώπους που σε αγάπησαν, ήσουν το πιο αγαπητό άτομο. Ελπίζω να σε δω ξανά όταν θα φτάσω στο τέλος του δρόμου του Θεού. Η ψευδαίσθηση ότι θα σε δω ζωντανή έχει πεθάνει. Θα σε αγαπώ για πάντα αγαπημένη μου αδερφή ψυχή», ανέφερε.






Απίστευτο: Το αεροσκάφος που συνετρίβη στην Κολομβία πετούσε 20 λεπτά με «άδειες» δεξαμενές καυσίμου

Είχε εφοδιαστεί με καύσιμα για πτήση τεσσάρων ωρών αλλά βρισκόταν στον αέρα για 4 ώρες και 20 λεπτά πριν τη συντριβή του
Είκοσι λεπτά μόνο με τις... αναθυμιάσεις πετούσε το αεροσκάφος των LAMIA Airlines που συνετρίβη σε βουνό στην Κολομβία όπως προκύπτει από τα στοιχεία για την πτήση.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία το αεροσκάφος είχε εφοδιαστεί για πτήση διάρκειας τεσσάρων ωρών αλλά είχε συμπληρώσει τέσσερις ώρες και είκοσι λεπτά στον αέρα πριν τη συντριβή του και επομένως για το διάστημα αυτό πετούσε με ό,τι αποθέματα είχε στις εφεδρικές του δεξαμενές.

Η πορεία της μοιραίας πτήσης


Το στοιχείο αυτό έρχεται λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη των τελευταίων δραματικών λεπτών της πτήσης και τις συνομιλίες που είχε ο πιλότος Μιγκέλ Κουιρόγκα με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου στο Μεντεγίν.

«Κυρία, πλήρης διακοπή λειτουργίας των οργάνων στην πτήση 933 της LAMIA, υπάρχει πλήρης διακοπή των ηλεκτρονικών συστημάτων, είμαστε χωρίς καύσιμα» ακούγεται η φωνή του Βολιβιανού κυβερνήτη Μιγκέλ Κουιρόγκα ενώ απευθύνεται προς το Πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Μεντεγίν σε ένα ηχητικό ντοκουμέντο που προβλήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Κολομβίας.

«Έκτακτη ανάγκη στα καύσιμα, κυρία» προσθέτει, ζητώντας να του δοθεί επειγόντως άδεια προσγείωσης.

Όπως μετέδωσε η βραζιλιάνικη εφημερίδα «O Globo» ήδη από την Τετάρτη το βράδυ έχει ξεκινήσει επίσημη έρευνα για τις συνθήκες συντριβής του αεροπλάνου.

Ο επικεφαλής της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας της Κολομβίας επιβεβαίωσε, πάντως, ότι το αεροσκάφος ήταν χωρίς καύσιμα την ώρα της συντριβής αλλά επιχείρησε να ρίξει την ευθύνη στην αεροπορική εταιρεία λέγοντας ότι διεθνείς κανονισμοί επιβάλουν τα αεροσκάφη να έχουν καύσιμα σε εφεδρεία όταν πετούν ανάμεσα σε αεροδρόμια και η LAMIA δεν το είχε κάνει αυτό.