04 Ιανουαρίου 2017

Παυλίνα Βουλγαράκη: H κόρη του γνωστού πολιτικού τώρα και σε ρόλο... μοντέλου![pics]

Μετά την επιτυχία του πρώτου της δίσκου “Λαβύρινθοι” η κόρη του Γιώργου Βουλγαράκη, Παυλίνα ετοιμάζει το επόμενο μουσικό της βήμα και ποζάρει σε ρόλο μοντέλου με ροκ διάθεση. Η νεαρή τραγουδοποιός μιλά για τη νέα της δουλειά στο instyle και φωτογραφίζεται με boho alternative σύνολα.
Σιγά σιγά ολοκληρώνονται οι διαδικασίες ηχογράφησης. Το κοινό σημείο αναφοράς με τον πρώτο δίσκο είναι πως περιλαμβάνει όλα όσα έχω αισθανθεί και έχω την ανάγκη να εξωτερικεύσω. Παρ' όλα αυτά, ο ήχος διαφέρει κατά πολύ. Θα είναι ροκ με παραδοσιακές επιρροές”, αποκάλυψε η Παυλίνα Βουλγαράκη.


Όσο για το στυλ και τα ρούχα που επιλέγει, αποκαλύπτει: “Αγαπώ τις vintage δημιουργίες που προέρχονται από την γκαρνταρόμπα της γιαγιάς μου- ήταν πολύ πιο μπροστά από την εποχή της- αλλά και της μητέρας μου. Σπάνια θα βγω για shopping, αλλά έχω αδυναμία στα χειροποίητα κοσμήματα με gypsy χαρακτήρα”.


Διάβασε περισσότερα στο Instyle που κυκλοφορεί!