Header Ads

ΠΑΡΤΙ ΣΠΙΡΤΖΗ-ΛΑΜΟΓΙΟΥ! Στην κοινοπραξία Καλογρίτσα και το τέταρτο τμήμα του δρόμου Πάτρα - Πύργος

Στην κοινοπραξία Καλογρίτσα και το τέταρτο τμήμα του δρόμου Πάτρα - Πύργος
Η κοινοπραξία Τοξότης - Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα αναμένεται να κηρυχθεί προσωρινός μειοδότης και για το τέταρτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, από την Κυλλήνη έως τη Βάρδα.

Η κοινοπραξία κατέθεσε τη χαμηλότερη προσφορά, με έκπτωση 51%.

Το τμήμα Κυλλήνη - Βάρδα έχει μήκος περίπου 10 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 71 εκατομμύρια ευρώ. Η κοινοπραξία του ομίλου Καλογρίτσα έχει κηρυχθεί προσωρινός μειοδότης και για τα τρία προηγούμενα τμήματα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, προσφέροντας υψηλές εκπτώσεις που υπερβαίνουν το 50%.

Ο συνολικός προϋπολογισμός για την κατασκευή και των οκτώ τμημάτων του έργου ανέρχεται σε 475 εκατομμύρια ευρώ.

ΝΔ: Παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, για να ικανοποιήσει τους "ημετέρους", ελπίζουμε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση αναφορικά με την σημερινή ολοκλήρωση της δημοπράτησης:

«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία "Τοξότης Α.Ε.", που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).

Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η "κατάτμηση" έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:

- Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων

-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου

- Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η "κατάτμηση" έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες

- Η "κατάτμηση" είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των "κατατμήσεων".

Θέλουμε ειλικρινά να ελίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους "ημετέρους", το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από Dizzo. Από το Blogger.