Για επιχείρηση λάσπης κατά του προσώπου του κάνει λόγο ο γενικός διευθυντής της ΝΔ, Νίκος Παπαθανάσης, αναφερόμενος στα όσα είπε σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Ο γενικός διευθυντής της ΝΔ, σχολιάζοντας όσα είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών για «πάρτι» στις αστικές συγκοινωνίες και ότι «θα τα δει εισαγγελέας» τόνισε:
«Είναι φανερό ότι ο κ. Σπίρτζης σε συνέχεια της ψευδούς του δήλωσης στη διαδικασία ακρόασης στη Βουλή ότι ως υπουργός του εποπτεύοντος υπουργείου είχε μιλήσει 1.000 φορές μαζί μου, ενώ η αλήθεια είναι ότι η μόνη επικοινωνία μας ήταν διάρκειας 30 δευτερολέπτων, δεν μπορεί να αντέξει τη σύγκριση των εποχών μας».
Ο κ. Παπαθανάσης στην ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:
«Ο κ. Σπίρτζης σε χθεσινή του τηλεοπτική εμφάνιση στην ΕΡΤ, αναφέρθηκε στο πρόσωπό μου προσπαθώντας να δημιουργήσει εντυπώσεις. Δεν υπολόγισε όμως ότι έχει κόντρα άνεμο και η λάσπη γυρίζει όλη καταπάνω του.
Ο κ. Σπίρτζης αποσιώπησε το γεγονός ότι το 2014, κατόπιν αιτήματός των διοικήσεων της ΣΤΑΣΥ, της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ (ο οποίος έχει και την ευθύνη της εκτύπωσης και καταστροφής των εισιτηρίων) έγινε έρευνα για το θέμα της διακίνησης εισιτηρίων από την διεύθυνση των Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ.
Επειδή όμως πέρα από τους ισχυρισμούς οποιουδήποτε, αυτό που μετράει είναι τα γεγονότα, ο κ. Σπίρτζης αντί να παριστάνει τον τιμητή, θα πρέπει να απολογηθεί για την τεράστια ζημιά έχει ο ίδιος προκαλέσει στις αστικές συγκοινωνίες.
• Προ Σπίρτζη η ΣΤΑΣΥ είχε λειτουργική κερδοφορία. Επί Σπίρτζη παράγει πάλι ελλείμματα.
• Προ Σπίρτζη, η ΣΤΑΣΥ, λόγω κερδοφορίας έπαψε να λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση και δεν επιβάρυνε ούτε ένα ευρώ τους Έλληνες φορολογούμενους. Επί Σπίρτζη επιβάλλονται νέοι φόροι και περικόπτονται συντάξεις για να καλύπτονται τα ελλείμματα της δικής του διοίκησης.
• Προ Σπίρτζη τα έσοδα της ΣΤΑΣΥ αυξάνονταν σταθερά σε ετήσια βάση. Επί Σπίρτζη μειώνονται σταθερά.
• Προ Σπίρτζη, συντάχτηκαν τα κανονιστικά έγγραφα για την λειτουργία της εταιρείας, κάτι που αναφέρεται ρητά και στο πόρισμα του ελεγκτή δημόσιας διοίκησης. Επί Σπίρτζη δεν έγινε ούτε ένα βήμα για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας της εταιρείας.
Και το σημαντικότερο όλων:
Προ Σπίρτζη, η ΣΤΑΣΥ, ως εταιρεία με λειτουργική κερδοφορία, ήταν έξω από την εποπτεία των θεσμών. Επί Σπίρτζη, λόγω των ελλειμμάτων που αυτός δημιούργησε, μπήκε στο στόχαστρο των θεσμών και εντάχθηκε στο υπερταμείο.
Οι συγκοινωνίες σήμερα καταρρέουν και αυτό είναι «επίτευγμα» Σπίρτζη. Αυτός και μόνο αυτός ευθύνεται για την οικονομική κατάπτωση της ΣΤΑΣΥ, παρά τις προσπάθειες των εργαζόμενων που έκαναν και κάνουν καλά την δουλειά τους»
Τι είπε ο Χ. Σπίρτζης στην ΕΡΤ
Σχετικά με την ΣΤΑΣΥ και τον έλεγχο της Γενικής Επιθεωρήτριας Δημόσιας Διοίκησης , ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι στη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ έχουν βρεθεί δυο διακριτές παραβατικές συμπεριφορές.
Ο κ. Σπιρτζης είπε ότι υπάρχουν και άλλες αναφορές που μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα, και ότι η προηγούμενη διοίκηση είχε γνώση, ότι από το 2012 ότι οι διαδικασίες δεν τηρούνταν για τον τρόπο διακίνησης και επιστροφής εισιτηρίων, χωρίς να κάνει τίποτα.
Πρόσθεσε ότι ο προηγούμενος πρόεδρος και διευθύνων της ΣΤΑΣΥ είναι ο σημερινός γενικός διευθυντής της ΝΔ, ο κ. Παπαθανάσης και ζήτησε να τοποθετηθεί η ΝΔ επί του θέματος. Το πόρισμα, δήλωσε, το έχει ο γενικός επιθεωρητής και το έχει στείλει στον εισαγγελέα διαφθοράς.