27 Φεβρουαρίου 2018

Survivor 2: Επεσαν οι μάσκες και στους Διασήμους παρά τη νίκη [βίντεο]

Δεν μπορούν να μην κρατήσουν τα νεύρα τους οι γυναίκες στην ομάδα των Διάσημων,  με μερικές να τα έχουν βάλει με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Κι όμως μία κίνηση της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στην Ελένη Χατζίδου ήταν αρκετή για να ξεκινήσουν τα... «πισώπλατα μαχαιρώματα».


Συγκεκριμένα, το παιχνίδι της Δευτέρας είχε ως έπαθλο την επικοινωνία, ωστόσο ο δύσκολος στίβος μάχης ζόρισε αρκετά τους Μαχητές και κυρίως τους Διάσημους, οι οποίοι δεν έχουν κερδίσει το συγκεκριμένο έπαθλο τον τελευταίο μήνα.

Το παιχνίδι ήταν δύσκολο από άποψης εμποδίων και αντοχής, καθώς οι παίκτες έπρεπε να σκαρφαλώσουν σε αρκετά εμπόδια τα οποία ήταν μέσα στο νερό, ενώ αφού το έκαναν έπρεπε να γυρίσουν πάλι πίσω για να περάσουν ακόμη μία φορά από τον στίβο μάχης.

Την ώρα, λοιπόν, που οι Διάσημοι μάχονταν για να πάρουν προβάδισμα, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έκανε έξω φρενών την Ελένη Χατζίδου, τραβώντας της τα μαλλιά.

Η παρουσιάστρια σε μια αυθόρμητη κίνηση, τράβηξε την κοτσίδα της τραγουδίστριας, πράγμα που την εκνεύρισε.

«Θα φας σφαλιάρα, μην  με ξαναπειράξεις, έτσι;», της είπε φανερά τσαντισμένη. «Σοβαρά, τώρα. Μην μου τραβάς μαλλιά και τέτοια, μου γυρνάει το μάτι», πρόσθεσε.

Τότε, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου της απάντησε: «Καλά, πρώτη φορά σου το έκανα και να έρθεις να μου πεις μετά ξανά, δεν μου αρέσει».

Η τραγουδίστρια το συνέχισε λέγοντας: «Κάνεις γενικά διαφορά και είναι λίγο... Κοψ’τα».

«Συγγνώμη, Ελένη μου. Δεν σε ξαναπλησιάζω καν. Και να τα λες και στην κάμερα άμα σε παίρνει. Οχι από πίσω μόνο», είπε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Το παιχνίδι συνεχίστηκε με τους υπόλοιπους παίκτες να παρακαλούν τις δύο γυναίκες να τσακωθούν μετά το παιχνίδι αν θέλουν, απόφαση η οποία ήταν και πολύ σωστή.



Μένοντας, λοιπόν, συγκεντρωμένοι στον στόχο, καθώς και οι δύο ομάδες θα κέρδιζαν εφόσον έβαλαν δύο μπάλες σε ένα διχτάκι, οι Διάσημοι πήραν και πάλι την νίκη κερδίζοντας 10-7 τους Μαχητές.



Ωστόσο, αν και χαρούμενοι που θα δουν μηνύματα δικών τους ανθρώπων, μερικές από τις Διάσημες δεν μπόρεσαν να μην σχολιάσουν όσα έγιναν με την Σπυροπούλου στον πάγκο.

Η Χατζίδου, λοιπόν, μίλησε και μπροστά στις κάμερες για την παρουσιάστρια, δείχνοντας πως δεν είναι «Παναγία».



«Εκτός τόπου και χρόνου είναι η Κωνσταντίνα». Περνάμε δύσκολες ώρες εδώ και στην φάση που είναι τα αγωνίσματα σκεφτόμαστε αυτό. Δε θέλουμε πειράγματα και σκουντήματα. Η Κωνσταντίνα σήμερα μου τράβηξε τα μαλλιά και της μίλησα απότομα», ανέφερε η ίδια.

Στην συνέχεια παρουσιάζεται η συζήτηση των τριών κοριτσιών Χατζίδου, Δαλάκας και Ξένιας, οι οποίες αν και δεν επονομάζουν όνομα, ρίχνουν ανελέητα καρφιά σε ένα συγκεκριμένο άτομο.

«Έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι πάρα πολύ ειλικρινής δεν μπορώ να υποκριθώ ή να κάνω κάτι ψεύτικα για να το δει ο κόσμος. Οταν δηλαδή εμφανίζονται κάποιοι άνθρωποι να πάρω εγώ την σκούπα και να σκουπίσω για να δει ο κόσμος ότι εγώ είμαι νοικοκυρά ή να πάω να μαζέψω ξύλα όταν με βλέπουν κάποιοι. Το αν εγώ προσφέρω η όχι το ξέρω και το ξέρουν κι άλλα άτομα», είπε με την σειρά της η Κατερίνα Δαλάκα, λέγοντας ουσιαστικά πως κάποια άτομα «το παίζουν» μπροστά στις κάμερες.

Από τα νεύρα πάντως, οι Διάσημοι πέρασαν στα κλάματα με το έπαθλο της επικοινωνίας να φέρνει σε κάποιους συγκίνηση.



Η πρώτη που έβαλε τα κλάματα ήταν η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, η οποία δέχθηκε μήνυμα από έναν φίλο της δικηγόρο και στην συνέχεια συγκινήθηκε με αυτά που της έγραψε μια κολλητή της φίλη.

Ακολούθησε ο Στέλιος Κρητικός, ο οποίος έλαβε μήνυμα από τον κουμπάρο του.

«Κουμπάρε μου, από τότε που σε γνωρίσαμε είσαι μέγας πολεμιστής. Ήσουν το πρότυπό μας εκτός και εκτός γηπέδων. Σ’ αγαπάμε… Σε θαυμάζουμε… συνέχισε να μας πορώνεις», έγραφε το μήνυμα.



Πηγή: Survivor 2: Επεσαν οι μάσκες και στους Διασήμους, βγήκαν τα μαχαίρια, ήρθαν οι εντάσεις [βίντεο] | iefimerida.gr