27 Φεβρουαρίου 2018

Έχασε βολή σκόπιμα, για να μην σπάσει ρεκόρ αδικοχαμένου παίκτη (video)

Ο Τζόρνταν Μποχάνον συγκλόνισε τα ξημερώματα της Δευτέρας (26/2) αστοχώντας σε βολή επίτηδες, για να μην πετύχει νέο ρεκόρ στην ιστορία του Αϊόβα.


Δεν ήθελε να ευστοχήσει για 34η συνεχόμενη φορά από τη γραμμή των βολών, επίδοση που θα αποτελούσε νέο ρεκόρ των Χοκάις. Θα αναρωτηθείτε γιατί. Ο λόγος είναι επειδή ο Κρις Στριτ συμπλήρωσε σερί 33 εύστοχων βολών ως παίκτης του Αϊόβα το 1993 τρεις ημέρες πριν σκοτωθεί σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Ο αδικοχαμένος καλαθοσφαιριστής, που ήταν πολλά υποσχόμενος, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και έπεσε πάνω σε ένα εκχιονιστικό μηχάνημα.

 


Γνωρίζοντας πολύ καλά τα παραπάνω, ο 20άχρονος Μποχάνον αστόχησε σκόπιμα στη βολή και έδειξε τον ουρανό συγκινώντας τους θεατές, που βρέθηκαν στο “Carver-Hawkeye Arena”. Το σκορ ήταν 73-65, ενώ τελικά το Αϊόβα (13-18) πήρε τη νίκη με 77-70 σε βάρος του Νορθουέστερν (15-16).

“Προφανώς αυτό δεν είναι ρεκόρ για να το έχω εγώ. Αυτό άξιζε να μείνει στο όνομα του Στριτ. Είμαι κοντά στην οικογένειά του, έχω μάθει πολλά και έχω ακούσει την ιστορία του. Αυτό ήταν κάτι που ήθελα να κάνω” ανέφερε μετά το ματς του πανεπιστημιακού πρωταθλήματος του NCAA ο Μποχάνον.