25 Ιουνίου 2019

«Γουστάρω το ντεκολτέ μου»: Οι Γαλλίδες «τα πήραν» και ποστάρουν το μπούστο τους!

«Ελευθερία, Ισότητα, Ντεκολτέ» γράφουν με αφορμή το χυδαίο σχόλιο ενός άντρα για το ντεκολτέ μιας γυναίκας - Χιλιάδες χρήστες στο Twitter εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους

Φωτιές άναψε στο Διαδίκτυο το ντεκολτέ μιας νεαρής Γαλλίδας που δέχτηκε υβριστικά σχόλια από έναν περαστικό την ώρα που περπατούσε σε δρόμο.

Ο θρασύς άγνωστος άνδρας την αποκάλεσε «βρώμικη π...» ενώ περνούσε από δίπλα του με τη Γαλλίδα όχι μόνο να μην χάνει την ψυχραιμία της αλλά και να παίρνει την εκδίκησή της.

Γεμάτη οργή ανέβασε στο Twitter μία φωτογραφία με το μπούστο της γράφοντας για την εμπειρία της, με χιλιάδες γυναίκες να της εκφράζουν την αλληλεγγύη τους μέσω των social media.



Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», η έκρηξη αλληλεγγύης των γυναικών για την «Celine B» - αυτό φέρεται να είναι το όνομα της Γαλλίδας - είναι φανερή καθώς σχεδόν πέντε χιλιάδες χρήστες έσπευσαν να ανεβάσουν φωτογραφίες τους, με μπικίνι, στράπλες και μπλούζες με ντεκολτέ και το hashtag #JeKiffeMonDecollete (Γουστάρω το ντεκολτέ μου).

Μία άλλη χρήστης δημοσίευσε φωτογραφία του εαυτού της με τη λεζάντα #ILoveMyCleavage και τη λεζάντα: «Γουστάρω το ντεκολτέ μου πάρα πολύ. Και ο σύζυγός μου το αγαπά».

«Κι εγώ γουστάρω το ντεκολτέ μου επειδή είμαι ελεύθερη γυναίκα, γιατί οι γιαγιάδες μας αγωνίστηκαν για την ελευθερία μας», γράφει από την πλευρά της η Μαρί Ντ' Ανζ.

«Τα στήθη μου κι εγώ νικήσαμε τον καρκίνο, και δεν το κάναμε για να ταλαιπωρούμαστε», γράφει μία άλλη εξοργισμένη γυναίκα στο Twitter

H Ζόχρα Μπιτάν, δημοσιογράφος του ραδιοφωνικού δικτύου RMC, βγάζει την δική της κραυγή: «Εν αναμονή του καύσωνα και ως αντίσταση στην αστυνόμευση των ρούχων #JeKiffeMonDecollete, Γουστάρω το ντεκολτέ μου», γράφει καλώντας κι άλλες γυναίκες να δημοσιεύσουν τις φωτογραφίες τους.

«Το ντεκολτέ είναι μια ελευθερία, το να χάνετε το βλέμμα μέσα σε αυτό είναι ελευθερία... και να σταματά εκεί... είναι σαφές; #JeKiffeMonDecolete

"Ελευθερία, Ισότητα, Ντεκολτέ"» προσθέτει η ίδια.

Ακόμα και η πρώην δεξιά υπουργός Ναντίν Μορανό έκανε like στο κίνημα «Γουστάρω το ντεκολτέ μου».