06 Ιουλίου 2020

Λίστα ΝΤΡΟΠΗΣ: Λεφτά σε ανύπαρκτους, λαμόγια, κουμπάρους, περιστασιακούς γλύφτες και παρατρεχάμενους



Αρχικά η καθεστωτική-καθωσπρέπει είδηση «όλα ωραία και καλά» και μετά τα όσα λένε οι ΣΥΡΙΖαίοι, μέσω Βαξεβάνη και δυστυχώς αποδεικνύονται μέσω της λίστας... γιατί ο πατέρας μου όταν ήμουν νέος μου είπε «όσο δεξιοί κι αν είμαστε, όταν κυβερνάει η ΝΔ πρέπει να διαβάζεις και τι λέει η αντιπολίτευση γιατί μερικές αλήθειες που λένε τις κρύβουν οι κυβερνώντες»:

Στην δημοσιότητα η λίστα και τα ποσά που πήραν τα ΜΜΕ για το «Μένουμε Σπίτι»

Την λίστα 18 σελίδων με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», έδωσε στην δημοσιότητα η κυβέρνηση.

Στην δημοσιότητα δόθηκε η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον κορονοϊό όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.

«Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορονοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές. Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το Υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές», είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Τόνισε πως «διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν. Για να γίνει ωστόσο αυτό χρειαζόταν να πραγματοποιηθεί ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης. Εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών».

Δείτε και κατεβάστε ΕΔΩ όλη την λίστα

Και τώρα μερικά από όσα αναφέρει ο Βαξεβάνης και αποδεικνύονται ΞΑΝΑΛΕΩ στη λίστα :


Αυτή είναι η «μαγειρεμένη» λίστα Πέτσα με τα κονδύλια στα ΜΜΕ

Μετά από 2 μήνες ο κ Πέτσας δημοσιεύει τη μαγειρεμένη λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον κορονοϊό.

Στο μεσοδιάστημα ενώ τα ΜΜΕ καλούνταν να τιμολογήσουν την εταιρία Initiative για τη διαφήμιση που πήραν, δέχτηκαν ενημέρωση ότι πρέπει να την ακυρώσουν και να τιμολογήσουν εκ νέου, το υπουργείο Οικονομικών.

Στη δεύτερη τιμολόγηση εμφανίστηκαν ΜΜΕ με μικρότερα ποσά από αυτά για τα οποία έδινε εντολή η εταιρία Initiative.

Είναι αξιοσημείωτο ότι στη λίστα (επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς) υπάρχουν τα ανύπαρκτα ΜΜΕ όπως αυτό του γνωστού Μένιου Φουρθιώτη τα οποία έχουν εισπράξει ποσά.

Ο κ. Πέτσας οφείλει να δώσει στη δημοσιότητα την εντολή δημοσίευσης της εταιρείας Initiative με την οποία ζητούσαν από τα ΜΜΕ τις δημοσιεύσεις με το αντίστοιχο ποσό τον μήνα Μάρτιο και όχι τα μαγειρεμένα στοιχεία.

Επίσης ο κ. Πέτσας οφείλει να απαντήσει και θα το κάνει και στη Δικαιοσύνη γιατί έχει εξαιρεθεί το Documento, το documentonews.gr και το koutipandoras.gr

Λίστα Πέτσα: Σχεδόν 70.000 ευρώ στα ΜΜΕ του εκδότη που έχρισε τον Μητσοτάκη ηγέτη του 21ου αιώνα


Περίπου στα 70.000 ευρώ ανέρχονται τα χρήματα που πήραν στο πλαίσιο της καμπάνιας ενημέρωσης για τον κορονοϊό τα MME του εκδότη που έχρισε τον Κυριάκο Μητσοτάκη ηγέτη του 21ου αιώνα.

Ο λόγος για τις δυο εφημερίδες και τις έξι ιστοσελίδες συμφερόντων του εκδότη Νίκου Καραμανλή. Συνολικά το ποσό που πήγε στα άνω ΜΜΕ ανέρχεται στα 68.200 ευρώ.

Στην εφημερίδα Παρασκήνιο τιμολογήθηκαν 24.800 ευρώ (+ΦΠΑ) και στην εφημερίδα Καρφιτσα, 18.600 ευρώ (+ΦΠΑ).

Πάμε να δούμε τώρα τα ποσά και τη θέση της αντίστοιχης ιστοσελίδας στο similaweb, τη δημοφιλή πλατφόρμα καταγραφής αναγνωσιμότητας ιστοσελίδων.

Το paraskhnio.gr (θέση 2,085) και η karfitsa.gr (θέση 3,896) πήραν έκαστα από 9.920 ευρώ (+ΦΠΑ).

Οι ιστοσελίδες toxrima.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται στη θέση 624), το backstage24.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται στη θέση 4.684), το policepress.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται στη θέση 7.863) και το dimosdata.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται παγκοσμίως στη θέση 2.138.385) παίρνουν έκαστη από 1.240 ευρώ (+ΦΠΑ).

ΔΕ: ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ το similarweb το dexiextrem το αναφέρει στη θέση 1447 😂😂😂



Λίστα Πέτσα: Έδωσαν διαφήμιση 15.000 ευρώ σε ανύπαρκτο κανάλι του Βόλου

Ακόμη και σε ανύπαρκτο κανάλι της περιφέρειας εμφανίζεται να έδωσε χρήματα η κυβέρνηση Μητσοτάκη σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην λίστα Πέτσα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη λίστα Πέτσα δόθηκαν 14.880 ευρώ με ΦΠΑ στην Τηλεόραση Ένα Μαγνησίας. Με τη μόνη διαφορά ότι αυτό το κανάλι δεν υπάρχει στη Μαγνησία, καθώς αδειοδοτημένοι τηλεοπτικοί σταθμοί στην Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι οι ASTRA, TRT, ΘΕΣΣΑΛΙΑ, SMILE, TV10.

Να σημειωθεί ότι τηλεοπτικός σταθμός ΕΝΑ υπάρχει στη Φθιώτιδα, αλλά αυτός υπάρχει στη λίστα και φέρεται να έχει λάβει περί τα 12.400 ευρώ με ΦΠΑ. Επίσης από την αναζήτηση προκύπτει ότι υπάρχει τηλεοπτικός σταθμός ENA CHANNEL στην Καβάλα. Πάντως στη Μαγνησία τέτοιος τηλεοπτικός σταθμός δεν υπάρχει.

Το ερώτημα βέβαια που τίθεται είναι ποιο είναι το ανύπαρκτο κανάλι Ένα της Μαγνησίας που αναφέρεται στη λίστα Πέτσα και ποιος είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος του καναλιού;



Ο Πέτσας έδωσε 3.720 ευρώ στο άγνωστο σάιτ των κουμπάρων του

Συνολικά 3.720 ευρώ (με ΦΠΑ) δόθηκαν στο άγνωστο και μηδαμινής επισκεψιμότητας - σάιτ του βουλευτή της ΝΔ, Ανδρέα Πάτση και της συζύγου του, κουμπάρων του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα.

Το θέμα είχε αποκαλύψει στις αρχές του Ιουνίου το documentonews.gr και είχε δημιουργήσει τεράστιο σάλο διότι εμφανιζόταν ένας ιστότοπος χαμηλής έως μηδενικής επισκεψιμότητας συμφερόντων του ζεύγους που πάντρεψε ο άνθρωπος ο οποίος ήταν υπεύθυνος για το μοίρασμα των εκατομμυρίων ευρώ, να συμπεριληφθεί στη λίστα των ΜΜΕ για τις καμπάνιες ενημέρωσης για τον κορονοϊό.

Όπως προκύπτει από τη σημερινή λίστα Πέτσα, το εν λόγω σάιτ, έλαβε συνολικά 3.720 ευρώ ως μερίδιο από το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ για τις διαφημιστικές εκστρατείες για τον κορονοϊό.

Το pointmedia.gr εμφανιζόταν τον Ιούνιο να λάμβανε καθημερινά μερικές δεκάδες επισκέψεις και να βρισκόταν στον πάτο σχεδόν της αναγνωσιμότητας στο διαδίκτυο. Την ημέρα που το documentonews.gr αποκάλυψε την ταυτότητα των ιδιοκτητών του, δηλαδή τους ζεύγους Πάτση, το σάιτ πήρε κάποιες θεάσεις.

Ετσι, σύμφωνα με τα στατιστικά της Alexa, μιας από τις πιο γνωστές πλατφόρμες καταγραφής αναγνωσιμότητας ιστοσελίδων, πριν την αποκάλυψη του Documento βρισκόταν στη θέση 7.417 ενώ σήμερα, στη θέση 3.880.



Ευνοημένα σε σχέση με ιστορικά μέσα, iefimerida.gr και bovary.gr

Σχεδόν μισό εκατ. ευρώ βγήκε για χάρη τους από το δημόσιο ταμείο.

Υπέρογκα ποσά, μεγαλύτερα από ιστορικά σάιτς όπως είναι tovima.gr και τα tanea.gr έχουν εισπράξει οι ιστοσελίδες iefimerida.gr και bovary.gr, συμφερόντων και τα δύο του Χρήστου Ράπτη.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κορονοϊό, το μεν iefimerida.gr εισέπραξε 250.000 ευρώ, κόστισε δηλαδή στον Έλληνα φορολογούμενο 310.000 ευρώ, ενώ το bovary.gr 100.000 ευρώ, δηλαδή μαζί με το ΦΠΑ 124.000 ευρώ.

Με άλλα λόγια, ο δημοσιογραφικός όμιλος εισέπραξε για να προβάλλει τα σποτ "Μένουμε Σπίτι" και "Μένουμε Ασφαλείς" 350.000 ευρώ καθαρά, ενώ από τα δημόσια ταμεία βγήκαν για την ενίσχυσή του 424.000 ευρώ.

Πρόκειται για έναν ακόμη εξαιρετικά ευνοημένο μιντιακό όμιλο, ακόμη και σε σχέση με τον ιστορικό πρώην ΔΟΛ ο οποίος έχει εξαγοραστεί από τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Το περίεργο είναι ότι τα μέσα του ομίλου Μαρινάκη εμφανίζονται αδικημένα και σχέση με τον μιντιακό όμιλο του Θανάση Μαυρίδη.

Λίστα Πέτσα: Χρήματα σε διακινητές fake news και διαφημιστές αμφιβόλου ποιότητας παραϊατρικών σκευασμάτων

Μεταξύ των site που χρηματοδοτήθηκαν από την κυβέρνηση είναι και ιστοσελίδες χαμηλής αναγνωσιμότητας, κυρίως όμως σελίδες που διακινούν fake news και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις fake news σχετιζόμενα με τον κορονοϊό.

Είναι ενδιαφέρον ότι 5.000 ευρώ καθαρά εισέπραξε το site του Νάσου Γουμενίδη, nassosblog.gr. Στον συγκεκριμένο ιστότοπο μπορεί ακόμη να βρει κανείς την ψευδή είδηση σύμφωνα με την οποία «Ντροπή. Μετανάστης κάνει το χοντρό του στο Κολωνάκι».

Σύμφωνα με εκείνο το «ρεπορτάζ» του δημοσιογράφου Γουμενίδη ο οποίος έχει επίσης μεταδώσει ψευδώς ότι «Ο Κυριάκος σώζει τη ζωή του μικρού Παναγιώτη - Ραφαήλ», «ένας λαθρομετανάστης στο κέντρο της Αθήνας χωρίς κανένα δισταγμό-σύμφωνα με την ανάρτηση της Πέννυς Κοντέα- κατεβάζει το παντελόνι του στηρίζεται στο παρτέρι του δέντρου επι των οδών Πλουτάρχου και Υψηλάντου και “αγναντεύει” αφού “καθαρίζει” το έντερό του». Το σαιτ του Γουμενίδη κόστισε συνολικά μαζί με τον ΦΠΑ 6.200 ευρώ.





Πάνω από 16.000 ευρώ (16.200) μαζί με τον ΦΠΑ κόστισε η καμπάνια για τον κορονοϊό στο site voicenews.gr. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα η οποία προβάλλει κατά κύριο λόγο της θέσεις της «Ελληνικής Λύσης» του Κυριάκου Βελόπουλου, έλαβε καθαρά 15.000 ευρώ. Στον συγκεκριμένο ιστότοπο διαφημίζονται και οι μπίζνες του Βελόπουλου, δηλαδή τα παραϊτρικά σκευάσματα που ο ίδιος πουλάει μέσα από τις εκπομπές του σε διάφορους τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς.



Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι 3.000 έχει πάρει το site vimaorthodoxias.gr το οποίο μαζί με τον ΦΠΑ κόστισε στον φορολογούμενο πολίτη 3.720 ευρώ. Μεταξύ άλλων θρησκευτικών ειδήσεων, ο συγκεκριμένος ιστότοπος μας έχει πληροφορήσει και μάλιστα εν μέσω πανδημίας ότι ο κορονοϊός δεν μεταδίδεται με τη μετάληψη.







«Πέτσινη» λίστα: Έδωσαν εντολή να πάρουν χιλιάδες ευρώ ανύπαρκτα sites - Τι γίνεται με τα μηδενικά τιμολόγια

Αν και η κυβέρνηση προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποδείξει ότι τα 20 εκατομμύρια ευρώ που έδωσε στα ΜΜΕ για την ενημέρωση των πολιτών για τον κορονοϊό μοιράστηκαν με διαφανή και αξιοκρατικό τρόπο, η λίστα που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα με τα ποσά αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο.

Όπως προκύπτει, δεν φαίνεται να υπήρξαν σαφή, συγκεκριμένα και αντικειμενικά κριτήρια για το πώς θα μοιραστεί το υπέρογκο αυτό ποσό στα ΜΜΕ. Με απλά λόγια, η κυβέρνηση μέσω μιας ιδιωτικής διαφημιστικής εταιρείας, την οποία και πλήρωσε με σχεδόν μισό εκατ. ευρώ, μοίρασε όπου και όπως ήθελε τα χρήματα.

Όπως αποκάλυψαν το Documento και άλλα ΜΜΕ και επιβεβαιώνεται από τη σημερινή «μαγειρεμένη» λίστα Πέτσα, είχαν δοθεί εντολή να καταβληθούν χιλιάδες ευρώ ακόμη και σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες. Η πιο περίφημη εξ αυτές ήταν το blog του Φουρθιώτη protoeidisi.com.

Όπως είχε αποκαλύψει το documentonews.gr μια ακόμη περίπτωση, εξίσου χαρακτηριστική ήταν το wishmag.gr  Ένα παντελώς άγνωστο site αλλά κυρίως ένας ιστότοπος χωρίς πρακτικά περιεχόμενο. Και αυτό διότι, από τις τελευταίες του ειδήσεις ήταν το 2010, όταν έγινε παππούς ο Σαρκοζί! Η κυβέρνηση είχε δώσει εντολή να καταβληθούν 2.000 ευρώ στο εν λόγω site! Φαίνεται μάλλον ότι για τον Στέλιο Πέτσα το wishmag.gr πληρούσε τα κριτήρια.

Τι συνέβη σήμερα με τη δημοσιοποίηση της λίστας; Όπως και στην περίπτωση των δυο ΜΜΕ του Φουρθιώτη, φαίνεται ότι εν τέλει δεν τιμολογήθηκε το ποσό για το wishmag.gr

Προσέξτε. Η αρχική εντολή (της κυβέρνησης) ήταν να δοθούν 2.000 ευρώ αλλά το site, με βάση τα όσα τουλάχιστον εξηγεί σημειώσεις της λίστας η κυβέρνηση, δεν τιμολόγησε παρά το ότι φιλοξένησε κανονικά την εκστρατεία. Αναφέρεται χαρακτηριστικά: «...δεν έχουν καμία αξίωση οικονομική ή άλλου είδους, που να απορρέει ή να σχετίζεται με τη συμμετοχή τους σε αυτήν, καθώς δεν απέστειλαν τιμολόγιο».

Τα μηδενικά τιμολόγια

Εκτός του apokaliptikalive.gr, protieidisi.com και wishmag.gr μηδενικά τιμολόγια εμφανίζονται και στα παρακάτω ΜΜΕ:

DIDYMOTEICHO.NET: Η εντολή ήταν να δοθούν 1.000 ευρώ. Δεν τιμολογήθηκε το ποσό.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ ΑΧΑΪΑΣ: Η εντολή ήταν να δοθούν 2.000 ευρώ. Δεν τιμολογήθηκε το ποσό.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΡΑΔΙΟ ΡΟΥΜΕΛΗ 98 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: Η εντολή ήταν να δοθούν 1.000 ευρώ. Δεν τιμολογήθηκε το ποσό.

Αξίζει να σημειωθεί ακόμη μια περίπτωση ενός μη λειτουργικού και συνάμα παντελώς άγνωστου site. Ο λόγος για το diavouleusi.gr το οποίο με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο το documentonews.gr εντόπισε πως δεν λειτουργούσε για μεγάλη περίοδο, εμφανίζεται σήμερα να έχει λάβει τελικά 1.240 ευρώ (+ΦΠΑ).