27 Ιουλίου 2020

To Κέντρο Κινηματογράφου «έκοψε» τον Κολοκοτρώνη (εικόνες)

Την μικρού μήκους ταινία animation /ιστορικό κόμικ “Κολοκοτρώνης-Ο Γέρος του Μοριά” σε σενάριο-σκηνοθεσία Δημήτρη Βόρρη, και σχεδιασμό/καλλιτεχνική διεύθυνση του βραβευμένου με Emmy animator Nάσσου Βακάλη, βασισμένη στα “Απομνημονεύματα περί της Ελληνικής επαναστάσεως” του Φωτάκου, πρώτου υπασπιστού του Κολοκοτρώνη, “έκοψε” ανάμεσα σε άλλες προτάσεις το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου που υπάγεται στο υπουργείο Πολιτισμού, στο πρόγραμμα Covid-19 Support.

O σκηνοθέτης Δημήτρης Βόρρης (“Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ”) είναι δημιουργός της τριλογίας κινουμένων σχεδίων με ήρωα τον ΑΡΧΑΙΟΥΛΗ σε διανομή ROSEBUD, ODEON, VILLAGE ROADSHOW με τον αριθμό ρεκόρ των 2.400.000 θεατών αθροιστικά μια και προβαλόταν με τις μεγάλου μήκους ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ, ΠΑΜΠΤΩΧΟΙ Α.Ε., ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ, ΕΝΑΣ ΚΙ ΕΝΑΣ, Η ΛΙΖΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ).


Ο βραβευμένος με τηλεοπτικό βραβείο Emmy animator Νάσσος Βακάλης είναι executive producer/καλλιτεχνικός διευθυντής της ταινίας. Έχει εργαστεί για τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά στούντιο του Χόλιγουντ (DreamWorks, Warner Bros, Paramount, Universal/Illumination, Sullivan- Bluth κ.α.)

Η τελευταία του ταινία «DINNER FOR FEW» έχει συγκεντρώσει 250 συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ και έχει αποσπάσει 76 διεθνή βραβεία.

“...Tην υποκρισία και έλλειψη σεβασμού προς τους κινηματογραφικούς δημιουργούς” κατήγγειλε σε ανακοίνωση της η Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών αναφορικά με το Ειδικό Πρόγραμμα Covid19support του ΥΠ.ΠΟ.Α.

“...Ποιοι και πόσοι είναι αυτοί που έκριναν τις εργασίες του διαγωνισμού;

• Γιατί δεν ανακοινώθηκαν τα ονόματα και οι ιδιότητες εκείνων που έκριναν τον πνευματικό τους μόχθο; Προς τι αυτή η μυστικότητα;

• Οι κρινόμενοι ανεξάρτητα από το αν η εργασία τους έχει εγκριθεί έχουν το δικαίωμα να λάβουν εγγράφως το σκεπτικό της έγκρισης ή της απόρριψης τους....

• Αυτός είναι ο αδιάβλητος και διαφανής διαγωνισμός που προκηρύξατε κυρία Υπουργέ Πολιτισμού; Κανείς ακόμα και καλόπιστος δημιουργός δεν θα πιστέψει ότι ο διαγωνισμός αυτός είναι ένας δίκαιος διαγωνισμός και οι προτάσεις θα επιλεγούν με αξιοκρατικά κριτήρια.

Σε κάθε περίπτωση η ελαφρότητα με την οποία χειρίζεται το Υπουργείο Πολιτισμού αυτόν το διαγωνισμό ξεπερνά τα όρια της ανευθυνότητας στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος… “