24 Σεπτεμβρίου 2024

Στέφανος Κασσελάκης: Χαμός στα social media με το #Ειμαι_εδω

Σε viral φαίνεται ότι εξελίσσεται το πόστερ που δημοσίευσε ο Στέφανος Κασσελάκης, προαναγγέλλοντας την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ

Αφορμή για…  πλάκες στάθηκε χθες στο Χ η επανεμφάνιση του Στέφανου Κασσελάκη, ο οποίος προανήγγειλε την υποψηφιότητά του με μια ασπρόμαυρη αφίσα με τη φράση «Ο δικός μας ΣΥΡΙΖΑ» σε μοβ πλαίσο και το hashtag «#Είμαι_εδώ». 

Ο πρώτος που αντέδρασε ήταν βουλευτής Χανίων και υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος, Παύλος Πολάκης, που έγραψε με τη σειρά του: «Κι εγώ εδώ είμαι», για να συμπληρώσει: «θα πούμε καμιά σοβαρή κουβέντα τώρα;».

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήραν οι χρήστες του Χ που «πείραξαν» την προεκλογική αφίσα του Στέφανου Κασσελάκη, κάνοντας της να μοιάζει εξώφυλλο δίσκου. 

Επίσης, η μορφή του Στέφανου Κασσελάκη στις «πειραγμένες» αφίσες των χρηστών του Χ έδωσε χιουμοριστικά τη θέση της σε άλλα στελέχη του κόμματος, όπως η Όλγα Γεροβασίλη, ο Αλέξης Τσίπας και ο Στέφανος Τζουμάκας.

Δείτε ενδεικτικά tweets: 

«#κι εγώ είμαι εδώ» με μότο «ο πιο δικός μας ΣΥΡΙΖΑ» έγραψε για τον Παύλο Πολάκη, «#κι όμως είμαι ακόμα εδώ» με μότο «κάποιος ΣΥΡΙΖΑ» έγραψε για τον Χρήστο Σπίρτζη, «#το σκέφτομαι» με μότο «ο άλλος ΣΥΡΙΖΑ» έγραψε για τον Νίκο Φαραντούρη ένας χρήστης.

Ισως το πιο επιτυχημένο από όλα είναι η... εμφάνιση του Δημήτρη Κουτσούμπα «να μαι κι εγω».



«Είμαι_πιο_εδώ» γράφει το πόστερ της Όλγας Γεροβασίλη, που δημοσίευσε ο στιχουργός Νίκος Μωραΐτης.



Κάποιος άλλος χρήστης του διαδικτύου προσπάθησε να βρει αναφορές εκτός πολιτικής, ανασύροντας ένα πόστερ του Κωνσταντίνου Αργυρού για μια συναυλία. Η λογική της φωτογράφισης, δηλαδή ασπρόμαυρη και προφίλ, ήταν παρόμοια. Κάποιος ωστόσο φρόντισε να βάλει τη δική του.. πινελιά, επικαιροποιώντας, τρόπον τινά την αφίσα, γράφοντας (εκ των υστέρων) τη φράση «Είμαι εδώ».