09 Οκτωβρίου 2010

H ΑΔΕΔΥ αντίθετη στις απολύσεις της Αγρογής Α.Ε.

Τη διατήρηση των θέσεων εργασίας των εργαζομένων στην Αγρογή ΑΕ ζητά η ΑΔΕΔΥ, με αφορμή το σχέδιο νόμου για την "Κατάργηση, Συγχώνευση Υπηρεσιών, Οργανισμών και Φορέων του Δημόσιου Τομέα", συμπεριλαμβανομένης και της "Αγρογής ΑΕ", που προωθεί η κυβέρνηση στο πλαίσιο του μηνημονίου και της συρρίκνωσης των Δημόσιων Υπηρεσιών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θύματα της κατάργησης αυτής μπορούν να είναι οι εργαζόμενοι του φορέα αυτού, αφού δεν διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας και οι εργαζόμενοι κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο.

Η ΑΔΕΔΥ τονίζει στην ανακοίνωσή της ότι το δικαίωμα στην εργασία είναι αναφαίρετο και τελεί υπό την προστασία του Συντάγματος και της πολιτείας.

Επίσης, εκφράζει την αντίθεσή της στις απολύσεις εργαζομένων, που γίνονται, με πρόσχημα τον εξορθολογισμό του κράτους, στη συρρίκνωση των Δημοσίων Υπηρεσιών, με σοβαρές επιπτώσεις στους αγρότες από τη μη άμεση καταβολή των κοινοτικών επιδοτήσεων, καθώς και στην επιβολή προστίμων δεκάδων εκατ. ευρώ, στη χώρα μας.

Την ανάκληση των απολύσεων και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας των εργαζομένων στην Αγρογή ΑΕ ζητά η ΑΔΕΔΥ και εντέλει την έμπρακτη αναγνώριση από την πολιτεία του έργου, που έχουν προσφέρει οι εργαζόμενοι της "Αγρογή ΑΕ".

Μαζέψτε τον ... ξέφυγε για τα καλά

Πήγε σήμερα στη Λήμνο ο πρωθυπουργός του Μνημονίου και της τρόικας και ζήτησε από τους κατοίκους να πιστέψουν στους εαυτούς τους και να μη στηρίζονται σε ... δάνειες δυνάμεις! Ιδού η δήλωσή του:

«Αρκεί να απελευθερώσουμε αυτό το δυναμικό από κακώς κείμενα και να στηριχθούμε σε διαχρονικές αξίες και παραδόσεις που υπάρχουν στην κοινωνία μας για την ανάπτυξη του τόπου, στηριζόμενοι στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και όχι σε δάνειες δυνάμεις».

Ο άνθρωπος ξέφυγε.

Ο αρχηγός του κράτους που παρέδωσε τη χώρα στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, δηλαδή στην τρόικα η οποία μόνον αυτή μας δανείζει, ζητεί από τους πολίτες της χώρας να μη στηρίζονται σε ... δάνειες δυνάμεις!

Μαζέψτε τον ... ξέφυγε για τα καλά!

Που είναι το σκάνδαλο;

Κάποια στιγμή θα πρέπει κάποιος να τιμωρηθεί... Πάνε οι φίλαθλοι του ΠΑΟ στην Καβάλα, τα σπάνε όλα, ο αθλητικός δικαστής ρίχνει ποινή μιας αγωνιστικής και κάπου εκεί ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου.

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Γερμανία - Τουρκία 3:0 (Κλόζε 2, Οζιλ) Χοχοχο Μαχαιριά Όζιλ στην καρδιά τους το 2ο γκολ

08 Οκτωβρίου 2010

Αυτή ειναι η πράσινη ανάπτυξη: Επιβραβεύει όσους έχουν φωτιζόμενους κήπους και πισίνες...

Ανακοινώθηκαν χθες οι νέες τιμές ηλεκτρικού ρεύματος από το υπουργείο της Μπιρμπίλη. Όλοι θα πληρώσουμε περισσότερα εκτός απ' αυτούς που έχουν ανοικτά τα φώτα μέρα-νύχτα, για να φωτίζουν κήπους και πισίνες, οι οποίοι, όπως είθισται στην σοσιαλιστική πράσινη ανάπτυξη επιβραβεύονται με μειώσεις τιμών μέχρι και 14%!

http://4.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TK7Ea8t8XpI/AAAAAAABZCc/cc4wCc-ssos/s1600/ContentSegment_16086663$W800_H_R0_P0_S1_V1$Jpg.jpgΣτην ανακοίνωση της Μπιρμπίλη βέβαια η κουτοπονηριά πάει σύννεφο...

Οι μειώσεις τιμών (με το κοινωνικό τιμολόγιο) αναφέρονται σε ποσοστά ώστε να δούμε το 20% και να ψαρώσουμε ενώ στην ουσία πρόκειται για 2-3 ευρώ μείωση το μήνα όπως αναφέραμε πριν μερικές μέρες (Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται: Άλλα 10 λεπτά τη μέρα χαρίζει το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ σε άνεργους, χαμηλόμισθους και τιμημένα γηρατειά... προ αυξήσεων εννοείται)... αντίθετα οι αυξήσεις τιμών αναφέρονται ποσοτικά, με νούμερα, ώστε να πούμε έλα μωρέ αύξηση 5-10 ευρώ το μήνα δεν είναι τίποτα... Γνωστά ΠΑΣΟΚικά κολπάκια απ όταν μιλούσαν για 100 δις έλλειμμα και δεν ανέφεραν το ποσοστό...

Λίγο παρακάτω αναφέρεται ότι το αγροτικό τιμολόγιο θα αυξηθεί 5% μιας και ως είθισται ο σοσιαλισμός δεν ξέρει από αγροτιά παρά μόνο από εργατιά... Προσέξτε πως πλασάρεται η αύξηση του ηλεκτρικού για αγροτική χρήση στην ανακοίνωση της Μπιρμπίλη:

«Παρά την αύξηση στις τιμές ηλεκτρισμού για αγροτική χρήση, οι τιμές αυτές θα παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα. Παράλληλα, οι νέες τιμές θα λειτουργούν ως κίνητρο για ορθολογική χρήση της ενέργειας

Για το καλό σας είναι ρε η αύξηση... Η Μπιρμπίλη θέλει να σας κάνει οικολόγους και να σας σπρώξει να κάνετε ορθολογική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας...

Κρατάμε λοιπόν ότι οι αγρότες θα πληρώσουν περισσότερα για να μάθουν να κάνουν και λίγο οικονομία στο ρεύμα...

Προσέξτε τώρα:

Πάμε στις "αυξήσεις" για όσα νοικοκυριά καταναλώνουν πάνω από 2000 Kw/h το τετράμηνο... δηλ έχουν τα φώτα μέρα-νύχτα ανοιχτά:


ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΗ ΜΕΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ

Μέση Χρέωση λογαριασμού σήμερα

(€ ανά 1.000 kWh)

Μέση Χρέωση λογαριασμού την 1/1/2011 (€ ανά 1.000 kWh)

Μεταβολή Συνολικού λογαριασμού

(%)


2001-3000

158,1

151,0

-4,4%

3001 άνω

176,6

152,1

-13,8%


Σωστά βλέπετε το πλήν (-) πριν από το ποσοστό... δεν είναι λάθος.
Είναι μείωση τιμών!!!

Ενώ οι αγρότες πρέπει να μάθουν να κάνουν ορθολογική χρήση του ηλεκτρικού...
αυτοί που καίνε ρεύμα μέρα-νύχτα επιβραβεύονται με ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΙΜΩΝ!!!!
Λογικό μιας και ο κήπος και η πισίνα επιβάλλεται να φωτίζονται στο σοσιαλισμό

Πάρτε και το παράδειγμα της Μπιρμπίλη:

Οικιακός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 2500 kwh
Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 434 ευρώ. Με τα νέα
τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 414 ευρώ, δηλαδή 20 ευρώ λιγότερα (μείωση 4,6 %).

Πάρτε και το παράδειγμα το δικό μου:

Οικιακός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 4000 kwh όπως πχ ο Χατζηπαπαγάλος:
Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 689 ευρώ. Με τα νέα
τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 642 ευρώ, δηλαδή 47 ευρώ λιγότερα (μείωση περίπου 8%).

Συμπέρασμα: όσο ποιο πολύ καίει ο Νικολάκης και οι φίλοι του τόσο μεγαλύτερη μείωση έχουν...

Έτσι για να μάθει ο αγρότης να κάνει ορθολογική χρήση του ρεύματος
ώστε να έχει ο Νικολάκης και οι φίλοι του ανοικτά τα αιρκοντίσιον και το χειμώνα

Η εξαγορά της BCI από τη ΔΕΗ και η αντίθεση της αγοράς

Σε… άγνοια(!) απέδωσε ο πρόεδρος της ΔΕΗ κ. Αρθούρος Ζερβός την αντίδραση που έχει εκδηλωθεί γύρω από το τίμημα εξαγοράς των αιολικών πάρκων της BCI, υπογραμμίζοντας ότι η «αγορά», αντιθέτως, αποδέχτηκε θετικά την παραπάνω κίνηση.

Η συνέχεια στο citizengr.wordpress.com

Ο Πρωθυπουργός μας ήρθε στη Λήμνο...

...μαζί με την Υπουργό μας και τους λοιπούς παρατρεχάμενους.

Για μια ακόμη φορά σκόρπισε άφθονο γέλιο, σε όσους τυχερούς τον παρακολούθησαν ζωντανά από το σχολικό δίκτυο sch.gr.

Και τι δεν είπε:

Η συνέχεια στο teachers-limnou.blogspot.com

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Δ. ΔΡΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ 9/10

Ως «κεφάλαιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για ολόκληρη την Ελλάδα» περιέγραψε το Δημήτρη Δράκο ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς σε τοποθέτησή του που έκανε την Παρασκευή 8/10, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αρκαδίας...

παρουσία του ίδιου του υποψηφίου Περιφερειάρχη Πελοποποννήσου, του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Κώστα Μανδρώνη, του νομάρχη Αρκαδίας Δημήτρη Κωνσταντόπουλου, καθώς και κλιμακίου υψηλόβαθμων στελεχών της ΝΔ, όπως ο αντιπρόεδρος του κόμματος Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέτζος, ο εκπρόσωπος Τύπου και βουλευτής Β’ Αθήνας Πάνος Παναγιωτόπουλος και βουλευτές από νομούς της Περιφέρειας.

«Ο κόσμος θέλει ελπίδα και όχι φόβο. Εμείς προσφέρουμε ελπίδα και μπορούμε να είμαστε δυναμικοί για το αύριο. Με το Δημήτρη Δράκο έχουμε δικαίωμα να λέμε ότι είναι έντιμος και ότι είναι άνθρωπος που θα σταθεί όρθιος σε μια λαίλαπα που έρχεται» τόνισε ο Αντ. Σαμαράς και κάλεσε όλους τους Αρκάδες να στηρίξουν την υποψηφιότητά του για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, μαζί με εκείνη του Κώστα Μανδρώνη για την Περιφερειακή Ενότητα της Αρκαδίας. Ο πρόεδρος της ΝΔ δεν παρέλειψε επίσης να εκφράσει την πολιτική του στήριξη και για τον υποψήφιο δήμαρχο Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, καθώς και να εκθιάσει το έργο του απερχόμενου νομάρχη Αρκαδίας Δημήτρη Κωνσταντόπουλου.

Αμέσως μετά τη συνάντηση, ο Αντ. Σαμαράς, ο Δ. Δράκος, ο Κ. Μανδρώνης, υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι και πολλά άλλα αυτοδιοικητικά και πολιτικά στελέχη, επισκέφτηκαν το προεκλογικό κέντρο του συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» που βρίσκεται στην Πλατεία Αγίου Βασιλείου, περπάτησαν στους δρόμους της πόλης, επισκέφτηκαν δεκάδες καταστήματα και συνομίλησαν με ένα πολύ μεγάλο αριθμό κατοίκων της πόλης.

ΜΕ ΝΙΚΟ ΤΑΓΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Νωρίτερα το πρωί, οι Αντ. Σαμαράς και Δ. Δράκος, μαζί με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας και νυν νομάρχη Βασίλη Σωτηρόπουλο, περιόδευσαν στο Ναύπλιο και επισκέφτηκαν το Συνεταιρισμό Αγροτικών Προϊόντων «Εσπερίδες» της Αργολίδας.

Στο νομό Αργολίδας ο Αντ. Σαμαράς έφτασε το βράδυ της Πέμπτης 7/10, με πρώτο σταθμό την πόλη του Άργους, όπου ο πρόεδρος της ΝΔ, συνοδευόμενος από τους Δ. Δράκο, Β. Σωτηρόπουλο, υποψήφιους περιφερειακούς σύμβουλους και αυτοδιοικητικά και πολιτικά στελέχη, περπάτησε στους δρόμους της πόλης. Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας και ο πρόεδρος της ΝΔ συνομίλησαν με πολλούς κατοίκους, ενώ μετέβησαν και στο Επιμελητήριο Αργολίδας, όπου ο πρόεδρος της ΝΔ, έκανε την κεντρική πολιτική του τοποθέτηση.

Η κοινή περιοδεία των Αντ. Σαμαρά και Δ. Δράκου είχε αρχίσει το απόγευμα της Πέμπτης 7/10, με αφετηρία την πόλη της Κορίνθου και συνάντηση με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας και νυν νομάρχη Νίκο Ταγαρά, στην οποία συμμετείχε και ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Σταύρος Δήμας. Το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας ο Δημήτρης Δράκος υποδέχθηκε τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στην Κόρινθο και πραγματοποίησαν επίσκεψη στον Νομάρχη Κορινθίας και Υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Νίκο Ταγαρά, παρουσία του αντιπροέδρου του κόμματος κ. Σταύρου Δήμα. Στη διάρκεια και αυτής της συνάντησης, ο Αντ. Σαμαράς αναφέρθηκε με θεσμά λόγια στις υποψηφιότητες του Δ. Δράκου και Ν. Ταγαρά, ενώ για τον επικεφαλής του συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ», τόνισε και πάλι ότι αποτελεί «τον καλύτερο γνώστη των αυτοδιοικητικών θεμάτων, όχι μόνο στη Πελοπόννησο αλλά σε ολόκληρη την επικράτεια».

ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΦΑΡΛΕΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ

Η κοινή περιοδεία των Αντ. Σαμαρά και Δ. Δράκου συνεχίστηκε με επίσκεψη στην Σπάρτη, όπου μαζί με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Παναγιώτη Φαρλέκα, συναντήθηκαν με το νυν νομάρχη Λακωνίας και υποψήφιο δήμαρχο Σπάρτης Κώστα Φούρκα και το νυν δήμαρχο Σπάρτης Χρήστο Πατσιλίβα.

Το Σάββατο 8/10, οι Αντ. Σαμαράς και Δ. Δράκος επιστρέφουν στην Αρκαδία και μαζί με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Κ. Μανδρώνη θα μεταβούν στη Δημητσάνα (10 π.μ.), όπου θα συναντήσουν δήμαρχους της Γορτυνίας και μετά, θα μεταβούν στη Στεμνίτσα. Το πρόγραμμα, της περιοδείας ολοκληρώνεται στη Μεγαλόπολη, όπου θα έχουν συνάντηση με τον υποψήφιο δήμαρχο Γιάννη Φουσέκη.

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ

Το απόγευμα, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σωτήρη Παναγιωτόπουλο, θα περιοδεύσει στη Μεσσηνία και συγκεκριμένα στις 6.30 μ.μ. στην Κάτω Μελπεια, στις 7.00 μ.μ. στο Διαβολίτσι και στις 8.00 στο Μελιγαλά.

Την Κυριακή 10/10, θα παραμείνει στη Μεσσηνία και το πρωί στις 9.30 θα επισκεφθεί την αγορά Κοπανακίου και στις 12.30 θα παραβρεθεί στα εγκαίνια της Έκθεσης Αγιογραφίας και Ζωγραφικής της ΝΕΛΕ Μεσσηνίας.

Το απόγευμα θα μεταβεί στη Χώρα Μεσσηνίας, όπου θα παρακολουθήσει τον Εσπερινό και τη λιτάνευση της Ιερής Εικόνας του Πολιούχου της Χώρας Νεομάρτυρα Αγ. Δημήτριου του «Χωραϊτη».

"Αν δείτε τα μέτρα που πήραμε και τις δυσκολίες, οι αντιδράσεις είναι λιγότερες απ αυτές που περιμέναμε"!!!

Αυτό είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου μεταξύ άλλων, στη συνέντευξη του στο CNBC (Πέμπτη 7 Οκτ.2010). Προσέξτε τι λέει από το 8.44 ως το 9:10.Υπάρχουν απεργίες, αντιδράσεις, διαδηλώσεις...

Οι αντιδράσεις είναι λιγότερες από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αν δείτε τα μέτρα που πήραμε και τις δυσκολίες, οι αντιδράσεις είναι λιγότερες απ αυτές που περιμέναμε !!!

Μερικές φορές η προβολή απ την τηλεόραση της φωτιάς ενός σκουπιδοτενεκέ σε μια πλατεία, έχει μεγάλη απήχηση αλλά δεν αντικατροπτίζει πάντα αυτό που συμβαίνει στην χώρα.

Τα συμεράσματα δικά σας ....

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO



http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_315.html

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΟ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο επισκέφθηκε σήμερα ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Π. Ψωμιάδης, όπου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο Σ. Μαγόπουλο.

Οι δύο άνδρες συζήτησαν για τα προβλήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και για τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται από την οικονομική κρίση.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Ψωμιάδης δήλωσε:

«Ευχαριστώ πολύ τον κ. Μαγόπουλο και του εύχομαι καλή επιτυχία στις εκλογές για το δήμο Θεσσαλονίκης. Είχαμε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση. Συζητήσαμε για τα προβλήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που είναι ιδιαίτερα οξυμένα λόγω της οικονομικής κρίσης, των μέτρων της κυβέρνησης αλλά και άλλων παραγόντων όμως είναι τα εργοτάξια του μετρό. Εμείς στηρίζουμε πάντα τους μικρομεσαίους γιατί πιστεύουμε ότι αυτοί είναι η δύναμη της εθνικής οικονομίας. Ζητήσαμε το πάγωμα των δημοτικών τελών, απαιτήσαμε από το μετρό αποζημιώσεις και λήψη μέτρων για να σώσουμε τα μαγαζιά. Στηρίζουμε όχι στα λόγια, αλλά εμπράκτως. Το κάναμε από τη Νομαρχία, θα το κάνουμε αύριο και από την Περιφέρεια».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Σ. Μαγόπουλος επισήμανε την ανάγκη δημιουργίας ενός σταθερού επιχειρηματικού περιβάλλοντος αλλά και την μετατροπή της Θεσσαλονίκης σε πόλο έλξης επενδυτών και επισκεπτών. Παράλληλα, ζήτησε την πάταξη του παραεμπορίου που αποτελεί μάστιγα για το στεγασμένο εμπόριο.

Ο Παπατόλιας και οι 'πρωτοβουλίες' του για τους Μεσογειακούς Αγώνες

Τα υπερφίαλα λόγια για τους Μεσογειακούς Αγώνες ξεκίνησαν από την πρώτη ανάληψης των καθηκόντων του Απ. Παπατόλια.

Πρώτη 'πρωτοβουλία' η κατάρτιση προγράμματος εθελοντισμού που θα ενίσχυε την υποψηφιότητα της Μαγνησίας για τους Μεσογειακούς Αγώνες. (δημοσίευμα 9/1/2007). Έμειναν στις ανακοινώσεις...

Ακολούθησε άλλη 'πρωτοβουλία': Η παρουσίαση πλαισίου παρεμβάσεων, που θα δρομολογούνταν ενόψει του 2013, από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση είτε ασκώντας αυτοτελώς το ρόλο της, είτε υποστηρίζοντας τη δράση των δήμων και της Οργανωτικής Επιτροπής (δημοσίευμα 10/2/2008). Από τις μακροσκελείς ανακοινώσεις δεν προχώρησε τίποτα.

Το μόνο που έγινε ήταν να προκληθεί έντονη δυσαρέσκεια του δήμου Βόλου (15/2/2008) και να πυροδοτηθούν αντιδράσεις από την ΤΕΔΚ Μαγνησίας, που βρέθηκε στο πλευρό του δημάρχου Βόλου. Αδυναμία συνεργασίας δηλαδή ακόμη και για τους δήμους στον ίδιο νομό. Το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης παρουσιάστηκε σε ειδική συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου.

Τότε ο Απ. Παπατόλιας ξεκαθάριζε ότι παρά τις αντιδράσεις η ΝΑΜ δεν θα κάνει βήμα πίσω από τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει. Πότε άραγε τις ανέλαβε;

Δήλωνε ταυτόχρονα τη σαφή και ρητή αντίθεση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας στη διάσπαση των αθλημάτων (13/2/2008 και 15/2/2008), αποδεικνύοντας ανακολουθία λόγων, όταν τον Φεβρουάριο του 2010 και ενώ είχε ήδη βάλει πλώρη για την αιρετή Περιφέρεια συμφωνούσε με τη διασπορά των αθλημάτων (9/2/2010)

Φωτοβολίδα αποτέλεσε και η πρωτοβουλία να καλέσει την Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή στην κατεύθυνση διαμόρφωσης ενός τοπικού σχεδίου διάσωσης των Μεσογειακών Αγώνων (11/4/2009)

paspartoy.blogspot.com

ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΑΔΙΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΑΤΑ

«Μείζον ζήτημα ηθικής τάξης, είναι η εξαπάτηση του ελληνικού λαού από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τους Προεκλογικούς Σωτήρες»

«Ο επιχειρούμενος αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης των Κυκλάδων από τον κ. Ρήγα δεν πείθει κανέναν.

Η προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ, να μετατοπίσει τη συζήτηση ενόψει των Αυτοδιοικητικών Εκλογών από τα πραγματικά προβλήματα των νησιών, όπως είναι το «βαλτωμένο ΕΣΠΑ», ο ανύπαρκτος Επενδυτικός Νόμος, η αποδόμηση του Κοινωνικού Κράτους, το ψαλίδισμα των μισθών και των συντάξεων, η υποχρηματοδότηση των Δήμων και η κατάρρευση των υπηρεσιών Υγείας στα νησιά, αποτελεί μέγιστη πολιτική υποκρισία.

Ο κ. Ρήγας, επιχειρεί με τις δηλώσεις του, να δημιουργήσει εντυπώσεις, μετατρέποντας ένα καθαρά εσωκομματικό πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, σε γενικότερο πολιτικό πρόβλημα, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ο ίδιος, αλλά και όλοι, ότι οι δυο συγκεκριμένες περιπτώσεις στις οποίες αναφέρεται δεν είναι ισοδύναμες.

Εκτεθειμένοι στους Κυκλαδίτες, είναι όσοι τους είπαν ψέματα και τους κορόιδεψαν. Μείζον ζήτημα ηθικής τάξης, αποτελεί η εξαπάτηση των νησιωτών από την κυβέρνηση και τους προεκλογικούς «σωτήρες» που έταζαν «Λαγούς με πετραχήλια».

Ο επιχειρούμενος πολιτικός και ηθικός συμψηφισμός, αποτελεί επικοινωνιακό τακτισμό – προσφιλής μέθοδος του κ. Ρήγα - που χρησιμοποιείται για να αποκρύψει τις εσωκομματικές «βεντέτες» και το «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» στο ΠΑΣΟΚ.

Πιθανόν, ο κ. Ρήγας να πέτυχε μια εσωκομματική νίκη, θυσιάζοντας στο βωμό αυτής, ένα σημαντικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αφού η αναπόφευκτη έξοδος του κ. Μπάϊλα, ήταν το «άδοξο τέλος του αποδιοπομπαίου τράγου». Ας περιορίσει, όμως, τις θριαμβολογίες νίκης μέσα στα γεωγραφικά όρια της παράταξής του, αφού η επιχειρούμενη – από την πλευρά του - συγκάλυψη των «συντροφικών μαχαιρωμάτων», αποτελεί μέγιστο πολιτικό κυνισμό.

Ο κ. Ρήγας, καλό θα ήταν να αφήσει κατά μέρους την ανέξοδη δημαγωγική ρητορεία και μέσα από την κυβερνητική θέση που κατέχει, πλέον, να μπει στην ουσία της πολιτικής και να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα των νησιωτών και τις μεγάλες τραγικές ανατροπές που έφερε η κυβέρνηση του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τη νησιωτική Ελλάδα».

ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΒΟΛΟΥ Η ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ

Επίσκεψη στο Δικαστικό Μέγαρο Βόλου πραγματοποίησε η Υποψήφια Δήμαρχος Βόλου Ζέττα Μακρή. Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Τάσος Βολιώτης , μέλη του Διοικητικού συμβουλίου, εργαζόμενοι στα δικαστήρια και δικηγόροι υποδέχτηκαν με χαρά την κυρία Μακρή με την οποία άλλωστε είναι συνάδελφοι και συνομίλησαν μαζί της για τα προβλήματα και τις ανάγκες τους.

Το κτιριακό ζήτημα , η φυσική υπεράσπιση της δικαστικής ανεξαρτησίας, η περιφρούρηση των δημοκρατικών κεκτημένων του πολίτη αλλά και το νέο νομοσχέδιο που πρόκειται να ψηφιστεί και πλήττει τον Δικηγορικό κλάδο ήταν τα θέματα στα οποία επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους οι δύο πλευρές.

Η κυρία Μακρή αναφέρθηκε στην ανάγκη αντικειμενικής και ταχείας απονομής δικαιοσύνης, στη δημιουργία ανθρωπινότερων συνθηκών διαβίωσης στα σωφρονιστικά ιδρύματα και στην προσπάθεια σύγκρουσης με την διαφθορά , θέματα για τα οποία, όπως η ίδια τόνισε, απαιτείται η σύμπραξη όλων των παραγόντων της δικαιοσύνης και της πολιτείας. Παράλληλα υπογράμμισε τον σημαντικό ρόλο των δικηγόρων για την απονομή της δικαιοσύνης, την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας και τη στήριξη της δημοκρατίας.

Στη συνέχεια η KA Μακρή επεσήμανε ότι απαιτείται να αντιμετωπισθούν με ιδιαίτερη σοβαρότητα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δικαστικοί υπάλληλοι. Η προσφορά τους στη σωστή λειτουργία των δικαστηρίων, όπως ανέφερε, είναι αναμφισβήτητη και χρέος όλων είναι να διευκολύνουν τις καθημερινές τους προσπάθειες έτσι ώστε να βελτιωθούν οι εργασιακές τους συνθήκες και να συνεχιστεί απρόσκοπτη η προσφορά τους στο χώρο της δικαιοσύνης.

Η κυρία Μακρή ταυτόχρονα διαβεβαίωσε τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δικηγορικού Συλλόγου για την αμέριστη συμπαράστασή της σε όλες τις πρωτοβουλίες του Δικηγορικού συλλόγου.

«Γνωρίζω καλά τα προβλήματα του νομικού κλάδου. Υπήρξα εκλεγμένο μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου και αντιλαμβάνομαι πλήρως τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε. Στον αγώνα που δίνετε τόσο εσείς όσο και όλοι οι άλλοι κλάδοι που συμμετέχουν στο σύστημα απονομής δικαιοσύνης θα συστρατευθούμε όλοι. Ως Δήμαρχος Βόλου , εφόσον εκλεγώ, δεσμεύομαι να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στη δημιουργία ενός σύγχρονου κράτους , δικαίου», δήλωσε η υποψήφια Δήμαρχος Βόλου Ζέττα Μακρή.

8 Μεγαλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ συνιστούν να μην ψηφίσετε ΠΑΣΟΚ!

Επειδή στην πολιτική, πέρα από τον προεκλογικό χρόνο της κομματικής συσπείρωσης υπάρχει και ο πολιτικά ανύποπτος χρόνος των αποκαλύψεων και της πικρής αλήθειας, ας δούμε τι έχουν πεί για τον Γιώργο Παπανδρέου ιστορικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ σε ανύποπτο χρόνο.

· «Το ΠΑΣΟΚ δεν διαλύθηκε, όμως όλα δείχνουν ότι δεν μπορεί να κυβερνήσει από μόνο του»

Κώστας Σημίτης 19/12/08, Αδέσμευτος Τύπος


· «Συζητάμε όλα τα θέματα της μικροπολιτικής αλλά δεν συζητάμε την πολιτική ποτέ. Λέμε στον κόσμο ότι πρέπει να αλλάξουμε το κράτος, και σε λίγο θα μας ρίχνει γιαούρτι.

Ανδρέας Λοβέρδος , 29/10/07, MEGA


· «Όταν είναι γεννημένος στην εξουσία και εθισμένος σε αυτήν, μπορείς να το παίζεις και αντιεξουσιαστής μέσης ηλικίας» Ε.Βενιζέλος 8/11/07 Το Βήμα

«Όταν εγώ στήριξα τον Ανδρέα Παπανδρέου το 89, κάποιοι έφευγαν για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό ή του έστελναν επιστολές να παραιτηθεί»

Ευάγγελος Βενιζέλος 29/10/07, Ελευθεροτυπία


· «Οι προσδοκίες με τον Γιώργο Παπανδρέου διαψεύστηκαν»

Τόνια Αντωνίου 5/11/07, Απογευματινή.


· Ο Θόδωρος Πάγκαλος σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «Κρήτη» χαρακτήρισε την τακτική του Γιώργου Παπανδρέου «απαράδεκτη», ότι κάνει ζημιά στην Εξωτερική Πολιτική της χώρας και δεν σχετίζεται με την αντικειμενική πραγματικότητα και αποκάλεσε τις θέσεις τού κ. Παπανδρέου «επίσημη ανθελληνική προπαγάνδα των Αμερικανών 19/10/1999 ΤΑ ΝΕΑ


· «Ο λαός δεν δίνει λευκή κάρτα στον Γιώργο Παπανδρέου... Το ΠΑΣΟΚ έχει καθυστερήσει να παρουσιάσει το πρόγραμμα του. Το πρόγραμμα είναι απαραίτητο εργαλείο, προκειμένου να γνωρίζει ο άλλος τι θα κάνεις, με τι τρόπους και που θα βρεις τα χρήματα για να το κάνεις. Δεν σου δίνει ο άλλος λευκή κάρτα.»

Χρίστος Βερελής , 27/2/07, Alpha 98,9


· «Ο Γιώργος Παπανδρέου μετατρέπει το ΠΑΣΟΚ σε «Μη Κυβερνητική Οργάνωση»

«Ο Γιώργος Παπανδρέου έχει κάνει τις επιλογές του. Να κάνει το ΠΑΣΟΚ μικρό, δηλαδή στο μέγεθος του»

Κίμων Κουλούρης 13/06/08, Ελευθεροτυπία


· «Ο Γ.Παπανδρέου δοκιμάστηκε και απέτυχε. Εξάλλου, ο ίδιος και οι δυνάμεις που τον στηρίζουν συνεχίζουν να εκφράζουν ξεπερασμένες αντιλήψεις, τόσο για τη δομή και λειτουργία του κόμματος ? επιμένοντας στον αρχηγικό χαρακτήρα ? όσο και για την φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Οι πολιτικές τους αναφορές στην περίοδο του 1974 και του 1981 δεν φαίνεται να αφορούν την Ελλάδα του 2007».

Γιάννος Παπαντωνίου , 26/10/07, Έθνος

Οκτώ ιστορικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ συνιστούν να μην ψηφίσετε Γιώργο Παπανδρέου. Αυτοί κάτι ξέρουν.

http://unews.pathfinder.gr/politics/8-megalostelehh-toy-pasok-synistoyn-na-mhn-pshfisete-pasok-.html

Σε ποιους χρωστάμε το Κυπριακό Κράτος

Της Ελληνοκυπρίας Ευρωβουλευτού, Κας Ελένης Θεοχάρους

Λέξη δεν λέχθηκε από τον Πρόεδρο στην Εορτή για τα Πενηντάχρονα της Κυπριακής Δημοκρατίας για εκείνους που με το αίμα τους ίδρυσαν το κράτος. Απεναντίας ακούσαμε αρκετές φορές ότι το κράτος μας είναι «κοινή κατάκτηση» των Τουρκοκυπρίων και των Ελληνοκυπρίων.

Δεν γνωρίζω καμιάν αναφορά σε Τουρκοκύπριο που αγωνίστηκε για την ανεξαρτησία, εναντίον της αποικιοκρατίας. Ρουθούνι δεν έσπασε. Αντιθέτως, οι Τουρκοκύπριοι αγωνίζονταν με την καθοδήγηση της Άγκυρας και στενή συνεργασία με τους Βρετανούς για την επανάκτηση της Κύπρου, με ενδιάμεσους σταθμούς τη διχοτόμηση, απόσχιση και ενσωμάτωση στην Τουρκία τμήματος της νήσου. Τα σχέδιά τους υλοποιούνται σταδιακά και επιτυχώς.

Συνεπώς, είναι καλά τα μαθήματα ιστορίας που μας παραδίδει ο Πρόεδρος για κάποια ασύγγνωστα λάθη των Ελληνοκυπρίων, αλλά είναι ασύγγνωστη πλάνη να παραποιεί ο ίδιος την ιστορία και να μας λέει από τα πιο επίσημα βήματα ότι το κράτος είναι «κοινή κατάκτηση» εκείνων που το ίδρυσαν και το υπερασπίστηκαν και εκείνων που το πολέμησαν και το κατεδαφίζουν συνεχώς. (Κι ακόμη ότι η «λεγόμενη μητέρα πατρίδα Ελλάδα», εισέβαλε στην Κύπρο. Όπως ακριβώς η Τουρκία).

Και αν τελικά δεν μας απομένει καμία άλλη επιλογή πέρα από τον ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, όπως δήλωσε πανηγυρικάο Πρόεδρος, -μετά από εκατοντάδες προηγηθέντες τοιούτους εννοείται-, ας μη στηρίξουμε το νέο δημιούργημα του συμβιβασμού στο ψεύδος και στις παραισθήσεις.

Γιατί το κράτος το δημιούργησε ο Αγώνας της ΕΟΚΑ. Ως σπονδή προς τους παντελώς αγνοηθέντες στα Πενηντάχρονα νεκρούς αναφέρω τους νεαρότερους των θυσιασθέντων, από έναν μακρύ κατάλογο γενναίων και ωραίων Ελλήνων που έλειπαν από τις τάξεις των σκολειών και της νιότης σε μια καθημαγμένη πατρίδα, αλλά πύκνωναν τις τάξεις των Ιερών Λόχων, πύκνωναν τις τάξεις των αγωνιστών που πολεμούσαν για την Αυτοδιάθεση των Λαών.

Σ' αυτούς χρωστάμε το κράτος και τις θέσεις μας.

Στο Νίκο Ευαγόρου, στην Ιερή Μνήμη του οποίου αφιερώνω το σημερινό σημείωμα, γιατί σήμερα είναι το μνημόσυνο της θυσίας του, ο οποίος επέλεξε συνειδητά να πεθάνει στον αγώνα του Κυπριακού Ελληνισμού για την Αυτοδιάθεση. Εφονεύθη την 5ην Οκτωβρίου του 1958 μετά από ενέδρα εναντίον φάλαγγας βρετανικών τεθωρακισμένων κοντά στο χωριό Φασούλα. Βρέθηκε δέκα ημέρες αργότερα, ενώ το άχραντό του σώμα έγινε βορά των ορνέων, όντας άταφο στην ερημιά.

Στον δεκαεννιάχρονο Μάκη Γιωργάλλα από τον Μαραθόβουνο, στον εικοσάχρονο Δημητράκη Χριστοδούλου από την Δερύνεια και στον 16χρονο μαθητή Μιχαήλ Γεωργίου από την Κισσόνεργα, που πολεμώντας ξεψύχησαν ψελλίζοντες: «Ζήτω η Ελλάδα».

Το κράτος το χρωστάμε στον δεκαεφτάχρονο έφηβο Πρόδρομο Ξενοφώντος, από το Αγριδάκι, του οποίου οι Άγγλοι βασανιστές συνέθλιψαν το κρανίο με την μέγγενη. Στον δεκαοχτάχρονο Γεώργιο Χριστοφόρου από την Έμπα και στον 17χρονο Λουκά Λουκά, από την Αγία Νάπα, που εδολοφονήθηκαν στα χέρια των ευγενών της αυτοκρατορίας με φρικτά βασανιστήρια.

Στον δεκαοκτάχρονο Ευαγόρα Παλληκαρίδη και σ' εκείνα τα τρία βασανιστικά λεπτά που πέρασε στην αγχόνη μέχρι να επέλθει ο θάνατος.

Κι ακόμη στον δεκαεννιάχρονο Χριστοφή Παναγίδη, από το χωριό Λύση, του οποίου το σώμα ανευρέθη διάτρητο από τους λογχισμούς Τούρκου επικουρικού.

Στον δολοφονηθέντα κατά τη διάρκεια μαθητικής διαδήλωσης στη Λεμεσό δεκαπεντάχρονο Ανδρέα Γεωργίου, από τη Διερώνα.

Στο εφτάχρονο παιδάκι, Δημητράκη Δημητριάδη, που έπεσε νεκρός ενώ πετροβολούσε τους Άγγλους σε διαδήλωση και έκτοτε φοράει τη φωτογραφία του στο πέτο της η Παλαιστίνη.

Το κράτος το χρωστάμε στα πάνσεπτα σώματα, τα διάτρητα από σφαίρες και λογχισμούς των Γεωργίου Χαραλάμπους, 18 χρονών, Πετράκη Κυπριανού, επίσης δεκαοκτώ χρονών, και των εικοσάχρονων Ανδρέα Ονησιφόρου από το Κολόσσι, Παναγιώτη Συμεού από την Πάχνα, Ιωνά Νικολάου και Κυριάκου Κολοκάση από το Γέρι.

Το κράτος το χρωστάμε στον Παναγιώτη Τουμάζο, συμμαθητή του Πετράκη Γιάλλουρου στο Ελληνικό Γυμνάσιο Αμμοχώστου, που στα 15 του χρόνια πήρε διάσελα κι ανηφοριές και έστηνε ενέδρες στους Άγγλους μέχρι που έπεσε κατά τη διάρκεια ενέδρας στον Καρβουνά, τον Οκτώβρη του 1958.

Το κράτος είναι δημιούργημα της Γαλανόλευκη ψυχής του Πετράκη Γιάλλουρου, που δέχθηκε κατάστηθα τις ριπές των Άγγλων όντας μπροστάρης σε μαθητική διαδήλωση στην πόλη του Ευαγόρα.

Στο άλικο αίμα του δεκαεφτάχρονου Τάκη Σοφοκλέους, και του δεκαοκτάχρονου Γεωργίου Παπαβερκίου.

Το κράτος το χρωστάμε στην ΠΑΝΔΗΜΗ αντίσταση ολόκληρου του Ελληνισμού, αλλά κυρίως σε όσους πολέμησαν και με πλήρη συνείδηση επέλεξαν το θάνατο για την Αυτοδιάθεση των Λαών. Σε όσους είχαν φάρο να καταυγάζει την πορεία τους, τον ακάθεκτο Ανθρωπισμό που εμπνέει η Ελευθερία του Πνεύματος και η Δημοκρατία, μέσα στον οποίο ποτέ δεν είχεν εμφιλοχωρήσει ούτε μίσος, ούτε φασισμός, ούτε εθνικιστική μισαλλοδοξία, ούτε εμφύλια παράκρουση, παρά μονάχα ο απέραντος κι ανέσπερος έρωτας για τη δικαιοσύνη και την αξιοπρέπεια.

Έτσι, το κράτος του οποίου προεδρεύει ο κύριος Χριστόφιας οικοδομήθηκε από τον Ακάθιστο Ανθρωπισμό και τον εκσυγχρονισμό εκείνων που δεν κατεδαφίζουν τα ιδανικά του Λαού. Που δεν κατεδαφίζουν το περί δικαίου αίσθημα του κάθε πολίτη. Και δεν είναι Εθνικισμός ο απέραντος έρωτας για την Ελευθερία και η συναίσθηση της τεράστιας ευθύνης να είναι κανείς Έλληνας.

http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/312132

Ένας χρόνος ΠΑΣΟΚ με την Kathrin Farmakis

Δείτε το πολύ καλό βίντεο του φίλου korinthix.blogspot.com

Μήνυμα ελπίδας έδωσε ο Σαμαράς από το Άργος

"Υπάρχει ελπίδα" ήταν το μήνυμα του Α.Σαμαρά από το Άργος όπου βρέθηκε χθες και συναντήθηκε με τους παραγωγικούς φορείς του τόπου.

Κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην γεμάτη αίθουσα του Επιμελητηρίου που είχε σαν κεντρικό θέμα την Οικονομία τόνισε μεταξύ άλλων ότι"λέμε όχι στην Ελλάδα της κατάθλιψης" και κάλεσε τους πολίτες της Αργολίδας να στηρίξουν την υποψηφιότητα του Δ.Δράκου για την περιφέρεια.

Κάνοντας στη συνέχεια αυτοκριτική για το κόμμα του, σημείωσε πως "ίσως επί Νέας Δημοκρατίας χειριστήκαμε λάθος το θέμα".

Στην πολύ επιτυχημένη οργανωτικά και με πολύ κόσμο εκδήλωση το παρόν έδωσαν ο Γραμματέας της Ν.Δ Α.Λυκουρέντζος ο υποψήφιος Περιφεριάρχης Δ.Δράκος οι βουλευτές Αργολίδας Γ.Ανδριανός και Κορινθίας Κ.Κόλλιας οι πρώην βουλευτές Αργολίδας Γ.Μανώλης και Δ.Κρανιάς πολιτευτές του νομού καθώς και οι υποψήφιοι Δήμαρχοι, δημοτικοί και περιφεριακοί σύμβουλοι με τα ψηφοδέλτια του κόμματος.

Στη συνέχεια μετά από την καθιερωμένη βόλτα στα καταστήματα της πόλης επισκεύθηκε τα εκλογικά κέντρα του υποψήφιου Δημάρχου και Περιφεριάρχη.

http://cobra-argos.blogspot.com/

Απειλεί τη Νορβηγία η Κίνα μετά το Νόμπελ Ειρήνης στον Xiaobo... δεν θα τους ξαναστείλει μαϊμού ρούχα...

Στον κινέζο ακτιβιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Liu Xiaobo, που είναι φυλακισμένος, απονεμήθηκε το φετινό νόμπελ ειρήνης, παρά τις προειδοποιήσεις τηε Κίνας να μην τον βραβεύσουν.

Ο Liu εκτίει ποινή 11 ετών αφού το Δεκέμβριο του 2008 έδωσε στη δημοσιότητα τη Χάρτα 08, με τις υπογραφές χιλιάδων κινέζων, με την οποία μαζί με άλλους ζητούσε δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις. Λίγες ώρες μετά, ο 54χρονος δικηγόρος συνελήφθη και δικάστηκε

Ο Liu ήτα το φαβορί μιας και υπέρ της βράβευσής του, σε μια χρονιά όπου με 237 συμμετοχές καταγράφηκε ρεκόρ, είχαν ταχθεί γνωστοί κάτοχοι του νόμπελ ειρήνης όπως ο Τούτου και ο Δαλάι Λάμα

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΖΙΧΝΗ ΣΕΡΡΩΝ: « ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ, ΟΧΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ»

Στο κατάμεστο κέντρο «Στέκι», παρουσία του Αχιλλέα Καραμανλή, μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν οι βουλευτές Σερρών της ΝΔ Τάσος Καρυπίδης και Θεόφιλος Λεονταρίδης, εκπρόσωπος της βουλευτού Σερρών της ΝΔ Μαρίας Κόλλια-Τσαρουχά, ο πρώην Νομάρχης Σερρών Κώστας Παπαπαναγιώτου, ο Δήμαρχος Νέας Ζίχνης Ανδρέας Δεϊρετζής, ο Δήμαρχος Αλιστράτης Γιώργος Μαδεμλής, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Σερρών Κώστας Στάγκος και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης επισήμανε πως δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις για τα προβλήματα της Μακεδονίας και ότι με ψεύδη, εγωισμούς και πάθη, με μικρότητες και δημαγωγίες του παρελθόντος, δεν πρόκειται πάμε μπροστά. «Οι Μακεδόνες χρειάζονται έναν Περιφερειάρχη που ξέρει και μπορεί να διεκδικήσει, όχι κυβερνητικό εκπρόσωπο» είπε.

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο κ. Ψωμιάδης εμφανίστηκε ενωτικός και αποφασισμένος να πρωταγωνιστήσει στην αναγέννηση της Μακεδονίας, υπενθυμίζοντας ότι τα προβλήματα των πολιτών είναι υπεράνω κομμάτων. «Η ισόρροπη ανάπτυξη απαιτεί πριν από όλα την ενότητα των πολιτών, την κατανόηση πως μόνο όλοι μαζί μπορούμε να πάμε μπροστά. Τα προβλήματα δεν έχουν χρώμα. Εγώ ασχολούμαι με το μέλλον, με ενδιαφέρει το καλό του τόπου. Στο έργο για την αναγέννηση της Μακεδονίας προτιμώ να είμαι πρωταγωνιστής παρά κομπάρσος».

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Γιάννης Μωυσιάδης, έκανε ειδική αναφορά στις προοπτικές τουριστικής ανάδειξης του σπηλαίου Αλιστράτης και του φαραγγιού του Αγγίτη, στην αναδιάρθρωση των καλλιεργειών και στην αξιοποίηση προγραμμάτων αγροβιοτεχνίας.

E. Κωνσταντινίδης (Βουλευτής Φλώρινας Ν.Δ.): Απαράδεκτη απόφαση της κυβέρνησης να αφαιρέσει αρμοδιότητες από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

« Η κυβέρνηση, για μία ακόμη φορά, άλλα υπόσχεται και άλλα πράττει. Με κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1505Β/6-9-2010) αφαιρεί από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και άλλες 4 περιφέρειες την αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής έργων υποδομής (οδικοί άξονες, σχολικά κτίρια κ.α.), στην περιοχή ευθύνης της και την αναθέτει στην ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.

Με την απόφαση αυτή η κυβέρνηση:

* απαξιώνει τον Καλλικράτη που τόσο μεγαλόστομα υποσχέθηκε ότι θα αναβαθμίσει την Αυτοδιοίκηση
* απαξιώνει τον θεσμό των αιρετών περιφερειαρχών
* αφαιρεί από τις τοπικές κοινωνίες το δικαίωμα να αποφασίζουν οι ίδιες για τις τύχες τους
* ενισχύει το κέντρο εις βάρος της περιφερειακής Ελλάδας
* προεξοφλεί την εκλογική της ήττα στις συγκεκριμένες Περιφέρειες, ψαλιδίζοντας τις αρμοδιότητες των μη αρεστών στο κίνημα.

Ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου ήταν αυτός, που αναφερόμενος στους αιρετούς περιφερειάρχες, δήλωσε ότι επιθυμεί δίπλα του 13 νέους υπουργούς. Δεν ξεκαθάρισε όμως αν θα είναι υπουργοί με ή χωρίς χαρτοφυλάκιο. Τελικά αποδεικνύεται, ότι η πολιτική εξαπάτηση του Ελληνικού λαού συμβαίνει κατ΄ εξακολούθηση, χωρίς δισταγμούς και με περισσή προκλητικότητα.

Με πολύ ενδιαφέρον, επίσης, θα αναμένω, επί του θέματος την τοποθέτηση και την ξεκάθαρη θέση του υποψηφίου Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Παπαϊορδανίδη, ο οποίος στηρίζεται πολιτικά από την κυβέρνηση του μνημονίου».

ΔΗΛΩΣΗ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σχετικά με το θέμα της αφαίρεσης αρμοδιοτήτων από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και άλλες τρεις Περιφέρειες και την ανάθεσή τους στην Εγνατία ΑΕ, ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με την απόφαση αυτή η κυβέρνηση εκθέτει τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Είναι απαράδεκτο να παίρνει αρμοδιότητες από την αιρετή Περιφέρεια και να τις δίνει σε ΑΕ.

Οι δεσμεύσεις και οι διακηρύξεις για περιφερειακή ανάπτυξη πάνε περίπατο. Οι σκοποί του Καλλικράτη καταπατούνται. Πρόκειται σαφώς για δημοκρατική εκτροπή.

Πάλι οι διορισμένοι, οι εκλεκτοί του κόμματος, πάνω από τα κεφάλια των αιρετών, των εκλεκτών του λαού. Με αυτήν την απόφαση η κυβέρνηση απαξιώνει την λαϊκή ψήφο. Δεν είναι δυνατόν να το δεχτούμε.

Καλώ τώρα τον κ. Ραγκούση και τον κ. Ρέππα να επανορθώσουν και να πάρουν τώρα πίσω την ΚΥΑ. Καλώ επίσης και με επιστολή τους ανθυποψηφίους μου να ενώσουν τις φωνές τους με τη δική μας για το καλό της Κεντρικής Μακεδονίας».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής προς τους υποψήφιους Περιφερειάρχες Κεντρικής Μακεδονίας:

«Με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ τ.Β 1505/06-09-2010) η Κυβέρνηση αφαιρεί την αρμοδιότητα από πέντε Περιφέρειες της χώρας (Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου) της μελέτης και κατασκευής έργων υποδομής στην επικράτειά τους και τα αναθέτει εξ’ ολοκλήρου στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ.

Ενδυναμώνοντας τα διορισμένα κυβερνητικά στελέχη σε βάρος των αιρετών που θα επιλέξει ο λαός στις εκλογές του Νοεμβρίου, η κυβέρνηση αφαιρεί κρίσιμες αναπτυξιακές αρμοδιότητες από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τον Καλλικράτη και τις διακηρύξεις του αρμόδιου υπουργού Εσωτερικών Γ. Ραγκούση αλλά και του ίδιου του Πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου περί αποκέντρωσης. Έρχεται σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση για ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΡΑ όλων των αυτοδιοικητικών στελεχών, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων, όπως έχει εκφραστεί μέσω της ΕΝΑΕ.

Επειδή είναι αυτονόητο ότι πέρα από τις πολιτικές διαφορές μας η ενδυνάμωση της Κεντρικής Μακεδονίας πρέπει να είναι η απόλυτη προτεραιότητα όλων μας, σας καλώ να εκφράσουμε από κοινού τη διαμαρτυρία μας προς την κυβέρνηση για τη συγκεκριμένη εξέλιξη ζητώντας την άμεση ανάκληση της ΚΥΑ».

Με εκτίμηση,

Παναγιώτης Ψωμιάδης

Υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας

Οδήγησαν την Ελλάδα στην αγχόνη του ΔΝΤ από προσωπικό συμφέρον και όχι κατ’ ανάγκη. Αξίζουν παραδειγματική τιμωρία.

Πολλούς μήνες πριν την επίσημη ανακοίνωση υπαγωγής της χώρας στην αγχόνη του ΔΝΤ, είχαμε αποκαλύψει τα βήματα και τις ενέργειες που παρέπεμπαν σαφώς σε πολιτικό σχέδιο αποκοπής της Ελλάδας από τις δομές της ΕΕ, ώστε να ολοκληρωθεί η καταλήστευση των Εθνικών πόρων. Τώρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΕ αλλά και του ίδιου του ΔΝΤ, φαίνεται ξεκάθαρα πως η χώρα δεν είχε την ανάγκη αυτής της “λύσης”, αλλά αντίθετα, ο σχεδιασμός ωφέλησε μόνο το ΔΝΤ και την κουστωδία πολιτικών – επιχειρηματιών που συνδέονται με τον οργανισμό.

Αγόρασε Μερσεντές 65.000 ευρώ με ...ανοιγόμενη οροφή ο Σγουρός!

Ήταν μια από τις πρώτες αποφάσεις του, μόλις ξαναβγήκε νομάρχης, το 2007. Παρά τις διαφωνίες της Φ. Πιπιλή στο νομαρχιακό συμβούλιο, είχε εγκρίνει την προμήθεια ο τότε κυβερνητικός περιφερειάρχης της ΝΔ Χαρ. Μανιάτης...

Για την Πελοπόννησο κίνησε η βουλευτής της ΝΔ Φωτεινή Πιπιλή προκειμένου να συμμετάσχει στην προσπάθεια στήριξης του "γαλάζιου" υποψήφιου περιφερειάρχη Δημ. Δράκου απέναντι στον Π. Τατούλη.

Ανατρέχοντας όμως στο αρχείο της για να βρεί υλικό, έπεσε πάνω στον ...Γ. Σγουρό: Ήταν υλικό από την περίοδο μετά το 2006, όταν ο κ. Σγουρός επεξελέγη νομάρχης Αθηνών και εκείνη ως υποψήφια νομάρχης της ΝΔ ήταν επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο νομαρχιακό συμβούλιο.

Τι βρήκε λοιπόν; Ότι μία από τις πρώτες αποφάσεις που με αριθμό πρωτοκόλλου 3685 ελήφθη στις 15 Μαρτίου 2007 αφορούσε την προμήθεια νέας "Μερσεντές" για τον κ. νομάρχη, 1700-2000 κυβικών εκατοστών, αξίας 65.000 ευρώ και μάλιστα με "ανοιγόμενη οροφή"

Οι αντιδράσεις στην απόφαση αυτή, όπως και σε άλλες ανάλογες, υπήρξαν έντονες. Ωστόσο, αν και η Φ. Πιπιλή ως εκπρόσωπος της ΝΔ στο νομαρχιακό συμβούλιο είχε διαφωνήσει, η προμήθεια -προς δόξαν των ...καλών σχέσεων και της σεμνής διαχείρισης των κρατικών πόρων- επικυρώθηκε από τον τότε περιφερειάρχη Αττικής (διορισμένο από την κυβέρνηση της ΝΔ) Χαράλαμπο Μανιάτη, στενό πολιτικό φίλο της Ντόρας Μπακογιάννη αλλά και του Προκόπη Παυλόπουλου που ήταν από το 2004 υπουργός Εσωτερικών...


press-gr

ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΚΟΚΚΟΡΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6N5lRYXlSbCKhQ65lAhqPXrMUR2NiyqVs0pyYI67LExuZpqIL6takyzwef-qeVY1uxgLjt2ZZrLXyCt2-mWcpRJi4wtNwj8WHYUAUrkjU45_PXcAYdZi-Bm0FLH-4p-6vXeoflq1PayfH/s1600/moto+Kokkoris+-+%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF.jpgΣτη δημοσκόπηση της ψηφιακής έκδοσης του Αγγελιοφόρου (http://www.agelioforos.gr) για τον καταλληλότερο Δήμαρχο που θα ψήφιζαν οι Καλαμαριώτες από την πρώτη Κυριακή, ο Παναγιώτης Κοκκόρης εμφανίζει σήμερα το πρωί ποσοστά της τάξης του 35 %.

Δεύτερος έρχεται ο Γ. Χαραλαμπίδης με 31 %, ενώ ο Χάρρυ Κλυν έρχεται στην τρίτη θέση με ποσοστά γύρω στο 23 %. Τα ποσοστά του Θ. Μπακογλίδη δεν αγγίζουν ούτε το 9 %.

psema-gr.blogspot.com

Δεξί Εξτρέμ: Μαντέψτε ποιός είναι ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ στην Καλαμαριά... ναι ναι! Σωστά μαντέψατε... είναι ο Θ Μπακογλίδης με ολόκληρο 9%... Ενημερωτικά: Στις βουλευτικές του 2009 στην Καλαμαριά το ΠΑΣΟΚ πήρε 42% ενώ στις τελευταίες δημοτικές κέρδισε το Δήμο από την πρώτη Κυριακή με 45%.

Δέχομαι και στοιχηματάκι για το αν ο Μπόλαρης θα πάρει πάνω από 20% στη Μακεδονία... υπάρχει κανένας διαθέσιμος; Αν όχι παίζω και το κάτω από 15% μήπως και φιλοτιμηθεί κανένας ΠΑΣΟΚος να ποντάρει σε κουτσό άλογο...

Μ.Κεφαλογιάννης: Να διατηρηθεί το Ειρηνοδικείο Δήμου Βιάννου που λειτουργεί από το 1868

Να διατηρηθεί το Ειρηνοδικείο Βιάννου το οποίο καλύπτει μια μεγάλη ορεινή περιοχή ζητεί από την Κυβέρνηση ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης. Ο πρώην Υπουργός τονίζει ότι το Ειρηνοδικείο της Βιάννου λειτουργεί από το έτος 1868 περίοδο της Τουρκοκρατίας.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους συναρμόδιους Υπουργούς Εσωτερικών, Δικαιοσύνης και Οικονομικών έχει ως εξής:

Αρ.πρωτ. 4576
Ημερ. 06-10-2010

ΘΕΜΑ: Διατήρηση Ειρηνοδικείου Δήμου Βιάννου Νομού Ηρακλείου Κρήτης, που λειτουργεί από το 1868

Επισυνάπτω στην ερώτηση την υπ 'αριθμό 140/2010 ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βιάννου με την οποία για ουσιαστικούς και ιστορικούς λογούς ζητείται η διατήρηση και αυτόνομη λειτουργία του Ειρηνοδικείου της περιοχής που εδρεύει στην Άνω Βιάννο.

Επειδή ο Ιστορικός Δήμος Βιάννου διατηρήθηκε αυτόνομος από τον «Καλλικράτη» και καλύπτει μεγάλη ορεινή περιοχή 40 χιλιομέτρων, που προστίθενται στα 65 χιλιόμετρα απόστασης της έδρας του Δήμου από το Ηράκλειο και διατηρεί το Ειρηνοδικείο από το 1868-εποχή της Τουρκοκρατίας

Ερωτάσθε ως συνυπεύθυνοι υπουργοί της κυβέρνησης «πρώτα ο πολίτης» εάν θα διατηρήσετε το Ειρηνοδικείο Βιάννου- που σεβάστηκε ακόμα και η Τουρκοκρατία, ή θα το καταργήσετε επειδή έτσι κελεύει η υπερκυβέρνηση του ΔΝΤ?

Ηράκλειο 04/10/2010

Ο ερωτών

Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης

Δεν έχει επίγνωση του τι συμβαίνει στην κοινωνία

ragousis_02.jpgΌποιος είδε τη χθεσινοβραδινή συνέντευξη του Ραγκούση στο Mega θα κατάλαβε αμέσως ότι ο πρωθυπουργεύων πρώην δήμαρχος Πάρου, δεν έχει επίγνωση του τι συμβαίνει στην κοινωνία και στην οικονομία.

Πιεστικές ερωτήσεις δεν δέχτηκε πολλές αλλά οι απαντήσεις που έδωσε ήταν πέρα για πέρα ενδεικτικές της προπαγανδιστικής σύγχυσης στην οποία βρίσκεται.

Είπε ότι το ΠΑΣΟΚ έσωσε τη χώρα από τη χρεοκοπία επειδή κατάφερε να μειώσει το Έλλειμμα, αλλά δεν βρέθηκε ένας να τον ρωτήσει...

«Πώς είναι δυνατόν ρε μεγάλε να θεωρείς κατόρθωμα ότι μείωσες το Έλλειμμα εκτοξεύοντας στα ύψη το Χρέος και τους φόρους»;

Αν έχετε παρατηρήσει κανείς από τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, πόσο μάλλον ο πρωθυπουργός Ραγκούσης και ο υπουργός Οικονομικών Παπακωνσταντίνου, δεν δέχονται την τηλεοπτική αντιπαράθεση με βουλευτές της Ν.Δ.

Μόνο στον κ. "Τίποτα" υπαγορεύει "το συμφέρον του τόπου" τι πρέπει να κάνει

Σήμερα λέμε:
«Η ΝΔ έχει ένα συγκεκριμένο ιδεολογικό πλαίσιο. Όποιος το ενστερνίζεται το αποδέχεται και το υπογράφει βρίσκει την πόρτα ανοικτή»

Αυτά λέει ο κύριος που ανέστειλε την λειτουργία του κόμματός του, περιφρονώντας, τα από το δικό του καταστατικό όργανα, τα οποία ποτέ δεν συγκάλεσε και ποτέ δεν ενημέρωσε για την απόφασή του.

Κάποτε λέγαμε:
«Το ΚΕΠ έρχεται να αναπληρώσει το μεγάλο πολιτικό κενό που προκύπτει από την ολοκλήρωση του βιοϊστορικού κύκλου της Ν. Δ. και του ΠΑΣΟΚ»

Αμέσως μετά εγκωμιάζαμε τους δυο πολιτικούς αρχηγούς.

Τον Κώστα Καραμανλή, και τον Γιώργο Παπανδρέου, τον οποίο διαβάσαμε πως χαρακτήρισε «πολιτικό που έρχεται από το μέλλον».

Μετά αναγγείλαμε την επιστροφή στην κεντρική πολιτική σκηνή, χωρίς να πούμε με ποιον θα πολιτευθούμε.

Επίσης είπαμε, πως κάναμε πάντα αυτό που μας υπαγόρευε το συμφέρον του τόπου, και πως αυτό θα κάνουμε και στο μέλλον.

Μάλλον αυτό το συμφέρον του τόπου, μόνο στον Αβραμό υπαγορεύει, τι πρέπει να κάνει……

Λογότυπα ΠΑΤΑΚΗ στα σχολικά βιβλία

Όπως διαβάζουμε στα Νέα η εργοδότρια της Θάλειας Δραγώνα κ. Διαμαντοπούλου είπε για τα σχολικά βιβλία: «Τα βιβλία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εκδίδονται από το υπουργείο Παιδείας και την ευθύνη τους έχει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο». Σύμφωνα με την εφημερίδα η κατηγορηματική τοποθέτησή της υπουργού (και ενίοτε πανελίστριας της Bilderberg) έχει να κάνει με:

«την πρόθεση της Εκκλησίας να τεθούν στο μικροσκόπιο ειδικής επιτροπής τα σχολικά βιβλία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς οι ιεράρχες ισχυρίζονται ότι έχουν εντοπίσει «σημάδια αποχριστιανοποίησης» σε αυτά».

Παρόλο που η κυρία Διαμαντοπούλου είναι μέλος της κυβερνητικής οργάνωσης "λεφτά ΗΠΑρχουν", ας την πιστέψουμε αλλά ας μας επιτρέψει μια απορία.

Αφού «Τα βιβλία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εκδίδονται από το υπουργείο Παιδείας και την ευθύνη τους έχει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο»... τότε γιατί διαφημίζονται στις σελίδες τους εκδοτικοί οίκοι όπως ο Πατάκης και για ποιο λόγο η συγγραφή τους ανατίθεται σε ιδιώτες και όχι στους εκπαιδευτικούς που διαθέτει το μισθολόγιο του υπουργείου;



Από που κι ως που οφείλει το ελληνικό κράτος να τοποθετεί μεγάλες λογοτυπάρες εκδοτικών οίκων στις πρώτες σελίδες των βιβλίων;

Αν ευκαιρεί η εργοδότρια της κ. Δραγώνα ας μας απαντήσει.

adiavroxoi.blogspot.com

Να απαντήσετε στα ερωτήματα

ΕΙΤΕ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ στο ΠΑΣΟΚ και τον πρωθυπουργό του, υπάρχουν πλέον πολλά αμείλικτα ερωτήματα που μία μέρα κάποιος θα πρέπει να τα απαντήσει. Ο Ελεύθερος Τύπος αποφάσισε να τα επαναλαμβάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς επανάληψη… μήτηρ πάσης μαθήσεως.

Ποιος ξέρει, ίσως κάποτε να αλλάξει πλευρό ένας από όσους γράφουν σήμερα τη μαύρη αυτή σελίδα της ελληνικής ιστορίας και να αποφασίσει ότι θέλει για την υστεροφημία του να έχει ήσυχη τη συνείδησή του κι έστω και εκ των υστέρων να πει την αλήθεια.

ΧΘΕΣ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ανέδειξε το θέμα που βγήκε από το βιβλίο του Γερμανού πρώην υπουργού Οικονομικών, είδηση που φιλοξένησαν και άλλες εφημερίδες. Μία πηγή που μας πληροφόρησε ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ήξερε ήδη από τις αρχές του 2009 τι πρόκειται να συμβεί στην ελληνική οικονομία.

Δεύτερη πηγή πληροφόρησης για τον ίδιο ήταν ο τότε πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής τον Μάρτιο, ο οποίος τον ενημέρωσε για ό,τι ήξερε. Οταν την ημέρα εκείνη βγήκε από το Μαξίμου ο Γ. Παπανδρέου θυμίζουμε ότι όχι μόνο τη συναίνεση που ζητάει σήμερα δεν προσέφερε αλλά ζήτησε άμεσα εκλογές.

Η τρίτη πηγή γνώσης για το σημερινό πρωθυπουργό ήταν φυσικά ο διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, ο οποίος έχει επισημάνει επανειλημμένως ότι ειδοποίησε εγκαίρως την πολιτική ηγεσία. Γιατί μετά από όλα αυτά, κ. Παπανδρέου, προεκλογικά διατυμπανίζατε ότι υπάρχουν χρήματα ενώ ξέρατε;

ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ότι ήταν προεκλογική περίοδος και είπατε μια κουβέντα παραπάνω. Οταν νικήσατε όμως γιατί δεν πήρατε άμεσα μέτρα; Μήπως επειδή, όπως έχει πει ο Γ. Παπακωνσταντίνου, θα προκαλούσατε το λαϊκό αίσθημα; Σήμερα το λαϊκό αίσθημα δεν το προκαλείτε; Ή μήπως σήμερα έχετε μπροστά σας τον τοίχο που ονομάζεται ΔΝΤ και πετάτε εκεί όλα τα μπαλάκια;

http://www.e-typos.com/content.aspx?cid=13430&catid=7

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΠΑΣΟΚ

ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ

Άρθρο του Β.Α. ΚΟΚΚΙΝΟΥ
Πρώην Προέδρου του Αρείου Πάγου

Η κυβέρνηση, με την συνδρομή της προπαγάνδας ορισμένων Μ.Μ.Ε., επέλεξε τη σκλήρυνση της στάσεώς της έναντι των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων. Κατέθεσε στη Βουλή και προώθησε προς ψήφιση τροπολογία, δια της οποίας αυστηροποιήθηκε η τιμωρία τούτων.

Συγκεκριμένως απειλείται κατά των ιδιοκτητών των ευρισκομένων υπό επίταξη φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως, φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών, για κάθε άρνησή τους να συμμορφωθούν προς τις υποχρεώσεις τους εκ της επιτάξεως, καθώς και αφαίρεση αδείας μετά αναθέσεως του μεταφορικού τους έργου σε ιδιώτες. Σε περίπτωση δε αρνήσεώς τους κατ΄ εξακολούθηση, απειλείται κάθειρξη. Αυτή τη διάταξη δεν θα έθετε σε εφαρμογή ούτε δικτατορική κυβέρνηση. Άλλο το θέμα βεβαίως, ότι θα ήταν σχεδόν αδύνατο να ευρεθεί Δικαστήριο και να επιβάλει 10 χρόνια κάθειρξη, διότι ένας οδηγός και ιδιοκτήτης αυτοκινήτου αρνήθηκε να εργασθεί. Ευτυχώς, έστω και την τελευταία στιγμή η κυβέρνηση αντελήφθη το σφάλμα της και προήλθε σε συμβιβαστικό διακανονισμό, όπως ανακοίνωσαν τα ΜΜΕ.

Εκτός από τους ιδιοκτήτες φορτηγών, η τάξη που επίσης πλήττεται από την κυβέρνηση, είναι εκείνη των φαρμακοποιών. Οι συμπαθείς αυτοί επιστήμονες εξυπηρετούν το κοινό, όλο το 24ωρο, και παρέχουν συμβουλές και οδηγίες, από την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους στους πολίτες, που έχουν ανάγκη τούτων, σε ώρες που δεν είναι εύκολη η εξεύρεση ιατρού ή η μετάβαση σε νοσοκομείο.

Είναι περίεργο γιατί η πολιτεία πιστεύει ότι η εξυπηρέτηση του κοινού θα είναι καλυτέρα, αν δοθεί το δικαίωμα της πωλήσεως φαρμάκων και σε τμήματα μεγάλων καταστημάτων, υπό την διεύθυνση φαρμακοποιών, εργαζομένων ως μισθωτών. Μπορεί τούτο να εξυπηρετεί εκείνους που θέλουν την επέκταση του επιχειρηματικού τους κέρδους και στα φάρμακα, αλλά δεν εξυπηρετεί το κοινό. Ούτε είναι σύμφωνο με τη νοοτροπία και τις συνήθειες των κατοίκων αυτής της χώρας, που συνδέονται με τους φαρμακοποιούς των συνοικιών τους και εμπιστεύονται αυτούς.

Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής διατείνεται, ότι το Δημόσιο (ΟΠΑΔ) οφείλει σε φαρμακοποιούς 140 εκατομμύρια ευρώ, που αντιστοιχούν σε συνταγές έξι μηνών. Οι δε οφειλές των Ταμείων προς τα Φαρμακεία Αττικής αγγίζουν το ποσό των 15 εκατομμυρίων ευρώ. Εάν οι ισχυρισμοί αυτοί είναι αληθείς, όπως φαίνεται, το Κράτος έχει υποχρέωση να ρυθμίσει τις οφειλές του, όπως υπαγορεύουν οι αυτονόητοι κανόνες κάθε ευνομούμενης πολιτείας, που διατυπώνονται στις οικείες ισχύουσες διατάξεις.

Η αναγγελθείσα καθιέρωση κάρτας αγορών, για όλες τις πληρωμές, όπου θα καταχωρούνται και οι καθημερινές συναλλαγές των πολιτών, θα επιφέρει μοιραίως απαράδεκτο περιορισμό της προσωπικής ελευθερίας τούτων. Για τον απλούστατο λόγο, ότι θα καταγράφονται και οι συναλλαγές, τις οποίες αυτοί, για προσωπικούς λόγους, θα ήθελαν να είναι απόρρητες. Με την κάρτα αυτή και εκείνη, με όλες τις πληροφορίες κάθε πολίτη, που φαίνεται πως προωθείται από την κυβέρνηση αντί της ταυτότητος, είναι πλέον βέβαιο, ότι δεν θα υπάρχει Έλληνας, που να μην είναι καταγεγραμμένος και παρακολουθούμενος.

Διερωτάται κανείς τί άλλο ακόμα θα μας επιβάλλει η παγκοσμιοποίηση του αμερικανικού ακράτου καπιταλισμού, τον οποίο η κυβέρνηση φαίνεται πως θέλει να εδραιώσει, ίσως κατά τις υποδείξεις και τα σχέδια των πέραν του Ατλαντικού συμβούλων της.

Ο Ιταλός πρωθυπουργικός σύμβουλος κ. Σκιόπα είπε, ότι οι Έλληνες μοιραίως πρέπει να ετοιμάζονται για την αναδιάρθρωση του χρέους της πατρίδας τους. Η δήλωση αυτή πέρασε στα ψιλά γράμματα των Μ.Μ.Ε. Αν και είναι σπουδαιοτάτη, ως προειδοποιούσα για τις συνέπειες, που συνεπάγεται η αναδιάρθρωση του χρέους μας, Αναλόγως του αν αυτή θα είναι περιορισμένη, ως προς το χρόνο εξοφλήσεως των χρεών, ή ολοκληρωτική, περιορίζουσα και το ποσό του οφειλομένου χρέους.

Καθημερινώς αποκαλύπτονται περιστατικά, που ενισχύουν την υπόνοια, ότι υπήρξε σχέδιο υπαγωγής της Ελλάδας στο Δ.Ν.Τ. Ορισμένα Μ.Μ.Ε. αναμετέδωσαν χαρακτηριστικές δηλώσεις του κ. πρωθυπουργού, αλλά και του κ. υπουργού των Οικονομικών, που είχαν γίνει προεκλογικώς για την οικονομία και το Δ.Ν.Τ. Διαφαίνεται από αυτές ο τρόπος εξαπατήσεως του ελληνικού λαού να υπερψηφίσει, κατά τις τελευταίες εκλογές, το κυβερνών κόμμα, προκειμένου να εξασφαλισθεί η σταθερότητα των αποδοχών των εργαζομένων, η αύξηση αυτών κατ΄ αναλογία του πληθωρισμού και η αποφυγή της υπαγωγής μας στο Δ.Ν.Τ. Η κυβέρνηση βεβαίως έπραξε τα αντίθετα των όσων υποσχόταν ο κ. Παπανδρέου.

Η εβδομαδιαία εφημερίδα «Το Παρόν» της περασμένης Κυριακής, με δημοσίευμά του εξιστορεί τον τρόπο, με τον ποίο νομιμοποιήθηκε το «μνημόνιο». Προς τούτο χρησιμοποιήθηκαν παρανόμως γνωμοδοτήσεις, όχι του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, αλλά των νομικών συμβούλων των υπουργείων Δικαιοσύνης και Οικονομικών, βάσει όρου περιληφθέντος στο μνημόνιο.

Αυτά προκύπτουν από έγγραφα ανταλλαγέντα μεταξύ υπουργού Οικονομικών και προέδρου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Ειδικότερα ο κ. Παπακωνσταντίνου, με έγγραφό του της 6 Μαΐου, ζήτησε από τον πρόεδρο του Ν.Σ.Κ., να ορίσει τους νομικούς συμβούλους των υπουργείων Δικαιοσύνης και Οικονομικών κ. Φωκίωνα Γεωργακόπουλο και Στυλιανή Χαριτάκη, αντιστοίχως, προκειμένου να γνωμοδοτήσουν για τη νομιμότητα του «μνημονίου». Ο πρόεδρος του Ν.Σ.Κ. όμως απήντησε, ότι δεν έχει αρμοδιότητα να δώσει εντολή στους νομικούς συμβούλους τούτους, για να υπογράψουν την εν λόγω γνωμοδότηση.

Υπέδειξε δε στον υπουργό των Οικονομικών ότι υπήρχε και άλλη λύση, αφού προφανώς φοβείται, ότι το Νομικό Συμβούλιο δεν θα αποδεχθεί τις απόψεις του, με τη γνωμοδότησή του. Αλλά ο κ. υπουργός των Οικονομικών φαίνεται πως είχε εμπιστοσύνη μόνον στους δύο ως άνω νομικούς συμβούλους, προς τους οποίους επεδίωκε να δοθεί εντολή γνωμοδοτήσεως.

Σε επίκαιρη ερώτηση του κ. Τσίπρα, στις 25 Ιουνίου, ο κ. Παπανδρέου είπε, ότι για τη σύμβαση χορήγησης του δανείου υπήρχε γνωμοδότηση «του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους». Ακολούθως ο βουλευτής της Ν.Δ. Χρήστος Σταϊκούρας ζήτησε από τον πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους να καταθέσει στη Βουλή τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου τούτου και κάθε άλλο σχετικό έγγραφο περί του «μνημονίου». Τότε ο τελευταίος απεκάλυψε ότι το υπουργείο Οικονομικών δεν είχε ζητήσει γνωμοδότηση, ούτε υπήρχε στο αρχείο του Ν.Σ.Κ. σχετική αίτηση.

Οι γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ολομελείας, τμημάτων και ατομικές) καταχωρίζονται και αριθμούνται σε ειδικό βιβλίο, φυλάσσονται δε σε πρωτότυπο στην κεντρική υπηρεσία στου Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (άρθρο 1 παρ. 2 περ. β΄ το Π.Δ. 238/2003). Η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου, των ανωτέρω υπουργείων, που έχει επισυναφθεί στη δανειακή σύμβαση του μνημονίου, δεν φέρει αριθμό από το οικείο βιβλίο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και δεν έχει καταχωρηθεί στο αρχείο της γραμματείας τούτου. Οι νομικοί αυτοί σύμβουλοι δεν είχαν αρμοδιότητα να επιληφθούν του θέματος και να γνωμοδοτήσουν για το κύρος της δανειακής συμβάσεως. Ούτε δημιουργεί αρμοδιότητα η κύρωση αυτής από τη Βουλή.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η άνω σύμβαση αφήνει περιθώρια στους δανειστές μας να προχωρήσουν σε κατασχέσεις κατά του Ελληνικού Δημοσίου ή να εκχωρήσουν την απαίτησή τους σε άλλα κράτη. Οπότε υπάρχει κίνδυνος να δούμε ακόμα και την Τουρκία ή τα Σκόπια να προβαίνουν σε πράξεις αναγκαστικής εκτελέσεως σε δημόσια κτίρια ή ιστορικά μνημεία.

Με την άνω γνωμοδότηση δεν προστατεύεται η εθνική κυριαρχία και αξιοπρέπεια. Δι’ αυτής ανατρέπεται η νομοθετικά καθιερωμένη (νόμος 3068/2002), θεμελιώδης αρχή της ασυλίας, δηλαδή του ακατασχέτου της δημόσιας περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου. Οι κυβερνώντες, επικαλούμενοι την γνωμοδότηση αυτή, επιχειρούν να αποσείσουν τις ευθύνες τους. Ενώ καλύπτεται η τρόικα και εκτίθεται σε κίνδυνο η δημόσια περιουσία της χώρας.

Τέλος, κατά την άνω εβδομαδιαία εφημερίδα, οι φιλικές διαθέσεις της κυβερνήσεως έναντι των ανωτέρω νομικών συμβούλων, που εγνωμοδότησαν υπέρ του κύρους του μνημονίου, αποκαλύπτονται από το γεγονός ότι η κυβέρνηση προήγαγε ως πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, τον γνωμοδοτήσαντα σύμβουλο του υπουργείου Δικαιοσύνης, δια της παραλείψεως επτά αντιπροέδρων. Αν αυτό γινόταν από κυβέρνηση της Ν.Δ., οι προπαγανδιστές των Μ.Μ.Ε., που στηρίζουν την κυβέρνηση σήμερα, για λόγους που πολλοί αντιλαμβάνονται, θα φωνασκούσαν για παραβίαση της επετηρίδας και θα έλεγαν όσα κατά καιρούς λέγουν, οσάκις οι επιλογές σε ανώτατες θέσεις γίνονται από πολιτικούς άλλων κομμάτων.

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=60468

Γ. Καψής: Εκρήξεις αρλουμπολογίας από τον Πάγκαλο

Εσωκομματικά πυρά για την οικονομία και στο ΠΑΣΟΚ, με το ιστορικό στέλεχος του Κινήματος, Γιάννη Καψή, να επιτίθεται, μέσω επιστολής του στα "Επίκαιρα" στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Θεόδωρο Πάγκαλο, για τη φράση του "Όλοι μαζί φάγαμε τα λεφτά".

Ο κ. Καψής κάνει λόγο για "εκρήξεις αρλουμπολογίας" και για "συκοφαντική δυσφήμιση" και σημειώνει χαρακτηριστικά:

«...Είναι αλήθεια ότι είχαμε πάντοτε διαφορά νοοτροπίας με το συντονιζόμενο από τον κ. Ραγκούση αντιπρόεδρο όσον αφορά τη λειτουργία ενός πολιτικού.

TV100-"Δήγμα Δωρεάν": Οι... εξοργιστικές πλευρές της κρίσης!

Με την οικονομική κρίση και τις επιπτώσεις της ασχολείται το "Δήγμα Δωρεάν" αυτής της εβδομάδας. H κάμερα της εκπομπής και ο Χρήστος Νικολαίδης επικεντρώνονται σε πτυχές της κρίσης, οι οποίες αποτελούν πραγματικά... εξοργιστικά περιστατικά.

Πιο συγκεκριμένα, ερευνώνται περιπτώσεις στις οποίες φαίνεται ότι την ανάπτυξη την μπλοκάρει το ίδιο το κράτος! Στην εκπομπή επιχειρηματίες και εκπρόσωποι φορέων εξιστορούν συγκεκριμένες περιπτώσεις στις οποίες, ενώ υπήρχε η διάθεση, τα χρήματα και η προετοιμασία για μία επένδυση αυτή είτε ακυρώθηκε, είτε καθυστέρησε δεκαετίες, μόνο και μόνο επειδή το κράτος με κάποιο του πλοκάμι (είτε ως εφορία, ως δήμος, ως πολεοδομία ή ως άλλη κρατική υπηρεσία) επέδειξε επιφυλακτικό, αν όχι εχθρικό πρόσωπο.

Στην ίδια εκπομπή εκπρόσωποι συνδικαλιστικών φορέων δίνουν τις δικές τους εξηγήσεις για τα προβλήματα κακοδιοίκησης, γραφειοκρατίας και διαφθοράς που ταλανίζουν την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

Τη δική τους οπτική για την ελληνική κρίση δίνουν δύο ελληνοαμερικανοί πανεπιστημιακοί καθηγητές, που μίλησαν στην εκπομπή.

Η εκπομπή μεταδίδεται το ερχόμενο αύριο Σάββατο στις 8.30 μ.μ. (μπορείτε να την παρακολουθήσετε και από την ιστοσελίδα του TV 100) και σε επανάληψη το Σάββατο 16 Οκτωβρίου την ίδια ώρα. Στην αρχισυνταξία, την έρευνα και την παρουσίαση είναι ο Χρήστος Νικολαίδης και στη σκηνοθεσία ο Ζάχος Σαμολαδάς.

Και ο Μπάνε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος... ανεξάρτητος... αλλά με τη ΝΔ ;)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCS5l81KPOp1zSKn-lNtRMoXX3L7BD0LH_jrkMZoL2NYJADyDBScPbyrXT33wWu4P5RXuY4iZHxuX4wm7QhBX022iPyqyVUpAMbiCAvJMWQ6C9RY3oaFv8VB3VQ6Ji5XmpvU3fVwtWIFww/s640/_1A146~1.JPGΥποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για το διευρυμένο Δήμο Πυλαίας-Πανοράματος-Χορτιάτη κατεβαίνει και ο Μπάνε Πρέλεβιτς. Επικεφαλής του συνδυασμού είναι ο μέχρι πρότινος δήμαρχος Πανοράματος Ιγνάτιος Καϊτετζίδης ενώ μετέχουν και οι πρώην δήμαρχοι Χορτιάτη, Μιχάλης Γεράνης και Πυλαίας, Στέφανος Μποζίνης. Στο συγκεκριμένο Δήμο η ΝΔ δε έδωσε το χρίσμα αλλά και οι τρεις δήμαρχοι είχαν εκλεγεί τόσο το 2002 όσο και το 2006 με τη στήριξη της ΝΔ. Να σημειωθεί επίσης ότι στις βουλευτικές εκλογές η ΝΔ κέρδισε στο Πανόραμα με διαφορά 14% ενώ στους άλλους δύο δήμους έχασε με διαφορά 1 και 3%...

Επειδή λοιπόν και ο Μπάνε είναι δεξιός θα του αφιερώσουμε ένα βιντεάκι... σε λίγες μέρες

ΥΓ. Θυμίζουμε ότι και ο Ν. Βεζυρτζής είναι υποψήφιος Δήμαρχος Θέρμης με τη στήριξη της ΝΔ

Τη Δευτέρα 11.10 παρουσιάζει ο Β. Μιχαλολιάκος το συνδυασμό του

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά, κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, θα παρουσιάσει τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, στις 18:00 στην Αίθουσα Royal Fair στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, τους Υποψήφιους Δημοτικούς και Διαμερισματικούς Συμβούλους του Συνδυασμού «Μας Ενώνει ο Πειραιάς» και το Πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Πειραιά.

Τα βρήκαν Μίλτος και Αλέκα... σιγά μη δεν τα 'βρισκαν...

Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι η γενική γραμματέας του ΕΒΕΑ Αλέκα Πετραλιά (ή Πάλλη για ξεκάρφωμα), θα ανοίξει το προσεχές Σάββατο χεράκι χεράκι μαζί με το Μίλτο, το συνέδριο που διοργανώνει ο συνδυασμός του δεύτερου για τις αναπτυξιακές προοπτικές της Γλυφάδας στο γήπεδο γκολφ της Γλυφάδας...

Γιατί την γυμναστική κ. Διαμαντοπούλου;

Η Διαμαντοπούλου με τις μεταρρυθμίσεις που θα κάνει στο εκπαιδευτικό μοντέλο του σχολείου του άυριο θα είναι κάπως έτσι: Τα περισσότερα μαθήματα θα είναι επιλογής στο Λύκειο. Μόνο τέσσερα μαθήματα θα είναι υποχρεωτικά. Ποια νομίζετε ότι είναι; Για πείτε... Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, και Φυσική;

Λάθος επιλογή! Τα μαθήματα που θα είναι υποχρεωτικά είναι η Γλώσσα, η Λογοτεχνία, τα Αγγλικά και η Γυμναστική; Εεεε; Γυμναστική; Και όμως! Το θεωρεί τόσο σημαντικό προφανώς. Αλλά γιατί; Το spamplaka.blogspot.com έψαξε και βρήκε την πραγματική αιτία.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ



http://spamplaka.blogspot.com/2010/10/blog-post_5768.html