11 Οκτωβρίου 2010

Υπεράνω της Βουλής ο Παμπούκης για τις επενδύσεις

ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ Ή ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΩΝ

Μοιάζει με «κακό όνειρο» αλλά δυστυχώς δεν είναι. Το νέο πλαίσιο επιτάχυνσης των μεγάλων επενδύσεων (γνωστό και ως fast track) επιχειρεί να μετατρέψει την Ελλάδα σ' ένα απέραντο «Ελντοράντο» ευκαιριών κέρδους, αποκλείοντας παράλληλα κάθε ουσιαστικό κοινοβουλευτικό και δικαστικό έλεγχο της νομιμότητας των πράξεων της διοίκησης και των ιδιωτών!

Κάθε επένδυση θα υπάγεται στην εγγυοδοσία του υπουργού Επικρατείας και τα σκυλιά δεμένα Για νομοσχέδιο που καθιερώνει «εξαιρετικές διαδικασίες» μίλησε στη Βουλή ο υπερ-συντονιστής των στρατηγικών επενδύσεων, υπουργός Επικρατείας Χ. Παμπούκης, προαναγγέλλοντας ότι εφόσον ο θεσμός πετύχει, θα γίνει «κανόνας», στον οποίο θα ενταχθούν περισσότερες επενδύσεις (και όχι μόνο οι μεγάλες).

Η κυβέρνηση δείχνει να αγνοεί όλες τις προειδοποιήσεις νομικών και περιβαλλοντικών οργανώσεων που ζητούν απόσυρση του επίμαχου νομοσχεδίου.

Παροπλισμένη η Μπιρμπίλη

Βασικές διατάξεις του νομοσχεδίου ενισχύουν τον αποφασιστικό ρόλο του υπουργού Επικρατείας και καθιστούν σχεδόν ανύπαρκτη την παρέμβαση της Βουλής.

Ταυτόχρονα εμποδίζουν την παροχή αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας σε θέματα περιβάλλοντος (κατ' εικόνα των ολυμπιακών έργων), αφήνουν απροστάτευτη σε απαλλοτριώσεις τη δημόσια δασική γη, επιτρέπουν σοβαρές πολεοδομικές και χωροταξικές παρεκκλίσεις, κάνουν τον αιγιαλό, τις ακτές και τον πυθμένα των θαλασσών «ξέφραγο αμπέλι» σε κάθε λογής συμφέροντα.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι 9 περιβαλλοντικές οργανώσεις (WWF Ελλάς, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης κ.ά.) μιλούν ευθέως για «φωτογραφικές ρυθμίσεις», καθώς μέσα από εσκεμμένες ασάφειες ή υπερβολικές λεπτομέρειες δίδεται η εντύπωση ότι προωθούνται ευνοϊκές ρυθμίσεις για συγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια!

Αναλυτικά:

1. Ο υπουργός Επικρατείας, αναβαθμισμένος μετά την ανακατανομή αρμοδιοτήτων στα μέλη της κυβέρνησης, θα ασκεί την εποπτεία της εταιρείας «Invest in Greece», η οποία θα προτείνει στη διυπουργική επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων (στην οποία προΐσταται ο ίδιος) ποια σχέδια θα υπαχθούν στον νέο νόμο.

2. Η Βουλή δεν έχει καμία αρμοδιότητα. Η κύρωση των επενδυτικών συμβάσεων εμφανίζεται περίπου ως προαιρετική και άχρηστη (όπως και με το Μνημόνιο). Θα γίνεται μόνο για έργα δημόσιων φορέων (αν προβλέπεται στη δημοπράτηση) και για καθιέρωση ιδιαίτερου φορολογικού καθεστώτος για τους ιδιώτες (αφού χωρίς νόμο δεν επιβάλλεται ούτε χαρίζεται φόρος)!

3. Επιτρέπεται η απαλλοτρίωση υπέρ ιδιωτών ακόμη και δημόσιων δασικών εκτάσεων, χωρίς να προηγηθεί πράξη χαρακτηρισμού από το οικείο δασαρχείο. Ετσι, όμως, το Δημόσιο χάνει το δικαίωμά του να επικαλεστεί τεκμήριο ιδιοκτησίας σε αμφισβητούμενης κυριότητας εκτάσεις.

4. Η παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας, εκτάσεων που είναι κοινόχρηστες, για αξιοποίησή τους στο πλαίσιο των μεγάλων έργων, χωρίς μάλιστα γνώμη των δήμων και των περιφερειών, αγνοεί κοινοτικές αρχές για ολοκληρωμένη διαχείριση του παράκτιου χώρου. Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις ζητούν να μην περιληφθούν ο αιγιαλός, οι παραλίες και οι εκτάσεις Natura 2000 στις διαδικασίες fast track.

5. Παραμένουν υπερβολικά σύντομες οι διαδικασίες έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων ενός μεγάλου έργου και καταργούνται όλες οι ενδιάμεσες γνωμοδοτήσεις υπηρεσιών που απαιτούνται δυσκολεύοντας τον δικαστικό έλεγχο. Η μόνη υποχώρηση του κ. Παμπούκη είναι να συμπεριλάβει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις ως κριτήριο υπαγωγής των έργων στον νόμο.

6. Με Προεδρικά Διατάγματα, δημιουργούνται ειδικά σχέδια ολοκληρωμένης ανάπτυξης για ολόκληρες περιοχές που θα εντάσσονται στον νόμο. Τα Διατάγματα μπορούν να αλλάζουν αυθαίρετα τους όρους δόμησης, τα πολεοδομικά σχέδια αλλά και κάθε διαδικασία του γενικού οικοδομικού κανονισμού.

7. Με υπουργική απόφαση θα επιτρέπονται παρεκκλίσεις σε όρους δόμησης και εντός σχεδίου περιοχών, χωρίς όμως καμία μέριμνα για τις πιθανές περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις των αλλαγών αυτών.

8. Συμπιέζονται ασφυκτικά οι χρόνοι έκδοσης των σχετικών αδειών, από 1 έως 3 μήνες. Αν παρέλθει άπρακτος χρόνος, θεωρούνται ότι έχουν εκδοθεί, χωρίς κανέναν περαιτέρω έλεγχο από τη διοίκηση.

9. Ο έλεγχος του Συμβουλίου της Επικρατείας θα γίνεται μόνο σε περιπτώσεις που παραβιάζεται η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Διαφορετικά, οι προσφυγές θα εκδικάζονται σ' ένα βαθμό από τα διοικητικά εφετεία. Ομως τέτοιας εμβέλειας έργα δεν μπορούν να γίνονται εκτός ευρωπαϊκού νομικού κεκτημένου.

10. Η εκτίμηση της αξίας των απαλλοτριούμενων ακινήτων, που θα εντάσσονται στα επενδυτικά σχέδια, θα γίνεται τελικά από το Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών και όχι από τον προϊστάμενο της ΔΟΥ. *

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=212293

Παρέδωσε τα κλειδιά ο Παπανδρέου... Αφού πρώτα έδεσε χειροπόδαρα την Ελλάδα

«ΕΠΙ έναν χρόνο κυβερνά τη χώρα ένα κόμμα που είπε ψέματα για να βγει, διέπραξε απίστευτα σφάλματα αφότου ανέλαβε, κι ύστερα και τα αντίθετα απ' όσα έλεγε πριν». Με τις χαρακτηριστικές αυτές εκφράσεις σκιαγράφησε ο Αντώνης Σαμαράς τον ένα χρόνο διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ, εξαπολύοντας δριμύ «κατηγορώ» κατά της κυβέρνησης και προσωπικά του Γιώργου Παπανδρέου.

Κατήγγειλε τους κακούς χειρισμούς και τις λανθασμένες επιλογές που οδήγησαν σε αδιέξοδο και εν κατακλείδι στην υπογραφή του Μνημονίου με το οποίο «έδεσε χειροπόδαρα την Ελλάδα και παρέδωσε τα κλειδιά της διακυβέρνησής της», όπως σημείωσε.

Σε έναν απολογισμό των πεπραγμένων της κυβέρνησης ο κ. Σαμαράς κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι «συνειδητά εξαπάτησε τον ελληνικό λαό» με μοναδικό στόχο να κερδίσει τις εκλογές και να ανέβει στην εξουσία. Ότι, ενώ γνώριζε τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας, είπε την περίφημη φράση «λεφτά υπάρχουν» και έταξε στους πάντες «λαγούς με πετραχήλια». Ο κ. Σαμαράς στηλίτευσε την τακτική που ακολούθησε η κυβέρνηση τους πρώτους μήνες της θητείας της, όπου αντί να σπεύσει να δανεισθεί όταν τα spreads ήταν ακόμη πολύ χαμηλά (130 μονάδες), «άρχισε να διασύρει τη χώρα στο εξωτερικό». Έκανε μνεία στις περίφημες εκείνη την εποχή δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών περί «Τιτανικού», για «επικείμενο ναυάγιο», ότι «δεν υπάρχει σάλιο» κ.ά. Αποτέλεσμα ήταν τα spreads να ανέβουν κατακόρυφα και η Ελλάδα να υποχρεωθεί να δανεισθεί πανάκριβα και το χειρότερο να αναγκαστεί να υπογράψει το Μνημόνιο.

«Έφτασαν να υπογράψουν το Μνημόνιο που τους υποχρέωνε σε πολύ σκληρότερα μέτρα απ' όσα θα αρκούσαν αν είχαν κινηθεί έγκαιρα. Μερικούς μήνες πριν...», υπογράμμισε.

Σε υψηλούς τόνους ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας καυτηρίασε τη στάση της κυβέρνησης έναντι της εναλλακτικής πρότασης που έχει καταθέσει η παράταξη. Ότι αρχικά αμφισβήτησαν την αποτελεσματικότητά της και στη συνέχεια προσπάθησαν να τη διαστρεβλώσουν. Επέμεινε ότι με την πολιτική του Μνημονίου δεν αντιμετωπίζεται το πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας και ανέφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το γεγονός ότι, παρά τις περικοπές και τα επώδυνα μέτρα, τα έσοδα έχουν πέσει έξω και θα απαιτηθούν νέα μέτρα το 2011.

Συνοψίζοντας τον έναν χρόνο διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ ο κ. Σαμαράς τόνισε: «Από το ''λεφτά υπάρχουν'' που διακήρυσσε πέρυσι τέτοιο καιρό, μέχρι το περιβόητο ''μαζί τα φάγαμε'' που ακούσαμε πριν από λίγες μέρες. Από το απόλυτο ψέμα εξαπάτησης του λαού, όταν ήταν στην αντιπολίτευση, στον υπέρτατο κυνισμό, όταν βρέθηκε στην κυβέρνηση».

Παράλληλα ανέλαβε συγκεκριμένες δεσμεύσεις όταν η Νέα Δημοκρατία αναλάβει τη
διακυβέρνηση της χώρας:

- «Θα πάρουμε μέτρα τόνωσης της οικονομίας, χαμηλού ή μηδενικού δημοσιονομικού κόστους. Η αντιμετώπιση της ύφεσης είναι ύψιστη προτεραιότητα».
- «Θα πείσουμε τους δανειστές μας ότι δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Ήδη βλέπουν ότι το Μνημόνιο δεν περπατάει».
- «Θα αποκαταστήσουμε τις συντάξεις των 700 ευρώ. Δεν θα εκτροχιάσουμε τη μείωση του ελλείμματος, αλλά δεν θα αφήσουμε να την πληρώσουν οι χαμηλοσυνταξιούχοι».
- «Θα επανενεργοποιήσουμε επενδυτικά σχέδια που ήταν ώριμα και διακόπηκαν τον τελευταίο χρόνο από το ΠΑΣΟΚ».

Καταλήγοντας ο κ. Σαμαράς σημείωσε: «Μια χώρα που συνεχώς βουλιάζει οικονομικά και κοινωνικά, μια χώρα που βυθίζεται στην ύφεση, την ανεργία και τα λουκέτα, δεν μπορεί να έχει φιλοδοξίες, δεν μπορεί να παίζει κανένα ρόλο, δεν μπορεί να αποφύγει τα χειρότερα σε όλα τα μέτωπα. Γι' αυτό πρέπει να βγούμε από τους όρους του Μνημονίου μιαν ώρα αρχύτερα».

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=59594&colid=&catid=34&dt=2010-10-10 0:0:0

ΠΑΙΞΑΜΕ ΤO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ: ΣΩΣΑΜΕ ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΞΑΜΕ ΕΜΕΙΣ...

Προγραμματισμένες ήταν βήμα προς βήμα όλες οι κινήσεις του Γιώργου

Στις πλάτες της Ελλάδας οι Αμερικανοί παίξανε το παιχνίδι τους. Ο στόχος ήταν να στηρίξουν το δολάριό τους, που κινδύνευε να χάσει την παγκόσμια κυριαρχία του ως αποθεματικό νόμισμα από το ευρώ, γνωρίζοντας ότι το αποθεματικό νόμισμα «υφαρπάζει» το 7% του παγκόσμιου ΑΕΠ.

Και σήμερα μπορούμε με... υπερηφάνεια να πούμε ότι η αποστολή που είχε αναλάβει ο Γιώργος Παπανδρέου εξετελέσθη με απόλυτη επιτυχία. Με θύμα όμως την ελληνική οικονομία... Δεν υπάρχει πλέον καμιά αμφιβολία ότι όλα ήταν προγραμματισμένα. Βήμα βήμα. Όλα όσα αποκαλύπτονται μέρα με τη μέρα το επιβεβαιώνουν.

Αν και είναι... περιττά, αφού ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου φρόντισε να προσφέρει τις αποδείξεις με την πολιτική που ακολούθησε. Λέγοντας προεκλογικά εκείνο το... ιστορικό «Λεφτά υπάρχουν», τάζοντας λαγούς με πετραχήλια, ώστε να σιγουρευτεί η νίκη και μετά, ως κυβέρνηση, με τη στρατηγική του φόβου της πτώχευσης ο κόσμος να ανεχθεί τη θηλιά του Μνημονίου και την εισβολή στην τσέπη του.

Οι Αμερικανοί πέτυχαν, χρησιμοποιώντας την Ελλάδα, μια χώρα της Ευρωζώνης, να στρέψουν την επίθεση που δεχόταν το δολάριο από τα μεγάλα διεθνή οικονομικά συμφέροντα που είχαν ανησυχήσει με την κυκλοφορία πληθωριστικού δολαρίου, που σήμαινε μείωση της αξίας του, σε επίθεση κατά του ευρώ. Αποτρέποντας έτσι την τοποθέτηση κεφαλαίων στο νόμισμα της ΕΕ.

Πλάτη έβαλε και η γερμανίδα καγκελάριος κ. Μέρκελ (ανταποδίδοντας μεταξύ των άλλων και την αμερικανική στήριξη στη συνένωση των δύο Γερμανιών), απαιτώντας να μπει το ΔΝΤ στον μηχανισμό στήριξης της Ελλάδας, δηλαδή να είναι μέσα και το αμερικανικό μάτι, κίνηση που ήταν ουσιαστικά κατά του ευρώ, αφού το μήνυμα που έβγαινε ήταν ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί μόνη της να στηρίξει μια χώρα μέλος της!

Αποτέλεσμα; Η ισοτιμία ευρώ και δολαρίου, που είχε πάρει την ανηφόρα υπέρ του δολαρίου, όταν επετεύχθη ο στόχος, να μη γίνει δηλαδή αποθεματικό νόμισμα το ευρώ, άρχισε την αντίστροφη πορεία. Και μαζί με αυτήν άρχισε και η αποκλιμάκωση των spreads των ελληνικών ομολόγων.

Η αποστολή, όπως και στην αρχή είπαμε, εξετελέσθη κατά γράμμα.

Αν... σκάλωνε κάπου, είχαν προβλεφθεί τα επόμενα βήματα. Τη σκυτάλη κατά του ευρώ θα έπαιρναν η Πορτογαλία και η Ισπανία...

Σκάλωσε το σχέδιο στο εσωτερικό...

Δεν είχε όμως το σχέδιο την ίδια επιτυχία στο εσωτερικό της Ελλάδας. Σκάλωσε στον κόσμο... Μπορεί η «επιχείρηση φόβος» να έκλεισε τον κόσμο στο σπίτι του, να έκανε υποτυπώδη τη συμμετοχή στις διαδηλώσεις, λαϊκές κινητοποιήσεις να μην υπήρξαν, κοινωνική έκρηξη μέχρι στιγμής να μην εκδηλώθηκε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει θυμός και οργή. Και κάποια στιγμή θα εκφραστεί, ενδεχομένως στις κάλπες των αυτοδιοικητικών εκλογών. Αλλά και η συνεχής τρομοκρατία που σπέρνει το οικονομικό επιτελείο για αυτόφωρα, φυλακίσεις, άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών, είχε καταστροφικές συνέπειες. Με κυριότερη συνέπεια τον ψυχολογικό παράγοντα που οδήγησε στο στέγνωμα της ρευστότητας στην αγορά. Όλοι περιόρισαν τις αγορές τους σε τρόφιμα, είδη ρουχισμού, μέχρι εξόδους, ακόμη και στο ταβερνάκι.

Φτιάξαμε τέτοιο κλίμα, που ο κόσμος μετράει πλέον και το ευρώ, δεν ξέρει τι θα ξημερώσει, έχει χαθεί η ελπίδα και όλοι έχουν μαζευτεί, φοβούμενοι για τα χειρότερα.

Κατάφεραν έτσι να κλείσουν μαγαζιά, οι απολύσεις να είναι καθημερινές, στα ύψη η ανεργία, οι τράπεζες να έχουν κόψει τα δάνεια, ενώ θα μπορούσε να ήταν εντελώς διαφορετική η εικόνα της χώρας, αν οι «μαθητευόμενοι μάγοι» δεν είχαν καταφύγει στην τρομοκράτηση του κόσμου. Αν γνώριζαν ότι κατανάλωση, επενδύσεις και ανάπτυξη, σε χώρες σαν την Ελλάδα, στηρίζονται αποκλειστικά στο εσωτερικό μέτωπο.

Όταν μάλιστα όλα δείχνουν ότι οι αγορές, μετά τη βοήθεια που προσφέραμε στο δολάριο, αλλάζουν επί το θετικότερο στάση απέναντι στην Ελλάδα, με το πανίσχυρο εβραϊκό λόμπι, που ελέγχει όλα τα λεφτά, να κλείνει το μάτι προς τη χώρα μας και να αποκτά ξανά προσβάσεις. Η πτώση των spreads από τις 1.000 μονάδες στις 700-800 είναι η ένδειξη, σε συνδυασμό με την εκδήλωση κάποιων προθέσεων για επενδύσεις στην Ελλάδα και, κυρίως, για τη μελλοντική χρηματοδότησή τους.

Το δημοσιονομικό πρόβλημα σε κάποιο βαθμό φαίνεται να ξεπερνιέται, όπως υποστηρίζουν έγκυροι οικονομικοί αναλυτές και χρηματιστηριακοί κύκλοι. Όμως αυτό που δημιουργείται είναι πλέον πρόβλημα πολιτικό. Οι εκτιμήσεις είναι ότι μετά τον Απρίλιο θα υπάρξουν αναταράξεις μέσα στο ΠΑΣΟΚ. Ο λόγος είναι ότι πλέον η ανοχή του κόσμου εξαντλείται στο πρόσωπο του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου. Όλο και περισσότερο διαπιστώνει ότι υπήρχε και υπάρχει άλλη λύση λιγότερο οδυνηρή. Και όχι αυτή που φουντώνει την ύφεση, φέρνει λουκέτα, ακόμη και τραγωδίες. Και το πιο εκρηκτικό για την κυβέρνηση και τον ίδιο τον Παπανδρέου είναι ότι ο κόσμος πιστεύει ότι του είπε ψέματα, ενώ ήξερε τα πάντα, γνώριζε την πραγματική κατάσταση της οικονομίας.

Αυτό το κλίμα θα οδηγήσει βουλευτές αλλά και επώνυμα στελέχη σε αναζήτηση διεξόδου, σε νέα σχήματα, εκτιμώντας ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει μέλλον. Και η συνέχεια από κει και πέρα θα είναι μονόδρομος και για κάποιους σημαντικούς υπουργούς, που έχουν φιλοδοξίες για ψηλά. Θα έχει μπει στις ράγες η αλλαγή πολιτικού σκηνικού...

Μπορεί να μηδενιστεί το έλλειμμα

Οι πολιτικές ανακατατάξεις, για τις οποίες ήδη γίνονται συζητήσεις και επαφές, θεωρούνται αναπόφευκτες και νομοτελειακές, με άγνωστο ποια θα είναι η επόμενη μέρα του Γιώργου. Ενδεχομένως ως πρώτη προτεραιότητα να έχει αυτό που γράφαμε την περασμένη Κυριακή, για συγκυβέρνηση με άλλα κόμματα, που όμως, τουλάχιστον δημόσια, απορρίπτουν τα ονόματα που ακούστηκαν, όπως του Φώτη Κουβέλη.
Υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν –και οι οποίοι προέρχονται από την αγορά– ότι το έλλειμμα μπορεί ακόμη και να μηδενιστεί μέσα στο 2011. Αρκεί να γίνουν εσωτερικά οι κατάλληλες κινήσεις. Όπως αυτό που έχουμε γράψει επανειλημμένα, ότι οι δαπάνες του κάθε νοσοκομείου δεν θα είναι παραπάνω από 20% σε σχέση με τις δαπάνες του 2004. Επίσης, να πειστεί ο κόσμος να ξεπεράσει τον ψυχολογικό παράγοντα και νʼ αρχίσει να καταναλώνει. Να ξαναρχίσει ο Έλληνας να κάνει δουλειές, να επενδύει. Να μη φοβάται ότι κινδυνεύουν οι καταθέσεις του, ότι θα μπουν στο σπίτι του και θα αρχίσουν να ψάχνουν το σεντούκι, ότι μπορεί ο γείτονας να τον καταγγείλει για να πάρει τα... εύρετρα (10% μπόνους για κάθε κατάδοση)...

Στο ερώτημα, καλά, και πού θα βρει λεφτά, από τη στιγμή που περικόπτουν μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, έχουμε αυξήσεις ΦΠΑ, φόρους, ακριβαίνουν όλα, τώρα ανέβηκε και το ρεύμα, η απάντηση είναι ότι το σύνολο αυτών των περικοπών ανέρχεται σε 13 δισ., δηλαδή ένα 4 με 5% του ΑΕΠ. Σημειώνουν δε ότι οι ιδιωτικές καταθέσεις στις τράπεζες ξεπερνούν τα 280 δισ. ευρώ.

Επανεκκίνηση της αγοράς σημαίνει τζίρος, κατανάλωση, έσοδα για το κράτος. Βέβαια θα πρέπει από δω και πέρα να ενισχυθούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί για τον έλεγχο έκδοσης αποδείξεων, παντού, σε κάθε κατάστημα, θεσπίζοντας ακόμη και συνευθύνη του πελάτη που δεν παίρνει απόδειξη.

Υπάρχει επομένως άλλη μέρα. Καλύτερη από τη χειρότερη που οδηγούμαστε. Αρκεί να το καταλάβει, να το χωνέψει η κυβέρνηση και να πάψει να λειτουργεί σαν... παιδική χαρά. Και ο πρωθυπουργός να κάτσει και λίγο στην έδρα του... Και να έχει επαφή με τους υπουργούς του.

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=59562&colid=&catid=34&dt=2010-10-10 0:0:0

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ 19.00 ΣΤΗ ΘΕΡΜΗ: «ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟ»

Τη Θέρμη θα επισκεφθεί απόψε στις 19.00 ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πολιτιστικό Κέντρο Θέρμης.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης θα τονίσει ότι...

στις συκοφαντικές επιθέσεις απαντά με το έργο και τη δουλειά του. «Θυμίζω μόνο στον κ. Μπόλαρη, γιατί προφανώς έχει χάσει την αίσθηση της πραγματικότητας, πως για την εφιαλτική κατάσταση που επικρατεί, για τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν τους πολίτες της Μακεδονίας, δεν ευθύνεται ο Ψωμιάδης, αλλά το Μνημόνιο που και αυτός υπέγραψε, ως μέλος, μάλιστα, της κυβέρνησης. Καλύτερα λοιπόν τραγουδιστής και διασκεδαστής, παρά δήμιος ενός ολόκληρου λαού» θα πει, προσθέτοντας πως «και η υποκρισία και το ψέμα και η φαυλότητα, έχουν τα όρια τους».

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, θα αναφερθεί στην κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και στην «υποκριτική», όπως θα πει, στάση του ΠΑΣΟΚ. «Οι τελευταίες δηλώσεις του κ. Γιούνκερ, ότι όλοι ήξεραν για τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας πολύ πριν ξεσπάσει η κρίση, επιβεβαιώνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι το ΠΑΣΟΚ εξαπάτησε τους πολίτες. Ότι το περίφημο «λεφτά υπάρχουν» ήταν ένα καλοστημένο τρικ για να υποκλέψουν την ψήφο των πολιτών και να μας οδηγήσουν στην ομηρία του μνημονίου. Πρέπει όμως να καταλάβουν ότι οι πολίτες τους πήραν χαμπάρι και θα δώσουν την απάντηση τους στην κάλπη του Νοεμβρίου» θα αναφέρει χαρακτηριστικά.

Toν έφεραν για να... κάθεται

ΑΝΑΜΕΣΑ στους αναρίθμητους ξένους ειδικούς που έχει... «κουβαλήσει» στην Αθήνα ο Γ. Παπανδρέου για να συμβουλεύουν τον ίδιο και την κυβέρνηση είναι κι ο γιος του Όλαφ Πάλμε.

Προ ημερών λοιπόν είχε συνάντηση μαζί του κορυφαίος υπουργός, ο οποίος έσπευσε να του επισημάνει ότι λόγω αρμοδιοτήτων θα χρειαστεί να συνεργαστούν τους επόμενους μήνες. Η αντίδραση του γιου του Πάλμε αιφνιδίασε τον υπουργό, αφού τον άκουσε να του λέει ότι δεν ξέρει τι ακριβώς θα κάνει κι ότι από τη στιγμή που ήρθε στην Αθήνα κανείς δεν του εξήγησε ποια είναι η αποστολή του. Κι ακόμη ότι αφότου έφθασε στην Ελλάδα δεν είχε καμιά επαφή με τον Γ. Παπανδρέου ή κάποιον άλλον από το πρωθυπουργικό επιτελείο.

Θ. Καράογλου: «Το πρόσημο της ιστορίας θα είναι θετικό μπροστά στον Κ. Καραμανλή» Δηλώσεις του βουλευτή της ΝΔ Θ. Καράογλου για Κ. Καραμανλή.

Επαναφέρουν βουλευτές και στελέχη της ΝΔ το θέμα που αφορά το ρόλο του Κώστα Καραμανλή μετά και τις αιχμηρές διατυπώσεις του Δημήτρη Αβραμόπουλου σε πρόσφατη συνέντευξή του για τις προειδοποιήσεις (ΣΣ. Η έπαρση σ΄όλο της το μεγαλείο: Ο χειρότερος υπουργός έκανε και συστάσεις και σήμερα αντί να πει και ευχαριστώ στον Καραμανλή που τον πήρε πίσω και τον έκανε άνθρωπο πάει να βγεί και από πάνω...) που είχε κάνει μέσω επιστολής για την οικονομία.

Ο βουλευτής Θεόδωρος Καράογλου, μιλώντας στο ραδιοσταθμό «Βήμα», ανέφερε πως θεωρεί ότι «το πρόσημο της ιστορίας θα είναι θετικό μπροστά στον Κώστα Καραμανλή γιατί νομίζω ότι τα πεντέμισι χρόνια ήταν μια καλή κυβερνητική περίοδος» .

Εξάλλου, απορρίπτοντας τα περί ιστορικού προσώπου που έχουν αναφέρει στελέχη της ΝΔ, υποστήριξε ότι ο πρώην πρωθυπουργός μπορεί να γίνει ακόμη και πρόεδρος Δημοκρατίας

«Δεν θεωρώ ότι ο Κώστας Καραμανλής έχει κλείσει την πολιτική του διαδρομή, απλά μπορεί να μην είναι στην πρώτη γραμμή του αγώνα, μπορεί να μην είναι στο μέλλον πρόεδρος του κόμματος της ΝΔ ή πρωθυπουργός, να είναι πρόεδρος της Δημοκρατίας. Δεν σημαίνει ότι ο Κώστας ο Καραμανλής, που είναι ένα πολύτιμο κεφάλαιο για τη χώρα έχει τελειώσει, απλά μόνος του επέλεξε και είναι κάτι που τον τιμάει και ανέλαβε γενναία τις ευθύνες του για το άσχημο εκλογικό αποτέλεσμα, να αποσυρθεί από την ενεργό, μάχιμη πολιτική, να πάει ένα βήμα παραπίσω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι μια πολύτιμη εφεδρεία», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καράογλου.

Total Recall: Μύλος το ΠΑΣΟΚ λόγω της προσωπικής επιλογής του ΓΑΠ να ορίσει τον Πασχαλίδη υποω. Αντιπεριφ. Θεσσαλονίκης

Ρήγμα στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ προκαλεί η επιλογή του πρώην υπουργού Γιώργου Πασχαλίδη, που είναι από τον Νομό Πέλλας, για τη θέση του υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, με το ψηφοδέλτιο του Μάρκου Μπόλαρη, στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, και όχι προσώπου από τη Θεσσαλονίκη.

Ο γραμματέας της Ν.Ε. Β'Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ Παντελής Κουκουλεκίδης δήλωσε ότι δεν θέλει πλέον να είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος, σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

«Απαράδεκτη» και «απαξιωτική» για τη Θεσσαλονίκη χαρακτήρισε την εν λόγω απόφαση ο δήμαρχος Νεάπολης Ναθαναήλ Λαδόπουλος, που είχε προταθεί από 16 δημάρχους του ΠΑΣΟΚ για τη θέση του υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης.

Ο Γ. Πασχαλίδης, πάντως, δήλωσε ότι του τηλεφώνησε ο γραμματέας του Ε.Σ. του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης, του μετέφερε τη βούληση του Γιώργου Παπανδρέου να στρατευθεί στο πλευρό του Μάρκου Μπόλαρη και αποδέχθηκε την πρόσκληση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης επισκέπτεται τους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».

Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

* Σήμερα Δευτέρα 11/10 στις 7 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί τη Θέρμη και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πολιτιστικό Κέντρο Θέρμης. Στις 8.30 το βράδυ συνοδευόμενος από τον Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα μιλήσει σε συγκέντρωση γυναικών στο ξενοδοχείο Porto Palace (αίθουσα Pietra).
* Την Τρίτη 12/10 στις 6.15 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών, Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί την Παλαιοκώμη, στις 7 το απόγευμα την Πρώτη Σερρών και στις 7.30 το απόγευμα θα επισκεφθεί το Ροδολίβος και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στην αίθουσα Κινηματογράφου. Το πρωί της ίδιας ημέρας, στις 10, συνοδευόμενος από τον Αντινομάρχη Παιδείας, Ευθύμιο Φωτόπουλο, θα εγκαινιάσει το νέο διδακτήριο του 5ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας (Αδαμαντίου Κοραή 4, Νέα Ευκαρπία, κοντά στο τέρμα του λεωφορείου 38).
* Την Τετάρτη 13/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καραπαναγιωτίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί τη Βέροια και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον κινηματογράφο Σταρ.* Την Πέμπτη 14/10 στις 7 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί το Πανόραμα και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πέτρινο Πολιτιστικό Κέντρο Πυλαίας. Στις 8.30 το βράδυ συνοδευόμενος από τον Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα μιλήσει σε συγκέντρωση Ποντίων ομογενών στο ξενοδοχείο Porto Palace (αίθουσα Ντίμπερ).

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ:Μερικοί θέλουν την Θεσσαλονίκη άσχημη! Είναι αυτοί που κάθε μέρα την κατηγορούν!

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ : Σας καλέσαμε σήμερα εδώ – στο νέο Δημαρχείο – σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου, διότι είδαν το φως της δημοσιότητας ορισμένα αφελή δημοσιεύματα – συμπτωματικά 25 ημέρες πριν τις δημοτικές εκλογές – περί δήθεν κατάρρευσης του συστήματος Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, επειδή παρουσιάσθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες συγκεκριμένα προβλήματα τα οποία όμως δεν έχουν καμία σχέση με τον Δήμο Θεσσαλονίκης!…

-Απάντηση στα δημοσιεύματα αυτά, δίδει σήμερα η ίδια η πόλη.
Η πεντακάθαρη σήμερα Θεσσαλονίκη!

-Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:
1. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, είναι Δήμος εύρωστος σε όλους τους τομείς και βεβαίως και η Αντιδημαρχία Καθαριότητας είναι και αυτή πολύ δυνατή!
Είναι χαρακτηριστικό ότι βοηθούμε και στηρίζουμε και γειτονικούς Δήμους, είναι γνωστό μάλιστα ότι έχουμε χαρίσει πολλά απορριμματοφόρα σε όλη την Ελλάδα, μέχρι και την ΠΑΡΓΑ προσφάτως!…
2. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης για να μην επιβαρύνει τους πολίτες ΕΠΙΔΟΤΕΙ την Καθαριότητα, παρά το ότι τα «Τέλη Καθαριότητας» έχουν χαρακτήρα εκ του Νόμου ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ.
3. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης για να μην επιβαρύνει τους πολίτες έχει ΠΑΓΩΣΕΙ τα Δημοτικά Τέλη Καθαριότητας τα τελευταία 3 χρόνια!…
4. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης για να μην επιβαρύνει τους πολίτες, που έχουν γονατίσει από την πολιτική του Δ.Ν.Τ., θα ΠΑΓΩΣΕΙ και φέτος τα Δημοτικά Τέλη Καθαριότητας. 0 %!… και φέτος!….
5. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, με ένα στόλο 500 τροχοφόρων, έχει ένα μεγάλο και αξιόπιστο μηχανολογικό εξοπλισμό και στον Τομέα της Καθαριότητας.
6. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ο Δήμος Θεσσαλονίκης παρέλαβε για τον Τομέα της Καθαριότητας ένα ΣΠΑΣΤΗΡΑ ΟΓΚΩΔΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ αξίας 375.000 €, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος που υπάρχει σε όλη την Ελλάδα!
7. Για το θέμα της αλλαγής του καθεστώτος αγοράς ανταλλακτικών για τα αυτοκίνητα του Δήμου Θεσσαλονίκης – μετά από 11,5 ολόκληρα χρόνια –
και άλλα τυχαία και άλλα μη τυχαία περιστατικά
τα οποία η Διοίκηση και ιδιαίτερα ο Κ.Καζαντζίδης τα ξεπέρασε, και έτσι σήμερα η πόλη είναι πεντακάθαρη, θα σας μιλήσει ο κ.Καζαντζίδης.
8. Τέλος, θέλω να σημειώσω ότι ορισμένοι χαίρονται όταν παρουσιάζεται κάποιο τυχαίο ή μη τυχαίο γεγονός στην πόλη, γεγονός που υποβαθμίζει την εικόνα της Θεσσαλονίκης μας.

Μερικοί θέλουν την Θεσσαλονίκη άσχημη!

Είναι αυτοί που κάθε μέρα την κατηγορούν!

Είναι αυτοί που συγχρόνως στηρίζουν την πολιτική του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ και του Δ.Ν.Τ.

Σε όλους αυτούς θα δώσει απάντηση ο Λαός της Θεσσαλονίκης στις Δημοτικές Εκλογές του Νοεμβρίου.

Θα τους στείλει και πάλι στα έδρανα της αντιπολίτευσης.

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΓΚΑΔΑ: «ΣΤΟ ΟΨΙΜΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ»

Στην κατάμεστη αίθουσα Μητροπόλεως του Λαγκαδά μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν οι βουλευτές Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Θεόδωρος Καράογλου και Σάββας Αναστασιάδης, ο Δήμαρχος Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης, ο Δήμαρχος Λαχανά Παντελής Πάσχος, ο Δήμαρχος Βερτίσκου Χαράλαμπος Ασλανίδης, ο Δήμαρχος Κορώνειας Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, ο δικηγόρος Λάκης Ιωαννίδης, ο πρόεδρος Β΄ ΝΟΔΕ Κυριάκος Λαζός και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης τόνισε ότι ο Λαγκαδάς βγήκε από την απομόνωση, έπαψε να είναι ο φτωχός συγγενής, δεν είναι μόνος του, δεν ζει στη σκιά της Θεσσαλονίκης. «Αντίθετα, εξελίσσεται σε πόλο ανάπτυξης και σημείο αναφοράς για την περιφέρεια της Θεσσαλονίκης». «Η Επαρχία Λαγκαδά», πρόσθεσε, «μπήκε στο επίκεντρο της πολιτικής μας με συγκεκριμένες παρεμβάσεις, με την ανάδειξη, τη στήριξη και προβολή της δυναμικής της. Αποτελούσε άλλωστε δέσμευση μας, η ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων για να βάλουμε τέλος στη στασιμότητα, να αντιμετωπίσουμε τα χρόνια προβλήματα, να δώσουμε πνοή, να κάνουμε πράξη την ισόρροπη ανάπτυξη του Νομού».

Σε άλλο σημείο επισήμανε πως «στους προεκλογικούς αλαλαγμούς και στο όψιμο ενδιαφέρον για τα προβλήματα του τόπου απαντάμε με έργο, απαντάμε με τη συνεπή διεκδίκηση, απαντάμε με την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα μας». Μάλιστα, έθεσε συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως η μεταφορά νερού στη λίμνη Κορώνεια, η κατασκευή του δρόμου Λαγκαδά-Ασσήρου, μετά από συνεχείς πιέσεις προς την Εγνατία Οδό και τον τότε ΥΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, η δρομολόγηση κατασκευής του κόμβου της Εγνατίας Οδού στο ύψος των Λουτρών Λαγκαδά, η υλοποίηση δεκάδων αθλητικών έργων σε όλους τους δήμους της περιφέρειας του Νομού, η δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των δημοτών του Επαρχείου Λαγκαδά, μετά από διαρκείς παρεμβάσεις της Νομαρχίας, η διεξαγωγή του διεθνούς τουρνουά ποδοσφαίρου «Εγνατία Οδός». Ακόμα αναφέρθηκε στο ζήτημα της μεταφοράς μαθητών μιλώντας για πλήρη δικαίωση και επισήμανε το μεγάλο έργο που σημειώθηκε στον τομέα της σχολικής στέγης.

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, αναφέρθηκε στην αναβάθμιση της περιοχής του Λαγκαδά μέσα από την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού. «Στόχος μας είναι να προωθήσουμε δράσεις που θα ενισχύσουν τον ιαματικό τουρισμό, τον αγροτουρισμό κα τον πολιτιστικό τουρισμό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και στην προσέλκυση επενδύσεων που θα αναβαθμίσουν την περιοχή. Η περιοχή του Λαγκαδά μπορεί να αναπτυχθεί τουριστικά και πρέπει να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματα που έχει για να το πετύχουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο ψεύτης και ο βλάκας

Θαυμάστε τον Ψεύτη και τον βλάκα να λένε ότι ο Καραμανλής έκανε τη δήλωση ότι η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη χώρα... όλα αυτά τη στιγμή που αποδεικνύεται και με νέες δηλώσεις Γιούνκερ ότι την δήλωση αυτή την έκανε ο GAP...

Προσέξτε τον τίτλο του ΜΕΓΚΑ περί δυσφήμισης της χώρας!!!

Συνέντευξη Βιολίδη για την αποχώρησή τους από τον ΠΑΟΚ

«Την κριτική μπορούμε να την ανεχτούμε. Τις λύπες που μας δίνει οι ομάδες, επίσης. δεν ανεχόμαστε να μας αποκαλούν κλέφτες. Επειδή το ακούω καιρό και αφορά το πρόσωπό μου, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Δεκαπέντε χρόνια έχω δημιουργήσει δίκτυο επιχειρήσεων. κάποιες έχουν προβλήματα, όπως συμβαίνει παντού. Πώς έφτασε να μεγενθυνθεί και να γίνει ότι εγώ είμαι στο χείλος της καταστροφής, μόνο αυτοί που τα λένε ξέρουν.

Από τον ΠΑΟΚ δεν με διώχνουν οι φήμες. Επίκειται νέα διοίκηση. έχω ολοκληρώσει κάποια θέματα που χειριζόμουν προσωπικά. φεύγω επειδή οι φήμες αγγίζουν τον πρόεδρο. να μην κρυβόμαστε, ο Ζαγοράκης ήταν ο στόχος.

Είμαι χαρούμενος που ήμουν εδώ και θα ε΄χω να το λέω στο μέλλον.

Η αγάπη μου στην ομάδα θα διατηρηθεί. Θέλω, όμως, πιο υγιή σχέση.

Η αποχώρησή μου δεν έχει σχέση με αποχώρηση Σάντος και Ζήση. Αυτοί είχαν επαγγελματική σχέση. Για μένα ο ΠΑΟΚ είναι η αρρώστια μου.

Το μοναδικό μου όπλο αυτή τη στιγμή είναι η επιτροπή ελέγχου που θα δημιουργηθεί σήμερα το βράδυ.

Η επόμενη φορά που θα μιλήσω ξανά, είναι όταν τελειώσει αυτός ο έλεγχος και θα έχω στοιχεία».

Γιατί παραιτήθηκε την συγκεκριμένη χρονική στιγμή: Η απάντηση η δική μου στις φήμες θα δοθεί μετά τον έλεγχο στα οικονομικά της ΠΑΕ. Στην αρχή είχα αντοχές, όταν αυτές άρχισαν να επηρεάζουν εμένα, την οικογένειά μου, τον πρόεδρο, τότε δεν άντεξα άλλο.

Για το ποιοι βγάζουν τις φήμες: Αυτοί που χουν μείνει πλέον απέξω. Οταν κάποτε ήταν μέσα και βλέποντας αυτή την κοσμογονία, λένε γιατί δεν είμαστε εκεί για τους δικούς τους λόγους. Οπως π.χ αυτός που ήθελε τις μπουτίκ της ΠΑΕ για 50.000 ευρώ το χρόνο. Αυτός πηγαίνει στους συνδέσμους και διαδίδει πράγματα. Αλλοι είχαν κάποιες αξιώσεις, όπως ο ΠΑΟΚ να ψηφίσει τον ΠΑΟ για την Σούπερ Λίγκα. Ο Βιολίδης τότε έπεισε τον πρόεδρο πως το συμφέρον του ΠΑΟΚ δεν ήταν να ψηφίσει τον Παναθηναϊκό. Πριν από κάποια χρόνια ήθελα να φέρω έναν άνθρωπο στο μπάσκετ, τότε βρέθηκαν κάποιοι να λένε διάφορα. Ξέρετε ποιοι τα έλεγαν; Αυτοί που τελικά έφεραν τον Δρόσο».

«Αργότερα πάλι έλεγαν γιατί να βάλω υποψηφιότητα στον Α.Σ.. Λέγανε γιατί να είμαι μέτοχος στην ΠΑΕ, ότι δεν είμαι άξιος να είμαι στον Α.Σ. και στην ΠΑΕ. Πάτε να δείτε ποιος έβαλε τα περισσότερα στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Με ενοχλεί πιο πολύ ότι όλα αυτά ακούγονται από ανθρώπους που ξέρουν την αλήθεια πριν βρεθώ στη διοίκηση του ΠΑΟΚ. Μήπως δεν ξέρουν με ποιου λεφτά έπαιξε στον Γεωργιάδη ο ΠΑΟΚ; Ο Γιώργος Καμαριωτίδης κάποτε ήρθε και μου ζήτησε χρήματα για να πετάξει η ομάδα ποδοσφαίρου για παιχνίδι, γιατί δεν υπήρχαν λεφτά για εισιτήρια. Για το μπάσκετ μην μιλήσω. Ο μεγαλύτερος δανειστής μετά τον Γαλατσόπουλο, είναι ο Βιολδης".

Δεν φοβάστε μην γίνει ντόμινο μετά την παραίτησή σας;

"Όσο υπάρχει Ζαγοράκης, τον ΠΑΟΚ μην τον κλαίτε. Υπάρχουν άνθρωποι, που μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις και να πάνε την ομάδα καλύτερα. Για την ενότητα, ας αναρωτηθούν όλοι αυτοί, που μετά από κάθε ματς απαξιώνουν το έργο τριών χρόνων. Όταν μπήκαμε εδώ, ο ΠΑΟΚ δεν έπαιζε στην Ευρώπη. Σήμερα ξέρετε πού είναι ο ΠΑΟΚ;»

Αυτός που πετάει λάσπη υποχρεώνει τον άλλο σε παραίτηση; Καταγγελία αυτών δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα, χωρίς να υπάρξει παραίτηση;

«Προσωπικά ήρθα σε σύγκρουση με όλους αυτούς. Ρόλο στον ΠΑΟΚ, όμως, πρέπει να παίζουν τα θεσμικά του όργανα. δεν με διώχνουν οι φήμες από τον ΠΑΟΚ, εγώ αποφάσισα να φύγω, γιατί δεν αντέχω άλλο και πρέπει να ασχοληθώ με τη δουλειά μου».

Ρωτήθηκε αν μπορεί να πει ονόματα που του έκαναν πόλεμο:

«Τους περισσότερους τους ξέρει ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Μια πόλη είμαστε, όπου όλα είναι γνωστά. Φωτογραφίζω ποιοι είναι με αυτά που λέω. Σήμερα πρέπει να κλείσει το θέμα. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να συνεχίσει. Παίζει η ομάδα την Κυριακή...»

Για την θέση του στον Α.Σ. ΠΑΟΚ;

«Να πω ότι ακόμη δεν έχω συζητήσει με τον κ. κατσαρή. πρόθεσή μου είναι να παραιτηθώ. πρέπει να αφοσιωθώ στη δουλειά μου και να ξεχάσω τα πάντα».

Για το αν κλείνει οριστικά την πόρτα του ΠΑΟΚ;

"Για μένα ο ΠΑΟΚ δεν τελειώνει εδώ. Για μένα ο ΠΑΟΚ ήταν η ζωή μου. Από δύο χρονών είμαι εδώ".

Για το αν τον επηρέασε η ανακοίνωση των συνδέσμων την απόφασή σας;

«Φυσικά. Με ενόχλησε η επίθεση στον πρόεδρο. Ο Ζαγοράκης μου έδωσε το όραμα να ασχοληθώ. Έχετε καταλάβει τι έχει προσφέρει στον ΠΑΟΚ; Αν του συμπεριφέρονται έτσι, εγώ τι να περιμένω;»

Για το αν υπάρχει πλεόν όραμα να συσπειρώσει διοικητικούς παράγοντες στον ΠΑΟΚ;

«Εγώ δεν θα επιστρέψω στη διοίκηση του ΠΑΟΚ. Ανθρώπινα θα είμαι στην ομάδα και στον αδελφό και φίλου μου Θόδωρο Ζαγοράκη. Επαναλαμβάνω ότι όσο υπάρχει Ζαγοράκης, μέλλον ο ΠΑΟΚ θα έχει. Μετά θα δούμε».

Για το θέμα της Λίγκας τι γίνεται;

«Σήμερα υπογράφεται η σύμβαση των τηλεοπτικών και τελειώνει το θέμα του ΟΠΑΠ. Ήταν ζητήματα που με απασχολούσαν κι έκλεισαν. Δεν το έχω συζητήσει με τον πρόεδρο τι θα γίνει σε αυτό το θέμα».

Για τα κενά της διοίκησης και πώς θα καλυφθούν:

«με την αγάπη των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω από την ομάδα, πιστεύω ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά. Οι άνθρωποι που μένουν πίσω θα βρούνε τις λύσεις για την κάλυψη των κενών».

Για το οτι φεύγει στα δύσκολα:

"Δεν αφήνω θέματα ανοικτά. Ό,τι είχα να ασχοληθώ, έκλεισε. Δεν αφήνω έτσι τον Ζαγοράκη και τη διοίκηση. Όποιοι μένουν πίσω είναι άξιοι να χειριστούν τα υπόλοιπα θέματα"

Για το αν η φυγή του λειτουργεί αποτρεπτικά για ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν διοικητικά

«Ο ΠΑΟΚ μπορεί να σου δώσει απίστευτες χαρές. Να σε γεμίσει απόλυτα. Μπορεί να είναι αποτρεπτική η φυγή μου, αλλά διαβεβαιώ όλους όσοι θέλουν να ασχοληθούν ότι οι χαρές που μπορεί να σου δώσει αυτός ο ΄συλλογος, σε κάνουν να ξεχνάς τα πάντα».

Για τη μη αναφορά σε ονόματα:

"Όχι. Πρέπει να αρχίσουμε και πάλι να ασχολούμαστε με την ομάδα και το ποδόσφαιρο. Η αποχώρησή μου θα κάνει όλους να ξεχάσουν τα πάντα και να ασχοληθούν ξανά με την ομάδα".

Για το αν οι λίγοι καθορίζουν τις εξελίξεις στον ΠΑΟΚ:

«Όσο σιωπούν οι πολλοί, επικρατούν οι λίγοι. Όσο γίνεται αυτό, η αμφισβήτηση μεγαλώνει».

Για το πώς αντέδρασε ο πρόεδρος, όταν ανακοινώσατε την απόφασή σας:

«Το γνώριζε. Φυσικά προσπάθησε να με μεταπείσει, αλλά καταλάβαινε ότι δεν άντεχα άλλο».

Για το πως περιγράφει τα οικονομικά αυτή την περίοδο στον ΠΑΟΚ, και αν θα αντέξει:

"Ο ΠΑΟΚ δεν έχει οικονομικά προβλήματα, αλλά προβλήματα ρευστότητας. Η ομάδα θα αντέξει, είμαι σίγουρος γι' αυτό".

Στα 3,5 χρόνια που ήσασταν στη διοίκηση καταλήγετε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ανοίξει η διοίκηση σε νέα μέλη;

"Μόνο εγώ, ο πρόεδρος και ο Ποικιλίδης ήμαστε παλιοί στη διοίκηση. Όλοι οι άλλοι είναι νέοι. πώς βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο ΠΑΟΚ έγινε κλειστό κλαμπ;"

Γιατί απευθυνθήκατε ξανά στον κ. Μανδρίνο να μπει στη διοίκηση;

"Γιατί απευθύνεσαι σε αυτούς που έχεις εμπιστοσύνη".

Δεν υπάρχει κωλυσιεργία στο έργο της ΠΑΕ;

"Όχι. Αυτά που πρέπει να γίνουν, γίνονται".

Γιατί έφυγε ο Βρύζας;

"Είναι δικό του θέμα. Είναι γνωστό, πάντως, ότι είχε επαγγελματική σχέση με τον ΠΑΟΚ".

Ανακάλυψαν την Αμερική οι "πράσινοι"

Δεν εξηγείται αλλιώς... Στον Παναθηναϊκό έχουν βαλθεί να μας βγάλουν όλους τρελούς ή αλλιώς... χαζούς! Το θέμα με τον Γκοβού είναι σαν κάποιος να ανακάλυψε ξανά την Αμερική...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Εφημερίδες για ηλήθιους... γραμμένες από ηλήθιους σαν τον Παπαχρήστο

Παρόλο που ο Γιούνκερ είπε ότι ο Γ. Παπανδρέου έχει κάνει δηλώσεις ότι η Ελλάδα είναι μια διεφθαρμένη χώρα και γι αυτόν μιλούσε οι αλήτες συνεχίζουν να κοροϊδεύουν τους ηλήθιους που αγοράζουν τιςς εφημερίδες τους και να τους λένε ότι το είπε πρώην πρωθυπουργός και άρα ο Καραμανλής. Μπροστάρης δε είναι αυτός ο κάφρος ο Παπαχρήστος που σήμερα το πρωί στο MEGA μας έβγαλε όλους τρελούς:

Ημερησία:

Μαξίμου και Κ. Σημίτης δείχνουν τον Καραμανλή


«Ο πρωθυπουργός του Βελγίου ισχυρίστηκε ακόμη ότι είχε ο ίδιος πληροφορήσει για τους κινδύνους της ελληνικής οικονομίας πρώην Έλληνα πρωθυπουργό, ο οποίος αρκέστηκε να του απαντήσει ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα...

Σιγήν ιχθύος, ωστόσο, κρατούσαν στη Ρηγίλλης, καθώς απέφυγαν επισταμένως να πάρουν επισήμως ή ακόμη και ανεπισήμως θέση για την κατ΄ιδίαν συζήτηση που είπε πως είχε ο κ. Γιούνκερ με πρώην Ελληνα πρωθυπουργό

ΤΑ ΝΕΑ-Παπαχρήστος

Βόμβα Γιούνκερ στην πόρτα της Ρηγίλλης
«Είχα προειδοποιήσει τον έλληνα πρωθυπουργό»
«Αν και ο κ. Γιούνκερ απέφυγε να κατονομάσει τον πρώην πρωθυπουργό, όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι πρόκειται για τον Κ. Καραμανλή

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

«Την κολοκυθιά παίζουν τα στελέχη της Ν.Δ. µετά τις δηλώσεις του προέδρου του Γιουρογκρούπ κ. Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ότι είχε προειδοποιήσει από το 2008 τον «έλληνα πρωθυπουργό» για την κρίση που θα χτυπούσε την Ελλάδα _ όπως και συνέβη. «Δεν ήµουν εγώ», διεµήνυσε ο κ. Κ. Καραµανλής _ και τα στελέχη της Ν.Δ. έκαναν ότι τον πίστεψαν. «Μήπως εννοούσε τον κ. Κ. Σηµίτη;», αναρωτιούνταν µε προσποιητή αφέλεια.»

ΚΑΙΝΕ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

http://3.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TLKxa3fmSbI/AAAAAAABZR4/KOcHolos68g/s1600/ContentSegment_16120339$W800_H_R0_P0_S1_V1$Jpg.jpgΚαι όλα αυτά υπό την αίρεση ότι οι βενζινοπώλες θα μοιράσουν πετρέλαιο μιας και απείλησαν ότι αν δεν τους επιστραφούν οι φόροι που τους χρωστάει το Κράτος, οι κάνουλες θα μείνουν κλειστές...

Σε λίγο....

Πολλοί είπαν ότι η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη....

ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΡΩΤΟΣ;

Όχι δεν είναι ο Σημίτης... σε λίγο

O Γιούνκερ αναφερόταν στον... Παπανδρέου;

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/content_image/files/node_images/2/8/3/314283/papandreou_yiounker.jpgΚι όμως φαίνεται πως ο επικεφαλής του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ μιλούσε για το νυν πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και όχι για κάποιον από τους δύο προηγούμενους, σύμφωνα με ξένο δημοσιογράφο.

Σε ποιον τελικά αναφερόταν ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ όταν είπε πως Έλληνας πρωθυπουργός του είχε πει πως κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα; Στον Κώστα Σημίτη; Στον Κώστα Καραμανλή; Ή μήπως στον Γιώργο Παπανδρέου.

Όλο το Σαββατοκύριακο οι δηλώσεις έδιναν κι έπαιρναν.

Κυβερνητικός αξιωματούχος, αναφερόμενος στην υπόθεση, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ξέρουμε ποιος πρωθυπουργός παρέλαβε διεφθαρμένη χώρα και την παρέδωσε πιο διεφθαρμένη».

Όμως ένα δημοσίευμα των Irish Times αναφέρει αναλυτικά το απόσπασμα των δηλώσεων του κ. Γιούνκερ ,όπου προκύπτει ότι μιλά για τον νυν πρωθυπουργό.

Όπως έγινε γνωστό, η δημοσιογράφος Λάρα Μάρλοου, που εργάζεται στους Times της Ιρλανδίας, ήταν στη συνέντευξη του κ. Γιούνκερ. Οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν ήταν εκεί γιατί ακολουθούσαν τον κ. Παπακωνσταντίνου.

Η δημοσιογράφος στο ρεπορτάζ της καταδεικνύει το Γιώργο Παπανδρέου ως το συνομιλητή του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, γράφοντας χαρακτηριστικά:

«Τρία ή τέσσερα χρόνια πριν, γνώριζα ότι ένα από τα κύρια ελληνικά χαρακτηριστικά ήταν η διαφθορά. Τώρα, ο Έλληνας πρωθυπουργός λέει "Κυβερνώ μια χώρα διεφθαρμένη». (Δείτε εδώ όλο το άρθρο)

Ταυτόχρονα, ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας κ. Στάινμπρουκ, σε βιβλίο του αποσπάσματα του οποίου δημοσίευσε η «Καθημερινή της Κυριακής», λέει για τον πρωθυπουργό πως γνώριζε τι θα αντιμετώπιζε σε περίπτωση που εκλεγόταν. Ο κ. Στάϊνμπρουκ εμφανίζεται να ερωτάται από τον κ. Παπανδρέου σε συνάντηση που έγινε στις 28 Ιανουαρίου 2009 πώς αντιμετώπισε η Γερμανία τη δημοσιονομική προσαρμογή από το 2000 έως το 2008.

«Μου ζήτησε συστάσεις για την ελληνική κατάσταση, με αποχαιρέτησε με την ειρωνική παρατήρηση, πως τώρα δεν είναι πια τόσο βέβαιος αν πράγματι θέλει να κερδίσει τις εκλογές. Γνώριζε ότι ως πρωθυπουργός θα έπρεπε να βγάλει από τη φωτιά τα καυτά κάστανα που θα του παρέδιδε η τότε κυβέρνηση Καραμανλή».

«Δεν είχε ψευδαισθήσεις σε σχέση με την οικονομική και δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας και ήταν εν γνώσει της τεράστιας πρόκλησης που θα αντιμετωπίσει σε ενδεχόμενη εκλογή του».

http://www.sigmalive.com/news/greece/314283

Ο ύποπτος ρόλος του κύριου «ΤΙΠΟΤΑ»

ΟΥΔΕΙΣ ΠΟΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ

Την ώρα που το ΠΑΣΟΚ είναι στριμωγμένο στην γωνία από τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα που μέσω μνημονίου επέβαλε στο Ελληνικό Λαό, ο πολιτικάντης κύριος ΤΙΠΟΤΑ εδώ και δυο Κυριακές μέσω των δημοσιογραφικών οργάνων που στηρίζουν ανοικτά την κυβέρνηση του μνημονίου έχει επιδοθεί σε μια λυσσαλέα επίθεση κατά του Κώστα Καραμανλή επιχειρώντας να το παίζει Σαμαρικότερος του... Σαμαρά.
Πιστεύω ακράδαντα ότι ο κύριος ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει την συγκατάθεσή του Σαμαρά.

Η συνέχεια στο naxios.blogspot.com

Παραδέχθηκε ο Γιούνκερ ότι ο Παπανδρέου του είπε ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα... αλλά οι ΠΑΣΟΚοι συνεχίζουν τον αποπροσανατολισμό!

Γιούνκερ:«Εννοούσα τον Γ. Παπανδρέου»Ο κ. Γ. Παπανδρέου ήταν τελικά ο πρωθυπουργός που μίλησε για τα προβλήματα της οικονομίας και την «διεφθαρμένη χώρα» στον πρόεδρο του Eurogroup, σύμφωνα με επίσημη απάντηση του κ. Γιούνκερ.

Παρά τους ισχυρισμούς του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου ότι δεν αναφερόταν στον κ. Παπανδρέου ο πρόεδρος της Ευρωζώνης, η αλήθεια αποκαλύφθηκε και δεν υπάρχει πλέον χώρος για παρερμηνείες.

«Ο κ. Γιούνκερ δεν αναφερόταν σε συνομιλία του με τον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, αλλά υπενθύμισε (ο κ. Γιούνκερ) ότι ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου δήλωσε δημόσια ότι η Ελλάδα είχε ένα σοβαρό πρόβλημα διαφθοράς, τη στιγμή που είχαμε αρχίσει να αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της κρίσης των δημόσιων οικονομικών της Ελλάδας, δηλαδή το 2009», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κ. Γιούνκερ στο «Ελεύθερο Τύπο».

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην ερώτηση που έθεσε η εφημερίδα δεν υπήρχε αναφορά στο όνομα του πρωθυπουργού, σύμφωνα με το δημοσίευμα, απλά τέθηκε το ερώτημα για το αν μίλησε ο κ. Γιούνκερ με Έλληνα πρωθυπουργό και πότε και αν αυτός του είπε πώς κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα.

http://www.hbnews.gr/permalink/40394.html

Δεξί Εξτρέμ: Παρόλα αυτά οι ΠΑΣΟΚοι συνεχίζουν να αποπροσανατολίζουν και να μιλάνε για Καραμανλή και "βόμβα στην πόρτα της Ρηγίλης"!!!!

Το κουβάρι είχε πολλές «άκριες»..για την σύζυγο του γνωστού συνδικαλιστή της ΠΑΣΚΕ ΠαΓΝΗ..

Χθές γράψαμε ότι σύζυγος γνωστού αρχι-συνδικαλιστή του ΠαΓΝΗ ενώ ήρθε τελευταία μεταξύ 35 υποψηφίων στις γραπτές εξετάσεις για εισαγωγή σε μεταπτυχιακό της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, με προφορικές εξετάσεις κατέλαβε την εικοστή θέση και εισήχθη παίρνοντας τη θέση άλλου υποψήφιου!!
Ξετυλίγοντας λοιπόν το κουβάρι διαπιστώσαμε ότι αυτό είχε πολλές ..«άκριες» !!

Η συνέχεια στο irakliotikosteki.blogspot.com

Ανδρέας Λοβέρδος: «Είμαστε αυτοί που είμαστε και δεν αλλάζουμε!»

Ιδιαίτερα προκλητικός εμφανίστηκε σήμερα στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο ο Υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος σχολιάζοντας την κατάσταση στο χώρο της Υγείας έκανε την κυνική δήλωση ότι εμείς οι Έλληνες «είμαστε αυτοί που είμαστε», εννοώντας ότι δεν αλλάζουμε!

Ο Υπουργός Υγείας αναφέρθηκε στα μεγάλα έξοδα του ΕΣΥ σημειώνοντας πως «δαπανούμε περισσότερα χρήματα για την υγεία απ’ ότι οι ΗΠΑ αν υπολογίσουμε και τα φακελάκια» !

Ακόμη, ο Κ. Λοβέρδος επισήμανε την επιτακτική ανάγκη μηχανοργάνωση των νοσοκομείων. Σε κάποιο σημείο ανέφερε ότι «έχουμε δεσμευτεί στην Τρόικα ότι θα την έχουμε έτοιμη μέχρι το Δεκέμβριο». Η απορία των παρουσιαστών της εκπομπής ήταν εύλογη: «θα την έχουμε κ. Υπουργέ;». Η απάντηση του κ. Λοβέρδου κυνική και… αφοπλιστική: «Σιγά μην την έχουμε. Αφού είμαστε αυτοί που είμαστε. Τι να κάνουμε τώρα;»!

Tι γράφει ο κυριακάτικος τύπος για τη Θεσσαλία...

Του Νίκου Αναγνώστου

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δημοσιεύματα στον κυριακάτικο τύπο και ειδικότερα σε εφημερίδες που πρόσκεινται στο χώρο του ΠΑΣΟΚ, αναφορικά με το ενδεχόμενο αποτέλεσμα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Τόσο ΤΑ ΝΕΑ, όσο και η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΊΑ αλλά και Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΉ γράφουν σήμερα σε αναλύσεις πολιτικών αναλυτών και δημοσιογράφων ότι σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις αλλά, κυρίως, με την τάση που διαμορφώνεται στον κάμπο, ο κ. Αγοραστός θα κερδίσει τελικά τον κ. Παπατόλια.

Ειδικότερα, τα ΝΕΑ αναφέρουν: "Η δήλωση του γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Καρχιμάκη ότι το κόμμα θα κερδίσει το μίνιμουμ 8 από τις 13 περιφέρειες είναι μάλλον για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης. Η υποψηφιότητα του Ηλία Μπεριάτου στο Ιόνιο δεν ανέκοψε τους σχεδιασμούς αντάρτικου ψηφοδελτίου και εξ αυτού του λόγου αύριο (Κυριακή) ο Γιώργος Παπανδρέου μεταβαίνει στην Κέρκυρα για να στηρίξει τον επίσημο υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ. Στην Κεντρική Μακεδονία, παρά τις γενναίες προσπάθειες του υποψηφίου Μάρκου Μπόλαρη, φαίνεται πως το ΠΑΣΟΚ δύσκολα θα καταφέρει να ανατρέψει το προβάδισμα του Π. Ψωμιάδη. Επίσης, στο Βόρειο Αιγαίο οι μετρήσεις δείχνουν ότι χρειάζεται βοήθεια η υποψηφιότητα του Νάσου Γιακαλή (ο κ. Παπανδρέου θα βρίσκεται σήμερα στη Λήμνο), ομοίως και η υποψηφιότητα του Απ. Παπατόλια στη Θεσσαλία.".

Επίσης, στον ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ σημειώνεται ότι: "οι περιφέρειες που προσδοκούν να χρωματιστούν γαλάζιες την Κυριακή των εκλογών είναι της Κεντρικής Μακεδονίας, όπου ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είναι το μεγάλο φαβορί απέναντι στον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ Μάρκο Μπόλαρη, της Δυτικής Μακεδονίας, με τον Γιώργο Δακή να διεκδικεί με αξιώσεις τη νίκη έναντι του Γιάννη Παπαϊορδανίδη, της Πελοποννήσου όπου ο Δημήτρης Δράκος κερδίζει συνεχώς έδαφος έναντι του Πέτρου Τατούλη, της Ηπείρου, με τον Αλέκο Καχριμάνη, του Βορείου Αιγαίου, με τον Παύλο Βογιατζή να εμφανίζεται ως φαβορί έναντι του Νάσου Γιακαλή, αλλά και της Στερεάς Ελλάδας, όπου η υποψηφιότητα του Θανάση Χειμάρα ενισχύεται έναντι αυτής του Κλέαρχου Περγαντά και εμφανίζεται ως φαβορί έναντι του Βαγγέλη Αργύρη, της Θεσσαλίας, όπου ο Κώστας Αγοραστός δείχνει να κερδίζει τη μάχη έναντι του Απόστολου Παπατόλια ".

Τέλος, στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΊΑ υπογραμμίζεται ότι "δύσκολα είναι τα πράγματα για το ΠΑΣΟΚ και στη Θεσσαλία, όπου ο Α. Παπατόλιας δεν έχει καταφέρει να προηγηθεί".

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι ο κ. Παπατόλιας έχει αρθρογραφήσει στις άνωθεν εφημερίδες, φαίνεται το κλίμα να έχει αντιστραφεί τόσο εναντίον του, που δεν δύνανται ούτε μια "συντροφική" βοήθεια για τη μάχη των εντυπώσεων να του δώσουν...

Απίστευτο: Καταργούνται ΟΛΑ τα μειωμένα εισιτήρια στον ΟΣΕ!

Χωρίς φοιτητικά, πολυτέκνων ή κάθε είδους εκπτωτικά εισιτήρια θα κινούνται πλέον τα τραίνα στη χώρα μας, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε την Πέμπτη (7/10) στη Βουλή.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, από την 1η Γενάρη του 2011 καταργούνται κάθε είδους εκπτώσεις στα κόμιστρα, ειδικές τιμολογήσεις μεταφοράς καθώς και κάθε άλλη υποχρέωση μεταφοράς επιβατών ή φορτίου με οικονομικούς όρους
ΙΔΟΥ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.....

Συνέντευξη Δ. Δράκου στη Real News

Η Ν.Δ. έχει ταχθεί από την πρώτη στιγμή ενάντια στον Καλλικράτη ωστόσο είναι πλέον νόμος του Κράτους. Εσείς ως Πρόεδρος της ΕΝΑΕ και υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου με την ΝΔ πως θα εφαρμόσετε στην πράξη τον νέο νόμο;

Δεν αληθεύει ότι η Νέα Δημοκρατία είχε αντιταχθεί στον «Καλλικράτη». Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι η διοικητική μεταρρύθμιση είχε ξεκινήσει επί των ημερών της δικής της διακυβέρνησης. Οι ενστάσεις, αφορούσαν στην προχειρότητα και στη βιασύνη με την οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε. Φοβάμαι μάλιστα ότι πολύ σύντομα θα φανεί η ανεπάρκεια της διοικητικής μηχανής και η έλλειψη ενημέρωσης των αυτοδιοικητικών υπηρεσιών ως προς τις νέες τους αρμοδιότητες.

Από εκεί και πέρα, θέλω να σας θυμίσω ότι υπηρετώ το χώρο της Αυτοδιοίκησης εδώ και δεκαπέντε έτη, τα τέσσερα τελευταία μάλιστα, ως πρόεδρος των Ελλήνων νομαρχών στην ΕΝΑΕ. Σε όλη αυτή τη διαδρομή, ήμουν το ίδιο συνεπής και το ίδιο προσηλωμένος στο συλλογικό συμφέρον, χωρίς να μπαίνω σε λογικές «λευκής απεργίας» ανάλογα με το ποιος είχε την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας. Είναι βέβαιο, λοιπόν, ότι με τις ίδιες αρχές θα πορευθώ και στο μέλλον.

Οι εκλογές του Νοεμβρίου είναι αυτοδιοικητικές ή διαμαρτυρία ενάντια στο Μνημόνιο;

Οι προσεχείς εκλογές έχουν αυτοδιοικητικό χαρακτήρα με πολιτικό περιεχόμενο. Επιλέγουμε τους αιρετούς που θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών. Ταυτόχρονα, όμως επιλέγουμε την πολιτική κατεύθυνση που θέλουμε. Και αυτό έχει να κάνει με το μοντέλο ανάπτυξης, αλλά και τις κόκκινες γραμμές που τραβάμε απέναντι στη διάρρηξη του κοινωνικού ιστού από την κυβέρνηση του Μνημονίου. Γι’ αυτό εκτιμώ, ότι το εκλογικό αποτέλεσμα θα δράσει ως καταλύτης, προκειμένου να βρούμε γρηγορότερα ένα άλλο μίγμα οικονομικής πολιτικής προκειμένου να βγούμε από τη βαθιά κρίση. Και αυτό δεν αφορά τη Νέα Δημοκρατία ή το ΠΑΣΟΚ, αφορά την ίδια τη χώρα.

Αντίπαλός σας είναι ο Πέτρος Τατούλης. Ένα πρόσωπο που προέρχεται από την ΝΔ. Σας προβληματίζει αυτό το γεγονός;

Νομίζω ότι τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ο κ. Τατούλης είναι ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου και ως τέτοιος θα κριθεί. Προφανώς, υπάγεται και εκείνος στην πολιτική τοποθέτηση που έκανε ο Γιώργος Παπανδρέου στη ΔΕΘ, λέγοντας ότι ψήφος σε υποψηφίους ΠαΣοΚ σημαίνει συναίνεση στην πολιτική του Μνημονίου. Πέρα από αυτά, εκείνο που με προβληματίζει είναι η ευκολία που κάποιος μετονομάζει το ατομικό του συμφέρον σε συλλογικό. Νομίζω ότι αυτή η λογική του επαγγελματία πολιτικού επιτείνει την απαξίωση του πολιτικού συστήματος.

Λέγεται και γράφεται ότι δεν έχετε τη στήριξη όλης της ΝΔ κι ότι κάποια στελέχη της...λοξοκοιτάνε.

Ένας είναι ο κοινός στόχος, η νίκη στις εκλογές και από αυτό το δρόμο, ουδείς λοξοδρομεί, ή λοξοκοιτάει.

Υπάρχει η εντύπωση ότι στην Πελοπόννησο θα γίνει μια μεγάλη μάχη από την οποία θα βγουν συμπεράσματα. Και μάλιστα πολύ κρίσιμα, ακόμη και για τη νέα ηγεσία της ΝΔ. Νιώθετε ότι σηκώνετε το βάρος μιας μεγάλης πολιτικής αναμέτρησης;

Το μόνο βάρος και η μόνη ευθύνη που επωμίζομαι είναι μαζί με τους συνεργάτες μου να θωρακίσουμε την Πελοπόννησο απέναντι στην κρίση και να θέσουμε τις βάσεις για να εκμεταλλευτεί τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, τα οποία δύσκολα συναντούνται αλλού σε τέτοια ποσότητα και ποιότητα. Κατανοώ βεβαίως ότι η συγκεκριμένη μάχη έχει πολιτικές ιδιαιτερότητες. Κάποιοι, θέλουν να πλήξουν όχι μόνο το Σαμαρά και τη ΝΔ, αλλά και συνολικά τη νικηφόρα προοπτική της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης, παίζοντας παιχνίδια με Δούρειους Ίππους. Θα απογοητευτούν οικτρά.

Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Πελοπόννησος;

Υπολείπεται σε υποδομές και η ανάπτυξή της δεν προβάλλει ισόρροπη, αλλά παρατηρούνται προβλήματα εσωτερικής συνοχής και σύγκλισης. Προβλήματα, αντιμετωπίζουν επιπλέον και οι αγρότες και επιχειρηματίες της. Επίσης, η ανεργία έχει διπλασιαστεί μέσα σε ένα χρόνο, λόγω της κρίσης στην Οικονομία και στην Αγορά. Εμείς όμως, βλέπουμε μόνο μπροστά και έχουμε ως όραμα τη «Δυνατή Πελοπόννησο», που είναι και η ονομασία του συνδυασμού μας. Η Περιφέρεια μας διαθέτει ανθρώπους ικανούς, ισχυρούς πλουτοπαραγωγικούς πόρους, φυσική ομορφιά, ποιοτικά προϊόντα, ιστορία, παράδοση. Πρόκειται για μοναδικά στρατηγική πλεονεκτήματα, τα οποία ο συνδυασμός μας συνθέτει σε ένα κεντρικό αναπτυξιακό σχέδιο και πρόγραμμα, το οποίο, είμαστε έτοιμοι να βάλουμε σε εφαρμογή και να κάνουμε πράξη αμέσως μετά την εκλογή μας.

Πόρους θα έχετε για να κάνετε πράξη το όραμά σας;

Δεν μπορείς να έχεις ανάπτυξη -που είναι το κατεξοχήν ζητούμενο, όχι μόνο ως ανάχωμα στην βαθιά ύφεση του Μνημονίου, αλλά και στην προοπτική της επόμενης μέρας- αν δεν έχεις πόρους. Από την άλλη, είναι λάθος να τα περιμένεις όλα από την κεντρική εξουσία. Αυτή τη διάσταση, την αντιμετωπίζω καθημερινά και ως νομάρχης Μεσσηνίας. Και μάλιστα όσο περνούν οι μήνες η κατάσταση γίνεται οριακή. Οι Δημόσιες Επενδύσεις αγνοούνται, οι διαθέσιμοι πόροι του ΕΣΠΑ συρρικνώνονται, οι ενταγμένες δράσεις καθυστερούν και το νομοθετικό πλαίσιο για την έγκριση των ιδιωτικών επενδύσεων διαρκώς μεταχρονολογείται. Πρώτος, λοιπόν, στόχος μας είναι να διεκδικήσουμε με ρεαλισμό τους πόρους που μας αναλογούν, να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες για νέους πόρους από την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Πελοπόννησο, να πιέσουμε δυναμικά για τη διεκδίκηση νέου ευρωπαϊκού πακέτου και φυσικά, να θέσουμε τις σωστές προτεραιότητες σε έργα και δράσεις.

Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνετε εάν εκλεγείτε;

Να ανοίξω δίαυλο καθημερινής επαφής απευθείας με τον πολίτη της Πελοποννήσου. Να φέρω κάθε συμπατριώτη, ανεξάρτητα από πού προέρχεται, τι πιστεύει, ή τι ψηφίζει, μέσα στο σχέδιο και στο πρόγραμμα δράσης μας για μία Δυνατή Πελοπόννησο. Η Δυνατή Πελοπόννησος, δεν είναι απλά όραμα, αλλά από το νέο χρόνο, γίνεται πράξη. Είναι μία κατάκτηση, που όλοι οι Πελοποννήσιοι μαζί θα επιτύχουν.

Τώρα τι έχει να πει ο βλάκας του MEGA που αποδείχθηκε ότι ο ΓΑΠ έκανε τη δήλωση;


10 Οκτωβρίου 2010

Λαμόγια δημοσιογράφοι παραπληροφορούν τον κόσμο και δεν λένε ότι ο ΓΑΠ είναι ο παπάς!!!!

Ακούστε και φρίξτε πως τους ξεβράκωσε ο ΣΚΑΙ
(το βίντεο είναι από το taxalia):




Φαντάζομαι μετά το ξεβράκωμα δεν θα ακούσουμε τιποτα στις νυχτερινές ειδήσεις....

Εδώ πάπας εκεί πάπας ποιος είν' ο πάπας;... Ο Παπανδρέου φυσικά μιας και η αγγλική δήλωση δεν μιλάει για "ΠΡΩΗΝ" Πρωθυπουργό!

Και απόψε μίση ώρα το MEGA επιδόθηκε στην αναζήτηση του παπά Πρωθυπουργού που είπε ότι είμαστε μια διεφθαρμένη χώρα. Ο Καψής βεβαίως, γνώστης ευφυΐας, κατέληξε χαλαρά στον Καραμανλή, με αποτέλεσμα να τον κράξει μέχρι και ο παπατζής του διαδυκτίου...

Η μεγάλη απάτη βέβαια βρίσκεται στη μετάφραση της δήλωσης του Γιούνκερ και της ανταπόκρισης του Γαλλικού πρακτορείου ειδήσεων, AFP, που μετέδωσε την είδηση, και ξέφυγε κατά λάθος του Ιγνατίου:

Η ΑΝΤΑΠΌΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΜΙΛΆΕΙ ΓΙΑ "ΠΡΏΗΝ" ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ,
ΑΛΛΆ ΣΚΈΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ...


Δείτε το αγγλικό κείμενο:

"Juncker said he tried at one point to seek a solution to the problems with an unnamed Greek prime minister who told him: "I am governing a country of corruption.""

Ούτε "former" ούτε "πρώην" λοιπόν όπως λένε όλα τα ΠΑΣΟΚικά ΜΜΕ και "πηγές του Υπουργείου Οικονομικών" ή όπως θέλει να μας κάνει να πιστέψουμε ο ΠΑΠ...

και μιας και τόσο ο Σημίτης, όσο και ο Καραμανλής αρνούνται ότι είπαν κάτι τέτοιο...

ο πάπας είναι ο ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ
και γι αυτό κάνει την πάπια...

ο οποίος εξάλλου το έχει πει και δημόσια ότι η διαφθορά έχει φέρει τη χώρα στο χείλος της καταστροφής...

Καταλάβατε πως λειτουργούν τα λαμόγια των ΜΜΕ;

Προσθέτουν μια λεξούλα "πρώην"... βάζουν και τον ηλιθιο να πει το μαγικό όνομα "Καραμανλής" και έχουν θέμα να ασχολούνται...

ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕ Ο ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΣ

Υπόδειγμα πράσινου παπαγάλου ο Καψής ανέλαβε να πει ο ίδιος το όνομα του Κώστα Καραμανλή που δεν είπε αλλά υπονόησε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου.
 
"Τον Καραμανλή εννοούσε ο Γιούνκερ" είπε με βεβαιότητα ο Καψής.

Ψωμιάδης: «Αρχηγός της ΝΔ είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Τέλος!».

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε προεκλογική του εκδήλωση στις Σέρρες δηλωσε «Αρχηγός της ΝΔ είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Τέλος!»,

MEGA προπαγάνδα: Για να κουκουλώσουν τις διαχρονικές ευθύνες του ΠΑΣΟΚ ανακάλυψαν δήλωση φάντασμα!

Μόνο το MEGA με τη βοήθεια του Ιγνατίου ανακάλυψε, χθες βράδυ, δήλωση Γιούνκερ ότι μίλησε για το πρόβλημα της οικονομίας σε Έλληνα Πρωθυπουργό και αυτός του απάντησε "ξέρω ότι κυβερνώ μια διεφθαρμένη χώρα"!!!

Από χθες το πρωί που έγινε γνωστή η είδηση, που ουσιαστικά λέει ότι για όλα τα κακά της μοίρας μας ευθύνεται η δεκαετία του 80, καμία φυλλάδα και κανένα κανάλι δεν ανέφερε ότι ειπώθηκε κάτι τέτοιο... τα λαμόγια όμως του MEGA σκέφτονταν όλη μέρα τι θα πούνε για να καλύψουν στην ουσία αυτό που είπε ο Γιούνκερ και δικαιώνει τόσο τον Καραμανλή ("το πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε τον τελευταίο χρόνο") όσο και τη ΝΔ ("το πρόβλημα δημιουργήθηκε πριν 2-3 δεκαετίες" όταν δηλ. κυβερνούσε ο Αντρέας) αλλά και τον Σαμαρά (που ζητάει εξεταστική από το 1981 και μετά).

Έτσι αποφάσισαν να επιστρατεύσουν τον Ιγνατίου να πει μάλιστα ότι συνομίλησε με τον Γιούνκερ αλλά δεν κατάφερε να του εκμαιεύσει αν εννοούσε τον Καραμανλή ή τον Σημίτη μιας και ο Γιωργάκης είναι θεός και σίγουρα δεν εννοούσε αυτόν!!!

Συνεχίζουν οι καραγκιόζηδες να μην έχουν το θάρρος να πούνε, ότι το ΠΑΣΟΚ και ο μεγάλος ηγέτης τους ο Αντρέας τη δεκαετία του 80, διέλυσαν τη χώρα και έκαναν τους πολίτες κρατικοδίαιτους και λαμόγια...

Συνεχίζουν να αποχευνώνουν τους βλάκες και να τους λένε ότι φταίει η Γερμανία, η Γαλλία και η Ζουαζιλάνδη για τα χάλια τους και όχι οι πρασινοφρουροί συνδικαλιστές που τη δεκαετία του 80 με την προτροπή του μέγα ηγέτη τους έκλεισαν ότι επιχείρηση λειτουργούσε (Πειραική Πατραϊκή, Σκαλιστήρη, ΛΑΡΚΟ, ΠΥΡΚΑΛ, ΦΙΞ, ΠΕΣΙΝΕ, Μποδοσάκη, Ξενοδοχεία Καρρά, ΒΙΟΑΛ, ΣΕΞ ΑΠΗΛ, Κλωστήρια Φιλιατών, Μάντισον, ΣΟΦΤΕΞ, Χαρτοποιία Λαδόπουλου, ΡΟΚΑ, OPEL, IDEALSTANDARD, Μεταλλεία Φωκίδας, ΕΛΒΟ, Φωσφορικά Λιπασμάτων, Πλαστικά Καβάλας του Πετζετάκη, Μεταλλεία Χαλκιδικής, ΒΙΑΜΥΛ, Siemens, ΙΖΟΛΑ και και και...)... ποιος αλήθεια θυμάται σήμερα ότι στην Πάτρα τη δεκαετία του 80 υπήρχε μέχρι και εργοστάσιο της Barilla;

Συνεχίζουν μετά από 30 χρόνια να μην λένε στους χαχόλους ότι ο περίφημος Οργανισμός Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων που ανακοίνωσε ο Ανδρέας στις πρώτες προγραμματικές δηλώσεις του ΠΑΣΟΚ στις 22 Νοεμβρίου 1981 παρέλαβε την Πειραϊκή Πατραϊκή με χρέη 50 δισ. δρχ. και την έκλεισαν το 1996 με χρέη 250 δισ. που πληρώνουμε εμείς σήμερα... Το φαντάζεστε; Η Πειραϊκή Πατραϊκή υπό την καθοδήγηση των ΠΑΣΟΚων συνδικαλιστών έκανε χρέη κοντά στα 800 εκ. ευρώ τη δεκαετία του 80! Σχεδόν τα διπλά λεφτά απ' ότι εξοικονομήθηκε με την περικοπή μισθών των δημοσίων υπαλλήλων!!!!!

Συνεχίζουν τα λαμόγια της ΤιΒι να μη λένε σε όσους ξεχνάνε εύκολα ότι οι πρασινοφρουροί συνδικαλιστές έδιωξαν από τη χώρα ότι ξένη επιχείρηση έδινε δουλειά στους χαχόλους, όπως έκαναν με την Πιρέλι στην Πάτρα, που αναγκάστηκε να κλείσει μετά από 3 μήνες απεργίες και να μεταφερθεί στην Τουρκία όπου λειτουργεί μέχρι και σήμερα...

Συνεχίζουν να μη λένε στους βλάκες που νομίζουν ότι η δεκαετία του 80 έφερε ανακατανομή πλούτου στην Ελλάδα ότι το 1980, όταν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά άνηκαν ακόμη στο Νιάρχο και ήταν η 2η μεγαλύτερη μονάδα στην Ευρώπη, μετά τα Ναυπηγεία της Νορβηγίας, απασχολούσαν 5.500 εργαζόμενους και έδιναν δουλειά και σε παράπλευρες βιομηχανίες ή βιοτεχνίες, που απασχολούσαν επί πλέον 4.000 εργαζόμενους... μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία και την δράση των πρασινοφρουρών κοινωνικοποιήθηκαν και όχι μόνο δόθηκαν στην HDW αντί συμβολικού τιμήματος, όχι μόνο αναγκαστήκαμε να χρυσοπληρώσουμε κοντά 2 δις ευρώ για υποβρύχια που δεν παραδόθηκαν ή γέρνουν, αλλά χώσαμε και έξτρα 230 εκ. ευρώ τη δεκαετία του 80 και του 90 για να συντηρηθούν οι πρασινοφρουροί και σήμερα η χώρα είναι και κατηγορούμενη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για παράνομες επιχορηγήσεις....

Όλα αυτά ρε καραγκιόζηδες ο Καραμανλής και η ΝΔ τα προκάλεσε ή ο Καραμανλής και η ΝΔ του 2004-9 έπρεπε να τα λύσει;

Πότε θα πείτε επιτέλους στο λαό ότι το πραγματικό βιοτικό επίπεδο είναι αυτό που ζει τώρα και ακόμα παρακάτω μιας και ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΚΛΕΙΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΓΑΝΤΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ;

Πότε θα του πείτε επιτέλους ότι η δήθεν ανακατανομή πλούτου και η κοινωνικοποίηση των επιχειρήσεων τη δεκαετία του 80 κατέστρεψε τη χώρα και είναι αυτή που πληρώνουμε σήμερα;

Μάλλον ποτέ... γιατί οι πρώτοι που φάγατε είστε εσείς των ΜΜΕ που ανδρωθήκατε μέσα απ' αυτό το φαύλο κράτος που δημιούργησε ο Ανδρέας σας... και γιαυτό θα συνεχίσετε να ψάχνετε τον Πρωθυπουργό φάντασμα που δικαίως είπε ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα.

O Κ. Αγοραστός στο Δήμο Οιχαλίας

«Κόκκινη γραμμή» για «δίκαιες αποζημιώσεις μέσω ΕΛΓΑ στο βαμβάκι» χάραξε για ακόμη μια φορά από το Δήμο Οιχαλίας ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.

Ακούγοντας πολλούς αγρότες της περιοχής να το θέτουν ως θέμα πρώτιστης προτεραιότητας, ο κ. Κώστας Αγοραστός τόνισε: «Συμφωνώ μαζί σας ότι πρέπει να δοθούν δίκαιες, εξατομικευμένες αποζημιώσεις μέσω ΕΛΓΑ στο βαμβάκι, η καλλιέργεια του οποίου έχει πληγεί από το πράσινο σκουλήκι κι άλλα λεπιδόπτερα. Ενώνω τη φωνή μου με την δική σας για να στείλουμε ξεκάθαρο μήνυμα στην κεντρική εξουσία ότι δεν δεχόμαστε «ψίχουλα» των 2-3 ευρώ το στρέμμα μέσω ΠΣΕΑ, ενώ εξυπακούεται ότι διεκδικούμε να εισπράξουν τη συνδεδεμένη ενίσχυση και όσοι πραγματικοί παραγωγοί δεν πιάσουν το πλαφόν παραγωγής ανά νομό λόγω ακριβώς των ζημιών από το πράσινο σκουλήκι

Θέλω με την ευκαιρία να επισημάνω ότι το βαμβάκι αποτελεί βασική καλλιέργεια για την Θεσσαλία και βασική πηγή εισοδήματος στην περιφέρεια. Οι οικονομικές απώλειες που παρατηρούνται φέτος λόγω της μείωσης της παραγωγής και παρά το γεγονός ότι η τιμή είναι υψηλή, είναι απώλειες συνολικά για την τοπική οικονομία, απώλειες που είναι εξαιρετικά δύσκολο αν δεν είναι σχεδόν αδύνατον να αναπληρωθούν.

Ως «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» είμαστε στο πλευρό των παραγωγών και διεκδικούμε μαζί τους δίκαιες αποζημιώσεις στο βαμβάκι, τις οποίες θεωρούμε ζωτικής σημασίας συνολικά για την τοπική αγορά και την τοπική οικονομία. Πιστεύουμε επίσης ότι οι αγρότες και κτηνοτρόφοι της Θεσσαλίας έχουν την δύναμη να επιλέξουν στις εκλογές του Νοεμβρίου περιφερειάρχη ικανό και ελεύθερο να διεκδικεί μαζί τους από την κεντρική εξουσία κι όχι να είναι το μακρύ χέρι της κεντρικής διοίκησης και τοποτηρητής του μνημονίου».

ΙΔΙΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ

Ο κ. Κώστας Αγοραστός σχολίασε και τις εξαγγελίες του απερχόμενου νομάρχη Μαγνησίας επισημαίνοντας:

«Εάν ο Ενεργειακός Χάρτης Θεσσαλίας, που εξήγγειλε προχθές ο κυβερνητικός υποψήφιος, είναι παρόμοιος με τον Ενεργειακό Χάρτη που προ διετίας είχε αναλάβει ως νομάρχης να προωθήσει στη Μαγνησία, τότε οι Θεσσαλοί πολίτες δεν έχουν τίποτα να περιμένουν…

Είναι πάντως εντυπωσιακό ότι τον Οκτώβριο του 2010 εξαγγέλλει ως «πρωτοβουλίες» για την Θεσσαλία ακριβώς τα ίδια που είχε εξαγγείλλει ως νομάρχης Μαγνησίας το Μάρτιο του 2008 χωρίς φυσικά να τα υλοποιήσει ούτε στο ελάχιστο…

Θυμίζουμε ότι το 2008 ανακοίνωνε ενεργειακό σχεδιασμό στη Μαγνησία και μάλιστα προσλαμβάνοντας ως «ενεργειακό σύμβουλο» το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (με ποιο κόστος άραγε;)

Τώρα που ξεσκονίζει, όπως φαίνεται, τον φάκελο των πομπωδών «πρωτοβουλιών» ως νομάρχης και τις οποίες επαναφέρει ως ο υποψήφιος περιφερειάρχης, είναι βέβαιο ότι θα αντιληφθεί το μέγεθος της υπερβολής, της υποκρισίας και των κενών λόγων που χαρακτήρισαν τη θητεία του.

Αφού δεν κατάφερε να κάνει εξοικονόμηση ενέργειας ο κ. Παπατόλιας, ας κάνει τουλάχιστον «εξοικονόμηση» λόγων και υποσχέσεων...»

Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…

Του Απόστολου Παπαρίση

Με τη συμπλήρωση ενός έτους από την ημέρα που το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε την εξουσία και επειδή κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουν να μας λένε παραμύθια της Χαλιμάς, δηλαδή μεγάλα και αστήρικτα λόγια που δύσκολα τα πιστεύει κάποιος, ας κάνουμε μια υπόθεση.

Είστε ιδιοκτήτης ή διευθύνων σύμβουλος σε μια πολυεθνική εταιρεία η οποία παρουσιάζει προβλήματα χρέους ενώ παράλληλα τα έσοδα είναι λιγότερα από τα έξοδα, το λεγόμενο έλλειμμα. Τι θα λέγατε στους πιστωτές (δανειστές) σας; Ότι είστε ψεύτης; Ότι η εταιρεία σας είναι υπό πτώχευση; Ότι κινδυνεύει να χάσει την ακίνητη περιουσία της; Ότι είναι η πιο διαφθαρμένη εταιρία στην Ευρώπη; Ότι η προσπάθεια για ανάκτηση της αξιοπιστίας της είναι ένα εγχείρημα τόσο δύσκολο, όσο να αλλάξει ρότα ο Τιτανικός; Ότι το προσωπικό σας είναι άχρηστο; Ή μήπως θα τους απειλούσατε …με πιστόλι;

Η απάντηση απλή και δεν χρειάζεται να είστε οικονομολόγος. Εάν είχατε εργαστεί ή μάλλον αν είχατε διαχειριστεί έστω τα οικονομικά του σπιτιού σας δε θα το σκεφτόσασταν καν. Η λαϊκή σοφία λέει, «Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει». Και μας πλάκωσε…

Ελάτε τώρα και πάρτε το μέρος των πιστωτών μας. Θα δανείζατε με καλύτερο επιτόκιο μία αναξιόπιστη και σχεδόν χρεοκοπημένη εταιρεία με κίνδυνο να χάσετε τα λεφτά σας ή μία άλλη εύρωστη, με επιχειρησιακό σχέδιο και με προοπτική; Κι εδώ η απάντηση είναι μονόδρομος.



Στον πίνακα της διακύμανσης (ανά τρίμηνο) των spreads των τελευταίων 2 ετών αποτυπώνεται, σταδιακά, η παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης των δανειστών μας στην κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου. Στις 31 Οκτωβρίου του 2008 τα spreads ήταν μόλις στις 161 μονάδες βάσης, στις 31 Οκτωβρίου 2009 142, ενώ ένα χρόνο μετά πανηγυρίζουμε γιατί από την ανώτερη τιμή των 952 μονάδων (7 Σεπτεμβρίου 2010) βρέθηκε στις 786.

Είναι γνωστό ότι οι αγορές είναι σκληρές και απάνθρωπες, αν και οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι για 4 μήνες μας περίμεναν. Περίμεναν να φανούμε σοβαροί και να πάρουμε μέτρα. Γιατί μεγάλες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις έπρεπε να γίνουν. Για να αλλάξει όμως η συντεχνιακή αυτή νοοτροπία που εμποτίσθηκε στο DNA των Ελλήνων κυρίως με ευθύνη του Ανδρέα Παπανδρέου έπρεπε να υπάρξει ένα minimum συναίνεσης της αντιπολίτευσης. Ότι δηλαδή γίνεται σήμερα, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα από τη ΝΔ.

Είδατε ποτέ τον κ. Σαμαρά με υψωμένη γροθιά να ξεσηκώνει τον κόσμο σε συλλαλητήριο για το ασφαλιστικό ή να δακρύζει από τα υποτιθέμενα δακρυγόνα διαμαρτυρόμενος για τις εμπορικές (το ΠΑΣΟΚ τις αποκαλούσε αποικιοκρατικές) συμφωνίες με τους Κινέζους ή να τάζει λαγούς με πετραχήλια; Όχι μόνο δεν τον είδατε, αλλά αντίθετα η ΝΔ ψήφισε μία σειρά αντιλαϊκών πλην όμως αναγκαίων νομοσχεδίων όπως αυτό της απελευθέρωσης των μεταφορών.

Προς ενίσχυση της επιχειρηματολογίας μου επί των κυβερνητικών λανθασμένων χειρισμών των πρώτων 100 ημερών μέχρι δηλαδή να αποφασίσουν με μεγάλη καθυστέρηση να ακολουθήσουν (δυστυχώς με λάθος τρόπο) μέρος του προγράμματος της ΝΔ (τακτοποίηση ημιυπαίθριων, απόσυρση οχημάτων, επενδύσεις Κινέζων, μεταρρύθμιση στην παιδεία, απελευθέρωση επαγγελμάτων κλπ), αναφέρω και τούτο. Τα spreads των 10ετών ελληνικών κρατικών ομολόγων μέχρι και το τέλος Ιανουαρίου δεν είχαν ξεπεράσει τις 400 μονάδες βάσης. Τόσο περίπου είναι σήμερα και το spread της Ιρλανδίας, που όμως ανακοίνωσε ότι το δημόσιο έλλειμμα της χώρας για το 2010 θα εκτοξευθεί στο 32% του ΑΕΠ (2,5 φορές πάνω από το δικό μας), ενώ το δημόσιο χρέος της είναι της τάξεως του 115% του ΑΕΠ (όσο περίπου και το δικό μας).

Γιατί οι αγορές δεν τους «τσακίζουν» όπως έκαναν εμάς; Γιατί ο Ιρλανδός πρωθυπουργός ή ο Ισπανός ή ο Πορτογάλος ουδέποτε κατηγόρησαν τη χώρα τους ή το λαό τους; Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου …

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_4944.html

Ρελάνς Κουβέλη στη Γλυφάδα

Έψαχνε ρελάνς ο Κουβέλης και τη βρήκε στη Γλυφάδα. Αφού έσυρε το ΠΑΣΟΚ στην υποψηφιότητα Καμίνη – που στην πορεία έγινε υποψηφιότητα πρώτης γραμμής, τώρα παίζει το χαρτί της Αθηνάς Λιγνού. Δεν θα άφηνε και στον τρίτο μεγαλύτερο δήμο της Αττικής, τη Γλυφάδα, ανεκμετάλλευτο το διχασμό του ΠΑΣΟΚ για τον υποψήφιο του, Κώστα Κόκκορη.

Αν δεν σας λέει τίποτα το όνομα, ο Κόκκορης ήταν πρόεδρος ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ επί υπουργείας Μαντέλη - Βερελή. Προφανώς, ο έξυπνος "τακτικιστής" της Αριστεράς βλέπει μελλοντικά οφέλη στη λογική των συγκοινωνούντων δοχείων. Ωστόσο, λογαριάζει χωρίς το ξενοδόχο, που είναι οι αδαείς πολίτες που έχουν συνταχθεί με την Λιγνού, νομίζοντας πως είναι δήθεν ανεξάρτητη. Όσοι έχουν αντιληφθεί ότι τους χρησιμοποίησε είναι ήδη εξαγριωμένοι, καθώς ήταν ήδη απογοητευμένοι απο το πολιτικό σύστημα και είχαν ταχθεί με το μέρος της, γιατί αναζητούσαν κάποιον ανεξάρτητο υποψήφιο.Ο λαός δεν συγχωρεί τις ατζέντες κάτω από το τραπέζι.. Το δυστύχημα είναι ότι το όλο deal υποκινείται από μια ομάδα γύρω από τη Λιγνού, που την έχουν σήκω σήκω...κάτσε κάτσε...έχει γρήγορο αριστερό κροσέ ο Κουβέλης...

Νίκος Αμβροσιάτος

Α. Σαμαράς: "Πρώτος αιρετός Περιφερειάρχης του Μωριά, θα είναι ο Δημήτρης Δράκος"

«Καμιά φορά, το αποτέλεσμα των εκλογών έχει κριθεί από πριν. Πρώτος αιρετός Περιφερειάρχης του Μωριά, θα είναι ο Δημήτρης Δράκος και Αντιπεριφερειάρχης στη Λακωνία, ο δικός σας άνθρωπος, ο Παναγιώτης Φαρλέκας». Σε αυτή τη δήλωση προέβη ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, μπροστά σε ένα μεγάλο πλήθος κατοίκων της Σπάρτης που είχαν κατακλύσει το εκλογικό κέντρο του συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» στην πρωτεύουσα της Λακωνίας, το βράδυ της Παρασκευής 8/10.

Η Λακωνία, ήταν ο τέταρτος κατά σειρά σταθμός, μετά από Κορινθία, Αργολίδα και Αρκαδία, της κοινής περιοδείας που πραγματοποίησαν στην Πελοπόννησο οι Αντ. Σαμαράς και Δ. Δράκος, συνοδευόμενοι από τον γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Ανδρέα Λυκουρέντζο και εκεί, τους υποδέχτηκαν ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης του Συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» και νυν αντινομάρχης Παναγιώτης Φαρλέκας, υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι, οι βουλευτές Θνάσης Δαβάκης και Γρηγόρης Αποστολάκος, οι πολιτευτές Παναγιώτης Σκανδαλάκης και Φεβρωνία Πατριανάκου, δήμαρχοι και του νομού και διάφοροι άλλοι θεσμικοί παράγοντες.

Στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού, ο Αντ. Σαμαράς είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με έναν μεγάλο αριθμό Σπαρτιατών που δήλωναν την στήριξή τους στους Δ. Δράκο και Παν. Φαρλέκα, ενώ μαζί με τους υποψήφιους Περιφερειάρχη και Αντιπεριφερειάρχη, αλλά και ολόκληρη τη συνοδεία στελεχών, επισκέφθηκαν καταστήματα και επιχειρήσεις της πόλης.

Επίσκεψη πραγματοποίησαν και στη δημαρχείο της πόλης, όπου τους υποδέχτηκε ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρης Καραχάλιος με το Δημοτικό Συμβούλιο. Εκεί, ο Αντ. Σαμαράς έπλεξε το εγκώμιο του Δημήτρη Δράκου, περιγράφοντάς τον ως «έναν άνθρωπο αυτοδημιούργητο και μαχητή, έμπειρο και έμπυρο», ενώ τόνισε την μακρόχρονη παρουσία και εμπειρία του στο χώρο της Αυτοδιοίκησης, που έχει ως κορυφαίο σημείο της την εκλογή του ως προέδρου των Ελλήνων Νομαρχών, στην ένωσή τους, την ΕΝΑΕ. Επιπλέον, ο Αντ. Σαμαράς παρότρυνε τους Λάκωνες να στηρίξουν τους Δ. Δράκο και Παν. Φαρλέκα με την ψήφο τους. Μία ψήφο, για την οποία είπε ο πρόεδρος της ΝΔ «πως δεν την ζητά για τον ίδιο, ή για το κόμμα του, αλλά για τους Πελοποννησίους και τις οικογένειές τους».

Τέλος, επίσκεψη πραγματοποιήθηκε και στο νυν νομάρχη Λακωνίας και υποψήφιο για το Δήμο Σπάρτης Κώστα Φούρκα.

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤHΝ ΗΡΑΚΛΕΙΑ ΣΕΡΡΩΝ: «ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ»

Στο κατάμεστο καφέ Planet της Ηράκλειας Σερρών, παρουσία περίπου 500 ατόμων, μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν οι βουλευτές Σερρών της ΝΔ, Θεόφιλος Λεονταρίδης, Τάσος Καρυπίδης και Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, ο πρώην βουλευτής Σερρών της ΝΔ Κώστας Τσιπλάκης, ο πρώην Νομάρχης Σερρών Κώστας Παπαπαναγιώτου, ο Δήμαρχος Ηράκλειας Κλεάνθης Κοτζακιαχίδης, ο Δήμαρχος Σκοτούσσας Λάζαρος Ευαγγελίδης και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών. Στην αρχή της συγκέντρωσης τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του πρώην βουλευτή Σερρών της ΝΔ Θωμά Σερέτη.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης απάντησε σε πρόσφατες δηλώσεις του Μάρκου Μπόλαρη. «Προτιμώ να είμαι κοντά στον λαό και να τραγουδώ παρά να υπογράφω το μνημόνιο που καταστρέφει τον ελληνικό λαό, παρά να χειροκροτώ τον κ. Ρέππα που αφαιρεί αρμοδιότητες από τις Περιφέρειες και τις εκχωρεί στην Εγνατία ΑΕ» σχολίασε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και κάλεσε τον ανθυποψήφιο του να απαντήσει στο ερώτημα τι θα κάνει μόλις χάσει τις εκλογές. «Θα μείνει στην Περιφέρεια ή θα γυρίσει στο κοινοβούλιο;» αναρωτήθηκε.

Σε άλλο σημείο αναφέρθηκε σε σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας λέγοντας χαρακτηριστικά το εξής: «Ό,τι ήταν να κάνω για την προεδρία της ΝΔ τελείωσε στις 29 Νοεμβρίου. Αρχηγός της ΝΔ είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Τέλος!».

Μεταξύ άλλων ο κ. Ψωμιάδης εστίασε στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αναγκάζει τους νέους ανθρώπους να βλέπουν με αβεβαιότητα το μέλλον στη χώρα μας και να αναζητούν ένα καλύτερο αύριο στο εξωτερικό. «Η Ελλάδα γυρνά την πλάτη στα παιδιά της. Ο εφιάλτης της ανεργίας, η αβεβαιότητα για το μέλλον, η απογοήτευση, αναγκάζουν την πιο δημιουργική μαγιά της Πατρίδας μας να αναζητήσει το επαγγελματικό της μέλλον στο εξωτερικό».

Όπως παρατήρησε, ξαναγυρνάμε ολοταχώς στις δεκαετίες του ’50 και του ’60, «στα πικρά χρόνια της μετανάστευσης» και χαρακτήρισε «αδιέξοδη» την κυβερνητική πολιτική «που αποθεώνει τους αριθμούς και πολτοποιεί την ανθρώπινη αξιοπρέπεια». «Με ευχολόγια», πρόσθεσε, «δεν πρόκειται να μείνουν οι νέοι στον τόπο μας» και προειδοποίησε πως «αν συνεχιστεί αυτή η φαύλη κατάσταση, αν συνεχιστεί αυτή η αιμορραγία, θα χάσουμε το μέλλον μας, θα χάσουμε την Ελλάδα μας».

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του στάθηκε στην ανάγκη να γίνουν οι νέοι και οι νέες μας μπροστάρηδες στην προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον. «Τα παιδιά μας δεν πρέπει να γίνουν αποπαίδια της κοινωνίας. Δικαιούνται ένα καλύτερο αύριο από το ξεροκόμματο που τους προσφέρει η κυβέρνηση αυτή» είπε.

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Γιάννης Μωυσιάδης εστίασε στη σημερινή ημέρα εορτασμού του Μακεδονικού Αγώνα, στη βελτίωση του οδικού άξονα της περιοχής και στην αξιοποίηση της λίμνης Κερκίνης.