14 Οκτωβρίου 2010

Ρεκόρ ΠΑΣΟΚ: Ανεργία 12%

Τα χειρότερα ποσοστά των τελευταίων ετών κατέγραψε η ανεργία στη χώρα μας η οποία ανήλθε στο 12% τον Ιούλιο, πράγμα που αποδεικνύει την καταστροφική πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου.

Οι άνεργοι ανήλθαν σε 607.035 έχοντας αυξηθεί κατά 130. 328 σε σχέση με τον Ιούλιο του 2009 και κατά 24.671 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2010.

Αντί δηλαδή να αυξηθούν οι εργαζόμενοι μέσα στην τουριστική περίοδο , όπως συμβαίνει πάντα, αυξήθηκαν και μάλιστα κατά 0,6% ! Τα αναλυτικά στοιχεία έχουν ως εξής:

Ποσοστό ανεργίας, κατά περιφέρεια: Ιούλιος 2005 - 2010

Περιφέρεια

Ιούλιος

2005

2006

2007

2008

2009

2010

Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

11,9

10,2

7,1

9,1

8,3

13,4

Κεντρική Μακεδονία

11,4

9,2

9,0

7,6

11,3

12,7

Δυτική Μακεδονία

16,2

10,9

9,2

13,0

12,3

13,3

Ήπειρος

11,4

8,1

13,0

10,8

10,6

13,0

Θεσσαλία

8,7

8,1

5,8

8,5

9,4

10,0

Ιόνιοι Νήσοι

4,0

8,8

4,2

4,3

3,0

6,6

Δυτική Ελλάς

10,1

10,6

11,4

9,3

8,7

11,6

Στερεά Ελλάς

12,2

9,6

11,9

9,1

9,9

14,3

Αττική

9,0

7,4

7,1

6,2

9,8

13,3

Πελοπόννησος

8,1

7,2

8,6

6,3

8,4

9,1

Βόρειο Αιγαίο

9,1

8,1

5,6

2,2

5,4

6,2

Νότιο Αιγαίο

6,6

5,1

4,1

3,0

8,2

5,9

Κρήτη

5,3

3,5

3,5

3,4

6,7

9,1

Σύνολο Ελλάδος

9,6

8,1

7,8

7,0

9,6

12,0

Ποσοστό ανεργίας κατά φύλο: Ιούλιος 2005 - 2010

Φύλο

Ιούλιος

2005

2006

2007

2008

2009

2010

Άρρενες

5,8

4,7

4,7

4,4

6,6

9,4

Θήλεις

15,1

12,9

12,3

10,8

13,8

15,7

Σύνολο

9,6

8,1

7,8

7,0

9,6

12,0


Ποσοστό ανεργίας, κατά ομάδες ηλικιών: Ιούλιος 2005 - 2010

Ομάδες ηλικιών

Ιούλιος

2005

2006

2007

2008

2009

2010

15-24 ετών

24,4

23,0

20,8

20,9

23,9

32,6

25-34 »

13,4

11,4

11,7

10,2

12,6

15,8

35-44 »

7,1

5,7

6,1

5,7

8,0

10,4

45-54 »

5,9

4,3

3,4

3,5

6,7

8,3

55-64 »

3,3

3,0

3,3

2,8

5,3

5,4

65-74 »

0,7

1,1

2,8

1,9

0,8

0,7

Σύνολο

9,6

8,1

7,8

7,0

9,6

12,0

Το βαθύ λαρύγγι

Δείτε ποιος ρουφιάνεψε την Ελλάδα και το απογευματάκι θα έχουμε καινούργιο βιντεάκι:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs384.ash2/66211_145945385450846_100001061575893_235485_4494120_n.jpg

ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Δείτε τις συνοπτικά:

http://4.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TLa3MxXP_7I/AAAAAAABZkg/3p8_OoJKQxo/s1600/ContentSegment_16147645$W1000_H0_R0_P0_S1_V1$Jpg.jpg

Φανούλα Αργυρού: Μακάρι να είχε εισβάλλει στην Κύπρο η Ελλάδα

101010-syn-fanoulaΟι δηλώσεις του Δημήτρη Χριστόφια στο Brookings Institution, προκάλεσαν σφοδρές αντιδράσεις σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ μεγάλη είναι η ανησυχία που εκφράζεται για νέες παραχωρήσεις στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, από τον κομμουνιστή Πρόεδρο. Σημειωτέον, ότι ο τελευταίος έχει προκαλέσει με την «αναθεωρητική» και φιλοτουρκική στάση του τεράστια ζημιά στο ελληνικό λόμπι που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ. Εμείς, απευθυνθήκαμε στον κατάλληλο άνθρωπο, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν πολλοί οι οποίοι να γνωρίζουν το Κυπριακό τόσο καλά όσο η Φανούλα Αργυρού.

Η Ελληνοκύπρια ερευνήτρια, αποτελεί «καρφί» στο μάτι των εθνομηδενιστών και των παραχαρακτών της κυπριακής ιστορίας. Σε μια αποκαλυπτική της συνέντευξη, ρίχνει φως στο διχοτομικό ρόλο των Βρετανών, τονίζοντας ότι η υποστολή της σημαίας τους συνοδεύτηκε από τη δημιουργία ενός πυρήνα δικού τους στο νησί που έπαιξε διαβρωτικό ρόλο και ότι το ΑΚΕΛ ποτέ δεν ήταν εναντίον των βρετανικών βάσεων στο νησί.

συνέντευξη στον Χριστόφορο Πετρίδη

Κυρία Αργυρού, έχετε καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες, για να καταγράψετε στοιχεία που θα έριχναν φως στο Κυπριακό. Σε γενικές γραμμές, τι πιστεύετε ότι δεν έχουν μάθει και πρέπει να μάθουν οι Έλληνες;

Δυστυχώς υπάρχουν πάρα πολλά που πρέπει ακόμα να μάθουν οι Έλληνες. Αλλά για να προσηλωθούν και να καταλάβουν τι συμβαίνει με το Κυπριακό και ακόμα περισσότερο πως ξεκίνησαν τα δεινά της ελληνικής νήσου Κύπρου και από ποίους και που στοχεύουν να καταλήξουν, θα πρέπει πρώτα να παύσουν να ασχολούνται με κομματικές μικροπρέπειες, με προσωπολατρίες, ύβρεις, σταλινικού τύπου λογοκρισίες και επιθέσεις, αν είναι να σωθεί αυτός ο τόπος από τον πλήρη εκτουρκισμό. Καταρχήν πρέπει να καταλάβουν πρώτον, τι σημαίνει τουρκική πολιτική και στρατηγική και που στοχεύει, δεύτερον η πολιτική της Βρετανίας, που πάντοτε υπήρξε φιλοτουρκική. Οι αποικιοκράτες Βρετανοί, «φεύγοντας» από την Κύπρο μετά από τις Συμφωνίες Ζυρίχης και Λονδίνου του 1959 και την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας της 16ης Αυγούστου 1960, με απόφαση της Βουλής των Κοινοτήτων και όχι του λαού της Κύπρου, διευθέτησαν και άφησαν στο νησί ένα πυρήνα από δικούς τους ανθρώπους, τους οποίους και χρησιμοποιούν έκτοτε για να επηρεάζουν και να επιβάλλουν εκ των ένδον την δική τους πολιτική και έτσι να κουτσουρεύουν την γνήσια φωνή του Ελληνισμού της νήσου. Όταν η Βρετανία διευθέτησε ύπουλα να επαναφέρει την Τουρκία ως ενδιαφερόμενο μέρος στο Κυπριακό με την διαβόητη Τριμερή του Λονδίνου το έκανε σκόπιμα για να αποκλείσει την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Το 1956 ξεκίνησε τα διχοτομικά σχέδια ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ και τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 1956, με τη συμμετοχή του Δρ. Νιχάτ Ερίμ και της τότε κυβέρνησης Μεντερέζ, συνήψε ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ με την Τουρκία για την παραχώρηση της μισής Κύπρου στην Τουρκία, μέσω της διπλής αυτοδιάθεσης και για την τουρκική μειονότητα του 18%, η οποία θα αναβαθμιζόταν σταδιακά σε ισότιμη κοινότητα με την ελληνική. Λόγω της αμερικανικής απόρριψης των διχοτομικών σχεδίων το 1957, αναγκάστηκαν οι ηθικοί αυτουργοί, το Λονδίνο και η Άγκυρα) να συμβιβαστούν με λύση ανεξαρτησίας με εξελισσόμενα ομοσπονδιακά συστατικά, για να εξασφαλίσουν την αμερικανική συμπαράσταση. Μέχρι το 1960, οι Τούρκοι στην Κύπρο είχαν ήδη εξοπλιστεί από την Τουρκία με τη βοήθεια των Βρετανών, ο δε εξοπλισμός τους συνεχίστηκε και μετά. Έκαναν το πραξικόπημα το 1963/74 για να διαλύσουν τη Κυπριακή Δημοκρατία και να δημιουργήσουν δύο κράτη. Απέτυχαν. Ξαναδοκίμασαν το 1974 αφού έδιωξαν την Ελληνική Μεραρχία, το στήριγμα και την προστασία της Κύπρου, για να μπορέσει η Τουρκία να εισβάλει, μετά που το Λονδίνο έδωσε το πράσινο φώς για την εισβολή στον Ετσεβίτ στις 17 Ιουλίου 1974. Το Λονδίνο ήταν που είχε το απάνω χέρι στα γεγονότα όλα τα χρόνια και δη το 1974 και όχι οι Αμερικανοί. Είναι γνωστό, πως ο Κίσσιγκερ δεν ήθελε τον Μακάριο και επιδίωκε την αντικατάστασή του, αλλά ούτε και τον Νίκο Σαμψών ήθελε. Από δε τα βρετανικά έγγραφα συμπεραίνεται, ότι ούτε την εισβολή υποστήριζε. Ήθελε κάποιον που να αντικαταστήσει τον Μακάριο (προτιμούσε ενδεικτικά τον Γλαύκο Κληρίδη) και ήθελε το Λονδίνο να αναλάβει πρωτοβουλία να βρει τρόπους αλλαγής του συντάγματος με διαπραγματεύσεις. ΑΚΕΛ και Βρετανία χέρι-χέρι...

Πολλά λέγονται για το διαχρονικό ρόλο των Βρετανών στην Κύπρο. Σήμερα, η κυβέρνηση Χριστόφια επιδεικνύει φοβερό εκνευρισμό κάθε φορά που της τίθεται το θέμα της απομάκρυνσης των βρετανικών βάσεων από το νησί. Γιατί αντιδρά έτσι το ΑΚΕΛ;

Το ΑΚΕΛ ποτέ δεν ήταν εναντίον των βρετανικών βάσεων στο νησί. Οι δηλώσεις του ήσαν πάντα για εσωτερική κατανάλωση και το γνώριζαν οι Βρετανοί. Έπρεπε να διατηρεί τους τόνους της κομματικής κομμουνιστικής ιδεολογίας στα μάτια των οπαδών του ως κόμμα εναντίον του ιμπεριαλισμού. Αλλά οι σχέσεις του με το Λονδίνο, ειδικά αξιωματούχων του με την Βρετανική Υπάτη Αρμοστεία, υπήρξαν πάντοτε στενές και σε άριστη βάση συνεργασίας. Το μαρτυρούν τα βρετανικά έγγραφα, τα οποία καταγράφουν ουκ ολίγες εκθέσεις με πληροφορίες που έπαιρναν οι Βρετανοί από αξιωματούχους του ΑΚΕΛ. Εξ ου και οι Βρετανοί πάντοτε θεωρούσαν ότι το ΑΚΕΛ ακολουθούσε μια «ρεαλιστική» πολιτική, όπως εκείνη του Κληρίδη... Και ότι το ΑΚΕΛ, στην ουσία ήταν μόνο κατ' όνομα κομμουνιστικό... Ούτε η πρώην ΕΣΣΔ, παρ' όλες τις φωνασκίες της, είχε πρόβλημα με τις βάσεις και αυτό επίσης το γνώριζαν οι Βρετανοί. Τους το έλεγαν οι ίδιοι οι αξιωματούχοι της Σοβιετικής πρεσβείας στην Λευκωσία... Η σημερινή στάση του ΑΚΕΛ και του ιδίου του προέδρου Χριστόφια έναντι των βάσεων, εξ ού και η τελευταία του δήλωση στο Brookings Institute ότι περίπου ‘'αυτές δεν θα ενοχληθούν και το μέλλον τους θα αφεθεί στα... παιδιά και στα εγγόνια μας'', οφείλεται σε δύο λόγους. Πρώτον, ο ίδιος ο Χριστόφιας χρωστά πολλά στους Βρετανούς για τη βοήθεια που του πρόσφεραν να εκλεγεί πρόεδρος. Το δε «Μνημόνιο Συναντίληψης» του προέδρου Χριστόφια με τον τέως πρωθυπουργό της Βρετανίας Γκόρτον Μπράουν, στο Λονδίνο την 5η Ιουνίου 2008, ουσιαστικά «τσιμέντωσε» την παρουσία των βάσεων στο νησί, εξ ου και η δήλωσή του στην Ουάσιγκτον. Δεύτερον, για να αλλάξει το καθεστώς των βάσεων στην Κύπρο θα πρέπει να το συμφωνήσουν και οι τρεις εγγυήτριες δυνάμεις συν την Κυπριακή Δημοκρατία, να γίνει διάσκεψη και να συμφωνηθεί είτε η διάλυσή τους είτε αλλαγή το στάτους των. Η διζωνική και δικοινοτική ομοσπονδία, προτάσσεται εδώ και χρόνια ως η λύση στα δεινά της Κύπρου. Που χωλαίνει η παραπάνω πρόταση, την οποία φαίνεται ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων απορρίπτει; Το 1979, η τότε πρωθυπουργός της Βρετανίας Μάργκαρετ Θάτσερ, σε συνάντηση που είχε με τον μακαρίτη, πρόεδρο τότε Σπύρο Κυπριανού, παραδέχθηκε ότι η διζωνική δεν είναι όρος που χρησιμοποιείται στο Διεθνές Δίκαιο. Η διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία ήταν απαίτηση των Τούρκων από το 1957 και προνοεί δύο συνιστώσες πολιτείες. Την μία, την τουρκική, θα την ελέγχουν αποκλειστικά οι Τούρκοι, την δε άλλη, την ελληνική, θα την ελέγχουν και πάλι οι Τούρκοι, μέσω των εξουσιών της συνομοσπονδιακής χαλαρής κυβέρνησης. Οι 200.000 Ελληνοκύπριοι πρόσφυγες δεν θα επιτραπεί να επιστρέψουν, γιατί αυτό επιβάλλεται από την διζωνικότητα, δηλαδή το τουρκικό μέρος θα είναι και γεωγραφικά και πληθυσμιακά αμιγώς τουρκικό. Οι εγγυήσεις της Τουρκίας θα παραμείνουν. Με δυο λόγια δηλαδή, οι Ελληνοκύπριοι θα καταστούν υπόδουλοι της Τουρκίας, η οποία θα ελέγχει ολόκληρο το νησί. Εάν γίνει κάτι τέτοιο, η πλήρης τουρκοποίηση της Κύπρου θα είναι ζήτημα ελάχιστου χρόνου. Το νησί θα «αλεξανδρεττοποιηθεί» και οι Έλληνες της Κύπρου θα φύγουν από μόνοι τους... Οι Βρετανοί αποφάσισαν να προωθήσουν την λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας από τις 16 Αυγούστου 1974, επιλέγοντας ως ‘'άνθρωπό τους'' για την επιβολή της στην Κύπρο τον Γλαύκο Κληρίδη, στον οποίο είπαν (και το έκαναν) ότι θα τον βοηθούσαν όσο μπορούσαν να το κατορθώσει. Δόθηκε προτεραιότητα στην εξουδετέρωση όλων των ελληνικών επιρροών στην Κύπρο, υποσκάπτοντας δηλαδή τις σχέσεις Ελλήνων της Κύπρου με το κέντρο και την ελληνικότητα μας, προωθώντας με λίγα λόγια τον αφελληνισμό μας. Γιατί πάντα γνώριζαν, ότι για να δεχθεί ο Ελληνισμός της Κύπρου μια τέτοια τουρκική λύση, θα πρέπει «να μεταλλαχτεί από Έλληνας σε ένα ανεγκέφαλο πλάσμα, χωρίς εθνική συνείδηση».

101010-merarxiaΈχετε κατηγορήσει την κυβέρνηση Χριστόφια ότι θέτει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους Τουρκοκύπριους, προτάσεις που απορρέουν από το σχέδιο Ανάν, το οποίο απέρριψε σύσσωμος ο Ελληνισμός. Που βασίζετε το επιχείρημά σας;

Ναι. Τόσο οι προτάσεις του για το περιουσιακό, όσο και για άλλα θέματα που διαπραγματεύεται ο πρόεδρος Χριστόφιας, απορρέουν από το απορριφθέν σχέδιο Ανάν. Η εκ περιτροπής προεδρία, ήταν πρόνοια του σχεδίου Ανάν. Η παραμονή 50.000 κουβαλητών εποίκων της Ανατολίας στα κλεμμένα σπίτια και περιουσίες μας στα κατεχόμενα από την Τουρκία εδάφη μας είναι πρόνοια του σχεδίου Ανάν, πέραν του ότι ο εποικισμός αποτελεί ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΛΕΜΟΥ και ούτε ένας δεν πρέπει να επιτραπεί να παραμείνει. Επιπλέον, η ρατσιστική λεγόμενη σταθμισμένη ψήφος, επίσης απορρέει από το σχέδιο Ανάν. Η εκ περιτροπής προεδρία συζητήθηκε στο Φόρεϊν ΄Οφις στο Λονδίνο το 1975 και αρχές του 1977 μεταξύ του τότε υπουργού Εξωτερικών της Βρετανίας Ντέιβιντ ΄Οουεν και του Γλαύκου Κληρίδη, ο οποίος διαβίβασε προς τους Βρετανούς ότι ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος δεν την δεχόταν. Η σταθμισμένη ψήφος επίσης προωθήθηκε από τους Βρετανούς από την δεκαετία του 1990 (και πιο πριν) και στοχεύει στην εξίσωση του 18% των Τούρκων με το 82% των Ελλήνων της Κύπρου. Δηλαδή «μία τουρκική ψήφος θα αντιστοιχεί με πέντε ελληνικές»! Τέτοια ρατσιστική πρόνοια δεν υπάρχει σε κανένα μέρος του κόσμου...

Θέλουν εξευτελισμένο Ελληνισμό

Υπάρχει μια εθνομηδενιστική προδιάθεση από την κυβέρνηση στην Κύπρο και μια απόπειρα «εξίσωσης» ανόμοιων καταστάσεων και μεγεθών, όπως έγινε με την εισβολή και το πραξικόπημα κατά Μακαρίου. Οι δηλώσεις του Δημήτρη Χριστόφια στο Brookings Institution, ήταν χαρακτηριστικές. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Κατ' αρχήν, η «εξίσωση» ανόμοιων καταστάσεων είναι κάτι που για χρόνια προσπαθεί το ΑΚΕΛ και που φούντωσε με την εκλογή του Δημήτρη Χριστόφια. Το σχέδιο και ο στόχος είναι να εξευτελιστεί ο Ελληνισμός της Κύπρου, να πιστέψει τα απίστευτα και να χωνέψει τα αχώνευτα ψέματα των Τούρκων, ότι ο ίδιος φταίει για τα πάθη του, ο ίδιος έκανε το ένα και έκανε το άλλο στους κακόμοιρους Τουρκοκύπριους και να πάψει να νοιώθει Έλληνας, ούτως ώστε, ηττημένος ηθικά και ψυχικά, να μπορέσει να δεχθεί ως ‘'λογικά'' και ως ‘'λύση του προβλήματος'' τα απαράδεκτα τουρκικά αιτήματα. Αυτή ήταν και η βρετανική πολιτική από την δεκαετία του 1950, γιατί γνώριζαν οι Βρετανοί ότι ο Έλληνας για να δεχθεί να ξεπουλήσει την πατρίδα του δεχόμενος αντεθνικές λύσεις, πρέπει πρώτα να πάψει να νοιώθει Έλληνας. Δυστυχώς, το ΑΚΕΛ υποστηρίζει αυτή την βρετανική πολιτική ‘'ίσων ευθυνών'', προς όφελος των Τούρκων. Από το 1957 οι Τούρκοι έλεγαν στους Βρετανούς να προχωρήσουν με ομοσπονδιακή λύση και αυτοί πίστευαν ότι με την βοήθεια των Ελληνοκυπρίων είναι που θα κατόρθωναν την ομοσπονδία δύο ζωνών. Σας υπενθυμίζω επίσης, πως ήταν ο Νίκος Ζαχαριάδης, τότε Γ.Γ. του ΚΚΕ και εκφραστής της τότε ανθελληνικής πολιτικής της ΕΣΣΔ που, μέρες μόνο μετά την έναρξη του ενωτικού αγώνος της ΕΟΚΑ 1955-59 τον Απρίλιο του 1955 και πριν ακόμα προχωρήσει η Αγγλία στη συμφωνία της με την Τουρκία, υπέσκαψε τον απελευθερωτικό αγώνα, δηλώνοντας στην Αθήνα ότι «η απελευθέρωση του λαού της Κύπρου δεν μπορεί να είναι πραγματική παρά μόνο σαν απελευθέρωση και των Τούρκων... με βάση την πλήρη εθνική αυτονομία. Διεκδικώντας το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης μέχρι και αποχωρισμού για τους Έλληνες δεν μπορούμε να αρνηθούμε το ίδιο αυτό δικαίωμα στην τουρκική μειονότητα...».

Δεν σας έκανε εντύπωση το ότι οι Τούρκοι δεν αντέδρασαν στα όσα είπε ο Δημήτρης Χριστόφιας; Δεν επικρότησαν καν, για να μην τον «κάψουν», λένε πολιτικοί παρατηρητές. Αυτό δεν αποτελεί έμμεση στήριξη στο πρόσωπο του Κυπρίου Προέδρου, από την Άγκυρα;

Σίγουρα οι Τούρκοι δεν λένε τίποτα εφόσον, τα όσα πήραν από τον πρόεδρο Χριστόφια υπό μορφή ‘'γενναιόδωρων παραχωρήσεων'' δεν τα πήραν από κανένα προκάτοχό του μέχρι σήμερα. Τρελοί είναι να χάσουν τέτοια ευκαιρία; Και ειδικότερα με τις τελευταίες του δηλώσεις του περί δήθεν ‘'εισβολής και των δύο μητέρων πατρίδων'', που ούτε οι ίδιοι οι Τούρκοι δεν τόλμησαν να ξεστομίσουν; Σίγουρα ήταν ‘'ροδόσταγμα" στα χείλη της Τουρκίας, εφόσον την αποενοχοποιεί από το μεγαλύτερο έγκλημα του τελευταίου αιώνα που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα και την βοηθά στην ενταξιακή της πορεία προς την ΕΕ. Όμως, όπως έγραψε και ο συνάδελφος Λάζαρος Μαύρος στην καθημερινή του στήλη «Ειρήσθω», «ΜΑΚΑΡΙ η μητέρα πατρίδα μας, η Ελλάδα, να ήταν «εισβολέας» στην Κύπρο. Χιλιάδες χρόνια την παρακαλούσαν, την εκλιπαρούσαν και ματαίως την ανέμεναν να «εισβάλει» στην Κύπρο, όλες οι γενιές των προγόνων μας. Από την Επανάσταση του Ονήσιλου το 499 π. Χρ. εναντίον της περσικής κατοχής και εναντίον των εδώ περσόδουλων (ανάμεσά τους κι ο αδελφός του Ονήσιλου ο Γόργος), μέχρι και το 2010 μ. Χρ. τού «Ελλάς - Ελλάς - Σκέπασε και μας», ο κύριος και διαχρονικός λόγος των παθημάτων της ελληνικής μεγαλονήσου ημών των Κυπρίων, ήταν και είναι η απροθυμία της μητρός Ελλάδος να ‘'εισβάλει'' στην Κύπρο...».

Η απόπειρα αλλαγής των «διατυπώσεων» στα σχολικά εγχειρίδια της Κύπρου από την κυβέρνηση του ΑΚΕΛ, που αποσκοπεί;

Θα τη δεχθεί ο κυπριακός Ελληνισμός; Επιτρέψτε μου πρώτα να διορθώσω: η απόπειρα αλλαγής των βιβλίων της Ιστορίας ξεκίνησε πολύ πιο παλιά. Απλώς, με την προεδρία Χριστόφια υπήρξε το εύφορο έδαφος για να προχωρήσει. Για το σοβαρότατο αυτό θέμα, έχω να πω τα ακόλουθα: η περιβόητη ομάδα της εντολοδοχικής επιχείρησης διαστρέβλωσης των βιβλίων της Ιστορίας χωρών των Βαλκανίων, περιλαμβανομένων Ελλάδας και Κύπρου, εδρεύει στη Θεσσαλονίκη με το όνομα CDRSEE και χρηματοδοτείται από το υπεξ της Βρετανίας, το ΥΠΕΞ των ΗΠΑ και άλλους και συνοδοιπόρους οργανώσεις και μεγάλες επιχειρήσεις, όπως επίσης ΔΥΣΤΥΧΩΣ από το ίδιο το ελληνικό δημόσιο, όπως τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την ελληνική κυβέρνηση. Όλοι οι χρηματοδότες είναι γραμμένοι στην ιστοσελίδα της CDRSEE).

elkosmos.gr

Μέχρι και τα Σκόπια είναι πιο αξιόπιστα από τον ΓΑΠ

ΔΝΤ - πΓΔΜ Διαπραγματεύονται δάνειο 400 εκ. ευρώ με επιτόκιο 1,3%

Δάνειο ύψους 400 εκατ. ευρώ, με ευνοϊκούς όρους, προσφέρει στην ΠΓΔΜ το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της χώρας, Ζόραν Στάβρεσκι, μετά το πέρας των επαφών του στη Νέα Υόρκη, όπου συμμετείχε στην ετήσια σύνοδο του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας.

Όπως ανέφερε ο κ. Στάβρεσκι, γίνεται λόγος για μία «ανοικτή γραμμή πίστωσης», που είναι το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο του ΔΝΤ, το οποίο αποσκοπεί στη στήριξη χωρών «με υγιή οικονομική πολιτική» για την αντιμετώπιση των συνεπειών από την παγκόσμια οικονομική κρίση.

«Είμαστε ικανοποιημένοι που η χώρα μας είναι η πρώτη που συζητά με το ΔΝΤ αυτό το νέο είδος πίστωσης», είπε.

Η προσφορά του ΔΝΤ θα εξεταστεί από την κυβέρνηση της ΠΓΔΜ, μαζί με τους εμπειρογνώμονες και τους επιχειρηματίες κι αν εγκριθεί, τα κονδύλια θα χρησιμοποιηθούν για επενδύσεις κεφαλαίου, για τη στήριξη του προϋπολογισμού, καθώς και για την αποπληρωμή δανείων, προσέθεσε.

Η διάρκεια αποπληρωμής του δανείου είναι τριετής, με επιτόκιο 1,3%.

tovima.gr

Δεσμεύτηκαν οι λογαριασμοί του Αλτερ και γι αυτό τα δίνει όλα ο Νικολάκης κάθε βράδυ

Έχουν δυο χρόνια να πληρώσουν ΦΠΑ, εισφορές και γενικά οτιδήποτε πληρώνουν τα κορόιδα...

Βέβαια δεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι οι λογαριασμοί μετά την εξαιρετική δουλειά που κάνει ο Νικολάκης κάθε βράδυ θα αποδεσμευθούν... μην τρελαθούμε κιόλας.

Δείτε το χαρτί της εφορίας για τη δέσμευση του 50% των λογαριασμών Γιαννίκου-Κοσμόπουλου

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCqUrAehKTvbxFQTtf1MDe_K1U0nCcsKteRgCQOx0RTd_Swz6PD5u8Hw1aS0vXUqwQhf-N_tXuC8Es2oPP-Z_zSa0jgO8oi4ZsbWEGlxMG4edd-2dMPUsb2YxuPpHfNNYxWnBsKKCMbCHu/s1600/alter1.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgO1mfe06u6ZcWkaEWPATw4Y4gs-_wtmL1CR0DrnsfmEK0myiM783GN5QJMWY7ptQ4ZX3hk0n-syPkhHfhqcasPijnzF6USp7HyR8PWsT8ghjcxXwH8N-KUZAbVoMMwT473ljWTsk491UD6/s1600/alter2.JPG

Συνέντευξη του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας και Θράκης Γιώργου Παυλίδη

1. Στις παρούσες αυτοδιοικητικές εκλογές, το διακύβευμα είναι η πορεία της κάθε περιφέρειας στο μέλλον. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η πορεία του θεσμού εξαρτάται από τα πρόσωπα που θα επιλεγούν, τις δυνατότητες τους αλλά και την καταγεγραμμένη εμπειρία τους.

Ειδικά από τις σημερινές περιστάσεις, η υποταγή της αυτοδιοίκησης απόλυτα στις λογικές του μνημονίου, θα είναι ζημιογόνα και ισοπεδωτική. Εμείς θεωρούμε ότι οι εκλογές αυτές αποτελούν ένα ισχυρό κοινωνικό ανάχωμα στις λογικές του Δ.Ν.Τ., έτσι ώστε να περισωθεί, καταρχήν, το εισόδημα των χαμηλών στρωμάτων, να δημιουργηθούν λογικές ανάπτυξης και βεβαίως να αμβλυνθούν τα φαινόμενα φτώχειας, ανεργίας και ανέχειας...»

2. Το μνημόνιο αναμφίβολα θα διαδραματίσει ρόλο για την τελική απόφαση των πολιτών. Είναι μια πολιτική επιλογή που πλήττει τον κάθε πολίτη, την κάθε οικογένεια, την κάθε κοινωνία μεγαλύτερη και μικρότερη. Τα πλήγματα δεν είναι μόνο βαθιά, αλλά τις περισσότερες φορές είναι άδικα και άστοχα, υπό την έννοια ότι αφαιρούν από την οικονομία την δυνατότητα της πραγματοποίησης των αναγκαίων καταναλωτικών δαπανών, που είναι η αφετηρία για την λειτουργία όλης της οικονομίας. Η αφαίρεση από την αγορά αυτών των ποσών υπονομεύει την ανάπτυξη αλλά και την εισοδηματική πολιτική, στην οποία δυστυχώς προστίθεται και ο περιορισμός των δαπανών που ορίζεται από το περιβόητο μνημόνιο.

3. Το μήνυμα που θα στείλουν οι πολίτες, που θα μας ψηφίσουν, είναι η επιλογή, ικανών ανθρώπων, που βάζουν πρώτα τον τόπο, μετά άλλες επιλογές. Ανθρώπους που λειτουργούν ανεξάρτητα από την κεντρική διοίκηση και δεν είναι στρατευμένοι σε κομματικές λογικές.

4. Είμαι βέβαιος ότι οι ψήφοι που θα πάρουν οι κυβερνητικοί υποψήφιοι, θα ερμηνευθούν από την Κυβέρνηση ως στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής από την κοινωνία. Θα οδηγήσουν σε παραπέρα μέτρα, τα οποία είναι με ακρίβεια καταγεγραμμένα στο μνημόνιο. Ο καθένας, δηλαδή, πρέπει να σκεφτεί σ’ αυτές τις εκλογές αν αποδέχεται αυτά που έρχονται ή εάν τα απορρίπτει και το μήνυμα που μπορεί να στείλει είναι ισχυρό.

5. Πράγματι υπάρχει πόλεμος από πολλές πλευρές και ο πόλεμος αυτός δυστυχώς διεξάγεται με υπέρβαση των ορίων, των καθηκόντων, των κυβερνητικών λειτουργών, με κυβερνητική εντολή. Κάποιοι πρέπει να ταυτίζουν αυτά που λένε θεωρητικά περί δημοκρατίας με την καθημερινή τους πρακτική συμπεριφορά. Δυστυχώς αποκλίνουν και χρησιμοποιούν κάθε μέσο προς αυτή την κατεύθυνση.

6. Οι προτεραιότητες μας για την περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι ξεκάθαρες και με σαφήνεια προσδιορισμένες:
• Πρώτη μας προτεραιότητα είναι να την ελευθερώσουμε από την απομόνωση και τον αποκλεισμό, τα κλειστά σύνορα, που ακόμα και τώρα στον 21 αιώνα, συνεχίζει να υπάρχει.
• Δεύτερη προτεραιότητα είναι να αναδιαρθρωθεί εκ βάθρων η περιφερειακή οικονομία.
• Τρίτη προτεραιότητα είναι να δημιουργηθεί συνείδηση περιφερειακής ενότητας και περιφερειακή αλληλεγγύης έτσι ώστε ενώνοντας τις δυνάμεις μας να πάρουμε αυτά που επιτέλους δικαιούμαστε από το κέντρο.
• Τέταρτη προτεραιότητα είναι να αντιπαλέψουμε το υπάρχον μοντέλο ανάπτυξης της χώρας και τον τρόπο που διανέμει τους Εθνικούς και τους άλλους πόρους, σε μια αναλογία 3 προς 1, ανάμεσα στο κέντρο και την «άλλη» Ελλάδα, το σύνολο των άλλων περιφερειών.
• Πέμπτη προτεραιότητας μας είναι να αντιστρέψουμε τους όρους λειτουργίας της πρωτοβάθμιας και της μεταποιητικής παραγωγής. Να επιχειρήσουμε να φέρουμε κοντά την αγορά και την ζήτηση, τις αγορές στην παραγωγή, και να μπορούμε μακροπρόθεσμα να έχουμε μια ισχυρή περιφερειακή οικονομία.

7. Δεν θα ήθελα με τίποτε ο Καλλικράτης να είναι μνημονιακό εργαλείο. Ό,τι χρειάζεται εξυγίανση στις αυτοδιοικητικές δομές δεν το αμφισβητεί κανείς. Ο ίδιος έδωσα μάχες, πολλές φορές, μέσα από τα όργανα και τις επιτροπές του Συμβουλίου της Ευρώπης, όπου εκπροσωπούσα την χώρα, προς την κατεύθυνση της δημιουργίας της περιφερειακής αυτοδιοίκησης. Τα πρώτα χρόνια είναι βέβαιο, όπως και κάθε αρχή, θα είναι δύσκολα. Όμως μ’ ένα συνδυασμό εμπειρίας, ιεράρχησης στόχων, ιεράρχησης χρηματοδοτήσεων, πιστεύω ότι η περιφέρεια μπορεί να βρεθεί σε καλό δρόμο. Σε καμία περίπτωση όμως δεν δέχομαι να είναι υποταγμένη, να είναι μνημονιακή περιφέρεια στις λογικές του Διεθνές Νομισματικού Ταμείου. Πιστεύω στην ανάπτυξη, πιστεύω στις δυνατότητες και στην περηφάνια των Ελλήνων. Πιστεύω στην ευελιξία. Πιστεύω στις πρωτοβουλίες σε εκείνες που, χωρίς ιδιαίτερα κόστη, μπορούν να δημιουργήσουν ένα νέο κλίμα και νέες δυνατότητες.

8. Τα θέματα της ανάπτυξης, της ανεργίας, του κλεισίματος των καταστημάτων και της μετεγκατάσταση των τοπικών επιχειρήσεων. Όλα πρέπει να μας προβληματίσουν έντονα. Δυστυχώς για πάρα πολλά χρόνια, δεκαετίες τώρα, δεν υπήρχε σωστή επιλογή των επιχειρήσεων που εντάσσονταν στους αναπτυξιακούς νόμους. Τεράστια ποσά ήρθαν στην περιοχή και οδηγήθηκαν συνειδητά, με τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών, σε επιχειρήσεις εντάσεως εργασίας. Το ορθό ήταν να οδηγηθούν οι επενδύσεις αυτές σε επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν σχέση με τον φυσικό πλούτο και με την ταυτότητα της περιοχής, να είναι δηλαδή βαθιά προσδεδεμένες σε αυτόν τον τόπο. Αυτός θα είναι ένας από τους βασικούς μας στόχους, στην επόμενη διοίκηση της περιφέρειας• να μην φεύγει επιχείρηση. Ό,τι θα χρηματοδοτείται να έχει χίλιους λόγους να μένει εδώ. Να μένουν οι θέσεις εργασίας στον τόπο μας.

«Ψεκάστε τους και συλλάβετέ τους...>>

http://www.parapolitika.gr/files/images/geroulanos.jpg
Το κοινωνικό του πρόσωπο , αυτό του ακραίου απολυταρχισμού , δείχνει για μία ακόμη φορά το ΠΑΣΟΚ έχοντας βάλει αυτή την ώρα διμοιρίες των ΜΑΤ - ρομποκόπ απέναντι στους συμβασιούχους του υπουργείου Πολιτισμού που έχουν αποκλείσει την είσοδο του Μουσείου της Ακρόπολης.

Οι ... εγκληματίες συμβασιούχοι απαιτούν δεδουλευμένα 24 μηνών (!) καθώς και τη μονιμοποίηση τους αφού δουλεύουν επί σειρά ετών ως συμβασιούχοι.

Αντί λοιπόν να πάει ο Γερουλάνος ή έστω ο Χυτήρης στο Μουσείο της Ακρόπολης σήμερα και να συζητήσουν με τους απηυδισμένους ανθρώπους, έστειλαν τα ΜΑΤ με εντολή να τους ψεκάσουν και μετά να τους συλλάβουν.

Οι συμβασιούχοι ζητούν μόνιμη και σταθερή εργασία, άρση του περιορισμού του 24μηνου για όλες τις ειδικότητες του ΥΠΠΟΤ, άμεση καταβολή των δεδουλευμένων και άμεση τοποθέτηση των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ.

Το ανέκδοτο της ημέρας

Αυτή τη φορά είναι από τον κυρ Γιάννη

«Εκφράζοντας τη βεβαιότητά του για επικράτηση στις δημοτικές εκλογές, ο Γιάννης Μπουτάρης εγκαινίασε χθες το εκλογικό κέντρο της “Πρωτοβουλίας”.”Στις περιοδείες μου καθημερινά εισπράττω ότι δημιουργείται ρεύμα νίκης δίχως γυρισμό, θα κερδίσουμε”, τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος.»

Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Κάπα Ρησέρτς ο συνδυασμός του κεμαλολάγνου Γιάννη Μπουτάρη υπολείπεται κατά 9 μονάδες από αυτόν του κυρίου Γκιουλέκα!

ΠΑΛΙ ΕΙΧΕ ΠΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙΑ Ο ΚΥΡ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ;

citizengr.wordpress.com

Νάσος Σπυρόπουλος-Υπ. Δήμαρχος Αργυρούπολης: Εγκαίνια εκλογικού κέντρου

http://www.vimaonline.gr/files/photo-argiroupoli/spiropoulos/thumbs/spiropoulos_171x.jpg
Ο επικεφαλής της παράταξης “Ελληνικό – Αργυρούπολη πρώτη πόλη”, Νάσος Σπυρόπουλος σας προσκαλεί στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου στο Ελληνικό, αύριο Πέμπτη 14 Οκτωβρίου στις 7 το απόγευμα.

Διεύθυνση: Λ. Ιασωνίδου 44

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 14.10.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

Κλειστή και σήμερα η Ακρόπολη. Ποιος είναι όμως ο στόχος;

Απλά σε λίγο καιρό θα απολύσουν τους εργαζομένους - συμβασιούχους στο Υπουργείο Πολιτισμού (έτσι το λεν ακόμα ή το άλλαξαν και αυτό όνομα;) ή θα τους μετατάξουν (ωραίο κόλπο αυτό!) και πολύ πιο εύκολα θα φτάσουν στο στόχο τους.

Ποιος είναι αυτός;

Να εκμεταλλευτούν ακόμα και τον πολιτισμό μας, τον πλούτο των μουσείων μας, όλη την Ιστορία μας ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ!!! Όπως ακριβώς έχουν κάνει με τις εθνικές οδούς, που έχει πληρώσει μέσα από ένα σωρό φόρους και με το υστέρημά του, ο Έλληνας πολίτης.

Θυμηθείτε μας. Με πρόσχημα τις δικαιότατες απεργίες των απλήρωτων εργαζομένων, θα κακολογήσουν τους εργαζομένους, ότι δημιουργούν πρόβλημα στην εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και έτσι σε λίγο καιρό, θα "πουλήσουν" σε ιδιώτες την πολιτιστική μας κληρονομιά.
Λες και οι πολιτικοί έχουν κάνει καλό στην εικόνα της χώρας, όταν μας παρουσιάζουν ως διεφθαρμένους...

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριοι. Επειδή εσείς είστε διεφθαρμένοι, δε σημαίνει ότι είμαστε και εμείς ίδιοι με εσάς. Εσείς φάγατε τα πάντα, πετάξατε και ένα ξεροκόμματο στο πεινασμένο ακροατήριό σας και νομίσατε ότι θα ξεμπερδέψετε και θα κοροϊδεύετε εσαεί τον κόσμο.
Τώρα θέλετε να ξεπουλήσετε ότι απέμεινε από την Πατρίδα μας στους αετονύχηδες. Δε θα σας περάσει, έχουν γνώση οι φύλακες...

ypotheto.blogspot.com

Eδώ τα καλά και φτηνά νησιά.. Διαλέχτε

Η γραφειοκρατία το εμπόδιο πώλησης ελληνικών νησιών

Στα νέα σενάρια πώλησης ελληνικών νησιών αναφέρεται σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Die Welt, αναπαράγοντας σχετικό δημοσίευμα του Bloomberg. "Για να θέσει υπό τον έλεγχό της τα άθλια δημοσιονομικά, η ελληνική κυβέρνηση σχεδιάζει την πώληση ορισμένων νησιών και παραθαλάσσιων περιοχών.

Ενδιαφερόμενοι υπάρχουν ήδη πολλοί: από δισεκατομμυριούχους στο Καζακστάν μέχρι επενδυτές από το Μονακό. Τα εμπόδια της ελληνικής γραφειοκρατίας που καλούνται να αντιμετωπίσουν ωστόσο δυνητικοί επενδυτές θυμίζουν τα πάθη του Σισύφου.

Παρότι ο Παπανδρέου στηρίζει τα σχέδια αυτά, μέχρι στιγμής δεν έχει προχωρήσει καμία αγοραπωλησία νησιού. Εκτός από τα γραφειοκρατικά εμπόδια υπάρχουν και άλλα, όπως το να βρεθούν οι πραγματικοί ιδιοκτήτες".

Το δημοσίευμα αναφέρει στη συνέχεια ότι υπάρχει σειρά σχετικών δικαστικών υποθέσεων που εκκρεμούν καθώς δεν υπάρχει ακόμη ουσιαστικά κτηματολόγιο.

"Όποιος θέλει να αγοράσει ένα ελληνικό νησί", καταλήγει η Die Welt, "χρειάζεται εκτός από χρήματα και πολύ χρόνο. Συνολικά 8 υπουργεία, από το Πολιτισμού μέχρι το Αμύνης εμπλέκονται στα πρώτα βήματα της διαδικασίας αγοραπωλησίας".

Κώστας Συμεωνίδης

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/e_14.html

Δήμος Θεσσαλονίκης : Η απαναλαίωση του παραδοσιακού κτιρίου των Παλαιών Σφαγείων

Η αναπαλαίωση του διατηρητέου κτιρίου των παλαιών σφαγείων (δυτική είσοδος) εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 3.350.000 ευρώ, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότηση του από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Β.Παπαγεωργόπουλος: «Πρόκειται για μια ακόμα επιτυχία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Το έργο αναπαλαίωσης του παραδοσιακού κτιρίου των Παλαιών Σφαγείων, προϋπολογισμού ύψους 3.350.000 ευρώ , εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ. Σε ενάμιση χρόνο θα παραδώσουμε άλλο ένα υπέροχο παραδοσιακό κτίριο στην υπηρεσία του πολιτισμού και της νεολαίας».

13 Οκτωβρίου 2010

Το όνομα και το logo της παράταξης του Γ. Μίχα στον Πειραιά

Αυτό είναι λοιπόν το όνομα της παράταξης του Γ. Μίχα με την οποία θα διεκδικήσει τη Δημαρχία Πειραιά:

«Βασίσου πάνω μου
για να πάρεις τον πούλο»

Το δε λογότυπο της παράταξης θα είναι η παρακάτω φώτο που δεν είναι προϊόν φωτομοντάζ:

http://atticapress.gr/media/Image/peiraiaslong.jpg

Μόλις πριν ένα μήνα έδωσαν τα χέρια με τον Φασούλα και του είπαν μπροστά στις κάμερες ότι θα πούνε στα όργανα του ΠΑΣΟΚ να είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης ...

Και κράτησαν το λόγο τους


Τελικά τα όργανα άρχισαν αλλά ο Πάνυ πήρε τον πούλο του ΠΑΣΟΚ, του Σγουρού και του Μίχα, σαν ευχαριστώ...

Απολογούμενοι ήταν χθες ΣΑΚΙ-ΝΕΤ για μειωμένη προβολή της ΝΔ... οι άλλοι την προβάλουν δεόντως... συκοφαντώντας την

«Εν τω μεταξύ ο ΣΚΑΪ στην απολογία του χθες ενώπιον του ΕΣΡ, κληθείς να δώσει εξηγήσεις για τα χαμηλά ποσοστά της Ν.Δ. και του ΚΚΕ, αμφισβήτησε τη μέτρηση του Συμβουλίου και υποστήριξε ότι έχει δική του μέτρηση. Δεν την κατέθεσε όμως. Το ΕΣΡ έδωσε διορία για τα στοιχεία έως τη Δευτέρα.

Στην ίδια συνεδρίαση η ΝΕΤ, που εκλήθη για υποπροβολή της Ν.Δ., επιφυλάχθηκε να δώσει εξηγήσεις την επόμενη εβδομάδα.»

Δόξα τω Θεό! Το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ πάει καλά... οι γνωριμίες με τους καθεστωτικούς δημοσιογράφους τους βγάζουν όλη την ώρα στα κανάλια...
ρε ούστ άχρηστοι...

Παρ' ολίγο να φάει ξύλο ο Γιάννος

Προπηλακισμό του Γιάννου Παπαντωνίου από εξοργισμένο ιερέα είχαμε την Τριτη στην Βαλαωρίτου . Ο τελευταίος, μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία του πρώην υπουργού άρχισε να φωνάζει: «Φέρτε γιαούρτια».

Ο Παπαντωνίου σοκαρίστηκε, ενώ η αμηχανία ήταν φανερά ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του. Τελικά με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων τα πνεύματα ηρέμησαν.

Το περιστατικό αυτό, ήρθε να προστεθεί στον κατάλογο των φραστικών επιθέσεων πολιτών σε πολιτικούς, οι οποίοι έτσι όπως πάνε τα πράγματα θα φοβούνται να κυκλοφορήσουν στον δρόμο. Ειδικά μάλιστα αυτοί που προκάλεσαν το λαϊκό αίσθημα με τα πεπραγμένα τους, θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν…

Έρχονται... διαγραφές στο ΠΑΣΟΚ

στο ΠΑΣΟΚ έχουν αρχίσει ήδη τα σενάρια για νέες διαγραφές σε όλους εκείνους που βγαίνουν σε τηλεοράσεις και δίνουν συνεντεύξεις σε εφημερίδες, εξαπολύοντας επίθεση προς το οικονομικό επιτελείο ενόψει της Εξεταστικής για την Οικονομία αλλά και της ψήφισης του προϋπολογισμού.

Όπως διαρρέεται από το Μέγαρο Μαξίμου, όλοι περνούν από… κόσκινο και το αποτέλεσμα θα φανεί οσονούπω…

Διαφωνεί με τον Μητσοτάκη ο Γιαννόπουλος

Την διαφωνία του με την άποψη που εξέφρασε ο πρώην πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης ότι ο "Σαμαράς είναι λαϊκιστής", εξέφρασε σήμερα ο βουλευτής της ΝΔ Θανάσης Γιαννόπουλος.

"Εγώ είμαι αντίθετος με την άποψη ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι λαϊκιστής. Δεν είναι λαϊκισμός αυτό το οποίο λέει ο Αντώνης ο Σαμαράς ότι θα μπορούσε εάν υπάρξει ένα άλλο μείγμα μέτρων οικονομικών να είχαμε καλύτερη έκβαση από το μνημόνιο και την τρόικα και όλα αυτά", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Επικοινωνιακή αντεπίθεση της ΝΔ με αιχμή τα προβλήματα των συνταξιούχων

Με την ανάδειξη των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών και την παράλληλη αναφορά των λύσεων που προτείνει η ΝΔ προχωρά την στρατηγική του προς τις εκλογές του Νοεμβρίου ο Αντώνης Σαμαράς.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής θα κυκλοφορήσει αύριο, απο την ομάδα του γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού του κόμματος Μάξιμου Χαρακόπουλου, ένα καλαίσθητο και μεστό φυλλάδιο με τις προτάσεις της ΝΔ για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των συνταξιούχων.

"Οι συνταξιούχοι είναι οι γονείς μας. Να πληρώσουν την κρίση είναι αδική" είναι ο τίτλος του "γαλάζιου" φυλλαδίου το οποίο περιέχει μεταξύ άλλων προτάσεις της ΝΔ για την αποκατάσταση των συντάξεων και την αποκατάσταση δώρων και επιδομάτων.

Από την i4cense του Αντρίκου στην Google μέσω Zug

Αλλιώς ξεκίνησα, αλλού πήγε και αλλού έφτασα. Υπομονή με αυτό το κομμάτι...

Ξεκίνησα να γράφω για το επικείμενο συνέδριο που οργανώνει η i4cense του Αντρίκου Παπανδρέου, με τις επίσημες ευλογίες του Πρωθυπουργού μας. Δείτε εδώ και εδώ.

Και μετά είδα τα περί Google και Good Energies για συνεργασία σε υποβρύχιο καλώδιο. Την Good Energies, την πρωτοείδα εδώ, όπου δηλώνει διαχειριστής mutlibillion $ σε ΑΠΕ. Όπα… λέει multibillion. Αυτά είναι πολλά λεφτά. Πέταξα τις ανοησίες που είχα γράψει, και άρχισα να ψάχνω.


Διαχειριστής και Ιδρυτής της Good Energies φαίνεται να είναι αυτό το παλληκάρι, στο ωραίο Zug της Ελβετίας.

Η Good Energies λέει ότι διαχειρίζεται λεφτά της COFRA Holdings AG (και αυτοί στο Zug, με financial services σε συνεργασία με Βραζιλιάνικη τράπεζα(!), ακίνητα, δάνεια, και …Α.Π.Ε. Βέβαια, στο οργανόγραμμα, η Good Energies, είναι τμήμα της COFRA Holdings. Το μικρό αυτό μαγαζί φαίνεται να ιδρύθηκε από τους αδερφούς Cofra τον 19ο αιώνα και μοιάζει να την τρέχει η οικογένεια Brennikmeijer… (ο ένας είναι στην φωτό). Όσο ψάχνω αυτή την COFRA, και την θυγατρική της την Good Energies, συνειδητοποιώ ότι είναι λαβύρινθος και θα χαθώ, αλλά σας παρέθεσα αρχικά links, καλή περιπλάνηση. Πριν φύγω από την Good Energies, δύο μόνο σημεία:

Η COFRA μέσω της C&A ασχολείται με τη εμπόριο …ρούχων. Και εδώ βρήκα αυτό: C & A is a paradox. It operates nearly 450 highly visible retail clothing stores throughout Europe, but the company itself, controlled by the Brenninkmeijer family, has long been a highly secretive, privately owned corporation. Little has been published on the organization and it is hard to get information from the company on its operations beyond publicity for its fashions. Nonetheless, since the late 1990s the company has attempted to open up a bit, adding its first non-family members to the board of directors and publishing financial data for the first time… The Brenninkmeijer family had its roots in Mettingen, a small community in the Tecklenburg area of today's northwest Germany, not far from the present border with the Netherlands… κλπ κλπ.


Δείτε τώρα με ποιους κάνει παρέα η ντροπαλή αυτή εταιρία ρούχων: Private Wealth Council και τους παρακάτω κυρίους: http://privatewealthcouncil.org/people/. Δείτε την παρακαλώ αυτήν την λίστα. Με εξαίρεση τον Gore που είναι ο Άγιος Αυγουστίνος της Κλιματικής Αλλαγής (και Δημοκρατικός, μπλιάχ) και τον κύριο Marcel Brenninkmeijer, που η πιο φανερή του δουλειά είναι εμπορία ρούχων (και άλλα τινά), ΌΛΟΙ οι άλλοι είναι ακαδημαϊκοί, προφέσορες, ερευνητές…

Ή βρήκα τα ντροπαλά λεφτά των πολύ πλουσίων ή ό,τι άλλο θέλει το καχύποπτο συνομωσιολογικό μυαλό σας, ή βρήκα το σεντούκι της καημένης της οικογένειας από την Γερμανο-Ολλανδία που κατοικοεδρεύει στο Zug. Άκου στο ...εμπόριο ρούχων και ο Al Gore!


Θα μου πείτε… «Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το συνέδριο του Αντρίκου υπό την αιγίδα του αδερφού του και Πρωθυπουργού μας»; Αν δείτε το χαρτοφυλάκιο των αιολικών δραστηριοτήτων της Good Energies που ανήκει στην COFRA και τακιμιάζει με την Private Wealth, θα προσέξετε μια Jasper Wind. Αν κάνετε κλικ στην Jasper Wind. Θα δείτε «Jasper Wind, Athens (Greece) is a renewable energy company that focuses on developing wind and solar projects in Greece as well as nearby countries. It has a pipeline of over 1 GW of wind projects and over 100 MW of solar projects. It also owns two wind farms in Greece that have been operating for approximately 8 years as well as various projects in construction».

Γιώργο μου; Λέει ότι έχει pipeline 1 GW αιολικά… 1000 MW. 1000 ανεμογεννήτριες στα βουνά και τα νησιά των Ελλήνων. Ξέρεις τίποτα εσύ ή ο brother? Ή η ΥΠΕΚΑ; ή ο Υπουργός Επενδύσεων; Δεν το ξέρετε; Pipeline σημαίνει ότι «έρχεται» είναι σχεδόν έτοιμο. Για αυτό πουλάκια μου ψηφίστηκε, πρώτο μέλημα, Νόμος Εθνικής Προτεραιότητας για τις ΑΠΕ;… Αυτά είναι τα λεφτά που υπάρχουν;

Πίσω στο Συνέδριο του Αντρίκου… Ψάχνω την finance-in-motion και την Climate Change Capital . Τίποτα περίεργο σε πρώτη ανάγνωση, σαν τα παραπάνω, πιο φτωχά πράγματα.


Αλλά τώρα έχω μπαφιάσει και είναι αργά. Αύριο, αλλά έχω μια απορία: Τι μανία έχετε με τα παιδάκια στις μπροσούρες σας, όλοι εσείς στα αιολικά λόμπυ; Μήπως κανένας αφανής εταίρος έχει αδυναμίες; Όλα τα παιδάκια είναι από την Good Energies. Για την δουλειά με την Google, μην ζορίζεστε, αφορά υποβρύχιο καλώδιο ανοικτά της Ανατολικής ακτής των ΗΠΑ. 560 χλμ, 5-6 δισ. δολάρια. Φορολογικά κίνητρα για τον Αμερικάνο επενδυτή (σαν φιλανθρωπία), έ και λίγο παρκάρισμα χρημάτων για τον "Ευρωπαίο". Με ρεπουμπλικανικό Κογκρέσσο, θα δούμε πόσο την θέλει την δουλειά η GE. Οι πλούσιοι του κόσμου έχουν πρόβλημα: Πολλά λεφτά, μερικά αφορολόγητα, και πρέπει κάπως να εμφανιστούν. Το Zug είναι ο Παράδεισος, η Μέκκα, αυτής της άσκησης, λένε οι μπανκιέρηδες.


Αναρωτιέμαι... λες η i4cense να είναι ή παρακλάδι, ή να πάει να γίνει παρακλάδι, ή να πάει να μιμηθεί, κάποιο από τα παραπάνω σχήματα. Να πλουτύνουν από την αύξηση της τιμής του ρεύματος στην Ελλάδα, την καταστροφή του τοπίου της, και τον εξανδραποδισμό του πληθυσμού της. Μα μου φαίνεται ο Νταντόν είχε πάντα δίκιο και εγώ είμαι ένα ψάρι..

ΥΓ1. Τα ευχαριστήρια στην Google. Τρομερή μηχανή αναζήτησης.
ΥΓ2. Ανώνυμε, αν αυτό είναι το μέλλον, να σου θυμίσω την σκηνή νομίζω από το Σατυρικόν, που ο ρεπουμπλικάνος Ρωμαίος αυτοκτονεί κόβοντας τις φλέβες του, περιμένοντας τους πραιτοριανούς.
ΥΓ3. Κορόϊδευα μέσα μου τους συνομωσιολόγους που κατηγορούσαν το "Κεφάλαιο" για σκευωρίες σε βάρος των λαών. Δείτε, εντελώς κουτσομπολίστικα, τι μαθαίνει η Private Wealth Council στα μέλη της... Πως να βγάζουν λεφτά από επιδημίες, και πως να διαχειρίζονται τον πλανήτη σαν να είναι εταιρία σε εκκαθάριση. Θα ξεράσω -- με συγχωρείτε...

Τους "έφτυσε" ο Κουρής και τώρα απειλούν να τον φέρουν στην εξεταστική για τα ομόλογα με χειροπέδες...

Δεν έκανε αποδεκτό το γραπτό υπόμνημα που κατέθεσε ο πρώην γενικός γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών κ. Γιώργος Κουρής, η Εξεταστική Επιτροπή που διερευνά την υπόθεση των ομολόγων.

Με επιστολή του προς τον κ. Κουρή, ο πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής κ. Χρήστος Πρωτόπαπας, του μετέφερε την ομόφωνη απόφαση των μελών της σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να έρθει και να καταθέσει αυτοπροσώπως, προειδοποιώντας ότι αν αρνηθεί, θα ασκηθούν εναντίον του όλες οι νόμιμες διαδικασίες.

Εν τω μεταξύ, στο πολυσέλιδο γραπτό υπόμνημά του προς τον πρόεδρο της Εξεταστικής, ο κ. Κουρής αιτιολογεί την απόφασή του να μην καταθέσει αυτοπροσώπως, επικαλούμενος όσα διαδραματίζονται στις συνεδριάσεις της Επιτροπής και με τα οποία –όπως ανέφερε- δεν συμφωνεί.

Διαμηνύει δε ότι ως μάρτυρας δεν δέχεται να υποβληθεί σε «απειλές και εκφοβισμούς», «προσβολές», «τρομοκρατία και απαράδεκτες ύβρεις», ή «χονδροειδή διαστρέβλωση της αλήθειας», αναφερόμενος σε περιπτώσεις μαρτύρων που κατέθεσαν στην Εξεταστική Επιτροπή.

Ο κ. Κουρής κάνει επίσης λόγο για «προειλημμένη απόφαση» και υπογραμμίζει: «Εσείς επιμένετε να κατηγορείτε και να εμπλέκετε με οποιοδήποτε τέχνασμα το υπουργείο Οικονομικών, βασίζοντας τη συλλογιστική σας πάνω σε μια μόνο έκθεση, η οποία μάλιστα γράφτηκε ερήμην των όσων μπορούσα να καταθέσω εγώ στον κ. Ζορμπά».

«Διαπιστώνω τελικά ότι όσα άτομα από το ΓΛΚ και τον ΟΔΔΗΧ ήλθαν να καταθέσουν για να σας ενημερώσουν, τους αντιμετωπίσατε εχθρικά, απαξιωτικά και με μειωτικούς χαρακτηρισμούς», προσθέτει ο πρώην γ.γ. του υπουργείου Οικονομικών.

Γκόλ με τη σέντρα από τη σέντρα!!!

Είναι από τον αγώνα μεταξύ των Ελπίδων Σκοτίας και Ισλανδίας και το έβαλε ο Chris Maguire

Αδυναμία αναγνώρισης λαθών από Γ. Παπακωνσταντίνου για τις δηλώσεις Γιούνκερ

Δεν ανέλαβε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου την πολιτική ευθύνη για το λάθος του να υπονοήσει ότι ο Κώστας Καραμανλής είπε στον Γιούνκερ ότι κυβερνά μία διεφθαρμένη χώρα. "Να δώσω μια δημόσια συγγνώμη. Ευχαρίστως. Αλλά πρώτα να ακούσουν όλοι οι Έλληνες πολίτες την απολογία του κ. Καραμανλή και της Ν.Δ. για το γεγονός ότι παρέδωσε μία χώρα βουτηγμένη στη διαφθορά και την ανυποληψία" δήλωσε χθες στη Βουλή κατά τη συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή του προσχεδίου του προϋπολογισμού του 2011.

http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=573573

Γλάστα κανονική

Ο μόνος υποψήφιος του οποίου οι συνεργάτες ανακοινώθηκαν από το κόμμα του και όχι από τον ίδιο:

Γ. Σγουρός... Η γλάστρα αυτών των εκλογών

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfQtJeZVWANBQbWlmY9orhKuI1mtF1aNZ3wiz4pvzhUj2kX3KK6DY40iqxd0T1eJis4pTqwSkc_O-_k4E2b-XhCLRvTSLnQUNehh8Cdjhy9ruOfm9KhsdmJq8-swNnSWYTNgA_scZ7cVOg/s1600/sgouros.jpg

Η φώτο είναι από τις παλιές καλές εποχές της ντόπας όταν ο λόγος του είχε κάποια αξία.

Ρόμπα Nonews-news: O Παπαχρήστος των blogs

Το blog nonews-news διακρίνεται για τις 'αποκλειστικές' του ειδήσεις σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας.

Ιδίως στην πολιτική έχει μια εμμονή να μεταφέρει (παρα)πολιτικά τεκταινόμενα, που συμβαίνουν, είτε σε εστιατόρια, είτε σε ξενοδοχεία, είτε σε cafe. Κυκλοφορούν αρκετά ή έχουν καλούς πληροφοριοδότες...

Όπως και να έχει σήμερα σε δημοσίευμα τους αναφέρουν πως το μεσημέρι της 12/10/10 ο Αβραμόπουλος με τον Καρατζαφέρη έφαγαν μαζί στην οικία του πρώτου και μάλιστα ο Αβραμόπουλος ευχήθηκε ο Καρατζαφέρης να γίνει πρόεδρος της ΝΔ! και ο Αβραμόπουλος πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Το παρουσίασαν μάλιστα με τέτοιο τρόπο λες και είναι οργανωμένο παρασκηνιακό σχέδιο.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι ένα ωραίο αποκύημα φαντασίας των συντακτών του blog, μιας και απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα.

Ο Αβραμόπουλος βρίσκεται από χθες το απόγευμα στην Νέα Υόρκη προκειμένου να εκπροσωπήσει τη Νέα Δημοκρατία στα εγκαίνια της έκθεσης με θέμα:
«Ήρωες: Θνητοί και Μύθοι στην Αρχαία Ελλάδα».
Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010 στο Ωνάσειο Πολιτιστικό Ίδρυμα στο Μανχάταν της Ν. Υόρκης.

Δηλαδή τι μας λένε στο nonews-news.
Ότι σημέρα, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ ήταν στα εγκαίνια στο Μανχάταν αλλά πετάχτηκε να 'τσιμπήσει' κάτι με τον πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ., να συνωμοτήσουν για τις επόμενες πολιτικές εξελίξεις, και να φύγει αμέσως μετά για Πεκίνο έχοντας ήσυχο το κεφάλι του ότι όλα είναι υπό έλεγχο.

Ή μιλάμε για μεγάλη φαντασία ή κάποιος επιδιώκει να βάλει 'βόμβες' στο πεδίο της (παρα)πολιτικής.

Κάντε κλικ στις εικόνες για να δείτε το 'άθλιο' δημοσίευμα αλλά και την ανακοίνωση του ίδιου του Αβραμόπουλου για το ταξίδι του, που είχε προαναγήλλει από την Κυριακή.

paspartoy.blogspot.com

Ι. Βρούτσης: Πλήρης αποτυχία η «Ρύθμισης των καθυστερούμενων Ασφαλιστικών Εισφορών» του ΙΚΑ

«Δυο μόλις ημέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας, ένας πολύ μικρός αριθμός οφειλετών του ΙΚΑ – περίπου 30.000 - έκαναν αίτηση για ρύθμιση. Ποσοστό, που αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 10% του συνόλου των οφειλετών.

Η αντίστοιχη ρύθμιση - το καλοκαίρι του 2009 - της κυβέρνησης της Ν.Δ., που τόσο πολύ πολεμήθηκε από το ΠΑΣΟΚ, είχε προσελκύσει περισσότερους από 65.000 οφειλέτες.

Οι επιφυλάξεις και οι φόβοι μας για τα αποτελέσματα της ρύθμισης, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν.

Η πολυδιαφημισμένη ρύθμιση της κυβέρνησης, απέτυχε να πείσει τη συντριπτική πλειοψηφία των οφειλετών – εργοδοτών. Και αυτό, γιατί ο μικρός αριθμός των δόσεων που προβλέπεται λειτουργεί αποτρεπτικά, γιατί διαμορφώνει υψηλή μηνιαία επιβάρυνση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αδυνατούν να ανταπεξέλθουν, καθώς όπως όλοι γνωρίζουμε, δίνουν καθημερινό αγώνα για την επιβίωση τους.

Μετά τη δυσμενή αυτή εξέλιξη, η κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να επιταχύνει τη λήψη μέτρων για την αύξηση των εσόδων των Ασφαλιστικών Ταμείων.

Ο έλεγχος των υπερβολικά υψηλών δαπανών Υγείας, η διαφανής και αποδοτική αξιοποίηση της περιουσίας των Ταμείων, πρέπει να μπουν σε υψηλή προτεραιότητα. Έτσι ώστε να αυξηθούν τα έσοδα του ΙΚΑ και να πάψει η κυβέρνηση να αναζητά την εξοικονόμηση πόρων και την κάλυψη των ελλειμμάτων από τις περικοπές των συντάξεων των Ελλήνων Ασφαλισμένων.

Οι συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων, πρέπει να αποκατασταθούν.

Είναι θέμα Κοινωνικής Δικαιοσύνης και Δημοκρατίας».

Εκτός ψηφοδελτίου τελικά ο Π. Φασούλας

Ανακοινώθηκαν από το ΠΑΣΟΚ οι οκτώ υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες για τον συνδυασμό του Γ. Σγουρού, που έχει σύνθημα «Αττική: με έργο πάμε μπροστά». Αξιοσημειώτο είναι ότι ο Π. Φασούλας δεν περιλαμβάνεται στο ψηφοδέλτιο.

Χωρίς το όνομα του Παναγιώτη Φασούλα ανακοινώθηκε το ψηφοδέλτιο του Γιάννη Σγουρού για την περιφέρεια Αττικής, «Αττική: με έργο πάμε μπροστά», και την θέση του υποψηφίου αντιπεριφερειάρχη Πειραιά πήρε ο πρώην Δήμαρχος Κορυδαλλού Χρηστός Στεφάνου.

Ανάμεσα στους οκτώ υποψηφίους του ψηφοδελτίου του κ. Σγουρού, είναι και ο πρώην πρόεδρος της ΟΛΜΕ Κώστας Μανιάτης, για τον Βόρειο τομέα, και η πρώην εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Μαρία Καρακλιούμη για το Νότιο τομέα.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες δεν ανακοινώθηκαν από τον κ. Σγουρό αλλά από την Ιπποκράτους.

Αναλυτικά, οι υποψήφιοι είναι οι εξής:
-Για τον Κεντρικό Τομέα ο Άννα Παπαδημητρίου – Τσάτσου, δικηγόρος
-Για τον Βόρειο Τομέα ο Κώστας Μανιάτης, πρώην πρόεδρος ΟΛΜΕ
-Για τον Νότιο Τομέα η Μαρία Καρακλιούμη, στατιστικός, πολιτική αναλύτρια
-Για τον Δυτικό Τομέα ο Κώστας Παπαντωνίου, οικονομολόγος, εκπαιδευτικός, αντιπρόεδρος ΑΔΕΔΥ
-Για τα Νησιά ο Δημήτρης Κατσικάρης, δημοσιογράφος
-Για τον Πειραιά ο Στέφανος Χρήστου, δικηγόρος, πρώην δήμαρχος Κορυδαλλού
-Για την Ανατολική Αττική η Χρυσάνθη Κισκήρα, επισκέπτρια Υγείας, μέλος Πολιτικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ
-Για τη Δυτική Αττική η Σταυρούλα Δήμου, Αντινομάρχης Δυτικής Αττικής.

Κάνουν όνειρα χωρίς αντίκρυσμα...

Παναθηναϊκός και ΑΕΚ παλεύουν για το δικό τους γήπεδο αλλά στην πράξη, κάτι τέτοιο φαντάζει ως την απόλυτη ουτοπία από κάθε άποψη...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Στους μεγάλους ανταποκριτές, Μιχ. Ιγνατίου και Αθ. 'Ελλις, το διεθνές βραβείο ''Bull.S.'' Γιά την διαχρονική (παρα)πληροφόρηση του ελληνικού λαού.

Η επιλογή έγινε γιά την μεγάλη τους δημοσιογραφική επιτυχία της ''ανακάλυψης'' του (λάθους) πρωθυπουργού, στον οποίον ανήκε η φράση ''κυβερνώ μιά διεφθαρμένη χώρα'', αλλά (βασικά) κι επειδή ερωτούν τους επισκεπτόμενους τις ΗΠΑ, 'Ελληνες πολιτικούς (πρωθυπουργό, υπουργούς), ''τι γραμμή να περάσουμε κάτω'' (στην Ελλάδα).

Για τη βράβευσή τους δήλωσαν:

Εκπρόσωπος Στέητ Ντηπάρτμεντ: ''Χαιρόμαστε που δύο δικοί μας άνθρωποι τιμήθηκαν''...

ΥΠΕΞ, Αθήνα:''Μεγάλη η τιμή, πρέπει να βάλουμε και τον δεύτερο στα μυστικά κονδύλια του υπουργείου''.

Kυβερνητικός εκπρόσωπος Μ. Καψής: ''Η Ελλάδα, με πρωθυπουργό τον GAP, ευδοκιμεί και διακρίνεται''.

Bilderberg-ος διευθυντής ''Daily'' Aθηνών: ''Θα κάνω δήλωση αφού μιλήσω πρώτα με την πρεσβεία ΗΠΑ''.

Οι τιμηθέντες, δεν βρέθηκαν γιά δηλώσεις. Υποθέτουμε θα προτιμήσουν τους ''συνεργάτες'' τους σε Blogs.

Aπαντήστε σωστά και κερδίστε αυτόγραφο του ενός από τους τιμηθέντες:
Ποιός από τους δύο μεγάλους ανταποκριτές ήταν βαμμένος ακροδεξιός ίσαμε πρόσφατα, αλλά τώρα το ''παίζει'' ανάποδα;

http://www.kalami.net/

Ν. Νικολόπουλος: «Περάσαμε από το “λεφτά υπάρχουν” στο “μαζί τα φάγαμε”»

«Το ΠΑΣΟΚ δεν δικαιούται να παριστάνει τον Πάπα της πολιτικής και κοινωνικής ηθικής και επιτέλους, αυτό το ΄΄πράσινο ανέκδοτο΄΄ πρέπει να σταματήσει. Ειδικά από το στόμα νεόκοπων Λουδοβίκων του συστήματος της υποτέλειας και της λαϊκής εξαθλίωσης που απροκάλυπτα και συκοφαντικά σπίλωσαν τον Κώστα Καραμανλή, ενώ ήσαν οι ίδιοι που δημόσια και ανερυθρίαστα έπληξαν το κύρος της Ελλάδας διεθνώς και στιγμάτισαν το σύνολο των πολιτών της, ως φορείς… διαφθοράς.

Αυτά τονίζει ο βουλευτής Αχαΐας της Ν.Δ., Νίκος Νικολόπουλος, μια μέρα μετά τη θυελλώδη συνεδρίαση στη Βουλή, κατά την οποία αντεπιτέθηκε στην αχαρακτήριστη, νέα επίθεση του Υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Παπακωνσταντίνου προς το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Ο κ. Νικολόπουλος, από το βήμα της Βουλής, κατακεραύνωσε τον κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος έσπευσε σε φυγή, τονίζοντας πως είναι ανήκουστο να μιλάει για διαφθορά ο εκπρόσωπος του κόμματος, στους κόλπους του οποίου υπάρχουν τα «σύμβολα» πολιτικής διαφθοράς (Μαντέλης, Τσουκάτος, κλπ) και το οποίο από την δεκαετία του ‘80 διάβρωσε τη δημόσια διοίκηση και τους θεσμούς, εμπεδώνοντας το πνεύμα της «αρπαχτής» και της διασπάθισης δημοσίου χρήματος.

«Το ΠΑΣΟΚ εκμεταλλεύτηκε πακτωλούς κοινοτικών χρημάτων τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 για να παραδώσει μια Ελλάδα βουτηγμένη στα χρέη και στην διαφθορά» σχολίασε ο κ. Νικολόπουλος, καλώντας τους σημερινούς επιγόνους του ίδιου συστήματος, έστω και σε ένδειξη μεταστροφής να επιστρέψουν στο ελληνικό δημόσιο το ξενοδοχείο «Ξενία» στο Καλέντζι, που δωρεάν παραχωρήθηκε στο ίδρυμα «Γ. Παπανδρέου» λίγο προτού ο Κ. Σημίτης παραδώσει το… δαχτυλίδι στον σημερινό πρωθυπουργό. «Δεν φτάνει που του έδωσε το δαχτυλίδι, του έδωσε και… προίκα» υπογράμμισε ο Αχαιός βουλευτής, ο οποίος πρόσθεσε πως η σημερινή κυβέρνηση έχει μετατρέψει την χώρα σε… εμιράτο, δημιουργώντας μια παρακυβέρνηση που ουσιαστικά ελέγχει τα πιο σημαντικά ζητήματα. «Ανακαλέστε τον κ. Νίκο Παπανδρέου!» τόνισε ο κ. Νικολόπουλος, θέτοντας ουσιαστικό ζήτημα δημοκρατικής λειτουργίας από τη δυνατότητα που έχει ο αδελφός του σημερινού πρωθυπουργού να διαπραγματεύεται στο εξωτερικό και το εσωτερικό, μεγάλα επενδυτικά σχέδια. «Με ποια θεσμική ιδιότητα το πράττει; Με ποιά αιτιολογία χρησιμοποιεί μέχρι και το πρωθυπουργικό αεροσκάφος για τα ταξίδια του;» αναρωτήθηκε, προσθέτοντας πως η χώρα του Καραμανλή υπήρξε μια εθνικά περήφανη χώρα που αν δεν είχε υποστεί τον εκβιασμό του ΠΑΣΟΚ για εκλογές με την αφορμή του Προέδρου της Δημοκρατίας, δεν θα είχε επιτρέψει να βάλουν πόδι οι Αμερικάνοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν θα είχε οδηγήσει την χώρα σε επιτροπεία και σίγουρα, δεν θα είχε εξαθλιώσει τα λαϊκά στρώματα. «Το πράσινο παραμύθι έχει κακές συνέπειες για τον λαό μας, αλλά σύντομα θα έχει πολύ χειρότερες για τους εμπνευστές του» κατέληξε ο κ. Νικολόπουλος.

nikosnikolopoulos.gr

Μυστική (?) επίσκεψη Άννας Διαμαντοπούλου στο Σαν Φρανσίσκο #2

Μετά την ανάρτησή μας με τίτλο "Μυστική (?) επίσκεψη Άννας Διαμαντοπούλου στο Σαν Φρανσίσκο" λάβαμε από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας το παρακάτω μήνυμα:
Για την ενημέρωση σας, σχετικό Δελτίο Τύπου για την επίσκεψη της Υπουργού στην Αμερική είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου από την Δευτέρα 11/10:
Γραφείο Τύπου
Μέχρι εδώ καλά, όμως: Στην ανακοίνωση της σελίδας του Υπουργείου αναφέρεται μόνο η επίσκεψη της Υπουργού στη Silicon Valley μεταξύ 11/10 και 13/10. Η κα Διαμαντοπούλου, όμως, βρίσκεται στο San Fransisco τουλάχιστον από τις 10/10, όταν και έδωσε τη συνέντευξη στο ξενοδοχείο Fairmont, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μας βρίσκεται εκεί κάποιες ημέρες νωρίτερα της 10ης Οκτωβρίου. Αυτός ήταν και ο λόγος της "Μυστικής (?) επίσκεψης" στον τίτλο της ανάρτησής μας.

Τέλος, ενώ λαμβάνουμε σε κάποια διεύθυνση του ιστολογίου όλα τα ΔΤ που εκδίδει το Υπουργείο, αυτό αναρτήθηκε απλά στην ιστοσελίδα και δεν απεστάλη ή τουλάχιστον για κάποιο λόγο δεν το λάβαμε εμείς. Αλλά και να είχαμε λάβει γνώση πάλι θα μας δημιουργούνταν, ευλόγως νομίζω, ερωτηματικά, διότι, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, λείπουν ημέρες από την επίσκεψη της Υπουργού στο ΣΦ στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου.
Ακολουθεί φωτό από τη συνέντευξη με την περιγραφή της από την ιστοσελίδα του κ. Πετράκου

Fairmont Hotel in San Francisco, California

On Sunday October 10, 2010, I had the opportunity to film an interview of Anna Diamantopoulou (Greek Minister of Education) at the Fairmont Hotel in San Francisco, California.

Δ. Γαλαμάτης: Εγκαίνια εκλογικού κέντρου Αρεθούσας

Την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 6 το απόγευμα, ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης, θα εγκαινιάσει το εκλογικό κέντρο του δήμου Αρέθουσας, που βρίσκεται στο κέντρο της Αρέθουσας.
Ο Δ. Γαλαμάτης θα συνοδεύεται από τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους και στελέχη του συνδυασμού «Νέα Αρχή. Μαζί για το αύριο».

Βίντεο από τη διάσωση των Χιλιανών ανθρακορύχων

Είσαι και πολύ Αυγενάκης τελικά ρε νούμερο!!!!!

Δεν είναι μήνας που έκλεισε το ανώνυμο blog ο parapolitikoς και συμπτωματικά χθές όπως μάθαμε, ο βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης κατέθεσε πρόταση νομοθετικής ρύθμισης στη Βουλή πρός τους αρμόδιους Υπουργούς Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Γ. Ραγκούση, και Δικαιοσύνης, κ. Χ. Καστανίδη, για την άρση της ανωνυμίας των blogs και τον καθορισμό όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας τους!!!

Το νούμερο ζητά από τους αρμόδιους Υπουργούς Εσωτερικών και Δικαιοσύνης «να προχωρήσουν σε συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση για τον περιορισμό της ανεξέλεγκτης λειτουργίας των μπλογκς, ώστε να υπάρξει περιορισμός των φαινομένων συκοφαντικής δυσφήμισης, υβριστικών ή απειλητικών δημοσιευμάτων κατά δημοσίων προσώπων ή διάδοσης ψευδών ειδήσεων, να αρθεί η ανωνυμία τους και να μπορούν να εντοπιστούν οι συντάκτες των ηλεκτρονικών δημοσιευμάτων».

Άντε να κάνει το κόμμα η Ντόρα μπας και ξεβρωμίσουμε από κάτι τέτοια νούμερα

Διαβάστε όλη την ερώτηση για να καταλάβετε πόσα κιλά Αυγενάκης είναι τελικά το εν λόγω νούμερο: irakliotikosteki.blogspot.com

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης επισκέπτεται τους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».

Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

* Σήμερα Τετάρτη 13/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καραπαναγιωτίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί τη Βέροια και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον κινηματογράφο Σταρ. Στις 6 το απόγευμα, ο κ. Ψωμιάδης θα απευθύνει χαιρετισμό στην εκδήλωση «Ο Μακεδονικός Αγώνας συνεχίζεται» που διοργανώνουν το Κέντρο Πολιτισμού της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης και ο Σύνδεσμος Γυναικών Θεσσαλονίκης Μακεδονίας Εν Αθήναις, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αλέξανδρος» (Εθνικής Αμύνης 1). Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης είναι ο κορυφαίος Αμερικανός καθηγητής αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ και διεθνούς φήμης φιλέλληνας, Στέφανος Μίλλερ. Στην εκδήλωση συμμετέχει με ομιλία του ο διεθνολόγος-πανεπιστημιακός και Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού-Τοπογραφίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, με θέμα «το Μακεδονικό ζήτημα σήμερα».
* Την Πέμπτη 14/10 στις 7 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί το Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πέτρινο Πολιτιστικό Κέντρο Πυλαίας. Στις 8.30 το βράδυ συνοδευόμενος από τον Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα μιλήσει σε συγκέντρωση Ποντίων ομογενών στο ξενοδοχείο Porto Palace (αίθουσα Ντίμπερ). Στις 10 το βράδυ της ίδιας ημέρας θα προβληθεί συνέντευξη του στην εκπομπή της Ωμέγα Τηλεόρασης «Όψεις και Απόψεις» της Έλσας Αγοραστού.
* Την Παρασκευή 15/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από την υποψήφια Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας Σοφία Μαυρίδου θα επισκεφθεί την Κατερίνη και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Κατερίνης.

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΔΟΛΙΒΟΣ: «ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ»

Στην κατάμεστη αίθουσα του κινηματογράφου «Ρόδον», στο Ροδολίβος Σερρών, παρουσία του Αχιλλέα Καραμανλή, μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν οι βουλευτές Σερρών της ΝΔ Τάσος Καρυπίδης και Θεόφιλος Λεονταρίδης, ο πρώην βουλευτής Σερρών της ΝΔ Κώστας Τσιπλάκης, ο πρώην Νομάρχης Σερρών Κώστας Παπαπαναγιώτου, ο Δήμαρχος Ροδολίβους Χαρίτων Κατσάρας, ο Δήμαρχος Κορμίστας Αλέξανδρος Καραμπουγιούκας, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Σερρών Κώστας Στάγκος, καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών. Νωρίτερα ο κ. Ψωμιάδης επισκέφθηκε την Παλαιοκώμη, την Πρώτη και την Μπάφρα, όπου έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από τον κόσμο.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης εμφανίστηκε ενωτικός και τόνισε ότι «μόνο ενωμένοι θα γνωρίσουμε καλές ημέρες». Επίσης, έκανε ειδική μνεία στον Εθνάρχη Κωνσταντίνο Καραμανλή, αποκαλώντας τον «χαρισματικό Έλληνα πολιτικό» και «αναμορφωτή της χώρας» καθώς «πέτυχε αυτό που φαινόταν ακατόρθωτο, να αλλάξει την Ελλάδα, να τη βάλει στο δρόμο της ανάπτυξης».

«Ο Καραμανλής έβλεπε μπροστά, ήξερε, πως για την πρόοδο και την ευημερία της Πατρίδας μας, είναι εθνική ανάγκη, είναι απόλυτη προτεραιότητα, η ενότητα των Ελλήνων, η εθνική oμοψυχία. Η Μακεδονία, η Ελλάδα χρωστάνε τα μέγιστα στον άνθρωπο αυτό» είπε χαρακτηριστικά.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε σε παλαιότερη ομιλία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, το Δεκέμβριο του 1974, στη Βουλή και επισήμανε τη διαχρονικότητα των λόγων του. «Το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ είναι ένα πρόγραμμα ανεδαφικό, την εφαρμογή του οποίου δεν βλέπω στον ορίζοντα. Θα οδηγήσει δε, σε οικονομικό και κοινωνικό χάος» είχε πει τότε ο ιδρυτής της ΝΔ. «36 χρόνια μετά», σχολίασε ο κ. Ψωμιάδης, «η τραγική δικαίωση. Μνημόνιο, ανεργία, φόροι, απογοήτευση, μια χώρα με βαριά τραυματισμένη αξιοπρέπεια που βαδίζει σε ένα αβέβαιο μέλλον».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Αχιλλέας Καραμανλής, ο οποίος μίλησε με θερμά λόγια για τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. «Είναι ένας πολιτικός που έμαθε να λέει πάντα την αλήθεια. Δεν κατάφεραν ποτέ να τον… κοντύνουν» είπε αρχικά για τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, προσθέτοντας πως όσο τον πολεμούν, τόσο ανεβαίνει στη συνείδηση του λαού. «Ο Παναγιώτης», είπε, «πολεμάει για το δίκαιο του λαού που εκπροσωπεί» και εμφανίστηκε βέβαιος ότι θα είναι ο πρώτος αιρετός Περιφερειάρχης. «Δεν συγχωρείται εφησυχασμός. Όλοι στο πλευρό του» ανέφερε.

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Γιάννης Μωυσιάδης, εστίασε και αυτός στην προσφορά του Κωνσταντίνου Καραμανλή στον τόπο και επικεντρώθηκε στην ίδρυση λιμανιού στην Αμφίπολη, στην προβολή και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου της Αμφίπολης καθώς και στην προώθηση του θρησκευτικού τουρισμού.