16 Οκτωβρίου 2010

Μπα; Ξέχασε την Goldman Sachs;

Την παρακάτω είδηση την γράφω με κάθε επιφύλαξη:

«Ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι η Εξεταστική που θα γίνει θα αφορά τις αποφάσεις του 2007 – 2009».

Βέβαια άκουσα τον ίδιο τον Παπανδρέου να το λέει από το βήμα της βουλής αλλά είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για προϊόν μοντάζ γι΄αυτό και τα κανάλια δεν την σχολίασαν.

Αν αναρωτιέστε γιατί αυτή η δυσπιστία σας θυμίζω ότι ο George στις 30/9 στους πολιτικούς συντάκτες είχε σηκώσει το πολιτικό του ανάστημα και ως πραγματικός ηγέτης που οδηγεί ένα ολόκληρο λαό στην έξοδο από την κρίση ,που βάζει το μαχαίρι στο κόκαλο,που χύνει άπλετο φως κλπ είχε πει ότι θα κάνει εξεταστική για την δεύτερη τετραετία Σημίτη .Επίσης θα διευρευνήσει τη συμμετοχή της Goldman Sachs στην προσπάθεια της κυβέρνησης Σημίτη να κρύψει το 2001 ελλείμματα.

Πώς λοιπόν μπορεί να γίνει πιστευτή αυτή η είδηση;


Σχετική ανάρτηση:

Μέχρι κι ο Σημίτης τους ξεμπρόστιασε....

Μείωση των φόρων και ειλικρινής προσπάθεια δικαιότερης κατανομής του εισοδήματος υπέρ των χαμηλόμισθων και των χαμηλοσυνταξιούχων, απαιτείται κατά τον κ. Σημίτη, για να μπει μπροστά η μηχανή της ανάπτυξης.

Προσέξτε τι λέει : Μείωση των φόρων..και ειλικρινής προσπάθεια δικαιότερης κατανομής του εισοδήματος υπέρ των χαμηλόμισθων και των χαμηλοσυνταξιούχων.

Το ακούσατε κκ της Κυβέρνησης...
Μιλάει για μείωση όχι για αύξηση των φόρων.

Για ειλικρινή προσπάθεια έκανε λόγο ο κ. Σημίτης, άρα η αποκαλούμενη από το ΠΑΣΟΚ προσπάθεια ανακατανομής του πλούτου, κάθε άλλο παρά ειλικρινής είναι...

Για να το λέει αυτός κάτι θα ξέρει, στο ΠΑΣΟΚ είναι εξάλλου.

«Ο δρόμος είναι μακρύς, αλλά είναι δυνατό να πετύχουμε», υπογραμμίζει ο πρ. πρωθυπουργός, Κώστας Σημίτης, σε άρθρο του, στο οποίο αναλύει την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, και δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Σημειώνει πως «η Ένωση έχει συμφέρον να πετύχει το πείραμα της συμπαράστασης προς την Ελλάδα», αλλιώς «θα ενταθεί κατά πολύ η αμφισβήτηση της ικανότητας της Ένωσης να αντιμετωπίζει εσωτερικές της κρίσεις, θα εξασθενίσει η διεθνής διαπραγματευτική της θέση».

Ο κ. Σημίτης, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «οι δανειακές ανάγκες του 2013 και του 2014 συνολικά υπολογίζονται σε ποσό υψηλότερο από το δάνειο των 110 δισ. ευρώ, που μας "ξελάσπωσε" το 2010. Η περίοδος περί το 2013, λοιπόν, προβλέπεται δύσκολη»
και προσθέτει πως «για να την αντιμετωπίσουμε θα πρέπει να έχουμε αποκτήσει την εμπιστοσύνη των εταίρων μας σε βαθμό ώστε να συζητήσουμε χωρίς πίεση τη βελτίωση των όρων εξόφλησης των μελλοντικών υποχρεώσεών μας».
ΑΠΕ

Πρωτοβουλία – σταθμός του Πάνου Καμμένου: Ζητάει να τους στείλουν οι πολίτες τις ερωτήσεις τους για τον Χριστοφοράκο!

Μπράβο στον Πάνο Καμμένο για την πρωτοβουλία του να έρθει σε επαφή με τους πολίτες και να τους δώσει το δικαίωμα να αισθανθούν ότι έχουν λόγο στα τεκταινόμενα (αν και είναι λίγο δύσκολο ο πολίτης να κάνει "δύσκολη" ερώτηση στον Χριστοφοράκο μιας και δεν έχει υπόψη του τη δικογραφία και όλες τις πτυχές του θέματος...).

Τις ερωτήσεις σας μπορείτε να τις στέλνετε στο olympianspirit@gmail.com

Διαβάστε περισσότερα στο olympia.gr

Συνεχίζει να μας δουλεύει ο Τόλης Γκερέκος-Βοσκόπουλος

Θα διαβάσατε ότι αναβλήθηκε για τον Φεβρουάριο η δίκη του Βοσκόπουλου για τις φορολογικές εκκρεμοτήτων των 5,5 εκατ. ευρώ, που έχει από το 1997. Από τον υπερασπιστή του ζητήθηκε και επιτεύχθηκε αναβολή (ο ίδιος δεν παρέστη για λόγους υγείας... τον πονάει ο κόλος του), προκειμένου ο Τόλης να υπαχθεί στο καθεστώς της νέας ρύθμισης της περαίωσης του υπουργείου Οικονομικών που προβλέπει μείωση έως και 95% στις προσαυξήσεις για όσους προβούν σε διακανονισμό των δόσεων μέχρι τις 29 Οκτωβρίου. Ωραία μέχρι εδώ...

Έλα όμως που πέρασε στα ψιλά ότι την ίδια μέρα αναβλήθηκε και η αίτηση αναίρεσης που έχει κάνει στο Συμβούλιο Επικρατείας, με την οποία ζητάει να του σβηστούν τα πρόστιμα! Η νέα δικάσιμος στο ΣτΕ ορίστηκε για τις 27 Οκτωβρίου.

Δηλ ο Τόλης από τη μία λέει στο ένα δικαστήριο δώστε μου αναβολή για να μπω στη ρύθμιση της περαίωσης και από την άλλη πάει στο άλλο δικαστήριο και λέει πρέπει να μου σβήσετε τα πρόστιμα γιατί δεν έκοβα αποδείξεις επειδή τότε με έδερνε η Τζούλια... ή κάτι τέτοιο

Ρε Τόλη γιατί δεν φρόντισες να μπεις πριν τις 15 Οκτωβρίου στη ρύθμιση της περαίωσης; Δεν ήξερες ότι έχεις δικαστήριο στις 15 Οκτωβρίου και θα μετρούσε υπερ σου αν είχε ήδη μπεί στη ρύθμιση; Σταμάτα ρε κλαψιάρη να μας δουλεύεις και να τα φορτώνεις όλα στις γυναίκες...

Γιατί δεν λες την αλήθεια;
"Θέλω να πάω στο ΣτΕ όπου είναι μιλημένοι και θα μου κόψουν τα πρόστιμα"

Πόσο κοστίζει η μεζονέτα του ΔΝΤ στην Ελλάδα;

Μια μεζονέτα 250 τετραγωνικών με θέα στην Ακρόπολη έχει νοικιάσει το ΔΝΤ για τους ανθρώπους του που παραμένουν στη χώρα μας ή επισκέπτονται συχνά λόγω των εργασιών του Μνημονίου.

Το κόστος του ενοικίου ανέρχεται στα 9.100 ευρώ το μήνα!

Το διαμέρισμα, έχει ενοικιαστεί για τρία χρόνια και υπάρχει σκέψη για παράταση ακόμη δύο ετών.

Άρα;

Θα τους έχουμε στο σβέρκο μας για πολύ ακόμη...

Πρόγραμμα του Πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, για Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

  • Το Σάββατο 16 Οκτωβρίου, στις 11:00 π.μ., ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα συναντηθεί με το Δήμαρχο Αιγάλεω κ. Δ. Καλογερόπουλο, στο Δημαρχείο της πόλης (Ιερά Οδός 364) και, στη συνέχεια, θα επισκεφθεί το Εμπορικό Κέντρο του Αιγάλεω.
  • Την Κυριακή 17 Οκτωβρίου, στις 10:30 π.μ., ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα μιλήσει στη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής του Κόμματος, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (Ν. Φάληρο).
    Θέμα της ομιλίας του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας είναι: «Αυτοδιοικητικές εκλογές 2010, η στρατηγική της Νέας Δημοκρατίας».

Προστατέψτε επιτέλους την Βόρεια Ελλάδα

Επιτόκιο 1.4% έδωσε λοιπόν το ΔΝΤ στη φτωχή ΠγΔΜ ενώ εμείς σαν χώρα του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και όλων των άλλων διεθνών οργανισμών βολευτήκαμε με ένα 5% (τουλάχιστον). Πρώτα είπαμε ότι λεφτά έχουμε, μετά ότι λεφτά δεν έχουμε και οι «φίλοι» μας αποφάσισαν ότι 5% τόκος είναι καλά για μας. Πανηγυρισμοί για την μεγάλη επιτυχία της Ελλάδας που κατάφερε να πάρει το δάνειο και να μην χρεοκοπήσει. Χίλια μπράβο στους ήρωες Έλληνες διαπραγματευτές που πέτυχαν αυτό το επιτόκιο...

Τα Σκόπια είναι μια φτωχή χώρα και δεν μπορούν να πληρώσουν παραπάνω οπότε το 1.4% είναι δίκαιο. Και αυτό όμως δυσκολεύει όσο ναναι τις τίμιες προσπάθειες της κυβέρνησης Γκρουεφσκι να εκσυγχρονίσει το κρατίδιο και να επανορθώσει ιστορικά λάθη χιλιάδων ετών. Ξέρετε πόσα λεφτά θέλουν τα διεθνή ΜΜΕ για να γράψουν ένα άρθρο για τον μη-Ελληνα Μέγα Αλέξανδρο και την καταπίεση των Σλαβομακεδόνων από την Ελλάδα; Πολλα.

Γι' αυτό δικαίως το δάνειο και το χαμηλό επιτόκιο. Να συνεχίσουμε να βοηθάμε και εμείς από εδώ. Όλοι για βενζίνη στη ΠγΔΜ, για γιατρούς, για ψώνια και για καζίνο. Εμείς λεφτά έχουμε άλλωστε και σαν καλοί Χριστιανοί πρέπει να βοηθήσουμε τον πλησίον μας. Ακόμα και αν ο γείτονας μας έχει δείξει από καιρό το μαχαίρι που κρατάει.

Κύριοι της κυβέρνησης τι έχετε κάνει για να προστατέψετε την Βόρεια Ελλάδα; Τι μέτρα πήρατε? Βιομηχανίες, βιοτεχνίες και καταστήματα φυτοζωούν και κλείνουν. Η ανεργία έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ και ο κόσμος παρακαλάει για οποιοδήποτε δουλειά. Δίπλα μας τα Σκόπια αναπτύσσονται ταχύτατα, παίρνουν χαμηλότοκα δάνεια και στοχεύουν στα Ελληνικά εισοδήματα. Προστατέψτε πια ότι απέμεινε από την Ελληνική επιχειρηματικότητα. Χύθηκε αίμα για να ελευθερωθεί η Βόρεια Ελλάδα και δεν έχετε κανένα δικαίωμα να την διαλύσετε. Και όσοι από εσάς πάτε για φθηνότερες αγορές και διασκέδαση στα Σκόπια και την Γευγελή σκεφτείτε ποιον χρηματοδοτείτε.

viosimimakedonia.blogspot.com

Απέτυχε ο Μέγας Ειρηνοποιός! Δεν έρχεται ο Νετανιάχου στην Αθήνα

Και οι φωτογραφίες με τον Νετανιάχου να σφίγγει το χέρι του Ερντογάν και τον Γιωργάκη ανάμεσά τους... θα πρέπει να γίνουν με το Photoshop... Άλλη μια παρολίγο διεθνής επιτυχία του ΓΑΠ...
Διαβάστε την είδηση:

Αρνητικά απάντησε τελικά ο Ισραηλινός πρωθυπουργός κ. Μπέτζαμιν Νετανιάχου στην πρόσκληση της ελληνικής κυβέρνησης να επισκεφτεί την χώρα μας στις 22 Οκτωβρίου στο συνέδριο για την κλιματική αλλαγή στη Μεσόγειο. Στο συνέδριο θα συμμετέχει ο Τούρκος πρωθυπουργός κ. Ταγίπ Ερντογάν και αν ερχόταν ο κ. Νετανιάχου θα ήταν η πρώτη φορά που οι δύο άνδρες θα συναντιόνταν μετά την δολοφονική επίθεση του ισραηλιτικού στρατού εναντίον Τούρκων ακτιβιστών.

Οι πρώτες ερμηνείες που δίνονται είναι ότι ο Ισραηλινός πρωθυπουργός δεν επιθυμεί να έχει μια συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του αυτή την περίοδο, μιας και οι δύο χώρες δεν έχουν εξέλθει από την διπλωματική κρίση που περνάνε μετά την επίθεση. Όσο η τουρκική πλευρά εξακολουθεί να ζητά μια «συγγνώμη» από το Ισραήλ και όσο δεν την ακούει, οι σχέσεις των δύο χωρών θα κινούνται σε «πολύ λεπτό πάγο».

Γιατί οι "βλάκες" οι Ελβετοί έχωσαν μερικά δις για να φτιάξουν ένα τούνελ

http://www.infrastructurist.com/wp-content/uploads/gotthard-tunnel.pngΌπως πιθανώς θα ακούσατε χθες ολοκληρώθηκε η διάνοιξη του μεγαλύτερου τούνελ στον κόσμο, του Gotthard στην Ελβετία. Εκτός από τα ήδη γνωστά που μας μετέφεραν τα κανάλια (μήκος 57 χλμ, θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού μεταξύ Ζυρίχης και Μιλάνου σε 2,5 ώρες από 4, τα τραίνα θα ταξιδεύουν με ταχύτητες 250 km/h) να σας πούμε και μερικά που δεν ακούστηκαν:

* Το τούνελ είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο με το τούνελ Seikan, που ενώνει τα νησιά της Ιαπωνίας Χοκάιντο και Χονσού, να ακολουθεί με 54 χλμ και το τούνελ κάτω από τη Μάγχη να είναι τρίτο με 50 χλμ.. Και τα τρία είναι μόνο για τραίνα.
*Το τούνελ θα έχει τρεις εξόδους διαφυγής για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Όπως βλέπετε στο παρακάτω σχήμα η μεσαία έξοδος είναι κατακόρυφη και βγάζει στην κορυφή του βουνού.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/10/15/article-1320456-0B9CF29C000005DC-592_964x500.jpg

*Η διάνοιξη του τούνελ έγινε τόσο με "μετροπόντικες" όσο και με εκρήξεις δυναμίτη.
*Μεγάλη ποσότητα από το χώμα και τους βράχους (καθημερινά γέμιζαν 150 τραίνα μήκους 120 μέτρων και συνολικά έβγαλαν 150 εκ κυβικά μέτρα) χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπλαση λιμνών στις Άλπεις
*Στο τούνελ επικρατούν θερμοκρασίες πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου
* Το ζεστό νερό που βρέθηκε σε υπόγειες πηγές και ρεύματα συλλέγεται και θα χρησιμοποιείται σε υδατοκαλλιέργειες
* 8 άνθρωποι έχουν χάσει μέχρι τώρα τη ζωή τους στην κατασκευή του τούνελ που ξεκίνησε το 1995.
* Κατασκευάστρια εταιρία είναι η γνωστή HOCHTIEF

Και βέβαια αυτό που δεν αναφέρθηκε καθόλου είναι ο λόγος που έγινε το τούνελ, η δημιουργία του οποίου αποφασίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 90 με σειρά δημοψηφισμάτων και δεν είναι φυσικά η μείωση κατά 1,5 ώρα της διαδρομής Ζυρίχη Μιλάνο για να κάνουν οι Ελβετοί πιο γρήγορα τα ψώνια τους...

Ο λόγος που οι Ελβετοί δέχθηκαν να πληρώσουν πάνω από 1000 ευρώ ανά φορολογούμενο για να κατασκευαστεί το τούνελ είναι η προστασία των Άλπεων από τα 1,2 εκ φορτηγά που κυκλοφορούν ετησίως μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας επιβαρύνοντας το περιβάλλον στις Άλπεις, μιας και τα τραίνα που θα το χρησιμοποιούν θα μεταφέρουν αυτοκίνητα και κυρίως φορτηγά.

Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για εμάς... για εμάς μετράνε μόνο τα ρεκόρ και τα 250 χλμ την ώρα...

Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ - Υπ. Δήμαρχος Βόλβης: ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

Την Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 12 το μεσημέρι, ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης, θα εγκαινιάσει το εκλογικό κέντρο του Σταυρού (έδρα του νεοσύστατου δήμου Βόλβης), που βρίσκεται στο κέντρο του Σταυρού.

Ο Δ. Γαλαμάτης θα συνοδεύεται από τους υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους του συνδυασμού «Νέα Αρχή. Μαζί για το αύριο».

Στα 1,3 τρις $ το έλλειμμα των ΗΠΑ!

Στα 1,296 τρισεκατομμύρια $ "περιορίστηκε" το έλλειμμα των ΗΠΑ για το οικονομικό έτος 2010 που έληξε τέλος Σεπτεμβρίου. Αρχικά προβλέπονταν να είναι στο 1,5 τρις $ από το πόσο ρεκόρ του 1,4 τρις που ήταν το 2009.

Έτσι το έλλειμμα έκλεισε στο 8,9% του ΑΕΠ, από 10% που ήταν πέρσι, σημειώνοντας τη δεύτερη χειρότερη επίδοση, μετά την περσινή, από τον Β' παγκόσμιο πόλεμο.

Η μείωση σε σχέση με την αρχική πρόβλεψη οφείλεται αποκλειστικά στη μείωση των χρημάτων που δόθηκαν για τη στήριξη της οικονομίας κατά 240 δισ $ σε σχέση με πέρσι.

Το συνολικό δημόσιο χρέος των ΗΠΑ ανέρχεται πλέον σε13,6 τρις $ ή σε 13,600,000,000,000 $!

Δεύτερο κτήριο του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης: Το έφτιαξε η ΝΔ... θα το εγκαινιάσει ο GAP

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20101015/engine/assets_LARGE_t_420_32717536_type11495.jpg
Κλασικά μνημόσυνο με ξένα κόλυβα...

Το κτήριο άρχισε να κατασκευάζεται πριν από 5 χρόνια και είναι έτοιμο εδώ και αρκετό καιρό ενώ έχει ξεκινήσει και η λειτουργία του, με τη μορφή ενοικίασης σε ιδιώτες και φορείς για τη διεξαγωγή συνεδρίων και άλλων εκδηλώσεων. Κόστισε 32 εκ ευρώ και το κατασκεύασε ο ιάπωνας αρχιτέκτονας Ατάρα Ισοζάκι.

Τα εγκαίνιά του θα γίνουν από τον ΓΑΠ σε ημερομηνία που δεν έχει ακόμη οριστεί.

Φτιαγμένο από μπετόν, μέταλλο, ξύλο, μάρμαρα, βότσαλα και... πολύ νερό το δεύτερο κτίριο του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης εντυπωσιάζει περισσότερο και από το ηλικίας 10 ετών πλέον πρώτο κτίριο. Με συνολικό εμβαδόν 9.500 τ.μ., περιλαμβάνει δύο υπόγειους χώρους, ισόγειο (όπου βρίσκεται ο συναυλιακός χώρος με πλατεία χωρητικότητας 500 θεατών), δύο ορόφους για τα φουαγέ και τους εξώστες, δύο ακόμη ορόφους για χρήση από τους τεχνικούς και έναν πέμπτο, όπου στεγάζονται συνεδριακό κέντρο 300 θέσεων και χώρος που θα λειτουργήσει ως ρεστοράν.

Το κτίριο δίνει στον επισκέπτη την αίσθηση ότι βρίσκεται... εν πλω, καθώς είναι τοποθετημένο με «πλάτη» προς την πόλη και πρόσοψη (και είσοδο) προς τη θάλασσα. Η πρόσοψη είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από γυαλί «δεμένο» με μέταλλο.

Το κτίριο παρουσιάστηκε προχθές σε δημοσιογράφους από τον σύμβουλο καλλιτεχνικού προγραμματισμού του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής κ. Γιώργο Εμμανουήλ Λαζαρίδη και τον τεχνικό διευθυντή του Μεγάρου κ. Απόστολο Ανδριά. «Βασική “γραμμή” του αρχιτέκτονα ήταν αυτή η εκπληκτική εικόνα της θάλασσας και του Ολύμπου που φαίνεται απέναντι. Ηθελε το κτίριο να “βλέπει” τον Ολυμπο» σημείωσε ο κ. Ανδριάς αναφερόμενος στον ιάπωνα αρχιτέκτονα Ατάρα Ισοζάκι, σε σχέδια του οποίου ανεγέρθηκε το νέο κτίριο, ενώ ο κ. Λαζαρίδης πρόσθεσε: «Το πρώτο κτίριο αποτελεί τη “ναυαρχίδα” του Μεγάρου, είναι προορισμένο για μεγάλες εκδηλώσεις. Αυτό είναι πιο “εναλλακτικό”, είναι μοντέρνο,εμπνέει για διαφορετικής αισθητικής εκδηλώσεις».

Η πρώτη καλλιτεχνική εκδήλωση στην αίθουσα συναυλιών του Μεγάρου θα φιλοξενηθεί στο δεύτερο κτίριο τον Ιανουάριο του 2011, ενώ στο ισόγειο οι ήδη διαμορφωμένοι χώροι θα στεγάσουν τη μουσική βιβλιοθήκη του Συλλόγου Φίλων του Μεγάρου, καθώς και εκθέσεις.

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 16.10.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

15 Οκτωβρίου 2010

Καταθέσεις για την υπόθεση των ομολόγων

Ο ΕΥΘΥΜΗΣ ΡΕΝΤΖΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΩΣΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ

Μετά τον Μ. Χάβο (που στηρίζει Δ. Γαλαμάτη για δήμαρχο Βόλβης), τον Μπάνε Πρέλεβιτς που είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το δεξιό ψηφοδέλτιο του Δήμου Πυλαίας-Πανοράματος-Χορτιάτη, τον Ν. Βεζυρτζή που είναι υποψήφιος Δήμαρχος Θέρμης, άλλος ένας ΠΑΟΚτσής, ο Ευθύμης Ρετζιάς, είναι υποψήφιος με τον Κ. Αγοραστό.

Όλη η ΠΑΟΚάρα είναι με τη δεξιά ρεεεε

Διαβάστε την είδηση:

«Με την Θεσσαλία… ψηλά!»

*Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δηλώνει «παρών» για να προσφέρει «στη Θεσσαλία που μας καλεί και μας χρειάζεται όλους ενωμένους αυτές τις ιστορικές στιγμές»
-Κ. Αγοραστός: «Ο Ευθύμης Ρεντζιάς με το παράδειγμά του δείχνει τον δρόμο που εμείς θέλουμε να ακολουθήσουμε για την Θεσσαλία: Να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας»

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, ο μπασκετμπολίστας που έγραψε ιστορία στα παρκέ του πλανήτη Ευθύμης Ρεντζιάς κατέρχεται υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στα Τρίκαλα με το συνδυασμό «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» με επικεφαλής τον κ. Κώστα Αγοραστό.

Η υποψηφιότητα του Ευθ. Ρεντζιά οριστικοποιήθηκε σε συνάντησή του στα Τρίκαλα με τον αν. καθηγητή του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιο περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό.

Μετά τη συνάντηση έγιναν οι εξής δηλώσεις:

Κώστας Αγοραστός:
«Είναι πραγματικά μεγάλη η τιμή να έχουμε στο συνδυασμό μας «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» τον Ευθύμη Ρεντζιά, ένα διακεκριμένο αθλητή και πρωταθλητή, έναν άνθρωπο με σπάνιο ήθος, έναν αθλητή που δόξασε την Ελλάδα και την Θεσσαλία στα γήπεδα της υφηλίου.
Ο Ευθύμης Ρεντζιάς ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν χρειάζονται συστάσεις. Όλοι μας τον υποστηρίξαμε, τον θαυμάσαμε να κερδίζει νίκες στους αγωνιστικούς χώρους με τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας. Όλοι μας θυμόμαστε με συγκίνηση τον Ευθύμη να κατακτά την πρώτη θέση στον πλανήτη με τη «μαγική» το 1995 Εθνική Εφήβων.
Τονίζω ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο Ευθύμης Ρεντζιάς εκτός από εξαιρετικός αθλητής, είναι άριστος χαρακτήρας. Και μπορεί να πέτυχε νίκες πολλές σ’ όλο τον πλανήτη, πάντα όμως είχε και έχει τη Θεσσαλία μέσα στην καρδιά του.
Πρότεινα στον Ευθύμη να είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Τρικάλων με τη «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι και μπορεί και θέλει να προσφέρει στον τόπο μας. Ανταποκρίθηκε με χαρά και τον ευχαριστώ θερμά.
Ο Ευθύμης Ρεντζιάς με το παράδειγμά του δείχνει τον δρόμο που εμείς θέλουμε να ακολουθήσουμε για την Θεσσαλία: Να πιστέψουμε στη δύναμή μας, να δουλέψουμε σκληρά, να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες, να πάμε την Θεσσαλία… ψηλά!
Ο Ευθύμης Ρεντζιάς συμβολίζει και τον βασικό στόχο της «Συμμαχίας Υπέρ των Πολιτών»: να εξελιχθεί η Θεσσαλία σε περιφέρεια – πρότυπο, σε περιφέρεια της εξωστρέφειας και των ανοιχτών οριζόντων, σε περιφέρεια της προόδου και της ελπίδας.
Ο Ευθύμης Ρεντζιάς αποτελεί θετικό πρότυπο για τη νεολαία μας. Κι εμείς θέλουμε να αναδείξουμε τέτοια πρότυπα καθώς με τα θετικά πρότυπα προχωρά η κοινωνία μπροστά».

Ευθύμης Ρεντζιάς:
«Είναι μεγάλη η τιμή για μένα που μου δίνεται η δυνατότητα να προσφέρω στον τόπο μου μέσω της αιρετής περιφέρειας Θεσσαλίας.
Γνώρισα τον Κώστα Αγοραστό, μίλησα μαζί του για ώρες, συζητήσαμε με τους συνεργάτες του και διαπίστωσα ότι έχουν όραμα για τον τόπο μας, έχουν σχέδιο, έχουν τις γνώσεις και την εμπειρία, πάνω απ’ όλα έχουν την αποφασιστικότητα να πετύχουν.
Ενώνω και τις δικές μου δυνάμεις στη «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» θέλοντας να συμβάλλω στη νίκη του συνδυασμού μας, που είναι νίκη για την Θεσσαλία, όσο και κυρίως να προσφέρω την επόμενη ημέρα, στα πρώτα βήματα της αιρετής περιφέρειας.
Οι ανάγκες είναι μεγάλες, τα προβλήματα ζητούν πιεστικά λύσεις, υπάρχουν όμως και ευκαιρίες που η Θεσσαλία μπορεί και πρέπει να αξιοποιήσει.
Δηλώνω παρών σ’ αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια, αυτές τις ιστορικές στιγμές που ένας θεσμός γεννιέται και η περιφέρεια μας περνά στην εποχή της αυτοδιοίκησης, αυτήν την ώρα που η Θεσσαλία μας καλεί και μας χρειάζεται όλους».

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΥΘΥΜΗ ΡΕΝΤΖΙΑ

Ημερομηνία γέννησης: 11/1/1976Ύψος: 2,12Νούμερο φανέλας: 14Ομάδες: Δαναός Τρικάλων (1988-1992), ΠΑΟΚ (1992-97), FCBarcelona (1997-2002), Philadelphia 76ers (2002-03), Ulker Istanbul (2003-04), Montepaschi Siena (2004-05), Forum Valladolid (2005-06)Διεθνείς συμμετοχές: 128

Διακρίσεις:
• 1991 Δευτεραθλητής Ευρώπης με την Εθνική Παίδων
• 1992 Πρώτη θέση στο Μεσογειακό Πρωτάθλημα με την Εθνική Παίδων
• 1993 Πρωταθλητής Ευρώπης με την Εθνική Παίδων
• 1994 Κυπελλούχος Corac (ΠΑΟΚ)
• 1995 Κυπελλούχος Ελλάδας (ΠΑΟΚ), Παγκόσμιος Πρωταθλητής με την Εθνική Εφήβων
• 1996 5ος Ολυμπιονίκης με την Εθνική Ανδρών
• 1999 Πρωταθλητής Ισπανίας (FCBarcelona), Κυπελλούχος Corac (FCBarcelona)
• 2000 Κυπελλούχος Καταλουνίας (FCBarcelona)
• 2001 Πρωταθλητής Ισπανίας (FCBarcelona), Κυπελλούχος Ισπανίας, Copa Del Rey (FCBarcelona), Κυπελλούχος Καταλουνίας (FCBarcelona)
• 2004 Κυπελλούχος Τουρκίας (Ulker Istanbul), Κυπελλούχος President’s Cup (Ulker)
• 2005 Κυπελλούχος President’s Cup (Siena)

Highlights της καριέρας του:
• 10 Νοεμβρίου 1992 Έγινε ο νεότερος (16 ετών) Έλληνας μπασκετμπολίστας που φόρεσε ποτέ το εθνόσημο στο στήθος, σε αγώνα απέναντι στην Ουγγαρία για την ημιτελική φάση του Ευρωμπάσκετ
• 22 Ιουλίου 1995 Στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Μουντομπάσκετ Εφήβων κάνοντας triple double figure, ενώ παράλληλα αναδείχτηκε MVP της διοργάνωσης, πρώτος scorer, rebounder και πρώτος στα κοψίματα
• 26 Ιουνίου 1996 Επελέγη (νο23) από τους Denver Nuggets στο draft του ΝΒΑ
• 2 Ιουλίου 2002υπέγραψε συμβόλαιο με τους Philadelphia 76ers
• 1999Πέτυχε το Triple Crown
• Αγωνίστηκε σε 4 Ευρωμπάσκετ (1995, 1997, 2001, 2003), στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ατλάντα (1996) και σε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα (1994, 1998) με τη φανέλα της Εθνικής Ανδρών
• Από το 2007 είναι κάτοχος του διπλώματος Σχολής Προπονητών Καλαθοσφαίρισης Α’ Κατηγορίας και μέλος του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης (ΣΕΠΚ)

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Μετά από πολυετή πείρα στα διεθνή παρκέ, από το 2007 είναι και κάτοχος του διπλώματος Σχολής Προπονητών Καλαθοσφαίρισης Α’ Κατηγορίας και μέλος του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης (ΣΕΠΚ). Μέσα από τις προπονήσεις θα έχει την ευκαιρία να μεταδώσει τις γνώσεις του και την εμπειρία του από τον κόσμο του Μπάσκετ στους νεαρούς αθλητές της Ακαδημίας διδάσκοντας τους τις βασικές αρχές του αθλήματος με εξειδικευμένες προπονήσεις για power forward και centers.

http://elpidablog.blogspot.com/

2ο επιμορφωτικό σεμινάριο της Πολιτική Ακαδημία της ΟΝΝΕΔ στη Βέροια την Κυριακή

Η Πολιτική Ακαδημία της Οργάνωσης Νέων της Νέας Δημοκρατίας έχοντας ως στόχο τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού πολιτικού λόγου και με αφορμή τις επερχόμενες εκλογές στην τοπική αυτοδιοίκηση, πραγματοποιεί το 2ο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Πολιτικό πλαίσιο & βασικές οργανωτικές αρχές εκλογικής καμπάνιας» για υποψηφίους και μέλη της ΟΝΝΕΔ από τη Βόρεια Ελλάδα, την Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 11.15 π.μ.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Σεμιναρίου:

12.00 - 12.45 Βασικό πολιτικό πλαίσιο καμπάνιας

12:45 - 13:15 Επικοινωνιακές αρχές καμπάνιας

13:15 - 13:45 Διάλειμμα

13:45 - 14:30 Νομικά ζητήματα προεκλογικής εκστρατείας

14:30 - 15:00 Ανάλυση εφαρμογών social media - Λήξη

Το 2ο Σεμινάριο της Πολιτικής Ακαδημίας της ΟΝΝΕΔ θα λάβει χώρα στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ημαθίας (Μητροπόλεως 40, Βέροια), στα πλαίσια της προσπάθειας για άνοιγμα των δράσεων σε όλη την περιφέρεια και ενίσχυσης του ρόλου των τοπικών οργανώσεων.

Ο Σωκράτης Ξυνίδης θα ψηφίσει την παραπομπή του Α. Κοντού στο ειδικό Δικαστήριο; Γιατί ο αδελφός του τον αθωώνει πλήρως

Ο αδελφός του Σ. Ξυνίδη, ο δικηγόρος Θ. Ξυνίδης, μιλάει στην κάμερα σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς πολιτικές σκοπιμότητες και λέει ότι τόσο επί ΠΑΣΟΚ, πριν το 2004, όσο και μετά όταν ήταν Υπουργός, ο Αλέξανδρος Κοντός, τάσσονταν πάντα με το μέρος των κατοίκων και εναντίον των διεκδικήσεων της ΙΜ Βατοπαιδίου!

Ο Σωκράτης τι θα κάνει μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου όταν το ΠΑΣΟΚ θα ζητήσει την παραπομπή των υπουργών της ΝΔ σε ειδικό δικαστήριο;

Θα ψηφίσει να παραπεμφθεί και ο Α. Κοντός παρόλο που πάντα ήταν με το μέρος των κατοίκων και εναντίον της μονής;

Ερώτηση Μ Κεφαλογιάννη για την κατάσταση στο Νομό Ηρακλείου

Την παρακάτω ερώτηση προς όλους τους Yπουργούς της Κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου είχε καταθέσει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης με αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου από την ανάληψη της εξουσίας με την οποία περιγράφει την κατάσταση στο Νομό Ηρακλείου όπως προκύπτει από τον τοπικό ημερήσιο τύπο και τις διαμαρτυρίες των επαγγελματιών. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η απάντηση όλων των Υπουργών. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

Σήμερα ένα χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας από την κυβέρνηση των "αντιεξουσιαστων" ΓΑ Παπανδρέου «πρώτα ο πολίτης-διαύγεια κλπ», η κατάσταση στο Νομό Ηρακλείου, όπως προκύπτει από τον τοπικό ημερήσιο τύπο και τις διαμαρτυρίες επαγγελματιών, έχει ως εξής:

1. Τα δημόσια νοσοκομεία στερούνται βασικών αναλώσιμων ιατροφαρμακευτικών ειδών και φίλτρων αιμοκάθαρσης

2. Η δημοπράτηση του μοναδικού αναπτυξιακού έργου της Κρήτης – του νέου αεροδρόμιου Καστελιού- που είχε αναβληθεί για την 19/10/2010, αναβάλλεται εκ νέου επ’ αόριστο

3.Το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου Κρήτης παραμένει κλειστό και είναι άγνωστο ποτέ θα αρχίσουν οι εργασίες σε αυτό, παρά τις διαμαρτυρίες όλων των φορέων και επαγγελματιών του τουρισμού

4.Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας απαγορεύει την ανέγερση ισόγειων οικοδομών σε απόσταση 7 χιλιόμετρων από το στρατιωτικό αεροδρόμιο Καστελιού

5.Επιχειρηματιες αποπειρώνται να αυτοκτονήσουν μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο που τους έχει οδηγήσει η φορομπηχτική και αδιέξοδη οικονομική πολιτική της «σοσιαλιστικής» κυβέρνησης και η αναλγησία των τραπεζών που έχουν χρηματοδοτηθεί με 55 δισεκατομμύρια ευρώ από τα δάνεια που πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι

6.Η οικοδομική δραστηριότητα έχει σταματήσει και εκλείπει οριστικά με τον τριπλασιασμό των αντικειμενικών αξίων

7.Οι «πρωτοπόρες» προτάσεις της υπουργού παιδείας οδηγούν σε κλείσιμο σχολείων και τμημάτων ΑΕΙ από μαθητές και διδακτικό προσωπικό

8.Παρα τις υπεράνθρωπες προσπάθειες δικαστών, εισαγγελέων και γραμματέων, τα δικαστήρια ασφυκτιούν κάτω από των όγκο των υποθέσεων από έλλειψη γραμματειακής στελέχωσης και υλικοτεχνικού εξοπλισμού

9.Οι δημόσιοι υπόλογοι αρνούνται να καταβάλλουν εγκεκριμένες επιδοτήσεις ολοκληρωμένων επενδύσεων οδηγώντας υγιείς επιχειρήσεις σε απόγνωση

10.Η αιφνίδια αλλαγή των ορών και προϋποθέσεων κατασκευής και τοποθέτησης φωτοβολταϊκων συστημάτων θέτει εκτός αγοράς τις ελληνικές επιχειρήσεις

Ερωτάσθε:

1.Θα συνεχίσετε αυτή την πολιτική αποδόμησης της κοινωνίας, της οικονομίας και του παραγωγικού δυναμικού της Χώρας?

2.Ποιες είναι οι σχετικές εντολές που έχετε λάβει από την κυβέρνηση ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ?

Ηράκλειο Οκτώβριος 2010

Ο ΕΡΩΤΩΝ

Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης

Β. Μιχαλολιάκος για την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα του Λευκού Μπαστουνιού

«Η σημερινή μέρα θυμίζει σε όλους μας την υποχρέωσή μας να εξασφαλίσουμε ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης και να διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους.

Μεταξύ των βασικών προτεραιοτήτων του συνδυασμού «Μας ενώνει ο Πειραιάς», είναι να καταστεί ο Πειραιάς μια φιλόξενη πόλη για τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την όρασή τους στα πρότυπα των σύγχρονων ευρωπαϊκών πόλεων.

Στο πλαίσιο αυτό, είμαι υπερήφανος που φιλοξενούμε στον συνδυασμό μας την κα. Λούζη-Ρουκουτάκη Γεωργία, μια αληθινή αγωνίστρια της ζωής, η οποία βλέποντας με τα μάτια της ψυχής της, δείχνει σε όλους μας τον δρόμο για μια καλύτερη και πιο δίκαιη κοινωνία».

Ο Μαντέλης, ο Αργύρης και τα μέλη «μαϊμούδες» του ΠΑΣΟΚ Ιωαννίνων!

Αυτές τις ώρες η δικαιοσύνη αποφασίζει για την προφυλάκιση του Μαντέλη, που κατηγορείται για τις χορηγίες της Siemens. Εμείς όμως θα αποκαλύψουμε σήμερα ότι οι χορηγίες της Γερμανικής πολυεθνικής δεν αφορούσαν μόνο την προσωπική προεκλογική εκστρατεία του Μαντέλη αλλά και τακάλπικα ή μαϊμουδένια συνέδρια του Σημίτη!

Με τις περίφημες εγγραφές «μελών» μιας χρήσης που εξευτέλισαν κάθε έννοια ανθρώπινης αξιοπρέπειας και οδήγησαν το ΠΑΣΟΚ στο έσχατο κατάντημα. Ελπίδα μας ότι θα συγκινηθεί κάποιος εισαγγελέας ή ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ!

Βρισκόμαστε στο σωτήριο έτος 2001. Ο Σημίτης διανύει το πρώτο έτος της δεύτερης τετραετίας του, που την κέρδισε στις καθυστερήσεις, στην εκλογική μάχη του 2000. Το Σημιτικό σύστημα εξουσίας οργιάζει σε κυβέρνηση και κόμμα και οι γνωστοί Σημιτοφύλακες αποφασίζουν να αναβαπτίσουν τον μεγάλο εκσυγχρονιστή ηγέτη στην κομματική κολυμπήθρα με τη διενέργεια ενός νέου συνεδρίου. Βέβαια αντίπαλος δεν υπάρχει τώρα, μιας και ο Άκης, ασχολούμενος με τον …επιούσιο, έχει πετάξει λευκή πετσέτα προτείνοντας λευκό, γεγονός όμως που δεν καθησυχάζει τους Σημιτικούς που ονειρεύονται πολλά χρόνια στην εξουσία και θέλουν να περιορίσουν το ποσοστό του λευκού. Έτσι αρχίζουν τις προσυνεδριακές διαδικασίες, ο θεός να τις κάνει τέτοιες, με ένα ανεπανάληπτο όργιο «εγγραφής» νέων μελών μιας χρήσης. Στα Γιάννινα την επιχείρηση αναλαμβάνουν διάφορες αλληλοσυγκρουόμενες ομάδες που όμως ενοποιούνται στη βάση της νομής της εξουσίας υπό την υψηλή εποπτεία του διαβόητου τώρα Μαντέλη, αρσακειάδας όμως τότε του εκσυγχρονισμού. Ηγούνται ο Β. Αργύρης, γνωστός συνεταιριστής και υφυπουργός Γεωργίας, ο Δ. Παπαγεωργίου, κουμπάρος του …Νεονάκη και σημερινός γραμματέας του τοπικού ΠΑΣΟΚ από καραμπόλα, μετά την παραίτηση του Χ. Βούζα, και άλλα αστέρια του τοπικού κομματικού στερεώματος.

Γράφουν εκατοντάδες νέα μέλη, δηλ. γιαγιάδες, παππούδες και λοιπούς συγγενείς για να τους χρησιμοποιήσουν άπαξ για την προκάτ «εκλογή» αντιπροσώπων για το συνέδριο, αναλαμβάνοντας να πληρώσουν αυτοί την ανάλογη συνδρομή. Όταν όμως έρχεται η ώρα να τα καταθέσουν διαπιστώνουν ότι εκτός από την αντίδραση των εσωκομματικών τους αντιπάλων, που αν μπορούσαν και αυτοί θα έκαναν τα ίδια, έπρεπε να καταβάλουν ένα σεβαστό ποσό μερικών εκατομμυρίων δραχμών. Η προθεσμία είχε περάσει, οι αντίπαλοι πιέζουν και για να μην καταλήξει η επιχείρηση σε φιάσκο κινητοποιείται ο Μαντέλης, παιδί για όλες τις δουλειές, που καταφθάνει στα Γιάννινα εσπευσμένα στις 20 Ιουνίου και στο Μόλο συναντά τον Παπαγεωργίου με την «παρέα» του, τους καταβάλλει το απαιτούμενο χρηματικό ποσό και ύστερα κατευθύνεται στο πολιτικό γραφείο του Αργύρη, καταβάλλει και εκεί την αντίστοιχη δόση, λες και ο Αργύρης δεν είχε λεφτά, και έτσι λύνεται το πρόβλημα! Το ίδιο βράδυ ο Παπαγεωργίου και η ιδιαιτέρα του Αργύρη πηγαίνουν στα γραφεία της Νομαρχιακής καταθέτουν τις αιτήσεις των μελών μιας χρήσης και το σχετικό παραδάκι και έτσι όλα λύνονται πολιτισμένα και προφανώς …εκσυγχρονιστικά!!!

Ιστορίες θερινής νυκτός θα πει δικαιολογημένα ο κάθε καχύποπτος! Πώς αποδεικνύονται και ποια η σχέση της Γερμανικής πολυεθνικής με την παραπάνω υπόθεση¨ Μα για την υπόθεση των Ιωαννίνων υπάρχουν σχετικά παραστατικά που είναι στη διάθεση του καθενός! Όσον αφορά δε την γενικότερη εμπλοκή, επειδή γνωρίζουμε το διεφθαρμένο ΠΑΣΟΚ μέχρι …μυελού των οστών του, είμαστε βέβαιοι ότι μέσα από τέτοιες διαδικασίες έμπαιναν στο ΠΑΣΟΚ μαύρα χρήματα, ξεπλένονταν και …νομιμοποιούνταν! Γιατί αν από τα Γιάννινα μπήκαν πέντε εκατομμύρια δραχμές, φανταστείτε πόσα εκατομμύρια μπήκαν από τις άλλες οργανώσεις! Γιατί τα μέλη μαϊμού ήταν εκατοντάδες χιλιάδες, επομένως εκατοντάδες εκατομμύρια δραχμές ήταν και οι «εισφορές»! Και αν στα Γιάννινα υπάρχουν και παραστατικά που αποδεικνύουν την εμπλοκή εξωθεσμικών κομματικά παραγόντων σε αυτή τη βρωμερή υπόθεση, γιατί να μην υπάρχουν και στις άλλες οργανώσεις, αφού πανελλαδικά συνέβησαν τα ίδια σημεία και τέρατα; Απλά χρειάζεται βούληση κύριε πρωθυπουργέ!

Σχεδόν δέκα χρόνια μετά, πολλά και φοβερά έχουν οδηγήσει τη χώρα στο σημερινό βάραθρο. Την ευφορία και τη μακαριότητα την έχει αντικαταστήσει η αγωνία για τον επιούσιο και το άγχος για ένα μέλλον που φαντάζει σκοτεινό και αβέβαιο. Πολλά έχουν αλλάξει ή φαίνονται ότι αλλάζουν. Όμως πολλά μένουν ίδια και απαράλλακτα σαν να μην έχει συμβεί τίποτε! Το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του κινείται αυτιστικά στο δικό του μικρόκοσμο. Όλα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό, ειδικά με τις διεργασίες στα κόμματα για τις εκλογές στην αυτοδιοίκηση προκαλούν μελαγχολία.

Ειδικά για εμάς τους Ηπειρώτες η κατάσταση είναι ανυπόφορη! Ενώ θα έπρεπε να σημάνει συναγερμός των υγιών δυνάμεων του τόπου, έχουμε κυριολεκτικά μια από τα ίδια. Αλλά η περίπτωση της επιλογής του Β. Αργύρη ως υποψήφιου περιφερειάρχη Ηπείρου με τις ευλογίες του πρωθυπουργού δεν έχει όμοιό της. Δεν αρκούσε η ανάδειξη σε Γ Αντιπρόεδρο της Βουλής ενός ανθρώπου που δεν τελείωσε ούτε το Γυμνάσιο, μας επικρέμαται και ο διορισμός του ως μικρού πρωθυπουργού της Ηπείρου. Η περιβολή του ασήμαντου με νέο θεσμικό χιτώνα!

Και ενώ οι υποψήφιοι περιφερειάρχες θα έπρεπε να είναι άτομα με γενική θεωρία για το πώς πρέπει να βαδίσει η χώρα, άνθρωποι με όραμα για τον τόπο τους, άνθρωποι με ξεχωριστές γνώσεις αλλά και δημοκρατικό ήθος, παρατηρούμε άναυδοι να ανασύρονται από τις αποθήκες του ΠΑΣΟΚ τα υλικά εκείνα που ευθύνονται για την σημερινή ανυποληψία του! Οι άνθρωποι που έγιναν στελέχη με διαδικασίες Σοβιετίας και ανακυκλώνονται σαν την Λερναία Ύδρα εξαιτίας της απάθειας των Ηπειρωτών. Αλλά ένα είναι βέβαιο! Απέναντι στην απρέπεια του Παπανδρέου και το θράσος του Αργύρη: Η Ήπειρος έχει ανάγκη από τη σοφία και το ρόπαλο ενός Ηρακλή! Και μάλιστα εδώ και τώρα…

paspartoy.blogspot.com

Νέα δεδομένα στην υπόθεση Βατοπεδίου δημιουργεί κατάθεση αστυνομικού

Άγνωστες πτυχές για την υπόθεση Βατοπεδίου φέρνει στο φως η κατάθεση ενός αστυνομικού που δόθηκε σε ανύποπτο χρόνο και σε άσχετη υπόθεση.

Σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ ο αστυνομικός κατέθεσε ενώπιον των δικαστικών αρχών ότι δέχθηκε προτάσεις και πιέσεις να φέρει σε επαφή την πεθερά του, Σταματίνα Μαντέλη, βασική μάρτυρα στην υπόθεση του Βατοπεδίου, με βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και μέλη της εξεταστικής πριν η ίδια καταθέσει ενώπιον των δικαστικών αρχών

Η πρόταση για την επαφή έγινε την παραμονή της κατάθεσης της κ. Μαντέλη στην εισαγγελέα Εφετών όταν για πρώτη φορά μίλησε για ευθύνες πολιτικών προσώπων

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΑΚΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 13 & ΠΕΜΠΤΗ 14/10

«Η επίτευξη της ολοκλήρωσης του έργου του Ανάβαλου, που θα δώσει πνοή σε όλες τις περιοχές της Αργολίδας και θα τονώσει την αγροτική παραγωγή, είναι από τα πρώτα έργα που θα δώσουμε την μέγιστη προσοχή μας. Πρόκειται για ένα έργο πνοής, που για πάρα πολλά χρόνια έχει μείνει πίσω, και που ήρθε η ώρα να ολοκληρωθεί για να φέρει την ανάπτυξη της Γεωργίας στην Αργολίδα. Με μια σειρά παρεμβάσεων και με συνεχή πίεση προς την κεντρική εξουσία θα έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε».

Σε αυτή τη δέσμευση προχώρησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Δράκος, κατά τη διάρκεια της ομιλίας που πραγματοποίησε το βράδυ της Τετάρτης στο Λυγουριό Αργολίδας, παρουσία του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας Βασίλη Σωτηρόπουλου και πλήθους κόσμου, που τον υποδέχθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα.

ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

Η ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΚΑΙ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Ο Δ. Δράκος αναφέρθηκε και στην αναγκαιότητα ολοκλήρωσης του νέου οδικού άξονα στην ευρύτερη περιοχή της Επιδαύρου, που θα επιταχύνει και θα ομαλοποιήσει την πρόσβαση στην περιοχή, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην τουριστική ανάπτυξη της Αργολίδας, καθώς και στα προϊόντας της, λέγοντας χαρακτηριστικά: « Η προβολή και προώθηση του τουρισμού είναι από τα θέματα που έχουμε στα άμεσα πλάνα μας, δεδομένου πως η Αργολίδα αλλά και ολόκληρη η Πελοπόννησος μπορεί να γίνει πρότυπο τουριστικού προορισμού».

ΑΞΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ

ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου αναφέρθηκε παράλληλα και στον πλούτο των αγαθών του πρωτογενούς τομέα και ειδικά της Γεωργίας και της προοπτικής ανάπτυξής της. Τόνισε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Δράκος: «Η αναπτυξιακή πορεία που σκοπεύουμε να δοθεί στην αγροτική παραγωγή περνάει μέσα από την ποιότητα αλλά και την πιστοποίηση. Ένα καλό ποιοτικά και πιστοποιημένο προϊόν, το οποίο θα διαφημιστεί στις αγορές με ένα σωστό πλάνο προώθησης θα είναι πολύ ανταγωνιστικό και εμείς είμαστε σε θέση να πιστεύουμε ότι τα αγροτικά προϊόντα της Πελοποννήσου θα είναι άξια σεβασμού. Είμαστε κάτοικοι μιας ευλογημένης περιφέρειας, μιας ευλογημένης γης, με πλούσια Ιστορία, πολιτισμό, φυσικό πλούτο και βέβαια ποιότητα στα αγαθά που παράγουμε. Στο χέρι μας είναι λοιπόν, να τα αναδείξουμε και να τα προωθήσουμε με τον πλέον δυνατό τρόπο για να γίνει και πάλι ο τόπος μας μια ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ».

ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΦΩΝ ΣΤΗ

ΛΑΚΩΝΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Την Πεμπτη 14/10 ο Δ.Δρακος πραγματοποίησε σειρά επισκέψεων σε υπηρεσίες και φορείς της Λακωνίας παρουσία του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Παναγιώτη Φαρλέκα και υποψήφιων συμβούλων. Πρώτος του σταθμός ήταν η Πυροσβεστική Υπηρεσία Σπάρτης, όπου ενημερώθηκε από τον αντιπρόεδρο των πυροσβεστών κ. Παναγιώτη Γιαννακόπουλο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το κτηριακό, αφού δεν εξυπηρετεί τις σημερινές ανάγκες της υπηρεσίας μιας και το συγκεκριμένο κτήριο χρονολογείται από το 1950.

Ο Δ. Δρακος ζήτησε να δημιουργηθεί ένας φάκελος στον οποίο θα προτείνονται όλες εκείνες οι παρεμβάσεις που χρειάζεται η υπηρεσία και δεσμεύτηκε σε συνεχή συνεργασία με το Δ.Σ αλλα και τη διοίκηση προκειμένου να δοθούν πλέον οι λύσεις που πρέπει.

Στη συνέχεια επισκέφθηκε τη Δ.Ο.Υ. Σπάρτης και αμέσως μετά μετέβη στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών όπου και είχε μια σημαντική συνομιλία με τον Πρόεδρο Νίκο Προκοβάκη. Κατά τη διάρκεια της συζήτησής τους τέθηκαν όλα τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνεταιρισμοί, ενώ αναφέρθηκαν και στις εξελίξεις της αγροτικής οικονομίας. Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου επανέλαβε τη σπουδαιότητα του Περιφερειακού Συμβουλίου Αγροτικής Πολιτικής, το οποίο θα έχει σημαντικό ρόλο αλλά και θα ασκεί την κατάλληλη πίεση για την επίτευξη των στόχων, κάτι που θα κάνει και η επιτροπή προώθησης των αγροτικών προϊόντων για την ενδυνάμωση των αγορών.

Ο Δ. Δράκος συνέχισε με επίσκεψη στον Δικηγορικό Σύλλογο Σπάρτης, όπου συνομίλησε με τον πρόεδρο Κώστα Δημητράκουλα και μελη του Δ.Σ για το μείζον θέμα, αυτό της δημιουργίας Διοικητικού Πρωτοδικείου, που αποτελεί ένα χρόνιο αίτημα. Εκεί ο Δ.Δρακος δεσμεύτηκε για την προώθηση του αιτήματος και δήλωσε την αμέριστη στήριξή του στις προσπάθειες που κάνει ο σύλλογος.

Έπειτα επισκέφθηκε το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λακωνίας όπου και συνομίλησε με τα μέλη του Δ.Σ για τις εξελίξεις στα εργασιακά, αφού μεσούσης της οικονομικής κρίσης, η αγορά εργασίας έχει συρρρικνωθεί σημαντικά τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.

Στη συνέχεια μετέβη και ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του Α.Σ.Ε.Ε Αμυκλών «Λακωνία» όπου ενημερώθηκε από τον πρόεδρο κ. Σπύρο Παπαδάκο για την πορεία του χυμού που παράγεται εκεί στις εγχώριες και ξένες αγορές.

Τέλος, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου είχε συνάντηση με αντιπροσωπεία συμβασιούχων εργαζομένων αρχαιολόγων, τεχνιτών και συντηρητών στην Ε΄ Εφορεία Προϊστορικών & Κλασσικών αρχαιοτήτων Σπάρτης, οι οποίοι μετά το πέρας της 1ης Νοεμβρίου χάνουν τις θέσεις τους με τον νέο νόμο που ήδη ισχύει και πραγματοποιούν απεργία διαμρτυρίας από την 12η Οκτωβρίου.

«Σε ένα μέλλον που είναι αβέβαιο από εργασία και βέβαιο στην ανεργία η πίεση για διορθωτικές αλλαγές είναι μονόδρομος και θα είμαστε μπροστά στα προβλήματα των νέων επιστημόνων αλλά και στο τεχνικό προσωπικό ενός πολύ σοβαρού και ταυτόσημου με την περιοχή κλάδου, που αναδεικνύει την ίδια μας την ιστορία» δήλωσε ο Δ.Δράκος.

Το απόγευμα ακολούθησε την προγραμματισμένη περιοδεία.

Κ. Αγοραστός: «Ψηφοδέλτιο νίκης και προοπτικής στην Καρδίτσα»

«Ψηφοδέλτιο νίκης και προοπτικής για την Θεσσαλία και ειδικότερα την Καρδίτσα», χαρακτήρισε το συνδυασμό της «Συμμαχίας Υπέρ των Πολιτών», ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός παρουσιάζοντας σήμερα τους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους στο «Παυσίλυπο».

Πλαισιωμένος από τον υποψήφιο περιφερειάρχη Καρδίτσας κ. Βασίλη Τσιάκο, ο κ. Κώστας Αγοραστός ανέφερε ότι η επιλογή των υποψηφίων «ήταν πολύ δύσκολη αφού υπήρχαν πολλές, μα πάρα πολλές, εξαιρετικές υποψηφιότητες. Αυτό το φαινόμενο που συμβαίνει και στους 4 νομούς της Θεσσαλίας είναι αν μη τι άλλο ισχυρό μήνυμα, προάγγελος της μεγάλης νίκης στις εκλογές του Νοεμβρίου», σχολίασε και ευχαρίστησε θερμά όλους εκείνους «τους άξιους συμπολίτες μας που εξεδήλωσαν το ενδιαφέρον τους».

Ο κ. Κώστας Αγοραστός κατέστησε σαφές ότι η Θεσσαλία σήμερα «δεν έχει ανάγκη από πολλά λόγια. Η Θεσσαλία έχει ανάγκη σήμερα από σκληρή δουλειά και ομαδικό πνεύμα, πνεύμα καλόπιστου διαλόγου, συλλογικότητας και συνεργασίας.

Η Θεσσαλία μας χρειάζεται όλους. Χρειάζεται, όμως, όλοι μας να προτάξουμε το εμείς. Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Αυτή τη δέσμευση αναλαμβάνουμε σήμερα όλοι όσοι είμαστε εδώ: Να λειτουργούμε ως ομάδα, ομάδα νίκης, ομάδα δουλειάς, ομάδα αποτελέσματος για την Θεσσαλία και προσφοράς στον Θεσσαλό.

Ως ομάδα μαζί με όλους αυτούς που υποστηρίζουν το συνδυασμό μας, μαζί με όλες και όλους τους Θεσσαλούς χωρίς διακρίσεις.

Σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες που περνά ο τόπος μας, καλούμε όλες και όλους τους Θεσσαλούς σε «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» όπως είναι το όνομά του συνδυασμού μας.

Με λογότυπο το «Θ» που συμβολίζει τη Θεσσαλία, το νέο Θεσμό, τις υπεύθυνες και ξεκάθαρες Θέσεις μας που μετουσιώνουν τα Θέλω των Θεσσαλών».

Αναφερόμενος ειδικότερα στο ψηφοδέλτια της Μαγνησίας και των Βόρειων Σποράδων τόνισε με έμφαση:

«Παρουσιάζουμε σήμερα το ψηφοδέλτιο νίκης και προοπτικής για την Θεσσαλία, το ψηφοδέλτιο νίκης και προοπτικής για τη Μαγνησία, το ψηφοδέλτιο νίκης και προοπτικής για τις Βόρειες Σποράδες.

Με άξιους υποψήφιους, που έχουν δοκιμασθεί και πετύχει σε θέσεις ευθύνης.

Με ανθρώπους καταξιωμένους στην τοπική κοινωνία.

Με επιστήμονες που έχουν – αποδεδειγμένα – τις γνώσεις.

Με ανθρώπους του μόχθου που θήτευσαν στο «πανεπιστήμιο της ζωής».

Με ανθρώπους που εκπροσωπούν κάθε περιοχή και μπορούν να εκφράσουν τις προτάσεις και τις επιθυμίες των συμπατριωτών τους, όλων των πολιτών χωρίς εξαιρέσεις.

Με ανθρώπους που πιστεύουν στην αυτοδιοίκηση, την άμεση δημοκρατία, τον διάλογο.

Με νέους ανθρώπους οι οποίοι κατέρχονται για πρώτη φορά στο στίβο της αυτοδιοίκησης δυναμώνοντάς μας με τις νέες ιδέες τους, με το κριτικό τους πνεύμα, με τις σύγχρονες αντιλήψεις.

Θέλουμε τις νέες και τους νέους στην πρώτη γραμμή για την Θεσσαλία. Αυτό δεν είναι σύνθημα, δεν είναι σχήμα λόγου, δεν είναι ευχή.

Είναι δέσμευση. Και την κάνουμε σήμερα πράξη».

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Αλεξίου Κωνσταντίνος

Γεννήθηκε στην Άμπελο Σοφάδων το 1971. Αγρότης. Απόφοιτος του ΤΕΛ Οικονομίας και Διοίκησης. Μέλος του Δ.Σ της ΕΑΣ Καρδίτσας. Αντιπρόεδρος της ΟΑΔΗΣΚ, μέλος του ΔΣ της ομάδας «Δήμητρα».

Αναστασόπουλος Αντώνιος

Γεννήθηκε την Ιτέα Καρδίτσας το 1955. Υπάλληλος ΟΤΕ. πρώην δήμαρχος Φύλλου, πρόεδρος κοινότητας Ιτέας, Πρόεδρος Αναπτυξιακού Συνδέσμου Ενιπέα, Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφέρειας Θεσσαλίας, μέλος ΔΣ ΤΕΔΚ
Γκορίλας Δημήτριος

Γεννήθηκε στο Μελλισοχώρι Καρδίτσας το 1948 και είναι πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ. Διετέλεσε Διευθυντής ΔΟΥ Παλαμά και Καρδίτσας, Πρόεδρος Συλλόγου Εφοριακών Ν. Καρδίτσας, Εκπρόσωπος Συλλόγου Εφοριακών Ν. Καρδίτσας στην ΠΟΕ-ΔΟΥ και πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου Μελλισοχωρίου.

Θωμά Αικατερίνη

Γεννήθηκε και κατοικεί στον Παλαμά. Είναι 30 ετών. Επάγγελμα Πολιτικός Μηχανικός.

Κακαράτζας Γρηγόριος

Γεννήθηκε στη Μαραθέα. Εμπορικός αντιπρόσωπος, διετέλεσε αντινομάρχης, ετών 45.

Κόκκαλη - Κουβέλη Γεωργία

Πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Προϊσταμένη του τμήματος Διεύθυνσης Συγκοινωνιών Ν.Α Καρδίτσας.

Κουκουλέτσος Θωμάς

Γεννήθηκε στο Ξυνονέρι Καρδίτσας, το 1952, απόστρατος της Ελληνικής Αστυνομίας. Πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης. Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Μητρόπολης
Κωνσταντέλλος Αντώνιος

Γεννήθηκε στον Βλοχό και κατοικεί στον Παλαμά Καρδίτσας. Βιολόγος. Διετέλεσε Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Παλαμά, ειδικός Σύμβουλος Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Είναι Σύμβουλος στην ΤΕΔΚ, Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Παλαμά, μέλος της τεχνικής επιτροπής του προγράμματος Θησέας.
Λέμας Ευάγγελος

Γεννήθηκε στην Καρδίτσα το 1957, Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιά και ασκεί το επάγγελμα του Οικονομολόγου. Διετέλεσε μέλος του ΔΣ του ΕΒΕ Καρδίτσας, Πρόεδρος του Επαγγελματικού τμήματος, Δημοτικός Σύμβουλος, Αντιδήμαρχος Καρδίτσας και μέλος του ΔΣ του ΤΕΜΠΜΕ.

Μίχος Γιώργος

Γεννήθηκε το 1982 στο Μουζάκι Καρδίτσας. Πτυχιούχος του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Χαλκίδας, σχολή Αυτοματισμού. Ελεύθερος επαγγελματίας.

Μπακρατσάς Αθανάσιος

Γεννήθηκε στο Μάρκο. Νομικός των πανεπιστημίων Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Υποθηκοφύλακας στον Παλαμά Καρδίτσας. Διετέλεσε πρόεδρος στην κοινότητα Μάρκου, Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Παλαμά και Πρόεδρος της Ένωσης Πολιτιστικών Συλλόγων
Νούσιος Κωνσταντίνος

Γεννήθηκε στην Λάρισα το 1975 και κατοικεί στην Καρδίτσα. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και Νομικής του Πανεπιστημίου Lille 2, Με μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Πανεπιστήμιο Paris 2 Assas Γαλλίας. Ασκεί την δικηγορία στην Καρδίτσα.

Παπαδήμας Ηλίας

Γεννήθηκε στο Ανθηρό Αργιθέας το 1956. Πτυχιούχος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης και πτυχιούχος Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λαμίας. Εργάστηκε ως Εκπαιδευτικός. Υπηρετεί την τοπική αυτοδιοίκηση από το 1990 και ως δήμαρχος Αργιθέας από το 2002 έως το 2006. Διετέλεσε μέλος της ΤΕΔΚ και πρόεδρος των Συλλόγου Αργιθεατών Τρικάλων και μέλος του ΔΣ της Αναπτυξιακής Καρδίτσας

Ψαχούλας Ορέστης

Γεννήθηκε στο Μοσχολούρι Σοφάδων και είναι 47 ετών. Επιχειρηματίας. Πρόεδρος στην Ένωση Καταστηματαρχών Καρδίτσας, Μέλος του ΔΣ του ΕΒΕ Καρδίτσας, Μέλος του ΔΣ της Συνεταιριστικής Τράπεζας Καρδίτσας.

Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ: 138 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΒΟΛΒΗ

Με μια συμβολική κίνηση αποκέντρωσης, ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης και οι 138 υποψήφιοι δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι του συνδυασμού «Νέα αρχή. Μαζί για το αύριο», έβαλαν από την Αρέθουσα την αφετηρία για μια νέα αρχή στην περιοχή της Βόλβης.

Μετά τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του δήμου Αρέθουσας σε κεντρικό σημείο της Αρέθουσας, οι 138 υποψήφιοι του συνδυασμού «Νέα αρχή. Μαζί για το αύριο» με επικεφαλής τον Δημήτρη Γαλαμάτη, υπέγραψαν τη συμμετοχή τους στη νέα προσπάθεια για την ανάπτυξη της Βόλβης.

ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ

Στην ομιλία του, παρουσία πλήθους κόσμου, που γέμισε ασφυκτικά τους γύρω δρόμους ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης τόνισε ότι πρεσβεύει ένα σχέδιο καθαρό και ανοιχτό μπροστά στο λαό, για ισόρροπη ανάπτυξη σε όλους τους τομείς.

«Την προεκλογική περίοδο, ο «Καλλικράτης» αποτελεί για ορισμένους, ευκαιρία για παραπλάνηση», υπογράμμισε, «ώστε να κρύψουν από τους πολίτες την αληθινή τους φύση, λέγοντας κάτι στη μια περιοχή, για να το αρνούνται στην άλλη». Επισήμανε ωστόσο, ότι ο ίδιος θα παλέψει ώστε να ακούγεται μόνο η αλήθεια στους δημότες και όχι το χάϊδεμα των αυτιών κατά περίπτωση. «Έχουμε ευθύνες απέναντι στους συνδημότες μας και ιδιαίτερα απέναντι στους νέους ανθρώπους, που με τις πρακτικές αυτές αποστασιοποιούνται από τα κοινά και απαξιώνουν την πολιτική, ακόμα και στην τοπική της έκφραση», ανέφερε χαρακτηριστικά. Και συμπλήρωσε ότι το νέο μοντέλο διοίκησης απαιτεί νέες ιδέες, συγκροτημένη διοίκηση με γνώση, που μπορεί να βρει τους απαιτούμενους πόρους για να υλοποιήσει τις δράσεις του νέου δήμου.

H ταινία της Εβδομάδας: "THE AMERICAN"

Όταν μία αποστολή στη Σουηδία πάει στραβά, ο Jack (George Clooney), ένας επαγγελματίας εκτελεστής, θα καταφύγει στην κεντρική Ιταλία. Εκεί θα πρέπει να οργανώσει, χωρίς να τραβήξει την προσοχή των ντόπιων, τη επόμενη δουλειά που σκοπεύει να είναι και η τελευταία του. Από κυνηγός, όμως, τώρα έχει μετατραπεί σε κυνηγημένο, καθώς οι ανοιχτοί λογαριασμοί επιστρέφουν και απαιτούν ξεκαθάρισμα...
Η συνέχεια στο tainiomanhs.blogspot.com

Ο κ. Δρούτσας δεν ήξερε ότι εκλήθη ο πρεσβευτής της Τουρκίας στην Αθήνα κ. Χασάν Γκογκούς, στο υπουργείο Εξωτερικών..

Δείτε την απάντηση του ΥΠΕΞ κ. Δρούτσα σε ερωτήσεις τόσο του βουλευτή Ν.Δ κ. Ε. Στυλιανίδη, όσο και άλλων βουλευτών, σχετική με την μουσουλμανική μειονότητα της Κομοτηνής.

Η συζήτηση έγινε στις 12 Οκτ. 2010, στο πλαίσιο των εργασιών της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εξωτερικών και Αμύνης.
Ο κ. Δρούτσας ανέφερε επί λέξη : "Παρακολουθούμε στενά το θέμα, μόλις χθές με ενημέρωσαν, μόλις χθες υπήρξε πάλι μια συνάντηση, κάλεσαν νομίζω τον Γενικό πρόξενο ....."
Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει ο κύριος δίπλα στον υπουργό και τον ενημερώνει: "και τον Πρέσβη και τον Πρέσβη"
Ο κ. Δρούτσας δεν ήξερε ότι εκλήθη, ο πρεσβευτής της Τουρκίας στην Αθήνα κ. Χασάν Γκογκούς, στο υπουργείο Εξωτερικών όπου του έγινε προφορικό διάβημα διαμαρτυρίας για την ανάμειξη του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής στις επερχόμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. 
Ευτυχώς που παρακολουθούν ΠΟΛΥ στενά το θέμα... 

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_9493.html

Όταν η ΠΑΣΠ πέταγε σκουπίδια στην κόρη του Τατούλη

Διαβάζαμε ορισμένα στοιχεία από το βιογραφικό του Γιώργου Δέδε.

Κάπου εκεί αναφέρει μεταξύ άλλων :

"Στα φοιτητικά του χρόνια ανέπτυξε έντονη πολιτική
δράση στο χώρο της ΠΑΣΠ και αργότερα στο ΠΑΣΟΚ"

Καμία ένσταση ως εδώ και φυσικά είναι πολύ λογικό η
συνεπής πολιτική διαδρομή του Δέδε να περιλαμβάνει
και το χώρο της ΠΑΣΠ.

Πως τα φέρνει όμως η άτιμη η ζωή και ο Γ.Δέδες
κατεβαίνει στο ψηφοδέλτιο του Τατούλη ως αντιπεριφερειάρχης.

Το email που μας ήρθε την προηγούμενη εβδομάδα
αποκτά ιδιαίτερη αξία και γεννά ερωτήματα.

Περιείχε ένα κομμάτι από την εφημερίδα "Απογευματινή"
με ημερομηνία 24 Σεπτεμβρίου 2005.

Για να το δούμε λίγο :



Οι απόγονοι του "χώρου" του Γ.Δέδε μπουκάρουν στο ΟΠΑ και επιτίθενται
σε ό,τι βρίσκουν μπροστά τους και δεν είναι "δικό τους".

Εκείνη την περίοδο, η Χρισταλένη Τατούλη,
κόρη του Πέτρου, είναι φοιτήτρια στην ΑΣΟΕΕ.

Για να πάμε όμως λίγο παρακάτω στο ρεπορτάζ ...


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ :

Θύμα των τραμπούκων της ΠΑΣΠ στο Πανεπιστήμιο της ΑΣΟΕΕ την Πέμπτη
ήταν και η κόρη του υφυπουργού Πολιτισμού Πέτρου Τατούλη, Χρισταλένη,
εναντίον της οποίας εξαπέλυσαν επίθεση με σακούλες σκουπιδιών,
που τράβηξαν από τους κάδους του οικονομικού πανεπιστημίου.

Το "ανεπίσημο" ρεπορτάζ εκείνης της εποχής λέει ότι η Χρισταλένη
βρέθηκε μέσα στους κάδους της ΑΣΟΕΕ, αλλά εμείς
ας μείνουμε σε αυτό που έχει γραφτεί στην εφημερίδα.

Από τότε έχουν περάσει μόλις 5 χρόνια.

Είναι άξιον απορίας πως ο Τατούλης μετά από αυτό
δέχτηκε τη στήριξη του πασόκ.

Τόση πια είναι η αδημονία του για μια καρέκλα που τα σβήνει όλα,
ακόμα και τον κίνδυνο που διέτρεξε το ίδιο του το παιδί ;

Ο κύριος Δέδες, που είναι και του ... "χώρου", εκφράζει έμπρακτα
τη συγγνώμη του μπαίνοντας στο ψηφοδέλτιο του Πέτρου Τατούλη ;

Λοιπόν κύριοι,

όταν θέλετε να λέτε ότι κάνετε ρεπορτάζ, θα μιλάτε και θα γράφετε
με ντοκουμέντα, αλλιώς είστε για τα παραμύθια του Άντερσεν.

Εσείς που μας διαβάζετε, πείτε μας :

Είναι δυνατόν να πάτε και να ψηφίσετε αυτόν τον αχταρμά ;

Αλλά είπαμε ...

Εκεί που ξεκινάει η καρέκλα, σταματάει η λογική.

korinthix.blogspot.com

Ενοχλημένος ο Αρχιεπίσκοπος με Παπανδρέου και Διαμαντοπούλου!

Την έντονη αντίδραση της Ιεραρχίας έχουν προκαλέσει προτάσεις που επεξεργάζεται επιτροπή του υπουργείου Παιδείας για την κατάργηση της υποχρεωτικής διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Λύκειο και η μετατροπή του σε μάθημα επιλογής.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Το Βήμα, το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένως στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο από ιεράρχες, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές αλλά και ενώσεις θεολόγων.

Σε επιστολή του προς την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ο κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Μιχαήλ Τρίτος ανέφερε ότι αυτή η πρόταση «σημαίνει πλήρη περιφρόνηση του μαθήματος και ουσιαστική κατάργησή του».

Οι αντιδράσεις αυτές προήλθαν μετά από δημοσιεύματα σχετικά με τις αλλαγές που δρομολογεί το υπουργείο Παιδείας στην εκπαίδευση. Εντάθηκαν όταν διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρξε αντίδραση του υπουργείου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Αρχιεπίσκοπος -όπως επισημαίνουν στενοί συνεργάτες του- είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος από τις προτάσεις της επιτροπής και τονίζουν ότι εάν αυτές υιοθετηθούν τότε η απάντηση της Ιεραρχίας θα είναι δυναμική και «θα διατυπωθεί σε όλους τους τόνους».

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των υποψήφιων Περιφερειακών Συμβούλων του συνδυασμού «Περιφερειακή Αναγέννηση» στον Έβρο

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των υποψήφιων Περιφερειακών Συμβούλων του συνδυασμού «Περιφερειακή Αναγέννηση» στον Έβρο.
Ο Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς έκανε την παρακάτω δήλωση, για την ανακοίνωση των ονομάτων του συνδυασμού στον Έβρο:

«Το μέλλον του τόπου μας πρέπει να είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας. Δημιούργημα σκληρής δουλειάς και πολλών ανθρώπων. Πρέπει να είναι επίτευγμα της σύνθεσης ιδεών και της συνεργασίας των δημιουργικών δυνάμεων του ακριτικού νομού μας.

Σήμερα, ο ανεξάρτητος συνδυασμός μας, «Περιφερειακή Αναγέννηση», με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Γιώργο Παυλίδη, παρουσιάζει στις Εβρίτισσες και στους Εβρίτες, αυτή ακριβώς τη δημιουργική σύνθεση, ένα ψηφοδέλτιο δουλειάς και όχι εντυπώσεων.

Δεκαοχτώ συμπατριώτες μας που βιώνουν καθημερινά τα προβλήματα του τόπου μας και αγωνιούν για το μέλλον του, άνθρωποι που νοιάζονται και επιθυμούν να συμβάλλουν δημιουργικά με τις γνώσεις και τη διάθεσή τους στο νέο θεσμό της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης...»

Απαρτίζουν ένα ψηφοδέλτιο δουλειάς για την περιφερειακή ενότητα Έβρου, που περιλαμβάνει ανθρώπους απ’ όλους τους πολιτικούς και κοινωνικούς χώρους.

Πολίτες διαφορετικών ηλικιών, που θέλουν να δουλέψουν για τον τόπο μας και οι οποίοι εκπροσωπούν το χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης, της επιστήμης, του συνδικαλισμού, του εθελοντισμού, του αθλητισμού, της νεολαίας και των παλιννοστούντων.
Το ψηφοδέλτιο που δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα είναι ψηφοδέλτιο ελπίδας και Αναγέννησης. Για την Αυτοδιοίκηση, για τον τόπο μας».

Οι υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της «Περιφερειακής Αναγέννησης» στον Έβρο:

ΓΑΛΑΖΟΥΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Αποστόλου – Τελωνειακός, Νομαρχιακός Σύμβουλος Έβρου
ΓΚΑΚΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Κων/νου - Οικονομολόγος
ΓΚΑΜΠΑΕΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Γεωργίου – Ελεύθερος Επαγγελματίας, Ηλεκτρονικός
ΔΑΡΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Σπύρου – Δημοτικός Σύμβουλος Τυχερού, Πρόεδρος Πολυκέντρου, μέλος ΔΣ Δικτύου Νέων Ελλάδας
ΔΕΛΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Μόσχου – Κτηνίατρος, Νομαρχιακός Σύμβουλος Έβρου
ΔΗΜΟΥΔΗ – ΤΖΑΤΖΑΪΡΗ ΕΛΕΝΗ του Κων/νου – Εκπαιδευτικός, Νομαρχιακή Σύμβουλος Έβρου
ΚΑΒΑΡΑΤΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ του Ιωάννη – Υπάλληλος ΥΠΑ, πτυχιούχος Νομικής Σχολής ΔΠΘ, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ
ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Χρήστου - Δικηγόρος
ΚΑΡΑΚΗ – ΤΣΙΑΚΙΡΗ ΠΑΓΩΝΑ του Λεμονή - Μαία
ΚΑΡΑΦΕΪΖΗ ΒΑΪΑ του Χρήστου – Εκπαιδευτικός
ΚΑΡΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Αθανασίου – Ιατρός καρδιολόγος
ΚΙΟΡΟΓΛΑΝΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ του Ιωάννη – Μεταφράστρια - Διερμηνέας
ΚΟΥΚΟΥΖΙΚΑΣ ΖΗΣΗΣ του Συμεών – Ιδιωτικός Υπάλληλος
ΛΗΜΝΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Κων/νου - Εκπαιδευτικός
ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Σκαρλάτου – Εκπαιδευτικός, Νομαρχιακός Σύμβουλος Έβρου
ΠΑΠΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΕΥΡΥΔΙΚΗ (ΒΙΚΥ) του Ελευθερίου – Γεωπόνος Δ/νσης Γεωργίας Ορεστιάδας
ΠΑΠΑΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του Αποστόλου – τέως Δήμαρχος Διδυμοτείχου, Δημοτικός σύμβουλος
ΣΤΡΑΝΤΖΕΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του Αλεξάνδρου – Δήμαρχος Κυπρίνου

Ο Σαμαράς ολοκλήρωσε το Μουσείο, ο Παπανδρέου έφερε τα ΜΑΤ

Έντονη ήταν η αντίδραση της ΝΔ για τις αναφορές του πρωθυπουργού στη θητεία του Αντώνη Σαμαρά στο υπουργείο Πολιτισμού.

«Την υπογραφή του Αντώνη Σαμαρά φέρει η ολοκλήρωση και παράδοση του Μουσείου της Ακρόπολης, έργου παγκόσμιας εμβέλειας» τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου Πάνος Παναγιωτόπουλος.

Όπως τόνισε ο κ. Παναγιωτόπουλος ο κ. Σαμαράς παράλληλα διευθέτησε, με τη γνωστή τροπολογία, και το ευαίσθητο θέμα των συμβασιούχων. Τροπολογία, της οποίας την επέκταση ζητούν και οι ίδιοι οι συμβασιούχοι, σήμερα.

«Από τη μια, λοιπόν, έχουμε το Μουσείο της Ακρόπολης με τη σφραγίδα Σαμαρά και από την άλλη τη χαώδη κατάσταση με τα ΜΑΤ και τα δακρυγόνα στον Ιερό Βράχο με τη σφραγίδα Παπανδρέου, που εκθέτει τη χώρα μας διεθνώς. Ο λαός μας έχει βγάλει, ήδη, τα συμπεράσματά του» κατέληξε ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Μπράβο Μανωλιό! Άλλη μια εκδούλευση = άλλος ένας σύμμαχος;

Φυσικά θα έχετε διαβάσει την είδηση ότι χθες συνελήφθη για διακίνηση παιδικής πορνογραφίας η 47 χρονη (!! πόση ανωμαλία υπάρχει στον κόσμο ρε γαμώτο!!) σύζυγος του συνεργάτη της Λ. Κατσέλη, Πάνου Καλογήρου, οπότε δεν χρειάζεται να αναπαράγουμε την είδηση.

Η Λ. Κατσέλη έβγαλε ανακοίνωση που λέει ότι δεν είναι πλέον συνεργάτης της... Δεκτό!!! Αλλά δεν μας λέει από πότε και γιατί δεν είναι πλέον συνεργάτης της...

Γιατί άλλο να μην είναι συνεργάτης της εδώ και 6-8 μήνες και άλλο να μην είναι εδώ και 15-20 μέρες;

Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι κάποιος από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος η οποία κάνει τις έρευνες για τέτοια εγκλήματα την ειδοποίησε έγκαιρα να τον απομακρύνει για να μην έχουμε τον τίτλο:

ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΥΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ

Άρα σ αυτή την περίπτωση μήπως τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν στο Μανωλιό που το σφύριξε στη Λούκα και κέρδισε άλλον ένα σύμμαχο στην προσπάθεια να διατηρήσει τη θέση του;

Σημειωτέον ότι ο Μανωλιός είναι από τους ελάχιστους προϊσταμένους σε κρατική υπηρεσία που μένει στη θέση του μετά από ένα χρόνο ΠΑΣΟΚ...

Λογικό αφού βρήκε στο άψε-σβήσε τον naxios που κατήγγειλε ένα καραμπινάτο σκάνδαλο (παρεμπιπτόντως η υπόθεση του Λιμενικού Ταμείου Πάρου επί δημαρχίας Ραγκούση-Νταλάρα βρίσκεται ακόμα στο συρτάρι του εισαγγελέα Σύρρου...) και στήθηκε γύρω του ένα σκηνικό εκβιασμού, ενώ "δεν μπορεί" να βρει όλους τους αναρχομαλάκες που ξεφτυλίζουν κάθε μέρα ότι κινείται...

Μήπως λοιπόν πρέπει να πούμε:
Μπράβο Μανωλιό! Άλλη μια εκδούλευση = άλλος ένας σύμμαχος
;

Κάτι τρέχει με Ξυνίδη

http://s.enet.gr/resources/2010-01/3-6-thumb-large.jpgΧάθηκε από προσώπου γης ο μέχρι τον ανασχηματισμό κραταιός γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Σωκράτης Ξυνίδης.

Μετά την πρωτοφανή αποτυχία του να συμμαζέψει τον κομματικό μηχανισμό και την … μετάθεσή του στη Θεσσαλονίκη ως αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης χωρίς αρμοδιότητες, τώρα θα έλθει αντιμέτωπος με ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα.

Ο αδελφός του Θανάσης Ξυνίδης , έχει καταθέσει στις 25/9/2008 στον εισαγγελέα για την υπόθεση του Βατοπεδίου ότι «η αναγνώριση των δικαιωμάτων της Μονής Βατοπεδίου είχε ήδη συντελεστεί» [από τις αποφάσεις και μεταβιβάσεις της περιόδου 1999-2003] και πως «οι κινητοποιήσεις μας είχαν ως αποτέλεσμα την επίτευξη της μη παράδοσης των διεκδικουμένων εκτάσεων στην περιοχή μας στη Μονή, αλλά την ανταλλαγή τους με άλλες δημόσιες εκτάσεις σε διάφορες περιοχές της χώρας»!

Η κατάθεση αυτή του αδελφού Ξυνίδη «αλιεύτηκε» από Νεοδημοκράτες και διακινείται επίσημα πλέον από τη Ρηγίλλης.

Ι. Βρούτσης για το νέο ΠΔ για τον ΟΜΕΔ

«Μέσα σε δέκα ημέρες, η Υπουργός Εργασίας, φέρνει καινούργιο Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τη διαδικασία Μεσολάβησης Διαιτησίας και Λειτουργίας του ΟΜΕΔ, ριζικά διαφοροποιημένο από το πρώτο, ενδεικτικό της προχειρότητας και των πειραματισμών του Υπουργείου.

Είναι προφανές, ότι η κυβέρνηση αποδεικνύεται ανέτοιμη. Η πρωτοβουλία της αυτή φανερώνει σύγχυση. Και συγκεντρώνει τις αντιδράσεις σχεδόν του συνόλου των κοινωνικών εταιρών.

Με τον τρόπο αυτό δυναμιτίζει το κλίμα στην αγορά εργασίας, προκαλεί αναστάτωση στις επιχειρήσεις και βλάπτει την οικονομία.

Η Νέα Δημοκρατία καλεί την κυβέρνηση να επιδείξει υπευθυνότητα και σοβαρότητα.

Να αξιοποιήσει τις προτάσεις των κοινωνικών εταίρων και να παρουσιάσει μια συγκεκριμένη, ολοκληρωμένη και ισορροπημένη πρόταση.

Κυρίως, όμως, -όπως έχουμε τονίσει από την πρώτη στιγμή- να φέρει το θέμα στη Βουλή.

Να ενημερώσει τα πολιτικά κόμματα.

Μια τόσο σημαντική θεσμική αλλαγή, δεν μπορεί να εξελίσσεται εκτός Βουλής.

Είναι ζήτημα Δημοκρατικής Τάξης.

Επιτέλους, το Μνημόνιο δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί άλλοθι για την παράκαμψη του κοινοβουλευτικού διαλόγου».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης συνεχίζει τις επισκέψεις του στους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης». Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:
  • Σήμερα Παρασκευή 15/10 στις 7.30 το απόγευμα, συνοδευόμενος από την υποψήφια Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας Σοφία Μαυρίδου και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί την Κατερίνη και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Κατερίνης (Eκάβη). Στις 18.00 θα παραβρεθεί στα εγκαίνια του νέου κτιρίου του ΤΕΕ/ΤΚΜ.
  • Την Κυριακή 17/10 στις 11 το πρωί, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Χρήστο Γκουντενούδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Κιλκίς και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Συνεδριακό Κέντρο (Δημαρχείο). Στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί τα Κουφάλια και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Κουφαλίων «Κ. Καζάκος».
  • Την Δευτέρα 18/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί τον Πολύγυρο και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Δημοτικό Θέατρο. Στις 8.30 το βράδυ, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση αθλητικών σωματείων στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου). Στις 13.30, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας θα παραστεί στην τελετή εγκαινίων του νέου δημαρχιακού κτιρίου που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης .
  • Την Τρίτη 19/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση εργαζομένων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).
  • Την Τετάρτη 20/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Θεόδωρο Θεοδωρίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί την Έδεσσα και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον κινηματογράφο «Αλέξανδρος».
  • Την Πέμπτη 21/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Δήμο Βόλβης και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον Σταυρό, στο κέντρο «Λιμάνι». Στις 8.30 το βράδυ, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση αγροτών στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).

ANAKOINΩΣΗ ΝΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»

Την συμμετοχή οκτώ νέων υποψηφίων Περιφερειακών Συμβούλων στο ψηφοδέλτιο του νομού Θεσσαλονίκης της παράταξης «Δύναμη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» ανακοίνωσε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Οι υποψήφιοι Περιφερεικαοί Σύμβουλοι είναι οι εξής:

  • Θεοδωράκη Έφη του Χαρισίου, γεννημένη το 1965, διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και παρουσιάστρια της εκπομπής «Κτίζω, Ανακαινίζω, Τέχνη και Πολιτισμός» στην δημοτική τηλεόραση Θεσσαλονίκης, έγγαμη μητέρα δύο παιδιών.
  • Κοζακίδης Γεώργιος του Θεοδώρου, γεννημένος το 1965, δημοτικός υπάλληλος έγγαμος, πατέρας δύο παιδιών.
  • Λυρατζή Μαγδαληνή του Ζήση, γεννημένη το 1976, ιδιωτική υπάλληλος, έγγαμη, μητέρα τριών παιδιών.
  • Μαζοκοπάκη Αικατερίνη του Γεωργίου, γεννημένη το 1969, υπάλληλος της αντιδημαρχίας Πολιτισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, μητέρα ενός 5χρονου αγοριού.
  • Νικολαΐδου Δανάη – Χαρούλα του Κωνσταντίνου, γεννημένη το 1983, υπάλληλος της Ένωσης Γεωργικών Συνεταιρισμών Θεσσαλονίκης, έγγαμη.
  • Παραλίκα – Κωνσταντινίδου Χριστίνα του Γεωργίου, γεννημένη το 1982, εκπαιδευτικός, άγαμη.
  • Τσακούμη Χριστίνα του Κωνσταντίνου, γεννημένη το 1947, συνταξιούχος του δημοσίου, πρώην νομαρχιακή σύμβουλος, έγγαμη μητέρα δύο παιδιών.
  • Φεζούδης Κωνσταντίνος του Αθανασίου, γεννημένος το 1961 ασφαλιστής, έγγαμος πατέρας δύο παιδιών.

Β. Μιχαλολιάκος: Πανικόβλητος ο Μίχας τα φορτώνει όλα στον Φασούλα... λες και δεν ήταν 8 χρόνια Νομάρχης...

Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα o υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τις τελευταίες μέρες αυτά που ακούμε και βλέπουμε να συμβαίνουν, προσβάλουν την νοημοσύνη όλων των Πειραιωτών και δείχνουν με τον πιο γλαφυρό τρόπο τον πανικό που επικρατεί στην παράταξη του κ. Μίχα.

Από τη μία προσπαθούν να μας πείσουν, κρίνοντας ότι ο νυν Δήμαρχος δεν εξυπηρετεί πλέον τα συμφέροντα τους, ότι αυτός είναι η μοναδική αιτία για να δεινά της πόλης μας και να φορτώσουν αποκλειστικά τις ευθύνες σε ένα δημόσιο άνδρα που είχε μια αθλητική ζωή πρότυπο για τη νέα γενιά και πρόσφερε τόσες χαρές ως αθλητής στον Πειραιά, τον Ολυμπιακό και την Ελλάδα. Επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να αποκρύψουν τις δικές τους βαρύτατες ευθύνες. Ευθύνες οι οποίες ανήκουν κυρίως στον απερχόμενο Νομάρχη Πειραιά επί μια 8ετία κ. Μίχα, ο οποίος όχι μόνο δεν βοήθησε στην επίλυση των προβλημάτων της πόλης αλλά με τη συνειδητή απραξία του όπως αποδεικνύεται στόχευε στην υπονόμευση του Δήμου Πειραιά διογκώνοντας έτσι τα προβλήματα για τον πειραϊκό λαό.

Από την άλλη επιστρατεύουν κυβερνητικά στελέχη, όπως είναι ο κ. Ανωμερίτης σε προεκλογικού τύπου ανακοινώσεις για το λιμάνι του Πειραιά παραπέμποντας σε τακτικές άλλων εποχών. Ακόμα όμως και από αυτές τις εξαγγελίες, απουσιάζει το σημαντικότερο. Τα ανταποδοτικά οφέλη που θα πρέπει να καταβάλλει ο ΟΛΠ στην πόλη του Πειραιά και τους κατοίκους της από την επένδυση της Cosco και όχι μόνο. Το περιβάλλον και η ποιότητα ζωής στον Πειραιά καθημερινά επιβαρύνεται και ουδείς από την παράταξη του κ.Μίχα φαίνεται ότι ασχολείται.

Οι κάτοικοι του Πειραιά βαρέθηκαν να παίζονται μικροκομματικά παιχνίδια στην πλάτη τους. Η πόλη του Πειραιά δεν έχει ανάγκη από σωτήρες, έχει ανάγκη από ανθρώπους με όραμα και σχέδιο που θα διεκδικήσουν με αποφασιστικότητα αυτά που ανήκουν στον Πειραιά και τους πολίτες του».

Ο πράσινος ήλιος του ΠΑΣΟΚ