19 Οκτωβρίου 2010

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤON ΠΟΛΥΓΥΡΟ: «Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ “ΜΑΓΑΖΙ ΓΩΝΙΑ”»

Στο Δημοτικό Θέατρο Πολυγύρου μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο βουλευτής Χαλκιδικής της ΝΔ Γιώργος Βαγιωνάς, ο Νομάρχης Χαλκιδικής Αστέριος Ζωγράφος, ο πρώην βουλευτής Χαλκιδικής της ΝΔ Βασίλης Πάππας, ο Δήμαρχος Πολυγύρου Θωμάς Καπλάνης καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης χαρακτήρισε τη Χαλκιδική «μαγαζί γωνία» και επισήμανε ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας. «Έχω τονίσει, πως απόλυτη προτεραιότητα μας είναι η χάραξη μιας συγκεκριμένης περιφερειακής στρατηγικής για τον τουρισμό και την προώθηση όλων των εναλλακτικών του μορφών, με τη συμμετοχή όλων των φορέων που ασχολούνται με το εθνικό αυτό κεφάλαιο που διαθέτει η Πατρίδα μας».

Έσπευσε ωστόσο να ξεκαθαρίσει πως ο αγροτικός κόσμος δεν πρόκειται να μείνει έξω από το ενδιαφέρον της νέας αιρετής Περιφέρειας. «Και αυτό είναι ρητή μου δέσμευση» τόνισε. «Είναι χρέος μας, ιδιαίτερα σ’αυτές τις κρίσιμες ώρες, να σταθούμε κοντά στον Έλληνα αγρότη, να πιέσουμε ώστε να σταματήσει η απαξίωση των αγροτικών μας προϊόντων και να εξασφαλιστεί η αρτιότερη δυνατή προώθηση τους στις αγορές του εξωτερικού» πρόσθεσε.

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο κ. Ψωμιάδης τόνισε πως το μεγάλο στοίχημα που καλείται να κερδίσει είναι η ισόρροπη και ισότιμη ανάπτυξη Βόρειας και Νότιας Χαλκιδικής. «Έχουμε στα χέρια μας ανεκμετάλλευτο φυσικό πλούτο, πανέμορφα μέρη, τον Πολύγυρο, την Αρναία, την Ιερισσό, τα Στάγειρα, το σπήλαιο των Πετραλώνων, το πανέμορφο δάσος του Ταξιάρχη, τον Άγιο Πρόδρομο τους καταρράκτες της Βαρβάρας, έναν κρυμμένο θησαυρό». Όπως σχολίασε: «Χαλκιδική είναι η θάλασσα αλλά δεν είναι μόνο η θάλασσα».

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, Γιάννης Γιώργος, τόνισε την ανάγκη ανάδειξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Χαλκιδικής, ειδικότερα ως πρότυπο περιοχής της πατρίδας μας στο εγχώριο οικονομικό προϊόν, στην παραγωγικότητα, στην απασχόληση, στο περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής. Επίσης αναφέρθηκε στα μεγάλα «έργα πνοής» που θα καταστήσουν τον Πολύγυρο «ισχυρό διοικητικό και εμπορικό κέντρο, όπως αρμόζει σε κάθε πρωτεύουσα Νομού». Μάλιστα έκανε ειδική αναφορά στην Επαρχιακή Οδό Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου, στον βιολογικό καθαρισμό, στην ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού του Πολυγύρου, στο φράγμα Ολυνθίου και στην ανάδειξη και προβολή του Χολομώντα.

Στη συνέχεια ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, μίλησε σε συγκέντρωση αθλητικών σωματείων στο ξενοδοχείο Grand Hotel.

Ο κ. Ψωμιάδης αναφέρθηκε στο έργο που επιτελούν τα αθλητικά σωματεία, που γίνεται, όπως είπε, «με περιορισμένους οικονομικούς πόρους, αλλά με πολύ μεράκι, φιλότιμο και αγάπη».

Κάνοντας έναν απολογισμό των αθλητικών έργων που υλοποίησε στα 8 χρόνια που διοικεί τη Νομαρχία, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας τόνισε ότι «μέσα από συνεχή διεκδίκηση, πετύχαμε να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα κονδύλια και να «στολίσουμε» το Νομό μας με πάνω από 300 έργα».

Μεταξύ άλλων έκανε ειδική αναφορά σε ανθρώπους του αθλητισμού που συμμετέχουν στο «ψηφοδέλτιο νίκης» όπως το χαρακτήρισε. «Και πρώτα ο Νιόνιος. Ο Διονύσης κατέθεσεπερίσσευμα ψυχής όλα αυτά τα χρόνια, γιατί του αρέσει, γιατί γουστάρει, γιατί αγαπάει τον αθλητισμό. Για αυτό συνεχίζει δίπλα μου, γιατί ο Διονύσης παίρνει ζωή από τον αθλητισμό και κυρίως από το αγαπημένο του παιδί το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Κοντά του, μια μεγάλη δόξα του ελληνικού ποδοσφαίρου ο Ντίνος Κούης αλλά και ο Μίμης Φωτόπουλος».

«Στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου», συνέχισε, «η ομάδα ενισχύεται με τη συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο της νίκης και άλλων προσωπικοτήτων που προέρχονται από τη μεγάλη αθλητική οικογένεια όπως, του Χρήστου Τερζανίδη, του Λάκη Παπαϊωάννου, του Γιώργου Ραμπότα, του Θεόδωρου Ιγνατιάδη, του Στέφανου Στεφανίδη, του Βασίλη Ανατολίτη και της Τάνιας Κυριακίδου, παλιάς πρωταθλήτριας της δισκοβολίας, που υπηρετούν επί δεκαετίες με ευσυνειδησία το εθνικό αυτό κεφάλαιο της χώρας μας που ονομάζεται αθλητισμός».

Από την πλευρά του ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας επισήμανε ότι «στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ακόμη καλύτερες συνθήκες, προκειμένου να προσελκύσουμε περισσότερα άτομα κοντά στον αθλητισμό και να δώσουμε διέξοδο στα νέα παιδιά, κρατώντας τα μακριά από τις μάστιγες της εποχής μας».

Το ΠΑΣΟΚ "μαγείρευε", η Ν.Δ πήρε την "πατάτα" και τώρα την καλούν να πληρώσει....

Είχαμε γράψει ΕΔΩ και ΕΔΩ για το πώς το ΠΑΣΟΚ από το 1997-2004 μαγείρευε τα χρέη και το έλλειμμα.Δείτε τώρα τι είχε συμβεί και τι διαπίστωσαν το 2005:

http://olympiada.files.wordpress.com/2010/10/pasokxrei.jpg

"The issue of hospitals liabilities started to be discussed in 2005, when it became apparent that considerable amounts related to past expenditures of hospitals (€ 1.3 bn), for the years 2002 to 2004, had in fact never been recorded" (REPORT ON GREEK GOVERNMENT DEFICIT AND DEBT STATISTICS EUROPEAN COMMISSION – JANUARY 2010)

"Το θέματου παθητικού των νοσοκομείων άρχισε να συζητείται το 2005, όταν έγινε σαφές-ξεκάθαρο ότι σημαντικά ποσά σχετιζόμενα με παρελθόντα έξοδα των νοσοκομείων (1.3 δις €), για τα έτη 2002 ως 2004, δεν είχαν ποτέ καταγραφεί"

Το ΠΑΣΟΚ μαγείρευε..

Η Ν.Δ πήρε την καυτή πατάτα του ΠΑΣΟΚ, την έφαγε και τώρα καλείται από το ΠΑΣΟΚ, να πληρώσει και το λογαριασμό.

Είναι αυτό που λένε και κερατάς και δαρμένος ή..

Άλλος "χαβάει" και άλλος πληρώνει...

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_4208.html

Θα κάνουμε... θα ράνουμε...

Τι ανοησίες είναι αυτές που λένε πάλι από την χούντα του ΠΑΣΟΚ; Είναι λέει σε "συνεννόηση" με την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων για να βγάλουν στο διαδίκτυο λίστες με εισοδήματα φορολογούμενων!!! Ρε... πλάκα μας κάνετε; Είναι δυνατόν να σας αφήσει η ΑΠΠΔ να βγάλετε φόρα κάρτα ονόματα φορολογούμενων με τα εισοδήματά τους;

Η συνέχεια στο vaspersview.blogspot.com

Ν. Νικολόπουλος: «Κυβέρνηση δίχως έλεος!»

Προκλητική πολιτική και κοινωνική αναλγησία χωρίς προηγούμενο, καταλογίζει στην Κυβέρνηση ο Βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος για το αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει φαρμακοποιοί και ασφαλισμένοι από τις υπέρογκες οφειλές του Δημοσίου.

Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου και στην Αχαΐα, όπου οι χρεωμένοι φαρμακοποιοί καταρρέουν. Φαρμακεία απειλούνται με χρεοκοπία και λουκέτα, λόγω του αβάστακτου δανεισμού και οι φαρμακοποιοί καταφεύγουν στην εκβιαστική τακτική να μην πωλούν φάρμακα αν δεν εξοφληθούν. Αποτέλεσμα, είναι να ταλαιπωρούνται και οι ασφαλισμένοι που εκ των πραγμάτων αναγκάζονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τα φάρμακα που χρειάζονται για να βρεθούν τελικά εκείνοι στη δύσκολη θέση των φαρμακοποιών να ζητούν τα χρήματά τους από το Δημόσιο!

«Δεν είναι τρόπος αυτός για ένα Κράτος να αποφύγει την χρεοκοπία, εν προκειμένω μη πληρώνοντας τις οφειλές του προς τους φαρμακοποιούς. Είναι βέβαιον ότι έτσι θα χρεοκοπήσει η αγορά ενόσω οι πολίτες ήδη είναι ακάλυπτοι από στοιχειώδεις φροντίδες και υπηρεσίες.. Εκτός από την αναλγησία, σε αυτή την Κυβέρνηση περισσεύει και η ανοησία!!», δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος παρατηρώντας ότι η Κυβέρνηση είναι ανίκανη ή δεν θέλει να δώσει λύση, ούτε εξοφλώντας τους φαρμακοποιούς σταδιακά, έστω και με καθυστέρηση.

«Τους κυνηγούν επιταγές για τις προμήθειές τους και ήταν αναμενόμενο ότι θα κατέφευγαν σε εκβιαστική τακτική που όμως πληρώνουν οι ασφαλισμένοι. Αν δεν δώσει λύση η Κυβέρνηση, θα επέλθει μεγαλύτερο ρήγμα στην κοινωνική συνοχή που δεν θα διορθωθεί με κυβερνητικές γονυκλισίες στην τρόικα. Ζητείται λύση εδώ και τώρα», τόνισε ο Βουλευτής ο οποίος κατέθεσε Ερώτηση προς τους Υπουργούς Εργασίας, Οικονομικών και Υγείας, οι οποίοι ρωτώνται πώς και πότε θα δώσουν λύση.

http://nikosnikolopoulos.gr/kivernisi.dihos.eleos

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης συνεχίζει τις επισκέψεις του στους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».

Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

  • Σήμερα Τρίτη 19/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση εργαζομένων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα καθώς και σε επιστημονικούς φορείς του Νομού μας στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).
  • Την Τετάρτη 20/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Θεόδωρο Θεοδωρίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί την Έδεσσα και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον κινηματογράφο «Αλέξανδρος». Στις 10 το πρωί της ίδιας ημέρας, θα παραστεί στη δοξολογία για τον εορτασμό της Ημέρας της Αστυνομίας και του Προστάτου του Σώματος Αγίου Αρτεμίου. Στις 11.00 θα εγκαινιάσει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Τριανδρίας (οδός Γυμναστηρίου 2Α –δίπλα στο Γυμνάσιο Τριανδρίας). Στις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Άρνισσα.
  • Την Πέμπτη 21/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Δήμο Βόλβης και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον Σταυρό, στο κέντρο «Λιμάνι». Στις 8.30 το βράδυ, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση αγροτών στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).

Η μεγάλη διήμερη μάχη και η απελευθέρωση των Γιαννιτσών (19 - 20 Οκτωβρίου 1912)

Μετά την μεγάλη νίκη του Ελληνικού στρατού στο Σαραντάπορο και την απελευθέρωση των Σερβίων, της Κοζάνης και της Κατερίνης το σύνολο των Ελληνικών μεραρχιών (ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV, V, VI, VII) κινούνταν προς τα Γιαννιτσά με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη. Ο Τουρκικός στρατός βρισκόταν σε συνεχή υποχώρηση, ενώ το ηθικό του ήταν στο κατώτατο όριο λόγω των συνεχών ηττών και του υπερδιπλάσιου εχθρού που προήλαυνε νικηφόρα.

Η συνέχεια στο istorikathemata.com

Σε χώρο ξενάγησης μετατρέπεται, από τις 21 Νοεμβρίου, η αίθουσα που έγινε η «Δίκη της Νυρεμβέργης»

http://static.doldigital.net/webstatic/426C851EC83888168DB82708ABA82CF9.jpgΗ δικαστική αίθουσα, όπου έγινε μετά το τέλος του Β' Παγκόσμιου πολέμου η «Δίκη της Νυρεμβέργης» Ναζί εγκληματιών πολέμου θα λειτουργεί από τις 21 Νοεμβρίου και μετά ως Μουσείο και ως χώρος ξενάγησης.

Πρόκειται για την περίφημη «δικαστική αίθουσα 600», η οποία ανήκει στο Δημοτικό Μέγαρο στη Νυρεμβέργη.

Εκεί το Ναζιστικό κόμμα πραγματοποιούσε δημόσιες πολυπληθείς συγκεντρώσεις καθ' όλη τη δεκαετία του 1930.

Ο δήμος της Νυρεμβέργης κατασκεύασε εκεί ένα Κέντρο διερμηνείας, όπου θα εξηγείται για το πώς αποφασίστηκε το διεθνές ποινικό δικαστήριο να στεγαστεί στη «δικαστική αίθουσα 600».

Από το 1945 έως το 1946 κάθισαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου οι Χέρμαν Γκέριγκ, Ρούντολφ Ες και Αλμπερτ Σπέερ.

Την 21η Νοεμβρίου, πρώτη ημέρα λειτουργίας του χώρου με τη νέα του ιδιότητα, θα μιλήσει εκεί ο επιζών Εισαγγελέας στη «Δίκη της Νυρεμβέργης», Μπέντζαμιν Φέρεντς.

Ομιλίες θα πραγματοποιήσουν επίσης ο επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας, Σεργκέι Λαβρόφ και ο Γερμανός ομόλογός του, Γκουΐντο Βεστερβέλε.

tovima.gr

"Η ιθαγένεια δεν είναι ατομικό δικαίωμα" Αυτό ειπώθηκε στη συνεδρίαση του ΣτΕ για την αίτηση ακυρότητας για το λαθρονόμο

Ευχαριστώ την εβδομαδιαία εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ που στο φύλλο της Κυριακής 17ης Οκτωβρίου 2010 (Διαβάστε τι έγραψε στο τέλος της ανάρτησης) elkosmos.gr με αποκλειστική ανταπόκριση της (elkosmos.gr) κάλυψε την επ' ακροατηρίω συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας της Αιτήσεως Ακυρώσεως κατά της μαζικής απόδοσης ιθαγένειας & συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές εκλογές (http://syntagmagr.blogspot.com/2010/08/blog-post.html)


Για τη διασφάλιση της συνταγματικής τάξης & των Ελλήνων πολιτών σας ενημερώνω, ότι κατέθεσα για λογαριασμό εντολέα Αίτηση Ακυρώσεως στο ΣτΕ την Παρασκευή 15.10.2010 & Αίτηση Αναστολής με Προσωρινή Διαταγή Αναστολής τη Δευτέρα 18.10.2010 με τις οποίες αιτούμεθα να ακυρωθεί & είτε να ανασταλεί είτε να διαταχθεί προσωρινή διαταγή αναστολής ειδικά για τη συμμετοχή αλλοδαπών στις Δημοτικές εκλογές εφόσον δεν έχει εκδοθεί απόφαση & ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ βάσει της νομολογίας του Γερμανικού, Γαλλικού & Αυστριακού Συνταγματικού Δικαστηρίου

SOS για Δικηγόρους & Πολίτες (Λήξη προθεσμιών Αιτήσεων Ακυρώσεων κανονιστικών διοικητικών πράξεων συμμετοχής αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές & ιθαγένειας)

- Για συμμετοχή αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές

Παρασκευή 22.10.2010 λήγει η προθεσμία κατάθεσης Αιτήσεως Ακυρώσεως της Υπουργικής Απόφασης υπ' αριθμόν 29982/31.05.2010 Παράταση προθεσμίας εγγραφής στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους των ομογενών & των νομίμως διαμενόντων υπηκόων τρίτων χωρών για την ανάδειξη των αιρετών οργάνων της πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης (ΦΕΚ Β' 754 που δημοσιεύτηκε στις 01.06.2010 & κυκλοφόρησε στις 09.06.2010)

- Για ιθαγένεια

Παρασκευή 12.11.2010 λήγει η προθεσμία κατάθεσης Αιτήσεως Ακυρώσεως της Υπουργικής Απόφασης υπ' αριθμόν 130181/39150/27.07.2010 Τροποποίηση διατάξεων της αριθμ. Φ. 130181/23198/10 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης "Καθορισμός δικαιολογητικών που πρέπει να συνοδεύουν τη δήλωση & αίτηση εγγραφής στο Δημοτολόγιο, λόγω γέννησης ή φοίτησης σε σχολείο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1Α του Ν. 3284/2004, όπως ισχύει" (ΦΕΚ Β' 562) (ΦΕΚ Β' 1336 που δημοσιεύτηκε στις 31.08.2010 & κυκλοφόρησε αυθημερόν)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUPW6xzCo_fvZZWaJjEt7soZlR4QwmwhMHtt0hvJUdj2itGzVnrJjxG_1o6tVsHokL2sh1RArS_7dM3ZhWVaCalXgXC6IJbe5FWBaO_FwEfwUZxDzHcSzjKDu_WSRBwg_ybTRNhWPfVVo/s1600/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82+%CE%9A%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE+17.10.2010.jpg



ellines-portal.blogspot.com

Ι. Βρούτσης για την κατάργηση από το ΠΑΣΟΚ του Εθνικού Ταμείου Κοινωνικής Συνοχής

«Η Φτώχια και οι Κοινωνικές Ανισότητες, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που περνά η χώρα μας, αποτελούν κεντρικά ζητήματα και απαιτούν λύσεις βιώσιμες και αποτελεσματικές.

Οι Δημογραφικές Αλλαγές, με επίδραση στην Απασχόληση και στις οικογενειακές δομές, οι αλλαγές στην Οργάνωση Εργασίας και τα υψηλά επίπεδα Ανεργίας, αποτελούν προκλήσεις που δημιουργούν νέους κινδύνους για την επέκταση της Φτώχιας και του Κοινωνικού Αποκλεισμού.

Η χώρα μας, εκτός από τις παραπάνω προκλήσεις, αντιμετωπίζει -τα πολλά τελευταία χρόνια- τη μειωμένη αποτελεσματικότητα των κοινωνικών δαπανών.

Έτσι, παρά το γεγονός, ότι οι κοινωνικές δαπάνες, ως ποσοστό του ΑΕΠ στην Ελλάδα, είναι σχεδόν ισοδύναμες με το μέσο ευρωπαϊκό επίπεδο, μόλις το 13% των ατόμων που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της Φτώχιας καταφέρνει να υπερβεί τη γραμμή της Φτώχιας μετά τις Κοινωνικές Μεταβιβάσεις (αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 38,5%).

Βασικός λόγος για την αναποτελεσματικότητα των κοινωνικών δαπανών, είναι το γεγονός ότι οι δαπάνες αυτές δεν στοχεύουν αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη, δημιουργούν αλληλοεπικαλύψεις που εντείνουν ακόμη περισσότερο το πρόβλημα και δεν υπάρχει ο αναγκαίος διυπουργικός συντονισμός.

Για την άμβλυνση των προβλημάτων αυτών, δημιουργήθηκε το Εθνικό Ταμείο Κοινωνικής Συνοχή (Ν.3631/2008). Με διυπουργική σύνθεση (Υπουργείο Οικονομίας, Υπουργείο Εργασίας, Υπουργείο Υγείας).

Στόχος του, η χρηματοδότηση και η προώθηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων στοχευμένης εισοδηματικής ενίσχυσης σε κατηγορίες δικαιούχων, βάσει συγκεκριμένων αντικειμενικών κριτηρίων.

Επειδή, οι λόγοι για τους οποίους δημιουργήθηκε το Ταμείο, όχι μόνο δεν εξέλιπαν, αλλά σήμερα έχουν αποκτήσει και επείγοντα χαρακτήρα.

Επειδή, η αποτελεσματικότητα των κοινωνικών μεταβιβάσεων, πρέπει να μπει σε υψηλή προτεραιότητα.

Επειδή, στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών καταργεί το ΕΤΑΚΣ, χωρίς να μεταβιβάζει τις κρίσιμες αρμοδιότητες του σε άλλο Φορέα, καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει τη διάταξη που αφορά στην κατάργηση του ΕΤΑΚΣ.

Όχι μόνο δεν πρέπει να το καταργήσει, αλλά αντίθετα να το ενεργοποιήσει και να το ενισχύσει.

Το ζήτημα του συντονισμού των δράσεων κοινωνικής προστασίας, η διαφανής και αποδοτική διαχείριση των διατιθέμενων πόρων, κυρίως όμως, η αποτελεσματικότητα των μέτρων κοινωνικής στήριξης, συνδέονται στενά με την ύπαρξη και λειτουργία του ΕΤΑΚΣ.

Η άμβλυνση των κοινωνικών επιπτώσεων του Μνημονίου, απαιτεί κοινωνικά αντίβαρα για τους ασθενέστερους συμπολίτες μας.

Η μείωση της Φτώχιας, ο περιορισμός των κοινωνικών ανισοτήτων και η διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, χαρακτηρίζουν την ποιότητα της Δημοκρατίας μας».

Κ. Αγοραστός: «Μέσα σε μόλις 4 ημέρες, ο κ. Παπατόλιας «ξέχασε» τον ΕΛΓΑ»

Αυτό επισημαίνει ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός σε δήλωσή του, στην οποία αναφέρει τα εξής:

«Την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης απαντώντας σε σχετική επερώτηση δήλωσε ότι οι Θεσσαλοί βαμβακοκαλλιεργητές για τις τεράστιες ζημιές από το «πράσινο σκουλήκι» θα αποζημιωθούν από τα ΠΣΕΑ.

Δήλωση που προκάλεσε την οργή του αγροτικού κόσμου, διότι οι αποζημιώσεις - ψίχουλα από τα ΠΣΕΑ δεν θα καλύψουν τις ζημιές. Πάγιο αίτημα του αγροτικού κόσμου είναι η εξατομίκευση των ζημιών και η αποζημίωσή τους μέσω του ΕΛΓΑ.

Την προηγούμενη Κυριακή ο κ. Παπατόλιας και οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες του με κοινή δήλωση στον τοπικό Τύπο κατακεραύνωναν τη δήλωση Σκανδαλίδη, συντασσόμενοι με τα αιτήματα των αγροτών.

Μόλις χθες κατά την επίσκεψή του στην ΕΑΣ Λάρισας, ο κυβερνητικός υποψήφιος Περιφερειάρχης έκανε θεαματική τούμπα!

Πιο συγκεκριμένα:

Κυριακή 10 Οκτωβρίου, Απ. Παπατόλιας και υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες, σε κοινή δήλωσή τους στον τοπικό Τύπο:

«Αίφνης, χωρίς να γνωρίζουμε αν και με ποιους προηγουμένως συνεννοήθηκε ο κ. Υπουργός, ενημερωθήκαμε για την απόφασή του να παραπέμψει τη διαδικασία πληρωμών της ζημιάς που υπέστησαν οι αγρότες στα ΠΣΕΑ και όχι στον ΕΛΓΑ.
Η θέση της παράταξής μας είναι ρητή και κατηγορηματική: Ο κ. Υπουργός να τηρήσει τη δέσμευσή του περί συνεννόησης με τους αγρότες της Θεσσαλίας και να κάνει πράξη την υπόσχεσή του περί δίκαιων αποζημιώσεων και έγκαιρων πληρωμών. Αυτή η δέσμευση όμως γίνεται πράξη, μόνο με την κάλυψη των πληρωμών από τον ΕΛΓΑ, αίτημα άλλωστε και των παραγωγών της Θεσσαλίας.
Ως αυτοδιοικητική παράταξη έχουμε χρέος να είμαστε και είμαστε δίπλα στον πολίτη που δοκιμάζεται».

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου, Απ. Παπατόλιας από την ΕΑΣ Λάρισας:



«Σε ότι αφορά το θέμα των αποζημιώσεων του «πράσινου σκουληκιού» εκείνο που πρέπει να μας νοιάζει και να μας απασχολεί τούτη την ώρα όλους, είναι το τελικό αποτέλεσμα, πως θα έχουμε δηλαδή μία δίκαιη και αναλογική καταβολή και αναπλήρωση της ζημιάς που έχει υποστεί το αγροτικό εισόδημα, χωρίς να «τιμωρούμε» τον «επιμελή» αγρότη, αυτόν που πλήρωσε ώστε να αποφύγει το πρόβλημα και να μην τον εξομοιώνουμε. Σε κάθε περίπτωση, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, όχι το από πού θα δοθούν τα χρήματα των αποζημιώσεων στους αγρότες που έχουν υποστεί ζημιές, αλλά τα χρήματα να δοθούν έγκαιρα και χωρίς να δημιουργηθούν ανισότητες και κοινωνική αδικία».

Ένα τετραήμερο ήταν αρκετό για να ξεχάσει ο υποψήφιος του Μνημονίου τη μαχητικότητά του έναντι του αρμόδιου υπουργού και υπέρ των αγροτών για αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ.

Να υποθέσουμε ότι ο αρμόδιος υπουργός του «τράβηξε το αυτί» για την πρόσκαιρη και θεωρητική «μαχητικότητά» του ή ότι απλά αντιμετωπίζει σοβαρά θέματα του αγροτικού κόσμου με περισσή επιπολαιότητα;

Ό,τι και να συμβαίνει οι βαμβακοκαλλιεργητές της Θεσσαλίας λόγω της μειωμένης φετινής καταστροφών από ασθένειες (πράσινο σκουλήκι) και θεομηνίες έχουν περιέλθει σε δεινή θέση.

Η αντιμετώπιση του αγροτικού κόσμου με τον απερίσκεπτο πολιτικαντισμό του κ. Παπατόλια μόνο ανησυχία μπορεί να προκαλέσει. Ελπίζουμε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας να μην επαναλάβει τα ίδια λάθη. Γιατί μετά το τέλος της προεκλογικής περιόδου, ακόμα και να θέλει να τα επαναλάβει, ευτυχώς για τους Θεσσαλούς αγρότες δεν θα έχει τη δυνατότητα».

Ο πράσινος Παπασπύρου έκανε τη δήλωση της ημέρας... αλλά δεν ακούστηκε πουθενά

Σε συνάντηση που είχε με τον υποψήφιο περιφεριάρχη Αττικής κ. Μητρόπουλο πρότεινε να καταψηφίσουν οι πολίτες το Μνημόνιο! Και συνέχισε για να το αμβλύνει λίγο...

Είμαστε σε μια πραγματικότητα που πλήττονται ευρύτερα δικαιώματα και πλήττονται μέσα από την στόχευση, προσβλητική και απαράδεκτη, σε βάρος των δημοσίων υπαλλήλων η οποία θέλει να μειώσει το ρόλο των δημοσίων υπηρεσιών, να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση των δημοσίων αγαθών. Εμείς δίνουμε έναν αγώνα, δεν δίνουμε γραμμή για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, αλλά ο κάθε πολίτης – κι εκεί έχουμε σεβασμό και εμπιστοσύνη – θα πρέπει να δει τις θέσεις που εκφράζει ο κάθε συνδυασμός, γιατί είναι η ώρα η δικιά του,

θα πρέπει να προασπίσει εργασιακά, μισθολογικά ασφαλιστικά, αλλά πρώτα απ’ όλα κοινωνικά δικαιώματα. Αυτά που δημιουργούν τον αρμό αλληλεγγύης στην κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό είχαμε μια πολύ καλή ανταλλαγή απόψεων με τον συνδυασμό «ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ» που έχει ανθρώπους και από το μαζικό κίνημα και από τους κοινωνικούς αγώνες και θεωρούμε ότι όλες αυτές οι δυνάμεις στην ευρύτερη προσπάθεια, στον ευρύτερο αγώνα αναχαίτισης της πτώσης του βιοτικού επιπέδου όλων των πολιτών, δηλαδή με ανάγκες του 2010 να πορευόμαστε στη ζωή με όρους της δεκαετίας του ’70, είναι σημαντικές , ήταν αλληλέγγυες το προηγούμενο διάστημα, θα είναι αλληλέγγυες και στο επόμενο.

Αν το έλεγε ας πούμε ένας άλλος από άλλο κόμμα (ο νοών νοείτω), τι θα γινόταν απόψε στα διεφθαρμένα ΜΜΕ.

10 μέρες ασχολούνταν με τις δηλώσεις του "δρακουμέλ". Για αυτή τη δήλωση τσιμουδιά παντού...
Ετσι είναι τα καθεστώτα, δε μας κάνει καμμία εντύπωση.

Υπάρχει βέβαια και κάτι άλλο. Μήπως του είχαν τάξει κάτι του ανθρώπου και δεν το πήρε; Το μέλλον θα δείξει. Που ξέρεις όλοι αυτοί οι εργατοπατέρες "καταντούν" στη χειρότερη, Υπουργοί.

ypotheto.blogspot.com

Δήλωση Ρουσόπουλου για την δίωξή του από το ΠΑΣΟΚ για τ

«Με την σημερινή του απόφαση ο κ. Παπανδρέου επιβεβαίωσε αυτό που έχω πει από τις 22 Οκτωβρίου του 2008 μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής. Δεν τον ενδιαφέρει η αλήθεια αλλά η σπίλωση των πολιτικών του αντιπάλων.

Είναι δε χαρακτηριστικό ότι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ μέλη της ειδικής επιτροπής της Βουλής, από τις 6 Οκτωβρίου 2010 έως πρόσφατα άλλα έλεγαν σε δημοσιογράφους – όπως μετέδωσαν τα μέσα ενημέρωσης – και άλλα προτείνουν στο πόρισμά τους.

Με την σημερινή τους πρόταση, καταπατούν θεμελιώδεις αρχές του νομικού μας πολιτισμού, υποτάσσοντας την απονομή του δικαίου σε μικροκομματικές επιδιώξεις ευθέως σχετιζόμενες και με τις επερχόμενες Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές.

Επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά: Μόνον όταν η υπόθεση περιέλθει στην αρμοδιότητα των αμερόληπτων δικαστών θα αποκαλυφθεί πλήρως η αλήθεια και θα αποδοθεί δικαιοσύνη».

18 Οκτωβρίου 2010

Ρόμπα η Γιαννακά! Δεν ήξερε να πει αν και πόση είναι η ζημιά των ταμείων από το ομόλογο... και είναι μέλος της εξεταστικής!!!

Τελείωσε σήμερα η φαρσοκωμωδία «Προανακριτική για το Βατοπαίδι» (καθότι η Βουλή θα αποφασίσει ότι έχουν παραγραφεί τα αδικήματα και δεν θα παραπέμψει κανέναν) με τη ρετσινιά 5 πρώην Υπουργών. Ωστόσο οι πολιτικές διώξεις, της χούντας του ΠΑΣΟΚ, συνεχίζονται χωρίς να υπάρχει εννοείται κανένα στοιχείο ζημιάς... στην εξεταστική για τα ομόλογα πχ όπου συμβαίνει ότι ακριβώς και με το Βατοπαίδι:

ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΜΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(και πως να καταγραφεί αφού δεν υπάρχει μιας και η JP Morgan επέστρεψε όλο το ποσό του ομολόγου στα Ταμεία και το Κράτος τους πλήρωσε με ειδική νομοθετική ρύθμιση και τους τόκους για του μήνες που είχαν δώσει τα χρήματα)...

Χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω απόσπασμα από τις ειδήσεις του Χατζηπαπαγάλου όπου η Γιαννακά του ΠΑΣΟΚ, παρότι μέλος της εξεταστικής για τα ομόλογα, δεν ήξερε να πει αν και πόσα λεφτά έχασαν τα ταμεία από το συγκεκριμένο ομόλογο των 280 εκ ευρώ!!!

Απολαύστε την:


Απίστευτα βλάκας!!! Ο Κωνσταντάτος του Αλτερ λέει ότι οι πρώην υπουργοί παραπέμπονται επειδή χάρισαν δημόσια περιουσία στην "Αϊ Μπι Εμ"!!!!

Πριν λίγο στις ειδήσεις του ΑΛΤΕΡ:
Ο "δημοσιογράφος" Κωνσταντάτος (ο έγκυρος αναλυτής του Χατζηπαπαγάλου) διαβάζει, εν μέσω χειροκροτημάτων και επευφημιών από του υπόλοιπους δημοσιοκάφρους, τις κατηγορίες από το πόρισμα του ΠΑΣΟΚ για το Βατοπαίδι. Λέει επί λέξη:

«σύμφωνα με το παρόν πόρισμα και τη σχετική ποινική δικογραφία, (οι κατηγορούμενοι) προσπόρισαν αθέμιτο περιουσιακό όφελος στην εταιρία Αϊ Μπι Εμ, στις εμπλεκόμενες εταιρείες αφανών και μη μετόχων και σε κάθε εμπλεκόμενο τρίτο…»

Προσέξτε! Στο χαρτί που του έχουν δώσει βλέπει:

IBM
(που σημαίνει Ιερά Βατοπαιδίου Μονή)

και διαβάζει
Αϊ Μπι Εμ!!!!

Σιγά ρε ούφο μην τα χάρισαν και στη Microsoft!!!

Τέτοιοι βλάκες μιλάμε ότι μας ενημερώνουν!!!

ΥΓ. Για να καταλάβετε πως την πάτησε ο άσχετος διαβάστε πχ. εδώ να δείτε τι παίζεται με το "ΙΒΜ"

Δήλωση Αλέξανδρου Κοντού για το πόρισμα του ΠΑΣΟΚ για το Βατοπαίδι

«Οι μεθοδεύσεις της Κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας αποτελούν πράξη πολιτικής αθλιότητας και καθεστωτικής συμπεριφοράς, που εκθέτουν ιστορικά και πολιτικά το ΠΑΣΟΚ και όλους όσοι στοιχίζονται στις επιλογές του.

Το σημερινό αποτέλεσμα της Προκαταρκτικής διαδικασίας πέρα από το ότι καταπατά κάθε έννοια Δικαίου και Δημοκρατικής λειτουργίας της Επιτροπής, αναμφισβήτητα γεννά και προσωπικές ευθύνες των μελών της, οι οποίες θα αναζητηθούν με κάθε νόμιμο μέσο».

Ακύρωσε το ΣτΕ το πρόστιμο των 76 εκ. στη Vodafone... σιγά μη δεν το ακύρωνε

Μη νόμιμες χαρακτήρισε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας τις αποφάσεις της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) βάσει των οποίων επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 76 εκατ. ευρώ στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone και 7,3 εκατ. ευρώ στην Ericsson για την υπόθεση των τηλεφωνικών υποκλοπών που αποκαλύφθηκε το 2006.

Η ΑΔΑΕ είχε επιβάλει πρόστιμο στη Vodafone επιβλήθηκε για παράβαση της νομοθεσίας περί απορρήτου των επικοινωνιών και στην Ericsson , που ήταν προμηθευτής του λογισμικού της Vodafone επειδή δεν έπραξε τα δέοντα προκειμένου να προληφθούν και αποτραπούν οι υποκλοπές.

Με τις υπ’ αριθμ. 3319 και 3320/2010 αποφάσεις της, η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις δύο εταιρείες είναι άκυρα επειδή οι συνεδριάσεις των μελών της ΑΔΑΕ δε γίνονται δημόσια.

Η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι βάσει της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου που επιτάσσει τον κανόνα της «δίκαιης δίκης» (άρθρο 6) και των επιταγών του Συντάγματος για το απόρρητο των επικοινωνιών και του τρόπου λειτουργίας ανεξάρτητων Αρχών (άρθρα 19 και 101Α), ο κανονισμός εσωτερικής λειτουργίας της ΑΔΑΕ που «θεσπίζει απαγόρευση της δημοσιότητας των συνεδριάσεων της Αρχής» είναι παράνομος.

Σύμφωνα με το ΣτΕ οι αποφάσεις "με τις οποίες επιβάλλονται κυρώσεις εις βάρος διοικουμένων, επιβάλλεται να εκδίδονται ύστερα από προηγηθείσα συνεδρίαση, στην οποία θα είναι ελεύθερη η είσοδος στο κοινό, να είναι δε το κείμενό τους προσιτό σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη".

Ακόμη, ξαναέστειλε τις υποθέσεις στην ΑΔΑΕ προκειμένου να εκδώσει νέες νόμιμες αποφάσεις για τις δύο εταιρείες.

Γ. Βουλγαράκης: Με την παραπομπή μου χωρίς στοιχεία το ΠΑΣΟΚ δημιουργεί ένα άθλιο θεσμικό προηγούμενο

«Το ΠΑΣΟΚ διέπραξε σήμερα -και μόνον αυτό, μια τεράστια πολιτική αθλιότητα.

Η παραπομπή μου στο Δικαστικό Συμβούλιο είναι και παράνομη και ανήθικη αφού είναι σε όλους γνωστό ότι το Υπουργείο Πολιτισμού δεν είχε καμία απολύτως εμπλοκή η σχέση με την όλη υπόθεση.

Δεν έχουν καταλάβει φαίνεται στο ΠΑΣΟΚ ότι την απόφασή τους αυτή – δηλαδή την παραπομπή ενός πρώην υπουργού χωρίς στοιχεία για πολιτικούς και μόνο λόγους – οι σημερινοί υπουργοί θα την βρουν πολλές φορές μπροστά τους στο άμεσο μέλλον.

Δημιουργούν δηλαδή με την συμπεριφορά τους ένα άθλιο θεσμικό προηγούμενο.

Δηλώνω προς πάσα κατεύθυνση ότι εάν η βουλή προσυπογράψει αυτή την απόφαση του ΠΑΣΟΚ δεν θα δεχθώ καμία παραγραφή.

Είναι προφανές ότι τα μέλη της Προανακριτικής Επιτροπής που ζήτησαν την παραπομπή μου προσβάλλουν τη Δημοκρατία, παραβιάζουν βάναυσα το Σύνταγμα και τους Νόμους και διαπράττουν το αδίκημα της κατάχρησης εξουσίας για το οποίο και θα λογοδοτήσουν στις αρμόδιες Ελληνικές αλλά και Ευρωπαϊκές αρχές

Γιώργος Α. Βουλγαράκης

"ΠΑΣΟΚ ανατρέπει ΠΑΣΟΚ"

Άρθρο του Κ. Χατζηδάκη στην Απογευματινή

Νομίζω ότι και ο τομέας της εκπαίδευσης είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί η παράταξη του ΠΑΣΟΚ. Απορρίπτει ως αντιπολίτευση κάθε πρόταση προς τη σωστή κατεύθυνση και ως κυβέρνηση έρχεται να εξαγγείλει ότι θα εφαρμόσει την ίδια πολιτική παρουσιάζοντάς την ως δική της καινοτομία. Και φέρνω δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Το ένα έχει να κάνει με τις πρόσφατες ανακοινώσεις για την ανώτατη εκπαίδευση και το δεύτερο ειδικά με το χώρο της έρευνας.

Ως προς τις πολυδιαφημισμένες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση. Πολλές απ’αυτές τις ιδέες ήταν προτάσεις της ΔΑΠ από τότε που ήμουν Γραμματέας της Παράταξης, το 1987. Κάποιες εφαρμόστηκαν με το νόμο Σουφλιά το 1992 και ανατράπηκαν στη συνέχεια από την κυβέρνηση, στην οποία ο ίδιος ο Γ. Παπανδρέου ήταν υπουργός το 1994. Τις επανέφερε στη συνέχεια η Μαριέττα Γιαννάκου που συνάντησε λυσσαλέα αντίδραση όταν μίλησε για αξιολόγηση, τετραετή προγραμματισμό, και σύγχρονους κανόνες management στα πανεπιστήμια. Τώρα το ΠΑΣΟΚ ξέχασε τόσο την κριτική του για της μεταρρυθμίσεις της ΝΔ όσο και τις παλιές του λαϊκίστικες συνταγές. Ο νόμος 1268 του 1982, που έβλαψε πολύ την άμιλλα και την αξιοκρατία στο ελληνικό πανεπιστήμιο, κατεδαφίζεται τώρα από το γιο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, που ταυτόχρονα ήταν και πρώην Υπουργός Παιδείας του ίδιου κόμματος, υπερασπιζόμενος αυτό το νόμο. Διαπιστώνουμε όλοι στην πράξη πως οι «προοδευτικές» δυνάμεις στην Ελλάδα αναιρούν από μόνες τους τις παλιές τους ιδέες. Ιδέες λαϊκίστικες και ισοπεδωτικές που εδώ και δεκαετίες ταλαιπώρησαν και απαξίωσαν το ελληνικό πανεπιστήμιο.

Μακάρι να προχωρήσουν οι αναγκαίες τομές για την εκπαίδευση, ακόμα και από εκείνους που δεν τις πιστεύουν πραγματικά και που τόσα χρόνια τις απέρριπταν. Δεν είναι δυνατόν επί χρόνια η χώρα μας να κατέχει την πανευρωπαϊκή πρωτιά σε άνεργους πτυχιούχους, ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ27 σε ποσοστό πτυχιούχων. Πρέπει, λοιπόν, να προχωρήσουμε άμεσα σε τομές. Πρέπει να κάνουμε πράξη την ελευθερία των εκπαιδευτικών δομών, την αυτονομία των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, την άμεση σύνδεση της εκπαίδευσης με την παραγωγή, τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.

Ως προς το δεύτερο ζήτημα, αυτό της έρευνας και της καινοτομίας. Παρά τη διαχρονική καθυστέρηση της χώρας στο συγκεκριμένο ζήτημα, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επεχείρησε να κάνει ένα σοβαρό σχεδιασμό και προχωρούσε προς την υλοποίησή του. Ίσως όχι με την ταχύτητα που θα έπρεπε αλλά τουλάχιστον βάδιζαμε με σταθερά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, αυξήσαμε τις δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη. Για την προγραμματική περίοδο 2007-2013 οι δαπάνες σχεδόν τριπλασιάστηκαν σε σχέση με εκείνες της περιόδου 2000-2006. Προχωρήσαμε δράσεις από το Δ’ ΚΠΣ που ενισχύουν στην πράξη τη σύνδεση της έρευνας με την παραγωγή, με προαπαιτούμενο για τη χρηματοδότηση των περισσότερων δράσεων τη συνεργασία μιας επιχείρησης με ένα ερευνητικό κέντρο. Είχαμε, επίσης, σχεδιάσει την αναμόρφωση του εθνικού ερευνητικού μας συστήματος, ώστε να περιοριστεί η πολυδιάσπαση των ερευνητικών αντικειμένων και να αξιοποιηθούν καλύτερα τα ερευνητικά αποτελέσματα, το ανθρώπινο δυναμικό και τα υλικά μέσα των ερευνητικών κέντρων.

Το ΠΑΣΟΚ, για άλλη μια φορά, αφού αντιτάχθηκε στο σύνολο του σχεδιασμού της ΝΔ για τον τομέα της έρευνας, έρχεται με καθυστέρηση να εφαρμόσει αυτά που ως αντιπολίτευση κατήγγελλε. Ανακοινώνει πχ. ότι δεσμεύει 1 δις ευρώ στο ΕΣΠΑ για την έρευνα, κάτι που προϋπήρχε ήδη από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Πάγωσε μετεκλογικά το σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας για την αναδιάταξη του ερευνητικού ιστού, και έρχεται μετά από 10 μήνες να ανακοινώσει ότι θα υλοποιήσει τις βασικές αρχές του σχεδιασμού μας. Ξεκινάει να προωθεί ερευνητικά προγράμματα μέσω του ΕΣΠΑ τα οποία προηγουμένως επί μήνες είχε σταματήσει.

Ένα είναι το συμπέρασμα και στον καίριο τομέα της παιδείας, της έρευνας και της καινοτομίας: η κυβέρνηση αναγκάζεται τελικά να παραδεχθεί ότι η Νέα Δημοκρατία προχωρούσε προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεξιές ή όχι, το ΠΑΣΟΚ, έστω και καθυστερημένα, υιοθετεί, σε μεγάλο βαθμό, τις δικές μας ιδέες στην ανώτατη εκπαίδευση. Η Νέα Δημοκρατία από την πλευρά της ως αντιπολίτευση δεν έχει λόγο να γίνει ΠΑΣΟΚ νούμερο 2, ούτε δεξιό ΚΚΕ. Θα συμβάλουμε δημιουργικά στο διάλογο που θα ακολουθήσει ζητώντας στην πορεία η κυβέρνηση να εξειδικεύσει τις, σε πολλά σημεία, αόριστες θέσεις της. Και θα επιμείνουμε πως η Ελλάδα για να εναρμονιστεί με αυτά που συμβαίνουν σε όλες τις προηγμένες χώρες, πρέπει να απελευθερώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την έρευνα από το κρατικό μονοπώλιο. Ήταν κρίμα που το ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση τορπίλισε αυτή την προσπάθεια. Καμιά χώρα όμως, όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν μπορεί να αποδράσει απ’την πραγματικότητα. Έρχεται η ώρα που οι δήθεν προοδευτικές ιδέες, όσο καλά φτιασιδωμένες και αν είναι, καταρρέουν. Και οι πραγματικά προοδευτικές επικρατούν.

Καταγγελία Μιχαλολιάκου για προσλήψεις Μίχα!

Εντύπωση προκαλεί δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας σύμφωνα με το οποίο η νομαρχία Πειραιά προχωρά σε προσλήψεις υπαλλήλων λίγες ημέρες πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Όμως, ακόμη μεγαλύτερες απορίες δημιουργεί η απάντηση του νομάρχη και υποψηφίου δημάρχου Πειραιά, κ. Γιάννη Μίχα, ο οποίος σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό, τόνισε πως πρόκειται για μια διαδικασία στην οποία έχουν προχωρήσει αρκετοί δήμοι και νομαρχίες της χώρας.

Αλήθεια, έτσι θα περιορίσει η κυβέρνηση του Μνημονίου το γιγαντιαίο ελληνικό Δημόσιο; Έχει σκεφθεί ο κ. Μίχας, τι θα κάνουν οι άνθρωποι αυτοί από 1/1/2011 οπότε και καταργούνται οι νομαρχίες; Ή μήπως έχει φροντίσει ήδη να πάρουν το τρένο της μονιμότητας;

Β. Μιχαλολιάκος
Υπ. Δήμαρχος Πειραιά

Και του 5 υπουργούς της ΝΔ παραπέμπει σε ειδικό δικαστήριο το ΠΑΣΟΚ

Δεν νομίζω ότι περίμενε κανείς κάποια άλλη εξέλιξη... λογική και αναμενόμενη η παραπομπή όλων και αν ήταν δυνατόν και των υπολοίπων βουλευτών της ΝΔ συμπεριλαμβανομένων των ψηφοφόρων της...

Έτσι λειτουργούν οι χούντες... αποφασίζουμε και διατάσσουμε
οπότε δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε κάτι παραπάνω

Μέχρι και "κυβερνητική" (;;;;) έχει σπουδάσει ο Βαΐτσης!!!!

Βαϊτσης Σπυρίδωνα ΑποστολάτοςΒαΐτσης Σ. Αποστολάτος
ΣΤ' ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Δηλώνει στο βιογραφικό του:
- Ιατρός Χειρουργός
- Μαιευτήρας
- Γυναικολόγος
- Ανδρολόγος
- Φιλόσοφος
- Θεολόγος
- Αναλυτής (έτσι γενικά... αναλυτής των πάντων)
-Σύμβουλος Σχέσεων
- Αστρονόμος
- Αισθητικός
- Ιστορικός του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού...

Όσοι αναρωτιέστε τι δουλειά έχει ένας τέτοιος φωστήρας στο Προεδρείο της Βουλής, είστε λάθος

γιατί ο Βαΐτσης έχει σπουδάσει και ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ...
ξέρει δηλ. να κυβερνάει...

Κακό brand name διεθνώς η χώρα

Λογικό... όταν ο πρωθυπουργός της χώρας παραδέχεται εν μέσω συμβουλίου κορυφής της Ε.Ε. πως είναι «η πλέον διεφθαρμένη χώρα»:

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 14.02.2010

Τώρα (η Ελλάδα) μοιάζει, όχι απλώς να έχει χάσει αυτό το κεφάλαιο, αλλά να έχει αποκτήσει το χειρότερο brand name για μια ευρωπαϊκή χώρα. Όταν ο πρωθυπουργός της χώρας παραδέχεται εν μέσω συμβουλίου κορυφής της Ε.Ε. πως είναι «η πλέον διεφθαρμένη χώρα» και σωρεία εκπροσώπων άλλων χωρών αποδύονται σε εκστρατείες για να πείσουν ότι «δεν είναι σαν την Ελλάδα», αυτό σημαίνει ότι το brand της χώρας μας έχει φθαρεί απελπιστικά.

Ισως αυτή να αποδειχθεί μακροπρόθεσμα και η μεγαλύτερη ζημία που έχει πάθει η Ελλάδα από αυτή την κρίση, καθώς έχει γίνει αντικείμενο αρνητικών συζητήσεων ανάμεσα σε απλούς πολίτες σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Είπαμε, μπορεί να είναι άδικα ή κακόβουλα όσα έχουν ακουστεί ή γραφεί για την Ελλάδα, είναι όμως πια μέρος της διεθνούς της εικόνας. Και θα χρειασθεί πάρα πολλή δουλειά για να την αλλάξουμε.

Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ - Υπ. Δήμαρχος ΒΟΛΒΗΣ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Πρόταση για τη διεξαγωγή ανοικτών, δημόσιων συζητήσεων με τους συνυποψήφιους του, με αντικείμενο το πρόγραμμα τους, κατέθεσε ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης.

Ειδικότερα προτείνει:

  1. Ανοιχτή, δημόσια συζήτηση όλων των υποψηφίων δημάρχων σε καθεμία από τις 6 επιμέρους δημοτικές ενότητες του δήμου Βόλβης για το πρόγραμμα σε κάθε περιοχή.
  2. Ανοιχτή, δημόσια αντιπαράθεση για το σύνολο του προγράμματος σε κοινή κεντρική εκδήλωση των 3 συνδυασμών.
Η πρόταση διατυπώθηκε δημόσια από τον κ. Γαλαμάτη, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου Σταυρού, κι έχει ως στόχο να ενημερωθούν οι δημότες για τις λύσεις κάθε συνδυασμού, στα ζητήματα του δήμου Βόλβης, αλλά και για να σταματήσει η επιλεκτική ενημέρωση των δημοτών, σε αυτή την προεκλογική περίοδο.

Ο κ. Γαλαμάτης επισήμανε ότι «ο «Καλλικράτης» και η ένωση 6 διαφορετικών δήμων, σημαίνει για ορισμένους ευκαιρία για παραπλάνηση. Σημαίνει ευκαιρία να λένε κάτι στον ένα τόπο, που το αρνούνται στο διπλανό. Σημαίνει ευκαιρία για διπλή, τριπλή και εξαπλή γλώσσα». Και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Σημαίνει ευκαιρία να χαϊδέψουν όσα περισσότερα αυτιά μπορούν χωρίς να εννοούν ούτε λέξη από αυτά που αναφέρουν», ενώ τόνισε ότι «θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να ακουστεί στον τόπο μου μία γλώσσα, η γλώσσα της αλήθειας».

ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΥ

Μιλώντας στα εγκαίνια του Εκλογικού Κέντρου Σταυρού, παρουσία πλήθους κόσμου, ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης τόνισε ότι σε λιγότερο από ένα μήνα «αποφασίζουμε να κάνουμε Νέα Αρχή. Με νέα υλικά, φρέσκιες ιδέες, σοβαρό πρόγραμμα και κυρίως με επιστημονική, διοικητική επάρκεια». Και πρόσθεσε ότι το Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάπτυξη της Βόλβης -που πρόκειται να παρουσιασθεί αναλυτικά τις επόμενες ημέρες- δημιουργήθηκε αξιοποιώντας μελέτες για την περιοχή, σε συνδυασμό με την υιοθέτηση καινοτόμων πολιτικών για την εφαρμογή τους και έχει γνώμονα μεταξύ άλλων την οικονομική ανάπτυξη μέσω νέων χρηματοδοτικών εργαλείων και τον επανασχεδιασμό της διοικητικής δομής των κοινωνικών υπηρεσιών.

«Κανείς», υπογράμμισε, «δε μπορεί να δηλώνει με αλαζονεία και έπαρση, πως είναι δήθεν πτυχιούχος της Αυτοδιοίκησης- προφανώς από έλλειψη πραγματικών εφοδίων. Γιατί αυτό δείχνει πρώτον, άγνοια των νέων απαιτήσεων της Αυτοδιοίκησης, δεύτερον, αδυναμία να παρακολουθήσει τις εξελίξεις, τρίτον απροθυμία να μιλήσει στους πολίτες τη γλώσσα της αλήθειας. Και τέταρτον και πιο σημαντικό, στην εποχή της γνώσης, τέτοιες απόψεις προσβάλλουν κυρίως τα νέα παιδιά, τα παιδιά μας, που δίνουν τις μάχες στα θρανία για να γίνουν άξια και ικανά και τους στέλνουν μήνυμα απαξίωσης αυτής της προσπάθειας».

Τέλος, κάλεσε τους συμπατριώτες του να επιβεβαιώσουν οι ίδιοι τα λεγόμενα και τα έργα κάθε υποψηφίου, ρωτώντας τους κατοίκους για το τι έγινε στην περιοχή τους, και συνέχισε σημειώνοντας: «ποιο είναι το μοντέλο διοίκησης; Ποια είναι η σχέση του πολίτη με την τοπική του αρχή;. Αν χαμογελάνε, αν ελπίζουν. Ή αν φοβούνται και σιωπούν. Και όταν πάρετε τις απαντήσεις, τότε αποφασίστε μόνοι σας και πείτε ποιος είναι επιτυχημένος και αποτελεσματικός, ποιο μοντέλο διοίκησης, ποια κουλτούρα, ποια σχέση πολίτη – τοπικής αρχής μας ταιριάζει», κατέληξε.

Φυγάδεψαν τον πρωθυπουργό..μέσω Δομοκού !

Πρωτοφανής διασυρμός ενός πρωθυπουργού που κρύφτηκε μετά την προεκλογική φιέστα στη Λάρισα.Φοβήθηκε να αντικρύσει τους καθημερινούς πολίτες στα μάτια και πήρε τα βουνά!Τι απέκρυψαν οι Αρχές και δεν αποκάλυψαν τα συμβατικά ΜΜΕ για την περιπλάνησή του από χωρίου εις χωρίον στην ορεινή κεντρική Ελλάδα χθές Κυριακή.

Εναν άνευ προηγουμένου αυτοεξευτελισμό υπέστη την Κυριακή ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου επιστρέφοντας οδικά από τη Λάρισα.Φοβήθηκε να κυττάξει στα μάτια τους πολίτες που είχαν ανοίξει τα διόδια της Πελασγίας και έντρομος ζήτησε από τους υπεύθυνους να γυρίσει στην Αθήνα μέσω του ορεινού Δομοκού.Το αποκαλυπτικό βίντεο ξεσκεπάζει την κυβερνητική γύμνια, με τους πάνοπλους άνδρες της επίλεκτης ΟΠΚΕ και των δυνάμεων ασφαλείας να περιμένουν τον πρωθυπουργό στα ανοιχτά διόδια για να τον προστατέψουν από τους.. πολίτες, ενώ αυτός έχει τραπεί σε φυγή παίρνοντας κυριολεκτικά τα βουνά..

Δείτε ολόκληρο το αποκαλυπτικό βίντεο:

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
Πολίτες των Επιτροπών Αγώνα Εργαζομένων και Ανέργων που διαδηλώνουν κατά των Διοδίων ανοίγοντας τον σταθμό Πελασγίας προκειμένου να περνούν ελεύθερα οι οδηγοί την Κυριακή το μεσημέρι,έχουν περάσει άλλη μία ημέρα αγώνα στο δρόμο.Ξαφνικά ο χώρος κατακλύζεται από ενστολες δυνάμεις της Αστυνομίας,δυνάμεις της κρατικής ασφάλειας που σε λίγο πλαισιώνονται από πάνοπλους άνδρες της επίλεκτης ΟΠΚΕ.

Ο επικεφαλής κρατικής ασφάλειας Κεντρικής Ελλάδας και ο Αστυνομικός Διευθυντής Φθιώτιδας, πληροφορούν τους πολίτες ότι θα πρέπει να απομακρυνθούν από το χώρο διότι πρόκειται να περάσει ο πρωθυπουργός,επιστρέφοντας από τη Λάρισα.

Οι πολίτες μέλη των Επιτροπών Αγώνα Εργαζομένων και Ανέργων απορρίπτουν κάθε περίπτωση απομάκρυνσής τους και δηλώνουν ότι είναι μία ευκαιρία για τον πρωθυπουργό να συνειδητοποιήσει παιρνώντας, την ογκούμενη αγανάκτηση του κόσμου για τα χαράτσια των διοδίων που απλά είναι μέρος της λαίλαπας που περιλαμβάνει την περικοπή μισθών και συντάξεων και τη ληστρική επιδρομή του κράτους εναντίον του λαικού εισοδήματος που μεταφράζεται σε ανεργία,λουκέτα και οικονομικό χάος.

Οι υπεύθυνοι επιμένουν και οι πολίτες αρνούνται κάθετα να απομακρυνθούν.Η ώρα περνάει, αλλά ο έλληνας πρωθυπουργός δέν εμφανίζεται..

ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του SC, όταν οι υπεύθυνοι της ακολουθίας του πληροφορούν τον πρωθυπουργό ότι στο δρόμο πρός την Αθήνα θα συναντήσει αναγκαστικά πολίτες που διαμαρτύρονται,ζητάει να μήν περάσει από το σημείο της συγκέντρωσης προκειμένου να αποφύγει τη συνάντηση αυτή.Οι υπεύθυνοι ασφαλείας του προτείνουν να αλλάξει κατεύθυνση και να γυρίσει στην Αθήνα μέσω Δομοκού.

Το ταξίδι της ντροπιαστικής επιστροφής του ελληνα πρωθυπουργού και της περιπλάνησης του στην ορεινή κεντρική Ελλάδα, μόλις έχει αρχίσει..

stopcartel.info

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_4517.html

Εφαρμογές του Facebook στέλνουν προσωπικά στοιχεία σε διαφημιστές Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231063778#ixzz12

Πολλές από τις πλέον δημοφιλείς εφαρμογές του Facebook, όπως για παράδειγμα το παιχνίδι Farmville, μεταδίδουν σε διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες που παρακολουθούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα δεδομένα για τους χρήστες που επιτρέπουν την αναγνώρισή τους, αποκαλύφθηκε από έρευνα της Wall Street Journal.

Οι εφαρμογές δίνουν στις εταιρείες πρόσβαση στα ονόματα των χρηστών και, σε ορισμένες περιπτώσεις, τα ονόματα των φίλων τους.

Το πρόβλημα αφορά «δεκάδες εκατομμύρια» μέλη του κοινωνικού δικτύου, ακόμα και αυτούς που έχουν ενεργοποιήσει τις αυστηρότερες ρυθμίσεις ασφάλειας στα προφίλ τους.

«Η πρακτική αυτή παραβιάζει τους κανόνες του Facebook και εγείρει νέα ερωτήματα για την ικανότητά του να διατηρεί ασφαλείες τα δεδομένα για τους χρήστες και τις δραστηριότητές τους» γράφει η εφημερίδα.

Εκπρόσωπος του Facebook διαβεβαίωσε τον συντάκτη ότι λαμβάνει μέτρα για να «περιορίσει δραστικά» τη διαρροή πληροφοριών.

«Η ταυτότητα ενός χρήστη του Facebook [user ID] μπορεί αποκαλυφθεί ακούσια από τον browser του χρήστη ή από μια εφαρμογή» παραδέχτηκε ο εκπρόσωπος στην εφημερίδα.

Υποστήριξε πάντως ότι τα user ID «δεν επιτρέπουν πρόσβαση στις προσωπικές [private] πληροφορίες οποιουδήποτε χρήστη».

Υποσχέθηκε, τέλος, ότι το Facebook θα λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση της διαρροής που αποκάλυψε η εφημερίδα.

Η έρευνα έδειξε ότι και οι δέκα δημοφιλέστερες εφαρμογές του Facebook μεταδίδουν δεδομένα χωρίς να ενημερώνουν τους χρήστες. Στη λίστα αυτή περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων το Farmville, με 59 εκατομμύρια χρήστες, το HoldEm Poker και το FrontierVille.

Το FarmVille και δύο ακόμα δημοφιλείς εφαρμογές μετέδιδαν δεδομένα όχι μόνο για τους χρήστες αλλά και για φίλους τους.

tovima.gr

Ερνέστο, υπάρχει και ο Νέμεθ...

Ο Ολυμπιακός πήρε ένα εύκολο τρίποντο στα Πηγάδια απέναντι στην Ξάνθη αλλά πρέπει να δούμε και όλες τις παραμέτρους που περιτριγυρίζουν την ομάδα του Πειραιά..

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ζηλεύει τον Μανόλο ο Νιόπλιας

Η ΑΕΚ άλλαξε την ψυχολογία της, πέρασε σαν τρένο από το Βικελίδης και σκόρπισε στους τέσσερις ανέμους τον Άρη του Κούπερ... Αν απορείτε για τον τίτλο του κειμένου, διαβάστε τι ακριβώς εννοώ...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Προβλέπεται βατερλώ ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του Νοεμβρίου

Για να λέει η Μπομπολοφυλλάδα η ΗΜΕΡΗΣΙΑ, ότι το ΠΑΣΟΚ έχει σίγουρες "μόνο" 6 περιφέρειες... προβλέπεται βατερλώ:

«Έξι περιφέρειες έναντι τεσσάρων της Ν.Δ. θεωρούν πως έχουν ήδη εξασφαλίσει στην Ιπποκράτους. Στους δήμους οι ελπίδες του ΠΑΣΟΚ έχουν στραφεί στη Θεσσαλονίκη, ελπίζοντας (ΣΣ. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία) πως ο Γ. Μπουτάρης θα καταφέρει τελικά να επικρατήσει του Κ. Γκιουλέκα.

Στο ΠΑΣΟΚ πιστεύουν πως τελικά θα κερδίσουν την Ανατολική Μακεδονία - Θράκη, τη Δυτική Ελλάδα, την Πελοπόννησο, την Κρήτη, το Νότιο Αιγαίο και τη Στερεά Ελλάδα. Αντίθετα, «δίνουν» στη Ν.Δ. την Κεντρική και τη Δυτική Μακεδονία, τα Ιόνια Νησιά και το Βόρειο Αιγαίο. Μέχρι την τελευταία στιγμή πιστεύουν πως θα δίνεται η μάχη στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και, το κυριότερο, την Περιφέρεια Αττικής. »

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΦΑΛΙΑ: «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ»

Στο κατάμεστο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Κουφαλίων «Κ. Καζάκος» μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Δήμαρχος Κουφαλίων Δημήτρης Μπελίδης, ο Δήμαρχος Αγίου Αθανασίου Αριστείδης Αραμπατζής καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης επισήμανε ότι ο δρόμος της προόδου για την Κεντρική Μακεδονία δεν είναι ούτε εύκολος, ούτε στρωμένος με ροδοπέταλα. «Απαιτείται από όλους εγρήγορση, υψηλό αίσθημα ευθύνης, συνειδητοποίηση της κρισιμότητας των στιγμών για τον τόπο μας. Οι Μακεδόνες στις 7 Νοεμβρίου θα επιλέξουν για Περιφερειάρχη αυτόν που ξέρει και μπορεί να αναλάβει ευθύνες, από αυτούς που αρκούνται να είναι απλοί θεατές και χειροκροτητές της αδιέξοδης κυβερνητικής πολιτικής».

Μεταξύ άλλων, κάλεσε τους παρευρισκόμενους να μην συμβιβαστούν και να μην παραιτηθούν από την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. «Δεν θα κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα. Θα διεκδικήσουμε ενωμένοι και θα πετύχουμε» είπε.

Αναφερόμενος στην 8ετή θητεία του στη Νομαρχία και το έργο που επιτελέστηκε, ο κ. Ψωμιάδης ευχαρίστησε όλους τους δημάρχους της περιοχής για τη «στενή συνεργασία» που είχαν όλα αυτά τα χρόνια. «Ήμασταν 8 χρόνια στο πλευρό τους, στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών» πρόσθεσε και υπενθύμισε τις πρωτοβουλίες της Νομαρχίας για την επίλυση του προβλήματος της σχολικής στέγης, τη μεταφορά μαθητών, τα αθλητικά έργα και το πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος «Στην Περιφέρεια για τον Πολιτισμό».

Από την πλευρά του ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, αναφέρθηκε στην απόφαση του ΠΑΣΟΚ να συστήσει εξεταστική επιτροπή για την οικονομία μόνο για την περίοδο διακυβέρνησης της ΝΔ. «Αφού έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να δυσφημίσουν τη χώρα μας στο εξωτερικό και να μας οδηγήσουν στην κηδεμονία του μνημονίου, τώρα που βλέπουν τις καταστροφικές συνέπειες που έχει για τη χώρα η απόφασή τους, προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν εξιλαστήριο θύμα και να μετατοπίσουν τις ευθύνες από πάνω τους».

Νωρίτερα, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης μίλησε στο κατάμεστο Συνεδριακό Κέντρο Κιλκίς, παρουσία περίπου 700 ατόμων, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Χρήστο Γκουντενούδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν οι πρώην βουλευτές Κιλκίς της ΝΔ Σάββας Τσιτουρίδης και Θεόδωρος Πασσαλίδης, ο υποψήφιος Δήμαρχος Κιλκίς και νυν Νομάρχης Ευάγγελος Μπαλάσκας, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Κιλκίς Δημήτρης Ιωακειμίδης καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης επισήμανε ότι από την 1η Ιανουαρίου αφήνουμε στην άκρη τα λίγα που μας χωρίζουν και προτάσσουμε τα πολλά που μας ενώνουν. «Από τον τόπο μας, από την Κεντρική Μακεδονία μπορεί να γίνει η αρχή για την εφαρμογή καινοτόμων δράσεων που θα αποτελέσουν πρότυπο για ολόκληρη τη χώρα» είπε.

Επίσης τόνισε ότι «η νέα πραγματικότητα του Καλλικράτη επιβάλλει την ενίσχυση των τοπικών φορέων, των Επιμελητηρίων, των εμπορικών συλλόγων, την αξιοποίηση των προτάσεων τους, της δυναμικής τους και της εμπειρίας τους, για να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε όλοι μαζί μια ολοκληρωμένη περιφερειακή στρατηγική για την ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας».

Σε άλλο σημείο παρατήρησε πως είναι εύκολο να δημαγωγείς και ότι το δύσκολο είναι να υλοποιείς και να προσφέρεις έργο. «Εμείς αντιστεκόμαστε στις προκλήσεις του ψεύδους και της υποκρισίας που δηλητηριάζουν τον προεκλογικό αγώνα, μένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας. Η Μακεδονία έχει μείνει πίσω. Δεν έχουμε ούτε λεπτό για χάσιμο» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς, Χρήστος Γκουντενούδης, υποστήριξε ότι σε έναν τόπο με τόσο έντονο το προσφυγικό στοιχείο, όπως το Κιλκίς, αλλά με κοινή πορεία στο μέλλον «οφείλουμε να διεκδικήσουμε, να δημιουργήσουμε, να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας και να προχωρήσουμε σε έργα. Έργα υποδομής, που αφορούν οδικά δίκτυα, εκπαίδευση, γεωργία, τουριστική ανάδειξη, περιβάλλον, νεολαία, αθλητισμό και πολιτισμό». Όπως παρατήρησε «η ελπίδα και η προοπτική γεννιέται, εκεί που υπάρχουν πρωτοβουλίες, εμπειρία, εργατικότητα, ικανότητες, όραμα, εντιμότητα και όρεξη για δουλειά».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης συνεχίζει τις επισκέψεις του στους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».

Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

  • Σήμερα Δευτέρα 18/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Γιάννη Γιώργο και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί τον Πολύγυρο και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Δημοτικό Θέατρο. Στις 8.30 το βράδυ, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση αθλητικών σωματείων στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου). Στις 11.30 το πρωί της ίδιας ημέρας θα θεμελιώσει το νέο διδακτήριο του 9ου δημοτικού σχολείου Πολίχνης. Στις 13.30 το μεσημέρι θα παραστεί στην τελετή εγκαινίων του νέου δημαρχιακού κτιρίου που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης.
  • Την Τρίτη 19/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση εργαζομένων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα καθώς και σε επιστημονικούς φορείς του Νομού μας στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).
  • Την Τετάρτη 20/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Θεόδωρο Θεοδωρίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί την Έδεσσα και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον κινηματογράφο «Αλέξανδρος».
  • Την Πέμπτη 21/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Δήμο Βόλβης και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον Σταυρό, στο κέντρο «Λιμάνι». Στις 8.30 το βράδυ, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση αγροτών στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).

Ώρα είναι να μπλέξουμε ...

Πριν από μερικές εβδομάδες ο Παπανδρέου βρέθηκε στην Αμερική, στα πλαίσια της συνδιάσκεψης του ΟΗΕ, όπου μεταξύ άλλων συναντήθηκε και τον Αχμαντινετζάντ του Ιράν και αμέσως μετά με τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.

Διπλωματικοι κύκλοι της Αθήνας αισθάνθηκαν δυσφορία για εκείνη τη συνάντηση του Παπανδρέου με τον Ιρανό, αναφέροντας ότι δεν είναι δυνατόν έλληνας πρωθυπουργός να συμπεριφέρεται ως γεφυροποιός στις πολύ ταραγμένες σχέσεις των ΗΠΑ με το Ιράν.

Από χθες το βράδυ, ώρα Ελλάδας, το FBI στην Αμερική έχει ζώσει όλα τα ελληνικά προξενικά κτίρια μετά από απειλές για επικείμενες βομβιστικές ενέργειες από τρομοκράτες.

Όπως μεταδίδουν τα ελληνικά και ξένα δίκτυα, οι απειλές φούντωσαν όταν οι Έλληνες πρόξενοι αρνήθηκαν να προσφέρουν άσυλο σε κάποιους Ιρανούς. ΄

Ωρα είναι να μπλέξουμε και μ ' αυτούς, από τα ... κατορθώματα του Παπανδρέου

"Ο γερμανικός πολιτισμός στηρίζεται στον ελληνικό"

Αυτή την απάντηση έδωσε ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της CSU (όπως λέγεται το δεξιό κόμμα της Βαυαρίας), Friedrich, στην ερώτηση αν ανήκει το Ισλάμ στη Γερμανία, όπως είχε πει ο Πρόεδρος της Wulff πριν 2 εβδομάδες.

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΕΚΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΣΣΙΤΙΟ!

Άπατοι πάνε οι Σγουρός-Καμίνης

Σε κόκκινο συναγερμό έχει τεθεί τα τελευταία εικοσιτετράωρα η Ιπποκράτους, καθώς τα μηνύματα που φτάνουν στο ΠΑΣΟΚ για την αναμέτρηση στην περιφέρεια της Αττικής, αλλά και στο δήμο της Αθήνας είναι εξαιρετικά απαισιόδοξα.

Οι υποψήφιοι του κόμματος Γιάννης Σγουρός και Γιώργος Καμίνης αντίστοιχα, δεν συσπειρώνουν την εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ με ορατό τον κίνδυνο, ο μεν υποψήφιος περιφερειάρχης να χάσει στο δεύτερο γύρο από τον Γιάννη Δημαρά, ο δε υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας να συντριβεί από τον Νικήτα Κακλαμάνη.

Το επιτελείο της Ιπποκράτους με επικεφαλής τον γραμματέα Μιχάλη Καρχιμάκη, αλλά και το Μέγαρο Μαξίμου σχεδιάζουν κινήσεις για τη στήριξη των δύο υποψηφίων, καθώς εκφράζονται έντονες ανησυχίες για το κλίμα, που θα διαμορφωθεί στην πολιτική σκηνή και στην κοινωνία, από τόσο επώδυνες εκλογικές ήττες στις δύο σημαντικότερες αναμετρήσεις της 7ης Νοεμβρίου.

Προς τούτο ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου σηκώνει τους τόνους της πολιτικής αντιπαράθεσης με τον Αντώνη Σαμαρά, ενώ αναμένεται να κάνει πολιτική τοποθέτηση και στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου το μεσημέρι της Δευτέρας, που έχει ως κύριο αντικείμενο το νομοσχέδιο για τον κινηματογράφο.

Όλο και πιο χοντρά τα λένε οι Γερμανοί στη συζήτηση που κάνουν για τους μουσουλμάνους μετανάστες και την μη ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία τους

Τη στιγμή που εμείς δίνουμε υπηκοότητα με χαλαρότερο νόμο απ' ότι τα προηγούμενα χρόνια, στη Γερμανία όλο και σφίγγουν τα πράγματα για τους μετανάστες. Σε δημοσκόπηση για το περιοδικό Focus το 75% των Γερμανών τάσσεται υπέρ την υποχρεωτικής χρήσης των Γερμανικών, όχι μόνο στις τάξεις, όπου εννοείται, αλλά και στα διαλείμματα στο προαύλιο του σχολείου!

Παράλληλα η υπουργός Οικογένειας (ναι οι Γερμανοί οι "βλάκες" έχουν και τέτοιο υπουργείο), Kristina Schröder, έβαλε στη συζήτηση και τη "ρατσιστική συμπεριφορά συγκεκριμένων τάσεων του ισλάμ, που καλλιεργούν ένα αίσθημα ανωτερότητας έναντι των μη μουσουλμάνων"!!

Ταυτόχρονα ζήτησε "να εξεταστεί η περίπτωση να περιγραφούν νομικά οι έννοιες της προπαγάνδας, της τρομοκράτησης και της προσβλητικής συμπεριφοράς έναντι των Γερμανών".

Όλα αυτά ενώ σήμερα ξεκινά ο Πρόεδρος της Γερμανίας, Wulff, επίσημη επίσκεψη στην Τουρκία και ο Πρόεδρος της επιτροπής εξωτερικών υποθέσεων της Γερμανικής Βουλής, Ruprecht Polenz, τον κάλεσε να πιέσει την Τουρκία να δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες ζωής για τους Χριστιανούς. "Στην Τουρκία ανήκει και ο Χριστιανισμός, όχι μόνο λόγω της ύπαρξης σήμερα πολλών Χριστιανών, αλλά και λόγω της κληρονομιάς της Τουρκίας, μιας και εκεί ανέπτυξαν ιδιαίτερη δραστηριότητα οι Χριστιανοί των πρώτων αιώνων".

Τέλος ο Πρόεδρος της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης, Seehofer, του αδελφού κόμματος της Μέρκελ που κυβερνάει τη Βαυαρία σε μόνιμη βάση τα τελευταία 60 χρόνια, επανέλαβε και το Σαββατοκύριακο ότι η μετανάστευση από την Τουρκία και τις αραβικές χώρες πρέπει να σταματήσει τελείως μια και αποδείχθηκε στην πράξη ότι αυτοί οι μετανάστες δεν μπορούν να ενταχθούν στη γερμανική κοινωνία.

«Πόιντ σύστεμ» στο Δημόσιο!

«Πόιντ σύστεμ» θα εφαρμοστεί για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών.

Σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Αδέσμευτος Τύπος», η βαθμολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών θα γίνεται σε ετήσια βάση και οι «ποινές» που θα επιβάλλονται σε όσες υπηρεσίες κριθούν ως αντιπαραγωγικές θα φτάνουν μέχρι το κλείσιμο και τη συγχώνευσή τους.

Στο μικροσκόπιο, λέει η εφημερίδα, έχουν μπει 94 Γενικές Διευθύνσεις, 556 Διευθύνσεις, 1.825 Τμήματα, 252 Ειδικές Υπηρεσίες, 270 ΝΠΔΔ κ.ά.

Αν είσαι δημοτικός σύμβουλος, παρκάρεις όπου θες!

Νέα ήθη από τον συνδυασμό Καμίνη! Είσαι δημοτικός σύμβουλος, τότε παρκάρεις όπου γουστάρεις αρκεί να βάλεις μια ταμπέλα που να γράφει την ιδιότητα σου. Συγχαρητήρια κύριε Καμίνη και σε εσάς και στον υποψήφιος σας, είναι σίγουρο πως με αυτό τον τρόπο θα συνεισφέρετε στην πόλη. Έτσι εξηγείται που “κόπηκε” ο Αρσένης από το ψηφοδέλτιο του. Ο Αρσένης κάτι τέτοια τα έκραζε από όπου και αν προέρχοταν.

provatas provatas kaminis kaminis

http://inhijack.blogspot.com/2010/10/blog-post_17.html

H 7η Νοεμβρίου είναι μέρα ευθύνης

Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, σκέφτηκα την πολιτική πρότασή μου να σας την πω με μια ιστορία...

”Όταν ήμουν μικρός μου άρεσε πολύ το τσίρκο, και στο τσίρκο μου άρεσαν πιο πολύ τα ζώα. Μου έκανε τρομερή εντύπωση ο ελέφαντας. Στην παράσταση, το θεόρατο ζώο έκανε επίδειξη του τεράστιου βάρους του, του όγκου και της δύναμής του...

Όμως, μετά την παράσταση και λίγο προτού επιστρέψει στη σκηνή, ο ελέφαντας στεκόταν δεμένος συνεχώς σ΄ ένα μικρό ξύλο μπηγμένο στο έδαφος. Μια αλυσίδα κρατούσε φυλακισμένα τα πόδια του. Ωστόσο, το ξύλο ήταν αληθινά μικροσκοπικό κι έμπαινε σε ελάχιστο βάθος μέσα στο έδαφος.

Μολονότι η αλυσίδα ήταν χοντρή και ισχυρή, μου φαινόταν ολοφάνερο ότι ένα ζώο που μπορούσε να ξεριζώνει δέντρα με τη δύναμη του, θα μπορούσε εύκολα να λυθεί και να φύγει. Το θεωρούσα αληθινό μυστήριο. Μα τι τον κρατάει; Γιατί δεν το σκάει;

Όταν ήμουν πέντε ή έξι ετών ετών πίστευα ακόμα στη σοφία των μεγάλων. Ρώτησα τότε κάποιον για το μυστήριο του ελέφαντα. Κάποιος μου εξήγησε ότι ο ελέφαντας είναι δαμασμένος. Έκανα τότε την προφανή ερώτηση: "Κι αφού είναι δαμασμένος, γιατί τον αλυσοδένουν;"

Δε θυμάμαι να πήρα κάποια ικανοποιητική απάντηση. Με τον καιρό, ξέχασα το μυστήριο του ελέφαντα με το παλούκι, και το θυμόμουν μόνο όταν βρισκόμουν με κάποιους που είχαν αναρωτηθεί κάποτε πάνω στο ίδιο θέμα

Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα - ευτυχώς για μένα - ότι κάποιος είχε αρκετή σοφία ώστε ν΄ ανακαλύψει την απάντηση. Ο ελέφαντας του τσίρκου δεν το σκάει γιατί τον έδεναν σ΄ένα παρόμοιο παλούκι από τότε που ήταν πολύ, πολύ μικρός.

Έκλεισα τα μάτια και φαντάστηκα ότι τότε το ελεφαντάκι είχε σπρώξει, τραβήξει και ιδρώσει πασχίζοντας να λευτερωθεί. Μα, παρόλες τις προσπάθειές του, δεν τα είχε καταφέρει, γιατί το παλούκι ήταν πολύ γερό για τις δυνάμεις του.

Φαντάστηκα ότι θα κοιμόταν εξαντλημένο και την επόμενη μέρα θα προσπαθούσε ξανά, και τη μεθεπόμενη το ίδιο... Ώσπου μια μέρα, μια φρικτή μέρα για την ιστορία του, το ζώο θα παραδεχόταν την αδυναμία του και θα υποτασσόταν στη μοίρα του.

Αυτός ο πανίσχυρος και θεόρατος ελέφαντας που βλέπουμε στο τσίρκο δεν το σκάει γιατί νομίζει ότι δεν μπορεί, ο δυστυχής. Και το χειρότερο είναι ότι ποτέ δεν αμφισβήτησε σοβαρά αυτή την ανάμνηση. Ποτέ μα ποτέ δεν ξαναπροσπάθησε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του..” (Jorge Bucay, Déjame que te cuente,2002).

Όλοι είμαστε λίγο - πολύ σαν τον τον ελέφαντα του τσίρκου. Ζούμε πιστεύοντας ότι "δεν μπορούμε" να κάνουμε ένα σωρό πράγματα. Κι ομως αυτό δεν είναι αλήθεια ...

Έτσι, η 7η Νοεμβρίου είναι μέρα ευθύνης. Ηρθε η στιγμή να τολμήσουμε όλοι να γίνει το όνειρό μας πράξη.

Μιχαήλ Χρ. Φέκκας
Πρόεδρος Τ.Ο Ν.Δ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Η Εξεταστική των Blogger II : Υπήρχε Άλλος Δρόμος;

Αρκετοί φίλοι και φίλες διαβάζοντας το προηγούμενο άρθρο μου σχετικό με το ερώτημα αν γνώριζε ο κ. Παπανδρέου περί της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης της χώρας πριν τις εκλογές του 2009, θεώρησαν ότι το κείμενο αναφερόταν σε μια συνολική κριτική της πολιτικής Παπανδρέου ή υπονοούσε την αθωότητα της κυβέρνησης Καραμανλή. Σε καμιά περίπτωση. Απλώς, καταδεικνύει - ακραδάντως κατ' εμέ - ότι ο κ. Παπανδρέου γνώριζε. Και βεβαίως γνώριζαν άπαντες κυβερνώντες και μη.

Για τον κ. Παπανδρέου όμως ισχύει κάτι διαφορετικό. Εφόσον γνώριζε, ποιες επιλογές είχε για την τύχη της χώρας; Θα δεχτώ οποιαδήποτε πολιτική αιτιολόγηση και το σημειώνω εκ των προτέρων, καθώς ο σκοπός αυτής της σειράς των άρθρων δεν είναι η κριτική στο ΠΑΣΟΚ και στον πρόεδρό του, αλλά η καταγραφή γεγονότων.

Ας επανέλθουμε στον Οκτώβρη του 2009. Είναι προφανές πλέον ότι ο κ. Παπανδρέου και οι συνεργάτες του γνωρίζουν την κατάσταση. Θα γίνω κουραστικός. Θα επαναλάβω όμως ότι θα δεχθώ καλόπιστα το σύνολο των πολιτικών κινήσεων της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές ως τις βέλτιστες δυνατές, δεδομένων των συνθηκών. Φθάνουμε λοιπόν σε κάποιο χρονικό σημείο - δεχομένοι και πάλι ότι αυτό υπήρξε ΜΕΤΑ και όχι ΠΡΙΝ τις εκλογές - όπου οι επιλογές της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά στην οικονομία περιορίζονται και καταλήγουν στο δίπολο: Μνημόνιο ή Χρεωκοπία της χώρας. Μνημόνιο ή αδυναμία πληρωμής μισθών και συντάξεων. Είναι όντως υπαρκτό το εν λόγω δίλημμα ή υπήρχε κι άλλος δρόμος;

Θα σε σοκάρω. Υπήρχε. Όχι θεωρητικός. Ούτε εντάσσεται στη σφαίρα της "οικονομικής σοφιστείας". Ανάμεσα λοιπόν στα "προϊόντα" του ΔΝΤ, υπάρχει και ένα που δεν αναφέρθηκε ποτέ, τουλάχιστον δημόσια. Δεν τέθηκε ποτέ ούτε προς συζήτηση, έγινε λόγος σε κάποιο πάνελ. Ονομάζεται "Flexible Credit Line". Ευέλικτη Πιστωτική Γραμμή. Οι προδιαγραφές του περιγράφονται εδώ. Μέχρι στιγμής έχει χρησιμοποιηθεί από το Μεξικό, την Πολωνία και την Κολομβία! Ακούς; Την Κολομβία!

Περί τίνος πρόκειται; Σχεδιάστηκε λοιπόν για χώρες που - εξαιτίας της οικονομικής κρίσης - πιθανώς να αντιμετωπίσουν προβλήματα χρηματοδότησης και πρόσβασης στις αγορές (η περίπτωσή μας δηλαδή). Το ΔΝΤ δηλαδή "διευκολύνει" χώρες-μέλη του με ρευστότητα, ώστε να αντιμετωπίσουν ανάλογα προβλήματα. Η αποπληρωμή γίνεται σε 3,25 έως 5 έτη, με κυμαινόμενο επιτόκιο και μάλιστα ίδιο με εκείνο των "τυπικών συμφωνιών", των "Μνημονίων" δηλαδή που υπογράφει το ΔΝΤ με τις χώρες μέλη του. Με απλά λόγια: δεν είναι ανάγκη να υπογράψεις Μνημόνιο με επαχθείς όρους! Απλώς σου κάνει μια "διευκόλυνση" το ΔΝΤ μέχρι να ξαναβγείς στις αγορές! Θες κι άλλα; Οι χώρες που προαναφέραμε - Πολωνία, Μεξικό, Κολομβία - "άνοιξαν" αυτή την πιστωτική γραμμή αλλά δεν τη χρησιμοποίησαν ουσιαστικά ποτέ! Γιατί; Μα διότι μόλις οι δανειστές αντιλήφθησαν ότι μπορούσαν να βρεθούν κι από αλλού χρήματα, αμέσως δάνεισαν ώστε να μην χάσουν τόκους. Σου λέει προκειμένου να τα πάρεις από το ΔΝΤ πάρτα από μένα!

Τι υπάρχει παραπέρα; Αυτό εδώ: "A key objective of the lending reform is to reduce the perceived stigma of borrowing from the IMF, and to encourage countries to ask for assistance before they face a full blown crisis;" Ξέρεις τι λέει; Ότι η συγκεκριμένη μορφή δανεισμού σχεδιάστηκε με σκοπό να αποφύγουν οι χώρες το ΣΤΙΓΜΑ (stigma το λέει όντως!) του δανεισμού από το ΔΝΤ και να δανεισθούν πριν αντιμετωπίσουν μια γενικευμένη κρίση!

Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν δημιουργήθηκε εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν χρειάζονται όντως σημαντικές μεταρρυθμίσεις, για τις οποίες άλλωστε έχω αρθρογραφήσει φανατικά. Δεν ισχυρίζομαι ότι υπήρχαν μαγικές λύσεις, ούτε τάσσομαι με απόψεις ακραίες ή εξωπραγματικές. Απλώς ισχυρίζομαι ότι το Μνημόνιο δεν ήταν μονόδρομος. Δεν ήταν ανάγκη να δεσμευθεί η χώρα με επαχθείς συμφωνίες για να λάβει τη βοήθεια που δικαιούτο. Και εν τέλει θα ήθελα τα μέτρα - τα οποιαδήποτε μέτρα - να τα λάβει αμιγώς η Ελληνική Κυβέρνηση. Η όποια Ελληνική Κυβέρνηση. Απόψεις του τύπου "μόνοι μας δεν θα κάναμε τίποτα αν δεν είχαμε τους ξένους" για μένα ισοδυναμούν με τις απόψεις περί "γενικευμένης διαφθοράς". Αντί να μπούμε σε συζητήσεις περί "απώλειας εθνικής κυριαρχίας" αναρωτιέμαι - και φοβάμαι ότι θα αναρωτιέμαι επί μακρόν - γιατί δεν εξετάστηκαν τεχνοκρατικές λύσεις που ακόμη και η Κολομβία εξέτασε και εφήρμοσε. Θα μου απαντήσει κανείς;

http://tyxaios.blogspot.com/2010/10/blogger-ii.html

Ν. Νικολόπουλος: «Εκκρεμή…ζητήματα στο Αιγαίο στο ρυθμό του… ζεϊμπέκικου»

Την πρόκληση του Τούρκου Προέδρου Αμπντουλάχ Γκιουλ ο οποίος μιλά για…εκκρεμή ζητήματα στο Αιγαίο, αναδεικνύει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα ο Βουλευτής Αχαϊας Νίκος Ι. Νικολόπουλος.

Ο Τούρκος Πρόεδρος, πρόσφατα, απευθυνόμενος στην Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «η χώρα του είναι αποφασισμένη να επιλύσει «όλα τα εκκρεμή ζητήματα στο Αιγαίο».

«Εξ όσων γνωρίζουμε, η επίσημη ελληνική θέση είναι ότι το μόνο εκκρεμές ζήτημα μεταξύ των δύο χωρών είναι η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας. Φαντάζομαι ότι η πρόκληση δεν θα μείνει αναπάντητη. Ή πιο σωστά, ελπίζω ότι δεν θα υποχωρήσει για μια ακόμα φορά η Ελλάδα στην διπλωματική πρακτική του… ζεϊμπέκικου», δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος.

Ο Βουλευτής ρωτά τον Υπουργό Εξωτερικών να απαντήσει ποια είναι αυτά τα εκκρεμή ζητήματα στα οποία αναφέρεται ο Τούρκος Πρόεδρος και ποια ήταν η ελληνική αντίδραση, τουλάχιστον σε αυτό το απόσπασμα της ομιλίας του Τούρκου Προέδρου.

http://nikosnikolopoulos.gr/ekremi.zitimata

Το ΠΑΣΟΚ του "λεφτά υπάρχουν", κατηγορεί τη ΝΔ ότι ψεύδεται...

Ως...πολιτικές θεωρούνται πλέον οι Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές για το ΠΑΣΟΚ και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα σε non paper της Ιπποκράτους προς τα μέλη του Κινήματος. Κατ' αρχήν και όπως επισημαίνεται “στις εκλογές του Νοεμβρίου, οι Έλληνες πολίτες θα δώσουν πράσινο φως στη συνέχιση της πορείας για τη σωτηρία και την αναμόρφωση της Ελλάδας.

Ναι, με δυσκολίες και πόνο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι μπορούμε να βγούμε από το τούνελ μέχρι το 2013, όπως αποδεικνύουν τα ήδη θετικά αποτελέσματα της προσπάθειάς μας. Θα καταψηφίσουν όλους αυτούς που θέλουν να μας επιστρέψουν στο καταστροφικό παρελθόν, με κίνδυνο το φάσμα της χρεοκοπίας να επανέλθει άμεσα δριμύτερο και όλες οι θυσίες να πάνε, σε μια στιγμή, στο βρόντο”.

Και εξαπολύεται σφοδρή επίθεση προς τη Νέα Δημοκρατία, δείχνοντας καθαρά το σκληρό ροκ της πολιτικής που θα ακολουθηθεί στο δρόμο προς την 7η Νοεμβρίου!

Ειδικότερα υπογραμμίζεται το εξής: “...Από τη μία υπάρχει μία κυβέρνηση και ένα Κίνημα που παλεύουν για το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας και των πολιτών της. Που προχωράνε μπροστά. Εδώ και ένα χρόνο δίνουν τον πατριωτικό αγώνα για τη σωτηρία και την αναμόρφωση της πατρίδας.

Η τιτάνια προσπάθεια συνεχίζεται, δεν έχει λήξει ο συναγερμός. Αλλά γλιτώσαμε την Ελλάδα από τη χρεοκοπία και τώρα χτίζουμε βήμα-βήμα την Νέα Ελλάδα – μία Ελλάδα που θα έχει αποφύγει οριστικά τον κίνδυνο, γιατί θα στηρίζεται πλέον στα δικά της πόδια, στις δικές της δυνάμεις. Ένα από τα βήματα, ένα θεμελιώδες βήμα, είναι ο «Καλλικράτης». Από την άλλη υπάρχει η Ν.Δ. που πρεσβεύει την επιστροφή στο καταστροφικό παρελθόν. Επιστροφή σε όλα εκείνα που μας κατέστρεψαν ως χώρα, που μας οδήγησαν στο χείλος της χρεοκοπίας.

Είναι οι εμπρηστές της ελληνικής οικονομίας. Εκείνοι που αφού οδήγησαν τη χώρα στο χείλος της καταστροφής, μετά λιποτάκτησαν – για να χρεοκοπήσει η χώρα στα χέρια του ΠΑΣΟΚ – και τώρα εμπορεύονται φρούδες ελπίδες και μαγικές συνταγές για μηδενισμό του ελλείμματος, χωρίς κόπο και προσπάθεια. Θέλουν να σταματήσουν στη μέση τις προσπάθειες του ελληνικού λαού. Να πάνε χαμένες οι θυσίες. Επικίνδυνοι ως κυβέρνηση, επικίνδυνοι ως αντιπολίτευση. Δεν τους νοιάζει τίποτε, παρά μόνο η βελτίωση των εκλογικών τους ποσοστών με κάθε δυνατό τρόπο, με κάθε δυνατό ψέμα.

Τα σχόλια δικά σας...