01 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ

Του Γιάννη Ανδρεάδη

Πάνε περισσότερα από είκοσι πέντε χρόνια από τότε που πρωτοσυναντηθήκαμε στους δρόμους και τις γειτονιές των Συκεών… Νεαρά παιδιά, μαθητές ακόμα οι περισσότεροι από μας, μας ένωσαν οι κοινοί αγώνες, οι κοινές αγωνίες και η κοινή μας θέληση να αλλάξουμε τον κόσμο.

Πορευτήκαμε έναν δρόμο που, σ’ εκείνη την καταπιεστική περίοδο μειωμένης δημοκρατίας για όσους δεν δήλωναν αριστεροί, ήταν δύσκολος και μοναχικός, ιδιαίτερα για τα δεδομένα της πόλης μας. Δώσαμε τα χέρια και τον τραβήξαμε χωρίς ενδοιασμούς, σαν μια παρέα «άμυαλων, ονειροπόλων, ιδεολόγων»…

Το πλειοψηφικό Κεντροδεξιό ρεύμα που αναπτύχθηκε στην Ελληνική νεολαία στις γειτονιές, τα σχολειά και τα Πανεπιστήμια τη δεκαετία του '80 έμελλε να ανακοπεί με την έλευση της Ν. Δημοκρατίας στην εξουσία με τη νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση Μητσοτάκη και την συντριβή των ονείρων για μια δίκαιη, αξιοκρατική, φιλελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία με ένα κράτος νυχτοφύλακα και όχι δυνάστη.

Μετά από το σοκ εκείνο οι πιο πολλοί της γενιάς του '80 αφοσιώθηκαν στα δικά τους και αν και βαθύτατα πολιτικοποιημένοι χάθηκαν από το πολιτικό προσκήνιο. Η ριζοσπαστική, φιλελεύθερη γενιά του '80 που σήμερα είναι 35 με 45 χρονών συνεχίζει στην πλειοψηφία της να απέχει από το πολιτικό γίγνεσθαι.

Έτσι κι αλλιώς τα πάντα είναι ελεγχόμενα από την αριστερή γενιά του Πολυτεχνείου και της μεταπολίτευσης που αφού πουλήθηκε στο μεγάλο κεφάλαιο εξασφάλισε μαζί με τους κλώνους της το μεγαλύτερο κομμάτι στην νομή της εξουσίας και μια ιδιότυπη ασυλία. Την ίδια στιγμή η Δεξιά για χρόνια έβαζε στην άκρη την ιδεολογία και πελαγοδρομούσε ασπαζόμενη ιδεολογήματα και life style πολιτικές.

Όμως τα παιδιά που κέρδισαν την πολιτική μάχη σε δρόμους, Πανεπιστήμια, σχολεία και εργασιακούς χώρους στα δύσκολα χρόνια της ΠΑΣΟΚικής μονοκρατορίας πιστοί στους ιδεολογικούς προσανατολισμούς τους, σίγουρα ανησυχούν και προβληματίζονται γι’ αυτά που βλέπουν γύρω τους.

Στη διαδρομή χαθήκαμε, μεγαλώσαμε, παρασυρθήκαμε στην καθημερινότητα… Ποτέ, όμως, δεν ξεχάσαμε! Ποτέ δεν μετανιώσαμε! Αντίθετα, αισθανόμαστε υπερήφανοι γιατί βάλαμε κι εμείς το λιθαράκι μας για να σπάσει ο νόμος της σιωπής και της ιδεολογικής τρομοκρατίας.

Σήμερα, μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες, δεν ξέρουμε αν είμαστε ακόμη νέοι, είμαστε, όμως, ακόμη ανήσυχοι. Είμαστε ακόμη ζωντανοί και πιο ώριμοι, πιο συνειδητοποιημένοι και σίγουροι. Γι’ αυτό…

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ

ΓΙΑΤΙ με λύπη βλέπουμε τον τόπο μας να κατρακυλά μέρα με τη μέρα.

ΓΙΑΤΙ δεν υπάρχει καμιά πραγματική αντίδραση.

ΓΙΑΤΙ εμείς μάθαμε να αγωνιζόμαστε και όχι να σιωπούμε και να συμβιβαζόμαστε.

ΓΙΑΤΙ ξεκινώντας απ’ την κοινή μας καταγωγή αισθανόμαστε περήφανοι για τις επιλογές και τους αγώνες μας.

ΓΙΑΤΙ με χαρά και ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι με πολλούς συμπολίτες μας υπάρχει «κοινός τόπος»: ο προβληματισμός για όσα συμβαίνουν γύρω μας, η ανησυχία για το μέλλον αυτού του τόπου, η επιθυμία για προσφορά.

ΓΙΑΤΙ θέλουμε ξανά την πόλη μας πίσω.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ και ανοιγόμαστε ξανά στην κοινωνία με σκέψεις, προβληματισμό και προτάσεις.

Η χαμένη γενιά του '80 ξαναβγαίνει προς τα έξω.

Γιατί υπάρχει λόγος σοβαρός.

Όπως και τότε…

Γιάννης Ανδρεάδης

Δάσκαλος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας. http://iandreadis.wordpress.com

Ο Πρωθυπουργός κι ο Μήτσος

Σήμερα ελλείψει έμπνευσης και χρόνου είπα να “γράψω” δυο άσχετες μεταξύ τους ιστοριούλες η πρώτη – όπως θα δείτε- ένα εύκολο copy-paste ειδήσεων και η δεύτερη μια φανταστική ιστοριούλα,-για να “αυγατίσει” το κείμενο- παντελώς άσχετη με την πρώτη και μακριά από τα συνήθη ενδιαφέροντα του blog.

Ιστορία πρώτη

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

“Είναι τόσο ανόητος που δεν καταλαβαίνει ή τόσο ανεύθυνος που δεν τον νοιάζει το ότι η πανικόβλητη “διακαναλική” του έβλαψε – εκτός απο τον ίδιο- και την χώρα? (Είμαι περίεργος που πήγαν τα spreads)”[firiki2010-26/10 3-4ώρεςμετά τη διακαναλική]

“……Παρασκευή 22 Οκτωβρίου πριν την συνέντευξη Παπανδρέου το spread στα 10ετή ελληνικά ομόλογα στις 684 μονάδες βάσης και το CDS στις 680 μονάδες βάσης. Το CDS είναι το ασφάλιστρο έναντι ρίσκου χώρας το παράγωγο των ομολόγων.

Την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου πριν την διακαναλική (πραγματοποιήθηκε το βράδυ 9 ώρα Ελλάδος) το spread στα 10ετή ομόλογα 691 μονάδες και το CDS στις 680 μονάδες.

Την Τρίτη 26 Οκτωβρίου μετά την διακαναλική συνέντευξη το spread στα 10ετή ομόλογα στις 720 μονάδες και το CDS στις 690 μονάδες βάσης.

Την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου μετά τις δηλώσεις στελεχών της Κυβέρνησης ότι ο Παπανδρέου δεν μπλοφάρει για τις πρόωρες εκλογές και την παρέμβαση αξιωματούχων της ΕΕ ότι δεν αντιμετωπίζουν θετικά τις πρόωρες εκλογές το spread στα 10ετή στις 785 μονάδες βάσης και τα CDS στις 775 μονάδες βάσης.

Δηλαδή από την προηγούμενη Παρασκευή άνοδος 100 μονάδων βάσης.

Για να μειωθεί το spread από τις 800 στις 684 μονάδες βάσης χρειάσθηκαν 26 μέρες και για να αυξηθεί 100 μονάδες βάσης χρειάσθηκαν 2 μέρες….” [Patras Blogs" 28/10]

“Μετά τις δηλώσεις Παπανδρέου στη διακαναλική για πρόωρες εκλογές το spread άρχισε να ανεβαίνει. Σήμερα εκτινάχθηκε στις 825 μονάδες βάσης,…” [atithaso 29/10]

Χθες ο κ Παπανδρέου εξήγησε το γεγονός:

“Ζήτησα ψήφο ευθύνης στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές για να έχουμε συνέπεια και σταθερότητα στην πορεία των μεγάλων αλλαγών. Το ότι ανέβηκαν τα spread δείχνει το πόσο ευάλωτη είναι η χώρα μας απέναντι σε κινήσεις που μπορούν να ερμηνευθούν ως αστάθεια”.

Τέλος της πρώτης ιστορίας

Ιστορία δεύτερη

Ο ΜΗΤΣΟΣ

O Μήτσος αναρρώνει μετά από καρδιακό επεισόδιο. Ο καρδιολόγος που τον κουράρει διαβεβαιώνει ότι όλα (στο μέτρο του δυνατού) πάνε καλά και ότι ο ασθενής πρέπει να αποφεύγει τις συγκινήσεις. Οι οικείοι του Μήτσου όμως ανησυχούν για την πορεία της ανάρρωσης και κάποιοι θέλουν να αλλάξουν γιατρό. Ο κ καρδιολόγος το μαθαίνει και τους φωνάζει όλους στο δωματιο του επίσης αγωνιούντος Μήτσου. Με φωνή να πάλλεται από συγκίνηση ο καρδιολόγος λέει: “Αν αλλάξετε γιατρό ή αγωγή - όπως κάποιοι από εσάς θέλουν – ο Μήτσος θα πεθάνει” Ο Μήτσος με το που το ακούει παθαίνει νέο έμφραγμα. Ο καρδιολόγος στρέφεται προς την πανικόβλητη οικογένεια: “Καταλάβατε τώρα πόσο ευαίσθητος είναι ο καημένος ο Μήτσος?”

Τέλος και της δεύτερης ιστορίας. Πιθανώς και του Μήτσου.

http://firiki2010.wordpress.com/

Δήλωση Τζωρτζ για τα πανηγύρια: Γιορτή της… ειρήνης(!) η Τιμή στην Μάχη του Μαραθώνος!

Παρακολουθήσαμε τις δηλώσεις του Γ. Α. Παπανδρέου μετά την προσπάθεια του στον Μαραθώνιο και οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για την ιδέα που μας έδωσε ώστε να κάνουμε για άλλη μία φορά το πατριωτικό μας καθήκον για την Ελλάδα. Δήλωσε λοιπόν ο πρωθυπουργός μετά την λήξη της προσπάθειας του, ότι ο Μαραθώνιος συμβολίζει τις…

Η συνέχεια στο
xryshaygh.wordpress.com

Γυρίζει ως μπούμερανγκ το δίλημμα

Του Σεραφείμ Π. Κοτρώτσου, εφημερίδα "Αποκαλύψεις"

Το ότι η διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού ήταν ένα μικρό επικοινωνιακό φιάσκο έχει ειπωθεί κατά κόρον τις τελευταίες ημέρες. Εάν αποδειχθεί και πολιτικό φιάσκο -ισοδύναμο με τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Καραμανλής τον Σεπτέμβριο του 2008 και η οποία τον οδήγησε σε βαθιά προσωπική απαξίωση και σε κατακρήμνιση της κυβέρνησής του- αυτό θα το γνωρίζουμε το βράδυ της μεθεπόμενης Κυριακής.

Ακόμα, πάντως, και αν ορισμένοι εύπιστοι και αμήχανοι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ προτιμήσουν τον Σγουρό από τον (πράσινο) Δημαρά και τον Καμίνη από τον Κακλαμάνη, επειδή θα έχουν ανταποκριθεί στο δίλημμα Παπανδρέου, το αποτέλεσμα λίγο θα αλλάξει, ενώ το πολιτικό κεφάλαιο του πρωθυπουργού θα έχει απομειωθεί αισθητά.

Κι αυτό θα το βρει μπροστά του, όταν όλοι κατανοήσουν πως η απειλή εκλογών χρησιμοποιήθηκε απλώς ως προπέτασμα για την αδυναμία του οικονομικού επιτελείου να διαχειριστεί τις απαιτήσεις του μνημονίου.

Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται το «κουμπί». Ο πρωθυπουργός εν γνώσει του απέκρυψε την αλήθεια. Είπε πως το 2011 θα είναι χρονιά αποκατάστασης των ανισοτήτων και των αδικιών που προκάλεσε η φοροκαταιγίδα ελέω μνημονίου. Και πως το 2012 θα είναι χρονιά ανάκαμψης και ανάπτυξης, ώστε το 2013 να εξέλθουμε από το τούνελ.

Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν πρόκειται να συμβεί. Κι ο κ. Παπανδρέου το γνωρίζει.

Το 2013 η Ελλάδα θα είναι μία χώρα με δημόσιο χρέος πάνω από 500 δισ. (150% επί του ΑΕΠ), με προφανή αδυναμία να δανειστεί από τις αγορές με σχετικά βατά επιτόκια και με διαρθρωτικές αδυναμίες που δεν θα της επιτρέπουν ακόμα να αναπτυχθεί.

Μοναδική λύση είναι η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του χρέους των 110 δισ., κάτι που πρακτικά θα σημάνει λιτότητα πιθανώς μέχρι και το 2021! Μία άλλη διόλου απίθανη εξέλιξη, την οποία προεξοφλούν ορισμένοι ξένοι αναλυτές, είναι αυτή της χρεοκοπίας και της αναδιάρθρωσης του χρέους (Ρουμπινί στην «Καθημερινή της Κυριακής»).

Ολα αυτά ο κ. Παπανδρέου τα αποκρύπτει.

Βοηθούμενος, βεβαίως, από ένα σύμπλεγμα μιντιακής διαπλοκής (ας προσέξει κανείς τους τίτλους των συμπολιτευόμενων εφημερίδων την επομένη της διακαναλικής και θα καταλάβει) δημιουργεί πλάνες που, όμως, έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης και, κυρίως, θα επιστρέψουν με δριμύτητα εναντίον του. Και αυτό είναι κρίμα. Διότι η χώρα -δυστυχώς αλλά έτσι είναι- δεν διαθέτει εναλλακτική πολιτική λύση. Τουλάχιστον όχι ακόμα.

Υ.Γ. Ο κ. Παπανδρέου πέρασε το εκβιαστικό δίλημμα στους πολίτες. Το ερώτημα είναι κατά πόσο οι πολίτες -μεταξύ των οποίων και οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ- θα δεχθούν να το εισπράξουν. Εάν δεχθούν, δηλαδή, ότι η αδυναμία αυτής της κυβέρνησης να οδηγήσει τη χώρα σε ανάκαμψη θα οφείλεται στην αποτυχία κάποιου Σγουρού και το Βατερλό κάποιου Καμίνη. Είναι δύσκολο, όμως, να βρεθούν τόσοι αφελείς και εύπιστοι την ίδια ώρα στο ίδιο μέρος -πάνω από την κάλπη, δηλαδή.

Χωρίς, φυσικά, να λογαριάσει αρκετά κορυφαία κυβερνητικά στελέχη και πολλούς βουλευτές που νιώθουν ολοένα και πιο άβολα από την ασκούμενη πολιτική. Κάποιοι εξ αυτών καραδοκούν. Κι ίσως σ’ αυτό να κρύβεται μία άλλη διάσταση του εκβιαστικού (εκλογικού) διλήμματος του πρωθυπουργού.

Απόλυτος νικητής ο Νιόπλιας

Την ώρα που ο Ερνέστο Βαλβέρδε παρουσίαζε σημάδια αυτοκαταστροφής, ο Νίκος Νιόπλιας παρέδιδε μαθήματα προπονητικής... Αξίζει να του το πιστώσουμε, αφού δεν είναι και θετικό το μέλλον που ανοίγεται μπροστά του...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Κ. Αγοραστός: «Θα εμπιστευτούμε τον «κουμπαρά» της Θεσσαλίας σ’ αυτόν που χρειάστηκε 1,5 χρόνο να αντιληφθεί την υπεξαίρεση στη νομαρχία Μαγνησίας;»

«Η Γενική Γραμματέας της Νομαρχίας Μαγνησίας προχώρησε σε δηλώσεις για υπόθεση υπεξαίρεσης από τραπεζικό λογαριασμό της Νομαρχίας, που εξελίσσονταν επί ενάμισι χρόνο, και ανακοίνωσε τη διενέργεια ΕΔΕ και την παραπομπή της υπόθεσης στην Εισαγγελία.

Αναρωτιόμαστε πόσο ικανός είναι ο κ. Παπατόλιας, όπως φιλάρεσκα αυτοχαρακτηρίζεται στην προεκλογική του καμπάνια, που χρειάζεται 1,5 χρόνο για να αντιληφθεί την υπεξαίρεση από λογαριασμό της Νομαρχίας που αφορούσε στη μισθοδοσία και την πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών;

Σε αυτόν θα εμπιστευθούμε τον «κουμπαρά», όπως ο ίδιος τον αποκαλεί, της Περιφέρειας Θεσσαλίας;

Εξάλλου, στις 26 Οκτωβρίου δημοσιεύθηκε σε τοπικές εφημερίδες του Βόλου μονόστηλη είδηση προερχόμενη από το Γραφείο του υποψήφιου Περιφερειάρχη κ. Παπατόλια ότι την επομένη ημέρα επρόκειτο δήθεν να μεταδοθεί από το TRT τηλεοπτική «μονομαχία» ανάμεσα σ’ αυτόν και τον κ. Κ. Αγοραστό.

Την επομένη ημέρα ο ίδιος ο δημοσιογράφος της κεντρικής μεσημεριανής εκπομπής Σωτήρης Πολύζος διέψευσε ότι είχε προγραμματιστεί οποιοδήποτε ντιμπέϊτ για εκείνη την ημέρα, λέγοντας μάλιστα ότι δεν συνάδει με το ήθος του τηλεοπτικού σταθμού να καλέσει δύο υποψηφίους Περιφερειάρχες και όχι το σύνολό τους.

Συμπεραίνουμε ότι τη «μονομαχία» την είχε προγραμματίσει μόνος του ο κ. Παπατόλιας και τον παραδίδουμε στην κρίση της τοπικής κοινωνίας για τις παλαιοκομματικές και καθεστωτικές κατά την δική μας αντίληψη μεθόδους που εφαρμόζει».

Ν. Γιουτίκας -Υπ. Δήμαρχος Δέλτα: ΝΑΙ στη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στη Σίνδο

Με αφορμή Είδηση – Σχόλιο του Κου Διαμαντόπουλου σε εκπομπή του Ρ/Σ “ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ”, ο Δήμαρχος Αξιού και Υποψήφιος Δήμαρχος Δέλτα Νίκος Γιουτίκας, έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Ουδέποτε δήλωσα ότι εγώ προσωπικά και ο συνδυασμός μας «ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΛΤΑ» είμαστε αντίθετοι με την μετεγκατάσταση της Δ.Ε.Θ. στη Σίνδο.

Αντίθετα στο προεκλογικό μας πρόγραμμα υπάρχει ειδική αναφορά στο θέμα, ως εξής :

“ Ως νέα δημοτική αρχή οφείλουμε να ενεργήσουμε με αίσθημα ευθύνης και να χαράξουμε μία αναπτυξιακή πολιτική, προς όφελος των πολιτών. Η πολιτική αυτή θα στηρίζει:
...

Την μετεγκατάσταση της Δ.Ε.Θ. στην Σίνδο, που σηματοδοτεί μία νέα εποχή, αποτελώντας σταθμό στην αναπτυξιακή πορεία της περιοχής. Η προσεκτική όμως διαχείριση, η τεχνογνωσία και ο προγραμματισμός, πρέπει να αναδείξουν την υπόθεση με τέτοιο τρόπο, ώστε τα αντισταθμιστικά οφέλη να έχουν ως κύριο αντίκρισμα τους δημότες του Δήμου Δέλτα, με την προσφορά νέων επενδυτικών ευκαιριών και την εξασφάλιση θέσεων εργασίας.»

Αυτή είναι η θέση μας και αυτήν υποστηρίζουμε.

Θεωρούμε ότι ο Κος Διαμαντόπουλος έπεσε θύμα παραπληροφόρησης και δεν είχε σκοπό να αποπροσανατολίσει τους ακροατές του έγκυρου Ρ/Σ ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, μεταδίδοντας αυτή την είδηση»

«Η εθνική κυριαρχία της Ελλάδας έχει περιοριστεί»

Αλήθεια, μέχρι ποιό βαθμό μπορούν οι χώρες μέλη της ΕΕ να εκχωρούν αρμοδιότητες από τα εθνικά κοινοβούλια στις Βρυξέλλες; Και ποια είναι τα όρια της εθνική κυριαρχίας; Όπως εκτιμά η Γερμανίδα οικονομολόγος Ντανιέλα Σβάρτσερ, ειδική σε θέματα ευρωπαϊκών υποθέσεων:

"Το ζήτημα αυτό έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις από την εποχή της εισαγωγής του ευρώ. Κάθε κυβέρνηση και κάθε κοινοβούλιο προσπαθεί να υπερασπιστεί το δικαίωμά του για τη σύνταξη του προϋπολογισμού, την επιβολή φόρων και το σχεδιασμό των δαπανών. Με αφορμή την οικονομική κρίση όμως διαπιστώσαμε πόσο μεγάλη είναι η αλληλεξάρτηση των χωρών-μελών. Όταν κάτι πάει στραβά, τότε οφείλουν να συνδράμουν οι υπόλοιποι, όπως στην περίπτωση της Ελλάδας". Πώς αξιολογεί όμως η ίδια την περίπτωση της Ελλάδας;

"Η εθνική κυριαρχία σε ότι αφορά θέματα προϋπολογισμού και της οικονομικής πολιτικής έχει περιορισθεί δραστικά, αλλά αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Ελλάδα έχει λάβει δάνεια από τις άλλες χώρες μέλη. Προϋπόθεση ήταν η συμφωνία σε ένα αναλυτικό πρόγραμμα (σσ. εξυγίανσης των δημοσιονομικών), το οποίο ουσιαστικά δεν αφήνει πολλά περιθώρια πολιτικών ελιγμών τα επόμενα τρία χρόνια.

Το ερώτημα λοιπόν σήμερα είναι το εξής: θα πρέπει να υπάρξουν αυστηρότερες κυρώσεις; Όχι όμως για να περιορίζεται η εθνική κυριαρχία ορισμένων χωρών, αλλά για να μπορούν να αποφευχθούν ανάλογες περιπτώσεις στο μέλλον".

Γεγονός είναι, σημειώνει η κα. Σβάρτσερ, ότι αφενός μπορεί να γίνεται από ορισμένους λόγος για ένα νέο κύμα ευρωσκεπτικισμού, προστατευτισμού, ακόμη και ενός νέου εθνικισμού, αφετέρου όμως η κρίση έφερε τους Ευρωπαίους πιο κοντά. Σε διαφορετική περίπτωση, όπως λέει, δεν θα ήταν δυνατή η συμφωνία για τη διάσωση του ευρώ, ύψους 750 δις.

www.dw-world.de/dw/article/0,,6173174,00.html και exomatiakaivlepo.blogspot.com

ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

Δυο διμοιρίες των ΜΑΤ, αστυνομική δύναμη της ευρύτερης περιοχής και οι φρουρά του ΓΑΠ, κάτω από τις εντολές του Γ.Γραμματέα της Νομαρχιακής ΠΑΣΟΚ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ προστάτευσαν τον Πρωθυπουργό από την διαδήλωση διαμαρτυρία εργαζόμενων και συνδικαλιστικών στελεχών Αλληλεγγύης και ΔΑΚΕ στην Ηλεκτρική ενέργεια. Ενάντια στην πολιτική του Μνημονίου, της μείωσης μισθών και συντάξεων, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας του Ελληνικού λαού και των κοινωφελών επιχειρήσεων, στα ντόπια και ξένα συμφέροντα, κατά την άφιξη του στο Εκθεσιακό Κέντρο στα Κοίλα Κοζάνης όπου θα πραγματοποιούσε κεντρική ομιλία σε στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της ΠΑΣΚΕ για την πολιτική της κυβέρνησης του και την ανάγκη στήριξης της, καθώς και των υποψηφίων με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου

31 Οκτωβρίου 2010

Ρώσικο άγημα (από το πλοίο YAMAL) παρευλαύνει στην Πύλο κατά τον εορτασμό της ναυμαχίας του Ναβαρίνο

ΣΤΙΣ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..... ΤΕΛΟΣ

μια πολύ σημαντική η πληροφορία
 
Αν προχωρήσει ο Παπανδρεου σε εκλογες , κινδυνεύει η εκταμίευση της τρίτης δόσης του δανείου από το ΔΝΤ .
 
Είναι προφανές ότι το δίλημμα του πρωθυπουργού δεν περνάει στο εξωτερικό.
 
Ούτε φυσικά στο εσωτερικό, γι αυτό σημειώσαμε ότι μετά τον πρώτο γύρο των εκλογών θα το κλείσει οριστικά το θέμα.
 
 
ΟΠΟΤΕ ΨΗΦΊΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΈΛΛΗΝΕΣ

Όποιος δεν καταλαβαίνει πως γίνονται οι διαπραγματεύσεις... είναι ιδανικός δέκτης των πανηγυρισμών ΓΑΠ-Πασοκοφυλλάδων

Καθώς περνάνε οι μέρες αποδεικνύεται ότι οι πανηγυρισμοί ΓΑΠ και Πασοκοκάναλων, περί άγριου καυγά ΓΑΠ-Μέρκελ και βέτο του Γιωργάκη που απέτρεψε την απώλεια ψήφων από τους παραβάτες του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης, είναι φούμαρα.

Παραβλέποντας ότι η απώλεια ψήφου παραμένει στην ατζέντα των συζητήσεων, είναι προφανές ότι όταν πηγαίνει κάποιος, όχι οι Έλληνες αλλά όλοι οι υπόλοιποι (πχ. Τούρκοι ή Γερμανοί ή Γάλλοι), σε μια διαπραγμάτευση, ζητάει τ' αντερά του ώστε στην κουβέντα να κάνει μερικές "παραχωρήσεις" και να κερδίσει αυτά που πραγματικά θέλει.

Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος για να πιστεύει ότι η Γερμανία και η Γαλλία πήγαν με στόχο να αφαιρεθεί η ψήφος από τους παραβάτες, κάτι στο οποίο έπρεπε να συμφωνήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι!!! Είναι δυνατόν να έβαζαν τα ύποπτα κράτη μόνο τους το κεφάλι τους στη λαιμητόμο;

Όποιος δεν το έχει καταλάβει και πιστεύει τις κορώνες των Πασοκοφυλλάδων , ότι ο ΓΑΠ απέτρεψε την απώλεια ψήφου, είναι άξιος της μοίρας του, οι υπόλοιποι μπορούν να διαβάσουν στο άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ τι επεδίωκαν και κατάφεραν τελικά οι Γαλλογερμανοί με τη σύμφωνη γνώμη του Γιωργάκη:

Προβλέψεις για πρόστιμα, «πτώχευση», παρεμβάσεις
Το τρίπτυχο των αλλαγών που εισάγουν οι αναθεωρήσεις σε επίπεδο Βρυξελλών

Στην Ελλάδα, η δημόσια συζήτηση, με ευθύνη της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, επικεντρώνεται στο πώς θα βγούμε από το Μνημόνιο. Ωστόσο, η μελλοντική μορφή της Ευρωζώνης, όπως θα διαμορφωθεί μετά την προωθούμενη τροποποίηση της Συνθήκης της Λισσαβώνας και με το νέο Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης (ΣΣΑ) που συμφωνήθηκε στη Σύνοδο Κορυφής, θα απαιτεί από τα κράτη–μέλη σημαντική προσπάθεια. Σχεδόν εξίσου επίπονη και σίγουρα ανάλογη με την προσπάθεια που καταβάλλουν σήμερα οι Ελληνες στο πλαίσιο του Μνημονίου.

Ελάχιστα περιθώρια θα υπάρχουν πια για δημοσιονομική χαλαρότητα, ιδίως για κράτη–μέλη όπως η Ελλάδα, που θα έχουν τεράστιο δημόσιο χρέος και, ακόμη σημαντικότερο, σοβαρό έλλειμμα ανταγωνιστικότητας. Από τη μία πλευρά, η πρόβλεψη για «ελεγχόμενη χρεοκοπία» κρατών–μελών που προσφεύγουν για βοήθεια στο μόνιμο μηχανισμό στήριξης αναμένεται να αυξήσει σημαντικά το κόστος δανεισμού της Ελλάδας τα επόμενα χρόνια. Από την άλλη, η σημαντικότερη αλλαγή στο Σύμφωνο Σταθερότητας δεν είναι οι αυστηρότερες οικονομικές κυρώσεις, όσο και αν «τραβούν» τα φώτα της δημοσιότητας. Βέβαια, στην περίπτωση της Ελλάδας, πρόστιμο ύψους 475 εκατομμυρίων ευρώ (0,2% του ΑΕΠ) τον χρόνο για υπερβολικό έλλειμμα ή χρέος δεν είναι καθόλου αμελητέο. Σημαντικότερη όμως είναι η απαίτηση του νέου Συμφώνου για εξάλειψη των μακροοικονομικών ανισορροπιών που εμφανίζουν οι οικονομίες των κρατών–μελών.

Στο άμεσο μέλλον, η Ευρωπαϊκή Ενωση θα παρεμβαίνει ακόμη περισσότερο όχι μόνο στη δημοσιονομική πολιτική των κρατών–μελών της Ευρωζώνης, αλλά και στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική πολιτική τους. Η απαίτηση για ανταγωνιστικά κράτη–μέλη που για πρώτη φορά επιβάλλει το Σύμφωνο Σταθερότητας θα σημάνει ευθεία σύνδεση των μισθών με την παραγωγικότητα, σημαντικό περιορισμό του ελλείμματος του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών και άνοιγμα των αγορών. Οποιος θέλει να παραμείνει στην Ευρωζώνη, πολύ περισσότερο «αμαρτωλά» κράτη–μέλη όπως η Ελλάδα, θα πρέπει να συνηθίσει στην ιδέα ότι η συμμετοχή στο «κλαμπ των ισχυρών» θα απαιτεί συνεχή προσπάθεια.

Το Σύμφωνο

Μπορεί το νέο Σύμφωνο Σταθερότητας που υιοθετήθηκε την Παρασκευή στη Σύνοδο Κορυφής να μην περιλαμβάνει, όπως ήθελε η Κομισιόν, αυτόματη επιβολή κυρώσεων σε κράτη–μέλη που το παραβιάζουν, ωστόσο είναι αυστηρότερο και απαιτητικότερο από το υπάρχον. Προβλέπει, στην περίπτωση που δεν λαμβάνονται διορθωτικά μέτρα, προληπτικές κυρώσεις όταν το έλλειμμα και το χρέος ενός κράτους–μέλους αυξάνεται επικίνδυνα, ακόμη και αν δεν έχει ξεπεράσει το όριο του 3% του ΑΕΠ και του 60% του ΑΕΠ, αντίστοιχα. Επιπλέον, θα επιβάλλονται κυρώσεις σε κράτη–μέλη που δεν λαμβάνουν μέτρα για να μειώσουν με ικανοποιητικό ρυθμό το υπερβολικό δημόσιο χρέος τους.

Η καινοτομία

Η πρόβλεψη αυτή υπάρχει ήδη στο ΣΣΑ αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Ισως η σημαντικότερη καινοτομία του νέου ΣΣΑ είναι η απαίτηση οι οικονομίες της Ευρωζώνης να μην έχουν «μακροοικονομικές ανισορροπίες». Δηλαδή, να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά και εντός προθεσμίας προβλήματα όπως η απώλεια ανταγωνιστικότητας, οι «φούσκες» στην αγορά ακινήτων, τα ελλείμματα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών, ακόμη και τα μεγάλα πλεονάσματα κρατών μελών όπως η Γερμανία. Συνεπώς, η Ελλάδα θα πρέπει να εξακολουθήσει να μειώνει το έλλειμμά της ακόμη και κάτω από το 3% και να φτάσει σε πλεόνασμα. Πολύ σημαντικότερη προσπάθεια θα πρέπει να καταβάλλει στον τομέα του χρέους, το οποίο το 2013 όταν θα λήξει το Μνημόνιο θα είναι της τάξεως του 140%. Για τουλάχιστον τρία χρόνια θα πρέπει να μειώνεται σημαντικά, αλλιώς θα επικρέμαται η επιβολή κυρώσεων. Τέλος, θα πρέπει να εξακολουθήσει τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις με στόχο ολοένα και πιο ανταγωνιστική οικονομία.

«Απειροι» οι πλανήτες στο μέγεθος της Γης Αυξάνονται οι πιθανότητες για ύπαρξη ζωής σε εξωπλανήτες

Ενα στα τέσσερα αστέρια στο σύμπαν όπως ο Ηλιος έχουν πιθανότατα πλανήτες που θυμίζουν τον δικό μας Γεμάτο πλανήτες στο μέγεθος της Γης είναι το σύμπαν, εκτιμούν Αμερικανοί επιστήμονες (ΣΣ. Σπουδαία εκτίμηση!!! Εδώ ο Χαρδαβέλας έχει έρθει σε επαφή μαζί τους και οι Αμερικάνοι βρίσκονται ακόμα στις εκτιμήσεις; :)).

Σύμφωνα με τη μεγαλύτερη «πλανητική απογραφή» που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Science», ένα στα τέσσερα αστέρια στο σύμπαν, όπως ο Ηλιος, έχουν πιθανότατα πλανήτες που θυμίζουν τον δικό μας.

Οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ, με επικεφαλής τον δρ Αντριου Χάουαρντ εκτιμούν ότι τουλάχιστον 46 εκατομμύρια πλανήτες στο μέγεθος της Γης διαθέτει ο γαλαξίας μας, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες να φιλοξενείται ζωή σε εξωπλανήτες. Η ομάδα διαπίστωσε ότι οι πλανήτες στο μέγεθος του δικού μας είναι εκείνοι που βρίσκονται σε κοντινή τροχιά γύρω από τα άστρα τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματά τους, τα άστρα έχουν γιγάντιους πλανήτες, όπως ο Δίας, σε ποσοστό 1,6%, ενώ 12% πλανήτες που είναι τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτεροι από τη Γη. Τα τηλεσκόπια «Keck», στις παρατηρήσεις των οποίων βάσισαν τα συμπεράσματά τους, δεν είναι τόσο ισχυρά ώστε να ανιχνεύσουν μικρότερους πλανήτες και οι επιστήμονες εκτίμησαν ότι συνεχίζεται η τάση προς τους μικρότερους πλανήτες.

«Αν υπάρχει ζωή εκεί έξω, το πιο πιθανό είναι να βρίσκεται σε βραχώδεις πλανήτες όπως η Γη μας. Ετσι αν υπάρχουν περισσότεροι βραχώδεις πλανήτες εκεί έξω, φαίνεται να είναι πιο πιθανό να υπάρχει ζωή», σχολίασε ο δρ Χάουαρντ, ο οποίος εκτιμά ότι το τηλεσκόπιο «Kepler», το οποίο αναζητεί πλανήτες που θυμίζουν τη Γη, θα ανιχνεύσει 120 με 260 «πιθανούς γήινους κόσμους».

Κεφαλογιάννης: Oι επενδύσεις των αγροτών της Κρήτης σε φωτοβολταϊκα συστήματα παραπέμπονται στη "καλένδες"

Επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Περιβάλλοντος κατέθεσε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης με την οποία επισημαίνει ότι οι επενδύσεις των αγροτών της Κρήτης σε φωτοβολταϊκα συστήματα (ΣΣ. Μια ιστορία που όπως λέει κάποιος φίλος που ξέρει θα γίνει το δεύτερο χρηματιστήριο των κουτοπόνηρων Ελλήνων, που επιδιώκουν το εύκολο κέρδος, μιας και θα του οδηγήσει στο να χρεωθούνε στις Τράπεζες) παραπέμπονται στη «καλένδες» παρά το γεγονός ότι οι αγρότες χρεώθηκαν στις τράπεζες για να χρηματοδοτήσουν τις μελέτες τοποθέτησης φωτοβολταϊκων στις ιδιοκτησίες τους..

Το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης έχει ως εξής:

Ο Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου ΠΕΚΑ δήλωσε πρόσφατα στα Χάνια της Κρήτης ότι «Υπό μελέτη είναι, για τους αγρότες της Κρήτης, η εφαρμογή του νέου νόμου, για την επιτάχυνση της διείσδυσης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, που δίνει την ευκαιρία στους αγρότες να επενδύσουν σε φωτοβολταϊκά συστήματα σε εκτάσεις ιδιοκτησίας τους ….Η διασύνδεση είναι κάτι που μελετάται αλλά δεν πρόκειται να γίνει σύντομα. Θα περάσουν κάποια χρόνια. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν δυνατότητες για παραπέρα εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών…. Το πρόγραμμα ορίζει ότι ο κάθε αγρότης δικαιούται να εγκαταστήσει μια μονάδα φωτοβολταϊκών ισχύος έως 100kW. Ωστόσο για την Κρήτη το πρόγραμμα δεν ανοίγει άμεσα…»

Επειδή, όπως σας έχουμε τονίσει με σειρά ερωτήσεων μας στη Βουλή, οι αγρότες της Κρήτης (ΣΣ. Και όχι μόνο... ) παραπλανηθέντες από τη προπαγάνδα της Κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου περί «πράσινης ανάπτυξης» κλπ, έσπευσαν να χρεωθούν στις τράπεζες για να χρηματοδοτήσουν τις μελέτες τοποθέτησης φωτοβολταϊκων στις ιδιοκτησίες τους και ήδη αφήνονται στη τύχη τους από τη κυβέρνηση «πρώτα ο πολίτης»

Ερωτάσθε εάν θα συνεχίσετε την προπαγάνδα περί πράσινης ανάπτυξης σε βάρος των αγροτών της Κρήτης, ενώ καλώς γνωρίζετε ότι οι ανάγκες της ΔΕΗ για ενέργεια από ΑΠΕ έχουν υπερκαλυφθεί μέχρι το 2020 σύμφωνα με ανακοίνωση της ίδιας επιχείρησης?

Ο Ερωτών

Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης

Τον πιο μεγάλο "συνωστισμό" ΠΑΣΟΚικών στελεχών τον συναντάμε στην Επαρχία Κυνουρίας του Ν. Αρκαδίας. Τυχαίο;

Ίσως δεν είναι ευρέως γνωστό ότι οι κ.κ Χ. Παπουτσής και Μ. Καρχιμάκης είναι σύγαμβροι(μπατζανάκηδες), αφού έχουν παντρευτεί δυο αδελφές από τα Δολιανά, τις κυρίες Ιουλία και Μαρία αντίστοιχα, το γένος Γ. Ταλιούρη. Λένε ότι τις δυο κοπέλες είχαν γνωρίσει στην γραμματεία νέας γενιάς επί εποχής Λαλιώτη. Και οι δυο υπουργοί διαθέτουν κατοικίες στα Δολιανά.

Κουμπάρος του ζεύγους Καρχιμάκη είναι ο Π. Λάμπρου πρώην διοικητής της ΑΤΕ, όπου είχε αποσπασθεί για ένα διάστημα η κ. Παπουτσή από τον ΟΤΕ.

Πιο κάτω, από το Λεωνίδιο, κατάγονται οι κ.κ Δ. Ρέππας και Θ. Τσουκάτος.

Ο κ. Π. Τατούλης από το παραδιπλανό χωριό Καστρί της ίδιας επαρχίας, τελευταία "κόλλησε" κι' αυτός στο ΠΑΣΟΚ.

Για να μην ξεχάσουμε λίγο πιο πάνω βρίσκεται και το χωριό απ' όπου κατάγεται ο κ. Ρ. Σπυρόπουλος, διοικητής του ΙΚΑ.

Φυσικά το μεγαλύτερο όνομα της επαρχίας είναι ο ένας και μοναδικός πυρομανής από τα Δολιανά... ο αξεπέραστος Κ. Λαλιώτης

Και ζούνε αυτοί καλά κι' εμείς χειρότερα.

Βάνδαλοι κατέστρεψαν 78 τάφους σε ελληνοορθόδοξο νεκροταφείο της Ίμβρου την ημέρα εθνικής εορτής της Τουρκίας

Η υπόθεση ερευνάται από το Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στην Κωνσταντινούπολη ενώ σύμφωνα με μέλη της κοινότητας στην Ίμβρο έρευνα διεξάγεται και από τις τουρκικές αρχές.

Οι βανδαλισμοί σημειώθηκαν την Παρασκευή στο κοιμητήριο της Παναγίας, στη χώρα της 'Ιμβρου. Η 29η Οκτωβρίου είναι ημέρα εθνικής εορτής για τους Τούρκους, που γιορτάζουν την επέτειο της ίδρυσης της Τουρκικής Δημοκρατίας από τον Κεμάλ το 1923.

Πριν από δύο χρόνια είχαν σημειωθεί βανδαλισμοί στα νεκροταφεία της ελληνορθόδοξης μειονότητας στην Τουρκία, στο νεκροταφείο του Μπαλουκλί στην Κωνσταντινούπολη.

Σύμφωνα με το Σύλλογο Ιμβρίων Αθηνών, που εξέφρασε την αγανάκτησή του και ζήτησε την τιμωρία των ενόχων, διενεργήθηκε αυτοψία από τις επίσημες αρχές κατά την οποία διαπιστώθηκε η ακριβής έκταση της καταστροφής.

Τους βανδαλισμούς καταδίκασε τ ουπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας. Ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα, καθώς και ότι “οι αρχές έλαβαν τα αναγκαία μέτρα για να αποτραπεί η επανάληψη παρόμοιων περιστατικών”.

Συμμετοχή ή αποχή ?

Γράφει ο Νίκος Μυλώσης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δέλτα
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΥΑΣΜΟ "ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΛΤΑ"
ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΓΙΟΥΤΙΚΑ

Σας καλούμε να ψηφίσετε στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 7 και 14 Νοε 2010:

* Γιατί η ψήφος είναι η έμπρακτη έκφραση της δημοκρατίας.
* Γιατί δεν μας αρέσουν τα εκβιαστικά διλήμματα.
* Γιατί αποφασίζουμε για το μέλλον του τόπου μας
* Γιατί έτσι μόνο θα είμαστε και εμείς, αυτοί που θα επιλέξουμε ποιος θα μας εκπροσωπήσει στο δημοτικό ή στο τοπικό συμβούλιο και δεν παραχωρούμε το δικαίωμα αυτό στους άλλους.
* Γιατί με την αποχή δεν λύνουμε κανένα μας πρόβλημα.
* Γιατί με τη συμμετοχή στις εκλογές συμβάλλουμε στην προώθηση της κοινωνικής συνοχής και της συλλογικής δράσης.
* Γιατί με τη αποχή αναζητείται σωσίβιο από την κεντρική εξουσία για τις πράξεις ή της παραλείψεις της απέναντι στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Η ιστορία του Σισέ με τον Ολυμπιακό

Επειδή οι διθύραμβοι για τον Γάλλο δεν έχουν τελειωμό και επειδή δε μου αρέσει να προσωποποιούνται νίκες, ειδικότερα αν γίνεται σε λάθος άτομα, θα σας αναλύσω τα έργα του Σισέ κόντρα στον Ολυμπιακό...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Δαμανάκη: «Πιστοποιητικό ενοχής μας το μνημόνιο»

Η επίτροπος Αλιείας μιλάει χωρίς περιστροφές, υποστηρίζει απόλυτα τις επιλογές του πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου, ενώ θεωρεί συνταγές καταστροφής τα όσα λέγονται για «εναλλακτικές λύσεις».

Παράλληλα, παραδέχεται ότι οι ευθύνες για το γεγονός ότι η Ελλάδα έφτασε ως εδώ βαρύνουν όλες τις πολιτικές δυνάμεις, ακόμη και εκείνες που δεν κυβέρνησαν.

Τέλος, υποστηρίζει την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, εφόσον ολοκληρωθούν επιτυχώς οι σχετικές διαπραγματεύσεις, ενώ προειδοποιεί ότι δεν θα διστάσει να επιβάλει κυρώσεις και στην Ελλάδα σε περίπτωση που παρατηρηθεί ανυπακοή στην τήρηση του νέου Κανονισμού Αλιείας.

Πρόταση του "μετά Χριστό Προφήτη" στο ΔΝΤ!

Η πρόταση του "μετά Χριστό Προφήτη" του ΛΑΟΥ έχει ως εξής:

«Διάβασα στον Τύπο ότι ο Επικεφαλής του κλιμακίου του Δ.Ν.Τ. που βρίσκεται στην Ελλάδα πήγε να νοικιάσει διαμέρισμα Διονυσίου Αρεοπαγίτου, δίπλα στου Άκη Τσοχατζόπουλου για να σας δώσω το στίγμα, με 9.100 ευρώ το μήνα ενοίκιο.
Προς τον Αξιότιμο Εκπρόσωπο του Δ.Ν.Τ., για όσο χρόνο μείνει στην Ελλάδα, που ευχή μας είναι να είναι ο ελάχιστος δυνατός, του προσφέρω στην παραλιακή ζώνη διαμέρισμα 250 τετραγωνικών ρετιρέ με εκπληκτική θέα στον όρμο του Φαλήρου, υπό την προϋπόθεση ότι τα ευρώ του ενοικίου θα κατατίθενται στο Ταμείο της Βουλής .
Τον προσκαλώ δε, να έρθει ο ίδιος ή εκπρόσωπος του να δει την ποιότητα της προσφοράς. Πιστεύω λοιπόν ότι η προσφορά μου θα γίνει αποδεκτή και θα πάψει όλη αυτή η προκλητική διαδικασία».
Η απορία μας είναι που το βρήκε το άδειο σπίτι των 250 τετραγωνικών ο Πρόεδρος του ΛΑΟΥ;

Είναι άδειο χρόνια τώρα ή ξενοικιάστηκε πρόσφατα;

Αν μέχρι πρόσφατα ήταν νοικιασμένο τι τον εμπόδιζε, δυο χρόνια τώρα που είμαστε σε κρίση, να δίνει το ενοίκιο στο Ταμείο της Βουλής και αποφάσισε ξαφνικά να το δίνει τώρα;

Μη μασάτε κουτόχορτο. Ο "μετά Χριστό Προφήτης" έκανε την πρόταση αφού έμαθε ότι το ΔΝΤ αποφάσισε να ξενοικιάσει το εν λόγω διαμέρισμα στη Δ. Αρεοπαγίτου και να βρούνε άλλο μέχρι 2.000-2.500 ευρώ για να μην προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Επί ένα μήνα που είναι γνωστό το θέμα έκανε την πάπια....

Και αυτό με την ευχή ότι "ελπίζει ο χρόνος παραμονής τους να είναι ο μικρότερος δυνατός"... τι το ήθελε; Πλάκα μας κάνει; Δεν ξέρει τι υπέγραψε μέχρι το 2013; Ή δεν ήταν ο ίδιος που πρόσφατα ζήτησε να επιμηκυνθεί ο χρόνος αποπληρωμής του Δανείου δηλ να μείνει το ΔΝΤ και πέρα από το 2013;

Το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη ο "μετά Χριστό Προφήτης" του ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΥ...

«Αιώνιοι» τέσσερις στους δέκα φοιτητές

Συνολικά 369.219 είναι οι εγγεγραμμένοι φοιτητές στα προπτυχιακά τμήματα των 23 ΑΕΙ της χώρας συμπεριλαμβανομένου και του Ελληνικού Ανοικτού Διεθνούς Πανεπιστημίου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2008-2009, εκ των οποίων ενεργοί είναι μόνο οι μισοί και συγκεκριμένα οι 211.409 και πτυχιούχοι του ακαδημαϊκού έτους 2007-2008 μόλις 36.469!

Το θέμα αναδεικνύει με Ερώτησή του προς την Υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου ο Βουλευτής Αχαϊας Νίκος Ι. Νικολόπουλος, για το αν υπάρχει λεπτομερής καταγραφή από το Υπουργείο σχετική με τους επιλεγόμενους «αιώνιους φοιτητές» και ποιος είναι ο αριθμός τους ανά σχολή σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, καθυστερούν ή έχουν εγκαταλείψει τις σπουδές τους περίπου, 157.810 φοιτητές, δηλαδή ποσοστό 42,7% επί του συνόλου. Ενδεικτικό είναι ότι στη Νομική Αθήνας, στην οποία κάθε χρόνο οι υποψήφιοι δίνουν «μάχη» για μια θέση (πέρυσι η βάση εισαγωγής ήταν 18893 μόρια), οι επτά στους δέκα και συγκεκριμένα 10.118 είναι «αιώνιοι» φοιτητές. Ειδικότερα, από τους 13.930 εγγεγραμμένους φοιτητές, τις σπουδές τους παρακολουθούν κανονικά μόνο οι 3812!

Το ποσοστό, είναι ακόμη υψηλότερο (79,2%) στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο οποίο μόλις οι δύο στους δέκα φοιτητές είναι ενεργοί (1.320 επί συνόλου 6.339 εγγεγραμμένων). Επίσης στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ίδιου Ιδρύματος, υπάρχουν πολλοί «λιμνάζοντες» φοιτητές που φθάνουν τους 2.669 έναντι 1.201 ενεργών.

«Οι τέσσερις στους δέκα φοιτητές των ελληνικών Πανεπιστημίων καθυστερούν ή έχουν εγκαταλείψει τις σπουδές τους, ενώ το ποσοστό των αποφοίτων ανέρχεται μόλις σε 9,8% κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τελευταία θέση μεταξύ των χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Όσο κι αν ακούγεται παράξενο, τα τμήματα με τους περισσότερους «αιώνιους» φοιτητές είναι τα Νομικά, τα Οικονομικά αλλά και τα Φυσικομαθηματικά, στα οποία εισάγονται αριστούχοι…», παρατηρεί ο κ. Νικολόπουλος.

http://nikosnikolopoulos.gr/foitites

Το 'κανε το ρουσφέτι του ο Πεταλωτής! Η DIGEA παρακάμπτει Πάτρα-Λάρισα και δίνει ψηφιακό τηλεοπτικό σήμα στη Θράκη!

Στην συνέντευξη τύπου που είχε κάνει στις 24-6-2009 η Digea (Eπίγεια Ψηφιακή Τηλεόραση) είχαν αναφερθεί οι γεωγραφικές περιοχές που περιελάμβανε ο σχεδιασμός της πρώτης φάσης εξάπλωσης του σήματος. Οι περιοχές αυτές βάσει του σχεδιασμού ήταν αρχικά το Ξυλόκαστρο (μια μικρή πληθυσμιακά περιοχή κυρίως για δοκιμαστικούς λόγους ), μετά η Θεσσαλονίκη , η Αθήνα και τέλος οι ευρύτερες περιοχές της Πάτρας και της Λάρισας.

Ανάλογο ήταν λοιπόν και το δελτίο τύπου της εταιρείας που μεταξύ άλλων έγραφε: " Η ψηφιακή εκπομπή αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του καλοκαιριού από το Καμάρι Ξυλοκάστρου, ενώ σχεδιάζεται η εκπομπή σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα από τα μέσα Φθινοπώρου και σε Πάτρα και Λάρισα μέχρι τις αρχές του 2010, εφόσον η αγορά είναι επαρκώς εφοδιασμένη με τον κατάλληλο εξοπλισμό και έχει ολοκληρωθεί και το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο προβλέψεων."

Μέχρι σήμερα ο προγραμματισμός είχε καθυστερήσει χρονικά όχι όμως και γεωγραφικά. Και λέμε μέχρι σήμερα μιας και ο προγραμματισμός άλλαξε σε ότι αφορά τις δυο μεγάλες πόλεις τη Πάτρα και τη Λάρισα. Και αντι αυτών των πόλεων μπήκε σφήνα η Νοτιοδυτική Θράκη η οποία .....εντελώς τυχαία είναι η εκλογική περιφέρεια του κυρίου Πεταλωτή!

Έχουμε λοιπόν το παρακάτω δελτίο τύπου της DIGEA:
"Αθήνα, 6 Οκτωβρίου 2010

Ξεκινάει στις 19/11/2010 η εκπομπή ψηφιακού σήματος των ιδιωτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας από το κέντρο εκπομπής «Πλάκα» στη νοτιοδυτική Θράκη.

Στις 19 Νοεμβρίου η DIGEA ξεκινάει τη μετάδοση με ψηφιακό σήμα των ιδιωτικών καναλιών εθνικής εμβέλειας ALPHA, ALTER, ANTENNA, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, MEGA, ΣΚΑΪ και STAR καλύπτοντας την περιοχή της νοτιοδυτικής Θράκης. Πιο συγκεκριμένα, η DIGEA, μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη εμπειρία και στο λεκανοπέδιο Αττικής και εφαρμόζοντας πάντα την Κοινή Υπουργική Απόφαση 21161/08, θα ξεκινήσει την εκπομπή ψηφιακού σήματος από το κέντρο εκπομπής της Πλάκας, καλύπτοντας τη νοτιοδυτική Θράκη και συγκεκριμένα το νότιο τμήμα του Ν. Έβρου, το νότιο τμήμα του Ν. Ροδόπης, το νοτιοανατολικό τμήμα της Ξάνθης αλλά και το βόρειο τμήμα της Σαμοθράκης, και πόλεις όπως την Αλεξανδρούπολη, την Κομοτηνή, την Ξάνθη κ.α."
Για Πάτρα και Λάρισα καμιά ανακοίνωση μιας και οι πολίτες της φαίνεται ότι θεωρήθηκαν από την DIGEA και βέβαια από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πολίτες δεύτερης κατηγορίας!

Μιλώντας δε για την Πάτρα είναι γνωστό από χρόνια ότι η πόλη είναι παραμελημένη σε όλα, ιδιαίτερα από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και έτσι το παραπάνω γεγονός δεν μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Άλλωστε χρόνια τώρα οι προτεραιότητες των επικεφαλής τόσο στην Δημαρχία της Πάτρας όσο και της αντίστοιχης Νομαρχίας Αχαίας, ήταν άλλες....

Πάντως από το blog μας, δίνουμε συγχαρητήρια στον κ. Πεταλωτή που σαν γνήσιος Έλληνας πολιτικός έκανε τελικά το ....ρουσφέτι της ψηφιακής τηλεόρασης. Για τους ψηφοφόρους του ρε γαμώτο!!

online-pressblog.blogspot.com

Αντικατοπτρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο ο Κάκος

Εντάξει, ο Ολυμπιακός έχασε σε ένα παιχνίδι που η ισοπαλία ίσως θα ήταν το δικαιότερο αποτέλεσμα... Αλλά αυτός που έκλεψε την παράσταση ήταν αναμφισβήτητα ο Κερκυραίος ρέφερι...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Τώρα το παίζουν Ρομπέν των Δασών

Από τον καιρό των Μπολσεβίκων (και του Ανδρέα Παπανδρέου, το 1982) δεν είχε ματαγίνει τέτοια κοροϊδία: «Να, μας βλέπετε», έλεγαν και οι μεν και ο δε, «παίρνουμε τα λεφτά από τους πλούσιους και τα δίνουμε σε σας τους φτωχούς».

Και τι εννοούσαν πραγματικά; Αυτό που βλέπουμε να επαναλαμβάνει τώρα και ο σημερινός πρωθυπουργός, με απείρως χειρότερη μορφή όμως. Αυτό είναι που με κάνει θηρίο με τις περίφημες πρωθυπουργικές εξαγγελίες, αυτές που ξαναδιατυπώθηκαν και το βράδυ της Δευτέρας στην περίφημη διακαναλική συνέντευξη.

Για εκείνο το επίδομα των 150 ευρώ που λέει ότι θα δώσει σε λίγο καιρό στους λεγόμενους χαμηλοσυνταξιούχους. Επειδή πάσχει μαζί τους και θέλει, λέει, να ανακουφίσει τον πόνο τους. Και δεν λέει ότι αυτά που θα τους δώσει τα έχει πάρει, τα έχει κλέψει από εμένα, τον Αγαμέμνονα Φαράκο, και μυριάδες άλλους, επίσης συνταξιούχους, που απλώς είμαστε φυσιολογικοί συνταξιούχοι, ύστερα από 40 και 50 χρόνια δουλειάς και δεν «έτυχε» να ανήκουμε σε αυτούς τους χαμηλοσυνταξιούχους.

ΑΠΟ ΤΟΤΕ που πέσαμε στα δόκανα αυτής της κυβέρνησης (και της άλλης παρέας του ΔΝΤ), από εμάς τους «απλούς» συνταξιούχους έχουν πάρει το δώρο του Πάσχα και το επίδομα αδείας, και σε πέντε εβδομάδες δεν θα πάρουμε ούτε τον περίφημο 13ο μισθό, το δώρο των Χριστουγέννων.

Αλλά επειδή δεν έφταναν αυτές οι τρεις, τέσσαρες, έστω πέντε χιλιάδες ευρώ που μας πήραν ήδη από την άνοιξη, στην αρχή του καλοκαιριού, άρχισαν να μας ληστεύουν με άλλα 200-250 ευρώ το μήνα, με τον καινούργιο ΛΑΦΚΑ που επέβαλαν οι ίδιοι. Δώδεκα μήνες, επί 200 και 250 ευρώ, αθροίζουν από 2.500 ως 3.000 ευρώ το χρόνο. Μπορείτε να φαντασθείτε πόσα μαζεύουν, πόσα μάζεψαν. Μονίμως πλέον, απαρεγκλίτως, αδυσώπητα, χωρίς έλεος. Χωρίς να μας ρωτήσουν, χωρίς να ενδιαφερθούν για το πώς, το γιατί, το φόβο από την αφαίμαξη, την απελπισία.

Κάποιοι, οικονομολόγοι και τέτοιοι, υπολογίζουν το προϊόν αυτής της ληστείας μας σε τρία ως τέσσερα δισεκατομμύρια. Αφερίμ.

Και τώρα, αυτοί οι ίδιοι που μας λήστεψαν με τέτοιο ανάλγητο τρόπο δίνουν κάποια ψίχουλα γεμάτοι περηφάνια και κορδώνονται σαν εκείνον τον μεσαιωνικό Ρομπέν των Δασών. Χωρίς να φοβούνται ότι θα πέσει ο ουρανός να τους πλακώσει.

http://www.e-typos.com/content.aspx?cid=14280&catid=7

"η Ντόρα είναι πολύ νέα σε ηλικία"!

Πάγκαλος υπέρ Ντόρας.
 
Κι όμως για δεύτερη συνεχόμενη φορά ο Πάγκαλος βγήκε υπέρ της Μπακογιάννη και του νέου κόμματος που θα δημιουργήσει.
 
Oλα αυτα συνέβησαν το πρωι στην ενημερωτική εκπομπη της ΝΕΤ

Αφιέρωμα της Google στα 2.500 χρόνια της Μάχης του Μαραθώνα

Στη μάχη του Μαραθώνα είναι αφιερωμένο το σημερινό logo της google:



Πατώντας το μας βγάζει αποτελέσματα της αναζήτησης: "μάχη του Μαραθώνα"

Ο Αυγενάκης έφυγε από την Δοξολογία στο Τυμπάκι ..μόλις πήγε ο Μπαντουβάς !!

Τι έπαθε ο Λευτέρης προχθές στο Τυμπάκι κατά την διάρκεια της δοξολογίας για την 28η Οκτωβρίου και μόλις μπήκε ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Μπαντουβάς μαζί με άλλους υποψηφίους του συνδυασμού « Η Κρήτη μας Ενώνει» μετά από λίγο την έκανε με ελαφριά πηδηματάκια ;

Ούτε σκέψη δεν έκανε να μείνει στην παρέλαση και στην καθιερωμένη βόλτα των υποψηφίων του συνδυασμού ..μυρίζει μπαρούτι η περιοχή.. κάτι παραπάνω ξέρει ο Λευτέρης που είναι και Μεσσαρίτης..

Αλλά βρε Λευτέρη ας τους χαιρετούσες φεύγοντας .. τουλάχιστον για τα προσχήματα!!


http://irakliotikosteki.blogspot.com/2010/10/blog-post_4480.html

Τέλος ο φόρος 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις (σιγά μην τον έβαζαν...)

Η κυβέρνηση με ρύθμιση που θα κατατεθεί τον Νοέμβριο βάζει τέλος στον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης. Θυμίζουμε ότι ο σχετικός φόρος θεσπίστηκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου με τον νόμο 3845/2010 (όταν τον φόρο από 0,02% τον ανέβασε σε 20%) αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Ο υφυπουργός Σαχινίδης τον Ιούνιο στην βουλή διαβεβαίωνε ότι ο φόρος θα άρχιζε να εισπράττεται από τον Οκτώβριο.

Δεν εξετάζω το δίκαιο ή άδικο του φόρου, αλλά το ότι η κυβέρνηση για άλλη μια φορά (θυμίζω τον νόμο με τις αποσπάσεις της Διαμαντοπούλου) δεν εφαρμόζει νόμο που η ίδια ψήφισε πριν μερικούς μήνες.

http://kolotoubes.blogspot.com/

Ήξεραν τα πάντα! Απάτη το Μνημόνιο!

του Γιώργου Δελαστίκ

Η κυβέρνηση και η ΕΕ συνεργάστηκαν για να εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό. Έστησαν το παραμύθι με τη δήθεν απειλούμενη χρεοκοπία, προκειμένου να παραλύσουν τις αντιδράσεις του τρομοκρατημένου ελληνικού λαού, πετυχαίνοντας έτσι να τον μετατρέψουν σε «πειραματόζωο» πανευρωπαϊκής χρησιμότητας.

Τίναξε στον αέρα τη βάση όλης της πολιτικής του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου η δημόσια ομολογία του προέδρου του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ ότι οι ηγέτες της ΕΕ ήξεραν επί δεκαετίες τα πάντα για την πραγματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, αλλά δεν μιλούσαν και δεν πίεζαν να αλλάξει τίποτα, επειδή η Γερμανία και η Γαλλία επωφελούνταν τα μέγιστα από τις εξαγωγές τους στη χώρα μας!Καταρρέει με την παραδοχή του Γιουνκέρ όλο το οικοδόμημα της πολιτικής απάτης, στην οποία ο Γιώργος Παπανδρέου στήριξε το παραμύθι ότι δήθεν το καθεστώς υποτέλειας στην ΕΕ και στο ΔΝΤ που υπήγαγε την Ελλάδα μέσω του Μνημονίου υπήρξε απόρροια της αποκάλυψης της άθλιας κατάστασης που άφησε την οικονομία μας η κυβέρνηση Καραμανλή στα μάτια των «εμβρόντητων» Ευρωπαίων.

Αφού ο Γιουνκέρ δηλώνει ευθαρσώς ότι οι Ευρωπαίοι γνώριζαν την κατάσταση εδώ και δεκαετίες, ασχέτως του ότι δεν μιλούσαν γι’ αυτή δημοσίως, είναι προφανές ότι μόνο έκπληκτοι δεν έμειναν όταν ανέλαβε πέρσι τον Οκτώβριο πρωθυπουργός της χώρας ο Γιώργος Παπανδρέου και άρχισε να διαλαλεί ότι «η ελληνική οικονομία βρίσκεται στην Εντατική», συνοδευόμενος από τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου που διατυμπάνιζε ότι «η Ελλάδα είναι “Τιτανικός”»!

Ο πρωθυπουργός ψεύδεται

Παράλληλα, έχουμε πλέον και επίσημη επιβεβαίωση του γεγονότος ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ψεύδεται ασύστολα, όταν ισχυρίζεται ότι έλαβε γνώση της κατάστασης της οικονομίας της χώρας αφότου ανέλαβε τη διακυβέρνησή της.

Ο τέως υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, ο σοσιαλδημοκράτης Πέερ Στάινμπρικ αποκάλυψε σε άρτι εκδοθέν βιβλίο του ότι είχε ο ίδιος πλήρως ενημερώσει τον Γιώργο Παπανδρέου για την πραγματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας ήδη από τον Ιανουάριο του 2009, πολύ πριν από τις περσινές βουλευτικές εκλογές που έφεραν το ΠΑΣΟΚ θριαμβευτικά στην εξουσία.

Μάλιστα, κατά το Γερμανό τέως υπουργό, ο Γιώργος Παπανδρέου εμφανίστηκε προβληματισμένος μετά την ενημέρωση και του εξέφρασε την ταλάντευσή του για το εάν έπρεπε ή όχι να επιδιώξει να κερδίσει την πρωθυπουργία υπ’ αυτές τις συνθήκες.

Δεν τόλμησε φυσικά ο Γιώργος Παπανδρέου να προβεί σε οποιαδήποτε διάψευση των ισχυρισμών του Πέερ Στάινμπρικ, αλλά κατά τα άλλα έκανε προεκλογική σημαία του το σύνθημα… «Λεφτά υπάρχουν», αποδεικνύοντας πόσο υποκριτικοί ήταν οι δήθεν δισταγμοί του να κατακτήσει την εξουσία.

Μας εξαπάτησαν

Οι Ευρωπαίοι ηγέτες ήξεραν από πριν την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, αποκάλυψε ο Γιουνκέρ. Ο Γιώργος Παπανδρέου ήξερε από πριν τα πάντα, αποκάλυψε ο Στάινμπρικ. Άρα και οι μεν και ο δε εξαπάτησαν ασύστολα τον ελληνικό λαό με την κωμωδία που έστησαν από πέρσι τον Οκτώβριο, με τον πρωθυπουργό της Ελλάδας να αποκαλύπτει, δήθεν, τα σημεία και τέρατα της οικονομικής διακυβέρνησης Καραμανλή και τους Ευρωπαίους ηγέτες να πέφτουν, δήθεν, από τα σύννεφα και να αποφασίζουν να στερήσουν την οικονομική ανεξαρτησία της χώρας μας.

Υπό το φως αυτών των αποκαλύψεων αποκτά νέα διάσταση η ειλικρινέστατη, όπως αποδεικνύεται, δήλωση του υφυπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη στη ΝΕΤ, στις αρχές Μαΐου, ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε ήδη αποφασίσει την προσφυγή στο ΔΝΤ από την επομένη των εκλογών που την έφεραν στην εξουσία.

Η δήλωση Σαχινίδη μας βοηθά να συνειδητοποιήσουμε βαθύτερα την πραγματική φύση και τους πραγματικούς στόχους της κυβέρνησης Παπανδρέου και να αντιληφθούμε πού θέλει να οδηγήσει τη χώρα ο πρωθυπουργός, ανεξάρτητα από τα όσα διακηρύσσει δημοσίως.

Η κυβέρνηση και η ΕΕ συνεργάστηκαν για να εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό. Έστησαν το παραμύθι με τη δήθεν απειλούμενη χρεοκοπία, προκειμένου να παραλύσουν τις αντιδράσεις του τρομοκρατημένου ελληνικού λαού, πετυχαίνοντας έτσι να τον μετατρέψουν σε «πειραματόζωο» πανευρωπαϊκής χρησιμότητας. Μελετούν τις –ουσιαστικά ανύπαρκτες μέχρι τώρα– αντιδράσεις των Ελλήνων σε ακραία μέτρα περικοπής μισθών και συντάξεων, αγριότατης φορολόγησης, εκποίησης της δημόσιας περιουσίας, υποβάθμισης της υγείας, της παιδείας, των κρατικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας…

ΔΝΤ και ξερό ψωμί

Προκειμένου να υλοποιήσει τον προεκλογικά αποφασισμένο στόχο του να οδηγήσει την Ελλάδα σε καθεστώς υποτέλειας στο ΔΝΤ που ελέγχεται από τους Αμερικανούς, ο Γιώργος Παπανδρέου, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, αποκάλυψε δημόσια την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας που όλοι οι ηγέτες της ΕΕ ήξεραν αλλά όλοι έκρυβαν – άλλοι για λόγους συμφέροντος και άλλοι για λόγους σκοπιμότητας που αφορά την ίδια τη λειτουργία της ΕΕ.

Καθώς τα κομμάτια του παζλ συμπληρώνονται ένα ένα με την πάροδο του χρόνου και καθώς ολοένα και περισσότερα στόματα ανοίγουν, μπορούμε τώρα να πούμε ότι αρχικά η στάση του Γιώργου Παπανδρέου αιφνιδίασε τους ηγέτες της ΕΕ. Όχι φυσικά γιατί ενδιαφέρονται για την Ελλάδα, αλλά γιατί ανάλογη συγκάλυψη της κατάστασης επικρατούσε κοινή συναινέσει για πολλές χώρες-μέλη της ΕΕ. Γι’ αυτό και η αρχική στάση των Ευρωπαίων ηγετών ήταν αμήχανη, μουδιασμένη. Δεν ήξεραν ακόμη πώς να χειριστούν το θέμα.

Ο Γιώργος Παπανδρέου πολιορκούσε φορτικά ήδη από τον Οκτώβριο το διευθυντή του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος-Καν για να υπαγάγει αμέσως την Ελλάδα σε καθεστώς Μνημονίου, παρόλο που ο τελευταίος τον παρέπεμπε συστηματικά στην Ευρωζώνη. Η αντίφαση λύθηκε, όταν τελικά οι Γερμανοί αποφάσισαν να χρησιμοποιηθεί το ΔΝΤ ως «σκουπιδοτενεκές» για τα δεύτερης κατηγορίας μέλη της ΕΕ και, ταυτόχρονα, ως μοχλός επιβολής εξοντωτικής λιτότητας και κατάλυσης των κοινωνικών κατακτήσεων των ευρωπαϊκών κρατών, στο πλαίσιο μιας πανευρωπαϊκής υστερίας πολιτικής λιτότητας σε όλες τις χώρες-μέλη της ΕΕ και πρωτίστως της Ευρωζώνης.

Μέτωπο κατά απατεώνων

Σίγουρα έχει την αυτοτελή, δική της σημασία το γεγονός της αποκάλυψης ότι τόσο η ΕΕ όσο και ο Γιώργος Παπανδρέου ήξεραν εκ των προτέρων την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας και εξαπατούσαν το λαό της υποκρινόμενοι τους αδαείς. Σοβαρό θέμα, αλλά το σημαντικότερο είναι άλλο.

Αφού επί δεκαετίες γνώριζαν την κατάσταση οι Ευρωπαίοι εταίροι της ΕΕ και δεν έκαναν τίποτα, είναι προφανές ότι καμιά «αδήριτη ανάγκη» δεν υπήρχε για καθεστώς Μνημονίου. Αν ήταν αναγκαίο, θα μας το είχαν επιβάλει νωρίτερα.

Ας μην γελιόμαστε. Το Μνημόνιο δεν είναι φάρμακο θεραπείας των μακροοικονομικών δεικτών της ελληνικής οικονομίας. Το Μνημόνιο συνιστά αυτοτελές επιθετικό σχέδιο αναμόρφωσης της ελληνικής κοινωνίας. Σημασία για τον Γιώργο Παπανδρέου και την ΕΕ έχουν αυτοτελώς τα μέτρα που προβλέπει το Μνημόνιο – η μείωση μισθών και συντάξεων, το φορολογικό «γδάρσιμο» όλων των Ελλήνων που ήδη πληρώνουν φόρους, η κατάλυση του κοινωνικού κράτους.

Πάλη για το μέλλον

Το Μνημόνιο Παπανδρέου – ΕΕ – ΔΝΤ έχει στόχο την επιβολή ενός κοινωνικού Μεσαίωνα. Το ένα εκατομμύριο άνεργοι που θα προκαλέσει φέτος θα είναι μόνο η αρχή. Το Μνημόνιο αποσκοπεί στη διαρκή υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου του ελληνικού λαού, εδραζόμενο στην ακραία νεοφιλελεύθερη αντίληψη ότι όσο πιο πολύ φτωχαίνουν οι Έλληνες και πέφτουν οι μισθοί, οι συντάξεις και τα εισοδήματά τους, τόσο πιο… «ανταγωνιστική» θα γίνεται η ελληνική οικονομία. Όσο πιο φτηνά δηλαδή αγοράζουν τις υπηρεσίες μας, τις επιχειρήσεις μας ή τη γη μας οι Γερμανοί, τόσο καλύτερα, πιστεύει η κυβέρνηση Παπανδρέου.
Είναι προφανές ότι από το εάν θα επιβληθεί τελικά ή θα ανατραπεί το Μνημόνιο θα κριθεί το μέλλον της πατρίδας μας. Αν, δηλαδή, θα μετατραπεί η Ελλάδα σε μια εξαρτημένη, ξεπουλημένη χώρα, η οποία από τα ταχυδρομεία και τα τρένα έως το ηλεκτρικό και το νερό θα βρίσκεται στα χέρια ξένων δυναστών, όπως επιδιώκει ο Γιώργος Παπανδρέου και η κυβέρνησή του σε συνεργασία με την ΕΕ και το ΔΝΤ, ή αν θα ξαναζήσουμε ημέρες εθνικής αξιοπρέπειας ανατρέποντας το Μνημόνιο και τους φορείς του.

Ιαπωνία – Ιράν – Γερμανία: Ένα επικίνδυνο γεωπολιτικό ντόμινο

του Δρ. Κωνσταντίνου Γρίβα*

Η αυξανόμενη ένταση μεταξύ Ιαπωνίας και Κίνας πήρε επίσημο, κατά κάποιο τρόπο, χαρακτήρα διά της ιαπωνικής Αμυντικής Βίβλου του 2010, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα στις 10 Σεπτεμβρίου και κάνει λόγο για την απειλή που συνεπάγεται για την Ιαπωνία η αυξανόμενη ενίσχυση της θαλάσσιας ισχύος της Κίνας και η γενικότερη «έλλειψη διαφάνειας» στην αμυντική στρατηγική της τελευταίας.

Η Λευκή Βίβλος αναφέρεται στις προσπάθειες της Ιαπωνίας να ενισχύσει την περιφερειακή θαλάσσια άμυνά της διαμέσου της ενίσχυσης της παρουσίας της στην αλυσίδα των νήσων Nansei, που βρίσκονται νοτιοδυτικά της ιαπωνικής νήσου Kyushu, μεταξύ αυτής και της Ταϊβάν. Η Αμυντική Βίβλος αναφέρει και την αυξανόμενη ισχύ του Κινεζικού Στρατού Ξηράς, ενώ έμφαση δίνεται και στο πυρηνικό πρόγραμμα της Βόρειας Κορέας (Πηγή: Jane’s Defence Weekly, Volume 47, Issue 37, 15 Σεπτεμβρίου 2010, σελίδα 8, «Japanese paper warns on China’s maritime activity», Kosuke Takahashi).

Η αναγέννηση της σινοϊαπωνικής αντιπαλότητας έφερε στο προσκήνιο την Ιαπωνία τη στιγμή που την είχαμε πια ξεχάσει. Αξίζει να θυμηθούμε ότι στη δεκαετία του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990 η Ιαπωνία ήταν ό,τι είναι η Κίνα σήμερα. Εμφανιζόταν, δηλαδή, σαν τον «επόμενο κυρίαρχο» του κόσμου. Εκείνο τον καιρό η ταχύτατη οικονομική άνοδος της Ιαπωνίας, η συσσώρευση πλούτου και μια σειρά από οικονομικές ενέργειες στρατιωτικού και ιμπεριαλιστικού χαρακτήρα, όπως η επιδίωξη κατάκτησης μεγάλων μεριδίων των διεθνών αγορών, έστω και με οικονομικές απώλειες, είχαν αναγορεύσει την Ιαπωνία στην αδιαφιλονίκητη «επόμενη υπερδύναμη». Ολόκληρες σχολές διεθνών σχέσεων, όπως οι περιβόητες θεωρίες περί «γεωοικονομίας», σύμφωνα με τις οποίες τα μερίδια στις αγορές και η οικονομική «ισχύς» θα υποκαθιστούσαν ολοκληρωτικά τη στρατιωτική και την πολιτική ισχύ, εμφανίστηκαν έχοντας ως λάβαρο το παράδειγμα της Ιαπωνίας και μετά έσβησαν στην περιφρονητική σιωπή της ιστορίας.

Στα χρόνια που πέρασαν, η ιαπωνική οικονομία μπήκε σε ύφεση και φάνηκε πως, έτσι κι αλλιώς, από μόνα τους τα οικονομικά μεγέθη δεν παρέχουν καμιά μορφή ισχύος και μια χώρα δεν μπορεί να αυξήσει το ειδικό της βάρος στο διεθνές σύστημα απλά και μόνο αποκτώντας μεγάλο μερίδιο των διεθνών αγορών. Δεν μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο πουλώντας αυτοκίνητα Τογιότα και τηλεοράσεις Σόνι. Τόσο απλά.

Βέβαια, αν και αυτή η τόσο απλή αλήθεια έγινε κατανοητή στην περίπτωση της Ιαπωνίας, οι ανορθολογικές θεωρίες περί οικονομικής «ισχύος» βρήκαν άλλο υποκείμενο: Την Κίνα. Σήμερα είναι περίπου αναντίρρητη κοινή παραδοχή ότι η Κίνα θα είναι η επόμενη υπερδύναμη. Γιατί; Γιατί πουλάει πολλά καταναλωτικά προϊόντα και μαζεύει πολλά λεφτά. Αυτή η μονοδιάστατη και απλοϊκή άποψη φυσικά δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Η ισχύς, και πολύ περισσότερο ο διεθνής ρόλος μιας χώρας, αποτελούν συνάρτηση πολλών μεγεθών που βρίσκονται σε δυναμική σχέση μεταξύ τους και μεταλλάσσονται συνεχώς. Η Κίνα, βέβαια, θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για να αποτελέσει έναν από τους ισχυρότερους διεθνείς δρώντες του αιώνα που διανύουμε, πιθανώς και του κυρίαρχου δρώντα, όχι όμως για τα οικονομικά της μεγέθη ή τουλάχιστον όχι μόνο γι’ αυτά.

Επιστρέφοντας στην Ιαπωνία, προκαλεί μεγάλη έκπληξη, δε, το γεγονός ότι μόλις κατέρρευσαν οι φαντασιώσεις για την κυριαρχία του κόσμου με «γεωοικονομικό» τρόπο από πλευράς της, αυτή περίπου εξαφανίστηκε από το προσκήνιο.

Όμως, η Ιαπωνία παραμένει μια μεγάλη δύναμη, η οποία συνδυάζει ισχυρή οικονομία, προηγμένη τεχνολογία και μια ιδιαίτερη πολιτισμική ταυτότητα που προσφέρει στο λαό της μια αίσθηση μοναδικότητας και ιστορικού πεπρωμένου. Προστατευμένη από τους γείτονές της χάρη στη θάλασσα, βρίσκεται παρ’ όλα ταύτα σε μια κρίσιμη περιοχή του διεθνούς συστήματος, έξω από τις ακτές της Κίνας και των δύο κορεατικών κρατών, αποτελώντας εν πολλοίς την πύλη της Κίνας προς τον υπόλοιπο κόσμο. Αν τα ιαπωνικά νησιά βρίσκονταν στον πάτο της θάλασσας και η Κίνα ατένιζε τους ανοιχτούς ωκεανούς, τότε είναι σίγουρο πως η υποψηφιότητα της τελευταίας ως κυρίαρχου του κόσμου θα ήταν πολύ ισχυρότερη. Αυτό είναι κάτι που η κινεζική γεωστρατηγική δύσκολα μπορεί να συγχωρήσει την Ιαπωνία, ακόμη κι αν οι σχέσεις μαζί της ήταν πολύ καλύτερες από ό,τι υπήρξαν στο πέρασμα της ιστορίας. Η θέση αυτή της Ιαπωνίας της προσφέρει και μια ιδιαίτερη πολυτιμότητα στο πλαίσιο της αμερικανικής γεωστρατηγικής. Όμως οι ημέρες που η Ιαπωνία ήταν ο «άνθρωπος των Αμερικανών» στην περιοχή φαίνεται πως έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Για παράδειγμα, η λειτουργία των αμερικανικών βάσεων στα ιαπωνικά νησιά αντιμετωπίζει ολοένα και περισσότερα προβλήματα και είναι θέμα χρόνου αυτές να πάψουν να υφίστανται. Η Ιαπωνία λειτουργεί ολοένα και περισσότερο αυτόνομα, κάτι αναπόφευκτο στο πλαίσιο ενός αποδομημένου μονοπολικού κόσμου, ο οποίος οδεύει προς ένα πολυπολικό σύστημα χωρίς όμως το τελευταίο να έχει ακόμη αποκρυσταλλωθεί.

Οι μελλοντικές σχέσεις των δύο χωρών θα κριθούν εν πολλοίς από το εάν η Ιαπωνία θεωρήσει ότι μπορεί να βασιστεί σε μια συμμαχία με τις ΗΠΑ η οποία θα επιτρέψει την ανάσχεση της Κίνας και τον «εγκιβωτισμό» της σε έναν περιορισμένο γεωγραφικό χώρο, αποτρέποντάς τη από το να γίνει μεγάλη δύναμη. Αν οι Ιάπωνες κρίνουν ότι οι Αμερικανοί δεν είναι σε θέση να προσφέρουν κάτι τέτοιο, είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν ένα μοναχικό δρόμο και να επενδύσουν στη στρατηγική ισχύ. Και τότε το διεθνές σύστημα θα έχει αλλάξει με ριζικό τρόπο κι οι μετέπειτα εξελίξεις πολύ δύσκολα μπορούν να προσδιοριστούν.

Το δε κυρίαρχο στοιχείο της ιαπωνικής ισχύος και του ευρύτερου γεωπολιτικού της ρόλου δεν είναι η τόσο διαφημισμένη οικονομική ισχύς, αλλά η πυρηνική, έστω κι αν η τελευταία δεν υφίσταται σήμερα!
Εικονική ή πραγματική πυρηνική δύναμη;

Η Ιαπωνία είναι η κατεξοχήν εκπρόσωπος των χωρών με εικονικά ή καλύτερα με εν δυνάμει πυρηνικά οπλοστάσια (virtual nuclear arsenals). Δηλαδή, είναι μια χώρα, που, ναι μεν δεν κατέχει πυρηνικά, αλλά έχει τη δυνατότητα να το πράξει, άμεσα και σε μεγάλη κλίμακα, αν έτσι θελήσει. Διαθέτει την τεχνολογία, το επιστημονικό δυναμικό, τα χρήματα και μεγάλες ποσότητες σχάσιμου υλικού, προερχόμενου από την ειρηνική πυρηνική της βιομηχανία, έτσι ώστε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα είναι σε θέση να βρεθεί με ένα μεγάλο πυρηνικό οπλοστάσιο. Επιπροσθέτως, το οπλοστάσιο αυτό μπορεί να το συνδυάσει με προηγμένα συστήματα κρούσης, όπως βαλλιστικούς πυραύλους πολύ μεγάλων δυνατοτήτων, προφανώς και διηπειρωτικούς, καθώς και πυραύλους cruise, η δημιουργία των οποίων επίσης είναι στις δυνατότητες της βιομηχανίας και του επιστημονικού της δυναμικού.

Και είναι σχεδόν βέβαιο ότι η Ιαπωνία θα γίνει, αργά ή γρήγορα, πυρηνική δύναμη, αν θεωρήσει ότι η άνοδος της ισχύος της Κίνας καταστεί κρίσιμης σημασίας δυνητική απειλή γι’ αυτή και εν παραλλήλω δεν θα έχει πια εμπιστοσύνη στην κάλυψη που της προσφέρουν οι Ηνωμένες Πολιτείες. Κι αυτό μπορεί να συμβεί είτε γιατί οι στοχοθετήσεις των δύο χωρών θα είναι διαφορετικές είτε, πολύ απλά, γιατί οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα είναι σε θέση να προσφέρουν παρόμοια κάλυψη λόγω αδυναμίας.

Αυτό ακούγεται περίπου αιρετικό στην Ελλάδα, η οποία είναι μια από τις λίγες εναπομείνασες χώρες του πλανήτη όπου συνεχίζει να διαιωνίζεται ο μύθος της αμερικανικής παντοδυναμίας και να αποκαλείται «πλανητάρχης» ο εκάστοτε Αμερικανός πρόεδρος. Στην πραγματικότητα, όμως, η αποδόμηση της αμερικανικής ισχύος είναι απρόσμενα μεγάλη και μπορεί να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες εξελίξεις το διεθνές σύστημα. Και μια από τις εξελίξεις αυτές είναι η ανεξέλεγκτη πυρηνικοποίησή του, η οποία μπορεί να αρχίσει από την Ιαπωνία, αν νιώσει μόνη της και απειλούμενη από μια ασυμμετρία της ισχύος της με αυτή της Κίνας. Κι επειδή το διεθνές σύστημα είναι μοναδικό, αδιαίρετο και ενιαίο, τυχόν παρόμοια εξέλιξη θα είχε ανυπολόγιστες συνέπειες σε άλλα γεωσυστήματα του πλανήτη. Μεταξύ των άλλων, θα ενίσχυε την αποφασιστικότητα του Ιράν να εξελιχθεί και αυτό σε πυρηνική, έστω και virtual, πυρηνική δύναμη και θα αύξανε την άκρως επικίνδυνη πυρηνική πολυπλοκότητα στον πλανήτη. Εννοείται ότι τυχόν πυρηνικοποίηση του Ιράν και αδυναμία ή αδράνεια των ΗΠΑ να κάνουν κάτι γι’ αυτό θα ενίσχυε έμμεσα αλλά αποφασιστικά την πυρηνική επιλογή της Ιαπωνίας. Μία ακόμη πυρηνική χώρα στον κόσμο αποτελεί, έτσι κι αλλιώς, ένα σημαντικό παράγοντα που ωθεί τις εν δυνάμει πυρηνικές δυνάμεις να εξελιχθούν σε πραγματικές πυρηνικές δυνάμεις. Όμως, ένα πυρηνικό Ιράν σημαίνει, επιπροσθέτως, και περαιτέρω αποδόμηση της ισχύος και του διεθνούς ρόλου των ΗΠΑ κι αυτό με τη σειρά του αποτελεί παράγοντα ώθησης της Ιαπωνίας να ακολουθήσει ένα μοναχικό γεωστρατηγικό δρόμο. Κι αυτό μπορεί να συνεπάγεται και την απόκτηση πυρηνικής ισχύος.

Παρεμπιπτόντως, συνέπειες ως προς τη θέληση της Ιαπωνίας να αποκτήσει πυρηνικά όπλα μπορεί να έχει και η διαιώνιση του ανεξέλεγκτου καθεστώτος του ισραηλινού πυρηνικού οπλοστασίου.
Βερολίνο όπως Τόκιο;

Βέβαια, η πυρηνική ισχύς δεν είναι η μόνη στην οποία μπορεί να επενδύσει η Ιαπωνία. Οι μεγάλες τεχνολογικές δυνατότητές της αλλά και ο ιδιαίτερος τρόπος σκέψης που τη χαρακτηρίζει μπορεί να την οδηγήσουν και σε ασύμμετρες προσεγγίσεις όσον αφορά την απόκτηση μη πυρηνικών στρατιωτικών ικανοτήτων, συμβατικών ή μη, κάτι που εν μέρει συμβαίνει ήδη με την Κίνα.

Η τυχόν ανάδυση της Ιαπωνίας από τη λήθη της ιστορίας και η μετατροπή της από μια σκιώδη σε μια πραγματική δύναμη θα δημιουργήσει ένα πιο πολύπλοκο και πιο ασταθές διεθνές σύστημα με πιθανές συνέπειες ακόμη και στο υποτιθέμενο απόλυτα σταθερό και παγιωμένο εσωτερικό της Γηραιάς Ηπείρου.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και μέσα στην καρδιά της Ευρώπης μία εν δυνάμει παγκόσμια δύναμη. Η Γερμανία, ο άλλος μεγάλος χαμένος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Βέβαια, η περίπτωση της Γερμανίας δεν έχει καμία σχέση με αυτή της Ιαπωνίας. Η Γερμανία δεν είναι ένας μοναχικός παίκτης, σκιώδης ή μη, αλλά αποτελεί οργανικό μέρος μιας ευρύτερης γεωπολιτικής ενότητας που καλείται Ευρωπαϊκή Ένωση.

Από την άλλη, σήμερα θα ήταν μάλλον αθεράπευτα αφελής όποιος στοιχημάτιζε με απόλυτη σιγουριά στο κοινό ευρωπαϊκό μέλλον. Η μισαλλοδοξία, η χωριάτικη καχυποψία και ο μόλις συγκεκαλυμμένος ρατσισμός που επέδειξαν τόσο οι ελίτ όσο και η κοινωνία της Γερμανίας στην περίπτωση των οικονομικών προβλημάτων της Ελλάδας, αρκούν για να αποδομήσουν το μύθο της λειτουργίας της ΕΕ ως μιας ενιαίας γεωπολιτικής οντότητας. Αν, λοιπόν, η ενωμένη Ευρώπη αφεθεί να σβήσει, οι εν δυνάμει «μεγάλοι παίκτες», αργά ή γρήγορα, θα επιλέξουν μοναχικούς δρόμους με προεξάρχουσα φυσικά τη Γερμανία. Κι αν η Ιαπωνία επιλέξει παρόμοιο δρόμο, τότε οι εξελίξεις μπορεί να είναι άμεσες και επιταχυνόμενες διαμέσου ενός μηχανισμού ντόμινο.ινφογνωνων-πολιτικα* Ο Κωνσταντίνος Γρίβας είναι ειδικός σε θέματα γεωπολιτικής ανάλυσης και πολεμικών τεχνολογιών. Διδάσκει το μάθημα της Γεωπολιτικής στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων.
infognomonpolitics.blogspot.com
http://www.epirus-our-homeland.com/2010/10/blog-post_3686.html

30 Οκτωβρίου 2010

Μειμαράκης: 1 εναντίον 3 (Χατζηνικ, Μακρή, Χυτήρη)... και λίγοι ήταν

Ρόμπα τους έκανε όλους στο ΑΛΤΕΡ ο Μεϊμαράκης. Ειδικά αυτός ο Χυτήρης είναι τραγικός! Πολιτικός λόγος ΜΗΔΕΝ και από επιχειρήματα... αστα να πάνε. Αυτός ο άσχετος συναποφασίζει για την τύχη της χώρας...

36 χρόνια μετά...αντίο Ρηγίλλης.

Αντίο Ρηγίλλης μετά από 36 χρόνια. Το σκόρπιο ( σε κτήρια ) κόμμα φεύγει από τα πολλά κτήρια που είναι σε διάφορα σημεία της Αθήνας, και συγκεντρώνονται όλοι μαζί σε έναν χώρο στην Καλλιθέα, Λεωφόρος Συγγρού 340.

Εντολή εδόθη στους υπαλλήλους και στελέχη στις 21/11 να έχουν πακετάρει τα πράγματα τους και να μετακομίσουν, διότι στις 1/12 θα γίνουν τα εγκαίνια του νέου κτηρίου στην Συγγρού.

Τα πολυτελή γραφεία σε 4 επίπεδα, θα υποδεχθούν 300-350 υπαλλήλους και στελέχη.

Στο υπόγειο θα είναι το γκαράζ και ένα αμφιθέατρο χωρητικότητος 500 ατόμων, στο ισόγειο η υποδοχή θα έχει σύγχρονα μηχανήματα για τον έλεγχο των υπαλλήλων και των επισκεπτών, στον 2ο όροφο τα γραφεία των υπαλλήλων και στελεχών, και στον 3ο ο Πρόεδρος με τους κοντινούς του συνεργάτες .

Η παραφωνία σε όλη αυτήν την ομορφιά του νέου αυτού κτηρίου, και της νέας νοοτροπίας που έφερε ο Αντώνης Σαμαράς είναι μια παλιά και μόνιμη "μούχλα" και "σκουριά". . Που την είχαν όλοι οι παλαιοί, αλλά απ'οτι φαίνεται την έχουν και οι "καινούργιοι".

Αγνοώντας τις διακηρύξεις του Προέδρου, ( άλλωστε δεν είναι και η πρώτη φορά, τον αγνόησαν και στο συνέδριο...) για ...""ευκαιρίες σε νέους Ελληνες επιχειρηματίες και οικογενειακές επιχειρήσεις""... παραχώρησαν τον χώρο του cafe bar, στην πολυεθνική εταιρία ξένων συμφερόντων Costa Coffee, που την αντιπροσώπευση έχει ο ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ VOVOS


Τα όνομα Costa Coffee, μην περιμένετε να το δείτε μέσα στο νέο κτήριο την Νέας Δημοκρατίας που θα στεγάζεται διότι φρόντισαν να το αλλάξουν ( από αυτό και μόνο φαίνεται ότι γνωρίζουν τι είδους επιλογή έκαναν...) για να ..."μην εκθέσουν τον Πρόεδρο" ...

Κρέμασμα θέλουν τα ανθρωπάκια που εκθέτουν τον Πρόεδρο, δίνοντας στον εκατομμυριούχο επιχειρηματία & κατασκευαστή ( εκτός από το μεγάλο ενοίκιο και την κατασκευή του κτηρίου) την επιχείρηση του cafe bar, στερώντας σε νέους ανθρώπους την ευκαιρία να ξεκινήσουν μια επιχείρηση μέσα στα πολύ δύσκολα και "κατοχικά" χρόνια που διανύουμε, και φυσικά ( απ ότι γνωρίζουμε πολύ καλά) με το αζημίωτο θα ήταν...δεν ζητούσαν αυτά τα νέα παιδιά τίποτα να τούς χαριστούν.... κρίμα "αγαπητά στελέχη"...και είμαστε ακόμα στην αντιπολίτευση...σας φαντάζομαι σαν Κυβέρνηση πως θα σκέφτεστε και θα συμπεριφέρεστε.... μια από τα ιδία, και θα τον κάψετε και αυτόν όπως έκαψαν οι (οι προηγούμενοι) "κολλητοί" τον Καραμανλή.

http://elpidablog.blogspot.com/