13 Ιανουαρίου 2011
Ο Γιώργος Παπανδρέου οικοδομεί προφίλ Εθνικού ηγέτη!! Ρε δεν γ@μιέσαι πρωί πρωί...
«Τι κρύβει (και δεν μας λέει) ο κ. Πάγκαλος;»
Είναι λογική η οργή της κοινωνίας που συνοδεύει τις τοποθετήσεις του κ. Πάγκαλου. Πολλοί τις αποδίδουν στην αλαζονική και ελιτίστικη συμπεριφορά που όπως λένε, πάντα είχε και έδειχνε. Ενώ φυσικά, καλυπτόμενος και πίσω από την ασυλία του, ουδόλως φοβάται οποιαδήποτε νομική δίωξη εις βάρος του.
Αξίζει να σκεφθεί κανείς πάντως, ότι και τα άλλα κυβερνητικά στελέχη, με πρώτο και καλύτερο τον ίδιο τον πρωθυπουργό, δεν έχουν αντιδράσει καθόλου στα λεγόμενα του κ. Πάγκαλου. Υιοθετούν, συνολικά, μια ουδέτερη στάση, δείχνοντας πως έχει επιλεγεί ο ένας που πρέπει να κάνει την «βρώμικη δουλειά».
Ποια είναι όμως αυτή η «βρώμικη δουλειά» και πού αποσκοπεί; Θα ήταν παρακινδυνευμένο να υποθέσει κάποιος, που φυσικά δεν ανήκει στα κέντρα αποφάσεων. Ίσως να πρόκειται για μεθοδευμένη και έντεχνη προσπάθεια απαξίωσης του πολιτικού συστήματος, με τρόπο όμως που θα διαφυλαχθεί στην ουσία του και η «έκρηξη» θα είναι απολύτως ελεγχόμενη. Ίσως, ο κ. Πάγκαλος, με την λογική της «μισής αλήθειας» να προσπαθεί να διχάσει τον λαό και να τον αποπροσανατολίσει από τα σπουδαία που γίνονται ή θα γίνουν. Ίσως να προετοιμάζει το έδαφος για μέτρα και πολιτικές αποφάσεις που υπό άλλες συνθήκες θα «ξεθεμελίωναν» την χώρα. Τα «ίσως» δεν φτιάχνουν βεβαιότητες, όμως. Και εν πάση περιπτώσει, ένα μόνο πρέπει να ξέρουμε: Ας έχουμε αυτιά και μάτια ανοικτά, γιατί αυτή η ιστορία έχει αρχίσει να «μυρίζει»…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ N.E. ΟΝΝΕΔ ΑΧΑΪΑΣ
Στη Φλαμένγκο ο Ροναλντίνιο
Τι δουλειά έχουν τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών, στην ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας ;;
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/01/blog-post_13.html
Ορίστηκαν από τον Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗ, Δήμαρχο Βόλβης, οι νέοι Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι
- Αντιδήμαρχος ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ - ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ και κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Μαδύτου, Βασίλειος Ζωγράφος.
- Αντιδήμαρχος ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Αγίου Γεωργίου, Γεώργιος Μπουρλής.
- Αντιδήμαρχος ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Ρεντίνας, Διαμαντής Λιάμας.
- Αντιδήμαρχος ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ και κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Απολλωνίας Θεόδωρος Ιορδανίδης.
- Αντιδήμαρχος ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ Δ.Ε. ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ-ΡΕΝΤΙΝΑΣ και κατά τόπον αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αρέθουσας: Παναγιώτης Παπαγεράς.
- Αντιδήμαρχος ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ -ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ Δ.Ε. ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ-ΕΓΝΑΤΙΑΣ-ΜΑΔΥΤΟΥ και κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Ενότητα Εγνατίας: Αστέριος Ουζούνης.
Εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι ορίστηκαν οι εξής:
- Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ (ΜΚΟ), Μαρία Χατζή.
- Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ, Απόστολος Καρακίτσος.
- Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, Νικόλαος Θωμά.
- Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ, Μαρία Ζαφειρίου.
- Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΥΠΕΡΗΛΙΚΩΝ-ΚΑΠΗ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ, Άννα Βασιλειάδου.
- Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, Ευάγγελος Μπαλατσός.
- Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΟΡΘΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΒΗΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΙΑ (Υπουργεία- Περιφέρειες κ.λ.π.), Γεώργιος Αθανασιάδης.
- Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΗΜΟΥ, Γεώργιος Δεμερτζής.
- Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Σταύρος Ρόκκας.
Κινδυνεύει να σβήσει από λιγνίτη ο ΑΗΣ Μελίτης
Μείζον θέμα με την τροφοδοσία
Το λιγνιτωρυχείο της Βεύης
Απαράδεκτη χρονοτριβή παρατηρείται και στην εκμετάλλευση του λιγνιτωρυχείου Κλειδίου από την ίδια τη ΔΕΗ. Ο κ. Κοπανάκης διαβεβαίωσε ότι “προχωρούμε με ικανοποιητικούς ρυθμούς και πιστεύω πως σε ένα χρόνο θα αρχίσουν οι διαδικασίες διάνοιξης του ορυχείου”.
Προφητική καταγγελία συνδικαλιστών
Στη συνέχεια της επιστολής το σωματείο κάνει λόγο για σκάνδαλο: “Τα επί χρόνια λιμνάζοντα νερά πλέον μυρίζουν στην περιοχή. Όταν έρθει η ώρα να ανακατευτούν με το μπουρίνι της αστοχίας της τροφοδοσίας, τότε η δυσωδία θα πάρει όχι μόνο τους εμπλεκόμενους που συμπεριφέρθηκαν και συμπεριφέρονται χρόνια ως τενίστες που πετούν τα μπαλάκια στην κερκίδα. Οι ευθύνες θα καταλογιστούν μέσω αυτών των κέντρων όχι μόνο στους τοπικούς φορείς και στον ιδιώτη, αλλά και στις διοικήσεις της ΔΕΗ και στις κυβερνήσεις που επί χρόνια άφησαν αθωράκιστη την τροφοδοσία του ΑΗΣ Μελίτης. Τότε όμως θα είναι αργά και η ζημιά θα είναι ανεπανόρθωτη, τότε θα δικαιώνονται οι καρχαρίες”.
http://neaflorina.blogspot.com/2011/01/blog-post_09.html
12 Ιανουαρίου 2011
Ένδεκα (11) νέα ερωτήματα για τη σύμβαση ΟΠΑΠ – INTRALOT-ΚΟΚΚΑΛΗ
Απαντώντας στην ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΠΑΠ της 16ης Δεκεμβρίου 2010, επιφυλάχθηκα να επανέλθω αναλυτικότερα για τα θέματα που έχω θίξει στις σχετικές ερωτήσεις μου προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σήμερα σε συνέχεια της ακροτελεύτιας φράσης της διοίκησης του ΟΠΑΠ, στην οποία δηλώνει ότι θα μπορούσα να απευθυνθώ σ’ αυτήν πριν προσφύγω στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απευθύνω δημόσια σειρά ερωτημάτων για το ειδικότερο θέμα της σύμβασης ΟΠΑΠ – ΙΝΤΡΑΛΟΤ. Πριν διατυπώσω τις σχετικές ερωτήσεις υπενθυμίζω τα βασικά γεγονότα:
Τα βασικά γεγονότα
Ο τελευταίος διαγωνισμός για τις τεράστιου οικονομικού ύψους υπηρεσίες που λαμβάνει ο ΟΠΑΠ από την ΙΝΤΡΑΛΟΤ έγινε την προπροηγούμενη δεκαετία. Έκτοτε έχουν μεσολαβήσει τέσσερις μεγάλες συμβάσεις και άλλες μικρότερες, με αθροιστικό τίμημα που θα ξεπεράσει τα 400 εκ. ευρώ, χωρίς -με διάφορες δικαιολογίες- να ακολουθηθεί κάποιου είδους διαγωνιστική διαδικασία, παρά μόνο διαρκείς παρατάσεις διαφόρων συμβάσεων.
Η αρχική επταετής σύμβαση, η εκτέλεση της οποίας ξεκίνησε το 2000, προέβλεπε δυνατότητα παράτασης για τρία έτη. Όταν η σύμβαση αυτή παρατάθηκε για τρία έτη, το 2007, στη νέα σύμβαση προστέθηκε νέα δυνατότητα παράτασης για ένα έτος. Όταν αυτή παρατάθηκε το 2010 για ένα έτος προστέθηκε άλλη μια δυνατότητα παράτασης για ακόμα ένα έτος. Με δεδομένο ότι δεν έχει καν δημοσιευθεί προκήρυξη για το νέο διαγωνισμό, είναι πλέον μαθηματικά βέβαιο ότι η παράταση αυτή θα χρησιμοποιηθεί και θα περιλαμβάνει πιθανότατα και αυτή με τη σειρά της, τη δική της νέα πρόβλεψη παράτασης.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έθεσε το 2009 το θέμα της σύμβασης του 2007 στο αρχείο, μετά όμως από πρόσφατη ερώτηση του Γερμανού φιλελεύθερου Ευρωβουλευτή κ. Χατζημαρκάκη, αφήνει ανοικτή την πιθανότητα νέας διερεύνησης της σύμβασης του 2007, καθώς, αιτιολογώντας την αρχειοθέτησή της επικαλέσθηκε αδράνεια της προσφεύγουσας εταιρίας επισημαίνοντας ότι: «Ο προσφεύγων ποτέ δεν παρουσίασε πρόσθετα επιχειρήματα για την συνέχιση της διαδικασίας, ούτε αμφισβήτησε τα συμπεράσματα της Επιτροπής… Αν η Επιτροπή παραλάβει νέα καταγγελία τότε θα την διερευνήσει, ακολουθώντας τους σχετικούς κανόνες και διαδικασίες».
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ουδέποτε δήλωσε ότι έχει υποχωρήσει από τη βασική της θέση ότι ο ΟΠΑΠ οφείλει να συμπεριφέρεται ως δημόσια αναθέτουσα αρχή που εφαρμόζει το κοινοτικό δίκαιο. Η στάση της κυβέρνησης, δια του υπουργού Πολιτισμού ο οποίος έδωσε σε συνάντησή του με το ΔΣ του ΟΠΑΠ στις 30/12/2009 ρητές εντολές στη νέα διοίκηση του ΟΠΑΠ, αλλά και δια του Υπουργού Οικονομικών ο οποίος ζήτησε από τις εισηγμένες ΔΕΚΟ να μειώσουν τους μισθούς, με μη εμπορικά προφανώς κριτήρια, επιβεβαιώνει ότι ο ΟΠΑΠ δεν είναι μια συνήθης εμπορική επιχείρηση, όπως ισχυρίζονται οι διοικήσεις του, αλλά υπόκειται «σε έλεγχο ασκούμενο από το κράτος» και συνεπώς οφείλει να εφαρμόζει το κοινοτικό δίκαιο.
Τα ερωτήματα
Ζητώ λοιπόν από τη Διοίκηση του ΟΠΑΠ να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Σκοπεύει να δώσει η διοίκηση του ΟΠΑΠ τη νέα σύμβαση στη δημοσιότητα, με βάση τις αρχές της διαφάνειας και της ανοικτής διακυβέρνησης που διακηρύσσει η κυβέρνηση;
2. Διατηρούνται και στη νέα σύμβαση οι λεόντειες -υπέρ του Ομίλου ΙΝΤΡΑΛΟΤ- ποινικές ρήτρες εχεμύθειας της σύμβασης του 2007, σύμφωνα με τις οποίες: «Τα συμβαλλόμενα μέρη υποχρεούνται να αποτρέπουν με κάθε δυνατό μέσο την γνωστοποίηση και διάδοση όλων των σχετικών με το έργο της παρούσας σύμβασης πληροφοριών σε τρίτα πρόσωπα καθώς και τη χρήση των πληροφοριών αυτών από τρίτα πρόσωπα», που αν παραβιαστούν συνεπάγονται «για εκάστη παραβίαση» καταβολή στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ 5 εκ. Ευρώ; Αν ναι, απαγορεύεται από τις ρήτρες εχεμύθειας της σύμβασης η ενημέρωση της Βουλής και του Έλληνα φορολογούμενου που είναι ο ιδιοκτήτης του 34% του ΟΠΑΠ;
3. Εφόσον η νέα διοίκηση του ΟΠΑΠ θεωρεί ότι δεν έχει την υποχρέωση τήρησης των κανόνων του κοινοτικού δικαίου που αφορούν τις επιχειρήσεις οι οποίες ελέγχονται από το κράτος για τη διεξαγωγή διαγωνισμών για τις αγορές αγαθών και υπηρεσιών, όπως άλλωστε και οι προηγούμενες διοικήσεις που είχε ορίσει η Νέα Δημοκρατία, γιατί μιλά για διεθνή διαγωνισμό; Αν πάλι θεωρεί ότι πρέπει να πραγματοποιεί διαγωνισμούς γιατί συμφώνησε στην απ’ ευθείας ανάθεση στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ -και χωρίς καμία δημόσια ή διαφανή διαδικασία- σειράς νέων παιχνιδιών, που δεν περιλαμβάνονταν στην υπό επέκταση σύμβαση;
4. Δεδομένου ότι μεταξύ των δημοσιευμένων προκηρύξεων του ΟΠΑΠ δεν υφίσταται προκήρυξη για την ανάληψη του ρόλου του συμβούλου, ο οποίος θα συντάξει τις προδιαγραφές και θα παρακολουθήσει την υλοποίηση της νέας σύμβασης που θα προκύψει από το διεθνή διαγωνισμό, με ποια διαδικασία προσελήφθη ο Σύμβουλος;
5. Γιατί για την πρόσληψη ενός συμβούλου χωρίς διαγωνισμό η νέα διοίκηση χρειάστηκε 11 μήνες, διασφαλίζοντας έτσι ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ολοκληρωθεί έγκαιρα (ή έστω πριν το τέλος της πρώτης παράτασης, τον ερχόμενο Ιούλιο), ο υποτιθέμενος διεθνής διαγωνισμός;
6. Γιατί δεν προσελήφθη σύμβουλος ο οποίος να συμβουλεύσει τον ΟΠΑΠ για τους όρους της σύμβασης που ανατέθηκε απ’ ευθείας στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ έναντι πραγματικού τιμήματος που θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 100 εκ. Ευρώ;
7. Προβλέπεται και στη νέα σύμβαση με την ΙΝΤΡΑΛΟΤ τιμολόγηση για υπηρεσίες από εταιρίες που δραστηριοποιούνται εκτός Ελλάδος, με τις σχετικές φορολογικές απώλειες για το ελληνικό κράτος, όπως συνέβαινε με τη σύμβαση του 2007; Αν ναι σε ποιο ύψος ανέρχονται, σε τι ακριβώς συνίστανται οι υπηρεσίες αυτές και γιατί ο ΟΠΑΠ δεν ζήτησε να τιμολογηθούν όλες οι υπηρεσίες που θα ελάμβανε, από εταιρίες του Ομίλου που βρίσκονται εντός Ελλάδος; Πως συνάδει αυτό με τους ισχυρισμούς του ΟΠΑΠ ότι «συνεισφέρει στην ελληνική επιχειρηματικότητα», «στη δημιουργία θέσεων εργασίας» και «στα συμφέροντα του έλληνα φορολογουμένου»;
8. Ποιος και με ποια διαδικασία καθόρισε τα περιλαμβανόμενα στη νέα σύμβαση; Υπάρχει αναλυτική αξιολόγηση, κοστολόγηση και καταμερισμός των σχετικών υπηρεσιών και προϊόντων από τις υπηρεσίες του ΟΠΑΠ ή μήπως προβλέπεται και στη νέα σύμβαση -όπως και στη σύμβαση του 2007- ένα τεράστιο τίμημα κατ’ αποκοπή, με τρόπο τέτοιο ώστε να μην είναι δυνατόν να ελεγχθεί και να εξακριβωθεί το πραγματικό κόστος των επί μέρους προϊόντων και υπηρεσιών;
9. Έκανε η διοίκηση του ΟΠΑΠ συγκριτική έρευνα αγοράς διεθνώς για την αξία των προσφερομένων υπηρεσιών της ΙΝΤΡΑΛΟΤ;
10. Με ποια κριτήρια αποφασίστηκε το (πέραν του περιλαμβανόμενου στην κατ’ αποκοπή αμοιβή), τίμημα του ποσοστού 8% στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ για τα νέα παιχνίδια, την παραχώρηση διεξαγωγής των οποίων από την Πολιτεία και τους σχετικούς όρους, τα συμβαλλόμενα μέρη την 30/7/2010 δεν ήταν σε θέση να προκαταλάβουν, αφού δεν είχαν γίνει οι σχετικές διαδικασίες; Υπάρχει σχετική μελέτη των υπηρεσιών του ΟΠΑΠ που να ήλθε σε γνώση του Διοικητικού του Συμβουλίου για τους προβλεπόμενους επιμέρους τζίρους, ποσοστά απόδοσης κερδών στους παίκτες, επιπτώσεις στα λειτουργικά κόστη και στα κόστη διάθεσης του ΟΠΑΠ, ποσοστά φορολόγησης, προμήθειες των πρακτόρων και τρίτων κ.λπ., η οποία να δικαιολογεί (σε σχέση και με τις διεθνείς πρακτικές), ότι το επιπλέον αυτό 8% είναι εύλογο και όχι υπερβολική και καταχρηστική αμοιβή, η οποία βλάπτει τον ΟΠΑΠ;
11. Τι σημαίνει ο όρος «επιπρόσθετες δωρεάν παροχές» που περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση του ΟΠΑΠ της 16/12/2010 και αναφέρεται στις 20.000 τηλεοράσεις, τους 5.500 αποκωδικοποιητές, τη δημιουργία portal και ΟΠΑΠ TV κ.λπ., που θα του προσφερθούν από την ΙΝΤΡΑΛΟΤ; Είναι ο Όμιλος ΙΝΤΡΑΛΟΤ μη κερδοσκοπικός οργανισμός που κάνει δωρεάν προσφορές σε αναξιοπαθούντες ή ο ΟΠΑΠ φιλανθρωπικό ίδρυμα που αναζητά δωρεάν παροχές; Γιατί στην ανακοίνωση του Ιουλίου του 2010 αναφέρεται ότι «για όλα τα παραπάνω (σ.σ. στα οποία περιλαμβάνονται αποκωδικοποιητές, τηλεοράσεις κ.λπ.), η ΟΠΑΠ θα καταβάλει ετήσιο σταθερό τίμημα 57 εκατομμυρίων ευρώ (πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ), σε 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις»; Πως μπορεί να είναι «δωρεάν» παροχές οι οποίες περιλαμβάνονται στο τίμημα που θα καταβάλει ο ΟΠΑΠ; Πότε λέει την αλήθεια η διοίκηση του ΟΠΑΠ στις 16/12 ή στις 30/7; Μήπως η εκ των υστέρων επίκληση των «δωρεάν παροχών» γίνεται για να συσκοτιστεί η συμπερίληψη νέων υπηρεσιών στην αρχική σύμβαση, σε περίπτωση κατά την οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κρίνει ότι παραβιάζονται οι κανόνες του κοινοτικού δικαίου περί αναθέσεων από δημόσιους φορείς, μετά την σχετική ερώτησή μου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή;
Σε επόμενη φάση θα επανέλθω με νέα στοιχεία που έχω συγκεντρώσει για τον τρόπο με τον οποίο ο ΟΠΑΠ διαχειρίζεται το υψηλού ρίσκου για εθισμό παιχνίδι ΚΙΝΟ.
Θόδωρος Σκυλακάκης
Ευρωβουλευτής
Διαβάστε και αυτά:Μεθόδευση για αποκλειστική συνεργασία ΟΠΑΠ - Κόκκαλη
Κάνουν συμμέτοχο του ΟΠΑΠ την Intralot... πάνω από 1,5 δις ευρώ έχει εισπράξει τα τελευταία 15 χρόνια ο Κόκκαλης!!!
Πάνω από 140 νεκροί στη Βραζιλία εξαιτίας των έντονων βροχοπτώσεων
Τα σωστικά συνεργεία καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να εντοπίσουν επιζώντες ανάμεσα σε τόνους λάσπης και ερειπίων. Τέσσερις από τους νεκρούς μάλιστα ήταν πυροσβέστες που συμμετείχαν στις επιχειρήσεις.
Η πόλη κηρύχτηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενώ συνολικά 800 μέλη σωστικών συνεργείων σκάβουν με κάθε δυνατό μέσο προς αναζήτηση επιζώντων. Περίπου 1.000 κάτοικοι της πόλης εκτιμάται ότι έχουν μείνει άστεγοι.
Ο αριθμός των νεκρών αναμένεται να αυξηθεί όσο τα συνεργεία φτάσουν σε απομακρυσμένους οικισμούς σε ορεινές περιοχές.
in.gr
Δεν χρειαζόμαστε μαθήματα ιστορίας απαντά η Μέρκελ στην Τουρκία
Σύμφωνα με τον ίδιο, η δήλωση του Ερντογάν «οφείλεται ενδεχομένως στο ότι δεν ήταν σωστά και καλά ενημερωμένος για όσα είπε η καγκελάριος στην Κύπρο».
Κατά του «φράχτη» ο Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης
«Ζούμε, όσοι κατοικούμε στον Έβρο, το δράμα της εισόδου των λαθρομεταναστών από την Τουρκία. Για την πατρίδα μας, το γεγονός αυτό είναι πρόβλημα που το διαπιστώνει αργότερα η πρωτεύουσα. Για μας όμως, τους Εβρίτες, είναι ένα καθημερινώς επαναλαμβανόμενο δράμα.
Παλιότερα όσους πνίγονταν στα ορμητικά νερά του και τους ξέβραζε η θάλασσα, τους μετέφεραν στο νοσοκομείο Αλεξανδρουπόλεως. Είχα στείλει τότε μια αυτοσχέδια ευχή, επειδή μου ζητήθηκε, για να διαβάζεται στο νεκροτομείο, στην περίπτωση που δεν ήταν εύκολο να διαπιστωθεί από την περιτομή, η θρησκευτική προέλευση του νεκρού.
Ζήσαμε πριν χρόνια, την αποκοπή, σε ναρκοπέδιο, των κάτω άκρων δύο 17χρονων παιδιών τα οποία φιλοξενήσαμε στο γηροκομείο της Μητροπόλεως για δύο χρόνια. Τελικά, τους αγοράσαμε τεχνητά μέλη, κατάφεραν να περπατήσουν και εγκαταστάθηκαν στην Αθήνα, όπου εργάζονται μέχρι σήμερα.
Αυτός ήταν ο λόγος που, παραβλέποντας την εθνική μας ασφάλεια, συμφωνήσαμε να «σηκωθούν» τα ναρκοπέδια, γεγονός που κάποιοι αφελείς τότε χαιρέτησαν σαν αντιπολεμική κίνηση, λες κι αυτή θα μπορούσε ποτέ να γίνει μονομερώς!
Τα τελευταία δύο χρόνια το φαινόμενο εντάθηκε. Οι λαθρομετανάστες έρχονται κρατώντας πλαστικοποιημένη στα χέρια τους τη σελίδα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας που προβλέπει τα δικαιώματά τους. Μόλις παραδοθούν στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα, την επιδεικνύουν ζητώντας απαιτητικά την εφαρμογή της.
Απορούσαμε για την κοντόφθαλμη πολιτική της Ύπατης Αρμοστείας και άλλων «ανθρωπιστικών» φορέων που μας ζητούσαν «τα ρέστα». Η άριστη συμπεριφορά των συνοριοφυλάκων και των αστυνομικών, που συνόδευαν τους λαθρομετανάστες στα νοσοκομεία Διδυμοτείχου και Αλεξανδρουπόλεως για την θεραπεία τους από τις ποικίλες μεταδοτικές ασθένειες και η «εξ ιδίων» τους εξασφάλιση τροφής και ρούχων, θεωρήθηκε ανεπαρκής. Γι’ αυτό ήρθε η FRONTEX. Πολύς λόγος για το τίποτε…
Τέλος πάντων, ποια θα είναι η πολιτική της χώρας μας πάνω σ’ αυτό το ζήτημα, δεν θα την καθορίσω εγώ. Δεν μπορώ, όμως, να μείνω απαθής μπροστά στο ενδεχόμενο μιας εκ νέου απάνθρωπης συμπεριφοράς. Μου εξομολογήθηκαν παλιότερα αστυνομικοί, τις ενοχές που ένιωθαν όταν επαναπροωθούσαν πυροβολώντας τους λαθρομετανάστες, καθώς βρίσκονταν στη μέση του ποταμού. Φοβάμαι ότι και τώρα θα ζήσουμε τραγωδίες και διόλου δεν θα μειώνει την σκληρότητά τους το γεγονός ότι θα τελούν υπό τις «ευλογίες» της ΕΕ.
Δηλαδή, τι; Όταν στοιβαχτούν οι λαθρομετανάστες στο ελληνικό ρείθρο του ποταμού, πίσω από το συρματόπλεγμα, καθώς θα χιονίζει, ή όταν φουσκώνουν τα νερά, οι άνθρωποι αυτοί θα παραμένουν εκεί νηστικοί και μουσκεμένοι για να εξαναγκαστούν να επιστρέψουν πίσω στην Τουρκία; Δεν είναι λύση αυτή, τουλάχιστον πολιτισμένη. Και εμείς θα τους βλέπουμε απαθείς να πνίγονται ή να λιμοκτονούν ή να μαστίζονται από τα κουνούπια;
Βεβαίως, το κύμα αυτό πρέπει να σταματήσει, αν και προσωπικά δεν το πιστεύω όσο συνεχίζεται η άδικη συμπεριφορά των χωρών της Δύσης έναντι των φτωχών και υπανάπτυκτων λαών του Νότου και της Ασίας. Φυσικά, η χώρα μας δεν έχει ατελείωτες δυνατότητες φιλοξενίας. Μα, όπως, τα σύνορα διασφαλίζονται από το στρατό, μόνο όταν εκλείψει και η έσχατη διπλωματική και πολιτική προσπάθεια, το ίδιο να συμβεί και τώρα.
Η καταφυγή σε εκβιαστικούς τρόπους, σε απάνθρωπες τακτικές και σε εξευτελιστικές για την ανθρώπινη προσωπικότητα μεθόδους, που θα αποβούν μομφή για τον πολιτισμό μας -τουλάχιστον τον ελληνικό- δεν είναι λύση. Το συρματόπλεγμα δεν είναι λύση. Είναι απέλπιδα προσπάθεια, εκ των προτέρων καταδικασμένη σε αποτυχία, που παραπέμπει σε άλλες περιοχές και σε άλλες εποχές…»
http://alexpolisonline.
Φωτιά στα μπατζάκια του ΜΙΚE έβαλαν οι αποκαλύψεις του wikileaks
Και αφού ότι του έλεγε ήταν γνωστά... γιατί ήταν μόνος του στις συναντήσεις και δεν είχε κανέναν άλλο στο γραφείο του ενώ ο Αμερικάνος Πρέσβης είχε μαζί του άλλους 3; Τι φοβόταν και ήθελε να είναι μόνος και να μην υπάρχουν Έλληνες μάρτυρες της συνάντησης;
Η Ρωσίδα κατάσκοπος που έγινε... παρουσιάστρια
Η πρώην κατάσκοπος, που έκανε κι ένα... πέρασμα από την πολιτική, θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα, αρχής γενομένης από την 21η Ιανουαρίου, την εκπομπή "Τα μυστικά του κόσμου με την Άννα Τσάπμαν" που θα ασχολείται με "τα πιο μυστηριώδη φαινόμενα του σύγχρονου κόσμου", σύμφωνα με την εκπρόσωπο του ιδιωτικού καναλιού, Μαρίνα Βολοντίνα.
Η 28χρονη είχε συλληφθεί τον Ιούνιο του 2010 στις ΗΠΑ και τον αμέσως επόμενο μήνα απελάθηκε με άλλους εννέα συμπατριώτες της. Μετά την επιστροφή της στη Μόσχα επέλεξε να προωθήσει την καριέρα της στο χώρο των μέσων ενημέρωσης. Αρχικά πόζαρε ημίγυμνη για ένα ανδρικό περιοδικό και κατόπιν εμφανίστηκε σε μια τηλεοπτική εκπομπή μαζί με τη μητέρα της και την αδελφή της.
Εντάχθηκε επίσης στο κίνημα Μολοντάγια Γκβάρντια (Νέα Φρουρά), την οργάνωση νεολαίας του κυβερνώντος κόμματος Ενωμένη Ρωσία του πρωθυπουργού Βλαντιμίρ Πούτιν.
Πηγή: ΑΠΕ
Άλλη μια πανευρωπαϊκή πρωτιά ΠΑΣΟΚ: Η ακριβότερη τιμή βενζίνης σ' όλη την Ευρώπη
Η δειγματοληψία που έγινε τις πρώτες δύο εβδομάδες του νέου έτους δείχνει πως την πρώτη θέση στην ακριβότερη αμόλυβδη συνεχίζει να κατέχει η Ολλανδία, όπου και πωλείται κατά 1,647 ευρώ το λίτρο.
Στην Ελλάδα η τιμή της αμόλυβδης αυξήθηκε στο 1,593 από το 1,573 δυο εβδομάδες νωρίτερα ενώ η μέση τιμή ντίζελ έφτασε στο 1,391 ευρό το λίτρο από 1,364 στο τέλος Δεκεμβρίου.
Την Ολλανδία και την Ελλάδα στη λίστα της ακριβότερης αμόλυβδης ακολουθούν το Βέλγιο με 1,524 €/λ, η Πορτογαλία με 1,508 €/λ, η Φινλανδία με 1,487 €/λ η Γερμανία με 1,457 €/λ η Iταλία με 1,439 €/λ και η Ιρλανδία με 1,429 €/λ. Οι χαμηλότερες τιμές παρατηρούνται στο Κόσσοβο όπου η αμόλυβδη πωλείται 1,10 €/λ, το Λουξεμβούργο με 1,22 €/λ, το Μαυροβούνιο με 1,26 €/λ, η Ισπανία με 1,24 €/λ, η Αυστρία με 1,278 €/λ, και η Σλοβακία με 1,382 €/λ..
Όσον αφορά στο ντιζελ, την Ελλάδα ακολουθούν η Ιρλανδία με 1,349 €/λ, και η Ολλανδία με 1,326 €/λ,ενώ το φθηνότερο πωλείται στην Ανδόρα με 1,010 €/λ και το Λουξεμβούργο με 1,077 €/λ. Η έρευνα έγινε με βάση τις δειγματοληψίες διεθνών οίκων και Λεσχών Αυτοκινήτου της FIA τη 2η εβδομάδα του 2011.
Νέα επίθεση αυτοκτονίας στο Πακιστάν με 17 νεκρούς
Γυριστή την έκανε ο ιπποπόταμος και δηλώνει ότι παρεξηγήθηκαν οι ύβρεις του
Δήλωσε επίσης ότι του επιτίθονται... ποιος του επιτίθεται; Κανας κοπρίτης κε μπολντόζα;
Γυριστή την έκανε ο ιπποπόταμος και δηλώνει ότι παρεξηγήθηκαν οι ύβρεις του
Δήλωσε επίσης ότι του επιτίθονται... ποιος του επιτίθεται; Κανας κοπρίτης κε μπολντόζα;
κ. Οικονόμου όταν συναντήθηκες με τον Αμερ. Πρέσβη τον ευχαρίστησες για την προσωπική επικοινωνία... την άλλη μέρα τον πήρες τηλέφωνο να τον ξεχέσεις;
Chania Synagogue Arson
Replying to a direct question from the Ambassador, Ikonomou condemned the arson attack of January 16 on a synagogue in Chania, Crete. He said that the HNP was taking the issue very seriously. He stressed that the police would have no tolerance for anti-Semitic or extreme-right violence in any form. The police had been caught off guard, because there had not been any previous problems in that region. The HNP has now instituted security measures around the synagogue and is investigating the incident fully.
Οι απορίες μου είναι δύο:
2. Την άλλη μέρα της συνάντησης, στις 22 Ιανουαρίου, όταν έβγαλε η Αστυνομία την ανακοίνωση που λέει ότι έχουν συλληφθεί οι 3 τσιλιαδόροι και αναζητούνται οι δύο Αμερικάνοι που έβαλαν τη φωτιά, τι έκανε ο κ. Οικονόμου;
Σήκωσε το τηλέφωνο να πάρει τον Πρέσβη να του πει:
«Τώρα που έχουμε ένα direct channel of communication και μιας και χθες με ρώτησες για τη φωτιά στη Συναγωγή των Χανίων, να σου πω ότι την έβαλαν 2 Αμερικάνοι από τη βάση της Σούδας μόνο κανόνισε να μας τους παραδώσετε στα πλαίσια της μηδενικής ανοχής σε αντισημιτικές συμπεριφορές»
Όχι βέβαια!
Το no tolerance ισχύει μόνο για τους Έλληνες...
για τους Αμερικάνους ισχύει το full protection...
αφού τα φορτώσουμε στην ακροδεξιά...
Τον πούλο....
Στο «τσακ» λένε κάποιοι ότι έχασε την θέση του εκπροσώπου της ΝΔ ο δημοσιογράφος και εκδότης Γιώργος Κύρτσος, καθώς ορισμένοι συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά, τον έπεισαν την τελευταία στιγμή για τις συνέπειες και τον θόρυβο που θα ξεσήκωνε μια τέτοια τοποθέτηση. Θόρυβο που πιθανότατα θα έφερνε σε δεύτερη μοίρα τις εντυπώσεις από τον ευρύτατο ανασχηματισμό στη «σκιώδη κυβέρνηση».Ενοχλημένη η Τουρκία από τις δηλώσεις Μέρκελ στην Κύπρο
Ο Νταβούτογλου κατά τη συνέντευξη τύπου που έδωσε σήμερα στην Άγκυρα με τον υπουργό εξωτερικών της Σαουδικής Αραβίας πρίγκηπα Αλ Φαϊσάλ ρωτήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις Μέρκελ. «Είναι σημαντικές οι απόψεις και η στάση της Γερμανίας» είπε ο Νταβούτογλου και συμπλήρωσε: «Διότι πάντα σκεφτόμασταν ότι η Γερμανία μπορεί να συμβάλει θετικά στο θέμα αυτό. Ωστόσο οι τελευταίες δηλώσεις της κ. Μέρκελ ήταν για μας απογοήτευση. Εάν η κ. Μέρκελ θα καταβάλει προσπάθεια υπέρ της ειρήνης στο Κυπριακό, πράγμα το οποίο υποστηρίζουμε, θα πρέπει πρωτίστως να τηρήσει αντικειμενική στάση απέναντι στις πλευρές».
Ο Τούρκος υπουργός είπε ότι «δεν ταιριάζει σε έναν σημαντικό ηγέτη μιας ισχυρής χώρας όπως η Γερμανία, σε έναν φίλο της Τουρκίας η απομάκρυνση από τη δικαιοσύνη σε βαθμό που να αξιολογούνται με τον ίδιο τρόπο αυτοί που είπαν ναι στην ειρήνη και καταβάλουν ανάλογη προσπάθεια και αυτοί που είπαν όχι» και σημείωσε τα εξής:
«Όλες οι θετικές πρωτοβουλίες τα τελευταία δύο χρόνια προήλθαν από την τουρκική πλευρά. Η κ. Μέρκελ εάν είχε ακούσει αμφότερες τις πλευρές, ενδεχομένως δεν θα έκανε τέτοια μονομερή δήλωση. Εμπιστευόμαστε την ίδια και την ηγεσία της και ελπίζω πως στο άμεσο μέλλον θα ακούσει και την τουρκοκυπριακή πλευρά και θα τηρήσει πιο δίκαιη και αντικειμενική στάση. Εμείς πιστεύουμε ότι η Γερμανία μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο. Αλλά αυτό μπορεί να γίνει ακούγοντας αμφότερες τις πλευρές».
Χτες ο Ερντογάν, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε στο Κατάρ είχε δηλώσει ότι «η κ. Μέρκελ φαίνεται πως νομίζει ότι το Κυπριακό είναι μία διαδικασία που εξελίσσεται επί της δικής της μόνο πρωθυπουργίας. Δεν γνωρίζει το παρελθόν του Κυπριακού. Εάν είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με τον πρώην ηγέτη του κόμματος της γερμανικής αξιωματικής αντιπολίτευσης, θα αντιλαμβανόταν ποιοι είναι οι υπαίτιοι του προβλήματος».
Ο Ερντογάν αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε γίνει το 2004 στο Μπούργκενστοκ για το Κυπριακό για να πει τα εξής:
«Στη συνάντηση εκείνη ο κ. Ανάν παραδέχθηκε ότι εμείς τηρήσαμε την υπόσχεσή μας και μας είπε ότι ο ίδιος δεν θα μετάσχει. Εγώ τον παρακάλεσα και του είπα ελάτε και θα δείτε ότι οι τουρκοκύπριοι θα είναι ένα βήμα μπρος από τους Ελληνοκυπρίους. Εκεί προσθέσαμε στην ορολογία κάτι καινούργιο. Είπαμε να λύσουμε το θέμα με αρχή win-win. Στο Μπούργκεντστοκ η ελληνοκυπριακή πλευρά αποφάσισε να αποχωρήσει και τότε ο κ. Ανάν ρώτησε τη γνώμη μου και του είπα, σας είχα δώσει έναν λόγο στο Νταβός. Σας είπα θα είμαστε ένα βήμα μπρος. Άδικα εργαζόμασταν εδώ και τρεις μέρες; πρέπει να τελειώνουμε. Ο κ. Ανάν είπε στον κ. Καραμανλή ότι πρέπει να μπουν οι υπογραφές, πράγμα που συνέβη εκείνη τη μέρα. Υπογράψαμε ένα κείμενο το οποίο ανέφερε ότι τα ίδια δικαιώματα θα απολαμβάνει και οι Βόρεια Κύπρος μετά την αποδοχή του σχεδίου Ανάν. Τι ήταν αυτό; Το δημοψήφισμα. Σε αυτό η Βόρεια Κύπρος είπε ναι και η Νότια Κύπρος όχι. Η ΕΕ δέχθηκε στην ΕΕ τους Ελληνοκύπριους που είχαν πει όχι στο σχέδιο Ανάν και τιμώρησε τους Τουρκοκύπριους».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ελεύθερος αφέθηκε ο Απόστολος Γκλέτσος
Ο Α. Γκλέτσος θα δικαστεί σε τακτική δικάσιμο, στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Λαμίας, στις 6 Απριλίου.
Νωρίτερα το πρωί, εκατοντάδες είχαν συγκεντρωθεί έξω από τα δικαστήρια της Λαμίας προκειμένου να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στον Α. Γκλέτσο. Επίσης, όλες οι υπηρεσίες και τα καταστήματα του δήμου Στυλίδας παρέμειναν κλειστά, ενώ οι κάτοικοι της περιοχής με λεωφορεία μεταφέρθηκαν στη Λαμία.
«Αμετανόητος» φαίνεται να παραμένει ο δήμαρχος, ο οποίος βγαίνοντας από το γραφείο του εισαγγελέα, δήλωσε: «Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθειά μας μέχρι τότε που όλοι οι κάτοικοι θα αποκτήσουν ελεύθερη πρόσβαση μέσα στο δήμο τους…».
Αργότερα, μιλώντας σε όσους είχαν συγκεντρωθεί για να του συμπαρασταθούν κλείνοντας τους κεντρικούς δρόμους της Λαμίας, διεμήνυσε ότι θα συνεχίσει την προσπάθειά του για ν’ ανοίξουν οι δρόμοι και απηύθυνε κάλεσμα να παρευρεθούν περισσότεροι πολίτες στο σημείο όπου έχουν ανοίξει τις πλαϊνές μπάρες στην εθνική οδό κοντά στα διόδια της Πελασγίας, όπου κάτοικοί της παραμένουν από χθες.


