26 Ιανουαρίου 2011
Σχετικά με την Κατάληψη της Νομικής Σχολής Αθηνών...
Αντίθετα η ίδια η Πρυτανεία προσπάθησε να λάβει μέτρα. Πριν πραγματοποιηθεί οτιδήποτε δόθηκε οδηγία για να κλείσει νωρίτερα του κανονικού η Νομική Σχολή, πράγμα το οποίο δεν είχε κανένα αποτέλεσμα καθώς μέλη της Νεολαίας του Συνασπισμού παραβίασαν τις εισόδους στο κτίριο. Μετά τη κατάληψη της Νομικής, η ίδια η Πρυτανεία μερίμνησε να αποστείλει ιατρούς για να περιθάλψουν τους λαθρομετανάστες, ενώ προχώρησε και σε συζητήσεις με τους εκπροσώπους τους.
Την ίδια ώρα ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χ. Παπουτσής παραμένει άφαντος, χωρίς να έχει προχωρήσει σε αναζήτηση ευθυνών για τους υφισταμένους του, οι οποίοι αφενός επέτρεψαν το ταξίδι 300 λαθρομεταναστών από την Κρήτη στην Αθήνα και αφετέρου δεν τους εμπόδισαν σε κανένα σημείο από το να καταλάβουν το κτίριο του Πανεπιστημίου. Η Υπουργός Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου από την άλλη πλευρά αρκέστηκε στο να καλέσει τις Πρυτανικές Αρχές να πάρουν την πρωτοβουλία και να υπερασπιστούν την ακαδημαϊκή λειτουργία, αρνούμενη κάθε ανάμειξη στην εν λόγω ιστορία, λες και το Πανεπιστήμιο Αθηνών ανήκει σε άλλο Υπουργείο.
Είναι πασιφανές ότι το θέμα της κατάληψης της Νομικής Σχολής από τους λαθρομετανάστες αποτελεί «καυτή πατάτα» για τους Υπουργούς της Κυβέρνησης, οι οποίοι και σπεύδουν να περάσουν τις ευθύνες για τα γεγονός στις Πρυτανικές Αρχές. Οι ευθύνες τους όμως είναι πασιφανείς ειδικά αν αναλογιστεί κανείς «γιατί δεν παρεμβαίνουν στην περίπτωση του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, το οποίο επίσης έχουν καταλάβει λαθρομετανάστες, και το οποίο δεν καλύπτεται από το άσυλο»;
Γιάννης Π.
Μέγας φασισμός: Αρνείται ο ρατσιστής Καμίνης να φιλοξενήσει ο Δήμος Αθηναίων τους 300 λαθραίους όπως του πρότεινε η Πρυτανεία!!!
Ο Δήμος μας δεν θα υποδείξει στις πρυτανικές αρχές το πώς θα χειριστούν το θέμα του ασύλου, συντάσσεται πάντως υπέρ μίας μη βίαιης λύσης.
Θέλω να καταστήσω σαφές προς κάθε κατεύθυνση ότι ο Δήμος Αθηναίων είναι πρόθυμος για κάθε βοήθεια, δεν προτίθεται όμως να επωμισθεί ευθύνες που δεν του ανήκουν »
Ο Πολιτικός Σχεδιασμός της ΝΔ επιχειρηματολογεί για την κατάργηση του ασύλου
"Το πανεπιστημιακό άσυλο δεν μπορεί να αποτελεί προκάλυμμα εγκληματικών ενεργειών ή πράξεων που διαταράσσουν την απρόσκοπτη λειτουργία του Πανεπιστημίου και δεν μπορεί να υποθάλπει την αυθαίρετη και βίαιη συμπεριφορά μειοψηφιών, που οδηγεί εντέλει στον εκφοβισμό διδασκόντων και διδασκομένων στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, δεν μπορεί να καταλύει την έννομη τάξη", τονίζεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Η ΝΔ προτίθεται το επόμενο διάστημα να καταθέσει πρόταση νόμου για την κατάργηση του ασύλου καθώς, όπως είπε μια μέρα νωρίτερα στο Προεδρικό Μέγαρο ο Αντώνης Σαμαράς, "το πανεπιστημιακό άσυλο έχει πλέον ξεπεραστεί και πρέπει να καταργηθεί".
Ο Πολιτικός Σχεδιασμός της ΝΔ μάλιστα υπενθυμίζει πως ήδη από το συνέδριο του κόμματος τον περασμένο Ιούλιο ο κ. Σαμαράς είχε ξεκάθαρα δεσμευτεί για την κατάργηση του ασύλου της παρανομίας, όπως χαρακτηριστικά είχε πει, στα Πανεπιστήμια.
Ο κ. Σαμαράς μάλιστα είχε τότε δηλώσει πως η ΝΔ θα θεσμοθετήσει ένα "σύστημα λειτουργίας αντίστοιχο με ότι υπάρχει στις πιο προηγμένες δημοκρατικές χώρες της Ευρώπης κατοχυρώνοντας την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και την ευθύνη της πανεπιστημιακής κοινότητας, αλλά και σπάζοντας οριστικά την ομηρία της»
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ : ΔΩΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ
Ο Γιώργος Καρασμάνης, επιχειρηματολογώντας για τη στήριξη των παραμεθορίων και προβληματικών νομών, ζήτησε να επανέλθει στο Νομοσχέδιο η διάταξη που προέβλεπε παροχή ισχυρών κινήτρων για τους παραμεθόριους και προβληματικούς νομούς λέγοντας χαρακτηριστικά :
« Ερωτώ, κύριε Υπουργέ: Γιατί αυτή την απόφαση της δικής σας Υπουργού την αφαιρέσατε από το νομοσχέδιο; Η ίδια η κ. Κατσέλη είχε πει ότι η περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας εμφανίζει αντίστοιχα προβλήματα με την περιφέρεια ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που έχει τα υψηλότερα κίνητρα έναντι των άλλων περιοχών. Στην κεντρική Μακεδονία βρίσκεται και η Πέλλα.
Αποδίδει, μάλιστα, τα προβλήματα, στην αδυναμία προσέλκυσης επενδύσεων και εξ αυτού του λόγου τη μετεγκατάσταση των βιομηχανιών εκτός συνόρων. Και προτείνει να ασκηθούν ίδιες πολιτικές στην Κεντρική Μακεδονία με αυτές που εφαρμόζονται στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Ιδιαίτερα, δε, προτείνει να ενδυναμωθούν οι δραστηριότητες που συνδέονται με την πρωτογενή παραγωγή των δυτικών περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας, στις οποίες συγκαταλέγεται και η Πέλλα».
Ακόμη ο Βουλευτής ζήτησε να υπάρξει ειδική αναφορά στο Νομοσχέδιο για τον αγροτικό τομέα και να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στις επενδύσεις που αφορούν τον πρωτογενή τομέα και να δημιουργηθούν βιομηχανίες τροφίμων με υψηλή προστιθέμενη αξία, θυμίζοντας την τελευταία μελέτη της Κομισιόν που λέει ότι μέχρι το 2050 πρέπει ν’ αυξήσουμε την παραγωγή τροφίμων κατά 70% για να μπορέσει να ζήσει ο πλανήτης μας. Όπως υπογράμμισε ο Γιώργος Καρασμάνης αυτή είναι η τάση που επικρατεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δηλαδή η στήριξη των βιομηχανιών τροφίμων και γι’ αυτό πρέπει ν’ αξιοποιήσουμε τις θέσεις της Κομισιόν.
Τέλος ο Γιώργος Καρασμάνης στην ομιλία του αναφέρθηκε και στο μεγάλο θέμα των διατηρητέων κτισμάτων στους παραδοσιακούς και ιστορικούς οικισμούς και απευθυνόμενος στον Υπουργό είπε:
«Κύριε Υπουργέ, έχετε καταθέσει μία τροποποίηση του άρθρου 2. Δίνετε τη δυνατότητα μετατροπής των παραδοσιακών διατηρητέων κτισμάτων σε ξενοδοχειακές μονάδες τριών αστέρων. Και ο προηγούμενος νόμος, ο 3299, προέβλεπε αυτή τη διάταξη. Εκείνος, μάλιστα, έλεγε ότι μπορούν να μετατρέπονται σε ξενοδοχειακές μονάδες δύο αστέρων. Εσείς το κάνετε πιο βαρύ το θέμα.
Εγώ σας έχω καταθέσει μία συγκεκριμένη πρόταση, τροποποίηση, τροπολογία, την οποία έχουμε επεξεργαστεί μαζί με τους τεχνοκράτες του Υπουργείου Μακεδονίας, οι οποίοι δείχνουν μεγάλη ευαισθησία στους παραδοσιακούς οικισμούς. Ήταν να συμπεριληφθεί στην αναμόρφωση του αναπτυξιακού νόμου, όπως είχε δεσμευτεί η προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Λόγω, όμως, των εκλογών δεν πέρασε.
Δείτε, λοιπόν, αυτή την πρότασή μου. Δίνουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείται τουλάχιστον το ένα δωμάτιο προς ενοικίαση σε περιόδους τουριστικής αιχμής.
Δεν μπορούν, κύριε Υπουργέ, να γίνουν όλα τα κτίσματα των ιστορικών παραδοσιακών οικισμών ξενοδοχεία τριών αστέρων. Θα γίνουν δύο, τρία, τέσσερα.
Δείτε την πρόταση την οποία σας έχω καταθέσει. Έχετε επισκεφθεί το ιστορικό Βαρόσι. Γνωρίζετε ότι είναι μία ιστορική παραδοσιακή συνοικία. Άλλοτε ήταν το κόσμημα της πόλεως. Σήμερα αποτελεί διασυρμό για την αξιοπρέπεια της πόλης. Και πιστεύω ότι υπάρχουν και σε άλλες πόλεις τέτοια προβλήματα. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε την υποχρέωση του Κράτους για τη διατήρηση, συντήρηση, αναστύλωση, αποκατάσταση. Αυτή τη συντήρηση δεν μπορούν να την κάνουν οι ιδιοκτήτες.
Δώστε, λοιπόν, τη δυνατότητα σε αυτούς τους ανθρώπους, με αυτό τον αναπτυξιακό νόμο να συντηρήσουν τα διατηρητέα κτίρια. Άλλωστε, είναι και υποχρέωση του Συντάγματος. Το άρθρο 24 παρέχει αυτή την προστασία.
Κύριε Υπουργέ, δώσαμε τη δυνατότητα στην τροπολογία μας να έχει η επένδυση βιωσιμότητα για να εγκρίνονται οι δαπάνες ως επιλέξιμες.
Πρέπει να διαφυλάξουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά. Πάνω απ’ όλα η πολιτιστική μας κληρονομιά κύριε Υπουργέ, πάνω από οποιοδήποτε επιχειρηματικό κέρδος. Τα υπόλοιπα αύριο που θα συζητηθεί η τροπολογία μου».
Η vodafone έβγαλε την μαιμού σημαία από την διαφήμιση!!!! Μπράβο στο anti-ntp.blogspot.com
Διαβάστε τη συνέχεια στο anti-ntp.blogspot.com
Και δείτε εδώ την περίεργη διαφήμιση anti-ntp.blogspot.com
Μπράβο και από εμάς στο φίλο Αγωνιστή
Γλίτωσε από επίθεση αντιεξουσιαστών ο Κώστας Σημίτης
- Γλίτωσε τα χειρότερα αφού αστυνομικοί τον ''φυγάδευσαν'' σε μία πολυκατοικία
Όταν τον αντιλήφθησαν οι αντεξουσιαστές, κατά την αστυνομία, ξεκίνησαν με βρισιές και φτυσίματα όμως ευτυχώς για τον πρώην πρωθυπουργό, εφτασε γρήγορα ομάδα αστυνομικών που ''έσωσε'' τον πρώην πρωθυπουργό φυγαδεύοντας τον σε μία κοντινή πολυκατοικία, επί της οδού Ακαδημίας.
eglimatikotita.blogspot.com
Η ΝΔ δείχνει υπεύθυνο της κατάληψης της Νομικής τον Υπουργό ΠροΠο Παπουτσή
Μεγάλη επιτυχία Παμπούκη!!! Έτρεψε τη Siemens σε άτακτη φυγή!!! Την ανάγκασε να τον ευχαριστήσει γι α τα καλά του λόγια...
SIEMENS
Κύριο Χαράλαμπο Παμπούκη
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Σχετικά με τις εν εξελίξει έρευνες, θα ήθελα να διαβεβαιώσω την κυβέρνηση, τον Πρωθυπουργό αλλά και εσάς προσωπικά ότι η Siemens δεν διαθέτει επιπλέον σχετικό ερευνητικό υλικό στην Ελλάδα που εμείς να γνωρίζουμε και το οποίο να μην έχει ήδη παραδοθεί στην Εξεταστική Επιτροπή του Ελληνικού κοινοβουλίου και στις ανακριτικές αρχές. Έχετε ήδη λάβει σχετικές διαβεβαιώσεις, στο παρελθόν, τόσο από εμένα, όσο και από τα ανώτατα κλιμάκια της Siemens AG στη Γερμανία.
Όπως ίσως γνωρίζετε, η ανεξάρτητη εσωτερική έρευνα διενεργήθηκε από την Debevoise & Plimpton («Debevoise») και ξεκίνησε το 2006. Στο πλαίσιο των υποχρεώσεων της, η Debevoise έλαβε οδηγίες από την Siemens AG να παράσχει πληροφορίες και υποστήριξη στις ερευνητικές αρχές ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των Ελληνικών.
Έχω προσωπικά μιλήσει με τον επικεφαλής δικηγόρο που ασχολήθηκε με την υπόθεση στην Ελλάδα, ο οποίος με έχει διαβεβαιώσει ότι τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του, όχι μόνο έστειλαν το ογκώδες υλικό στις Ελληνικές Αρχές, αλλά ότι και ο ίδιος συναντήθηκε με τους Έλληνες δικαστές, ώστε να εξηγήσει το αντικείμενο και τον τρόπο δουλειάς της Debevoise και να απαντήσει σε σχετικές ερωτήσεις. Ο ίδιος με διαβεβαίωσε ότι όλες οι σχετικές αναφορές και πληροφορίες που συνέταξε, παραδόθηκαν στις Ελληνικές Αρχές.
Ωστόσο, δεν μείναμε στην παράδοση του ερευνητικού υλικού. Έχουμε καταβάλει σκληρές προσπάθειες ώστε να υποστηρίξουμε και να βοηθήσουμε τις έρευνες με κάθε δυνατό τρόπο όπως:
- Ανταποκρινόμαστε όσο το δυνατόν πιο άμεσα σε οποιοδήποτε αίτημα για υποστήριξη θέσουν οι Ελληνικές Αρχές.
- Ο νομικός Σύμβουλος της Siemens Α.Ε. έχει πραγματοποιήσει πολλές συναντήσεις με τις Ελληνικές Αρχές, ώστε να παράσχει οποιαδήποτε επιπλέον υποστήριξη και βοήθεια μπορούσε.
- Μεσολαβήσαμε στην οργάνωση και το συντονισμό των καταθέσεων που πραγματοποιήθηκαν στο Μόναχο το φθινόπωρο 2010.
- Έχουμε κάνει μια σειρά χρήσιμων προτάσεων για την περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης (παρακαλώ όπως ανατρέξετε στην επιστολή της 18ης Ιουνίου 2010 από τον Peter Solmssen, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και Νομικό Σύμβουλο της Siemens AG, προς εσάς).
- Προσπαθήσαμε να πείσουμε τον κ. Μαυρίδη να συνεργαστεί με τις Ελληνικές Αρχές επικοινωνώντας του ότι θα λαμβάναμε υπόψη τη συνεργασία του μαζί σας, κατά την επίλυση της μεταξύ μας δικαστικής διαμάχης.
Σήμερα, η Siemens στην Ελλάδα είναι μια ριζικά διαφορετική εταιρεία. Το πρόγραμμα συμμόρφωσης και καταπολέμησης της διαφθοράς που εφαρμόζουμε, θεωρείται από τρίτους, ανεξάρτητους φορείς, ως ένα από τα πλέον αυστηρά και προηγμένα που έχουν υιοθετηθεί ποτέ. Η εταιρεία μας στην Ελλάδα ήταν από τις πρώτες παγκοσμίως που υλοποίησαν πλήρως αυτό το αυστηρό πρόγραμμα της Siemens.
Από τη στιγμή που ανέλαβα επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα, έχουμε προχωρήσει σε μια σειρά ακόμη πιο δυναμικών διαρθρωτικών αλλαγών και έχουμε καθιερώσει συστήματα και διαδικασίες , βάζοντας πολύ ψηλά τον πήχη σε θέματα συμμόρφωσης. Παράλληλα, προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις, προκειμένου να αποκαταστήσουμε την αξιοπιστία της Siemens απέναντι στους κοινωνικούς της εταίρους.
Οι ενέργειές που έχει υλοποιήσει η εταιρεία μας, διασφαλίζουν ότι είμαστε μια καθαρή εταιρεία και στοχεύουν στην ενίσχυση του κλίματος διαφάνειας στην Ελληνική αγορά, καθώς πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξή της. Πέρα όμως από αυτό, διαθέτουμε και λύσεις που είναι απαραίτητες για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών της χώρας μας και τεχνολογίες που μπορούν να απαντήσουν στις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει (ΣΣ. Παμπούκη, το 'πιασες το υπονοούμενο; Μην τους κολλάς γιατί θα παραλύσουν τη χώρα μιας και ελέγχουν από επικοινωνίες μέχρι μεταφορές...). Πιστεύουμε ότι μπορούμε να φανούμε πολύτιμοι συνεργάτες της ελληνικής πολιτείας και κοινωνίας στις προσπάθειες που καταβάλει για την υλοποίηση ενός νέου κοινωνικού και επιχειρηματικού μοντέλου.
Είμαι στη διάθεσή σας για κατ’ ιδίαν συνάντηση το συντομότερο δυνατόν, όποτε το πρόγραμμά σας το επιτρέπει προκειμένου να συζητήσουμε όλα τα παραπάνω. (ΣΣ. Ή με άλλα λόγια: Παμπούκη, αν είσαι μάγκας μπορώ να στα πω και ένα χεράκι από κοντά... )
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Πάνος Ξύνης
Διευθύνων Σύμβουλος
Τραγικό!!! Σύσκεψη για το αν θα εφαρμοστούν οι Νόμοι κάνει τώρα στο Μαξίμου ο GAP!!!!
Στη σύσκεψη, η οποία ξεκίνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, συμμετέχουν ο Γιάννης Ραγκούσης-Νταλάρας και η ξαδέρφη του Άννα, ο μπατζανάκης του Καρχιμάκη, Χρήστος Παπουτσής και η φίλη τους Άννα Διαμαντοπούλου.
Πρόγευση για τι μπορεί να μας περιμένει το καλοκαίρι: Κατάληψη παραλίας στην Κύπρο, από Παλαιστίνιους που ζητούν πολιτικό άσυλο
Οι Παλαιστίνιοι, ανάμεσά τους και αρκετά παιδιά, δεν λαμβάνουν επίδομα, αφού αρνήθηκαν να εργαστούν σε θέσεις που τους υπέδειξε το Υπουργείο Εργασίας, το οποίο τους ζήτησε να στεγαστούν στο κέντρο αιτητών ασύλου.
Επικαλούνται μάλιστα οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με την οποία όσοι τυγχάνουν καθεστώτος συμπληρωματικής προστασίας δεν επιτρέπεται να ζουν σε άσυλο.
Η παρουσία των Παλαιστινίων και τα αντίσκηνα που έστησαν προκάλεσαν διαμαρτυρίες τόσο από τους κατοίκους όσο και από εστιάτορες της περιοχής, οι οποίοι ζητούν από τον δήμαρχο Λάρνακας την απομάκρυνσή τους.
Πρέπει να πούμε ένα μπράβο στην Τίνα... επιτέλους αποφάσισε να καταπιαστεί με τα πραγματικά προβλήματα της χώρας!!!
Αποφασίσθηκαν μέτρα και πρωτοβουλίες που θα εφαρμοσθούν άμεσα ώστε να ανακοπεί η μόλυνση των πλατάνων και να μειωθούν οι ανησυχητικές διαστάσεις που έχει καταλάβει η ασθένεια του μεταχρωματικού έλκους, η οποία οφείλεται στην εξάπλωση του μύκητα Ceratocystis platani.
«Το πλατάνι αποτελεί ένα ενδημικό είδος που απαντάται σε όλη την Ελλάδα και είναι συνδεδεμένο τόσο με το φυσικό όσο και με το ανθρωπογενές περιβάλλον της χώρας. Για το λόγο αυτό καταβάλλονται όλες οι προσπάθειες για να περιοριστεί το φαινόμενο και να αποκλειστεί το ενδεχόμενο εξάπλωσής του» υπογράμμισε ο Υφυπουργός κ. ΤαΞύνω ΌληΜέρα.
Στη σύσκεψη αποφασίστηκε να υπάρξει και ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης του κοινού για το μεγαλειώδες έργο που επιτελεί το Υπουργείο της κ. Τίνας ΚάνωΑκόμαΔιάδρομο...
Νεότερα για την απαγόρευση συγχώνευσης Aegean - Olympic Air, από την ΕΕ
Παπουτσής πετάει τη μπάλα στην εξέδρα και στο Πρύτανη αλλά δεν λέει κουβέντα για την ταμπακίερα
Οι Έλληνες, είναι φιλόξενος λαός. Θέλουμε όμως οι ξένοι που, για διάφορους λόγους, βρίσκονται στην πατρίδα μας να σέβονται τον τόπο όπου φιλοξενούνται και τους νόμους του Ελληνικού κράτους.
Στην περίπτωση της Νομικής σχολής, με την παρότρυνση μιας μικρής μειοψηφίας συμπατριωτών μας, που αποσκοπούν σε κομματικά οφέλη, οι αλλοδαποί μετακινήθηκαν οργανωμένα από τα Χανιά, εισήλθαν και παραμένουν στο κτίριο.
Επειδή όμως ο χώρος καλύπτεται από το πανεπιστημιακό άσυλο, θέλω να διευκρινίσω ότι οι πρυτανικές αρχές έχουν την αποκλειστική ευθύνη και την αρμοδιότητα για τη λειτουργία και την ασφάλεια των χώρων και των εγκαταστάσεων.
Έχουν την αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα με απόφαση των αρμοδίων οργάνων να ζητήσουν τη συνδρομή των εισαγγελικών και αστυνομικών αρχών, όπως ορίζει ο νόμος του κράτους. Οι Πρυτανικές Αρχές οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι έτοιμο να συνδράμει τις Πανεπιστημιακές αρχές, μόνο στο πλαίσιο του νόμου και με παρουσία των εισαγγελικών αρχών, ώστε να εγγυηθεί την ειρηνική και ασφαλή αποχώρηση από το κτήριο της Νομικής»
Δηλώσεις Λαφαζάνη για την πρωινή ομιλία ΓΑΠ στην ΚΟ... μιας και δεν βρίσκουμε ακόμα δηλώσεις από τη ΝΔ...
Συγκεκριμένα με τις ρυθμίσεις του νέου φορολογικού νομοσχεδίου όχι μόνο μειώνεται κατά 4 ολόκληρες ποσοστιαίες μονάδες, από το 24% στο 20%, ο φορολογικός συντελεστής των μεγάλων εταιρικών κερδών αλλά και πάει να απαλλαχθεί πλήρως η φορολογία των διανεμόμενων κερδών από τις θυγατρικές πολυεθνικών εταιρειών της χώρας μας προς τις μητρικές τους εταιρείες!
Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο πάει να εισαχθεί μια απαράδεκτη διάκριση σε όφελος των θυγατρικών πολυεθνικών στη χώρα μας και σε βάρος εγχώριων εταιρειών αλλά και ουσιαστικά τείνει να ακυρωθεί στην πράξη συνολικά η φορολογία των διανεμόμενων κερδών.
Αυτήν την ώρα ο τόπος χρειάζεται μια ριζικά διαφορετική προοδευτική και σοσιαλιστική πορεία με την ήττα της κυβέρνησης και του κατεστημένου πολιτικού σκηνικού και την ανάδειξη της συμπαραταγμένης Αριστεράς και των ενωτικών αγώνων σε νέους πρωταγωνιστές των πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων.
Τους φοιτητές, καλεί η Αλέκα, να πετάξουν έξω από το Παν/μιο τους καταληψίες λαθραίους!!! Μπράβο Αλέκα!! Συμφωνούμε!
Η κυβέρνηση πρέπει να δώσει εδώ και τώρα λύση σε αυτό το ζήτημα. Ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα, εμείς δεν πρόκειται να δώσουμε νομιμοποίηση σε όλα εκείνα τα σχέδια που θέλουν να εγκατασταθεί η αστυνομία μέσα στα πανεπιστήμια και κατά καιρούς να παρεμβαίνει καταλύοντας το άσυλο. Το άσυλο μπορούν και πρέπει να το υπερασπιστούν οι ίδιοι οι φοιτητές και από την αστυνομία και από οποιοδήποτε άλλον το επιβουλεύεται. Εδώ και τώρα ο υπουργός Εσωτερικών πρέπει να αναγγείλει μέτρα υπέρ των μεταναστών.»
Μείωση μισθών στην Ελλάδα προτείνει ο Γερμανός Υφυπουργός Οικονομικών
Ο Άσμουσεν δήλωσε πως η Ελλάδα "σπατάλησε" την ανταγωνιστικότητά της τα τελευταία 10-15 χρόνια, αφού έχασε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διατηρούσε ως το πιο προχωρημένο φυλάκιο της ΕΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. "Η μοναδική συγκυρία που είχε η Ελλάδα στο παρελθόν δεν υπάρχει πλέον και τώρα πρέπει να ορίσει ξανά τι πρέπει να κάνει για να έχει ανάπτυξη, επειδή μόνο με τη δημοσιονομική λιτότητα δεν μπορεί να βγει από την κατάσταση που είναι", είπε ο Γερμανός Υφυπουργός, προσθέτοντας ότι "εκ των πραγμάτων χρειάζεται ένα είδος εσωτερικής υποτίμησης, αρχίζοντας με την πολιτική μισθών".
Ερμηνεύοντας το πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζει η Ελλάδα, ο κ. Άσμουσεν είπε : "Το ελληνικό πρόγραμμα είναι πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο σε δύο πυλώνες, πρώτον στην αποκατάσταση της δημοσιονομικής τάξης και δεύτερον, που είναι πιο δύσκολο, στον επανακαθορισμό των προτάσεων για το τι μπορεί να πουλήσει η Ελλάδα". Συνέχισε, δε, λέγοντας ότι "η Ελλάδα μπορεί να απελευθερώσει τις αγορές και τα δίκτυα της και να ιδιωτικοποιήσει μεγάλες κρατικές επιχειρήσεις", προσθέτοντας ότι "πρέπει να προσέξει το κόστος εργασίας, κάτι που είναι δύσκολο σε μία νομισματική ένωση, αλλά όχι αδύνατο".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Tη συγχώνευση Olympic Air και της Aegean Airlines απαγόρευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Μαθητής λυκείου από το Λιτόχωρο ετοιμάζει "βαλίτσες" για το ΜΙΤ των ΗΠΑ
Ο 16χρονος, μαθητής της β' τάξης του λυκείου Λιτοχώρου, έχοντας συμμετάσχει σε όλους τους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (ΕΜΕ) και σε διεθνείς διαγωνισμούς, έχει κατακτήσει μέχρι στιγμής οχτώ μετάλλια, μεταξύ των οποίων δύο χρυσά, τέσσερα ασημένια και δύο χάλκινα και εύφημο μνεία από την Παγκόσμια Μαθηματική Ολυμπιάδα.
Η Μαθηματική Εταιρία προτείνει κάθε χρόνο ένα παιδί από τη β' λυκείου, το οποίο έχει ξεχωρίσει για τις γνώσεις του στα μαθηματικά. "Φέτος, επιλέχτηκα εγώ να μεταβώ στο πανεπιστήμιο ΜΙΤ των ΗΠΑ και χαίρομαι ιδιαίτερα, γιατί επιβραβεύτηκαν οι κόποι μου. Σαφώς και ήταν απρόσμενο, αφού δεν έρχεται καθημερινά μία τέτοια πρόσκληση", δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Χάρης Τσαμπασίδης.
Στα όνειρα του νεαρού είναι να κάνει καλή εντύπωση και να μπορέσει στο μέλλον να σπουδάσει στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο. "Όταν τελειώσω το σχολείο θέλω να φύγω για το εξωτερικό. Μακάρι να κάνω καλή εντύπωση στην Αμερική και να με επιλέξουν να συνεχίσω τις σπουδές μου. Θα ήταν δύσκολο να καλυφθούν τα όνειρά μου στην Ελλάδα, καθώς δεν υπάρχει σωστή υποδομή", πρόσθεσε ο 16χρονος.
Οι μαθηματικοί διαγωνισμοί της ΕΜΕ ξεκινούν από τις τάξεις Ε' και ΣΤ' του δημοτικού και ονομάζονται "Μικρός Ευκλείδης". Για το Γυμνάσιο και το Λύκειο γίνονται σε τρεις διαφορετικές φάσεις. Ο πρώτος διαγωνισμός λέγεται "Θαλής", στον οποίο συμμετέχουν από 15.000-18.000 μαθητές, ο δεύτερος "Ευκλείδης" και ο τρίτος "Αρχιμήδης". Σε κάθε φάση συμμετέχουν μόνο όσοι προκρίθηκαν από την προηγούμενη.
Μετά το διαγωνισμό "Αρχιμήδης", επιλέγονται οι 25 καλύτεροι από το Γυμνάσιο και οι 25 καλύτεροι από το Λύκειο, από τους οποίους, ύστερα από μία ακόμη δοκιμασία, ξεχωρίζουν οι 12 μαθητές, που αποτελούν την εθνική ομάδα μαθηματικών, για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα σε διεθνείς διαγωνισμούς.
"Στόχος μου και φιλοδοξία μου είναι να ασχοληθώ με τα μαθηματικά σε ερευνητικό πλαίσιο"», τονίζει ο Χάρης σκεφτόμενος το τι θέλει να κάνει στη μετέπειτα ζωή του, ενώ στέλνει ένα μήνυμα σ' όλους τους νέους που έχουν φιλοδοξίες: "Οι νέοι θα πρέπει να προσπαθούν σκληρά. Δεν μπορεί κάτι σημαντικό να επιτευχθεί χωρίς προσπάθεια. Και όταν τους δοθεί η ευκαιρία, θα τα καταφέρουν".



