Και φυσικά η θεσμοθέτηση και έκδοση ευρωομολόγου»
31 Ιανουαρίου 2011
Ανακοίνωση ΝΔ για όσα ακούγονται για αναδιάρθρωση χρέους και νέο μνημόνιο 30 ετών...
Και φυσικά η θεσμοθέτηση και έκδοση ευρωομολόγου»
Συνεχίζουν και θα συνεχίζονται οι συσκέψεις στα Χανιά για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Γαύδου... μέχρι να φύγει και ο τελευταίος κάτοικος
Την πρόταση για την διενέργεια μειοδοτικού διαγωνισμού για τη ναύλωση πλοίου που θα εκτελεί δρομολόγια από και προς την ακριτική Γαύδο, θα καταθέσει άμεσα στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, η Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, αφού πρώτα η πρόταση αυτή εγκριθεί, από το δημοτικό συμβούλιο Γαύδου.Στόχος είναι μέχρι και τον ερχόμενο Μάιο, την γραμμή να εξυπηρετούν το οχηματαγωγό "Δασκαλογιάννης" και "NEPTUNA" της ΑΝΕΝΔΥ, και στη συνέχεια να δρομολογηθεί το πλοίο "Σαμαριά", που έχει την δυνατότητα μεταφοράς και οχημάτων και επιβατών, το οποίο θα μετεπισκευαστεί ώστε να τηρεί το πρωτόκολλο που προβλέπει η ελληνική και η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Στη σύσκεψη εξουσιοδοτήθηκε ο πρόεδρος του λιμενικού ταμείου Χανίων να προχωρήσει άμεσα στην εκπόνηση μελέτης για την απομάκρυνση της άμμου από την είσοδο στο λιμάνι της Γαύδου, την εκβάθυνση του λιμανιού Σφακιών και την μικρή επέκταση του προβλήτα στο λιμάνι της Αγίας Ρούμελης.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο βουλευτής Χανίων του ΠΑΣΟΚ Ευτύχης Δαμιανάκης, οι δήμαρχοι Σφακίων Παύλος Πολάκης, Γαύδου Ευστράτιος Λαμπάκης και Χανίων Μανώλης Σκουλάκης, υπηρεσιακοί παράγοντες και εκπρόσωποι της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας (ΑΝΕΝΔΥΚ).
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ Π. ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ ΣΤΗΝ 8η ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΔΗΜOΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΙOΝΟΤΗΤΑΣ "ΟΜΟΝΟΙΑ"
Μίλησε, επίσης, για την ανάγκη να επικρατήσει ενότητα στους κόλπους του βορειοηπειρωτικού κινήματος. Υπογράμμισε ότι η Νέα Δημοκρατία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην Αλβανία και ότι βρίσκεται στο πλευρό των βορειοηπειρωτών ως πραγματικός αρωγός στον δίκαιο αγώνα τους. “Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε ώστε να επιστρέψουν στις πατρογονικές εστίες τους όλοι οι Βορειοηπειρώτες”, επισήμανε κλείνοντας την ομιλία του.
Mε βραδύ ρυθμό η αύξηση του πληθυσμού στην Ελλάδα
Γάμοι- σύμφωνα συμβίωσης
Ο ακαθάριστος δείκτης γαμηλιότητας το 2009 ανήλθε σε 5,3 γάμους ανά 1.000 κατοίκους, μειωμένος σημαντικά, καθώς στην αρχή της 10ετίας του 1980 ήταν 7,3 και του 1960 ήταν 9 γάμοι ανά 1.000 κατοίκους. Η εξέλιξη αυτή επέδρασε αρνητικά στον αριθμό των γεννήσεων. Η μέση ηλικία των γυναικών κατά τον πρώτο γάμο αυξήθηκε βαθμιαία και από 24,1 έτη που ήταν το 1991, έφτασε τα 28,9 έτη το 2009.
Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, η ραγδαία αύξηση των πολιτικών γάμων.
Κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 3719/2008, ο οποίος προέβλεπε την συμβίωση ενήλικων ετερόφυλων προσώπων με τη σύναψη του συμβολαιογραφικού εγγράφου «Συμφώνου Συμβίωσης» στην Ελλάδα, το 2009 πραγματοποιήθηκαν 104 Σύμφωνα Συμβίωσης, από τα οποία τα 54 πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και τα υπόλοιπα σε 16 νομούς της χώρας.
Γεννήσεις
Οι γεννήσεις στην Ελλάδα διατηρήθηκαν το 2009 στα περίπου ίδια επίπεδα με το 2008 και ανήλθαν σε 117.933. Ο δείκτης ολικής γονιμότητας, ο οποίος είχε εμφανίσει μια σοβαρή πτωτική τάση από το 1980 (2,2) έως το 2005 (1,3), παρουσιάζει μικρή ανοδική τάση και ανήλθε το 2007 στο 1,4 και το 2009 στο 1,5- παραμένοντας ωστόσο κάτω από το όριο αντικατάστασης γενεών που είναι 2,1. Η μέση ηλικία της μητέρας κατά τη γέννηση ήταν 31,1 έτη το 2009, έναντι 25,9 έτη το 1975. Αξιοσημείωτη είναι και η συνεχής αύξηση, τόσο σε απόλυτο μέγεθος όσο και σε ποσοστό επί του συνολικού αριθμού, των εκτός γάμου γεννήσεων.
Θάνατοι
Οι θάνατοι παρέμειναν στα επίπεδα των τελευταίων ετών και ανήλθαν το 2009 σε 108.316. Ο ακαθάριστος δείκτης θνησιμότητας, παρουσιάζει αύξηση από 9,3 θανάτους ανά 1.000 κατοίκους το 1991, σε 9,6 θανάτους το 2009. Δεν πρόκειται, πάντως, για αύξηση της θνησιμότητας αλλά για θανάτους που οφείλονται στην γήρανση του πληθυσμού. Η μέση ηλικία κατά τον θάνατο, που το 1995 ήταν 71,8 έτη για τους άντρες και 77,6 έτη για τις γυναίκες, παρουσιάζει αύξηση και το 2009 ήταν 74 έτη για τους άνδρες και 80 έτη για τις γυναίκες. Ο δείκτης βρεφικής θνησιμότητας εμφανίζει συνεχή πτώση και από 18 που ήταν το 1980, έφθασε στα επίπεδα του 2,7 το 2008 και στο 3,1 το 2009. Η προσδοκώμενη ζωή κατά τη γέννηση, ανήλθε το 2009 σε 77,7 έτη για τους άνδρες και 82,8 για τις γυναίκες, ενώ το 1985 ήταν 73,5 και 78,4 έτη αντίστοιχα.
Χάνεται σταδιακά η φόρα που τους έδωσε ο Καραμανλής: Mείωση 12% στο λιανικό εμπόριο τον Νοέμβριο 2010 σε σύγκριση με το 2009
Επίσης, ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιμές), συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, στο λιανικό εμπόριο, μειώθηκε τον Νοέμβριο 2010 κατά 6,3%, σε σύγκριση με τον δείκτη του Νοεμβρίου 2009, έναντι μείωσης 9,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2009 προς το 2008.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΗΓΕΤΩΝ: ΤΖΕΦΡΥ ΜΙΝΕΪΚΟ
- Πως ένας άχρηστος μετατρέπεται σε Πρωθυπουργός.Καταγωγή
Η μάνα του εβραία την Margaret Chant κάτοικο Αμερικής με παππού τον Douglas Chant και στέλεχος των Ιεχωβάδων στις ΗΠΑ.
Το όνομα του
Σε ένα βιβλίο του Γιώργου Λακόπουλου "Του μιλάνε τα κύματα...Ο Ανδρέας Παπανδρέου πριν μπει στην πολιτικη", (εκδόσεις Καστανιώτη, που πρωτοκυκλοφόρησε τον Ιούνη του 2008,στις σελίδες 124-125) διαβάζουμε τα εξης :
-Το 1959, που είχε μετακομίσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο Γεώργιος Παπανδρέου φώναξε ένα πρωί τον ιερέα της ενορίας της Εκάλης και βαφτίστηκαν και τα τέσσερα αδέρφια ορθόδοξοι χριστιανοι. Ο Γιώργος, που μέχρι τότε τον φώναζαν Τζέφρι,πήρε και επισήμως το όνομα του παππού του, με ανάδοχο τον καθηγητή Γιώργο Λιανόπουλο - φίλο του Ανδρέα από την Αμερική και υφυπουργό του Καραμανλή στη Μεταπολίτευση.Τον μικρότερο,τον Ανδρέα,τον βάφτισε ο ίδιος ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτή η τελετή κρατήθηκε σαν οικογενειακό μυστικό και από μια άποψη ήταν. Έγινε κυρίως για το χατίρι του Γέρου"
-Σημείωση
Ακριβής ημερομηνία και ενορία στην οποία βαφτίστηκε ο Jeffrey δεν υπάρχει..
Πολύς κόσμος αμφισβητει ότι έχει πράγματι βαφτιστεί , λόγω του ότι ό άλλος του παππους, ο Douglas Chant, ήταν στέλεχος των Ιεχωβάδων των ΗΠΑ, και επειδη διαδιδόταν παλιότερα μια άλλη διαφορετικη ιστοριούλα περι βαπτίσεώς του στις ΗΠΑ απο τον Αρχιεπίσκοπο Ιάκωβο , αλλα και διότι υπάρχει και η φήμη ότι στο Αμερικανικο Κολλέγιο είχε δηλώσει προτεστάντης, και επειδη ποτε άλλοτε δεν έχει δημοσιευτει κάτι για το γεγονος της βάπτισης, ούτε φωτογραφίες απ' αυτην.
-Σημείωση 2
Είχε δικαστικές διαμάχες με την Λιάνα Κανέλλη βουλευτή του ΚΚΕ για το ότι δεν χρησιμοποιεί το πραγματικό του όνομα...
Σπουδές
Σπούδασε κοινωνιολογία στο Amherst College στη Μασαχουσέτη (Massachusetts), ΗΠΑ, την περίοδο 1970-1975, πήρε μεταπτυχιακό δίπλωμα στην κοινωνιολογία της ανάπτυξης στο London School of Economics, Ηνωμένο Βασίλειο (1975-1977). Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Στοκχόλμη και παρακολούθησε μεταπτυχιακά μαθήματα στο Κέντρο Διεθνών Σχέσεων στο αμερικανικό πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, οπου συμμαθητής του ήταν ο Αντώνης Σαμαράς πρώην αποστάτης της Νέας Δημοκρατίας και σήμερα Πρόεδρος της.
Θέσεις στην Ελληνική Πολιτική σκηνή
Βουλευτικές θητείες
.Βουλευτής Αχαΐας (1981-1996)
.Βουλευτής Α' Αθήνας (1996-2004)
.Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης (Μάρτιος 2004-Σεπτ. 2007)
.Βουλευτής Αχαΐας (Σεπτ. 2007 - Οκτ. 2009)
.Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής (Οκτ. 2009 - Σήμερα)
Υπουργικές θητείες
.Υφυπουργός Πολιτισμού (Ιούλιος 1985 - Φεβρουάριος 1987)
.Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (1988 - 1989)
.Υφυπουργός Εξωτερικών (Οκτώβριος 1993 - Ιούλιος 1994)
.Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Ιούλιος 1994 - Σεπτέμβριος 1996)
.Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών (Σεπτέμβριος 1996 - Φεβρουάριος 1999)
.Υπουργός Εξωτερικών (Φεβρουάριος 1999 - Φεβρουάριος 2004, Οκτώβριος 2009 - σήμερα)
Το χρονικό του ψέμματος και της προδοσίαςΟ Jeffrey Papandreou είναι μέλος και έχει συμμετάσχει παρα πολλές φορές στην ζωη του στις συνεδριάσεις της Λέσχης Bilderberg, ανα τον κόσμο.
Η τελευταία φορά που συμμετείχε ήταν στην Bilderberg που έγινε στο Καβούρι της Αττικής το 2009 πριν αναλάβει πρωθυπουργός οπου εκεί πήρε το χρήσμα για να πάρει το τιμόνι της Ελλάδας.
Σημείωση
Τα σχέδια της Bilderberg για την Ελλάδα είναι και το ΠΑΣΟΚ επιβάλει:
-Αφελληνισμός
-Καταστροφή της παιδείας(ήδη το κανει η Διαμαντοπουλου που είναι μέλος της Bilderberg)
-Καταστροφή και σβήσιμο της Ιστορίας
-Διάλυση πολιτισμού και γλώσσας
-Αχταρμοποίηση Ελληνικού Λαού με την βοήθεια Μεταναστών(λαθραίων και μη)
-Επιβολή ΔΝΤ
-Πώληση ορυκτού πλούτου σε ξένες εταιρίες
-Ιδιωτικοποίηση των πάντων
-Eπιβολή της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης
-Ηλεκτρονικές Ταυτότητες
-Διχωτόμηση και κατακερματισμός της Ελλάδας σε 9 περιφέρειες (Ανεξάρτητη Κρήτη,Δωδεκάνησα-Τουρκία, Θράκη-Τουρκικη Θράκη, Μακεδονία-Σκόπια, Ηπειρός-Αλβανία, Ανεξάρτητη Κέρκυρα, Πελλοπόνησος, Στερεά Ελλάδα, Κυκλάδες)
Ο Henry Kissiger (Ισόβιος Πρόεδρος της Bilderberg) και πρώην Υπ.Εξωτερικών των ΗΠΑ είχε αναφέρει σε ομιλία του στην Ουάσικτον, το 1974:
"Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι' αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή."
Σημείωση
Το ΔΝΤ ήξεραν οτι αν μπει στην Ελλάδα αυτοι που κανουν κουμαντο ειναι το ΔΝΤ. Κυβέρνηση δεν έχουμε πλεον, ειναι πιόνια του ΔΝΤ.. Το ΔΝΤ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ, ΕΠΙΒΑΛΕΙ και η Κυβέρνηση πράτει χωρίς να πει τίποτα.
Όσοι ασχολούνται με την Νεα Τάξη Πραγμάτων ήξεραν πως ηταν η σειρά μας το 2010.
Προεκλογικές θέσεις
Σε μια περιοδο που η Ελλάδα έχει αρχίσει να αχνοφαίνεται υπερχρεωμένη εμφανίζεται ο Jeffrey σε όλες τις προεκλογικές ομιλίες του λέγοντας πως λεφτά υπάρχουν... Έτσι με τα ψέματα κέρδισε την εμπιστοσύνη του κόσμου ωστε να τον ψηφίσει απέναντι σε μια Ν.Δ. μπαχαλαμένη..
1)Τον Οκτώβριο του 2009 αναμβάνει πρωθυπουργός της Ελλάδας και εδώ αρχίζει η προδοσία της Ελλάδας και η επιβολή των ορέξεων των τραπεζιτών ΔΝΤ,ΕΚΤ κλπ λέγοντας "Λεφτα υπάρχουν"
2)Έλεγε το ασφαλιστικό είναι άδικο και κατέβαινε στις πορείες μαζί με τους απεργούς
Μετεκλογικές θέσεις και πράξεις:
1) Του έγινε πρόταση για δανεισμό από Αμερικάνικη εταιρία (Hayman Private Equity LLC στην Βοστόνη) μία στις 11 Ιανουαρίου επιστολή δηλώσεως προθέσεως, και μετά στις 8 Φεβρουαρίου τις οποίες δεν δέχτηκε.....αρα δεν μπορεί να λέει πως δεν υπήρχαν καθόλου λεφτά....(κρατάμε επιφυλάξεις για τους προσφερθέντες όρους... κανείς δε σου χαρίζει τίποτε, και τα Private Equities είναι σκληρά αρπαχτικά συνήθως).
2) Την επομένη των εκλογών, εντελώς συμπτωματικά, η ΤτΕ (με την βοήθεια του Προβόπουλου που είναι μέλος της bilderberg) αλλάζει τον κανονισμό και διευκολύνει την ανοικτή πώληση ελληνικών ομολόγων, δλδ διευκολύνει την άνοδο των επιτοκίων (υπόθεση Τ+10)(περισσότερα στις παραπομπές)
3) Τον Ιανουάριο του 2010 άρχισε να λέει και αυτός και ο Γιώργος Παπακωσταντινου πως λεφτά υπήρχαν και πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε στο ΔΝΤ.(περισσότερα στις παραπομπές)
4) Τον Απρίλιο του 2010 απο το Καστελόριζο ανακοινώνει την προσφυγή της Ελλάδας στο μηχανισμό στηριξης... ΔΝΤ κλπ
5) Συνεχίζει να κανει τα στραβά μάτια για το Αιγαίο και κλείνει συμφωνίες, με Τούρκους και Αμερικάνους ,κάτω απο το τραπέζι(στις παραπομπές περισσότερα).
6) Κατήργησε τον τίτλο Εθνικής από το Υπουργείο Παιδείας και απο άλλα Υπουργεία.
7) Κατήργησε το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.
8) Συνομιλεί με τα σκόπια με βάση το όνομα "Μακεδονία" και το υπόλοιπο κομμάτι βλέπουμε.
9) Ο ελληνικός λαός εχει αρχισει να πεινάει και λέει στους υπουργούς του: "Κάντε διακοπές άφοβα".
10) Κάνει τα στραβά μάτια για την Θράκη τώρα που είναι σοβαρή η κατάσταση.
11) Τον Ιούλιο του 2010 είναι ο πρώτος "Έλληνας" πρωθυπουργός που επισκέπτεται το Ισραήλ και καταθέτει στεφάνι για το ολοκαύτωμα των Εβραίων.(στις παραπομπές περισσότερα).
12) Τον Ιούλιο του 2010 συζητάει για πώληση Κρατικών τραπεζών μετά απο πρόταση του ιδρυτικού μέλους του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλη Σάλλα.
13) Αφαιρεί τον πίνακα από το πρωθυπουργικό γραφείο η Ελλάς Ευγνωμονούσα (πριν την επίσκεψη Ερντογαν)(περισσότερα στις παραπομπές).
14) Τον Ιούλιο του 2010 κανει πολιτική επίταξη και επιστράτευση απεργών(ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών) γιατι αντιδρούσαν στο άνοιγμα του επαγγέλματος τους.
Σημείωση
Ο συνταγματολόγος Βενιζέλος(τρομάρα του) το 2007 λέει πως μια πολιτική επιστράτευση και επίταξη λόγο απεργίας αδιανόητη, λέγοντας:
"Είναι επίσης αδιανόητο, μετά από όσα έχουν συμβεί, να μην υπάρχει ρητή μνεία της τροπολογίας αυτής στο φαινόμενο της απεργίας. Και στη δική μας πρόταση, όπως και στην πρόταση του Συνασπισμού, προβλεπόταν ρητά ότι η απεργιακή κινητοποίηση από μόνη της δεν συνιστά λόγο επιβολής κατάστασης έκτακτης ανάγκης, πολιτικής κινητοποίησης και άρα δεν μπορεί να οδηγήσει σε πολιτική επιστράτευση, παρά μόνο εάν συντρέχουν οι αυστηρά οριοθετημένες προϋποθέσεις του άρθρου 22 παράγραφος 4.Είτε σε περίπτωση πολέμου ή γενικής επιστράτευσης είτε όταν υπάρχουν αμυντικές ανάγκες είτε όταν υπάρχουν αμιγώς πολιτικές ανάγκες, δηλαδή ανάγκες αστικής κινητοποίησης, σε περίπτωση θεομηνίας ή ισοδύναμης ανθρωπογενούς καταστροφής και σε περίπτωση προβλήματος δημόσιας υγείας που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τα συνήθη μέτρα."
Συμπέρασμα...
Μετά τον Εφιάλτη στις Θερμοπύλες δεν έχει ξαναεμφανιστεί τέτοιος προδότης στον Ελλαδικό χώρο....
Μας κυβερνάει ένας άχρηστος (όπως έλεγε ο Πάγκαλος) προδότης πολιτικός, που ανέβηκε στα στρώματα της πολιτικής με την βοήθεια της μασωνίας, των εβραίων και της bilderberg, ώστε να στεφθεί πρωθυπουργός της Ελλάδας και να την πουλήσει σε αυτά τα κέντρα διακυβέρνησης του πλανήτη. Είναι δημόσιος κίνδυνος, διέπραξε ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ με την υπογραφή του μνημονίου ξεκινώντας το έργο της καταστροφής της πολύπαθης Ελλάδας, ξέροντας απο την πρώτη στιγμή που πήγε στο Καβούρι το 2009 οτι ήταν σειρά του στην πολιτική. Ενας άχρηστος, τελιωμενος, ξεφτιλισμένος, πολιτικός που μπορεί να έχει Ελληνική καταγωγή, αλλά δεν νιώθει Έλληνας(όπως λεει και ο αδερφός του Νίκος), αδιαφορόντας φυσικα για ότι συμβαίνει που ξέρει πολυ καλα τι συμβαίνει και προσπαθει με λόγια και πράξεις με την βοήθεια των ΠΑΣΟΚΟΚΑΝΑΛΩΝ να κοροϊδέψει τους Έλληνες κατι που θα αρχισει σιγα σιγα να βλέπει οτι δεν καταφέρει..
Επόμενος
Ο JEFFREY GIORGOS MINEIKO PAPANDREOU CHANT
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ, ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΟΜΙΛΙΑ, ΝΑ ΕΞΟΡΙΣΤΕΙ, ΝΑ ΔΗΜΕΥΘΕΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ
Και αυτός και όσοι υπέργαψαν το μνημόνιο...
Το πρώην "ΠΑ.ΣΟ.Κ" πλέον αποτελείται από:
A)Yπουργούς και γενικούς γραμματείς χωρίς πτυχία
Β)Εβραίους
Γ)Μέλη της Λέσχης Bilderberg
Δ)Μασώνους
Τα ονόματα τους;
Δημήτρης Δρούτσας, Παύλος Γερουλάνος, Άννα Διαμαντοπούλου, Θάλεια Δραγώνα, Μαρία Δαμανάκη, Γιώργος Παπανδρέου, Γιώργος Παπακωσταντίνου, Ευάγγελος Βενιζέλος (πραγματικό όνομα Τούρκογλου), Μιχάλης Χρυσοχοίδης(πραγματικό όνομα Κοεμζόγλου), Αλεβιζάτος, Άλεξ Ρόντος, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Ροβέρτος Σπυρόπουλος, Τρεπεκλής(περισσότερα στις παραπομπές)
Παραπομπές
Βίντεο
Κείμενο
- Ιδού ο εβραιομασόνος σύμβουλος του Γ.Παπανδρέου, μαζί του στον Πόρο
- Γιώργος Σεφερτζής – Νίκος “αδελφόθεος” Παπανδρέου, Aστακός, χρηματιστήριο, Siemens, Άραβες και Καλούσης. Φάτε παιδιά, τσάμπα είναι!
- Ο Παπανδρέου στο Ισραήλ
- Νικος Παπανδρέου :Είμαστε μεταμφιεσμένοι Έλληνες με Αμερικάνικη καρδιά
- Κλείδωσαν τα πετρέλαια του αιγαίου σε αμερικάνικες εταιρίες
- Τα είπαν Παπανδρέου - Σιμόν Πέρες
- Μέχρι και ο ΓΑΠ κατηγορούσε τον πατέρα του και του ζητούσε να παραιτηθεί
- Oι φίλοι του Jeffrey Mineiko Chant
- Ο «ΓΑΠ Εξωτερικού» καλεί τον λαό εναντιον του «ΓΑΠ Εσωτερικού»!!!
- Εβγαλε τον πίνακα η Ελλάς Ευγνωμονούσα από το Πρωθυπουργικό γραφείο
- Το κόλπο της οικογένειας Παπανδρέου και τα 2.5ΔΙΣ
- Wikipedia George Papandreou
- Jeffrey Papandreou το πραγματικό όνομα που φρόντισαν να διαγράψουν προετοιμάζοντας τον για "εθνοσωτήρα"
- Τα έγγραφα της Hayman
- Για τα ομόλογα Τ-10
http://skoyrasnet.blogspot.com
Συντάκτης: http://anti-ntp.blogspot.com
Σκαλιστήρας: Απαξιώνεται η θυσία των ηρώων των Ιμίων
Ως επικεφαλής του Συνδυασμού ΄΄ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ – ΠΟΛΗ ΝΑ ΖΕΙΣ΄΄ θεωρώ ότι:
1. τον κ. Δήμαρχο και το Δημ. Συμβούλιο του Δήμου Ιλίου, του οποίου Δήμου υπήρξε δημότης ο αείμνηστος και η οικογένειά του,
2. τον κ. Δήμαρχο και το Δημ. Συμβούλιο του Δήμου Πετρούπολης, Δήμου στο κοιμητήριο του οποίου αναπαύεται ο ηρωικός νεκρός,
3. τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρα ως ανώτατη εκκλησιαστική αρχή των Δήμων που προανέφερα,
να θεωρήσουν την υπόθεση στην οποία αναφέρομαι χρέος όλων μας και να οργανώσουν επιμνημόσυνη δέηση την ερχόμενη Κυριακή, 30-1-2011 οπότε συμπληρώνεται ακριβώς δεκαπενταετία απ’ το τραγικό συμβάν αποδίδοντας την τιμή που οφείλεται.
Εκτός αν υπάρχει η αντίληψη ότι δεν χρωστάμε τίποτα.
Με εκτίμηση
Θανάσης Σκαλιστήρας
Επικεφαλής Συνδυασμού
΄΄ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ – ΠΟΛΗ ΝΑ ΖΕΙΣ΄΄
Απογοητευμένοι οι έμποροι από το πρώτο δεκαπενθήμερο των εκπτώσεων-Πτώση του τζίρου κατά 10-15%, σε σχέση με πέρσι
Ένα από τα αίτια αυτής της κατάστασης, σύμφωνα με τον εμπορικό κόσμο της Αθήνας, είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό οι συνεχιζόμενες απεργίες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς δυσχεραίνουν τη δυνατότητα μετάβασης των πολιτών στο κέντρο της πόλης και θεωρούν ότι πρέπει να βρεθεί άμεση λύση, σ'αυτό το θέμα.
Αναμφίβολα, σημαντικό μερίδιο ''ευθύνης'' για την αρνητική αυτή εικόνα αποδίδουν και στη μεγάλη οικονομική κρίση που πλήττει τον κόσμο και κυρίως τη μεσαία τάξη, καθώς αυτή αποτελούσε το βασικό κορμό των καταναλωτών που έκανε μαζικά τις αγορές του κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Υποστηρίζουν ότι πλέον οι άνθρωποι επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το εισόδημα τους για βασικά είδη πρώτης ανάγκης και να κόψουν από τα δευτερεύοντα, όπως η ένδυση και η υπόδυση. Ως εκ τούτου, ο συγκεκριμένος κλάδος -αλλά και όχι μόνον αυτός- οδηγείται σε πολύ δύσβατα μονοπάτια.
Άκόμα ένας παράγοντας που, όπως τονίζουν οι έμποροι, συμβάλλει σε αυτήν τη δυσάρεστη πραγματικότητα για τα μαγαζιά , είναι το παράνομο εμπόριο. Παρά το γεγονός, όπως ομολογούν και οι ίδιοι, ότι το φαινόμενο αυτό σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους -όπως στην οδό Ερμού- έχει περιορισθεί σε μεγάλο βαθμό, το πρόβλημα παραμένει. Πλέον οι αναρίθμητοι παράνομοι μικροπωλητές έχουν μετακινηθεί σε άλλους δρόμους της Αθήνας, στην περίμετρο των εμπορικών δρόμων και συντηρούν αυτήν την κατάσταση. Γι' αυτό, ''φωνάζουν'' ότι μόνο η πλήρης έξάλειψη του παραεμπορίου θα είναι η λύση και όχι η εξώθηση τους σε άλλα σημεία της πόλης.
Η εικόνα που μεταφέρεται από τους εμπόρους, σχετικά με τον τρόπο που κινείται η αγορά τις τρέχουσες ημέρες των εκπτώσεων είναι ότι οι καταναλωτές μπαίνουν στα μαγαζιά και απλώς κοιτάζουν. Δεν ψωνίζουν ή προβαίνουν στην αγορά ενός μόνο προιόντος, σε αντίθεση με παλαιότερες εποχές που προχωρούσαν σε εκτεταμένες αγορές.
Αυτή η περιγραφή των εμπόρων επιβεβαιώνεται και από τους καταναλωτές, οι οποίοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία παραδέχονται ότι πράγματι με τις εκπτώσεις στο 50% οι τιμές των αγαθών είναι πιο προσιτές, αλλά με άδειο το πορτοφόλι τους, αυτό αποτελεί γι' αυτούς "δώρον άδωρον". Αναγνωρίζουν ότι οι περισσότεροι έμποροι προχωρούν σε σημαντικές προσφορές, αλλά η προϋπάρχουσα ακρίβεια και η αδυναμία να ξοδέψουν μεγάλα ποσά, τους αναγκάζει να αγοράζουν μόνο πράγματα τα οποία τα έχουν πραγματική ανάγκη και ότι οι εκπτώσεις είναι "απλώς ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο".
Όσον αφορά στην περαιτέρω πορεία των εκπτώσεων, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου, οι εκτιμήσεις είναι δυσοίωνες από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών -αλλά και γενικότερα τους μαγαζάτορες- καθώς θεωρουν ότι από τη στιγμή που τα αίτια της αρνητικής κατάστασης των πρώτων ημερών δεν εξαλειφθούν, τότε δεν θα αλλάξει και το αποτέλεσμα.
Αυτό που εύχονται είναι, η πτώση του 10-15% να μην αλλάξει προς το χειρότερο, καθώς είναι κοινός τόπος ότι ο εμπορικός κόσμος έχει επενδύσει πολλές ελπίδες στην περίοδο των εκπτώσεων, ώστε να ανασάνει από την μεγάλη κρίση που τον ταλανίζει συνολικά τον τελευταίο χρόνο. Η κατάσταση αυτή έχει φέρει τους εμπόρους σε οριακό σημείο με αποτέλεσμα να κλείνουν μαγαζιά και επιχειρήσεις, με συνέπεια πολλοί άνθρωποι να μένουν χωρίς δουλειά και να οδηγούνται στη ανεργία.
H Ρουμανία πρώτη στην Ευρώπη, αναφορικά με την ταχύτητα σύνδεσης στο internet
Στη Ρουμανία, οι χρήστες του Διαδικτύου συνδέονται με μέση ταχύτητα 7Mbps, η οποία είναι αυξημένη κατά 12% σε σύγκριση με το 2009.
Οι κάτοικοι της Κονστάντζα επωφελούνται περισσότερο από τις υψηλές ταχύτητες σύνδεσης με το Διαδίκτυο. Η αναφερόμενη πόλη βρίσκεται μεταξύ των 48 πόλεων διεθνώς, με την υψηλότερη ταχύτητα διασύνδεσης στο Διαδίκτυο, ακολουθώντας πόλεις στη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία.
Περισσότερα εδώ: http://www.akamai.com/stateoftheinternet/
Τσακωτό τον έκαναν τον GAP που σχεδιάζει μνημόνιο για 30 χρόνια: Δάνειο 50 δισ. ευρώ από το ΕΤXΣ για την επαναγορά χρέους, σύμφωνα με τους FT
"Οι επίσημες συζητήσεις για το πακέτο είναι σε εξέλιξη αλλά βρίσκονται ακόμη σε μία αρχική φάση", είπε ένας τραπεζίτης στην εφημερίδα.
Η συμφωνία, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, πρέπει να εγκριθεί από τους ηγέτες της Ευρωζώνης, ενώ προσθέτει ότι "υπάρχουν ενδείξεις ότι η Γερμανία είναι αντίθετη στη συγκεκριμένη χρήση των πόρων του ΕΤΧΣ". Άλλος τραπεζίτης που μίλησε στην εφημερίδα είπε ότι περίπου το 15% έως 20% του χρέους της Ελλάδας συνολικού ύψους 330 δισ. ευρώ μπορεί να αγορασθεί από την αγορά, αν το πακέτο αποφασισθεί φέτος, το οποίο θα επιτρέψει στην Ελλάδα να επιστρέψει για δανεισμό στις διεθνείς κεφαλαιαγορές το επόμενο έτος. "Σε αντάλλαγμα", πρόσθεσε ο τραπεζίτης, η Ελλάδα θα πρέπει να συνεχίσει τις αυστηρές μεταρρυθμίσεις, με την παράταση του 3ετούς προγράμματος που συμφώνησε με το ΔΝΤ και την ΕΕ... »
προσθέτω εγώ...
Ενστάσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο
Η αποτίμηση των εμπόρων για το μέχρι σήμερα κείμενο είναι αρνητική. Συγκεκριμένα, προσθέτει ο κ. Κορκίδης, "διατηρείται - ενδεχομένως και επιδεινώνεται - η πολυπλοκότητα του συστήματος, ενισχύεται η αστάθεια του φορολογικού περιβάλλοντος της χώρας, προωθείται η πλήρης ποινικοποίηση της σχέσης μεταξύ φορολογούμενων και κράτους και καθίσταται αναποτελεσματική η διαδικασία συγκέντρωσης εσόδων από το κράτος. Με λύπη μας, δηλαδή, παρατηρούμε ότι το υπουργείο απέτυχε να εκπληρώσει τους αρχικούς στόχους της διαβούλευσης, αφού για μια ακόμη φορά δεν κόβει τις... χειραψίες και δίνει υπερεξουσίες στους προϊσταμένους των ΔΟΥ".
Η ΕΣΕΕ επιμένει ότι βασικός στόχος της φορολογικής μεταρρύθμισης δεν θα έπρεπε να είναι το «στέγνωμα» της αγοράς από ρευστότητα, ούτε η «φοροφυλάκιση» των ΜμΕ εμπόρων, αλλά να καλλιεργηθεί η επιβράβευση των συνεπών και ενήμερων φορολογούμενων, οι οποίοι ταυτόχρονα εκτελούν χρέη φοροεισπράκτορα και χρηματοδότη.
"Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο επαναφέρει στην καθημερινότητά μας τον φορολογικό εκβιασμό και ενισχύει την οικονομική βία, αφού αντί να έχει στο στόχαστρό του τη δύσκολη σύλληψη της φοροδιαφυγής των αδήλωτων εισοδημάτων ύψους 12 δισ. ευρώ επιλέγει την εύκολη σύλληψη χιλιάδων φοροφουκαράδων» ανέφερε ολοκληρώνοντας την δήλωσή του ο κ. Κορκίδης.
"Ας αναλογιστούν οι υπεύθυνοι, ότι οι πολίτες είναι στα όρια της οργής τους, ότι δεν αντέχουν να επωμιστούν την χρεοκοπία του κράτους αφού δεν ευθύνονται για αυτήν και ας σταματήσουν επιτέλους να πειραματίζονται με αψυχολόγητα μέτρα", σημείωσε.
Το θέμα του καθεστώτος της Μονής της Παναγίας Σουμελά, στον Πόντο, τέθηκε στο Συμβούλιο της Ευρώπης...
Το θέμα της πνευματικής, βυζαντινής κληρονομιάς και ειδικότερα του μέλλοντος της ορθοδόξου Μονής της Παναγίας Σουμελά, στον ιστορικό Πόντο, τέθηκε στην τελευταία συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, στο Στρασβούργο, από τον Ιβάν Σαββίδη, μέλος της ρωσικής αντιπροσωπείας, βουλευτή της Κρατικής Δούμας της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της Τουρκίας, ο κ. Σαββίδης ζητάει να εξεταστεί η δυνατότητα παράδοσης της Μονής της Παναγίας Σουμελά στη δικαιοδοσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας, με στόχο την αναστήλωσή της, αλλά και την έναρξη θρησκευτικής δραστηριότητας, σύμφωνα με τους ορθόδοξους κανόνες.
«Στη βάση του συστήματος αξιών της ορθόδοξης θρησκείας, όπως και του ισλάμ, είναι η καλοσύνη, η ευαισθησία και η αυταπάρνηση, που αναμφισβήτητα συνδέει τους λαούς μας και εγγυάται την στερέωση των σχέσεων καλής γειτονιάς μεταξύ των χωρών μας», τονίζει μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο κ. Σαββίδης.
Ο Αμπντουλάχ Γκιουλ υποσχέθηκε στον Ρώσο βουλευτή να εξετάσει το θέμα συνεργασίας στον τομέα του διαλόγου πολιτισμών και θρησκειών, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Ιβάν Σαββίδη.
Στους 165 οι Έλληνες της Αλεξάνδρειας που θέλουν να επαναπατρισθούν
Στο μεταξύ, αναφορικά με τους Έλληνες της Αλεξάνδρειας που επιθυμούν να επαναπατριστούν στην Ελλάδα ο αριθμός των αιτούντων να επιστρέψουν έχει φθάσει τους 165.
Εξάλλου, αναμένεται να πραγματοποιηθεί σύσκεψη μεταξύ των εκπροσώπων της ελληνικής παροικίας στο Κάιρο και τον Έλληνα πρέσβη, Χριστόδουλο Λάζαρη, για να εξετάσουν πως έχει η κατάσταση στην αιγυπτιακή πρωτεύουσα και αν υπάρχουν πάροικοι και από το Κάιρο που θέλουν να επαναπατριστούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πάροικοι έχουν επικοινωνήσει με τις διπλωματικές και προξενικές αρχές κι έχουν ζητήσει πληροφορίες για τον επαναπατρισμό, χωρίς όμως να έχει διασαφηνιστεί πόσοι είναι αυτοί που θέλουν να επιστρέψουν.
Ωστόσο, το πρόβλημα που παραμένει, όπως ενημερώνουν οι διπλωματικές αρχές το ΑΠΕ-ΜΠΕ, είναι η ασφαλής μετάβαση όλων των παροίκων από το χώρο συγκέντρωσής τους μέχρι και το αεροδρόμιο.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι βρίσκονται σε συνεχή επαφή με το Αιγυπτιακό Υπουργείο Εξωτερικών, το στρατό και την αστυνομία για να διασφαλίσουν την ασφαλή μετάβασή τους.
Στο μεταξύ, η κυκλοφορία στο Κάιρο ξαναβρίσκει τους κανονικούς της ρυθμούς και η αστυνομία έχει ξαναπάρει θέσεις σε κεντρικούς κόμβους της αιγυπτιακής πρωτεύουσας.
Συνεχίζουν να μασάνε καλά οι της Ολυμπιακής
Οι θέσεις καταργούνται αυτοδίκαια με την κατά οποιονδήποτε τρόπο αποχώρηση του κάθε μεταφερομένου.
Δεξί Εξτρέμ: 1.312.000 / 37 = 35.000 μέσος ετήσιος μισθός... συνεχίζουν λοιπόν να μασάνε καλά οι "απολυμένοι" της Ολυμπιακής... οι οποίοι μέχρι τώρα φαντάζομαι ότι καθόντουσαν και πληρωνόντουσαν
Συνάντηση εφοπλιστών-Υπουργών ΠΑΣΟΚ: Όλα για το κεφάλαιο... και τους συνταξιούχους (λέμε και καμια μαλακ@@ να περνά η ώρα)
Επιστολή γηγενών Μακεδόνων στον ΟΗΕ
προφυλάσσοντας την αξιοπρέπειά μας
Σημείωση:
Η επιστολή εστάλη προς
The Office of the United Nations
High Commissioner for Human Rights (OHCHR)
Palais des Nations
CH-1211 Geneva 10, Switzerland
Έδεσσα 24-01-2011
http://echedoros.blogspot.com/
Άνοιγμα στο κόμμα έκανε, άνοιγμα στην κοινωνία τώρα!!!
Πολύ ενδιαφέρουσες οι αλλαγές στο οργανωτικό σχήμα που πραγματοποίησε πριν είκοσι μέρες ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας! Έδωσε ρόλους σε πάρα πολλά στελέχη δίνοντας την ευκαιρία σχεδόν σε όλα τα μέλη της κοινοβουλευτικής του ομάδας αλλά και σε άλλα πρόσωπα αφενός να αναλάβουν ρόλους και να δείξουν την αξία τους λαμβάνοντας πρωτοβουλίες ,αφετέρου να αποκτήσουν εμπειρία που μπορεί να φανεί χρήσιμη σε περίπτωση που κληθούν στο μέλλον ν αναλάβουν κυβερνητικές ευθύνες.Η αλλαγή σήματος επίσης είναι μια προσπάθεια να σηματοδοτηθεί η φυγή προς τα μπρος. Μια προσπάθεια να συμβολιστεί ότι έρχεται η νέα μεταπολίτευση και η νέα Νέα Δημοκρατία έχει αντιληφθεί τις ανάγκες των καιρών και θα δηλώσει παρόν στο νέο πολιτικό τοπίο που θα διαμορφωθεί. Κατά τη γνώμη μου η αλλαγή σήματος ήταν καλή κίνηση , αν και διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για τη δυναμική του.
Όλες αυτές οι κινήσεις είναι καλές ,για να αποκτήσουν όμως πραγματική αξία θα πρέπει το επόμενο βήμα να είναι το άνοιγμα στην κοινωνία. Ένα άνοιγμα πραγματικό σε ένα διάλογο που θα οδηγήσει σε ένα νέο εθνικό σχέδιο για τις επόμενες δεκαετίες που έρχονται.Ένα άνοιγμα που θα σημάνει την στελεχιακή ανανέωση του κόμματος που θα προσελκύσει τις καλύτερες και πιο υγιείς δυνάμεις της χώρας!
Εδώ και πολλά χρόνια και ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό με την πρωτοφανή οικονομική κρίση που διερχόμαστε για την οποία διαχρονικά έχουν βαρύτατες ευθύνες και τα δύο κόμματα είναι φανερό ότι στην καλύτερη θεώρηση μεγάλη μερίδα της κοινωνίας δεν εμπιστεύεται πλέον τα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας ενώ στη χειρότερη τα αποστρέφεται.Το μεγάλο πλεονέκτημα του σημερινού προέδρου της ΝΔ είναι η αποχή του για πολλά χρόνια από το σύστημα εξουσίας , έτσι το πολιτικό του κεφάλαιο παραμένει άθικτο. Ή αναγκαία κίνηση που θα δώσει το έναυσμα να κερδηθεί η εμπιστοσύνη από την κοινωνία είναι να παρουσιάσει σύντομα νέα πρόσωπα στο ευρύ κοινό και μια ειλικρινή προσπάθεια διαλόγου που θα οδηγήσει σε ένα νέο εθνικό σχέδιο για τη χώρα.
Ανεξάρτητα αν γίνει αναδιάρθρωση του χρέους , ανεξάρτητα από τις όποιες βραχυπρόθεσμες εξελίξεις και τα δυσβάσταχτα μέτρα που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία περιμένει μια υπεύθυνη πολιτική ηγεσία να του δώσει ελπίδα πραγματική και χειροπιαστή με σχέδιο εξόδου από την κρίση . Αυτό απαιτεί να μιλήσουμε με ειλικρίνεια για τις παθογένειες του πολιτικοοικονομικού μοντέλου που οδήγησε μέχρι εδώ τη χώρα και να αποφασίσουμε να επιλέξουμε ένα καινούργιο πάνω στο οποίο θα στηριχτεί η ανάπτυξη της πατρίδας μας τις επόμενες δεκαετίες.
Αυτό προϋποθέτει διάθεση για τομές και μακρόχρονη ανάλυση και επεξεργασία σε κάθε τομέα της οικονομίας , της κοινωνίας και κάθε περιφέρειας. Για να καταρτιστεί ένα πλήρες αναλυτικό και τεκμηριωμένο πρόγραμμα απαιτείται συνεργασία επιστημόνων ,φορέων και επαγγελματιών κάθε τομέα. Πρέπει με πρωτοβουλία της Νέας Δημοκρατίας να ανοίξει μια μεγάλη κουβέντα για το που θέλουμε ως χώρα να κατευθυνθούμε τα επόμενα χρόνια. Είναι η ευκαιρία να θέσει την πολιτική ατζέντα για τα επόμενα χρόνια και να αποδείξει ότι αποτελεί δύναμη ευθύνης και εγγύηση για την πορεία της χώρας. Είναι καιρός λοιπόν οι γραμματείες του κόμματος και οι τομείς ευθύνης να κάνουν άνοιγμα σε κάθε γωνιά της χώρας ώστε να έρθουν σε επικοινωνία με όλους όσους έχουν την αγωνία για το αύριο και ενδεχομένως κάποιες λύσεις να προτείνουν.
Μέσα από μια τέτοια προσπάθεια θα προκύψουν πολλές ιδέες και αξιοποίηση πολλών νέων ανθρώπων που ανιδιοτελώς θα θελήσουν να προσφέρουν τις γνώσεις και τις ιδέες τους.Όπως οι εταιρείες ,έτσι και όλοι οι οργανισμοί όταν έχουν κάποιο πρόβλημα φωνάζουν ανθρώπους που μπορούν να σκεφτούν "out of the box" για να οδηγηθούν σε νέους δρόμους. Καιρός να το κάνει και η ΝΔ για νέους δρόμους που θα δίνουν πραγματική ελπίδα στην κοινωνία και θα την καλούν να συμμετάσχει με όλες τις τις δυνάμεις σε μια νέα προσπάθεια ανοικοδόμησης και ανάπτυξης της χώρας μας.
Ανδρέας Σταματόπουλος
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
"ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ": "Με το ζόρι επιχειρησιακές συμβάσεις
"Αποφασισμένοι να ανατρέψουν το καθετί στα εργασιακά εμφανίζονται οι τεχνοκράτες της τρόικας. Μετά την επίσκεψή τους στη "Νεογάλ" στη Δράμα, όπου εγκαταλείφθηκε, προς μεγάλη τους "ενόχληση", η αρχική συμφωνία για επιχειρησιακές συμβάσεις, ζητούν από την κυβέρνηση -να ενισχυθεί η μερική απασχόληση και η εργασία σε βάρδιες, που σημαίνει ότι ο 8ωρο θα το μοιράζονται 2 μισθωτοί, ενώ η ασφάλιση θα είναι με την ώρα και όχι τουλάχιστον 4ωρη" αναφέρει η εφημερίδα
ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Κρίσιμες διαβουλεύσεις για την 4η δόση του δανείου"
Σύμφωνα με την εφημερίδα, η ελληνική οικονομία υποβάλλεται σε ένα ακόμη τέστ για τη χορήγηση της τέταρτης δόσης του δανείου με αφορμή την έλευση σήμερα των επικεφαλής της τρόικας. "Στο μικροσκόπιο των εμπειρογνωμόνων της Ε.Ε και ΔΝΤ θα τεθεί η εξειδίκευση των μέτρων, ύψους 12,77 δισ. ευρώ, για την τριετία 2012-2014, καθώς και η πορεία υλοποίησης των μεταρρυθμίσεων που επιβάλλει το μνημόνιο" αναφέρεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας.
ΑΥΡΙΑΝΗ: "Να επέμβει αμέσως ο Εισαγγελέας"
Η εφημερίδα γράφει ότι "επιτέλους, η Δικαιοσύνη να αναλάβει τις ευθύνες της. Πρώην πρωθυπουργός, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, αυτός που καθιέρωσε στη σύγχρονη πολιτική ορολογία την έννοια των "διαπλεκομένων", ΟΜΟΛΟΓΕΙ ότι και τα δύο μεγάλα κόμματα "ενισχύθηκαν από τη SIEMENS" και δεν κουνιέται φύλλο...".
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: "Αντώνης Σαμαράς: "Το μνημόνιο πρέπει να αλλάξει"
Για "μια κυβέρνηση εγκλωβισμένη στα αδιέξοδα που η ίδια δημιούργησε" κάνει λόγο σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνης Σαμαράς και αναφέρει σειρά μέτρα που χρειάζονται επειγόντως ώστε να έρθουν επενδύσεις στη χώρα μας. Επίσης μιλά για τις κινήσεις που θα κάνει ο ίδιος για να απεμπλακεί η Ελλάδα από τον εναγκαλισμό του Μνημονίου αλλάζοντας όμως πρώτα κάποιους όρους που- όπως τονίζει- "προκαλούν ασφυξία".
ΕΘΝΟΣ: "Τεστ αντοχής για τις επικουρικές συντάξεις"
Η εφημερίδα αναφέρεται στην συνάντηση των επικεφαλής της τρόικας που θα έχουν την Τετάρτη με την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας. Όπως σχολιάζεται στο δημοσίευμα "στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι επικουρικές συντάξεις. Εξετάζονται η αντοχή κάθε Ταμείου και το ύψος της καταβαλλόμενης σύνταξης".
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Καραμπινάτη προβοκάτσια για τις 6 Φεβρουαρίου"
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "με εμφανή τον στόχο να απαγορευθεί στις 6 Φεβρουαρίου, η διαμαρτυρία των πιστών, στο Σύνταγμα, για την περιβόητη "Κάρτα του Πολίτη", παρακυβερνητικοί κύκλοι ετοιμάζουν... "κατάληψη της Βουλής" από την προηγουμένη".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Το μεγάλο μυστικό της ΖΙΜΕΝΣ στα κομματικά ταμεία"
Η εφημερίδα γράφει ότι "αδειάζει την εξεταστική για τη ΖΙΜΕΝΣ ο υπουργός Εθνικής Αμύνης, μιλάει σαν κάτι να ξέρει για το μαύρο χρήμα από τη ΖΙΜΕΝΣ προς τα κομματικά ταμεία και ζητά πρόστιμα κατά της ΖΙΜΕΝΣ και αγωγές για αποζημιώσεις. Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας τονίζει: "Πρέπει να γίνουν όλοι οι αναγκαίοι έλεγχοι στα ταμεία και τα οικονομικά των κομμάτων".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Φυτίλι στη Μεσόγειο"
"Οι κίνδυνοι και οι προκλήσεις για τη χώρα μας από την "πτώση του μουσουλμανικού τείχους" σχολιάζει η εφημερίδα με αφορμή τις εξελίξεις στην Αίγυπτο. "ΗΠΑ- ΕΕ ζητούν εκλογές, το Ισραήλ φοβάται νέο "Ιράν", ποιος ο ρόλος των φανατικών ισλαμιστών. Αιματοκύλισμα και λεηλασίες σε όλη τη χώρα, καταστροφές και στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Καΐρου".
ΕΣΤΙΑ: "Οργιάζει η φοροδιαφυγή"
Η εφημερίδα γράφει ότι "στο δελτίο της Alpha Bank γίνεται τεκμηριωμένη εκτίμησις του ύψους της απωλείας των εσόδων που υπέστη το ελληνικό δημόσιο κατά το 2010 από την αύξηση της φοροδιαφυγής. Ιδού τι9 αναφέρεται: "Οι απώλειες εσόδων από την αύξηση της φοροδιαφυγής τον ΦΠΑ το 2010 εκτιμάται ότι ανέρχονται σε 1,1 δις ευρώ περίπου και οι απώλειες εσόδων από την αύξηση της φοροδιαφυγής στον φόρο εισοδήματος το 2010 υπερβαίνουν τα 1,0 δις ευρώ".
Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "30 χρόνια λιτότητα"
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "την επιμήκυνση αποπληρωμής του δανείου των 110 δισ. ευρώ στα τριάντα έτη εξετάζουν Ευρωπαίοι αξιωματούχοι. Αυτό, σε συνδυασμό με τη δήλωση της Γερμανίδας καγκελαρίου Αγκέλας Μέρκελ, στο Νταβός, ότι η αλληλεγγύη παρέχεται υπό όρους, σημαίνει νέα μέτρα άγριας λιτότητας και περαιτέρω ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων για τους Ελληνες εργαζομένους".
ΤΑ ΝΕΑ: "Γ. Παπακωνσταντίνου- Ο υπουργός Οικονομικών προαναγγέλλει- Λιτότητα και με τον νόμο!"
Για λιτότητα και με το νόμο, μετά τη λήξη του Μνημονίου, δηλαδή από το 2014 και έπειτα- εξετάζει να επιβάλει η κυβέρνηση, σύμφωνα με την εφημερίδα,επικαλούμη δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου .
City Press:."Χάος στις συγκοινωνίες"
Η εφημερίδα γράφει ότι "24ωρη απεργία σήμερα σε μετρό, ηλεκτρικό. Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση "πράσινων συνδικαλιστών και κυβέρνησης. Αυξήσεις -σοκ από αύριο στα εισιτήρια".
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: "Ρουσφέτια στον ΟΑΣΘ με εγγύηση του δημοσίου"
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ: "Τεστ στο Χ.Α. από ξένα fund- Θέτουν τέσσερις όρους για μαζικές αγορές"
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "αισιόδοξοι εμφανίζονται οι αναλυτές οι οποίοι βλέπουν το Γενικό Δείκτη να κινείται προς το επίπεδο των 1.700-1.800 μονάδων. Οι αγορές των ξένων είναι προς το παρόν επιλεκτικές, καθώς τα περισσότερα fund εξετάζουν ελληνικές εισηγμένες, θέτοντας 4 βασικά κριτήρια και αναμένουν τις αποφάσεις της Ευρωζώνης για το χρέος".
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: "Αυστηροί γερμανικοί όροι για λύση στην κρίση χρέους"
«Πράσινο» για μονιμοποιήσεις ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ
«Πράσινο φως» για τη μονιμοποίηση συμβασιούχων ανάβει δικαστική εισήγηση-έκπληξη, που απασχόλησε το εργατικό τμήμα του Αρείου Πάγου καταδεικνύοντας ότι οι ανώτατοι δικαστές διχάζονται πάνω στα μείζονα νομικά ζητήματα που αφορούν τους συμβασιούχους.
Η συνέχεια στο ΦΩΝΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ STAGE
Πάρτυ ετοιμάζουν οι ανεξέλεγκτοι απ' το ΠΑΣΟΚ κερδοσκόποι: Σχεδόν 100 δολ. πήγε το βαρέλι λόγω αναταραχής στην Αίγυπτο
Σύμφωνα με αναλυτές της πετρελαϊκής αγοράς που επικαλείται το ειδησεογραφικό πρακτορείο Ρόιτερ, η τιμή του Μπρέντ αναμένεται να υπερβεί τα 100 δολάρια το βαρέλι και να αγγίξει έως και τα 100,50 δολ. στο άμεσο μέλλον.