Σύμφωνα με τον αμερικανικό στρατό, νωρίτερα διεσώθη ο άλλος χειριστής του αεροσκάφους. Και οι δυο, οι οποίοι χρησιμοποίησαν τα εκτινασσόμενα καθίσματα, έχουν υποστεί μικροτραυματισμούς, δήλωσε η Νικόλ Ντάλριμπλ, εκπρόσωπος της Διοίκησης Αφρικής.
22 Μαρτίου 2011
Αναγκαστική προσγείωση αμερικανικού αεροσκάφους F-15E: Βρέθηκε κι ο δεύτερος χειριστής
Σύμφωνα με τον αμερικανικό στρατό, νωρίτερα διεσώθη ο άλλος χειριστής του αεροσκάφους. Και οι δυο, οι οποίοι χρησιμοποίησαν τα εκτινασσόμενα καθίσματα, έχουν υποστεί μικροτραυματισμούς, δήλωσε η Νικόλ Ντάλριμπλ, εκπρόσωπος της Διοίκησης Αφρικής.
Μήνυμα ΠΑπούλια προς τους Έλληνες του εξωτερικού για την 25η Μαρτίου
Ο κ. Παπούλιας απευθυνόμενος στους πρεσβευτές της χώρας στο εξωτερικό, όπως χαρακτηριστικά αποκαλεί του απανταχού έλληνες τονίζει ότι "αποτελείτε τη γέφυρα ανάμεσα στη μητέρα πατρίδα και τις χώρες όπου διαμένετε, εργάζεστε και εξελίσσεστε".
Και καταλήγει: "Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου αποτελεί για τους Έλληνες όπου γης ημέρα εθνικής ανάτασης και υπερηφάνειας. Σύσσωμος ο ελληνισμός αποτίει φόρο τιμής στους αγωνιστές του '21 που, με αυταπάρνηση και ηρωισμό, θυσίασαν τη ζωή τους στο όνομα της Ελευθερίας, της Εθνικής Ανεξαρτησίας και της Δημοκρατίας. Από εκείνο το ιστορικό κάλεσμα της εθνεγερσίας που άλλαξε το ρου της νεώτερης ελληνικής ιστορίας, μεταδίδοντας το μήνυμα "Ελευθερία ή Θάνατος" σε όλη την Ευρώπη και την Οικουμένη, δεν έλειψαν οι Έλληνες της Διασποράς. Ήταν και η δική τους παρέμβαση που συνέβαλε στη νικηφόρα έκβαση του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα ενάντια σε μια αυτοκρατορία που φαινόταν άτρωτη."
Επιβεβαιώνουν και οι Αμερικανοί: Αναγκαστική προσγείωση αμερικανικού αεροσκάφους F-15E-Αγνοείται ο ένας χειριστής
Αποτελέσματα 14 ΔΕΚΟ για τον Ιανουάριο: Μείωση εξόδων 32% αλλά και μείωση εσόδων κατά 34%
| Πινάκας 1: Σύνολο 14 δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών |
|
|
| |
| Ποσά σε χιλ. € |
|
|
|
|
|
| ΣΥΝΟΛΟ |
| ||
|
| ΙΑΝ. 2011 | ΙΑΝ. 2010 | % |
|
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ | 64.578 | 80.901 | -20% |
|
| ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ | 11.853 | 36.098 | -67% |
|
| ΛΟΙΠΑ ΕΣΟΔΑ | 1.630 | 2.653 | -39% |
|
| ΕΚΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΡΓΑΝΑ ΕΣΟΔΑ | 898 | 722 | 24% |
|
| ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ ΠΡΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ | 67.702 | 84.277 | -20% |
|
| ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ | 79.412 | 120.375 | -34% |
|
| ΑΜΟΙΒΕΣ & ΕΞΟΔΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ | 60.543 | 87.646 | -31% |
|
| ΑΜΟΙΒΕΣ & ΕΞΟΔΑ ΤΡΙΤΩΝ | 17.767 | 26.645 | -33% |
|
| ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΡΙΤΩΝ | 5.463 | 10.836 | -50% |
|
| ΦΟΡΟΙ - ΤΕΛΗ | 2.510 | 4.738 | -47% |
|
| ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΞΟΔΑ | 1.725 | 1.827 | -6% |
|
| ΤΟΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΕΞΟΔΑ | 1.950 | 5.459 | -64% |
|
| ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ | 12.778 | 13.376 | -4% |
|
| ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ | 9.211 | 14.127 | -35% |
|
| ΕΚΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΡΓΑΝΑ ΕΞΟΔΑ | 861 | 205 | 320% |
|
| ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ | 112.858 | 164.959 | -32% |
|
| ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ | -45.156 | -80.682 | -44% |
|
| ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ | -33.446 | -44.584 | -25% |
|
| ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ | 18.910 | 22.008 | -14% |
|
Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των στοιχείων του Ιανουαρίου 2011 σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2010 για τις 14 εταιρίες που υπέβαλαν τα μηνιαία στοιχεία και για τις δύο περιόδους, είναι τα εξής:
Παρουσιάζεται συγκράτηση του συνόλου των εξόδων των εταιρειών τον Ιανουάριο 2011 σε σχέση με τον Ιανουάριο 2010 της τάξης του 32%. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως σε:
Μείωση κατά 31% το 2011 των δαπανών μισθοδοσίας, αποτέλεσμα της εφαρμογής του Ν.3899/10, της μείωσης του αριθμού των απασχολουμένων καθώς της εφαρμογής του Ν. 3845/10 με έναρξη ισχύος από 1/6/2010.
Μείωση κατά 33% το 2011 των αμοιβών και εξόδων τρίτων.
Μείωση των τόκων το 2011 κατά 64%.
Καταγράφεται μείωση των συνολικών εσόδων (συμπεριλαμβανομένων των επιχορηγήσεων) τον Ιανουάριο 2011 σε σχέση με τον Ιανουάριο 2010 κατά 34%, η δε μείωση των εσόδων από πωλήσεις το αντίστοιχο διάστημα περιορίζεται σε 20%, μικρότερη από την συγκράτηση των δαπανών (32%).
Σημαντική μείωση κατά 67% παρουσιάζει και το συνολικό ύψος των επιχορηγήσεων (τακτικού προϋπολογισμού και λοιπές) τον Ιανουάριο 2011 οι οποίες περιορίστηκαν σε €11 εκ. από €36 εκ. τον Ιανουάριο 2010.
Ο συνολικός αριθμός απασχολούμενων τον Ιανουάριο 2011 εμφανίζει μείωση κατά 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010 (μείωση κατά 3.098 εργαζόμενους).
Σε ότι αφορά το οικονομικό αποτέλεσμα, παρουσιάζεται μείωση των ζημιών των εταιρειών κατά 25% σε σχέση με το 2010 οι οποίες περιορίστηκαν σε €33,4εκ. τον Ιανουάριο του 2011 έναντι €44,5εκ. τον Ιανουάριο του 2010, βελτιούμενα κατά €11 εκ.
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, που βρίσκεται στις Βρυξέλλες για τη Σύνοδο Κορυφής του Ε.Λ.Κ., μετά τις συναντήσεις του με τον Ευρωπαίο Επίτροπο Δημοσιονομικού Προγραμματισμού και Προϋπολογισμού κ. Λεβαντόφσκι, τον ευρωβουλευτή-πρώην πρόεδρο και μέλος της Επιτροπής Προϋπολογισμού και της Ειδικής Επιτροπής σχετικά με τους δημοσιονομικούς πόρους για μια βιώσιμη Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το 2013 κ. Μπέγκε, καθώς και με τον επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΕΛΚ κ. Ντολ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:Συζητήσαμε ακόμα για την προτεραιότητα που πρέπει να δώσουν χώρες όπως η Ελλάδα στην αξιοποίηση του ευρωπαϊκού προϋπολογισμού. Ώστε να γίνει αντίδοτο στην κρίση.
Παράδειγμα: τα ομόλογα έργων και τα προγράμματα διευρωπαϊκών υποδομών που θα έδιναν ανάσες στην οικονομία, υποκινώντας την ανάπτυξη.
Ή αξιοποίηση των πόρων που θα διατεθούν στη νέα περίοδο από τα διαρθρωτικά ταμεία, τα οποία παραδοσιακά στηρίζουν τις πιο αδύναμες Ευρωπαϊκές χώρες
Ή η ενίσχυση και η διεύρυνση των ιδίων πόρων της Ευρώπης ώστε τα Ευρωπαϊκά Ταμεία να μην εξαρτώνται αποκλειστικά από τις εισφορές των Κρατών-Μελών.
Τέλος, συμφωνήσαμε στην αναγκαιότητα να ακουστεί η φωνή των αγροτών της Ευρώπης που δεν θα πρέπει να μπουν στην ασφυξία της Ευρωπαϊκής λιτότητας. Ιδιαίτερα τώρα που έχει ξεκινήσει η συζήτηση για το μέλλον της κοινής αγροτικής πολιτικής".
Το 'σκασε το παραμύθι και ο Κουτρουμάνης: «Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό, οδηγούν στην ενοποίηση μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα»
Σε ότι αφορά τη συνταξιοδότηση, ο κ. Κουτρουμάνης επεσήμανε πως θα υπάρχει η δυνατότητα εξαγοράς πλασματικού χρόνου εργασίας με τις ίδιες προϋποθέσεις για άνδρες και γυναίκες, καταβάλλοντας ασφαλιστική εισφορά, η οποία θα είναι περίπου 165 ευρώ για κάθε μήνα που αναγνωρίζεται.
Όσοι δεν έχουν συμπληρώσει το ελάχιστο όριο των 4.500 ενσήμων που απαιτούνται για συνταξιοδότηση, θα μπορούν να υπαχθούν στον ΟΑΕΔ μετά από ένα τρίμηνο και όχι ένα χρόνο όπως ισχύει σήμερα προκειμένου να συμπληρώσουν τα επιπλέον ένσημα τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας, προσθέτοντας, ότι σε περίπτωση απόλυσης, θα υποχρεούται ο εργοδότης να συμμετέχει στην αυτασφάλιση του εργαζομένου σε ποσοστό 50%,αν είναι άνω των 55 ετών ο εργαζόμενος που απολύεται ενώ εάν ο απολυθείς είναι άνω των 60 ετών, η εισφορά του εργοδότη θα φτάνει στο 80%.
Από την Ιαπωνία ως τον αραβικό κόσμο, γίνεται προσπάθεια να διορθωθούν λάθη χωρίς πρώτα να έχει εντοπιστεί τι πήγε στραβά
Τρομακτικές εικόνες γεμίζουν τις τελευταίες ημέρες τις τηλεοπτικές μας οθόνες. Λίβυοι αντάρτες φορώντας κουρέλια περιμένουν να έρθουν τα τανκς. Σιωπηρές εκρήξεις πάνω από τη Φουκουσίμα, καθώς το τολμηρότερο όνειρο της επιστήμης μετατρέπεται σε δηλητήριο. Οι αξιοπρεπείς ηλικιωμένες γυναίκες της Ιαπωνίας περιμένουν μέσα στο χιόνι χωρίς τρόφιμα ούτε ζεστασιά. Ένα νοσοκομείο στο Μπαχρέιν, όπου άνθρωποι μέσα στα αίματα πίστευαν μόλις χθες ότι είχαν κερδίσει την ελευθερία τους. Αλλά δεν είχαν υπολογίσει τη θάλασσα των σαουδαραβικών αρμάτων μάχης που θα συνέτριβαν το όνειρό τους.
Όλα αυτά που συμβαίνουν αυτές τις μέρες στον κόσμο δεν ήταν όμως ανάγκη να συμβούν, γράφει ο Νιλ Άτσερσον στην κυριακάτικη Ιντιπέντεντ. Είναι αλήθεια ότι οι σεισμοί και τα τσουνάμι δεν μπορούν να αποφευχθούν. Η υπερθέρμανση της γης, όμως, και οι συνέπειες του κυκλώνα Κατρίνα ήταν σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα της δικής μας βλακείας. Η τρύπα του όζοντος ή η συσσώρευση των αερίων του θερμοκηπίου μπορούν να αντιμετωπιστούν. Και πολλές άλλες καταστροφές, περιλαμβανομένων των αιματηρών σκηνών των τελευταίων ημερών στον αραβικό κόσμο, θα μπορούσε να έχουν αποτραπεί.
Πριν από πολύ καιρό, στην Καραμόζα της βόρειας Ουγκάντας, ο βρετανός δημοσιογράφος συνάντησε έναν ηλικιωμένο συμπατριώτη του μηχανικό. Έδινε συμβουλές για την κατασκευή δρόμων, τις οποίες δεν άκουγε κανείς. Ένα βράδυ του είπε: «Ως μηχανικός, μπορώ να σου πω ποια είναι η ρίζα όλων των ανθρώπινων λαθών. Ο άνθρωπος προσπαθεί να διορθώσει τα πράγματα χωρίς να έχει προηγουμένως διαπιστώσει τι έχει πάει στραβά».
Η φράση του ηλικιωμένου μηχανικού ταιριάζει γάντι στις προσπάθειες της Tepco να διορθώσει τα προβλήματα των πυρηνικών αντιδραστήρων χωρίς προηγουμένως να τα έχει εντοπίσει. Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, όμως, αφορά και τα πολιτικά δράματα που εκτυλίσσονται στη Μέση Ανατολή.
Η Δύση αποφάσισε να χρησιμοποιήσει στρατιωτική ισχύ εναντίον της Λιβύης για να εμποδίσει τα τανκς του να μπουν στη Βεγγάζη. Το Κόσοβο θα έπρεπε να έχει διδάξει τη Δύση ότι είναι δύσκολο να αλλάξεις τα μυαλά ενός δικτάτορα από το ύψος των 30.000 ποδιών. Έχουμε όμως πραγματικά εντοπίσει τι πήγε στραβά με τη Λιβύη προτού αποφασίσουμε να το διορθώσουμε;
Το πρόβλημα είναι ο Καντάφι. Και είναι αδιανόητο αυτή η στρατιωτική επέμβαση να μην επιδιώξει την απομάκρυνσή του. Εξίσου αδιανόητο όμως είναι το πόσοι άνθρωποι προσπάθησαν να λύσουν αυτό το πρόβλημα αποδεχόμενοι τις προσφορές του Καντάφι: να αποκηρύξει το πυρηνικό του πρόγραμμα, να πουλήσει τον ελ-Μεγκράχι στους Σκωτσέζους και να υπογράψει πετρελαϊκές συμφωνίες με τους επικριτές του.
Ο Τόνι Μπλερ δεν ήταν ο πρώτος που έκανε αυτό το λάθος. Ένας πρώην ιδιοκτήτης της Ομπζέρβερ, ο χρηματιστής Τάινι Ρόουλαντ, πίστευε ότι αυτό που χρειαζόταν ο δικτάτορας ήταν δώρα και μια αγκαλιά. Μια μέρα, ο Άτσερσον τον ρώτησε γιατί είχε τόσο θετική στάση απέναντι σ’ αυτό το δολοφονικό καθεστώς. «Αγόρι μου», του απάντησε, «ο Καντάφι είναι ένας απλός λιανοπωλητής θανάτου. Οι Αμερικανοί είναι χονδρέμποροι!»
Ένα κοινό σημείο όλων αυτών των ιστοριών είναι η απληστία για ενέργεια - είτε πυρηνική είτε πετρελαϊκή. Πρόκειται για μια απληστία που οδηγεί σε λύσεις τύπου Φαρ Ουέστ, χωρίς να αναζητούνται οι ρίζες του προβλήματος. Στην περίπτωση της Λιβύης, έγινε μια βρόμικη συμφωνία με άραβες τυράννους να εξαγοραστεί η υποστήριξή τους στον πόλεμο κατά του Καντάφι με αντάλλαγμα την καταστολή του αγώνα των λαών για ελευθερία στο Μπαχρέιν ή τη Σαουδική Αραβία.
Σε όλο τον κόσμο, από την Κίνα ως τη Γερμανία, οι κυβερνήσεις σταματούν τα πυρηνικά τους προγράμματα λόγω της Φουκουσίμα. Ποιο πρόβλημα, όμως, διορθώνεται με αυτόν τον τρόπο; Ό,τι πήγε στραβά στην Ιαπωνία έχει προφανώς να κάνει με το ότι μια σειρά παλιών αντιδραστήρων εγκαταστάθηκε κατά μήκος μιας γνωστής τευτονικής πλάκας. Οι γερμανικοί αντιδραστήρες δεν βρίσκονται όμως κοντά σε τευτονικές πλάκες. Γιατί λοιπόν η Άγκελα Μέρκελ τους έκλεισε για τρεις μήνες;
Και η «αραβική άνοιξη»; Οι πρωταγωνιστές αυτών των εξεγέρσεων διέγνωσαν κατ’ αρχήν τι ήταν στραβό: τα βίαια αστυνομικά κράτη. Ο αγώνας τους να διορθώσουν το πρόβλημα είναι έτσι βάσιμος. Έξω οι τύραννοι, που στέκονται ανάμεσα σε μας και τον «φυσιολογικό» σύγχρονο κόσμο με τα δικαιώματα και τις ευκαιρίες του. Καλό για αρχή. Μέχρι στιγμής, μόνο η Αίγυπτος και η Τυνησία πέρασαν αυτό το στάδιο. Θα τις ακολουθήσουν η Λιβύη, το Μπαχρέιν και η Υεμένη; Και θα είναι το καινούργιο σπίτι καθαρό; Ας το ελπίσουμε. Ίνσαλλα.
Πάτρα: Ακριδόπληκτος κηρύχθηκε ο νομός Αχαΐας
Αυτήν την ώρα πραγματοποιείται σύσκεψη στην περιφερειακή ενότητα Αχαΐας, προκειμένου να αποφασισθούν τα μέτρα που θα ληφθούν.
ΔΟΕ: Ως "απαράδεκτη" επιστρέφουν οι δάσκαλοι την επιστολή που τους έστειλε χθες η υπουργός Παιδείας
Ως “απαράδεκτη” επιστρέφουν οι δάσκαλοι την επιστολή (διαβάστε την στη χθεσινή σχετική ανάρτησή μας) που τους έστειλε χθες η υπουργός Παιδείας, για να προτείνουν τρόπους αναπλήρωσης του διδακτικού χρόνου που έχει απολεσθεί, λόγω καταλήψεων ή απεργιών.Συγκεκριμένα, στην επιστολή του, ο πρόεδρος της ΔΟΕ, επισημαίνει:
"Η υπουργός Παιδείας, με την επιστολή που απέστειλε στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, ανακάλυψε τον "ένοχο" για την απώλεια διδακτικών ωρών στις απεργιακές κινητοποιήσεις, που πραγματοποίησαν φέτος οι Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και όχι στα εκατοντάδες κενά που υπάρχουν, με ευθύνη της, από την αρχή της χρονιάς στα σχολεία.
Η αποστολή της επιστολής σήμερα, που οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες πήραν απόφαση για 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 30 του Μάρτη, καθόλου τυχαία δεν είναι και έχει ως στόχο τον εκφοβισμό των συναδέλφων και τη συκοφάντηση του κινήματος των εκπαιδευτικών".
Λιβύη: Αναγκαστική προσγείωση αμερικανικού αεροσκάφους F-15E Eagle. Διεσώθη ο πιλότος.
Σύμφωνα με απεσταλμένο της εφημερίδας στη Λιβύη, το αεροσκάφος είναι ένα F-15E Eagle.
Αμερικανοί αξιωματούχοι δεν έχουν σχολιάσει μέχρι στιγμής την πληροφορία αυτή.
Γερμανία:Κίνδυνος για μπλακ άουτ μετά το κλείσιμο των πυρηνικών αντιδραστήρων
"Ο κίνδυνος για μπλακ άουτ αυξήθηκε σημαντικά", δήλωσε ο Γιοχάνες Τέισεν σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Rheinische Post.
Το Βερολίνο αποφάσισε μετά το συμβάν στον ιαπωνικό πυρηνικό σταθμό να διενεργήσει έλεγχο ασφαλείας στους 17 γερμανικούς αντιδραστήρες, γεγονός που προϋποθέτει τη διακοπή της λειτουργίας, για τρεις μήνες το λιγότερο, των επτά πιο απαρχαιωμένων, τους δυο από τους οποίους διαχειρίζεται η ΕΟΝ. Ενας όγδοος αντιδραστήρας έχει κλείσει από χρόνια εξαιτίας συνεχών βλαβών.
"Τον Μάιο, τέσσερις ακόμα αντιδραστήρες θα κλείσουν για έλεγχο ρουτίνας, πράγμα που σημαίνει ότι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στη νότια Γερμανία θα μειωθεί σημαντικά. Το δίκτυο δεν είναι προετοιμασμένο για τέτοιες αλλαγές", προειδοποίησε ο Τέισεν.
Αλβανία: Για "εθνική ένωση Κοσόβου και Αλβανίας, σύμφωνα με τις συστάσεις της ΕΕ", έκανε λόγο ο πρόεδρος του Κοσόβου Πατσόλι
Πρόσθεσε ότι «η Αλβανία και το Κόσοβο πρέπει να επενδύσουν σε νέες πηγές ενέργειας στην κατασκευή ενός κοινού ενεργειακού συστήματος, ούτως ώστε οι χώρες μας να γίνουν σημαντικοί παράγοντες στον τομέα αυτό».
Ο πρόεδρος του Κοσόβου τόνισε την ανάγκη «την εναρμόνιση της νομοθεσίας της Αλβανίας και του Κοσόβου, της ελεύθερης διακίνησης ιδεών, γνώσεων και κεφαλαίων». Ζήτησε, επίσης, οι δύο χώρες να προχωρήσουν σε ένα ενιαίο σύστημα εκπαίδευσης.
Ο πρόεδρος του Κοσόβου, ο οποίος ολοκληρώνει, σήμερα, τη διήμερη επίσκεψη στα Τίρανα, είχε χθες συναντήσεις με όλη την πολιτική ηγεσία της χώρας. Σε ειδική τελετή του απονεμήθηκε ο τίτλος «dr. Honoris Causa» από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο των Τιράνων και παρέλαβε από το δήμαρχο της αλβανικής πρωτεύουσας, Εντί Ράμα, το κλειδί της πόλης.
Σλοβενία:Το πυρηνικό εργοστάσιο Κρσκο είναι ένα από τα ασφαλέστερα στον κόσμο, σύμφωνα με το διευθυντή του
Όσον αφορά τις αναγγελίες για "stress tests" για την αντοχή των πυρηνικών αντιδραστήρων στην Ευρώπη, ο κ. Κράνιτς ανάφερε ότι μετά την κρίση στο τραπεζικό σύστημα, επινοήθηκαν τα "stress tests" για τις τράπεζες και τώρα για τα πυρηνικά εργοστάσια.
«Γιατί όχι. Τις επόμενες ημέρες θα διεξαχθεί η πρώτη σύσκεψη για να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες. Εμείς δεν φοβόμαστε την αξιολόγηση, καθώς ούτως ή άλλως υπάρχουν αυστηροί έλεγχοι», τόνισε ο κ. Κράνιτς.
Εξήγησε ακόμη ότι ήδη οι εμπειρογνώμονες σε θέματα πυρηνικής ενέργειας ελέγχουν μεταξύ τους πυρηνικούς σταθμούς.
«Για παράδειγμα, ήμουν πρόσφατα σε έναν πυρηνικό αντιδραστήρα στη Βρετανία, γνωρίζω πολύ καλά τα διεθνή πρότυπα και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η μονάδα μας είναι σε εξαιρετική κατάσταση», είπε ο κ. Κράνιτς, προσθέτοντας ότι η άδεια λειτουργίας του Κρσκο που έχει ισχύει έως το 2023 θα παραταθεί για άλλα 20 χρόνια. Επιπλέον, ανέφερε ότι σχεδιάζεται η κατασκευή νέου αντιδραστήρα. «Όταν ένα πυρηνικό εργοστάσιο λειτουργεί σωστά, τότε είναι καθαρό και ασφαλές. Ωστόσο, φυσικά, κάθε μέρα πρέπει να τίθεται το ερώτημα πόσο είναι πραγματικά σίγουρο», υπογράμμισε ο διευθυντής του Κρσκο.
Αναφερόμενος στο ιαπωνικό πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, που βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μετά τον καταστροφικό σεισμό και το τσουνάμι, εκτίμησε ότι προφανώς οι διαχειριστές δεν ήταν καλά προετοιμασμένοι.
«Δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση από τέτοια γεγονότα, συνάγονται διδάγματα», σημείωσε.
Παραδεχόμενος ότι στο Κρσκο υπήρξαν «μικρά» προβλήματα, ανέφερε ότι ποτέ κανένας εργάτης δεν εκτέθηκε σε ραδιενέργεια.«Είμαι εδώ από το 1981 και δεν συνέβη κάτι τέτοιο ποτέ. Η επιβάρυνση με ραδιενέργεια ελέγχεται συνεχώς», υπογράμμισε.
Για την ασφάλεια του Κρσκο μίλησε και η υπουργός Οικονομίας της Σλοβενίας, αρμόδια για θέματα ενέργειας, Ντάρια Ράντιτς, η οποία μετά το χθεσινό έκτακτο Συμβούλιο υπουργών Ενέργειας των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις Βρυξέλλες, τόνισε ότι η Σλοβενία δεν θα εγκαταλείψει την πυρηνική ενέργεια υπό το φως του πυρηνικού ατυχήματος στην Ιαπωνία.
«Η Σλοβενία δεν μελετά κάποια δραστικά μέτρα. Θα προωθήσουμε το στόχο μας για συνέχιση της λειτουργίας του πυρηνικού εργοστασίου Κρσκο, το οποίο θα παραμείνει μέρος του εθνικού ενεργειακού σχεδίου», ανέφερε η κ. Ράντιτς μετά τη συνάντηση.
Η πυρηνική ενέργεια καλύπτει το 30% των ενεργειακών αναγκών της Ευρώπης και στη Σλοβενία καλύπτει το 1/4 των αναγκών «δεν είναι δυνατό, ούτε λογικό να την εγκαταλείψουμε έτσι απλά», πρόσθεσε.
Η κ. Ράντιτς τόνισε ότι μετά τα γεγονότα στην Ιαπωνία απαιτείται ψυχραιμία και ότι δεν πρέπει να λαμβάνονται βεβιασμένες αποφάσεις.
Υπογράμμισε ότι είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα η ασφάλεια των υπαρχόντων πυρηνικών σταθμών, συμπεριλαμβανομένου και του Κρσκο.
«Το Κρσκο κατασκευάστηκε με αυστηρά πρότυπα ασφάλειας και είναι ένα από κτίρια στη χώρα που υπόκεινται στους περισσότερους ελέγχους όσον αφορά το σεισμικό κίνδυνο".
Η κ. Ράντιτς ανέφερε ότι δεν της αρέσει η έκφραση «stress tests», την οποία χαρακτήρισε «πολύ άκομψη». Θα προτιμούσα να τα αποκαλώ επιθεωρήσεις ασφάλειας, είπε η υπουργός Οικονομίας της Σλοβενίας.
Η Χρυσή Αυγή γνωρίζει πιένες στην Αθήνα. Θα μπεί και στη Βουλή;
Η εθνικιστική παράταξη του Μιχαλολιάκου, φαίνεται πως ήρθε για να μείνει. Το βίντεο είναι χαρακτηριστικό και αυτοί που επευφημούν είναι πάρα πολλοί, για να είναι της "Χρυσής Αυγής". Δείτε το βίντεο από την κατάληψη του Δημαρχείου Αθηνών:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
"Ελληνική Αυγή για την Αθήνα" - Δελτίο Τύπου
Η “Ελληνική Αυγή για την Αθήνα” συμπαρίσταται στον δίκαιο αγώνα των συμβασιούχων και καταγγέλλει τις μεθοδεύσεις της Δημοτικής Αρχής. ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ κατηγορηματικά ότι η κατάληψη της αίθουσας από τους συμβασιούχους έγινε δια της βίας. ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ότι υπήρξε ο παραμικρός προπηλακισμός εργαζομένου από τους συμβασιούχους και ΘΕΩΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ!
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος – Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων
http://taxalia.blogspot.com/2011/03/blog-post_872.html
Ισραήλ: Ο πρώην πρόεδρος Κατσάβ καταδικάστηκε σε επταετή κάθειρξη για βιασμό και σεξουαλική παρενόχληση
Η ποινή αποφασίστηκε με δύο ψήφους υπέρ του τριμελούς δικαστηρίου, του οποίου προήδρευε ο δικαστής Τζορτζ Κάρα.
Μετά την ανακοίνωση της καταδίκης του ο Κατσάβ φώναξε: "Οι δικαστές πλανώνται, είναι ένα ψέμα" και κλαίγοντας αγκάλιασε τους γιούς του. Είχε φθάσει νωρίτερα το πρωί στο δικαστήριο για την ανακοίνωση της ποινής. Ο 65χρονος Κατσάβ συνοδευόταν από τους δύο δικηγόρους του Αβίγκντορ Φέλντμαν και Ζιόν Αμίρ και υψώνοντας το χέρι είχε χαιρετήσει τους δημοσιογράφους.
Ο πρώην πρόεδρος είχε κριθεί ένοχος στις 30 Δεκεμβρίου από το δικαστήριο του Τελ Αβίβ για δύο βιασμούς με θύμα μια υφιστάμενή του την περίοδο που ήταν υπουργός Τουρισμού τη δεκαετία του 1990.
Είχε επίσης κριθεί ένοχος για σεξουαλική παρενόχληση, μια φορά το αδίκημα διαπράχθηκε με τη χρήση βίας, σε βάρος ακόμη δύο γυναικών που εργάζονταν στο γραφείο του στο υπουργείο Τουρισμού και κατόπιν στην προεδρία μετά την εκλογή του το 2000. Είχε επίσης κριθεί ένοχος για παρακώλυση του έργου της δικαιοσύνης.
Το τριμελές δικαστήριο είχε ανακοινώσει κατά την απαγγελία των κατηγοριών σε βάρος του το Δεκέμβριο -- τότε που ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου είπε ότι ήταν "μια κακή ημέρα για το Ισραήλ και τους πολίτες του"-- ότι η κατάθεση του Κατσάβ ήταν "γεμάτη ψέματα".
"Όταν μια γυναίκα λέει όχι, εννοεί όχι", υπογράμμισε το δικαστήριο στην ετυμηγορία του.
Λιβύη: τρεις δυτικοί δημοσιογράφοι συνελήφθησαν από τον λιβυκό στρατό στην περιοχή του Τομπρούκ
Τρεις δυτικοί δημοσιογράφοι, δύο απεσταλμένοι του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων και ένας φωτογράφος του πρακτορείου Getty Images, που καλύπτουν τα γεγονότα στη Λιβύη, συνελήφθησαν στις 19 Μαρτίου στην περιοχή του Τομπρούκ από τον λιβυκό στρατό, σύμφωνα με τη μαρτυρία του οδηγού του αυτοκινήτου που τούς μετέφερε.Ο λίβυος οδηγός τους, ο Μοχάμεντ Χάμεντ, επέστρεψε την Κυριακή στο Τομπρούκ και σύμφωνα με την μαρτυρία του στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, πήρε τους τρεις άνδρες στο αυτοκίνητό του το πρωί τις 19ης Μαρτίου στο Τομπρούκ και τους μετέφερε μέχρι τον δρόμο που οδηγεί στην Ατζνταμπίγια, προπύργιο των δυνάμεων των αντικαθεστωτικών που πολιορκείται από τις λιβυκές δυνάμεις, προς τα δυτικά.
Σε απόσταση λίγων δεκάδων χιλιομέτρων από την Ατζνταμπίγια, διασταυρώθηκαν με μία φάλαγγα του λιβυκού στρατού. Έκαναν αναστροφή, αλλά καταδιώχτηκαν από τα στρατιωτικά οχήματα, που κατάφεραν να τους φθάσουν και να τους σταματήσουν.
Τέσσερις στρατιώτες τους ανάγκασαν να κατεβούν από το αυτοκίνητο υπό την απειλή των όπλων. Ο Ντέιβ Κλαρκ, εξήγησε ο λίβυος οδηγός, φώναξε "sahafa, sahafa" (Τύπος, τύπος). Στη συνέχεια οι τρεις δημοσιογράφοι αναγκάσθηκαν να γονατίσουν στην άκρη του δρόμου με τα χέρια στο κεφάλι.
Και άλλοι πολίτες και ασθενοφόρα που περνούσαν στη συνέχεια από το σημείο ελέγχθηκαν από τους στρατιώτες, που στο μεταξύ είχαν πολλαπλασιασθεί.
Στη συνέχεια, οι στρατιώτες έβαλαν φωτιά σε πολλά από τα αυτοκίνητα που είχαν σταματήσει, ανάμεσά τους και στο αυτοκίνητο που μετέφερε τους τρεις δημοσιογράφους, οι οποίοι μεταφέρθηκαν σε στρατιωτικό όχημα που αναχώρησε προς άγνωστη κατεύθυνση.
Ο Ντέιβ Κλαρκ, 38 ετών, ο οποίος εργάζεται στην έδρα του Γαλλικού Πρακτορείου στο Παρίσι, είναι απεσταλμένος του πρακτορείου στη Λιβύη από τις 8 Μαρτίου. Ο Ρομπέρτο Σμιτ, 45 ετών, φωτορεπόρτερ του γραφείου του Ναϊρόμπι, βρίσκεται στη Λιβύη από τις 28 Φεβρουαρίου. Ο Τζο Ρέιντλ είναι 45 ετών.
Αυστραλία: Η κυβέρνηση ευχαριστεί την Ελλάδα για την χρηματοδότηση ομογενειακού σχολείου
Με τα χρήματα αυτά, μια μεγάλη βοήθεια από την αυστραλιανή κυβέρνηση αλλά και ένα μεγάλο δάνειο από την τράπεζα κατασκευάστηκε μια εντυπωσιακή αίθουσα πολλαπλών χρήσεων που χαρακτηρίστηκε κόσμημα για την ομογένεια της Μελβούρνης.
Τα εγκαίνια της αίθουσας έγιναν από τον ομοσπονδιακό υπουργό κ. Φέργκιουσον, παρουσία των βουλευτών Βαμβακινού, Μικάκου και Ρίτσαρτσον, της Γενικής Προξένου της Ελλάδος στη Μελβούρνη Ελένης Λιανίδου, του Διοικητικού Συμβουλίου της Κοινότητας, εκπροσώπων ομογενειακών οργανισμών, μελών της διεύθυνσης και του διδακτικού προσωπικού, μαθητών και περίπου δύο χιλιάδων γονέων και φίλων του σχολείου.
Στην αίθουσα δόθηκε το όνομα της οικογένειας Ανδριανάκου, μιας και ο ομογενής επιχειρηματίας πρόσφερε 300.000 δολάρια.
Ο ίδιος στην ομιλία του τόνισε πως δεν είχε την ευκαιρία να μορφωθεί, αν και κατάφερε να γίνει ιδιαίτερα πετυχημένος επιχειρηματίας και για αυτό θέλησε να δώσει στα νιάτα της ομογένεια την ευκαιρία της μόρφωσης την οποία ο ίδιος στερήθηκε.
Στις πλάκες που τοποθετήθηκαν αναγνωρίζεται η συμβολή της Ελλάδας και της Αυστραλίας στο έργο αλλά και των πρώην προέδρων Παπασάββα, Κτενά και Φουντά.
Ο κ. Φουντάς, που εξασφάλισε τα χρήματα από την Ελλάδα παρευρέθηκε στα εγκαίνια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον πρώην πρόεδρο της Κοινότητας Μελβούρνης είχε ασκηθεί και δίωξη στην Ελλάδα με την κατηγορία ότι τα χρήματα που δόθηκαν για το σχολείο "δεν έφτασαν στον προορισμό τους''.
Ο ίδιος αισθάνθηκε διπλά δικαιωμένος όταν είδε το εντυπωσιακό έργο στα εγκαίνια.
Για το σχολείο, την πορεία του και τις μελλοντικές προοπτικές μίλησε ο διευθυντής του κ. Σμιθ.
Στην δική του ομιλία ο πρόεδρος της Κοινότητας, Βασίλης Παπαστεργιάδης, υπενθύμισε ότι η Ελληνική Ορθόδοξη Κοινότητα Μελβούρνης και Βικτώριας ιδρύθηκε το 1897 και είναι η παλαιότερη και μεγαλύτερη ελληνική οργάνωση στην Αυστραλία.
"Το πρώτο ελληνικό σχολείο", είπε, ιδρύθηκε στη Μελβούρνη το 1923" και συνέχισε: "Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο με πολλές δυσκολίες και αγώνες. Κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού δημιουργήθηκε ένα μεγάλο πρόγραμμα απογευματινών σχολείων, το μεγαλύτερο στη Βικτώρια. Και μετά, το 1989, το Alphington Grammar άνοιξε τις πόρτες του. Είναι η ιστορία ενός μεγάλου οράματος και της αποφασιστικότητας ανθρώπων όπως του Παπασάββα, του Κτενά και του Φουντά, που αγωνίσθηκαν για να εξασφαλίσουν ότι το σχολείο και η Ελληνική Κοινότητα θα επιβιώσουν".
θα εξεταστούν οι δυνατότητες μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών για μικροεπαγγελματίες σε περιοχές με μικρό πληθυσμό
Αφορμή για την ενημέρωση από τον αναπληρωτή υπουργό, έδωσε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ , Κωνσταντίνου Τσιάρα, ο οποίος θύμισε ότι η κυβέρνηση το 2010 αντικατέστησε διάταξη που προέβλεπε τη δυνατότητα των μικροεπαγγελματιών, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων, να ασφαλίζονται στον ΟΓΑ αντί του ΟΑΕΕ.
Με τη νέα διάταξη έχουν καθιερωθεί και εισοδηματικά κριτήρια, παράλληλα με τα πληθυσμιακά, που οδηγούν ένα μεγάλο αριθμό μικροεπαγγελματιών στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ, γεγονός που τους προσθέτει δυσβάσταχτο βάρος.
"Η εμμονή σε αυτή την απόφαση οδηγεί δεκάδες μικροεπαγγελματίες, όπως ιδιοκτήτες καφενείων, τεχνίτες, περιπτερούχους, μικρούς βιοτέχνες, να αναστείλουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, με ότι αυτό συνεπάγεται για την τοπική απασχόληση και οικονομία", επισήμανε ο κ. Τσιάρας και κάλεσε την κυβέρνηση να επανεξετάσει το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης των μικροεπαγγελματιών, που δραστηριοποιούνται σε οικισμούς κάτω των 2000 κατοίκων, στον ΟΑΕΕ και να προχωρήσει στην επαναφορά του προηγούμενου καθεστώτος ασφάλισης στον ΟΓΑ.
Ο κ. Κουτρουμάνης, πάντως, σημειώνει ότι με το παλαιό καθεστώς "υπήρχαν σοβαρές στρεβλώσεις, καθώς πληθώρα επαγγελματιών σε όλη την περιφέρεια εξαιρούνταν από την ασφάλιση στον ΟΑΕΕ και υπάγονταν στην ασφάλιση στον ΟΓΑ, με αποτέλεσμα ο ΟΓΑ να έχει πλέον μετατραπεί σε οργανισμό ασφάλισης ελευθέρων επαγγελματιών".
Διευκρινίζει, επίσης, ότι με το σημερινό καθεστώς οι επαγγελματοβιοτέχνες και έμποροι της περιφέρειας, στη μεγάλη τους πλειονότητα, ασφαλίζονται υποχρεωτικά στον ΟΓΑ, ύστερα βέβαια από εξέταση των εισοδημάτων τους. Εάν όμως ο μέσος όρος των εισοδημάτων τους της τελευταίας τριετίας υπερβαίνει το 400πλάσιο του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη, ασφαλίζονται υποχρεωτικά στον ΟΑΕΕ. Στην ασφάλιση, επίσης, του ΟΑΕΕ υπάγονται υποχρεωτικά, για λόγους δικαιοσύνης και οι επαγγελματοβιοτέχνες και έμποροι που, ενώ έχουν την έδρα της επιχείρησης τους σε περιοχές ειδικών πληθυσμιακών κριτηρίων, ασκούν τη δραστηριότητα τους σε περιοχές υποχρεωτικής ασφάλισης του ΟΑΕΕ.
Αυστραλία: Ο Έλληνας που σκότωσε ένα εκατομμύριο καγκουρό!
"Έζησα δύσκολα, φτωχά και ταλαίπωρα παιδικά χρόνια λόγω του πολέμου και του εμφυλίου" μας λέει και συνεχίζει: "Στα 16 μου πήρα την απόφαση να ξενιτευτώ. Είχα να επιλέξω μεταξύ Αμερικής και Αυστραλίας. Ρώτησα που έχει καγκουρό και όταν μου είπαν 'στην Αυστραλία' έφυγα".
Με το πλοίο Fairsea φορτωμένο με 2.500 μετανάστες ταξίδευε πάνω από 30 μέρες για την Αυστραλία.
Αμούστακος με ένα χρέος 350 λιρών (για το εισιτήριό του) έφτασε στο απομακρυσμένο Σεντ Τζoρτζ όπου είχε ένα "καφέ" ο θείος του, Γιάννης Τσονακάς.
"Για οκτώ χρόνια ο θείος μου, ένας εργένης, δούλευε στο μαγαζί-σπίτι του και δεν πήγε ποτέ ούτε στο απέναντι πεζοδρόμιο. Δεν έζησε ποτέ με γυναίκα. Ήταν όμως καλός Σαμαρίτης" μας λέει.
Μαζί του ξεκίνησε να δουλεύει και ο Σταύρος επτά ημέρες την εβδομάδα με πενιχρή αμοιβή.
Από την επαρχία πήγε στο Μπρίσμπαν όπου έκανε όλες τις δουλειές. Ξυλουργός, γκαρσόν, παίκτης ράγμπι, ακόμα και …πυγμάχος! Μάλιστα έκανε και παγκόσμιο ρεκόρ αφού έριξε τον αντίπαλό του νοκ-άουτ σε οκτώ …δευτερόλεπτα!
Μετά την πυγμαχία έγινε κουρέας και το βράδυ κυνηγός καγκουρό. Εκεί και διέπρεψε αφού φέρεται να σκότωσε ένα εκατομμύριο καγκουρό.
"Στο σημάδι είμαι ακτύπητος" μας λέει με καμάρι.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα έκανε μονάδα επεξεργασίας κρέατος και δέρματος καγκουρό που λειτουργεί έως σήμερα με το όνομα "KATRAMATOS & CO" που είναι το …παρατσούκλι της οικογένειας Μαργαρίτη.
"Την εποχή της μεγάλης ακμής φτάσαμε να απασχολούμε έως και 250 άτομα" μας λέει συμπληρώνοντας πως το εργοστάσιο λειτουργεί και τώρα με επιτυχία.
Και έτσι ο "Σταυραετός της Βουνιχώρας" έγινε ο αξιοσέβαστος The Greek του Κουίνσλαντ. Παντρεύτηκε με την Τζόαν και απόκτησαν δύο υπέροχες κόρες, την Γεωργία και την Πανωραία.
Αλλά ο κυρ-Σταύρος δεν ξέχναγε ποτέ τον Παρνασσό και την Γκιόνα και μόλις οι οικονομίες του το επέτρεψαν άρχισε να κάνει ταξίδια -προσκυνήματα στην πατρίδα.
"Το πρώτο μου ταξίδι ήταν ανήμερα των Χριστουγέννων του 1972. Μετά από 17 χρόνια στην ξενιτιά δεν είχα δει κανέναν δικό μου. Όταν φτάσαμε στο παλιό αεροδρόμιο της Αθήνας, στο Ελληνικό, άκουσα μια φωνή από την ταράτσα να σκίζει τον αέρα 'Σταύροοοο'. Ήταν η αδελφή μου. Ο κάθε πόρος του κορμιού μου, διασταλμένος να δεχθεί την αγάπη της οικογένειας, άρπαξε την φωνή της σαν γλυκό χάδι στο αυτί. Εκείνο το βράδυ δε κοιμήθηκα καθόλου. Κοιταζόμασταν με γονείς και αδέλφια στα μάτια. Όλα είχαν αλλάξει εκτός από τις αγέραστες βουνοκορφές".
Έκτοτε ο Σταύρος επισκέπτεται συχνά την Ελλάδα και το 1990 μετέφερε ένα λυόμενο σπίτι από την Αυστραλία, το οποίο συναρμολόγησε και το έστησε στη Βουνιχώρα για να ζήσουν άνετα τα τελευταία χρόνια τους οι γονείς του!
Ο Σταύρος δεν έγραψε όμως ιστορία μόνο για αυτά του τα επιτεύγματα. Έχει και ένα χόμπι να σκαλίζει τα αυγά των αυστραλιανών εμού (είναι το δεύτερο σε μέγεθος πουλί του πλανήτη).
Το βαθυπράσινο αυτό αβγό ύψους 15 εκ. και περιφέρειας 33 εκ. μετατρέπεται από τον κυρ-Σταύρο σε έργο τέχνης με το σκάλισμα γεωμετρικών σχημάτων και παραστάσεων.
Όπως μας λέει "σκαλίζοντας προοδευτικά το αβγό αποκαλύπτονται 8-10 αποχρώσεις".
Με την τέχνη του αυτή έγινε διάσημος και έχει συμμετάσχει σε πολλές εκθέσεις, ακόμα και στην διεθνή έκθεση EXPO 1988 στο Μπρίσμπαν.
Σήμερα στον τόπο του, το Σεντ Τζορτζ του Κουίνσλαντ, λειτουργεί μουσείο με τα δημιουργήματά του που το επισκέπτονται τουρίστες από όλο τον κόσμο.
Με πρωτοβουλία των θαυμαστών του γράφτηκε και το βιβλίο "Stavros- A Unique Man"- Σταύρος- Ένας Μοναδικός Άνθρωπος" (συγγραφέας ο Kevin Hallewell).
Και ο κυρ-Σταύρος είναι όντως μοναδικός. Όχι μόνο σαν καλλιτέχνης, αλλά και σαν επιχειρηματίας, πυγμάχος, οικογενειάρχης, Έλληνας μα πάνω από όλα άνθρωπος.
Πακιστάν: Και οι 43 ανθρακωρύχοι που εργάζονταν στο ορυχείο σκοτώθηκαν κατά τις εκρήξεις της Κυριακής
"Δεν υπάρχει κανένας επιζήσας. Σφραγίστηκε η είσοδος του ορυχείου" που βρίσκεται στην περιοχή Σοράνζ, μια απομακρυσμένη τοποθεσία της επαρχίας.
Οι ανθρακωρύχοι είχαν παγιδευτεί στο ορυχείο όπου εργάζονταν, σε βάθος 1.200 μέτρων, μετά τις τρεις εκρήξεις που σημειώθηκαν σε αυτό. Σχεδόν αμέσως οι αρχές είχαν ανακοινώσει ότι υπήρχαν ελάχιστες πιθανότητες να βρεθούν επιζώντες. Σύμφωνα με αξιωματούχους, το δυστύχημα οφείλεται στην έλλειψη εξαερισμού του ορυχείου που επέτρεψε τη συγκέντρωση τοξικών αερίων και προκάλεσε τις εκρήξεις.
Η πλούσια σε ορυκτά επαρχία Μπαλουτσιστάν είναι το επίκεντρο ένοπλης εξέγερσης με διεκδικήσεις περισσότερη αυτονομία και αυξημένο έλεγχο στους φυσικούς πόρους της χώρας. Στα περισσότερα ορυχεία του Πακιστάν οι συνθήκες ασφαλείας είναι πλημμελείς και κακή η ποιότητα των εξοπλισμών τους. Παρόμοια δυστυχήματα έχουν σημειωθεί στο παρελθόν.