29 Μαρτίου 2011

Κύπρος: Αποκλειστική συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ του γγ της οργάνωσης Τουρκοκυπρίων δασκάλων, Σενέρ Ελτσίλ, για τις κινητοποιήσεις των Τουρκοκυπρίων

Ως «πολύ καρποφόρες» χαρακτηρίζει τις επαφές, την περασμένη βδομάδα στις Βρυξέλλες, των Τουρκοκύπριων συνδικαλιστών ο γενικός γραμματέας της οργάνωσης οργάνωσης Τουρκοκυπρίων δασκάλων (ΚΤOS), Σενέρ Ελτσίλ (Sener Elcil).

Σε αποκλειστική συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Ελτσίλ δηλώνει: «Ήταν η πρώτη φορά που η τουρκοκυπριακή αντιπολίτευση είχε συναντήσεις στις Βρυξέλλες. Είχαμε συναντήσεις με συντεχνίες και επισήμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και πολιτικές ομάδες. Μεταφέραμε σ’ αυτούς τις πραγματικότητες στην Κύπρο και μοιραστήκαμε το όραμά μας, όπως διαμορφώθηκε μέσα από τις πρόσφατες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας των Τουρκοκυπρίων» και προσθέτει: «Αποκομίσαμε πολύ καλές εντυπώσεις από τις επαφές και δημιουργήσαμε μία σύνδεση με τις Βρυξέλλες».

Ο κ. Ελτσίλ ανακοινώνει ότι στο τέλος Απριλίου αναμένεται στην Κύπρο αντιπροσωπεία της ομάδας των «Φιλελευθέρων» στο ευρωκοινοβούλιο για να δουν από κοντά την κατάσταση. Στις 7 Απριλίου θα διοργανωθεί νέα πορεία διαμαρτυρίας έξω από τη «Βουλή» στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου εναντίον του οικονομικού πακέτου και για μία λύση του Κυπριακού. «Τα δύο θέματα είναι αλληλένδετα, όπως αναφέρεται στη διακήρυξη του πρώτου συλλαλητηρίου», τονίζει.

Επίσης, αναφέρει ότι το θέμα του Κανονισμού για το απευθείας εμπόριο μεταξύ της ΕΕ και της τουρκοκυπριακής κοινότητας ηγέρθη από το κόμμα των Πρασίνων. «Εμείς βλέπουμε το θέμα μέσα από τη λειτουργία του λιμανιού της Αμμοχώστου», δηλώνει ο γγ της ΚΤOS.

Ο στόχος των κινητοποιήσεών μας δεν είναι οικονομικός, αλλά πολιτικός, τονίζει ο γενικός γραμματέας της οργάνωσης Τουρκοκυπρίων δασκάλων ΚΤΟS.

Ο κ. Ελτζίλ αναφέρει ότι η οργάνωσή του αγωνίζεται με στόχο την επίτευξη λύσης βασισμένης σε «μία ανεξάρτητη, ενωμένη, ομοσπονδιακή Κυπριακή Δημοκρατία, στην οποία οι Τουρκοκύπριοι θα αυτοδιοικούνται, όπως και οι Ελληνοκύπριοι» και όπως σημειώνει, οι πολιτικές εξελίξεις μπορούν να επηρεάσουν και την οικονομία.

Είναι κάθετος κατά του Ερντογάν και, μεταξύ άλλων, υποστηρίζει και τα εξής:

-Σήμερα εξέλιπαν οι συνθήκες, που πιστεύαμε στον Ερντογάν και στο κόμμα του.

-Στο θέμα της λύσης του Κυπριακού ο Ερντογάν δεν είναι ειλικρινής. Ωστόσο, οι πιο πολλοί Ελληνοκύπριοι πιστεύουν ότι ο Ερντογάν θα φέρει λύση. Οι στόχοι του Ερντογάν είναι στις κατευθύνσεις των Αμερικανών. Χρησιμοποίησε το «ναι» στο δημοψήφισμα του 2004 για να διαμελίσει την Κύπρο.

-Ο Ερντογάν εκμεταλλεύεται το δημοψήφισμα για να δείξει ότι οι Ελληνοκύπριοι δεν θέλουν λύση. Οι αλλαγές, που η Άγκυρα είχε ζητήσει στο σχέδιο Ανάν, ήταν όλες εναντίον των Ελληνοκυπρίων.

-Ο Ερτογάν εκμεταλλεύεται το δημοψήφισμα για να δείξει ότι οι Ελληνοκύπριοι δεν θέλουν λύση. Από την άλλη πλευρά, ο Τάσσος Παπαδόπουλος «έβλεπε την Κυπριακή Δημοκρατία ως κτήμα των Ελληνοκυπρίων».

-Η λύση που έχει στο μυαλό του ο Έρτογαν δεν είναι αυτή που επιθυμούμε εμείς. Για τον Ερτογάν λύση του Κυπριακού είναι τα δύο κράτη και η νομιμοποίηση της de facto κατάστασης από το ’74 και μετά.

-Το ΑΚΕΛ και ο ΔΗΣΥ είναι υπέρ μίας συμβιβαστικής λύσης, αλλά φαίνεται ότι η πολιτική της Ελληνοκυπριακής πλευράς επηρεάζεται από το ΔΗΚΟ την ΕΔΕΚ και την Εκκλησία.

- Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος χρησιμοποιεί τη θρησκεία για πολιτικούς σκοπούς.

-Για τη λύση του Κυπριακού, προϋπόθεση είναι ο διαμοιρασμός της εξουσίας. Το Κυπριακό θα λυθεί όταν η Ελληνοκυπριακή ηγεσία αποδεχθεί το διαμοιρασμό της εξουσίας και η τουρκοκυπριακή ηγεσία εγκαταλείψει την πολιτική του διαμελισμού.

-Οι Ελληνοκύπριοι ηγέτες υπερασπίζονται τα συμφέροντα της Ε/π και οι Τουρκοκύπριοι της Τ/π. Ουδείς στην τράπεζα των διαπραγματεύσεων υπερασπίζεται τα συμφέροντα των Κυπρίων ως σύνολο. Ο πιο πραγματιστής ηγέτης ήταν ο Κληρίδης.

Ο Έρογλου και οι άλλοι πολιτικοί είναι «μαριονέτες», σύμφωνα με τον Σ. Ελτζίλ, ο οποίος δηλώνει ότι πρέπει να δημιουργηθεί μια κατάσταση που να αντιπροσωπεύει ουσιαστικά και πραγματικά τους Τουρκοκύπριους. «Η σημερινή ηγεσία δεν εκπροσωπεί τη βούληση των Τουρκοκυπρίων», αναφέρει και επισημαίνει ότι χρειάζεται συλλογική προσπάθεια για να πετύχει ο στόχος αυτός. Τα πολιτικά κόμματα, που στις κινητοποιήσεις συμπορεύονται μαζί μας, φοβούνται επί του παρόντος να προχωρήσουν πιο μπροστά στο ζήτημα αυτό. Μερικά από αυτά επηρεάζονται από την ‘Άγκυρα και θέλουν η αλλαγή να γίνει σε συνεργασία με αυτή.

«Εμείς προβληματιζόμαστε και για το γεγονός ότι μόνο το ένα τρίτο των ψηφοφόρων είναι Τουρκοκύπριοι. Εκλογές σε συνεργασία με την Τουρκία δεν μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγή για ουσιαστική πολιτική εκπροσώπηση των Τουρκοκυπρίων. Εμείς θέλουμε να έχουμε άμεση δημοκρατία», λέει.

Ο Σενέρ Ελτσίλ γεννήθηκε το 1963, λίγο πριν ξεσπάσουν οι δικοινοτικές ταραχές στο χωριό Καλαβασός, το οποίο σήμερα βρίσκεται στις περιοχές, που ελέγχει η Κυπριακή Δημοκρατία.

Στο ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρει ότι ο πατέρας του έλεγε πως «γεννήθηκες εσύ και άρχισαν τα προβλήματα στην Κύπρο» και συνεχίζει: «Όταν ήμουν δύο μηνών μεταφερθήκαμε στο διπλανό χωριό, στο Μαρί. Ο πατέρας μου εργαζόταν στο μεταλλείο της Καλαβασού από το 1935. Ήταν άνθρωπος που είχε καλή παιδεία και λόγω της μόρφωσής του οι άνθρωποι εκεί τον αποκαλούσαν "μάστρο" (αφεντικό). Ο πατέρας μου πέθανε το 1992. Όταν τελευταία πήγα στην περιοχή οι συγχωριανοί είπαν ότι εκείνη την παλιά εποχή δεν ήξεραν να διαβάζουν και να γράφουν και ο πατέρας μου τους βοηθούσε.

Το 1974 ήρθα στο βόρειο τμήμα της Λευκωσίας. Φύγαμε από το Μαρί με τα ρούχα που φορούσαμε. Η οικογένεια μου εγκαταστάθηκε στην Ακανθού. Εγώ σπούδασα στην Αμμόχωστο και μετά στο Διδασκαλικό Κολλέγιο στην Κερύνεια. Ένας ανιψιός μου από την Τόχνη και ο άνδρας της θείας μου από τον πατέρα μου είναι αγνοούμενοι. Ο θείος μου χάθηκε το 1964».

Ο Σενέρ Ελτσίλ το 1998 μπήκε στο Εκτελεστικό Γραφείο της ΚΤΟS ως γραμματέας Παιδείας και το 2001 έγινε γενικός γραμματέας. Η συντεχνία έχει περίπου 1600 μέλη ενεργά και περίπου 100 που είναι συνταξιούχοι.

«Υπάρχουν συντεχνίες πολύ μεγαλύτερες από εμάς. Όμως εμείς έχουμε μία πιο ενεργό δράση στα κοινά, γιατί στην ιδρυτική μας διακήρυξη τονίζεται ότι τα προβλήματα των δασκάλων και τα προβλήματα του λαού είναι τα ίδια. Οι δραστηριότητές μας δεν περιορίζονται μόνο σε συνδικαλιστικά αιτήματα των δασκάλων. Στα μέλη μας είναι και κάποιοι δάσκαλοι που ήρθαν από την Τουρκία», απαντά σε σχετική ερώτηση.

Στο Διδασκαλικό Κολλέγιο γίνεται αυστηρή επιλογή για τους υποψηφίους δασκάλους. Σήμερα στα σχολεία της τουρκοκυπριακής κοινότητας φοιτούν περίπου 23.000 παιδιά στην προδημοτική και στη δημοτική εκπαίδευση.

Σύμφωνα με στατιστικές, που έγιναν πριν από 3 χρόνια, το 34% των παιδιών έχουν Κύπριους γονείς, το 37% έχουν γονείς που είναι πολίτες της Τουρκίας, το 19% γονείς που μεταφέρθηκαν από την Τουρκία και εγκαταστάθηκαν στην Κύπρο και το 9% είναι από μικτούς γάμους. Σήμερα, αναφέρει ο κ. Ελτσίλ, τα στοιχεία για τους Τουρκοκύπριους είναι πιο δυσμενή, γιατί οι εκ Τουρκίας κάτοικοι γεννούν περισσότερα παιδιά.

Σε ερώτηση για το εκπαιδευτικό σύστημα στην τουρκοκυπριακή κοινότητα και για το πώς βλέπουν οι Τουρκοκύπριοι μαθητές τους Ελληνοκυπρίους ο κ. Ελτσίλ απαντά:

«Τα παιδιά είναι σαν το ζυμάρι. Ποιο σχήμα θα πάρει, εξαρτάται από το σύστημα της παιδείας. Αν το σύστημα της παιδείας είναι στη βάση του διαχωρισμού, τότε θα πάρουν ανάλογη διαπαιδαγώγηση και ιδεολογία. Γενικά, η τουρκοκυπριακή κοινότητα είναι ειρηνόφιλη. Η θρησκεία δεν αποτελεί παράγοντα διαχωρισμού. Είμαστε άνθρωποι κοσμικοί. Όμως στην ελληνοκυπριακή πλευρά δεν συναντάμε την ίδια κατάσταση. Με τους Έλληνες δασκάλους (ΠΟΕΔ, ΟΕΛΜΕΚ, ΟΛΤΕΚ) γενικά είμαστε πιο κοντά. Στα σχολεία μας δεν γίνεται μάθημα κορανίου. Η θρησκεία είναι μία φιλοσοφία. Συνεπώς, πριν τα παιδιά φτάσουν σε μία κατάλληλη ηλικία, δεν πρέπει να τους επιβάλλεται η θρησκεία τους, γιατί αυτό μπορεί να δημιουργήσει πολιτικά προβλήματα. Οι άνθρωποι πρέπει να μαθαίνουν τη θρησκεία με τη δική τους θέληση».

Δύο μέρες πριν από τη μετάβαση των Τουρκοκυπρίων συνδικαλιστών στις Βρυξέλλες επισκέφθηκε τον κ. Ελτσίλ αντιπροσωπεία από Πανεπιστήμιο της Άγκυρας. Είχαν έρθει να με συναντήσουν την περίοδο του Σχεδίου Ανάν, λέει και διερωτάται: «Άραγε, μήπως ετοιμάζεται τώρα νέο σχέδιο;»

Νέα επεισόδια στην Κερατέα με μολότοφ και τραυματισμούς

Άλλη μια ημέρα έντασης υπάρχει στην Κερατέα, όπου παραμένει για δεύτερο εικοσιτετράωρο κλειστή η Λεωφόρος Λαυρίου, καθώς κάτοικοι της περιοχής που αντιδρούν στη δημιουργία ΧΥΤΑ έχουν στήσει οδοφράγματα με μπάζα. Μάλιστα, το πρωί σημειώθηκαν νέα επεισόδια μικρής έκτασης μεταξύ κατοίκων και αστυνομικών, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά ένα νεαρό άτομο.

Μάλιστα, άγνωστοι πέταξαν μολότοφ σε μηχάνημα καθαρισμού και αποκομιδής των απορριμμάτων. «Ο χειριστής του μηχανήματος που θα έκανε την αποκομιδή των μπάζων πήγε νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα, δεν υπήρχε αστυνομική δύναμη και έπεσε έτσι θύμα άγνωστων που τον προπηλάκισαν και έκαψαν την καμπίνα του μηχανήματός του», ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας δημόσιων έργων Γιάννης Οικονομίδης.

Το αποτέλεσμα είναι πλέον κανένας χειριστής να μην πηγαίνει στην περιοχή καθώς φοβάται. Δείτε τι είπε ο γενικός γραμματέας δημόσιων έργων στην τηλεόραση του Σκάι.


Α. Σαμαράς (συνεδρίαση της ΕΕ της ΝΔ): "Όχι" σε συγκυβέρνηση και "εξωθεσμικές λύσεις"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisNUH9wPDBAqTla7GopkdcbFHyqlZJ1ZMjOPxaN2u9M44mnKl_Zs_W77PHTuug1cv10bMSupMrPcY1RFgcliqQjdm4Ycuij2EugA2DgWkAcUig-vn8mz6dGYgQAV76VgdiS-yzveJkROl3/s1600/%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%A9%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%A3%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A33.jpgΜήνυμα αποφασιστικότητας και ετοιμότητας προς όλες τις κατευθύνσεις έστειλε σήμερα ο πρόεδρος της ΝΔ κ. Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στην Εκτελεστική Επιτροπή του κόμματός του.

Ο κ. Σαμαράς δήλωσε ότι "είμαστε έτοιμοι για εκλογές οποτεδήποτε κι αν γίνουν" και ξεκαθάρισε: "Δεν θα δεχθώ συγκυβέρνηση με ένα ΠΑΣΟΚ που δεν μπορεί να τα βρει ούτε με τον εαυτό του, ούτε συμπράξεις με όσους στήριξαν το μνημόνιο, ούτε θα προσφέρω συναίνεση σε θεόσταλτες εξωθεσμικές λύσεις. Εκλέχτηκα για να τα αλλάξω όλα και για να δώσω ελπίδα στον ελληνικό λαό. Δεν παίζω μικροκομματικά παιχνίδια, δεν χρωστάω σε κανένα παρά μόνο να δώσω ελπίδα στον ελληνικό λαό. Αντιλαμβάνομαι και τις μνήμες και τους δισταγμούς".

Άφησε αιχμές προς την κατεύθυνση του ΛΑΟΣ λέγοντας ότι "δεν με απασχολούν οι επίδοξοι ενοικιαστές μίας ανύπαρκτης πολυκατοικίας".

Απέδωσε σε πόλεμο εναντίον του κόμματός του φήμες των τελευταίων ημερών "περί δήθεν εσωκομματικών προβλημάτων". Ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΝΔ: "Την ώρα που η πολιτική μας κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα, την ώρα που στην Ευρώπη έδινα αγώνα για την Ελλάδα, την ώρα που η κυβερνητική πολιτική κυλάει σε νέα αδιέξοδα και το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε δύσκολη θέση, την ώρα που ετοιμάζουμε την πρότασή μας για την οικονομία που θα αποτελέσει εναλλακτική λύση, κάποιοι υστερόβουλα και άκομψα προσπαθούν να εμφανίσουν ότι υπάρχουν προβλήματα στο εσωτερικό της ΝΔ και να στερήσουν την χώρα από μία ισχυρή εναλλακτική λύση".

Ακολουθεί η ομιλία του:

Την ώρα που η πολιτική μας κερδίζει έδαφος μέσα στην Ελλάδα και επαληθεύεται και στην Ευρώπη, εκεί που έδωσα αγώνα για την Ελλάδα και τα συμφέροντά της,

Την ώρα που η κυβερνητική πολιτική περιέρχεται σε όλο και μεγαλύτερα αδιέξοδα,

Την ώρα που το ΠΑΣΟΚ περιέρχεται σε όλο και πιο δύσκολη θέση,

Την ώρα που ετοιμάζουμε την επικαιροποίηση του προγράμματός μας, του οικονομικού μας προγράμματος, το Ζάππειο-ΙΙ, που θα αποτελέσει τη μόνη εναλλακτική λύση από τα σημερινά αδιέξοδα, που μας έχει η κυβέρνηση,

Την ώρα που το κόμμα μας κάνει το επόμενο βήμα και είναι έτοιμο για εκλογές οποτεδήποτε κι αν αυτές γίνουν,

Την κρίσιμη αυτή ώρα, θα ήθελα να πω ότι κάποιοι προσπαθούν, υστερόβουλα και άκομψα, να εμφανίσουν δήθεν προβλήματα, ανύπαρκτα προβλήματα, στη Νέα Δημοκρατία, για να στερήσουν τη χώρα από μιαν ισχυρή και αυτοδύναμη εναλλακτική λύση. Ξέρω γιατί το κάνουν…

Ας γνωρίζουν, λοιπόν, όλοι, ότι δεν πρόκειται να δεχθώ συγκυβέρνηση, με ένα ΠΑΣΟΚ το οποίο δεν μπορεί να συνεννοηθεί ούτε με τον εαυτό του.

Ας γνωρίζουν, ότι δεν πρόκειται να δεχθώ «συμπράξεις» με όσους υποστήριξαν το Μνημόνιο και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να βοηθήσουν την κυβέρνηση να περάσει τα αδιέξοδά της και την κυβερνητική προπαγάνδα να περάσει τα ψέματά της.

Ούτε και βεβαίως θα συναινέσω σε θεόσταλτες έξω-θεσμικές λύσεις.

Υπενθυμίζω ότι εκλέχθηκα για να τα αλλάξω όλα. Για να δώσω προοπτική σε ένα κόμμα που βγήκε από δεινή ήττα...

Και Ελπίδα στην Ελλάδα, που δοκιμάζεται τόσο...

Αυτό ακριβώς κάνω. Και σε αυτό δεν πρόκειται να συμβιβαστώ.

Δεν με πτοεί η διαστρέβλωση των θέσεών μας, ούτε η απόκρυψη της αλήθειας, ούτε η παραπλάνηση της κοινωνίας με διάφορα μυθεύματα που συστηματικά προωθούνται.

Ούτε, ασφαλώς, με απασχολούν οι επίδοξοι ενοικιαστές μιας… ανύπαρκτης «πολυκατοικίας».

Απευθύνομαι σε ολόκληρο τον Ελληνικό λαό.

Οι ιδέες μας κερδίζουν έδαφος παντού.

Θα κερδίσουν και στην Ελλάδα!

Θα κερδίσουν και το λαό μας, που έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη στο παλιό που τέλειωσε. Και θέλει να πιστέψει στο καινούργιο που έρχεται.

Αντιλαμβάνομαι και τις μνήμες και τους δισταγμούς του απλού πολίτη.

Αλλά αυτή την εμπιστοσύνη στο καινούργιο, είμαστε αποφασισμένοι να του τη δώσουμε.

Κι όσοι προσπαθούν να μας εμποδίσουν ή να μας εκτρέψουν, θα πάρουν την απάντησή τους.

Δεν παίζω μικροκομματικά παιγνίδια, ούτε ασχολούμαι με τις κακές συνήθειες της μικροπολιτικής.

Δεν χρωστάω σε κανένα!

Παρά μόνο στον Ελληνικό λαό:

Την Ελπίδα που του υποσχέθηκα!

Τουρκία: Νέο επενδυτικό έργο της Calik Energji στο Ιράκ, αξίας 388,5 εκατ. δολαρίων

http://www.kosovahaber.net/repository/images/turqisht134.gifΝέο επενδυτικό έργο, συνολικής αξίας 388,5 εκατομμυρίων δολαρίων, θα υλοποιήσει στο Ιράκ, η εταιρεία Calik Enerji, θυγατρική του ομίλου Calik Holding.

Πρόκειται για το νέο σταθμό παραγωγής ενέργειας από φυσικό αέριο, 60 χιλιόμετρα νότια της Μοσούλης, επένδυση που προστίθεται στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο της τουρκικής εταιρείας.

Πρόσφατα, η εταιρεία ανέλαβε ένα ακόμη έργο, συνολικής αξίας 445,5 εκατ. δολαρίων, κοντά στην Καρμπάλα, για την παραγωγή ενέργειας, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση που δημοσίευσε το πρακτορείο ειδήσεων "Anadolu".

Η τελετή υπογραφής της συμφωνίας πραγματοποιήθηκε στη Βαγδάτη, με τη συμμετοχή του προέδρου του εκτελεστικού συμβουλίου του ομίλου Calik Holding, Αχμέτ Τσαλίκ, του προέδρου του εκτελεστικού συμβουλίου της Calik Enerji, Οσμάν Σαϊμ Ντιντς, του αντιπροέδρου της κυβέρνησης του Ιράκ, αρμόδιου για θέματα ενέργειας, Χουσεϊν Ιμπραήμ Σαλίχ αλ Σαχριστάνι και αξιωματούχων.

Ο όμιλος Calik, με έδρα την Κωνσταντινούπολη, εστιάζει το επενδυτικό του ενδιαφέρον στους τομείς των κατασκευών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας. Ο όμιλος απασχολεί 19.855 υπαλλήλους.

Η Calik Enerji ιδρύθηκε το 1987 και το 1988 στράφηκε στον τομέα της ενέργειας, με στόχο την προμήθεια ενεργειακών υλών στην Τουρκία, από τις γειτονικές χώρες.

Η εταιρεία αναλαμβάνει έργα στην Τουρκία, αλλά και στο Ουζμπεκιστάν, το Ιράκ, τις χώρες των Βαλκανίων, καθώς και τις χώρες της ανατολικής Ευρώπης.

Λάρισα: Ολιγόλεπτες διακοπές κυκλοφορίας στα Τέμπη

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/0/8/4/222084/tempi_katolisthisi_0.jpgΜε ολιγόλεπτες διακοπές, εφόσον κρίνεται αναγκαίο, διεξάγεται από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 1η Απριλίου, η κυκλοφορία στην κοιλάδα των Τεμπών, από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 6 το απόγευμα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας.

Οι διακοπές, οφείλονται στο γεγονός ότι ομάδα αλπινιστών διεξάγει τακτική επιθεώρηση, των μέτρων προστασίας των πρανών της κοιλάδας για λογαριασμό της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και εφόσον, κατά την επιθεώρηση κριθεί ότι είναι αναγκαίο να κλείνει περιοδικά ο δρόμος προκειμένου να γίνουν διάφορες παρεμβάσεις, θα σημειώνεται περιοδική διακοπή της κυκλοφορίας.

Ιαπωνία: Ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός για το δημοσιονομικό έτος 2011-2012 , ύψους 1,1 τρισ. δολαρίων

http://www.risingsunofnihon.com/wp-content/uploads/2011/03/Japan_Economy.jpgΤο ιαπωνικό Κοινοβούλιο ψήφισε τον προϋπολογισμό ύψους 1,1 τρισ. δολαρίων για το δημοσιονομικό έτος 2011-2012 που ξεκινά από την 1η Απριλίου, ενώ εκκρεμεί η ψήφιση του νομοσχεδίου για την έκδοση ομολόγων, με τα οποία θα χρηματοδοτηθεί σημαντικό ποσοστό των δαπανών του καθώς και οι δαπάνες ενδεχόμενων συμπληρωματικών προϋπολογισμών.

Η ψήφιση του νομοσχεδίου αυτού απαιτεί τη στήριξη από την Αντιπολίτευση, η οποία έχει δείξει λίγες ενδείξεις ότι θα τη δώσει.

Η Κυβέρνηση διαμήνυσε την ετοιμότητά της να ακυρώσει άλλα βασικά προγράμματα δαπανών ύψους 36,7 δις. δολαρίων, προκειμένου να απελευθερώσει πόρους που θα χρησιμοποιηθούν για την ανοικοδόμηση της χώρας. Το Τόκιο εκτιμά ότι το κόστος των καταστροφών από το σεισμό της 11ης Μαρτίου μπορεί να υπερβεί τα 300 δισ. δολάρια.

Η Κίνα δεύτερη διεθνώς σε αριθμό επιστημονικών δημοσιεύσεων, απειλεί πλέον τις ΗΠΑ - Βελτιώνεται και η Ελλάδα

Η μια μετά την άλλη σωρεύονται οι ενδείξεις για την άνοδο της Κίνας στο παγκόσμιο στερέωμα. Αφού επισήμως η οικονομία της εκτόπισε την Ιαπωνία από τη δεύτερη θέση στον κόσμο και ήδη απειλεί άμεσα την πρώτη αμερικανική οικονομία, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της αξιοσέβαστης Βασιλικής Εταιρίας, της ακαδημίας επιστημών της Βρετανίας, η Κίνα βρίσκεται πια σε απόσταση αναπνοής από τις ΗΠΑ και σε αριθμό επιστημονικών δημοσιεύσεων.

Μάλιστα, με το ρυθμό που οι επιστήμονές της παράγουν επιστημονικές μελέτες, εκτιμάται ότι ίσως σε δύο μόνο χρόνια (2013) η Κίνα θα βρεθεί στην κορυφή, αφήνοντας πίσω της τις ΗΠΑ, πολύ νωρίτερα σε σχέση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις (για μετά το 2020). Έτσι, η χώρα που πρώτη εφηύρε την πυξίδα, την πυρίτιδα, το χαρτί και την εκτύπωση, ετοιμάζεται να επιστρέψει στην παγκόσμια πρωτοκαθεδρία της. Εξάλλου, η έκθεση αναφέρει ότι και η Ελλάδα εμφανίζει, κατά τα τελευταία χρόνια, σταδιακή βελτίωση στον αριθμό των επιστημονικών δημοσιεύσεων.

Η Κίνα εκτοξεύτηκε από την έκτη θέση κατά την περίοδο 1999-2003 (με μερίδιο 4,4% των συνολικών δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά) στη δεύτερη θέση κατά την περίοδο 2004-08 (με μερίδιο 10,2%). Το μερίδιο των ΗΠΑ, στο μεταξύ, μειώθηκε από 26,4% σε 21,2%. Αν και η απόστασή της φαίνεται μεγάλη από τη δεύτερη Κίνα, είναι τέτοια η επιστημονική δυναμική της τελευταίας, που σε πολύ λίγα χρόνια η «ψαλίδα» θα έχει εξαφανιστεί.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν κατά σειρά η Βρετανία (μερίδιο 6,5% από 7,1%), η Ιαπωνία (6,1% από 7,8%), η Γερμανία (6% από 7%), η Γαλλία (4,4% από 5%), ο Καναδάς, η Ιταλία, η Ισπανία και η Ινδία (που εκτόπισε από την πρώτη δεκάδα τη Ρωσία). Αντίθετα με τις ανεπτυγμένες χώρες, οι οποίες όλες εμφανίζουν διαχρονική συρρίκνωση του ειδικού βάρους τους στη διεθνή επιστήμη (με μέτρο και κριτήριο τον αριθμό των επιστημονικών δημοσιεύσεων), αρκετές άλλες χώρες, εκτός από την Κίνα και την Ινδία, εμφανίζουν αύξηση του παγκόσμιου μεριδίου τους, όπως η Βραζιλία, το Ιράν και η Τουρκία.

Ειδικά για την τελευταία, αναφέρεται ότι σημειώνει επιστημονική ανάπτυξη εξίσου δραματική όσο η Κίνα, καθώς τετραπλασιάστηκαν οι επιστημονικές δημοσιεύσεις της μεταξύ των ετών 1996-2008. Από την άλλη, το Ιράν, μεταξύ όλων των χωρών, εμφάνισε την ταχύτερη ανάπτυξη, καθώς από την παραγωγή μόλις 736 δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, βρέθηκε με 13.238 δημοσιεύσεις το 2008.

Η μελέτη της Βασιλικής Εταιρίας, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό και το BBC, χαρακτηρίζει «ιδιαίτερα εντυπωσιακή» τη συνεχή άνοδο της Κίνας στον επιστημονικό τομέα - που αποτελεί προάγγελο και ταυτόχρονα απότοκο της θεαματικής προόδου της σε πολλούς άλλους τομείς. Οι επενδύσεις της σε έρευνα και ανάπτυξη (R & D) αυξάνονται με μέσο ετήσιο ρυθμό περίπου 20% μετά το 1999, ξεπερνώντας πια σήμερα τα 100 δισ. δολάρια το χρόνο. Περισσότεροι από 1,5 εκατ. νέοι αποφοιτούν από τα πανεπιστήμιά της ετησίως έχοντας σπουδάσει θετικές επιστήμες και μηχανικοί.

«Ο επιστημονικός κόσμος μεταβάλλεται και νέοι παίκτες κάνουν γρήγορα την εμφάνισή τους. Εκτός από την ανάδυση της Κίνας, βλέπουμε την άνοδο της ΝΑ Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Β. Αφρικής και άλλων χωρών. Κανένα ιστορικά κυρίαρχο κράτος δεν έχει την πολυτέλεια να επαναπαυτεί στις δάφνες του, αν θέλει να διατηρήσει το ανταγωνιστικό οικονομικό πλεονέκτημά, που του προσφέρει η ηγεσία στο επιστημονικό πεδίο», δήλωσε ο υπεύθυνος για τη βρετανική μελέτη Κρις Λιούελιν-Σμιθ. Πάντως η μελέτη επισημαίνει ότι η ποσότητα (αριθμός) των μελετών δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη και αύξηση στην ποιότητά τους (αν και αυτό ακούγεται μάλλον ως παρηγοριά στον άρρωστο…).

Θεσσαλονίκη: Δώστε μάρκα, πεσέτες, φράγκα και πάρτε ευρώ - Γερμανικός οίκος αντάλλαξε παλιά νομίσματα συνολικής αξίας 25.000 ευρώ

http://www.makthes.gr/filestore/modules/news/71347/ekthesi_thumb.jpg Παλαιά χαρτονομίσματα από χώρες που ανήκουν σήμερα στη ζώνη του ευρώ, αντάλλαξε Γερμανικός οίκος εμπορίας συλλεκτικών ειδών δίνοντας συνολικά, το 2010, 25.000 ευρώ!

Τα στοιχεία προέρχονται από ανταλλαγή νομισμάτων που έγινε κατά την διάρκεια της περσινής έκθεσης Συλλεκτικών Ειδών «Card Collect & Syllectica» ενώ στην ίδια έκθεση, το 2009, ανταλλάχθηκαν νομίσματα συνολικής αξίας 15.000 ευρώ.

«Οι επισκέπτες της έκθεσης έφεραν, εκτός από δραχμές, πολλά γερμανικά μάρκα που εκτιμούμε ότι προέρχονται από ομογενείς, όπως και γαλλικά φράγκα και ιταλικές πεσέτες από ταξίδια των Ελλήνων σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος τύπου της διοργάνωσης, Δάνος Δανιηλίδης.

Ανταλλαγές νομισμάτων θα γίνουν και φέτος, στην 20η Διεθνή Έκθεση Συλλεκτικών Ειδών «Card Collect & Syllectica 2011» που θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 2-3 Απριλίου, στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace της Θεσσαλονίκης.

«Να σημειώσω ότι η προμήθεια του γερμανικού οίκου είναι 10% για τα γερμανικά νομίσματα και έως και 30% για τα υπόλοιπα» τόνισε ο κ.Δανιηλίδης υπενθυμίζοντας ότι στις αρχές του 2012 λήγει η προθεσμία απόσυρσης αρκετών παλιών εθνικών χαρτονομισμάτων.

Στην έκθεση που θα λειτουργεί από τις 10 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ και τις δύο μέρες, με ελεύθερη είσοδο, θα εκτίθενται και θα πωλούνται από τηλεκάρτες και προπληρωμένες κάρτες, νομίσματα, χαρτονομίσματα και ευρωνομίσματα, μέχρι γραμματόσημα, παλιές καρτποστάλ, Ολυμπιακές και άλλες καρφίτσες πέτου (lapel pins), στρατιωτικά παράσημα και μετάλλια, ομόλογα και μετοχές, παιχνίδια kinder και άλλα συλλεκτικά είδη.

Στη φετινή έκθεση θα είναι διαθέσιμα και τα πρώτα ευρωνομίσματα που κυκλοφόρησε η Εσθονία ενώ θα εκδοθούν επιλεγμένα, συλλεκτικά είδη.

Η νεότερη πάντως συλλεκτική τάση αφορά στη συλλογή ευρωνομισμάτων, είτε απλών νομισμάτων που κυκλοφορούν στις καθημερινές συναλλαγές μας, είτε αναμνηστικών εκδόσεων σε ασήμι ή χρυσό. Μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει περίπου 1000 διαφορετικά ευρωνομίσματα από τις χώρες που είναι ενταγμένες στην ευρωζώνη, αριθμός που προκύπτει από τις επαναλαμβανόμενες ετήσιες εκδόσεις ευρωνομισμάτων στις οποίες προβαίνουν οι χώρες. Σήμερα τα 1000 αυτά νομίσματα κοστίζουν φθηνά αλλά εκτιμάται ότι σε λιγότερο από μια δεκαετία, η τιμή τους θα ανέβει αισθητά. Επιπλέον, από στατιστικής απόψεως είναι σίγουρο ότι ανάμεσα σε αυτά τα 1000 νομίσματα, θα προκύψουν κάποιες σπανιότητες, που θα ανεβάσουν τις τιμές.

Αίσχος! Εξαγοράζει την ψήφο των Πυργιωτών ο αλήτης ο Καραμανλής!! Μοιράζει 57 εκ ευρώ αποζημιώσεις για τις πυρκαγιές της Ηλείας του 2007!!!

http://www.report24.gr/wp-content/uploads/%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1.jpgΕνισχύσεις ύψους 55.737.680 ευρώ καταβλήθηκαν πέρσι και φέτος για τις ζημιές στις γεωργοκτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις του Νομού Ηλείας από τις πυρκαγιές του 2007.

Έγγραφο του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστα Σκανδαλίδη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, αναφέρει ότι για τις ζημιές αυτές υποβλήθηκαν στον ΕΛΓΑ, συνολικά 23.440 αιτήσεις.

Ολοκληρώθηκε το έργο των εξατομικεύσεων και κοινοποιήθηκαν οι πίνακες ζημιών. Επιπλέον, ολοκληρώθηκε η διενέργεια επανεκτιμήσεων και σχεδόν ολοκληρώνεται η διαδικασία επιβεβαίωσης των αποκαταστάσεων και η καταβολή των ενισχύσεων. Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιωθεί αποκαταστάσεις στο 80% των δηλωθέντων αγροτεμαχίων και έχουν καταβληθεί ενισχύσεις 55.737.680 ευρώ.

Με το έγγραφό του, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ενημερώνει επιπλέον ότι στις 4.3.2011 καταβλήθηκε η τρίτη δόση στους επιλέξιμους παραγωγούς ύψους 7.000.000 ευρώ, ενώ στη συνέχεια και μετά την ολοκλήρωση των αποκαταστάσεων, θα καταβληθούν άλλα 2.000.000 ευρώ για την ολοκλήρωση των ενισχύσεων στους πληγέντες παραγωγούς.

Επισημαίνεται, επίσης, ότι από τα προγράμματα ΠΣΕΑ (Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης), προβλέπεται η καταβολή ενισχύσεων, όχι μόνο για την απώλεια της παραγωγής του έτους ζημιάς και για την αποκατάσταση ζημιών (ενίσχυση για ανασύσταση, η οποία καταβάλλεται εφάπαξ), αλλά και για την απώλεια της μέλλουσας παραγωγής. Η ενίσχυση αυτή (συμπληρωματική ενίσχυση), καταβάλλεται σε 4 ετήσιες δόσεις, όταν πρόκειται για εκρίζωση και επαναφύτευση, σε 3 ετήσιες δόσεις για κοπή στη βάση του κορμού και σε 2 ετήσιες δόσεις, για κοπή των πρωτογενών κλάδων.

Το έγγραφο του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ, Διονυσίας Αυγερινοπούλου, σχετικά με τις ενισχύσεις για την ανασύσταση του φυτικού κεφαλαίου καθώς και τις αποζημιώσεις για τις καταστροφές στην παραγωγή, από τις πυρκαγιές του 2007. Η βουλευτής επικαλέστηκε παράπονα και διαμαρτυρίες των ελαιοπαραγωγών, ότι έχει καθυστερήσει η καταβολή της δόσης των κρατικών ενισχύσεων του ΕΛΓΑ από το Πρόγραμμα ΠΣΕΑ για το 2010.

Παραιτείται εντός της ώρας ο Δένδιας: Άλλοι δυο κρατούμενοι απέδρασαν από την ψυχιατρική πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού

Δύο Αλβανοί κρατούμενοι απέδρασαν στις 3 τα ξημερώματα από την ψυχιατρική πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού, όπου κρατούνταν. Οι κρατούμενοι έκοψαν τα κάγκελα του θαλάμου στον πρώτο όροφο του κτιρίου και με σεντόνια, που έδεσαν μεταξύ τους, κατέβηκαν στην πίσω πλευρά των φυλακών και εξαφανίστηκαν.

Υεμένη: Τους 150 έφθασαν οι νεκροί από την έκρηξη στο εργοστάσιο πυρομαχικών

Στους 150 ανήλθε ο αριθμός των νεκρών από την έκρηξη που σημειώθηκε χθες σε εργοστάσιο πυρομαχικών της επαρχίας Αμπιάν στη νότια Υεμένη, δήλωσε τοπικός αξιωματούχος.

"Ο τελικός απολογισμός των θυμάτων από την έκρηξη στο εργοστάσιο πυρομαχικών στις 7 Οκτωβρίου είναι 150 νεκροί και πάνω από 80 τραυματίες", δήλωσε ο αντικυβερνήτης της επαρχίας Αμπιάν, Αχμεντ Γάλεμπ αλ-Ραχούι.

Τα θύματα είναι πολίτες που πήγαν στο εργοστάσιο για να πάρουν όπλα και πυρομαχικά, μια ημέρα μετά την επίθεση που πραγματοποίησαν στο εργοστάσιο μέλη της Αλ-Κάιντα, τα οποία φεύγοντας πήραν μαζί τους κιβώτια με πυρομαχικά.

1821: Οχι που θα το άφηναν οι Τούρκοι ανεκμετάλλευτο !!!

Διαβάστε τι γράφει το  ΤRT.gr 
Όχι θα το άφηναν ανεκμετάλλευτο οι Τούρκοι...τα "Καρντάσια"..
"Τρομακτικό" και απίστευτο δώρο του "1821" στους Τούρκους, την εξωτερική τους πολιτική και τις διεκδικήσεις τους.
Αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου:

"ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΑ"
Ανατρέπονται οι μύθοι με το ντοκιμαντέρ «1821»
Μας πήραν στο μεζέ και οι Τούρκοι..
 Άνω κάτω η επίσημη ιστορία στην Ελλάδα με το ντοκιμαντέρ «1821».
Θύελλα αντιδράσεων ξεσήκωσε , το ντοκιμαντέρ που διηγείται την «Ελληνική Επανάσταση» αφού αναφέρει πως  δεν ήταν οι Τούρκοι αυτοί που έσφαξαν τους Έλληνες, αλλά ότι δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια της εξέγερσης και πως η μεγαλύτερη ανάπτυξη στην χώρα σημειώθηκε κατά την Οθωμανική περίοδο.
Μεγάλη η οργή των ακροδεξιών και της εκκλησίας για το ντοκιμαντέρ…
Σοβαρά τα ερωτηματικά που δημιουργήθηκαν, όταν οι Έλληνες άκουσαν πράγματα εντελώς διαφορετικά από την διδασκόμενη ιστορία.
Το ντοκιμαντέρ επισημαίνει πως δεν αληθεύουν οι ισχυρισμοί ότι οι Έλληνες επί αιώνες υπέστησαν τη βαρβαρότητα των Οθωμανών.
Οι πληροφορίες που προκάλεσαν σοκ στην χώρα δεν περιορίζονται με αυτές.
Υπογραμμίζεται πως οι Έλληνες χωρικοί γλίτωσαν από τα χέρια των Χριστιανών φεουδαρχών, χάριν τους Οθωμανούς.
Στο ίδιο ντοκιμαντέρ υπεραμύνεται η άποψη πως δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα οι ισχυρισμοί ότι η οθωμανική διοίκηση άσκησε πιέσεις εναντίον των χριστιανών για να αλλάξουν θρησκεία.
Σημειώνεται πως αντίθετα με τα όσα διδάσκονται στους μαθητές, δεν σφαγιάστηκαν οι Έλληνες από τους Τούρκους αλλά σκοτώθηκαν δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι από τους Έλληνες.
Ενώ, σύμφωνα με το ίδιο ντοκιμαντέρ κατόπιν της ανεξαρτησίας, καταστράφηκε το καθετί που θύμιζε τους Τούρκους.
Το ντοκιμαντέρ που γκρεμίζει ένα από τα πιο ισχυρά ταμπού στην χώρα, προκάλεσε έντονες συζητήσεις.
Ενώ αυξάνει την οργή των ακροδεξιών το γεγονός ότι, χορηγός του ντοκιμαντέρ είναι μια τράπεζα, τον γενικό διευθυντή της οποίας διορίζει το κράτος.
Το ντοκιμαντέρ που έχει μπερδέψει για τα καλά τα μυαλά των Ελλήνων αφού συνάντησαν μια ιστορική πληροφορία, ακριβώς αντίθετη από ό,τι γνώριζαν μέχρι σήμερα, σπάει ρεκόρ τηλεθέασης.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/03/1821_29.html

Λιβύη: Πάνε κι έρχονται Κανταφοτσολιάδες και Αμερικανοτσολιάδες στη Σύρτη... σήμερα την ελέγχουν οι Αμερικανοτσολιάδες

http://www.onalert.gr/files/Image/NewOnAlert/KOSMOS/cache/libya_brega_500_355-474x336.jpgΟι δυνάμεις του Μουάμαρ Καντάφι και οπλισμένοι κάτοικοι της Σύρτης, γενέτειρας του λίβυου ηγέτη, άνοιξαν πυρ τη νύκτα σε οδική αρτηρία ανατολικά της πόλης, δηλ. κάτι σαν γιουρούσι με στοιχεία αμερικάνικου tactical combat, απωθώντας και παίρνοντας φαλάγγι τις δυνάμεις του τσούρμου των αντικαθεστωτικών προς την πόλη Μπιν Τζαουάντ, σύμφωνα με πηγές της λιβυκής εξέγερσης (στη φώτο βλέπετε Λίβυο κομμάντο να πυροβολάει σε άψογη πολεμική στάση του 19ου αιώνα, το ήδη διαλυμένο και φλεγόμενο από βομβαρδισμό όχημα προκειμένου να του δώσει τη χαριστική βολή μη τυχόν και πάρει μπροστά και διαφύγει).

Έπειτα από την ανακατάληψη παραλιακών πόλεων της ανατολικής Λιβύης με τη συνδρομή των αεροπορικών επιδρομών του διεθνούς συνασπισμού, οι αντικαθεστωτικές δυνάμεις απωθήθηκαν στη Σύρτη και αναγκάσθηκαν να υποχωρήσουν προς το Μπιν Τζαουάντ, σε απόσταση 150 χιλιομέτρων ανατολικά της Σύρτης.

Στέλεχος των αντικαθεστωτικών δήλωσε ότι οι δυνάμεις του καθεστώτος Καντάφι έκαναν χρήση ρουκετών, αντιαρματικών πυραύλων και μεσαίων όπλων πυροβολικού για να απωθήσουν τις αντικαθεστωτικές δυνάμεις.

Ορισμένοι κάτοικοι οικισμών κοντά στην πόλη Ναουφαλίγια, 120 χιλιόμετρα ανατολικά της Σύρτης, έβαλαν από τα σπίτια τους εναντίον των αντικαθεστωτικών δυνάμεων, υποστηρίζοντας τις δυνάμεις του καθεστώτος Καντάφι, που βρίσκονται πλέον στη Ναουφαλίγια.

Στις 2μμ αναμένεται να έχουν λυθεί και τα κοινωνικά προβλήματα που δημιούργησε ο Καραμανλής... τότε λήγει η σύσκεψη σοφών που συγκάλεσε ο ΓΑΠ

http://www.aoq.org.au/images/Meeting.jpgΣύσκεψη για κοινωνικά θέματα, είναι εξάλλου γνωστή η κοινωνική ευαισθησία του ΠΑΣΟΚ που άφησε τους συνταξιούχους χωρίς φάρμακα και με πετσοκομμένες συντάξεις, πραγματοποιείται υπό τον πρωθυπουργό, ο ΓΑΠ είναι αυτός, από τις 12.00 στη Βουλή.

Στη σύσκεψη θα συμμετέχουν ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου, ο υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Α. Λοβέρδος, η υπουργός και ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Λ. Κατσέλη και Γ. Κουτρουμάνης, αντίστοιχα, καθώς επίσης και ο διοικητής του ΟΑΕΔ Η. Κικίλιας και ο διοικητής του ΙΚΑ Ρ. Σπυρόπουλος.

Μ. Τζίμας και Π. Παναγιωτόπουλος για την υποβάθμιση του νατοϊκού Στρατηγείου της Λάρισας (CAOC 7), στις επιχειρήσεις στη Λιβύη

http://defence.e-e-e.gr/assets/30316246.jpg«Άλλη μια ευκαιρία που θα μπορούσε να αναδείξει τη σπουδαιότητα και τον κομβικό ρόλο της χώρας μας στην κρίση της Λιβύης, πέρασε ανεκμετάλλευτη από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Αναφερόμαστε, βεβαίως στην ανεξήγητη απραξία των αρμοδίων υπουργών, να προωθήσουν το νατοϊκό αεροπορικό επιχειρησιακό Στρατηγείο της Λάρισας, το CAOC 7, ως το Στρατηγείο που θα αναλάμβανε τον τακτικό έλεγχο των αεροπορικών επιχειρήσεων για την επιβολή της Ζώνης Απαγόρευσης Πτήσεων στη Λιβύη, όταν μάλιστα το ΝΑΤΟ αποφάσισε να αναλάβει τον ευρύτερο επιχειρησιακό έλεγχο όλων των αεροπορικών επιχειρήσεων το νατοϊκό Αεροπορικό Στρατηγείο της Σμύρνης.

Η αδράνεια της κυβέρνησης είχε ως αποτέλεσμα τελικά, να δοθεί ο τακτικός έλεγχος των αεροπορικών επιχειρήσεων στο CAOC 5 της Ιταλίας.

Η εξέλιξη αυτή, γεννά εύλογα ερωτήματα τα οποία θα πρέπει να απαντήσει η κυβέρνηση:

Πρώτον, επιθυμούμε ή όχι να διαδραματίσουμε σημαίνοντα ρόλο σε μια κρίση που εξελίσσεται στην περιοχή του στενού γεωπολιτικού μας ενδιαφέροντος;

Δεύτερον, επιθυμούμε ή όχι να ισχυροποιήσουμε τα ερείσματά μας στην εξελισσόμενη στη Συμμαχία - αυτή την περίοδο - συζήτηση για τα Στρατηγεία της Νέας Δομής Διοίκησης;

Τρίτον, το γεγονός ότι το Αεροπορικό Στρατηγείο της Σμύρνης (Τουρκία) έχει τον πλήρη επιχειρησιακό έλεγχο και το CAOC 5 του Porto Rennetico (Ιταλία), τον τακτικό έλεγχο των αεροπορικών επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ στη Λιβύη, υποβαθμίζει ή όχι το ρόλο της χώρας μας, που παρότι βρίσκεται εγγύτερα γεωγραφικά στην περιοχή, παραμένει θεατής των εξελίξεων;

Τέταρτον, η μεγάλη συνεισφορά της Ελλάδας μέχρι τώρα σε μέσα, αλλά κυρίως με τη διάθεση σημαντικών αεροπορικών και ναυτικών βάσεων, απαραίτητων για την εκτέλεση των επιχειρήσεων, αποτελούσε ή όχι ένα ουσιαστικό διαπραγματευτικό «χαρτί», για τη διεκδίκηση του αεροπορικού τακτικού ελέγχου από το CAOC της Λάρισας, που η κυβέρνηση άφησε ανεκμετάλλευτο;

Μήπως η ανεξήγητη αυτή παθητική στάση της χώρας μας, απορρέει από επιταγές της «μυστικής διπλωματίας» του κ. Παπανδρέου;

Για όλα αυτά οι Έλληνες πολίτες ζητούν απαντήσεις.

Η αδυναμία της κυβέρνησης να διαχειριστεί κρίσιμα θέματα παίρνει πια ανησυχητικές διαστάσεις.

Η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να επιτρέψει να υποβαθμίζεται το κύρος της χώρας και να αμφισβητούνται τα Εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα.

Καλούμε την κυβέρνηση να αναλογιστεί τις τεράστιες ευθύνες της και να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων».

Μπουταρονίκη έτοιμη να υποδεχθεί Τούρκους και Εβραίους τουρίστες: "Βουνά" τα σκουπίδια στους δρόμους-Στο Σταθμό Μεταφόρτωσης ο Κ.Γκιουλέκας

http://www.avgi.gr/images/photoarchive/2002/10/8/bitblt-458xNone-9cab1a451fca9957cc387a565a6b11110d2e4f86/1034102973-00111_high.jpgΣυσσωρευμένα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης εξακολουθούν να παραμένουν τα σκουπίδια, παρά τις όποιες προσπάθειες της διοίκησης του δήμου να βρει λύση στο σοβαρό αυτό θέμα. Τα απορρίμματα σχηματίζουν εδώ και μέρες «βουνά», γεγονός που προκαλεί τη δυσφορία των κατοίκων, καθώς αποτελούν εστίες μόλυνσης.

Στην «επιχείρηση» για τον καθαρισμό της πόλης έχουν ριχτεί σήμερα 35 απορριμματοφόρα, εκ των οποίων τα πέντε οχήματα ανήκουν σε ιδιωτικό συνεργείο, με εργατικό δυναμικό από την αντιδημαρχία Καθαριότητας.

Η εικόνα στους κεντρικούς δρόμους είναι υποφερτή και πλέον το «βάρος» πέφτει στα στενά δρομάκια της Θεσσαλονίκης, στα οποία παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Υπολογίζεται πως έχουν συσσωρευτεί πάνω από 700 τόνοι σκουπιδιών και απαιτείται περίπου μία εβδομάδα για να ολοκληρωθεί η αποκομιδή.

http://ndthessaloniki.gr/wp-content/uploads/2011/03/gkioul1.jpgΤο πρωί, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ομάδα Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη», Κώστας Γκιουλέκας, επισκέφτηκε τον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) του δήμου Θεσσαλονίκης, εξαιτίας της κατάστασης που επικρατεί στην πόλη με τα σκουπίδια.

Ο κ.Γκιουλέκας, συναντήθηκε με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Στάθη Αβραμίδη και εργαζόμενους, ενώ στη συνέχεια δήλωσε: «Τα σκουπίδια γίνονται βουνά και έχουν κατακλύσει ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη. Εστίες μόλυνσης έχουν δημιουργηθεί έξω από βρεφονηπιακούς σταθμούς και σχολεία, ακόμη και έξω από νοσοκομεία και ποντίκια και άλλου είδους τρωκτικά έχουν κάνει την εμφάνιση τους. Τέτοιες εικόνες ταιριάζουν μόνο σε τριτοκοσμικές πόλεις».

Επίσης, ο επικεφαλής και τα μέλη της «Ομάδας Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη», επισκέφθηκαν τον προϊστάμενο της εισαγγελίας πρωτοδικών, μετά την κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση που διέταξε για το θέμα των σκουπιδιών.

Αυστραλία: Ο ομογενής Γ. Σουρής ελπίζει ότι θα γίνει υπουργός

http://www.brisbanetimes.com.au/ffximage/george_souris_narrowweb__300x310,2.jpgΤην ελπίδα ότι θα είναι υπουργός στη νέα κυβέρνηση Φιλελευθέρων-Εθνικών, μετά την θριαμβευτική νίκη του συνασπισμού στην εκλογική αναμέτρηση του περασμένου Σαββάτου, εξέφρασε ο ομογενής Γιώργος Σουρής οποίος διατήρησε άνετα την έδρα του Upper Hunter και με αυξημένη πλειοψηφία.

Ο κ. Σουρής, που εκλέγεται με το Εθνικό Κόμμα, διετέλεσε και στο παρελθόν υπουργός του Συνασπισμού.

Ο ομογενής είναι από τα πλέον έμπειρα και αξιόμαχα στελέχη των Συντηρητικών και θα είναι κατά πάσα πιθανότητα υπουργός Τουρισμού, των Μεγάλων Διοργανώσεων (Major Events) και των Τυχερών Παιχνιδιών (Gaming and Racing) στη νέα πολιτειακή κυβέρνηση. Ήταν δε, ο μόνος από τους 14 ομογενείς υποψηφίους που κατόρθωσε να εκλεγεί.

Στη γερουσία της Νέας Νότιας Ουαλίας υπηρετούν σήμερα (και δεν ήταν υποψήφιοι στις τωρινές εκλογές λόγω της οκταετούς θητείας του Σώματος), ο Γιάννης Χατζηστέργος και η Σοφία Κότση. Η θητεία και των δύο λήγει το 2015, αλλά είναι αμφίβολο εάν ο κ. Χατζηστέργος θα μείνει ως τότε. Πληροφορίες τον θέλουν να αργά ή γρήγορα να αποχωρεί για να σταδιοδρομήσει σε άλλους κλάδους, ίσως στον δικαστικό.

Από και πέρα ηττήθηκαν οι ομογενείς Εργατικοί βουλευτές, Μάθιου Μόρρις, και Phil Costa.

Η έδρα που ήλπιζε ο Ελληνισμός ήταν αυτή του Rockdale, όπου όμως ο Σταύρος Καμπερογιάννης ηττήθηκε.

Έχασαν επίσης οι Εργατικοί, Ευάγγελος Τσιρέκας, Nick Bleasdale, Μάικλ Βασίλη, Ντέιβιντ Πετρουλάκης και Κρίσταλ Βαλυδάκη.

Η ομογενής Παναγιώτα Παντελαίου σημείωσε αξιοσημείωτο ποσοστό, 42,2%, που όμως δεν ήταν ικανό να εκπαραθυρώσει την πρώην πρωθυπουργό Κριστίνα Κενήλι στην έδρα Heffron.

Με τον σχηματισμό «Οικογένεια Πρώτα» δεν τα κατάφεραν οι ομογενείς υποψήφιοι Ari και Thomas Katsoulas.

Με το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα ο Manny Poularas πήρε 8%.

Τέλος η Πατρίσια Πούλος ως Ανεξάρτητη πήρε 3,2%.

Μεγάλη αυστραλιανή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για την 70η επέτειο της Μάχης της Κρήτης

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjSVv1VkwKbmxJaP9UMmY7kOH7HUUtFTT3OsC-S_CN-OmsfOBIkOORhAQyl43hu_yvOqHOVjM7qAu9WhcRv78kKz91FLt_KC40WdW0gOndG0KbHdAtkU1GZI32c5undjvFyp8ddaVM3Oiw/s400/Crete.jpgΠερίπου δέκα Αυστραλοί, βετεράνοι στρατιώτες που πολέμησαν στην Ελλάδα κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, θα παραστούν στις εορταστικές εκδηλώσεις της 70ης επέτειου του εορτασμού της Μάχης της Κρήτης που θα γίνουν στη Μεγαλόνησο.

Θα τους συνοδεύουν άλλοι δέκα Αυστραλοί φροντιστές (γιατροί, νοσοκόμοι κ.α.).

Επικεφαλής της αυστραλιανής αντιπροσωπείας θα είναι ο Ομοσπονδιακός υπουργός Υποθέσεων Βετεράνων Στρατιωτών κ. Γουόρεν Σνόουντον, ενώ την αποστολή θα συμπληρώνουν άλλοι δέκα υπουργοί και βουλευτές, στην πλειοψηφία τους ομογενείς.

Για τους εορτασμούς της σημαντικής επετείου θα επισκεφθούν την Ελλάδα και περίπου 50 ομογενείς, κυρίως εκπρόσωποι κρητικών σωματείων, που θα παραστούν στις εκδηλώσεις που θα γίνουν από τις 15 έως τις 25 Μαΐου στο Ηράκλειο, το Ρέθυμνο και τα Χανιά.

Αξίζει να σημειωθεί πως λόγω των εκδηλώσεων που θα γίνουν στην Κρήτη, οι εορταστικές εκδηλώσεις στη Μελβούρνη φέτος θα πραγματοποιηθούν στις 5,6 και 7 Μαΐου για να τιμηθεί η ιστορική επέτειος.

Νέα ένταση στην Κερατέα - Κλειστοί με μπάζα οι δρόμοι που οδηγούν στο Λαύριο

'https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiElwdH7H-CsNL6cnBXwgxPye8s5fZskGH6ZkXlIkIYR5KT5kQzjVtSZLyUcj610AX12qD750wrxV7S-DhwX90jV8uuQadqfqaF_QmrzTokwF2kFcQzGVSE9tXJqNDEB8edEYHJc5MLas8/s1600/keratea1-425x288.jpgΕνταση επικρατεί στην Κερατέα όπου, κατά τη διάρκεια της νύχτας, άγνωστοι άδειασαν και άλλα φορτηγά με μπάζα κλείνοντας όλους τους δρόμους που οδηγούν στο Λαύριο.

Συγκεκριμένα, εκτός από τη λεωφόρο Λαυρίου που είναι κλειστή από χθες το πρωί από μπάζα που άδειασαν φορτηγά και στα δύο ρεύματα ανάμεσα στην πρώτη και δεύτερη είσοδο Κερατέας, από σήμερα τα ξημερώματα με τον ίδιο τρόπο έκλεισαν τον παράδρομο της λεωφόρου Λαυρίου καθώς και την επαρχιακή οδό Αναβρύτου-Κερατέας και στις δύο κατευθύνσεις, όπου έχει διακοπεί η κυκλοφορία από το ύψους της παραλιακής Αθηνών-Σουνίου. Ετσι η κίνηση των αυτοκινήτων προς το Λαύριο γίνεται μόνο από την παραλιακή Αθηνών-Σουνίου.

Γύρω στις 6 το πρωί, δημιουργήθηκε επεισόδιο όταν ένα μηχάνημα πήγε να απομακρύνει τα μπάζα από τη λεωφόρου Λαυρίου για να ανοίξει το δρόμο. Συγκεντρωθέντες στο σημείο έκαναν επίθεση και έκαψαν το μηχάνημα, ενώ δημιουργήθηκε ένταση με τις αστυνομικές δυνάμεις.

Ιαπωνία-Πυρηνική καταστροφή: η κυβέρνηση σε κατάσταση υψίστου συναγερμού

http://www.metrosport.gr/img/2011/03/fukushima-nuclear.jpgΟ πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Ναότο Καν δήλωσε σήμερα ότι η ιαπωνική κυβέρνηση βρίσκεται "σε κατάσταση υψίστου συναγερμού" για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέρχονται από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, μετέδωσαν τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης.

Ο Ναότο Καν υπογράμμισε ότι η κατάσταση παραμένει "απρόβλεπτη" στον πυρηνικό σταθμό, όπου τα συστήματα ψύξης των τεσσάρων από τους έξι αντιδραστήρες δεν λειτουργούν και όπου οι περιπτώσεις διαρροής ραδιενέργειας πολλαπλασιάζονται μετά τον σεισμό και το τσουνάμι που ακολούθησε την 11η Μαρτίου.

Η κυβέρνηση "θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό ευρισκόμενη σε κατάσταση υψίστου συναγερμού", είπε ο ιάπωνας πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της επιτροπής προϋπολογισμού της Γερουσίας, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης.

Ως προς την τοποθεσία εγκατάστασης του πυρηνικού σταθμού της Φουκουσίμα, ο Ναότο Καν δήλωσε: "Δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι η εκτίμηση των κινδύνων του τσουνάμι εκείνη την εποχή ήταν εσφαλμένη".

Νερό με υψηλά ποσοστά ραδιενέργειας έχει πλημμυρίσει τον υπόγειο χώρο της αίθουσας των τουρμπίνων των αντιδραστήρων 1, 2 και 3 και έχει περάσει στις σωληνώσεις που περνούν από το έδαφος .

Η διαχειρίστρια εταιρεία του σταθμού, η ηλεκτρική εταιρεία του Τόκιο Tepco, παραδέχθηκε ότι το μολυσμένο νερό μπορεί να έχει κυλήσει μέχρι την ακτή του ωκεανού στην περιοχή του πυρηνικού σταθμού.

Η εταιρεία θα επιθεωρήσει τις σωληνώσεις αυτές για να βεβαιωθεί ότι δεν έχουν υποστεί ζημίες από τον σεισμό και το τσουνάμι, ώστε να αποφευχθεί η διαρροή μολυσμένου νερού.

Η παρουσία του μολυσμένου νερού εμποδίζει τις επιχειρήσεις για την επαναλειτουργία του συστήματος ψύξης, καθώς οι εργασίες άντλησης του νερού αυτού είναι δύσκολες, αφού οι τεχνικοί πρέπει να βρουν έναν τρόπο ώστε να το διοχετεύσουν στις δεξαμενές χωρίς να εκτεθούν σε θανάσιμες δόσεις ακτινοβολίας.

"Πρέπει να αφαιρέσουμε αυτό το νερό το συντομότερο δυνατόν", είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιουκίο Εντάνο.

Για να εμποδίσουν την τήξη του πυρηνικού καυσίμου , οι τεχνικοί της Tepco και οι πυροσβέστες πρέπει να καταβρέχουν συνεχώς τους τέσσερις αντιδραστήρες και την δεξαμενή του αναλωθέντος πυρηνικού καυσίμου, γεγονός που μπορεί να εξηγήσει την παρουσία της σημαντικής ποσότητας μολυσμένου νερού στις εγκαταστάσεις του σταθμού.

Πρέπει να αποφύγουμε την έκθεση στον άερα των ράβδων του καυσίμου, ώστε να μην υπερθερμανθούν . Η ψύξη των εγκαταστάσεων είναι απαραίτητη, δήλωσε ο κυβενρητικός εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι καταβάλλονται όλες οι προσπάθειες ώστε να χρησιμοποιηθεί το λιγότερο κατά το δυνατόν νερό.

Η Tepco ανακοίνωσε χθες ότι ίνχη πλουτωνίου ανιχνεύθηκαν σε πέντε διαφορετικά σημεία στο έδαφος του πυρηνικού σταθμού, δίνοντας τη διαβεβαίωση ότι τα επίπεδά του δεν αποτελούν κίνδυνο για την υγεία.

Η εταιρεία δεν διευκρίνισε από πού προέρχεται το πλουτώνιο, αλλά έκανε την εκτίμηση ότι τουλάχιστον δύο από τα πέντε δείγματα συνδέονται με τις ζημίες που υπέστη ο σταθμός από τον σεισμό και το τσουνάμι (ΣΣ. Εννοείται ότι η εταιρία είπε από που προέρχονται τα ψήγματα πλουτονίου... αλλά τα ΜΜΕ δεν θέλουν να μας ενημερώσουν αντικειμενικά... γι αυτό σε ανάρτηση το μεσημέρι θα σας πούμε εμείς τι ακριβώς βρέθηκε, σε τι αντιστοιχεί και που οφείλεται).

"Το πλουτώνιο προέρχεται πιθανότατα από τις ράβδους του καυσίμου", επιβεβαίωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Το πυρηνικό καύσιμο των αντιδραστήρων 1, 2 και 3 και το αναλωθέν καύσιμο στη δεξαμενή του αντιδραστήρα 4 άρχισαν μάλλον να τήκονται τις ώρες που ακολούθησαν το τσουνάμι, αλλά η διαδικασία ετέθη υπό έλεγχο από την Tepco.