20 Μαΐου 2011

Το άλλαξαν το παραμύθι: Τώρα δεν μιλάνε για αύξηση εξαγωγών αλλά για αύξηση τζίρου

Μετά από μερικούς μήνες παραμυθιού ότι τάχα μου έχουν αυξηθεί οι ελληνικές εξαγωγές, ξαφνικά η Κυβέρνηση, μέσω της ΕΛΣΤΑΤ (όσο και αν λέει ο Γιωργάκης ότι είναι Independent και δεν δίνουν τα στοιχεία ούτε στον Παπακ όπως είπε χθες στην ομιλία του στο συνέδριο του Economist) αλλάζει πλέον την προπαγάνδα και μιλάει μόνο για αύξηση τζίρου των εξαγωγών...

Και επειδή έχουμε ξαναγράψει ότι η αύξηση του τζίρου οφείλεται στην αύξηση της τιμής του αλουμινίου και του πετρελαίου (που είναι τα κύρια προιόντα εξαγωγής), δείτε και την τιμή του αλουμινίου που μέσα σε 1 χρόνο σκαρφάλωσε από τα 1600 ευρώ στα 1900... δηλ αυξήθηκε κατά 20% περίπου πράγμα που εξηγεί και την αύξηση του τζίρου.

Διαβάστε και την είδηση των ΠΑΣΟΚων:

Αύξηση κατά 8,7% παρουσίασε ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη Βιομηχανία τον Μάρτιο του 2011 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του προηγούμενου έτους και έναντι αύξησης 16,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία ο μέσος Γενικός Δείκτης του δωδεκαμήνου Απριλίου 2010 - Μαρτίου 2011, σε σύγκριση με τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Απριλίου 2009 - Μαρτίου 2010, παρουσίασε αύξηση κατά 6,6%, έναντι μείωσης 16,7% που σημειώθηκε από τη σύγκριση των αντίστοιχων προηγούμενων δωδεκαμήνων.

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Κύκλου Εργασιών στη Βιομηχανία κατά 8,7% το μήνα Μάρτιο 2011, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2010, οφείλεται στην αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών Ορυχείων – Λατομείων κατά 14,9% και στην αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών Μεταποιητικών Βιομηχανιών κατά 8,6%.

Μήνυση ΘΑ κάνει ο Αντρίκος στον Π. Καμμένο... κοινώς παπάρια μάντολες θα κάνει

Μήνυση λέει θα κάνει ο Αντρίκος Παπανδρέου στον Π. Καμμένο επειδή τον διαβάλει...

Η απορία είναι εύλογη:

Τι τον εμπόδισε να πάει σήμερα να την κάνει και μετά να βγει και να πει:

ΕΚΑΝΑ ΜΗΝΥΣΗ...

Υπάρχει κάτι που φοβάται;

Θα μας κολλήσουν και λέπρα: Τέσσερα μέλη οικογένειας μεταναστών νοσηλεύονται με λέπρα στο νοσοκομείο του Ρίου

Τέσσερα μέλη οικογένειας μεταναστών νοσηλεύονται με λοίμωξη από Mycobacterium leprae (μυκοβακτήριο, από το οποίο προκαλείται η νόσος του Χάνσεν), στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ρίου της Αχαϊας, σύμφωνα με ενημερωτικό δελτίο του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ).

Κλιμάκιο επιστημόνων του Κέντρου μετέβη σήμερα, Παρασκευή, στο αχαϊκό νοσοκομείο, όπου τα μέλη του ενημερώθηκαν για την πορεία των περιστατικών από την ομάδα των θεραπόντων ιατρών. Ακολούθως, η ομάδα μετέβη στον τόπο μόνιμης κατοικίας των κρουσμάτων, όπου διερευνήθηκε η πιθανότητα περαιτέρω διασποράς για την λήψη των προληπτικών μέτρων.

Το ΚΕΕΛΠΝΟ ενημερώνει πως η νόσος από Mycobacterium leprae μεταδίδεται εξαιρετικά δύσκολα από άνθρωπο σε άνθρωπο και καθίσταται μη μεταδοτική αμέσως μετά την έναρξη ειδικής θεραπείας.

Mε πολλά και ενδιαφέροντα θέματα το ΚΑΡΦΙ

Κυκλοφορεί αύριο .
και ειδικό θέμα για τα χάλια των νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης:

Σάμος: Καθιέρωση νέας ακτοπλοϊκής γραμμής από τα τουρκικά παράλια (Σεφερί-Χισάρ) στη Σάμο

Με λουλούδια στα χέρια υποδέχτηκαν οι Σαμιώτες τους 130 Τούρκους που έφτασαν σήμερα το πρωί στο λιμάνι Βαθέος από το Σεφερί-Χισάρ εγκαινιάζοντας την συγκεκριμένη γραμμή.

Το πρώτο αυτό δρομολόγιο γέμισε αισιοδοξία τους εμπλεκόμενους φορείς με τον τουρισμό καθώς απευθύνεται σε μία μεγάλη αγορά της Τουρκίας, όπως είναι της περιοχής της Σμύρνης.

Η καθιέρωση του δρομολογίου σε εβδομαδιαία βάση είναι ο πρώτος στόχος των φορέων του τουρισμού οι οποίοι επιθυμούν το δρομολόγιο αυτό να γίνεται καθημερινά, όπως η σύνδεση με το απέναντι λιμάνι του Κουσάντασι.

Οι προσπάθειες για την σύνδεση Σάμου - Σμύρνης έχουν ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια και φαίνεται ότι έφτασε η στιγμή για να ευοδωθούν.

Μεταξύ των Τούρκων επισκεπτών ήταν ο δήμαρχος του Σεφερί - Χισάρ και 19 δημοσιογράφοι τους οποίους υποδέχτηκε ο δήμαρχος Σάμου Στέλιος Θάνος και οι φορείς του τουρισμού .

Η υποδοχή από την πλευρά των ξενοδόχων, του επιμελητηρίου αλλά και του εμπορικού κόσμου ενθουσίασε τους Τούρκους που δοκίμασαν το σαμιώτικο κρασί και την ζεστή φιλοξενία των Σαμιωτών.

Υποβάθμιση Fitch: Τέλειωσαν οι δικαιολογίες Καραμανλή και οι ανακοινώσεις Παπακ πάνε να γίνουν μονολεκτικές

Εξαφανισμένη η Κυβέρνηση προσπαθεί να αποκρύψει το γεγονός της νέας σημερινής υποβάθμισης της ΠΑΣΟΚικής οικονομίας και έβγαλε μια ανακοίνωση δύο παραγράφων όπου λέει ότι ΘΑ κάνει ότι έχει δεσμευθεί... φυσικά στην ανακοίνωση δεν υπάρχει ούτε μια λέξη για κάτι θετικό από την μέχρι τώρα θητεία του ΠΑΣΟΚ... και πως να υπάρχει άλλωστε:

"Η απόφαση υποβάθμισης από τον οίκο Fitch έρχεται σε μια περίοδο που το οικονομικό πρόγραμμα αξιολογείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ και επηρεάζεται από την έντονη φημολογία η οποία κατακλύζει τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο" αναφέρει το υπουργείο Οικονομικών σε ανακοίνωσή του.

"Παραβλέπει δε τις επιπρόσθετες δεσμεύσεις που έχει ήδη αναλάβει η ελληνική κυβέρνηση, ώστε να επιτύχει τον δημοσιονομικό στόχο για το 2011, αλλά και να επιταχύνει το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων. Οι συγκεκριμένες πολιτικές για να υλοποιηθούν αυτές οι δεσμεύσεις θα ανακοινωθούν με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης του Ελληνικού προγράμματος".

Υπόθεση ηλεκτρονικής αντιγραφής, και όχι διαρροής, είναι αυτή που εξεταζόμενος «πιάστηκε» με τις απαντήσεις των θεμάτων στο κινητό του

http://www.masternewmedia.org/images/mobile_phone_mass_media_1.jpgΣε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα του τμήματος δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος για ηλεκτρονική αντιγραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις, σε εξεταστικό κέντρο του Γαλατσίου. Η ερευνα ξεκίνησε ύστερα απο περιστατικό, που καταγράφηκε, προχθές, 18 Μαϊου, με μαθητή κατά την εξέταση το μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων».

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την Αστυνομία, στις 10.04 της 18ης του μήνα, ο συγκεκριμένος μαθητής ζήτησε να πάει στην τουαλέτα για σωματική του ανάγκη, αλλά κατά την επιστροφή του ένας από τους καθηγητές παρατήρησε ότι από την τσέπη του προεξείχε κάτι. Όταν τον έψαξε, διαπίστωσε πως ήταν κινητό τηλέφωνο. Ο καθηγητής, ανοίγοντας το τηλέφωνο, είδε ότι υπήρχε sms με τις απαντήσεις στο πρώτο θέμα του διαγωνίσματος. Όταν ερωτήθη ο μαθητής, από πού εστάλη το συγκεκριμένο μήνυμα στο τηλέφωνό του, απάντησε ότι προερχόταν από το φροντιστήριο, στο οποίο πήγαινε. Ως εκ τούτου, ο διευθυντής του σχολείου μετέβη στην Ασφάλεια Αττικής και κατήγγειλε το περιστατικό στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Ακολούθως, ενημερώθηκε η προϊσταμένη της Εισαγγελείας Πρωτοδικών, Ελένη Ράικου, η οποία διέταξε προφορικά τη διενέργεια προανάκρισης για να διαπιστωθεί αν υπάρχει αδίκημα. Σήμερα, κλιμάκιο της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, παρουσία εισαγγελέα, ξεκίνησε έρευνα στο φροντιστήριο, όπου βρέθηκε κατάσταση μαθητών, μεταξύ των οποίων και ο συγκεκριμένος μαθητής. Επιπλέον, κατασχέθηκαν ένας σκληρός δίσκος ηλεκτρονικοί υπολογιστές και αρχεία που θα εξεταστούν.

Όπως διευκρινίστηκε από την Αστυνομία, δεν υπήρξε διαρροή θεμάτων, διότι ούτως ή αλλως στις 09.30, μισή ώρα μετά την έναρξη των διαγωνισμάτων, τα θέματα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας.

Εκείνο, που ερευνούν οι αστυνομικοί είναι αν έχουν δοθεί απαντήσεις θεμάτων και σε άλλους μαθητές του φροντιστηρίου, που υπολογίζονται σε τραικόσιους. Για να διαπιστωθεί αυτό, όμως, κατάσχονται τα κινητά τους τηλέφωνα, τα οποία θα ερευνηθούν, καθώς όπως έγινε γνωστό θα συζηθεί απο τον εισαγγελέα άρση απορρήτου.

Το γραπτό του μαθητή, που επιχείρησε την ηλεκτρονική αντιγραφή, μηδενίστηκε. Δικογραφία σχηματίζεται για όλους τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση.

Αίγυπτος: Χιλιάδες συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ταχρίρ για να "διασώσουν την επανάσταση"

http://majjal.files.wordpress.com/2011/02/tahrir-square.jpgΧιλιάδες Αιγύπτιοι συγκεντρώθηκαν σήμερα στην πλατεία Ταχρίρ του Καΐρου ζητώντας την απελευθέρωση ακτιβιστών που κρατούνται και την προσαγωγή στη δικαιοσύνη του πρώην προέδρου Χόσνι Μουμπάρακ και της οικογένειάς του.

Η συγκέντρωση, που ονομάστηκε "Η διάσωση της επανάστασης", πραγματοποιήθηκε μετά τα δημοσιεύματα ότι θα δοθεί αμνηστία στον Μουμπάρακ και ότι η σύζυγός του Σούζαν θα αφεθεί ελεύθερη αφού παρέδωσε στο αιγυπτιακό κράτος περιουσιακά της στοιχεία αξίας 4 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το Ανώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο της Αιγύπτου, το οποίο έχει αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας από τον Φεβρουάριο οπότε εκδιώχθηκε από την εξουσία ο Μουμπάρακ, διέψευσε την Τετάρτη τα δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία έχει την πρόθεση να χορηγήσει αμνηστία στον πρώην πρόεδρο χαρακτηρίζοντάς τα "φήμες".

Οι διαδηλωτές δηλώνουν ότι τέτοιες κινήσεις κινδυνεύουν να "πλήξουν τους στόχους της επανάστασης και να οδηγήσουν σε συγκρούσεις".

Κατηγόρησαν επίσης τους οπαδούς του Μουμπάρακ για τις πρόσφατες αιματηρές συγκρούσεις μεταξύ μουσουλμάνων και χριστιανών στο Κάιρο.

Οι συγκεντρωμένοι στην πλατεία Ταχρίρ φώναζαν: "Θέλουμε πίσω τα δικαιώματά μας" και "Δεν νιώθουμε την αλλαγή, θα επιστρέψουμε στην Ταχρίρ".

Οι ακτιβιστές επέκριναν επίσης τον επικεφαλής των ενόπλων δυνάμεων, υπουργό Άμυνας Χουσέιν Ταντάουι, και τον γενικό εισαγγελέα Άμπντελ Μεγκίντ Μαχμούντ για τον "αργό ρυθμό" με τον οποίο κινούνται όσον αφορά την προσαγωγή στη δικαιοσύνη του Μουμπάρακ και του καθεστώτος του για διαφθορά και το θάνατο των αντικυβερνητικών διαδηλωτών.

Αύριο θα οδηγηθούν στον ανακριτή τα δύο ζώα απ' το Αφγανιστάν που έσφαξαν τον Μανώλη Καντάρη

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNxjOQbQqqEmW87wLCptPuayzaevLSuiu80tqok-K928zLL0XM&t=1Αύριο θα βρεθούν ενώπιον του ανακριτή οι δύο Αφγανοί που κατηγορούνται για την εν ψυχρώ δολοφονία του 44χρονου Μανώλη Καντάρη στο κέντρο της Αθήνας με σκοπό να του πάρουν μία βιντεοκάμερα.

Οι δύο κατηγορούμενοι μετήχθησαν πριν λίγο στον Εισαγγελέα ο οποίος τους απήγγειλε τις κατηγορίες που τους βαρύνουν. Για την υπόθεση της στυγνής δολοφονίας, ασκήθηκε το μεσημέρι ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση, που βαραίνει τον έναν εκ των δύο, απλή συνέργεια σε ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συναυτουργία, ληστεία από την οποία επήλθε θάνατος κατά συναυτουργία και παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και οπλοκατοχή.

Είναι πολύ πιθανό αύριο να τους χορηγηθεί προθεσμία για τις απολογίες τους για να ανευρεθεί και να οριστεί μεταφραστής, καθώς οι δύο κατηγορούμενοι φέρονται να μην μιλούν άλλη γλώσσα πλην της μητρικής τους.

Η Ακροδεξιά αναδεικνύεται για πρώτη φορά πρώτο κόμμα σε δημοσκόπηση

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgf85CGLQpm7PrljROxJFdd_agtEjwZPzgxwUT1JzCch_K2HEnJtt790vEv6BxUWZxzp5nMBQJDUeTaOMqZ57GrQEwgmP-rYXgktXiY8Q0HasJyhURcfCYDFH3UsosUr6iISehyx_MhVW3g/s400/fpoe+neanzi+gewalt.jpgΔυόμισι και πλέον χρόνια μετά τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές στην Αυστρία, στις 28 Σεπτεμβρίου του 2008, και για πρώτη φορά στην ιστορία των δημοσκοπικών ερευνών, η αυστριακή Ακροδεξιά εμφανίζεται σε σημερινή αντιπροσωπευτική δημοσκόπηση ότι θα αναδεικνυόταν πρώτο κόμμα εάν οι εκλογές διεξάγονταν αυτήν την Κυριακή.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το ακροδεξιό και εθνικιστικό Κόμμα των Ελευθέρων (FPÖ) του Χάιντς-Κρίστιαν Στράχε --της σκληρότερης έκδοσης του πρώην αρχηγού τους, εκλιπόντα Γιεργκ Χάιντερ--, που βρίσκεται στην αντιπολίτευση, θα συγκέντρωνε ποσοστό 29%, έναντι 17,5% στις προηγούμενες εκλογές, και θα αναδεικνυόταν πρώτο κόμμα (στη φώτο βλέπετε αφίσα του FPÖ που λέει στις μουσουλμάνες: "Καλό ταξίδι και Άντε γειά").

Στη δεύτερη θέση της δημοσκόπησης βρίσκεται ο νικητής των τελευταίων βουλευτικών εκλογών, το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα του καγκελάριου Βέρνερ Φάιμαν, με ποσοστό 28%, έναντι 29,3% του εκλογικού του αποτελέσματος, ενώ μειωμένο κατά τρεις μονάδες, στο 23% (26% στις εκλογές) είναι το ποσοστό του συγκυβερνώντος συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος, το οποίο στο σημερινό συνέδριό του εξέλεξε ως νέο αρχηγό του τον αντικαγκελάριο και υπουργό Εξωτερικών, τον 52χρονο Μίχαελ Σπίντελεγκερ.

Από τα άλλα δύο κόμματα της αυστριακής Βουλής, το Κόμμα των Πρασίνων εμφανίζεται στη δημοσκόπηση με αυξημένο το ποσοστό του σε σχέση με το εκλογικό αποτέλεσμα, δηλαδή από το 10,4% το 2008 στο 13%, ενώ σημαντική είναι η μείωση του ποσοστού του δευτέρου ακροδεξιού και εθνικιστικού κόμματος Συνασπισμός Μέλλον της Αυστρίας, από το 10,7% των εκλογών σε μόλις 5%.

Στο σύνολο των 183 εδρών της αυστριακής Βουλής οι Σοσιαλδημοκράτες διαθέτουν 57 έδρες, το Λαϊκό Κόμμα 51, οι Ελεύθεροι 34, ο Συνασπισμός Μέλλον της Αυστρίας 21 και οι Πράσινοι 20 έδρες. Από το Δεκέμβριο στην Αυστρία κυβερνά ο "μεγάλος συνασπισμός" Σοσιαλδημοκρατών και Λαϊκού Κόμματος.

Στο ερώτημα ως προς τις προτιμήσεις σε περίπτωση απ' ευθείας εκλογής του καγκελάριου της χώρας, την πρώτη θέση στη δημοσκόπηση, με ποσοστό 24%, καταλαμβάνει ο σημερινός καγκελάριος και αρχηγός των Σοσιαλδημοκρατών Βέρνερ Φάιμαν, με τον αντικαγκελάριο, υπουργό Εξωτερικών και αρχηγό του Λαϊκού Κόμματος, Μίχαελ Σπίντελεγκερ, να ακολουθεί με ποσοστό 18% και τον αρχηγό των Ελευθέρων Χάιντς-Κρίστιαν Στράχε να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 16%.

Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος της δημοσκόπησης, Βόλφγκανγκ Μπάχμαγιερ, η σημαντική σε σχέση με το παρελθόν, αύξηση του ποσοστού του Χάιντς-Κρίστιαν Στράχε, οφείλεται αφενός στην έντονη κριτική του κατά της αυστριακής βοήθειας προς την Ελλάδα και αφετέρου στο γεγονός ότι τελευταία, με επιφυλακτικότερες εμφανίσεις του και ανάλογη ήπια φρασεολογία, επιδιώκει πλέον προφίλ ηγετικής προσωπικότητας.

Στον κατάλογο ως προς την αξιοπιστία των πολιτικών στην Αυστρία, την κορυφή του καταλαμβάνει, ως ο αδιαμφισβήτητα δημοφιλέστερος πολιτικός στην Αυστρία και μάλιστα με απόσταση, ο ομοσπονδιακός πρόεδρος Χάιντς Φίσερ (Σοσιαλδημοκράτης) με ποσοστό 55%, ακολουθούμενος από την πρόεδρο της Βουλής, Μπάρμπαρα Πράμερ (επίσης του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος) με ποσοστό 26%.

Αντιδράσεις για τους ισχυρισμούς της Μέρκελ για τους… «τεμπέληδες του νότου»

http://pnyka21os.files.wordpress.com/2011/02/merkel_neolaia_large.jpgΗ διαδικτυακή πύλη euobserver.com, σε δημοσίευμα με τίτλο «Η Μέρκελ δέχεται πυρά για το σχόλιό της για τους «τεμπέληδες Έλληνες», αναφέρει ότι η Γερμανίδα Καγκελάριος Μέρκελ , έχει δεχθεί τόσο στο εσωτερικό της Γερμανίας, όσο και στο εξωτερικό, σφοδρή κριτική σε συνέχεια των σχολίων που έκανε ότι οι λαοί της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας λαμβάνουν πολλές ημέρες άδεια το χρόνο και συνταξιοδοτούνται νωρίς.

Μιλώντας την Τρίτη το απόγευμα σε συγκέντρωση, η καγκελάριος δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «δεν μπορούμε να έχουμε μία ζώνη κοινού νομίσματος, στην οποία κάποιοι παίρνουν πολλές διακοπές και άλλοι πολύ λίγες. Αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα. Η κυβέρνησή μας δεν έχει πρόθεση να αφήσει το ευρώ να καταστραφεί αλλά δεν μπορούμε απλώς να δείξουμε αλληλεγγύη και να πούμε ότι αυτές οι χώρες μπορούν να συνεχίσουν όπως και πριν. Παρά ταύτα η Γερμανία θα βοηθήσει αλλά θα βοηθήσει υπό τον όρο ότι και οι άλλοι θα καταβάλουν προσπάθειες. Αυτό πρέπει να είναι σαφές».

Τα σχόλιά της αυτά δημιούργησαν αγανάκτηση στη γερμανική πολιτική σκηνή με την αντιπολίτευση να την χαρακτηρίζει ως «λαϊκίστρια» ενώ οι Ευρωπαίοι Πράσινοι χαρακτήρισαν τα λεγόμενά της «παράλογα». Στην Πορτογαλία οι εργατικές ενώσεις και τα συνδικάτα αντέδρασαν έντονα επίσης στα λεγόμενα της Μέρκελ.

Στην πραγματικότητα όμως, αναφέρει το δημοσίευμα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του ΟΟΣΑ, οι Γερμανοί συνταξιοδοτούνται νωρίτερα από τους νότιους γείτονές τους ενώ επίσης οι νότιοι δεν έχουν μεγαλύτερες άδειες σε σχέση με τους Γερμανούς.

O ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΗΡΥΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ...

Ο Στρατηγός Γιώργος κήρυξε τον πόλεμο...από το Ναύπλιο που βρίσκεται σήμερα.
Δείτε τι ακριβώς συνέβη στο Βίντεο που ακολουθεί.
"Η μάχη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Είμαστε μπροστά σε μια μάχη και την δίνουμε καθημερινά", ανέφερε ο Πρωθυπουργός από το Ναύπλιο, ξεκαθαρίζοντας ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να κάνει πίσω και υπογραμμίζοντας πάντως ότι είναι αναγκαία η εθνική συστράτευση.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/05/o_20.html

Εκτός από 6 εκ, βραχιόλια, σκουλαρίκια, χαλκάδες κ.λπ ο Στρος Καν πρέπει να πληρώσει και τα έξοδα φύλαξής του... και είναι πολλά

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_09_maxsize_735_490.jpgΚαθημερινά θα το φρουρεί ένας αστυνομικός που μαζί με το ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησής του κοστίζουν 200.000 $ (140.000 €) μηνιαίως τα οποία εννοείται πρέπει να πληρώνει ο ίδιος ο Στρος Καν όπως αποφάσισε το δικαστήριο... άρα αν αυτή η υπόθεση κρατήσει ένα εξάμηνο, θα του φύγουν 1,2 εκ $.

Σήμερα αναμένεται να βγεί από τη φυλακή αφού καταβάλει το χρήμα όπως αποφάσισε το χθεσινό δικαστήριο στο οποίο ήταν παρών και η γυναίκα του μαζί με την κόρη του.

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_14_maxsize_735_490.jpg

Η σουίτα όπου διέμενε στο ξενοδοχείο Sofitel

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_05_maxsize_735_490.jpg

Ο Στρος Καν στο χθεσινό δικαστήριο

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_17_maxsize_735_490.jpg

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_18_maxsize_735_490.jpg

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_20_maxsize_735_490.jpg

Η γυναίκα του και η κόρη του που σπουδάζει στο Columbia

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_21_maxsize_735_490.jpg

Έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου είχε μαζευτεί πλήθος δημοσιογράφων αν και η υπόθεση που απασχολεί τους Αμερικάνους είναι άλλη και θα σας την παρουσιάσουμε αργότερα...

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/panorama/2011/KW20/strauss_kahn/strauss_kahn_22_maxsize_735_490.jpg

Προφυλακιστέοι οι τρεις υπάλληλοι του ΣΔΟΕ. Ομολόγησε ο ένας ενώπιον της ανακρίτριας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhIO8reAG3ebEaNrezaB6abKM0a2iIxnERdU_8h4Wq9wt6fvsmewrBfCJ2Y9vI8QvfoJf4dMiw2ra2746AheedGb9IH1O62RY4cK5EO-MR0UzHOE1cvowXzgbk0VrIOwUuqei4Q8zD22Iij/s1600/miza.jpgΟμολόγησε ότι έχει δωροδοκηθεί ο ένας από τους τρεις υπαλλήλους του ΣΔΟΕ, που καταγγέλθηκαν από επιχειρηματία για χρηματισμό και πήραν το δρόμο για την φυλακή, μετά τις πολύωρες απολογίες τους ενώπιον της Ειδικής Ανακρίτριας.

Οι τρεις κατηγορούμενοι σε βαθμό κακουργήματος, για παθητική δωροδοκία κατ' εξακολούθηση από δράστη που έχει την ιδιότητα του υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κρίθηκαν αργά το απόγευμα από ανακρίτρια και Εισαγγελέα προφυλακιστέοι.

Ο ένας από τους τρεις, ο Δημήτρης Μαλιάγκας, φέρεται να αποδέχθηκε κατά την απολογία του, ότι έχει χρηματιστεί, γεγονός που φαίνεται να επέδρασε στην τελική κρίση για το θέμα της προσωρινής κράτησης και των τριών κατηγορουμένων.

Οι επ' αυτοφώρω συλληφθέντες, αρχικά είχαν κοινή υπερασπιστική γραμμή και μάλιστα φέρονται να υποστήριζαν πως οι ίδιοι ήταν θύματα του επιχειρηματία προκειμένου να εκμεταλλευτεί το καθεστώς καθορισμένης χρονικά φορολογικής ασυλίας, που παρέχει ο νόμος σε περιπτώσεις καταγγελίας διαφθοράς υπαλλήλων.

Ωστόσο, εντός του ανακριτικού γραφείου, ενώπιον της δικαστικής λειτουργού, φαίνεται πως ο κατηγορούμενος αποφάσισε να διαφοροποιηθεί και να "μιλήσει".

Οι Δημήτρης Μαλιάγκας, Γιώργος Τσικνάκης και Κωνσταντίνος Σερλής συνελήφθησαν επ' αυτοφώρω με προσημειωμένα χρήματα, που μόλις είχαν πάρει από επιχειρηματία ο οποίος κατήγγειλε ότι του ζήτησαν 1000 ευρώ για να μην βεβαιώσουν μεγάλες παραβάσεις.

Θ. Νάκος για το θερμό επεισόδιο σήμερα το πρωί στος Έβρο

"Το "θερμό επεισόδιο" που συνέβη σήμερα το πρωί στα ελληνοτουρκικά σύνορα στον Έβρο, όπως αναφέρεται στα ΜΜΕ, όπου Τούρκοι δουλέμποροι άνοιξαν πυρ εναντίον Ελλήνων συνοριοφύλακων και δύο μελών της δύναμης FRONTEX, έρχεται να επιβεβαιώσει την εκρηκτική κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή, αλλά και τις διαστάσεις που έχει λάβει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, με τους δουλεμπόρους να έχουν αποθρασυνθεί, εξαιτίας και της αδράνειας της Eλληνικής κυβέρνησης.

Αυτή είναι, δυστυχώς, η καθημερινότητα που βιώνουν οι Eλληνικές Αρχές φύλαξης των συνόρων μας στον Έβρο, αλλά και οι δυνάμεις της FRONTEX. Βρίσκονται αντιμέτωπες με δυσκολίες και κινδύνους που θέτουν σε κίνδυνο την ίδια τους τη ζωή και μόνο από τύχη έως τώρα δεν έχουμε θρηνήσει θύματα.

Όσο, όμως, η κυβέρνηση εξακολουθεί να μην εφαρμόζει το νόμο για τους παράνομους μετανάστες, όσο μετατρέπει με την πολιτική της, ή πιο σωστά με την έλλειψη πολιτικής, τη χώρα σε "πόλο έλξης" λαθρομεταναστών, όσο δεν προχωρά σε πράξεις, αλλά μένει στα λόγια, όπως με τον περίφημο φράχτη στον Έβρο, η Ελλάδα θα παραμένει "ξέφραγο αμπέλι", οι φύλακες των συνόρων μας θα κινδυνεύουν και η εγκληματικότητα θα αυξάνεται".

H Fitch υποβάθμισε την εκτίμησή την Ελλάδας κατά τρεις βαθμίδες-Πανικός στο ΠΑΣΟΚ

http://www.banksnews.gr/portal/images/stories/fitch.jpgΣτην υποβάθμιση του αξιόχρεου της Ελλάδας κατά τρείς βαθμίδες, στο επίπεδο Β+ από ΒΒ+ προχώρησε σήμερα ο οίκος αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας Fitch, σύμφωνα με την οικονομική ειδησεογραφική υπηρεσία "Marketwatch".

Οι προοπτικές αξιολόγησης του χρέους παραμένουν αρνητικές, σύμφωνα με το Fitch, ο οποίος προειδοποίησε και για περαιτέρω υποβαθμίσεις σε περίπτωση που η ΕΕ και το ΔΝΤ δεν παρουσιάσουν ένα αξιόπιστο σχέδιο αντιμετώπισης της ελληνικής κρίσης χρέους, μεταδίδει το πρακτορείο Ρόιτερς.

"Η υποβάθμιση αντικατοπτρίζει το μέγεθος της πρόκλησης που αντιμετωπίζει η Ελλάδα στην εφαρμογή ενός ριζοσπαστικού δημοσιονομικού και μεταρρυθμιστικού προγράμματος, απαραίτητου για τη διασφάλιση της φερεγγυότητάς του κράτους και των θεμελίων για διατηρήσιμη οικονομική ανάκαμψη", επισημαίνει η Fitch σε ανακοίνωσή της.

Η υποβάθμιση κατά τρείς βαθμίδες στο επίπεδο "Β+" εκ μέρους της Fitch ευθυγραμμίζεται με τις αξιολογήσεις των Standard & Poor's στο επίπεδο "B" και της Moody's στο επίπεδο "B1".

"Απόντος ενός πλήρους χρηματοδοτημένου και αξιόπιστου προγράμματος από το ΔΝΤ και την ΕΕ, η παρούσα αξιολόγηση θα μπορούσε να μετατραπεί σε 'CCC', καταδεικνύοντας ότι το ενδεχόμενο ελληνικής στάσης πληρωμών είναι ιδιαίτερα υψηλό", σημειώνει η Fitch στη σχετική της ανακοίνωση.

Επίθεση σε Αστυνομικούς από τούρκους δουλέμπορους: Οι διακινητές στόχευαν τους αστυνομικούς-Βίντεο από το επεισόδιο στα χέρια των αρχών

Δεν αμφισβητείται ότι τα πυρά των διακινητών, είχαν στόχο τους Έλληνες αστυνομικούς και τους αξιωματούχους της Frondex που βρίσκονταν στη νησίδα Αντάς, τόνισε σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Έβρου, Κώστας Χατζηαναγνώστου, αναφορικά με το επεισόδιο που συνέβη το πρωί στην ελληνοτουρκική μεθόριο.

Ανέφερε δε ότι πιθανόν να υπάρχει και υλικό από βιντεοσκόπηση του επεισοδίου. «Εάν υπάρχει αυτό το βίντεο, θα πρέπει να δοθεί προς όλες τις Ευρωπαϊκές αρχές, προκειμένου να γνωρίζουν πώς πραγματικά έχει η κατάσταση».

Η πληροφορία του κ. Χατζηαναγνώστου επιβεβαιώθηκε αργότερα, καθώς σύμφωνα με διασταυρωμένες πηγές, οπτικοακουστικό υλικό που τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια του επεισοδίου από αξιωματούχο της Frondex, βρίσκεται στα χέρια των ελληνικών αρχών και της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Φύλαξης των Συνόρων.

«Αρχικά και όπως με ενημέρωσαν οι συνάδελφοι, είπε ο κ. Χατζηαναγνώστου, υπήρξαν πυροβολισμοί, στοχευόμενοι ή μη, από επαναληπτική καραμπίνα, από ένα άτομο που επέβαινε στη βάρκα. Λίγο αργότερα, η λέμβος άρχισε να προσεγγίζει τη νησίδα και οι αστυνομικοί είδαν με τα κιάλια, το ένα από τα δυο άτομα, από απόσταση περίπου εκατό μέτρων, να βάλει με την καραμπίνα εναντίον τους. Οι αστυνομικοί αναγκάσθηκαν να καλυφθούν πέφτοντας στο έδαφος. Στη συνέχεια έπεσαν κι άλλοι πυροβολισμοί από τη βάρκα, στο σημείο που βρίσκονταν συνάδελφοι της Frondex και Έλληνες αστυνομικοί».

Ο κ. Χατζηαναγνώστου υπογράμμισε ότι η συγκεκριμένη νησίδα, συνολικής έκτασης περίπου 500 στρεμμάτων, με πυκνή βλάστηση, είναι ένας δύσκολος χώρος φύλαξης για τους αστυνομικούς, οι οποίοι καθημερινά υπερβάλλουν εαυτούς για να αποτρέψουν την είσοδο των παράνομων μεταναστών.

«Εμείς λέμε ότι, οι συνάδελφοί μας δεν πρέπει να στέλνονται σαν πρόβατα επί σφαγή, είτε στο συγκεκριμένο σημείο είτε αλλού. Η αποτροπή γίνεται όσο το δυνατόν μπορούν καλύτερα οι συνάδελφοι, αλλά ο ρόλος αυτός, δεν είναι μόνο της αστυνομίας. Θα πρέπει να πιεσθεί και η γείτονα χώρα, από την Ε.Ε. ή τους διεθνείς οργανισμούς, για να σταματούν οι λαθρομετανάστες εκεί», επεσήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Έβρου, σημειώνοντας πως, οι αστυνομικοί της περιοχής, με την πολυετή εμπειρία που έχουν, πιστεύουν ότι τα οποιαδήποτε άλλα μέτρα που λαμβάνονται, δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα.

Καταλήγοντας, ο κ. Χαζηαναγνώστου ανέφερε ότι, οι αστυνομικοί στην περίπτωση αυτή έδρασαν συνετά και σωστά, αλλά δεν μπορούν να διακινδυνεύουν χωρίς να λαμβάνονται μέτρα ασφαλείας, καθώς υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, σε κάποιο άλλο αντίστοιχο περιστατικό, να υπάρξουν ακόμη και θύματα.

Η ιστορική πλατεία Κλαυθμώνος, παραδίδεται σταδιακά στα χέρια τοξικομανών, εμπόρων ναρκωτικών και μικροεγκληματιών λαθρομεταναστών

http://www.tvxs.gr/sites/default/files/images/story/20100301_74.jpgΜετά την απαξίωση και τον μαρασμό της πλατείας Ομονοίας, όπου πλέον επικρατεί η παραβατικότητα και η μικροεγκληματικότητα, άλλη μία ιστορική πλατεία, η Κλαυθμώνος, παραδίδεται σταδιακά στα χέρια τοξικομανών, εμπόρων ναρκωτικών ουσιών και μικροεγκληματιών λαθρομεταναστών.

Η πλατεία Κλαυθμώνος «χρωστάει» το όνομα της στους δημοσίους υπαλλήλους, που πριν την περίοδο του 1909 δεν ήταν μόνιμοι και μετά την απόλυσή τους, από κάθε αλλαγή κυβέρνησης, μαζεύονταν μπροστά από το υπουργείο Εσωτερικών, που βρισκόταν στην πλατεία και με κλάματα και θρήνους (κλαυθμούς) παρακαλούσαν να τους ξαναπροσλάβουν.

Δεδομένου ότι τέτοιες απολύσεις συνέβαιναν τακτικά, οι σκηνές αυτές ήταν αρκετά συχνές στην πλατεία. Ανάδοχος της ονομασίας ήταν ο συγγραφέας και κατόπιν ακαδημαϊκός Δημ. Γρ.Καμπούρογλου, που πρώτος ονόμασε την πλατεία «Κλαυθμώνος» σε ένα χρονογράφημα του στην «Εστία» το 1878.

Η πλατεία Κλαυθμώνος είναι ο πρώτος χώρος που δεντροφυτεύτηκε στην Αθήνα. Για το σκοπό αυτό ο βασιλιάς της Βαυαρίας Λουδοβίκος έστειλε τον ειδικό κηποτεχνικό Σμάρατ. Στη δυτική πλευρά της υπήρχαν οι τρεις συνεχόμενες οικίες των Βούρου, Μαστρονικόλα και Αφθονίδου, όπου έμειναν αρχικά οι βασιλείς Όθων και Αμαλία μετά τους γάμους τους. Στα σπίτια αυτά στεγάζεται σήμερα το «Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών». Στην πλατεία υπήρχαν επίσης τα κτίρια των υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών.

Πολλές περιπέτειες πέρασε η επίσημη ονομασία της πλατείας. Στο αρχικό σχέδιο της πόλεως των Αθηνών (του von Klentze) λεγόταν «πλατεία Αισχύλου». Κατόπιν ονομάστηκε «πλατεία Νομισματοκοπείου» γιατί εκεί ήταν το κτίριο του Νομισματοκοπείου. Στη συνέχεια η πλατεία ονομάστηκε «25ης Μαρτίου», όνομα που κράτησε για πολλά χρόνια. Κατόπιν μετονομάστηκε σε «πλατεία Δημοκρατίας» και μετά πήρε και επίσημα πλέον το όνομα με το οποίο ήταν πάντοτε γνωστή, «πλατεία Κλαυθμώνος». Τέλος τον Ιούνιο του 1989 μετονομάστηκε σε «πλατεία Εθνικής Συμφιλιώσεως» με την αφορμή των αποκαλυπτηρίων του ομώνυμου μνημείου στην πλατεία.

Σήμερα στην ιστορική αυτή πλατεία, τοξικομανείς κλέβουν καταστήματα και ανοίγουν αυτοκίνητα μέρα μεσημέρι, συμμορίες λαθρομεταναστών αρπάζουν τσάντες και κοσμήματα από γυναίκες, ενώ το «παζάρι» ναρκωτικών εκτυλίσσεται όλο το 24ωρο.Τους τελευταίους μήνες έχει μετατοπιστεί μέρος της εγκληματικότητας από την ευρύτερη περιοχή της Ομονοίας και του Μοναστηρακίου.

Οι καταστηματάρχες της περιοχής κάνουν λόγο για λουκέτα εξαιτίας της υποβάθμισης. Ο ιδιοκτήτης καταστήματος πώλησης χαλιών στην πλατεία Κλαυθμώνος, Γιώργος Παναγόπουλος, δηλώνει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα των καταστημάτων είναι οι διαρρήξεις που γίνονται συνέχεια. «Ανοίγουν τα μαγαζιά τη νύχτα και αρπάζουν χρήματα και εμπορεύματα» και συνεχίζει: «Η οδός Αθηνάς είναι το σύνορο του γκέτου των λαθρομεταναστών. Σιγά - σιγά γίνεται μία μετατόπιση του εγκλήματος προς τα πάνω κι αυτό έχει επιπτώσεις. Αν συνεχιστεί αυτό θα το κλείσω το μαγαζί έπειτα από τόσα χρόνια λειτουργίας, αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή».

Ο ιδιοκτήτης αρτοποιείου, Βαγγέλης Αλάμπεης λέει ότι μέσα στο 2011 τον έχουν ληστέψει τρεις φορές. «Η ασφαλιστική εταιρεία δεν μπορεί να μου παρέχει πλέον υπηρεσίες, καθώς, όπως μου είπε, είναι ασύμφορο γι' αυτήν να πληρώνει τις σπασμένες τζαμαρίες. Έχω βάλει αλεξίσφαιρα τζάμια, το κάθ’ ένα από τα οποία στοιχίζει 4.000 ευρώ, αλλά και πάλι δεν άλλαξε τίποτα. Οι γυναίκες κυκλοφορούν με δυσκολία τα βράδια και οι υπάλληλοι μου φοβούνται να πάνε στη στάση των λεωφορείων όταν σχολάνε. Η αστυνόμευση έχει αυξηθεί, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό», δηλώνει ο κ. Αλάμπεης.

Η πλατεία Κλαυθμώνος είναι το «σπίτι» του 54χρονου άστεγου Γρηγόρη Κόγκου, τα τελευταία τρία χρόνια. Ήρθε στην Ελλάδα από την Πολωνία το 1990 μαζί με τρεις συγγενείς του και από τότε που έχασε την δουλειά του και το σπίτι του, μένει στα παγκάκια. «Ακόμα και εμάς κλέβουν. Κάποιος από τους τέσσερις μας κάθεται πάντα δίπλα στις κούτες, όταν φεύγουν οι υπόλοιποι, για να φυλάει τα πράγματα μας», δηλώνει και τονίζει ότι «στην πλατεία γίνεται παζάρι ναρκωτικών, ενώ συμμορίες αρπάζουν τσάντες γυναικών. Αισθανόμαστε κυρίως την νύχτα ανασφάλεια. Αν μπορούσαμε να βρούμε ασφαλέστερο κατάλυμα, θα φεύγαμε από την Κλαυθμώνος. Ξέρουμε όμως ότι υπάρχουν ακόμα χειρότερες περιοχές».

Η υποβάθμιση έχει αντίκτυπο και στην οικονομική δραστηριότητα της περιοχής. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Κίνηση Πολιτών Κέντρου Αθήνας, ο τζίρος των καταστημάτων που βρίσκονται στην κόκκινη ζώνη μειώθηκε πέρυσι κατά 30% σε σχέση με το 2009, ενώ τα πράγματα δεν βελτιώνονται ούτε τις περιόδους των εκπτώσεων και των προσφορών.

Συναίνεση και άλλα παραμύθια

του Μπάμπη Κούτρα

Είναι δύσκολο να διακρίνουμε ποιος «καίγεται» περισσότερο για συναίνεση κυβέρνησης- αντιπολίτευσης στην διαχείριση της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. Η τρόικα, με κύριο εκφραστή της τον Όλι – κουράγιο Ελλάντα – Ρέν ή το ντόπιο οικονομικό-εκδοτικό κατεστημένο (ότι ένα πάση περιπτώσει απέμεινε από αυτό) και οι εκφραστές του, δηλαδή κάποια ρετάλια του πολιτικού συστήματος. Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε ανάμεσα τους, έναν ξεδιάντροπο ανταγωνισμό πιέσεων στο όνομα της «εθνικής αναγκαιότητας» και της «απαίτησης των πολιτών».

Η διαφορά ανάμεσα στην τρόικα και τα «συμφέροντα» είναι ότι ο καθένας ξεκινά από διαφορετική αφετηρία και φυσικά έχει διαφορετικούς στόχους, αλλά η μέθοδος είναι ίδια. Η τρόικα έχει αντιληφθεί πρώτον πως το μνημόνιο –που η ίδια υπαγόρευσε –απέτυχε με πάταγο και δεύτερον ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου εξάντλησε τη μεταρρυθμιστική της δυναμική και δυσκολεύεται να προχωρήσει έστω και ένα βήμα από εδώ και μπρός. Με τη «συναίνεση» επιδιώκει να διαχύσει τις δικές της ευθύνες και να προωθήσει με νέο κυβερνητικό σχήμα τα τέσσερα νέα «πακέτα» (δεύτερο μνημόνιο, αποκρατικοποιήσεις, μεσοπρόθεσμο και διορθωτικά μέτρα για το 2011), παρεμβαίνοντας ευθέως στα εσωτερικά της χώρας και υπαγορεύοντας κυβερνήσεις.

Τα εγχώρια συμφέροντα από την πλευρά τους άδραξαν την ευκαιρία για να επιβάλουν μια κυβέρνηση «προθύμων» που θα είναι απολύτως ελεγχόμενη και θα προωθεί τις επιδιώξεις τους σε μια Ελλάδα που καταρρέει. Η επιχειρηματολογία τους έωλη και η αντίφαση τεράστια.

Από την μία με δημοσκοπήσεις και αρθρογραφία υπογραμμίζουν την κατάρρευση του πολιτικού συστήματος (και ειδικά του δικομματισμού) και από την άλλη πιέζουν για «συνεργασία». Πώς είναι δυνατόν μια κυβέρνηση από δυο απαξιωμένα κόμματα και πολιτικούς να προωθήσει τόσο δύσκολα και σκληρά μέτρα; Ας δεχθούμε ότι και τα δυο κόμματα συμφωνούν σε νέες περικοπές μισθών ή επιδομάτων. Ποιος πολίτης θα τους ακολουθήσει; Δεν είναι απαραίτητη κοινωνική συναίνεση και πώς θα επιτευχθεί;

Αν απέτυχε ως τώρα η κυβέρνηση Παπανδρέου στην δημοσιονομική εξυγίανση και τις μεταρρυθμίσεις η αιτία δεν ήταν ούτε η ΝΔ, ούτε τα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης. Ήταν η κοινωνία, ο φόβος του πολιτικού κόστους, το ίδιο το ΠΑΣΟΚ, οι εσωτερικές συγκρούσεις και οι συνδικαλιστικές νοοτροπίες που καλλιεργήθηκαν επί δεκαετίες. Και αν αυτά δεν ξεπεράσθηκαν από μια ισχυρή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είναι αμφίβολο αν θα αντιμετωπισθούν από ένα πολιτικό συνονθύλευμα τύπου «κυβέρνησης Ζολώτα», στην οποία ο καθένας θα συμμετέχει με στόχο την επόμενη μέρα.

Η πολιτική συναίνεση στην βάση κοινών αρχών και θέσεων θα μπορούσε να είναι χρήσιμη και αποτελεσματική στην προσπάθεια αντιμετώπισης της κρίσης. Συναίνεση με πιέσεις και εκβιασμούς δεν έχει μέλλον, αποπροσανατολίζει την κοινωνία και οδηγεί σε πολιτική παγίδα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Μια παγίδα που αντιλαμβάνονται ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Αντώνης Σαμαράς. Γι αυτό ο ένας «σπεύδει βραδέως» να υλοποιήσει τις υποδείξεις της τρόικας και ο άλλος ανθίσταται όσο και όπως μπορεί. Όσον αφορά τους «πρόθυμους» της συναίνεσης αυτοί δεν έχουν τίποτα να χάσουν . Αν μπουν στο νέο σχήμα, θα αποκτήσουν επιτέλους ρόλο, αν όχι φιλοδοξούν να αναδειχθούν σε πόλο έλξης όλων των δυσαρεστημένων από την συγκυβέρνηση του νέου –πιο σκληρού- μνημονίου.

protothema.gr

Για άλλη μια χρονιά πρώτη και με διαφορά η ΔΑΠ και οι νταβατζήδες μούγγα

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRB8eM0RKfgSUhDxJjOoTEbkrNCHPI4lXXUB9ZSDdC624Wn4blndg&t=1-Άνοδος ΔΑΠ-ΝΔΦΚ 4,5% στο 40%
-Πτώση ΠΑΣΠ 4,6% στο 26%
-Η ΔΑΠ η μόνη παράταξη που πήρε περισσότερους ψήφους από πέρσι!!!

Εννοείται ότι δεν θα ακούσετε ούτε θα δείτε αποτελέσματα από το μεγαλύτερο γκάλοπ που γίνεται κάθε χρόνο στο πιο ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας, τους φοιτητές. Και αν ακούσετε κάτι θα είναι σαν αυτό που έγραψε χθες το ΑΠΕ του πρασινοφρουρού Μάτσικα: "Για άλλη μια φορά οι φοιτητικές παρατάξεις δίνουν διαφορετικά αποτελέσματα"... ναι ρε στόκε, δίνουν διαφορετικά νούμερα αλλά αμφισβητεί κανείς ότι η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ είναι πρώτη με πάνω από 10% διαφορά απ' την ΠΑΣΠ;

Αμφισβητεί κανείς ότι η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ανάβασε τις δυνάμεις της κατά 4-5%; Αμφισβητεί κανείς ότι η ΠΑΣΠ έπεσε κάτω απ' το 30%; Αμφισβητεί κανείς ότι η ΠΑΣΠ έχασε 4%; Και όλα αυτά για τα ΑΕΙ, γιατί για τα ΑΤΕΙ δεν το συζητάμε ότι εκεί η ΔΑΠ πήρε πάνω από 50%...

Αμφισβητεί κανείς λοιπόν ότι το ΠΑΣΟΚ πήρε τον πούλο και για αυτό όλοι οι νταβατζήδες μουγγάθηκαν και μιλάνε για διαφορετικά αποτελέσματα, μειωμένη συμμετοχή κ.λπ παπαριές... την ίδια ώρα που προετοιμάζουν να μας δείξουν γκάλοπ των 1000 ατόμων;

Δείτε και τα αποτελέσματα όπως τα δίνουν οι αναρχοαυτόνομοι για να μη λέτε ότι είναι πειραγμένα από τη ΔΑΠ που δίνει τα δικά της εδώ