27 Μαΐου 2011

ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ! Γι αυτό η Ιαπωνία έκανε θαύματα και θα ξεπεράσει κι αυτή την κρίση εύκολα...

http://media.namx.org/images/editorial/2011/03/0318/h_thanh_letter/h_thanh_letter_500x279.jpgΠαράδειγμα για την χώρα μας και τους ανεγκέφαλους υπευθύνους στην παιδεία και τους συχνά αργόσχολους, γραικύλους εκπαιδευτικούς... και γονείς (όλους εμάς δηλαδή!!!!!)

Η παρακάτω επιστολή γράφτηκε από τον Βιετναμέζο μετανάστη Ha Minh Thanh, ο οποίος εργάζεται ως αστυνόμος στη Φουκουσίμα, και εστάλη σε έναν φίλο του στην πατρίδα του. Δημοσιεύθηκε στο New America Media στις 19 Μαρτίου.

Αποτελεί μαρτυρία για την δύναμη του πνεύματος των Ιαπώνων αλλά και ένα ενδιαφέρον "στιγμιότυπο" ζωής κοντά στο κέντρο της Ιαπωνικής κρίσης, το πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκουσίμα. Η επιστολή μεταφράστηκε στα αγγλικά από τον αρχισυντάκτη του New America Media, Andrew Lam, συγγραφέα μεταξύ άλλων του East Eats West : Writing in Two Hemispheres.


«Αδελφέ μου,

Πώς είσαι εσύ και η οικογένειά σου; Τις τελευταίες μέρες εδώ όλα είναι ένα χάος. Όταν κλείνω τα μάτια μου, βλέπω νεκρά σώματα. Όταν τα ανοίγω, βλέπω πάλι νεκρά σώματα. Πρέπει όλοι μας να δουλεύουμε 20 ώρες την ημέρα. Θα ήθελα η κάθε μέρα να είχε 48 ώρες, για να συνεχίζουμε να βοηθάμε και να σώζουμε τον κόσμο. Είμαστε χωρίς νερό και ηλεκτρικό, και τα αποθέματα φαγητού έχουν σχεδόν εξαντληθεί. Και με το που καταφέρνουμε να μετακινήσουμε τους πρόσφυγες από το ένα σημείο στο άλλο, έρχονται καινούργιες διαταγές να τους πάμε ακόμα παραπέρα. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη Φουκουσίμα, περίπου 25 χλμ μακριά από το πυρηνικό εργοστάσιο. Έχω τόσα πολλά να σου πω, που αν τα έγραφα είμαι σίγουρος ότι θα έβγαινε ολόκληρο μυθιστόρημα για τις ανθρώπινες σχέσεις και συμπεριφορές σε στιγμές κρίσης.

Ο κόσμος έχει παραμείνει ήρεμος. Η αίσθηση αξιοπρέπειας και σωστής συμπεριφοράς που έχουν είναι πολύ καλή, γι' αυτό και τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο θα μπορούσαν να είναι. Αλλά, σε μια εβδομάδα από τώρα, δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι θα είμαστε ακόμη σε θέση να πρσφέρουμε προστασία και τάξη. Άνθρωποι είναι κι αυτοί. Κι όταν η πείνα και η δίψα ξεπεράσουν την αξιοπρέπεια, τότε θα κάνουν, δεν ξέρω, αυτό που θα πρέπει να κάνουν. Η κυβέρνηση προσπαθεί να στείλει προμήθειες μέσω αέρος, τροφή και φάρμακα, αλλά είναι σαν να ρίχνεις μια χούφτα αλάτι στον ωκεανό.

Αδελφέ μου, μου έτυχε και κάτι πραγματικά συγκινητικό, με ένα μικρό Ιαπωνεζάκι, που έδωσε σε μένα τον ενήλικα μάθημα ζωής για το πως να συμπεριφέρομαι σαν άνθρωπος.

Χθες το βράδυ, με έστειλαν σε ένα σχολείο να βοηθήσω μια φιλανθρωπική οργάνωση να μοιράσει φαγητό στους πρόσφυγες. Η ουρά ήταν στριφογυριστή και τεράστια. Κάποια στιγμή εντόπισα ένα μικρό αγόρι, περίπου 9 ετών. Φορούσε ένα T-shirt και ένα σορτσάκι. Το κρύο όλο και μεγάλωνε, και το αγοράκι ήταν ακριβώς στο τέλος της ουράς. Σκέφτηκα ότι μέχρι να έρθει η σειρά του, δεν θα έχει μείνει καθόλου φαγητό. Πήγα κοντά του και του μίλησα. Μου είπε ότι ήταν στο σχολείο όταν έγινε ο σεισμός.

Ο πατέρας του δούλευε εκεί κοντά και οδηγούσε προς το σχολείο. Ο μικρός είχε ήδη φτάσει στον μπαλκόνι του τρίτου ορόφου του σχολείου, όταν είδε το τσουνάμι να παρασύρει το αυτοκίνητο του πατέρα του.
Τον ρώτησα για την μητέρα του. Είπε ότι το σπίτι τους βρισκόταν ακριβώς δίπλα στην παραλία και ότι η μητέρα και η μικρή του αδερφή το πιθανότερο είναι να μην επέζησαν. Γύρισε το κεφάλι του αλλού και σκούπισε τα δάκρυά του όταν τον ρώτησα για τους συγγενείς του. Ο μικρούλης έτρεμε από το κρύο και έτσι έβγαλα και του έδωσα το μπουφάν που φορούσα. Τότε ήταν που έπεσε η σακούλα με το συσσίτιό μου. Το σήκωσα και του το έδωσα. "Όταν έρθει η σειρά σου, μπορεί να έχει τελειώσει το φαγητό. Πάρε τη μερίδα μου. Εγώ έχω ήδη φάει. Πάρε την να την φας εσύ."

Το αγόρι πήρε το σακουλάκι και υποκλίθηκε. Νόμιζα ότι θα έτρωγε αμέσως, αλλά δεν το έκανε. Πήρε τη σακούλα με το φαγητό και πήγε και την εναπόθεσε στην αρχή της γραμμής, εκεί που ήταν συγκεντρωμένο όλο το φαγητό για διανομή. Σοκαρίστηκα. Τον ρώτησα γιατί δεν έφαγε και έβαλε τη σακούλα μαζί με τα άλλα φαγητά. Και μου λέει: "Γιατί βλέπω πολλούς άλλους πολύ πιο πεινασμένους από μένα. Αν τη βάλω εκεί τότε θα μοιραστεί ισότιμα."
Όταν το άκουσα αυτό πήγα και στάθηκα παραπέρα, γιατί δεν ήθελα να με δει ο κόσμος να κλαίω. Η κοινωνία που μπορεί να εμφυσήσει σε ένα εννιάχρονο παιδί την έννοια της θυσίας για το ευρύτερο καλό, πρέπει να είναι μια σπουδαία κοινωνία, σπουδαίος λαός.

Σου έγραψα δύο γραμμές για να στείλω τις ευχές μου σε σένα και την οικογένειά σου. Πρέπει να επιστρέψω στη βάρδια μου.»

Πρωτότυπο
http://newamericamedia.org/2011/03/letter-from-fukushima-a-vietnamese-japanese-police-officers-account.php

Αρχίζει σήμερα το ιδρυτικό συνέδριο της Δημοκρατικής Συμμαχίας

Η Δημοκρατική Συμμαχία πραγματοποιεί στις 27, 28 και 29 Μαΐου το Ιδρυτικό της Συνέδριο στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ. Κεντρικό σύνθημα του συνεδρίου είναι: «Ανατροπή στην πράξη».

Η Δημοκρατική Συμμαχία πιστεύει ότι η ανατροπή στην πράξη, είναι ο δρόμος που η Ελλάδα πρέπει να βαδίσει, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την κρίση και να μπούμε σε πορεία εθνικής και κοινωνικής ανασυγκρότησης.

Οι εργασίες του συνεδρίου θα ξεκινήσουν την Παρασκευή (27/5) στις 18:00, με χαιρετισμούς εκπροσώπων ελληνικών πολιτικών κομμάτων και ξένων αντιπροσωπειών. Θα ακολουθήσει ομιλία της προέδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρας Μπακογιάννη. Το Συνέδριο θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου από εδώ.

Πληροφορίες για το Συνέδριο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Διαβάστε επίσης τις 100 Βασικές Προγραμματικές Κατευθύνσεις και το Καταστατικό που θα κατατεθούν στο Συνέδριο προς ψήφιση.

Πληροφορίες για τρόπους πρόσβασης στο χώρο του Συνεδρίου θα βρείτε εδώ, διαβάστε ακόμα το πρόγραμμα του Συνεδρίου και για τις τρεις ημέρες, αλλά και τον κανονισμό λειτουργίας.

Επίσης, το Σάββατο (10:00-14:00) θα υπάρχει η δυνατότητα αιμοδοσίας σε κινητή μονάδα που θα βρίσκεται στην είσοδο του ποδηλατοδρομίου.

Άρχισαν τα καπελώματα απο τους "επαγγελματίες"...

Δείτε εδώ τους επαγγελματίες διαδηλωτές να προσπαθούν να καπελώσουν τους αθώους που μαζεύτηκαν στο Σύνταγμα

Στην παλιά χωματερή ο ΧΥΤΑ Κερατέας, θα προτείνουν οι τοπικές αρχές

Eξελίξεις έρχονται την Παρασκευή στην υπόθεση της Κερατέας. Το απόγευμα συζητείται στο δημοτικό συμβούλιο Λαυρεωτικής η πρόταση στην οποία έχουν καταλήξει οι τοπικές αρχές, ώστε να τοποθετηθούν οι εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας.

Αν η πρόταση αποσπάσει την έγκριση της πλειοψηφίας, θα κατατεθεί στο ΥΠΕΚΑ και μέσω αυτού στην κυβέρνηση.

Κατά πληροφορίες, οι εκπρόσωποι της Κερατέας θα προτείνουν τη χωροθέτηση των εγκαταστάσεων στην παλαιά χωματερή, ενώ το ΥΠΕΚΑ προτείνει την μετακίνηση της εγκατάστασης νοτιότερα στον ίδιο χώρο.

Η τελευταία υποχώρηση που φέρεται να έχει κάνει το υπουργείο Περιβάλλοντος, αφορούσε την υπόσχεση ότι ΧΥΤΑ και εργοστάσιο επεξεργασίας απορριμμάτων θα λειτουργήσουν ταυτόχρονα και σε άμεση γειτνίαση, μία πρόταση η οποία θα εξασφαλίσει ότι ο χώρος δεν θα χρησιμοποιηθεί σαν κοινή χωματερή.

Παράλληλα, το ΥΠΕΚΑ έχει από τις πρώτες κιόλας συναντήσεις προτείνει ο ΧΥΤΑ να μειωθεί από το 150 στρέμματα στα 40, ενώ το υπουργείο υποσχέθηκε να χρησιμοποιηθούν μόνο τα 120 από τα 540 στρέμματα της αρχικής χωροθέτησης και το υπόλοιπο να κηρυχθεί αναδασωτέο. Οι εκπρόσωποι της Κερατέας επιδιώκουν την κατασκευή των εγκαταστάσεων σε μία ακόμη μικρότερη έκταση.

Η λύση του ΒΙΟΠΑ φαίνεται να απομακρύνεται, λόγω των αντιδράσεων και των νομικών δυσκολιών που εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσει.

Πολύ γέλιο: Αγώνας δρόμου για το ποιος θα καπελώσει τα θύματα της πλατείας Συντάγματος-Μικροί, μεγάλοι στο καφενείο...

Το Πατριωτικό Μέτωπο μας ενημερώνει για το ακομμάτιστο των "αγανακτΗσμένων":
«Χιλιάδες λαού και σήμερα στο Σύνταγμα, με σαφέστερο πια τον προσανατολισμό των πολιτών σε πατριωτικά συνθήματα [κούνια που σας κούναγε αν αυτοί είναι πατριώτες... αλλά τέσπα], μακριά και πέρα από κόμματα και συντεχνίες.»
Αισθάνεται όμως την ανάγκη να μας ενημερώσει ότι αυτοί με τις κατσαρόλες ήταν δικοί του... μη τυχόν και τους φάνε την πατέντα τίποτ' άλλοι "ακομμάτιστοι":
«Τα μέλη και οι φίλοι του Πατριωτικού Μετώπου ήταν για δεύτερη μέρα εκεί, πρωτοστάτησαν μάλιστα στην οργάνωση της διαμαρτυρίας με «κατσαρόλες», πάντα όμως σεβόμενοι την αρχή του Κινήματος, χωρίς διακριτικά του ΠΑΜ, χωρίς διανομή οποιουδήποτε τύπου έντυπου υλικού και φυσικά μόνο με ελληνικές σημαίες.»
Πάντα χωρίς διακριτικά... τι να τα κάνουν άλλωστε; Αφού θα έστελναν Δελτίο Τύπου και θα περιέγραφαν ποιοι ήταν και τι κάνανε...

Τραγέλαφος στο Δημ. Συμβούλιο του Πύργου όταν εισέβαλαν τα κομμούνια

Επιτέθηκαν στον εισαγγελέα Ηρακλείου οι κάφροι του ΟΦΗ!!

Επεισόδια σημειώθηκαν κατά την διάρκεια της κατάληψης στο λιμάνι του Ηρακλείου που πραγματοποίησαν οι οργισμένοι οπαδοί του ΟΦΗ.

Σύμφωνα με την εφημεριδά ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ εξαγριωμένοι οπαδοί του ΟΦΗ επιτέθηκαν στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Ηρακλείου κ. Νίκο Μαρκάκη που συνοδεία λιμενικών πήγε να συνομιλήσει μαζί τους για να τους ζητήσει να αποχωρήσουν αφού παρακωλύουν τις συγκοινωνίες

Η συνέχεια στο irakliotikosteki.blogspot.com

Σ. Σιμόπουλος (ΝΔ): Σε απόγνωση οι εκπρόσωποι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

http://1.bp.blogspot.com/_lle3SDIXTHc/TJ9D9RnnmxI/AAAAAAAAAH4/jGNTSycMZR0/s200/1-%CE%A3%CE%99%CE%9C%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A3%5B1%5D.jpgΟι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες της Κεντρικής Μακεδονίας, έχουν περιέλθει σε οικονομικό αδιέξοδο μετά τις συνεχείς φορολογικές επιδρομές της Κυβέρνησης και τη μεγάλη πτώση των πωλήσεων.

Όπως σημειώνει ο Αναπληρωτής Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ, κ. Στράτος Σιμόπουλος, η απόγνωση των εκπροσώπων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ήταν εμφανής στη σημερινή συνέντευξη των Προέδρων των Επιμελητηρίων της Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Με πολλές επιχειρήσεις έτοιμες να κηρύξουν στάση πληρωμών και χωρίς καμία δυνατότητα τραπεζικής χρηματοδότησης, δεν θα αργήσει να έρθει, όπως επισημάνθηκε από τους Προέδρους των Επιμελητηρίων, το κίνημα των αγανακτισμένων επιχειρηματιών, με προφανείς συνέπειες, κυρίως στην απασχόληση.

Είναι η ώρα, η ηγεσία του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας να σταματήσει να ομιλεί για το τι θα κάνει και να προχωρήσει άμεσα, στην επιμήκυνση για 36-48 μήνες των δανείων του ΤΕΜΠΜΕ, στην αποπληρωμή των οφειλομένων του δημοσίου προς τις επιχειρήσεις και στην προώθηση μέτρων ανάπτυξης βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα. Μόνο έτσι θα δώσει ορισμένες ανάσες στην αγορά.

Δεν μασάμε κ. Πρόεδρε, ΟΧΙ!

Εκεί φθάσαμε λοιπόν. Ο Γιώργος Παπανδρέου και η ηγετική του ομάδα αφού πρώτα με τις αποφάσεις τους έφεραν την κατάσταση στο χείλος της καταστροφής, τώρα και προκειμένου να αποφευχθεί η άμεση καταστροφή ζητάνε πρώτα άφεση αμαρτιών για όλα όσα έκαναν μέχρι σήμερα. Κατόπιν, την άδεια να συνεχίσουν την ίδια ανάλγητη πολιτική με πιο έντονους και εξοντωτικούς ρυθμούς.

Και από πού ζητάνε άφεση αμαρτιών και άδεια να συνεχίσουν την ίδια πολιτική; Από αυτούς τους οποίους μέχρι πρόσφατα κατηγορούσαν περίπου σαν ανθέλληνες και προδότες. Εκεί κατάντησαν...

Όταν πριν από ακριβώς ένα χρόνο ψήφιζαν όλοι μαζί (Γιώργος Παπανδρέου, Γιώργος Καρατζαφέρης και Ντόρα Μπακογιάννη) το περιβόητο μνημόνιο, η κοινή τους θέση ήταν η εξής. «αναγκαστήκαμε να ψηφίσουμε το μνημόνιο για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις και να μην χαθούν οι καταθέσεις».

μετά ένα χρόνο έρχονται και λένε «Ψηφίστε μαζί μας το νέο μνημόνιο για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις και να μην χαθούν οι καταθέσεις». Τόσο απλά. Αποτύχαμε αλλά συνεχίζουμε στην ίδια πολιτική και θα την ψηφίσετε και εσείς, θέλετε δεν θέλετε, γιατί είμαστε μάγκες και ξέρουμε και εκβιάζουμε.

Αύριο στην περιβόητη σύσκεψη που συνεκάλεσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ύστερα από αίτημα του Γιώργου Παπανδρέου, θα παιχθεί μία από τις τελευταίες πράξεις του δράματος Ελληνική Δημοσιονομική Κρίση. Ο Γιώργος Παπανδρέου θα εκβιάσει, αλλά θα εισπράξει ένα ηχηρό ΟΧΙ! Άλλωστε που να πεις ΝΑΙ σ’ αυτούς που έφεραν την πατρίδα μας έρπουσα και ικέτισσα στα σκαλιά του ΔΝΤ, που πήραν από τους γέρους τα 50αρικα για να κάνουν οικονομική πολιτική. Που ξεπούλησαν όποια έννοια εθνικής κυριαρχίας υπήρχε ακόμα. ...

Δεν γίνεται! Αν δεν είναι δυνατόν να σωθούμε και πρέπει να πιούμε το ποτήρι της χρεοκοπίας, καλύτερα να το πιούμε τώρα που έχουμε ακόμα μερικά υπάρχοντα για να αντιμετωπίσουμε την θύελλα που έρχεται. Μετά από ένα χρόνο θα είναι πολύ χειρότερα αφού δεν θα έχουμε ούτε ένα κουρέλι για να σκεπαστούμε από το κρύο του χειμώνα.

Με αυτά τα λίγα σας στέλνουμε την απάντηση μας αγαπητοί «σύντροφοι»: Δεν μασάμε κ. Πρόεδρε, ΟΧΙ!

ΥΓ. Να δείτε ότι μόλις εισπράξουν το ΟΧΙ και καταρρεύσει το σκηνικό του εκβιασμού θα υλοποιήσουν μόνοι τους ότι έχουν σχεδιάσει. Είναι ακόμα πολλά τα λεφτά που μπορούν να πάρουν απ’ όλους εμάς. Δεν θα τα αφήσουν γιατί ηττήθηκαν μία φορά επικοινωνιακά. Θα πουν, δυστυχώς δεν βγήκε. Δεν χάλασε ο κόσμος, συνεχίζουμε ως έχουμε.
stoxasmos-politikh.blogspot.com

Ωσεί κομματάρχης!

Με το πυροτέχνημά του περί Δημοψηφίσματος, σχετικά με την παραμονή ή την έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών κ. Δ. Δασκαλόπουλος απέδειξε ότι στα επικοινωνιακά είναι άξιος μαθητής της ηγετικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ, η οποία διαχρονικά έχει αριστεύσει στο «άθλημα»!

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, δηλαδή, ως γνήσιος κομματάρχης και όχι ως εκπρόσωπος της επιχειρηματικής κοινότητας, χρησιμοποιεί έναν προσφιλή στον Λαό δημοκρατικό θεσμό – το Δημοψήφισμα, – αλλά με στρεβλό τρόπο και με θέμα άσχετο με τα καυτά προβλήματα του Λαού μας.

Αυτή την ώρα, το μέγιστο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας είναι το εξής: Αν οι Ελληνες εργαζόμενοι και συνταξιούχοι, χωρίς ανάπτυξη, με 1.000.000 ανέργους, με μείωση των εισοδημάτων τους κατά 35% και με αύξηση των φόρων κατά 30%, μπορούν να αποπληρώσουν ένα χρέος 450 δισ. ευρώ (τόσο θα είναι το χρέος το 2013).

Το Δημοψήφισμα, όμως, που προτείνει ο πρόεδρος του ΣΕΒ καμιά σχέση δεν έχει με το πρόβλημα αυτό.

Ο κ. Δασκαλόπουλος προτείνει να ερωτηθεί ο Λαός αν επιθυμεί να παραμείνει στην Ευρωζώνη και στο ευρώ ή αν θέλει να φύγει από την Ευρωζώνη και το ευρώ και να επιστρέψει οίκαδε, δηλαδή στην επικράτειά της και στη δραχμή της.

Φυσικά, το σημερινό πυροτέχνημα περί Δημοψηφίσματος θα μπορούσε να αποτελεί μια έντιμη δημοκρατική παρέμβαση στην ευρωπαϊκή περιπέτεια της Ελλάδας αν είχε κατατεθεί ως αίτημα όταν έπρεπε. Αλλωστε, ο κ. Δ. Δασκαλόπουλος δεν είναι χθεσινός. Είναι χρόνια στο δημόσιο και επιχειρηματικό κουρμπέτι και θα μπορούσε την τωρινή του πρόταση για Δημοψήφισμα να τη ρίξει – είτε ως επιχειρηματίας είτε ως εκπρόσωπος των επιχειρηματιών – στο τραπέζι ή στην κοινωνία:

* ή το 1979, πριν να υπογραφεί στο Ζάππειο η πράξη προσχώρησης στην ΕΟΚ…

* ή το 1980, πριν από την ένταξη της Ελλάδας, την 1.1.1981, στην ΕΟΚ…

* ή το 1991, πριν από την Ενιαία Αγορά του 1992…

* ή το 1992, πριν από την έγκριση της Συνθήκης του Μάαστριχτ…

* ή το 2000 πριν από την Οικονομική και Νομισματική Ενωση και το ευρώ…

* ή το 2002, πριν από την αναθεώρηση της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής και την καταστροφή της Γεωργίας μας…

* ή το 2007, πριν από τη θέση σε ισχύ της Συνθήκης της Λισσαβώνας…

Ο λαλίστατος σήμερα πρόεδρος του ΣΕΒ, όλα αυτά τα χρόνια υπήρξε φειδωλός σε δηλώσεις και ακόμη πιο φειδωλός σε προτάσεις με δημοκρατική σφραγίδα.

Και έρχεται σήμερα, τριάντα χρόνια μετά, να χρησιμοποιήσει το αίτημα για δημοψήφισμα, όχι σαν αίτημα του Λαού, αλλά για κατατρομοκράτηση του Λαού, – κατατρομοκράτηση που υπηρετεί μόνο τη Μνημονιακή Πολιτική του κ. Γ. Παπανδρέου.

Διότι, βεβαίως, το δίλημμα «εντός ή εκτός Ευρωζώνης» «εντός ή εκτός ευρώ» δεν το θέτει ο Λαός, αλλά ο κ. Γ. Παπανδρέου και τα φερέφωνά του, προκειμένου να καταπτοήσουν τον Λαό! Και ήταν φυσικό να βρει σύμμαχό του τον πρόεδρο του Συνδέσμου Βιομηχανιών!

ΠΗΓΗ adesmeytos.gr
citizengr.wordpress.com

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟN ΗΘΟΠΟΙΟ Γ. ΒΑΛΤΙΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ, ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΒΗΣ

Κατά τη διάρκεια συνάντησης του δημάρχου Βόλβης κ. Δημήτρη Γαλαμάτη με τον κ. Γρηγόρη Βαλτινό, στο Δημαρχείο του Δήμου Βόλβης, στο Σταυρό, διερευνήθηκε η δυνατότητα ανάληψης, από την πλευρά του ηθοποιού, της καλλιτεχνικής διεύθυνσης ενός φεστιβάλ, που θα πραγματοποιείται στο δήμο Βόλβης, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.

Πρόκειται για τη δημιουργία ενός νέου θεσμού που θα ενισχύσει την εξωστρέφεια του δήμου Βόλβης και θα αναδείξει τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της περιοχής.

Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Βόλβης κ. Δημήτρης Γαλαμάτης, μετά τη συνάντηση του με τον κ. Γρηγόρη Βαλτινό: «Στόχος της δημοτικής αρχής είναι να δημιουργηθεί ένα φεστιβάλ ανοιχτό στην κοινωνία, όπου κάθε είδος τέχνης θα βρει την έκφρασή της και ο δήμος Βόλβης θα γίνει ο τόπος συνάντησης δημιουργών και θεατών. Πεποίθηση της δημοτικής αρχής είναι το γεγονός ότι οι πολιτιστικές δράσεις, η ενίσχυση των συνεργασιών μεταξύ των φορέων και των συλλόγων της περιοχής, η ανάδειξη των φυσικών και ιστορικών σημείων της περιοχής, ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και δημιουργούν μεταξύ των πολιτών μια παραγωγική δεξαμενή ιδεών και προτάσεων.»

26 Μαΐου 2011

Αγανάκτισαν οι "αγανακτΗσμένοι" της Θεσσαλονίκης και την έκαναν

Κανονικά διεξάγεται εδώ και αρκετή ώρα η κίνηση μπροστά στο Λευκό Πύργο, που είχε διακοπεί για λίγες ώρες το απόγευμα. Ξέμειναν μόνο μερικοί "αγανακτΗσμένοι" που βγάζουν την αγανάκτισή τους στις καντίνες και τα σουβλάκια ή καλαμάκια όπως τα λένε στας Αθήνας...
Κατά τ' αλλά ο κόσμος κινείται κανονικά στην παραλία όπως ένα συνηθισμένο καλοκαιρινό βράδυ.

Έλεος με τους "αγανακτισμένους" που δεν έχουν κάνει τίποτα στη ζωή τους!!!

Αυτοί οι δύο καραγκιόζηδες από που κι ως που είναι "αγανακτισμένοι";
Τι έχουν προσφέρει μέχρι τώρα στη χώρα για να ζητάνε και τα ρέστα;
Ή να το θέσω αλλιώς:
Υπάρχει περίπτωση να μην είναι αυτός "αγανακτισμένος"
αν δεν του δώσεις φραπεδιές, ναργιλέ και λίγη φούντα;


Όχι δείτε τους, ειδικά αυτόν δεξιά, και πείτε μου αν έχω άδικο:


Με τέτοιους "αγανακτισμένους" εμείς περισσεύουμε

Θα τρελαθούμε τελείως; Κι ο Κρόγιας αγανακτισμένος!!
Με τον Καραμανλή θα είναι αγανακτισμένος φαντάζομαι:))


Στηρίζει τη ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ του Σαμαρά ο Καραμανλής

Σύμφωνα με το περιβάλλον του ο πρώην Πρωθυπουργός πιστεύει ότι καλώς ο Α. Σαμαράς δεν δέχεται τη συνενοχή που του προτείνει ο ΓΑΠ και δεν υποκύπτει στους εκβιασμούς που έρχονται από παντού.

Όχι ρε κερατάδες! Αυτός που ανακοίνωσε την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ να ανακοινώσει και τη χρεοκοπία!!!

Ρώταγαν και ξαναρώταγαν τα λαμόγια του Μεγκα τον Στυλιανίδη "αν η ΝΔ ζητάει εκλογές" ή "γιατί η ΝΔ δεν ζητάει εκλογές".
Η ΝΔ δεν ζητάει και δεν πρέπει να ζητήσει εκλογές για να τελειώνουμε μια για πάντα
με την οικογένεια καρκίνο της Ελλάδας!!


Αυτός που με φόντο το Καστελόριζο μας πήγε στο ΔΝΤ υποσχόμενος ότι θα αλλάξει την Ελλάδα

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfAoW4RDtkPNGGAE52MchYpBNGksyptJKC-_LfWptfrQeqsLZkrMsc2KTAM3dhjxqwRlmbvNPF2UB-Ta6iT4-mdFqLgm_i2VQX7GirrYk4_1p-9jcyouNAnge0Wc3Wo-c_MG3tkCP8pHg/s1600/%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%A1%CE%95%CE%9F%CE%A5+%CE%9A%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%96%CE%9F.jpg

πρέπει να πιει το ποτήρι μέχρι τέλους
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ

http://farm4.static.flickr.com/3214/2845840432_4d63662086.jpg

για να τελειώνουμε μια για πάντα με την οικογένεια καρκίνο της Ελλάδας

http://tvxs.gr/sites/default/files/images/story/papandreou_104.jpg

Weather vs Greek Revolution = 1-0

Σήμερα οι "αγανακτισμένοι" ήταν πολύ λιγότεροι από χθες και δεν ξεπέρασαν τις 3.000, παρά τα πανηγύρια των φίλων "επαναστατών"...

Λογικό, ο Έλληνας θέλει τη βολή του ρε! Που να κάνει επαναστάσεις με βροχή; Θα του βραχούν τα Timberland...

Όλα καλά τα βλέπει η Alpha Bank: Πανηγυρίζει για το ξεπούλημα... προβλέπει και πτώση του ελλείμματος

Με τα πρόσφατα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση και με την αποτελεσματική εφαρμογή των μέτρων που έχουν ήδη θεσπιστεί και εφαρμόζονται, αναμένεται να εξασφαλιστεί με σημαντική βεβαιότητα η μείωση του ελλείμματος της γενικής κυβέρνησης το 2011 σε επίπεδα κάτω του 7,5% του ΑΕΠ, όπως απαιτείται, εκτιμούν οι αναλυτές της Alpha Bank, στο τελευταίο εβδομαδιαίο δελτίο της τράπεζας.

Αναφορικά με το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, επισημαίνουν ότι διαφαίνεται μία ευπρόσδεκτη αλλαγή πλεύσης που αναμένεται να συμβάλει στην αποκατάσταση εμπιστοσύνης στο πρόγραμμα προσαρμογής που εφαρμόζει η ελληνική κυβέρνηση.

Ιδιαίτερη σημασία έχει η αποφασιστικότητα που επιδεικνύει πλέον η κυβέρνηση, όπως διαφαίνεται στις μέχρι και 100% αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, του ΟΠΑΠ, του ΟΤΕ, του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, του ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του ΟΔΙΕ και του Καζίνο Πάρνηθας. Είναι, επίσης, σημαντικό ότι η κυβέρνηση προχωρεί και στην μερική ιδιωτικοποίηση της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος, των ΕΛΤΑ, της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ, της ΕΥΑΘ και των κρατικών λαχείων, αν και είναι δύσκολο να εξηγηθεί η διατήρηση κρατικής συμμετοχής στο κεφάλαιο των εταιρειών αυτών ενώ υπάρχουν άλλοι τρόποι να ασκείται η κρατική εποπτεία όπου κρίνεται απαραίτητο, αναφέρουν οι αναλυτές της Alpha Bank.

Ο Γιούνκερ δηλώνει πως το ΔΝΤ είναι απρόθυμο να εκταμιεύσει την 5η δόση

Το ΔΝΤ ενδέχεται να μην εκταμιεύσει την επόμενη δόση για το πακέτο δανεισμού της Ελλάδος, που πρέπει να χορηγηθεί τον ερχόμενο μήνα, δήλωσε ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ.

«Εάν οι Ευρωπαίοι αναγκαστούν να πουν πως η εκταμίευση εκ μέρους του ΔΝΤ της δόσης της 29ης Ιουνίου δεν είναι λειτουργικά εφαρμόσιμη, τότε εκείνο που το Ταμείο αναμένει είναι να αναλάβουν οι Ευρωπαίοι για λογαριασμό του και να επωμισθούν το μερίδιο του ΔΝΤ για τη χρηματοδότηση», τόνισε ο Γιούνκερ σε συνέντευξη Τύπου στο Λουξεμβούργο.

«Αυτό δεν πρόκειται να λειτουργήσει διότι ορισμένα εθνικά Κοινοβούλια -- στη Γερμανία, στη Φιλανδία, στην Ολλανδία, αλλά και σε άλλες χώρες --δεν είναι προετοιμασμένα να το κάνουν», πρόσθεσε ο Γιούνκερ.

Όπως μεταδίδει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Ρόιτερς, τα ευρωπαϊκά Χρηματιστήρια καταβυθίσθηκαν και οι μετοχές ασφαλών μελλοντικών αποδόσεων (bond futures) σημείωσαν κατακόρυφη άνοδο όταν ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ ανακοίνωσε πως το ΔΝΤ αναμένει από την ΕΕ να αναλάβει εξ ολοκλήρου την εκταμίευση της ελληνικής δόσης εάν αυτό δεν καταστεί δυνατό να εισφέρει το μερίδιό του, πλην όμως κάτι τέτοιο δεν θα μπορέσει να γίνει εφικτό.

Στέλεχος του ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον επιβεβαίωσε πως το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα δεν θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει περαιτέρω την Ελλάδα εάν δεν διαθέτει εγγυήσεις από τους ευρωπαίους εταίρους της για το πρόγραμμα εξόδου από την κρίση: «ουδέποτε δανείζουμε εάν δεν έχουμε εγγυήσεις πως δεν πρόκειται να υπάρξει κενό στη χρηματοδότηση. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίον διατηρούμε την ασφάλεια στα χρήματα των μελών μας», τόνισε η ίδια πηγή.

Μετά τις δηλώσεις του Γιούνκερ, τα ομόλογα της γερμανικής κυβέρνησης εκτινάχθηκαν στα Χρηματιστήρια: «αυτό είναι πολύ αρνητικό για την Ελλάδα. Πάει την κρίση σε άλλο επίπεδο», είπε ένας χρηματιστής.

Κύπρος: Σε νοσοκομείο στα κατεχόμενα ο Ντενκτάς ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο

Σε νοσοκομείο στην κατεχόμενη Λευκωσία νοσηλεύεται ο πρώην Τουρκοκύπριος ηγέτης Ραούφ Ντενκτάς, ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη προχθές.

Οι γιατροί στο νοσοκομείο ανακοίνωσαν ότι ο Ντενκτάς ξεπέρασε τον άμεσο κίνδυνο αφού παρήλθαν 24 ώρες και η κατάστασή του παρέμεινε σταθερή, αλλά αναμένουν να περάσουν συνολικά 72 ώρες, για να κάνουν πιο έγκυρη πρόγνωση για την πορεία της κατάστασής του.

Όπως ανέφεραν, έχει τις αισθήσεις του και δεν υπήρξε επιδείνωση μετά την είσοδό του στο Νοσοκομείο.

Ο Ραούφ Ντενκτάς, 87 ετών, διετέλεσε ηγέτης των Τουρκοκυπρίων από τη δεκαετία του 1970 και διακρινόταν για την αδιάλλακτη εθνικιστική του στάση. Διαδραμάτισε επίσης πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανακήρυξη του ψευδοκράτους, ενώ διατηρούσε στενές σχέσεις με το στρατιωτικό κατεστημένο της Τουρκίας και τα εθνικιστικά κόμματα της χώρας.

Αντικαταστάθηκε στην ηγεσία των Τουρκοκυπρίων πριν από περίπου 7 χρόνια.