28 Μαΐου 2011
Τι να συζητάνε άραγε Γερουλάνος-Παπαγιάννης; Για τον καιρό ρε... που πάει το μυαλό σας στις λαμογιές!!
Τι πιο φυσιολογικό από το να φάνε μαζί δυο άνθρωποι που πεινάνε πολύ και συναντιούνται τυχαία...
Αλλά εμείς οι Έλληνες βλέπουμε παντού συνωμοσίες, εκβιασμούς, λαδώματα, μίζες κ.λπ!!
Τσσσς αν είναι δυνατόν να κάνουν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι τέτοια πράγματα που υπονοεί ο newstrap!!! Απαπα θα πέσει φωτιά να μας κάψει...
Διαβάστε τις υπερβολές του φίλου newstrap.gr και πείτε μου αν έχω άδικο!
Α. Τσουκαλάς (ΝΔ): Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στην υπερκατανάλωση αντιβιοτικών: ως και το 15% των αντιβ. πωλούνται χωρίς συνταγή
Απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στον Ευρωβουλευτή της ΝΔ Καθ. Ιωάννης Α. Τσουκαλάς.
Την κατάχρηση αντιβιοτικών, που οδηγεί σε επικίνδυνη ανθεκτικότητα των μικροβίων, έθιξε με ερώτησή του προς την Ευρ. Επιτροπή ο Ευρωβουλευτής της ΝΔ και μέλος της Επιτροπής Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας του Ευρ. Κοινοβουλίου, Καθηγητής Ιωάννης Α. Τσουκαλάς.
Στην απάντησή του, ο αρμόδιος για την Υγεία και την Πολιτική των Καταναλωτών Επίτροπος, κ. Ντάλι, αναφέρει ότι «σύμφωνα με τις διατάξεις της φαρμακευτικής νομοθεσίας για τα φάρμακα που προορίζονται για ανθρώπινη χρήση, τα αντιβιοτικά πρέπει να παρέχονται μόνον εάν υπάρχει συνταγή. Σύμφωνα με έκθεση της Επιτροπής, έντεκα χώρες δήλωσαν το 2008 ότι σε αυτές δεν πωλούνται αντιβιοτικά χωρίς συνταγή και επτά ανέφεραν ότι τέτοιου είδους πωλήσεις ενδέχεται να αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1% των συνολικών πωλήσεων αντιβιοτικών. Στις υπόλοιπες χώρες το αντίστοιχο ποσοστό ποικίλλει από 1 έως 10% με εκτιμώμενο ανώτατο ποσοστό το 15% του συνόλου των πωλήσεων αντιβιοτικών στην Ελλάδα».
Σε συμπληρωματική ερώτηση του Έλληνα Ευρωβουλευτή σχετικά με την αντιμετώπιση της πολυανθεκτικότητας των μικροβίων, ο κ. Ντάλι αναφέρει ότι το 2008 όλες οι χώρες της ΕΕ είχαν εφαρμόσει ένα σύστημα παρακολούθησης της μικροβιακής αντοχής και όλες, εκτός της Σλοβακίας, συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό δίκτυο EARSS για την παρακολούθηση της μικροβιακής αντίστασης. Επίσης, σύμφωνα με στοιχεία της Επιτροπής, προκύπτει ότι όλα τα κράτη μέλη, εκτός της Ελλάδας, της Κύπρου και του Λουξεμβούργου, διαθέτουν εθνικό μηχανισμό συλλογής πληροφοριών για την μικροβιακή αντοχή.
Ο κ. Τσουκαλάς ζήτησε ακόμη στοιχεία για την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση της έρευνας για την ανάπτυξη νέων αντιβιοτικών στα πλαίσια του 7ου προγράμματος πλαίσιο. Σύμφωνα με τον Επίτροπο, «χρηματοδοτούνται σήμερα περισσότερα από 30 ερευνητικά σχέδια για τη μικροβιακή αντοχή με συνολικό προϋπολογισμό που ανέρχεται περίπου στα 150 εκατομμύρια ευρώ. Το ένα τρίτο περίπου των σχεδίων αυτών αποσκοπεί στην έρευνα και την ανακάλυψη νέων αντιβακτηριακών φαρμάκων. Επί του παρόντος, βρίσκονται στο στάδιο της διαπραγμάτευσης 13 επιπλέον σχέδια με συνδρομή της ΕΕ που υπερβαίνει τα 60 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, τα κράτη μέλη βρίσκονται στο στάδιο της εκπόνησης μιας κοινής πρωτοβουλίας προγραμματισμού, η οποία αποβλέπει στον καλύτερο συντονισμό των εθνικών κονδυλίων για τη μικροβιακή αντοχή».
Σχολιάζοντας την απάντηση του Επιτρόπου, κ. Ντάλι, ο κ. Τσουκαλάς ανέφερε τα εξής: «Η μικροβιακή ανθεκτικότητα στα αντιβιοτικά αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες σύγχρονες υγειονομικές προκλήσεις. Τα αντιβιοτικά αποτελούν τη βάση της σύγχρονης ιατρικής, ωστόσο η κατάχρησή τους έχει οδηγήσει στη διάδοση πολυανθεκτικών ασθενειών που είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστούν με τα υπάρχοντα μέσα. Υπολογίζεται ότι 25.000 ασθενείς πεθαίνουν κάθε χρόνο στην ΕΕ εξαιτίας λοιμώξεων που δεν αντιμετωπίζονται με τα συνηθισμένα αντιβιοτικά, ενώ το κόστος των πολυανθεκτικών μικροβίων ξεπερνά το 1,5 δισ. ευρώ κατ' έτος. Δυστυχώς στην Ελλάδα, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία της Ευρ. Επιτροπής, η πώληση αντιβιοτικών χωρίς ιατρική συνταγή αποτελεί συνηθισμένο φαινόμενο, με αποτέλεσμα να οδηγούνται οι ασθενείς σε καταχρήσεις. Και δυστυχώς αυτό δεν είναι άσχετο με τις παθογένειες που παρατηρούνται στον φαρμακευτικό κλάδο στην Ελλάδα και την υψηλότατη φαρμακευτική δαπάνη. Τα αντιβιοτικά έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: για να είναι αποτελεσματικά οφείλουν να αξιοποιούνται με μέτρο. Δεν αποτελούν, λοιπόν, απλά ένα εμπορικό προϊόν, αλλά έναν κοινωνικό πόρο. Η Ευρ. Επιτροπή οφείλει να ενισχύσει το πλαίσιο ελέγχου διακίνησης των αντιβιοτικών και να ενημερώσει καλύτερα τους πολίτες για τους κινδύνους από την αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών, αλλά και να ενισχύσει την έρευνα για νέα αντιβιοτικά, σε στενή συνεργασία με τους διεθνείς μας εταίρους. Και φυσικά, στην Ελλάδα, πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα σε όλα τα στάδια, από την αλόγιστη συνταγογράφηση και την πώληση αντιβιοτικών από τα φαρμακεία χωρίς συνταγές, ως και την υπερβολική, περιττή ζήτηση εκ μέρους των πολιτών».
ΠΑΟΚ: Δεν ξεπουλάμε τους παίκτες μας
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
Ευχαριστούμε τα ΜΜΕ που αναδεικνύουν την ποιότητα του έμψυχου δυναμικού της ομάδας μας, τους θυμίζουμε όμως ότι οι εν λόγω ποδοσφαιριστές δεσμεύονται με συμβόλαιο που περιλαμβάνουν υπογεγραμμένες ρήτρες και κυρίως ότι ο ΠΑΟΚ δεν είναι πλέον ξέφραγο αμπέλι, γιά να στηρίζει επικοινωνιακά παιγνίδια εντυπώσεων.
Οι εποχές αυτές έχουν παρέλθει και γνωστοποιούμε σε όσους συνεχίσουν, πως τα "όνειρα θερινής νυκτός", ήταν η μοναδική κωμωδία του Σαίξπηρ. Ολα τα υπόλοιπα έργα του ήταν τραγωδίες".
Τρεις νέοι θάνατοι στη Γερμανία για τους οποίους υπάρχει υποψία ότι συνδέονται με το βακτηρίδιο Eceh από τα ισπανικά αγγουράκια.
Σε σχετική ερώτηση που του υπεβλήθη, ο Φρέντρικ Βίνσεντ εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για θέματα Υγείας, δήλωσε ότι δεν έκλεισαν ολοκληρωτικά οι δύο εταιρείες, παρά μόνον τα θερμοκήπια από όπου αναχωρούν οι παρτίδες των προϊόντων που έχουν παραχθεί.
Ο ίδιος σημείωσε επίσης ότι παρά την έρευνα που διεξάγουν οι Ισπανοί, οι Γερμανοί πραγματοποιούν κι αυτοί ελέγχους για να διαπιστώσουν αν η μόλυνση από το επικίνδυνο εντεροαιμορραγικό βακτήριο E.coli (Eceh) προκλήθηκε σε κάποιο άλλο στάδιο της αλυσίδας διανομής.
Η ισπανική εφημερίδα Ελ Παΐς γράφει σήμερα ότι η μία από τις δύο εταιρείες, η Frunet Bio, στη Μάλαγα, προειδοποίησε τη γερμανική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται τέσσερις ημέρες πριν από την αναχώρηση στις 12 Μαΐου της παρτίδας με τα αγγουράκια που πιθανολογείται ότι ήταν μολυσμένα με το βακτηρίδιο ότι το εμπόρευμα είχε πέσει στο έδαφος στην αγορά του Αμβούργου, στη Γερμανία. "Το έχουμε γραπτώς", δήλωσε εκπρόσωπος της ισπανικής εταιρείας στην εφημερίδα.
Παράλληλα οι υγειονομικές αρχές της Γερμανίας ανακοίνωσαν σήμερα τρεις νέους θανάτους για τους οποίους υπάρχει η υποψία ότι συνδέονται με το Eceh.
Το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ (RKI), ο ομοσπονδιακός θεσμός που είναι επιφορτισμένος με τον έλεγχο και την καταπολέμηση των ασθενειών και ο οποίος κάνει τον επίσημο απολογισμό του αριθμού των θυμάτων και των ασθενών του βακτηριδίου, δεν ανακοίνωσε σήμερα κάποια νέα στοιχεία.
Σύμφωνα με τον χθεσινό του απολογισμό, δύο μόνον θάνατοι αποδίδονται άμεσα στο βακτηρίδιο. Ωστόσο με τους τρεις νέους θανάτους, που ανακοινώθηκαν σήμερα στη βόρεια Γερμανία από το υπουργείο υγείας του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν και μια κλινική του Αμβούργου, ανέρχεται σε 9 ο συνολικός αριθμός των πιθανολογούμενων θυμάτων του Eceh.
Τα τρία νέα θύματα είναι γυναίκες, δύο ογδοντάχρονες και μία τριαντάχρονη. Από τα 9 πιθανολογούμενα θύματα, μόνον ένας είναι άνδρας.
Εκτός της Γερμανίας, 25 κρούσματα μόλυνσης από το βακτηρίδιο Eceh έχουν καταμετρηθεί στη Σουηδία, 7 στη Δανία, 3 στη Βρετανία, 2 στην Αυστρία, 1 στην Ολλανδία και 1 στην Ελβετία.
Δημοσκόπηση της Pulse - RC στον "Τύπο της Κυριακής": Μικρό προβάδισμα της ΝΔ
Ένα 3,5% δηλώνει πως θα ψηφίσει άλλο κόμμα, το 23,5% δηλώνει πως θα ψηφίσει λευκό είτε θα απέχει από την ψηφοφορία, ενώ το 7,5% δηλώνει αναποφάσιστο.
Ισοπαλία υπάρχει μεταξύ του Γιώργου Παπανδρέου και του Αντώνη Σαμαρά στο ερώτημα για το ποιός είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός καθώς συγκεντρώνουν από 20,5%, με το 56% να μην επιλέγει πάντως κανέναν από τους δύο.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 74% των ερωτηθέντων, εκτιμά πως η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου, ενώ το 53% τάσσεται κατά των πρόωρων εκλογών.
Την ίδια ώρα, το 76% των πολιτών εκτιμά πως τα προτεινόμενα μέτρα από την κυβέρνηση δεν μπορούν να βγάλουν τη χώρα από την κρίση. Το 52% θεωρεί σωστή την απόφαση του Αντώνη Σαμαρά να μην συμφωνήσει με τα περισσότερα μέτρα της κυβέρνησης, ενώ το 53% εμφανίζεται θετικό όσον αφορά τις προτάσεις του προέδρου της ΝΔ για τη μείωση της φορολογίας. Τέλος, ένα 46% εκτιμά πως οι αποκρατικοποιήσεις που εξήγγειλε η κυβέρνηση θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Δημοσκόπηση "Αγγελιοφόρος της Κυριακής": Πολύ χαμηλά ποσοστά για τα δύο μεγάλα κόμματα στην Α ' Θεσσαλονίκης
Το ΚΚΕ στην πρόθεση ψήφου βρίσκεται στο 8%, ο ΛΑΟΣ στο 4,4%, ο ΣΥΡΙΖΑ στο 2,1%, οι Οικολόγοι Πράσινοι στο 4,2%, η Δημοκρατική Αριστερά στο 2%, η Δημοκρατική Συμμαχία στο 1,5% και το Άρμα Πολιτών 0,4%.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 50% των ψηφοφόρων σκέφτονται την αποχή ή είναι αναποφάσιστοι.
Η συσπείρωση των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ κυμαίνεται στο 22% και της ΝΔ στο 29%.
Η δημοσκόπηση καταγράφει επίσης τις απόψεις των πολιτών για το χρέος, το ευρώ και τη δραχμή και τη γνώμη τους για τους νέους δημάρχους, τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη και τον πρώην πρωθυπουργό, Κωνσταντίνο Καραμανλή.
Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων, ποσοστό 73%, απαντά ότι σε περίπτωση δημοψηφίσματος θα ψήφιζε υπέρ της παραμονής της χώρας στο ευρώ. Το 65% των ερωτηθέντων απαντά ότι σε περίπτωση δημοψηφίσματος για το αν η Ελλάδα πρέπει να εξυπηρετήσει το χρέος της ή να κηρύξει πτώχευση θα ψήφιζε υπέρ της πληρωμής του χρέους.
Το 67% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι ο πρώην πρωθυπουργός πρέπει να πάρει θέση για την οικονομική κρίση, τα πεπραγμένα της κυβέρνησής του και τα νέα μέτρα.
Επίσης το 49% θεωρεί δίκαιη την καταδικαστική απόφαση για τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτη Ψωμιάδη.
Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως: Στον αγύριστο η «τρόϊκα» - Αχάριστοι οι Κυβερνώντες
ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :
«Ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ» (Κυριακή, 22.5.2011), ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ἄλλη ἰδιαίτερα ἀξιόπιστη πηγή, πληροφορήθηκα μὲ ὀδύνη καὶ ἀγανάκτηση, ὅτι ἡ Κυβέρνηση στὰ νέα, σκληρὰ μέτρα λιτότητος, ποὺ θὰ λάβῃ κατ’ αὐτάς, περιλαμβάνει «κούρεμα» τῶν μισθῶν τῶν κληρικῶν, τοὺς ὁποίους θὰ ἀναλάβῃ νὰ καλύψῃ μὲ δικούς της πόρους ἡ Ἐκκλησία.
Σᾶς ἐρωτῶ, κύριοι τοῦ οἰκονομικοῦ κυβερνητικοῦ Ἐπιτελείου: Τὰ ἔχετε παραδώσει ὅλα στοὺς ξένους καλοθελητές μας; Ἔχετε γίνει ἀχάριστοι καὶ ἀγνώμονες πρὸς τὴν Ἐκκλησία, τὴν τροφὸ καὶ φρουρὸ τοῦ Ἔθνους; Τὰ ζυγίζετε ὅλα μὲ τὸ χρῆμα; Μὲ τὴν φορομπηχτική σας μανία ἔχετε φέρει σὲ ἀπόγνωση τὸν λαό μας.
Σᾶς προειδοποιῶ: Σταματῆστε αὐτὴ τὴν τακτικὴ καὶ στεῖλτε τὴν περιβόητη «τρόϊκα» στὸν ἀγύριστο, προτοῦ - ἀργὰ ἤ γρήγορα - πάρετε καὶ σεῖς τὸν ἴδιο δρόμο. Διαμαρτύρομαι ἐντόνως. Καὶ στέλνω θερμὰ μηνύματα προσευχῆς πρὸς τὸν Ἅγιο Θεὸ νὰ λυπηθῇ τὴν προσφιλῆ μας Πατρίδα. Ξαναλέω: Σταματῆστε προτοῦ νὰ εἶναι πολὺ ἀργά ».
(Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μηροπόλεως).
http://www.zoiforos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6174&Itemid=1
Συνέντευξη Χ. Σταϊκούρα, στον Τύπο της Κυριακής
"Τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού αποκαλύπτουν το ναυάγιο της εφαρμοζόμενης πολιτικής", τονίζει χαρακτηριστικά και επισημαίνει πως "είναι προφανές πως δεν μπορούμε να συναινέσουμε στη συνέχιση της εφαρμογής ενός αποδεδειγμένα λανθασμένου μίγματος οικονομικής πολιτικής".
Ο κ. Σταϊκούρας καλεί την κυβέρνηση να αναγνωρίσει τα λάθη της και να προσεγγίσει με ευθύνη την πρόταση της ΝΔ, ξεκαθαρίζοντας πως η κυβέρνηση είναι αυτή που ευθύνεται για τη διαμόρφωση μη δημιουργικού εσωτερικού πολιτικού κλίματος, από την περίοδο που ασκούσε το ρόλο της αντιπολίτευσης και για την παρόξυνση του δημοσιονομικού προβλήματος που παρέλαβε. Παράλληλα, υπενθυμίζει πως η τρόικα στην Ιρλανδία δέχτηκε την αλλαγή όρων του Μνημονίου στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της απασχόλησης και καλεί την ελληνική κυβέρνηση να κινηθεί και αυτή προς αυτή την κατεύθυνση. " Γιατί να μην μπορούμε και εμείς να διαπραγματευτούμε όρους του Μνημονίου;" διερωτάται ο κ. Σταικούρας, εκφράζοντας πάντως την εκτίμηση πως η κυβέρνηση είναι ανίκανη να πράξει κάτι τετοιο.
Δημοσκόπηση της ALCO για το "Πρώτο Θέμα": Οριακό προβάδισμα του ΠΑΣΟΚ και μείωση της ψαλίδας με τη ΝΔ
Ο Θ. Πάγκαλος στο 'Εθνος της Κυριακής, για εκλογικό νόμο, σενάρια επιστροφής στη δραχμή και "Αγανακτισμένους" πολίτες
"Με τον υπάρχοντα εκλογικό νόμο", τονίζει ο κ. Πάγκαλος, "θα πάμε σε ακυβερνησία που σημαίνει πως την επομένη των εκλογών το δημόσιο δεν θα καταβάλει μισθούς και συντάξεις, ενώ η χώρα θα μετατραπεί σε προτεκτοράτο", τονίζει χαρακτηριστικά επισημαίνοντας προς τον Αντώνη Σαμαρά πως "αν θέλει πραγματικά να αμφισβητήσει τη λαϊκή νομιμοποίηση της κυβέρνησης, τότε να ψηφίσουμε νέο εκλογικό νόμο που να ισχύσει άμεσα και να εγγυάται ότι το πρώτο κόμμα θα σχηματίσει ισχυρή κυβέρνηση." Σχολιάζοντας το ενδεχόμενο να μπουν στην κυβέρνηση και εξωκοινοβουλευτικά στελέχη ο κ. Πάγκαλος, αναφέρει πως σε καμία περίπτωση η άσκηση της εξουσίας δεν μπορεί να αφεθεί σε πρόσωπα ή θεσμούς που δεν έχουν άμεση λαϊκή νομιμοποίηση, αν και παραδέχεται πως υπάρχουν και περιπτώσεις όπου τέτοια στελέχη είναι χρήσιμα.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης επιτίθεται σε όσους προτάσσουν σενάρια για επιστροφή στη δραχμή, τονίζοντας πως κάτι τέτοιο θα μας πήγαινε στο χειμώνα του 41. " Μόνο οι μαυραγορίτες θα πλουτίσουν και αυτοί είναι που διακινούν αυτά τα σενάρια", δηλώνει χαρακτηριστικά επισημαίνοντας μάλιστα πως υπάρχουν Έλληνες που έχουν ποντάρει τα λεφτά τους στην καταστροφή της χώρας.
Όσον αφορά στο κίνημα των "Αγανακτισμένων" πολιτών, ο κ. Πάγαλος τονίζει πως η διαμόρφωση ενός πολιτικού κινήματος δεν εξαρτάται από τα like και τα unlike του facebook.
Γερμανία-ΕΕ: Ο επικεφαλής των οικονομολόγων της ΕΚΤ Σταρκ ζητεί από την Ελλάδα να προχωρήσει γρηγορότερα σε ιδιωτικοποιήσεις.
Η Αθήνα θα πρέπει να δημιουργήσει μια ανεξάρτητη υπηρεσία για τις ιδιωτικοποιήσεις, υπογραμμίζει και προσθέτει ότι ειδικοί υπολογίζουν ότι αυτές θα μπορούσαν να αποφέρουν έως και 300 δισεκατομμύρια ευρώ.
"Μέρος αυτών των περιουσιακών στοιχείων πρέπει να διοχετευθεί για να μειωθεί το επίπεδο του χρέους", σημειώνει.
Ο Σταρκ απορρίπτει επίσης τις προτάσεις περί "αναδιάταξης" του ελληνικού χρέους με την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του, λέγοντας ότι αυτό θα μείωνε μόλις και μετά βίας το φορτίο του χρέους, ενώ θα παρέλυε την οικονομική προσαρμογή.
Μιλόσοσκι: "Η Ελλάδα δεν μπορεί να μας κλείσει τα μάτια"…
«Ο Ψυχρός Πόλεμος έχει τελειώσει και τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι οικουμενικά. Αυτό το πνεύμα πρέπει να ακολουθήσει και η Ελλάδα».
Αυτό ήταν το μήνυμα του Σλάβου Υπουργού Εξωτερικών των Σκοπίων, Αντόνιο Μιλόσοσκι, στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, για την πνευματική κληρονομιά των ‘Μακεδόνων’ που ως θέμα: «Η μαζική έξοδος και οι πόλεμοι στα Βαλκάνια- μια πρόκληση για συμφιλίωση στον 21ο αιώνα», που διοργανώθηκε από την σλαβική «Ένωση Μακεδόνων του Αιγαίου, ο Μακεδών».
«Το μήνυμά μου, ως προς την Ελλάδα, είναι ότι πραγματικά, δεν πρέπει κλείσουμε τα μάτια μας στα προβλήματα. Αν κλείσουμε τα μάτια μας, δεν σημαίνει αυτό, ότι τα προβλήματα με την Ελλάδα, εξαφανίστηκαν.
»Η Ελλάδα που είναι μέλος της ΕΕ, οφείλει να επιδείξει μια διαφορετική προσέγγιση, από εκείνη που εφαρμόστηκε στη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Ενός πολέμου που από καιρό έχει λήξει. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι οικουμενικά και η Ελλάδα πρέπει, επιτέλους, να επιστρέψει σε όλους αυτούς τους πολίτες, τα δικαιώματά τους, ανεξάρτητα από τα συναισθήματα που διακατέχονται, πολιτιστικά, εθνοτικά, ή άλλα χαρακτηριστικά που διατηρούν και προάγουν το σύνολο των δικαιωμάτων του ανθρώπου», δήλωσε ο Μιλόσοσκι.
Ο πρόεδρος, εξάλλου, του Παγκόσμιου Κογκρέσου των Σλάβων της Μακεδονίας, Τοντόρ Πέτροφ, δήλωσε ότι δεσμεύεται για μια ιστορική Σκοπιανο- Ελληνική συμφιλίωση και την αντικατάσταση της Ενδιάμεσης Συμφωνίας της 13ης Σεπτεμβρίου του 1995, με συμφωνία διαρκούς ειρήνης και σχέσεων καλής γειτονίας μεταξύ της «Μακεδονίας» και της Ελλάδας.
«Δηλώνουμε ότι απορρίπτουμε την αλλαγή της ονομασίας της πΓΔΜ. Διακηρύττουμε ότι ο πολιτισμός και η ιστορία της Μακεδονίας δεν έχει αποκλειστικότητα, αλλά αποτελεί μέρος της πολιτιστικής ταυτότητας όλων των βαλκανικών λαών», δήλωσε ο Τοντόρ Πετρόφ, πρόεδρος του Παγκόσμιου Κογκρέσου των Σλάβων της Μακεδονίας.
Ο Πετρόφ επαναβεβαίωσε ότι είναι «σταθερά υπέρ της απόδοσης της ιθαγένειας στους Σλάβους της ελληνικής Μακεδονίας και στην επιστροφή, σε αυτούς, των περιουσιών τους που βίαια τους αφαιρέθηκαν».
2.500 Ευρώ για να παρουσιάσει, ο αδελφός του Πρωθυπουργού, το συγγραφικό του έργο στο Μόλυβο Λέσβου!
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Μόλυβο στις 2/06/2011.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η δαπάνη έχει ωραίο περιτύλιγμα …. «στο πλαίσιο του προγράμματος των πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και του Πανεπιστημίου του Southern Maine, στην οποία ο κ. Ν.Παπανδρέου θα παρουσιάσει το συγγραφικό του έργο, κατόπιν προσκλήσεως από το παραπάνω Πανεπιστήμιο.»
Προσέξτε τώρα πως τεκμηριώνεται η παρουσία του Νίκου Παπανδρέου στη Λέσβο:
Αλήθεια ο Νίκος Παπανδρέου είναι συγγραφέας του Αιγαίου; Έχει καμία σχέση με τα λεσβιακά γράμματα;
Ας δούμε τι περιλαμβάνεται στο ποσό των 2.500 ευρώ:
“Εγκρίνουμε τη διάθεση πίστωσης μέχρι του ποσού των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00€) συμπεριλαμβανομένου και του νόμιμου ΦΠΑ, για την κάλυψη δαπανών μετακίνησης και διαμονής του κ.Ν.Παπανδρέου, ηχητικής κάλυψης, βιντεοκάλυψης, παράθεσης μπουφέ με παραδοσιακά προϊόντα από γυναικείο συνεταιρισμό, ανθοστολισμό της συνεδριακής αίθουσας και λοιπών εξόδων, που θα απαιτηθούν για την εκδήλωση.”
Μέχρι ανθοστολισμό…..!!!! Νιώθεις λίγο ηλίθιος αγαπητέ αναγνώστη ; Νιώθεις θυμό ;
Και για να μην θυμώσεις αγαπητέ αναγνώστη μάθαμε ότι ο Νίκος Παπανδρέου θα μας κάνει σκόντο…θα πληρώσει μόνος του τα εισιτήρια και έτσι θα γλιτώσουμε μερικά ευρώ!!!!
download την απόφαση αρχείο pdf : 4ΑΘΔΥ-ΕΛ-signed
Κλικ στη φώτο για να δείτε τα επίμαχα σημεία:
Μην Κλείσετε Βιβλιοθήκες στην Θράκη
Τι κοινό σημείο έχουν ο Γιώργος με τον Ολι ;;;;;;;;
Μα το Saint Paul, Minnesota , ΗΠΑ!!
Γεώργιος Α. Παπανδρέου
Ο Γιώργος Α. Παπανδρέου (16 Ιουνίου 1952) είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ από το 2004 και ο ενδέκατος πρωθυπουργός της Γ' Ελληνικής Δημοκρατίας από τις 6 Οκτωβρίου 2009, μετά τη νίκη του κόμματος στις εκλογές του Οκτωβρίου 2009.
Γεννήθηκε το 1952 στο Σαιντ Πωλ (St Paul) της Μινεσότα (Minnesota), Η.Π.Α., όπου ο πατέρας του, ο μετέπειτα πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου, κατείχε πανεπιστημιακή έδρα. Μητέρα του είναι η Μαργαρίτα Τσαντ, από το Έλμχερστ (Elmhurst) του Ιλινόι (Illinois) των ΗΠΑ. Είναι επίσης εγγονός του πρώην πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου. Γενέτειρα της οικογενείας Παπανδρέου είναι το Καλέντζι της Αχαΐας.
Σπούδασε κοινωνιολογία στο Amherst College στη Μασαχουσέτη (Massachusetts), ΗΠΑ, την περίοδο 1970-1975, πήρε μεταπτυχιακό δίπλωμα στην κοινωνιολογία της ανάπτυξης στο London School of Economics, Ηνωμένο Βασίλειο (1975-1977). Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Στοκχόλμη και παρακολούθησε μεταπτυχιακά μαθήματα στο Κέντρο Διεθνών Σχέσεων στο αμερικανικό πανεπιστήμιο Χάρβαρντ. Έχει ζήσει και εργαστεί σε διάφορες χώρες (Η.Π.Α., Σουηδία, Καναδάς). Μιλάει αγγλικά, γαλλικά και σουηδικά.
Είναι παντρεμένος με την Άντα Παπαπάνου και έχει δύο παιδιά, τον Ανδρέα (από προηγούμενο γάμο, 1982) και τη Μαργαρίτα-Έλενα (γενν. 1990).
Ολι Ρεν
Olli Rehn Ilmari (γεν. 31 Μαρτίου, 1962) είναι μια φινλανδική πολιτικός, που σήμερα υπηρετεί ως Ευρωπαίος Επίτροπος αρμόδιος για Οικονομικά και Δημοσιονομικά Θέματα. Προηγουμένως, είχε διατελέσει Επίτροπος για τη Διεύρυνση . Εργάσθηκε διάφορες πολιτικές θέσεις στα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα, καθώς και στη Φινλανδία.
Πήρε μεταπτυχιακό πτυχίο στις πολιτικές επιστήμες από το πανεπιστήμιο του Ελσίνκι το 1989 και το διδακτορικό του δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης το 1996, με θέμα "κορπορατισμό και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας στο Μικρό ευρωπαϊκά κράτη».
Πρώτο πιάτο η πολιτική εξόντωση Σαμαρά στο MASTERCHEF SHOW στο προεδρικό μέγαρο με αρχιμάγειρες ΠΑΠΟΥΛΙΑ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΛΑ(Γ)ΟΣ και ΣΙΑ….
«Όχι» Σαμαρά στη συναίνεση κατά το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών
«Συνεχίζω να είμαι ανοιχτός σε συνεργασία»
Την ανάγκη συναίνεσης, ώστε να προχωρήσουν οι μεγάλες αλλαγές στο εσωτερικό, αλλά και στις διαπραγματεύσεις με την Ευρώπη, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός σε δηλώσεις που έκανε χθες στις 8:30 το βράδυ. Ο κ. Παπανδρέου επανέλαβε ότι είναι ανοιχτός σε προτάσεις, ακόμα και σε κυβερνητική συνεργασία
TO BHMA
Γ. Παπανδρέου: «Προχωράμε μόνοι μας - είμαστε ανοιχτοί στη συναίνεση»
Ελευθεροτυπία
Πρότεινε στους αρχηγούς, κοινή διαπραγμάτεύση απέναντι στην τρόικα, ακόμη και με διαφορετικές θέσεις! Επιμένει σε συνεργασία ο Παπανδρέου
Ζήτησε συναίνεση ακόμη και για τις αποκρατικοποιήσεις
ERT
Ανοικτός σε κυβερνητική συνεργασία
Σε δήλωση του, ο Γ. Παπανδρέου τόνισε:
Παραμένω ανοικτός σε κυβερνητική συνεργασία
Εκλογές το 2013
Να υπερβούμε τα συμβατικά κομματικά αντανακλαστικά
Υπηρετώ το στόχο διάσωσης της πατρίδας
ΣΚΑΪ
Παπανδρέου: Δεν είναι ώρα για συμβατική αντιπολιτευτική πολιτική
Μήνυμα ενότητας και συνεργασίας με τις πολιτικές δυνάμεις έστειλε για ακόμα μία φορά ο πρωθυπουργός. Εμφανίστηκε ανοικτός σε συνεργασίες και σε διαπραγμάτευση για το φορολογικό και επανέλαβε ότι εκλογές θα γίνουν το 2013
ΕΘΝΟΣ
Ανοιχτός να υιοθετήσει προτάσεις και θετικός στην αξιοποίηση ικανών προσώπων κοινής αποδοχής στην κυβέρνηση εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός στη χθεσινή μαραθώνια σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Καθηλωμένος στις θέσεις του Ζαππείου ο Αντώνης Σαμαράς. «E» 28/5 ...»
Δύο βήματα πίσω από Σαμαρά «E» 28/5
«Θα σώσουμε τη χώρα με ή χωρίς συναίνεση» 20:46 27/5