28 Μαΐου 2011

Πρωτοσέλιδη επίθεση Μπόμπολα σε Σαμαρά... επειδή δεν ελέγχεται

Ξέφυγε για άλλη μια φορά ο εκδότης Γιώργος Μπόμπολας. Σήμερα, την «πέφτει» χωρίς φίλτρο, μέσα από το «Έθνος» στον πρόεδρο της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά. Ο Μπόμπολας θέλει να φαίνεται αδύναμο το πολιτικό σύστημα. Επιθυμεί ενδεχομένως οικουμενική κυβέρνηση και αυτό μάλλον δεν το κρύβει.

Αγαπητέ εργολάβε της μεταπολίτευσης ποιό είναι : «Το λάθος του Αντώνη Σαμαρά»; που πρωτοσέλιδα αναφέρεις;

Το ολόσωστο του Γιώργου;

μπρρρρρρρρρρρρρρρρ

http://polylitoikairoi.blogspot.com/2011/05/blog-post_9347.html

Β.Παπαγεωργόπουλος: "Κάποιος να μας εμπνεύσει... να μας τραβήξει ψηλά"

28η Μαΐου σήμερα.

Μεγάλη ημέρα για την Ελλάδα, Μεγάλη ημέρα για όλους μας.

Σαν σήμερα, το 1979, ο Κων. Καραμανλής έβαζε την υπογραφή του στο Ζάππειο και η Ελλάδα έμπαινε σαν 10ο μέλος στην οικογένεια των πλουσίων κρατών της Ευρώπης, στην οικογένεια της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Ένωσης (ΕΟΚ).

Μετά από 32 χρόνια η Πατρίδα μας κινδυνεύει να μεταβληθεί σε μαύρο πρόβατο της Ευρωπαϊκής Οικογένειας, διότι παρά την βοήθεια που δεχόμαστε επί 32 συνεχή χρόνια, βρισκόμαστε σε τραγική οικονομική κατάσταση.

Μήπως ήρθε η ώρα της αυτοκριτικής, αλλά και ενός νέου ξεκινήματος;

Μήπως κάποιος πρέπει να μας εμπνεύσει και να μας τραβήξει ψηλά;



Vassilis Papageorgopoulos

ΗΠΑ: Το ΔΝΤ θα εκταμιεύσει τελικώς το δάνειο προς την Ελλάδα, εκτιμά ο Αμερικανός οικονομολόγος Άνταμ Λέρικ

Την άποψη ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο θα εκταμιεύσει τελικά την πέμπτη δόση του δανείου προς την Ελλάδα, εξέφρασε ο οικονομολόγος Άνταμ Λέρικ του ανεξάρτητου ινστιτούτου μελετών American Enterprise Institute, μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο.

"Στο τέλος, το Ταμείο θα δανείσει τα χρήματα. Η Ελλάδα, η Ευρώπη και το ΔΝΤ θα συμφωνήσουν σε ένα καινούριο πρόγραμμα. Οι Έλληνες θα δώσουν νέες υποσχέσεις και οι Ευρωπαίοι και το ΔΝΤ θα δεχτούν πιο ευέλικτους όρους", υποστήριξη ο Λέρικ.

Για τον Αμερικανό οικονομολόγο, το ΔΝΤ σήμερα "πλήρωνει" τα λάθη που έγιναν πριν από ένα χρόνο.

"Οι Έλληνες δούλεψαν σκληρά, πολύ πιο σκηρά απ' όσο προβλέπαμε γενικά. Όμως το γεγονός παραμένει ότι οι όροι δεν εκπληρώθηκαν. Και αυτό γιατί το πρόγραμμα ήταν κακοσχεδιασμένο εξ αρχής (...) Για να εμπνεύσει εμπιστοσύνη ένα πρόγραμμα του ΔΝΤ, θα πρέπει να χρηματοδοτείται πλήρως από την αρχή μέχρι το τέλος", εξήγησε.

Ενω το κρατος βουλιάζει οι εργατοπατέρες του ΟΠΑΠ το χαβα τους, Στο μελι μεχρι το κεφαλι...

ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ (δείτε τη στο τέλος) ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΟΙ ΜΑΓΓΑΝΟΣΠΑΝΙΔΟΠΑΥΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ INTRALOT) ΤΥΧΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ .

Αφου εαν γίνει δεκτή (που θα γίνει) η σχετική εισήγηση μειώνεται η αξια του διαγωνισμου κατα 80% και πλεον και δεν εχει κανενα ενδιαφέρον για τις εκτός ιντραλοτ συμμετέχουσες εταιρίες.

Βλεπετε οτι στην λιτοτητα συμμετέχουν ολοι εκτος απο αυτους που εχουν κατα μέσο ορο 100.000 το χρονο. Αν δειτε το ισολογισμο θα τριβετε τα ματια σας με το ποσο παιρνουν οι μονιμοι υπαλληλοι στον ΟΠΑΠ, Για τα πάνω απο το τραπεζι λέμε. Τα αλλα τα βλεπετε. Αλλα εισαγγελέας πουθενα...

Μπράβο ρε Μάγκες τα κορόιδα κάνουν απεργίες στο ΟΠΑ και εσείς κάθεστε και μετράτε πόσο βαθύ είναι το δοχείο με το μέλι.(για να το πουμε sic)

Αλήθεια ρε Νικολάκη ο φουκαράς ο τυρέμπορας τι σου εφταιξε και του εκοψες το Μπόνους. Οταν έφερνε το τυρί από το Πύργο ήταν καλα?

Ενω στο Αλβανό που σου έχτισε το μαντρότοιχο έδωσες και παχυλό παχυλό.. Εκεί βρήκες να ασκήσεις το διευθυντηλικι σου; Ξερεις το Αλβανο που προσλαβατε ενω υπάρχουν χιλιάδες Ελληνοπουλα ανεργα. και μαθαμε οτι του δινετε 4000, 5000 καπου εκει, Ετσι δεν ειναι. 2 φορες παραπανω απο οσα παιρνει ο γιατρος του ΕΣΥ που σου σωζει τη ζωή. Ωραιοι ειστε. Δεν υπηρχαν Ελληνοπουλα που να χρειαζονται δουλεια;; θα πρεπετε να ντρεπεσαι

άντε βρε ασχολήσου με τα γιδια σου, Γιδοβοσκέ ε γιδοβοσκέ

Αλλά και για την Εργατομαμη της οποίας ο ο αδελφός τοσκασε για το εξωτερικό μετα την υπεξαίρεση που έκανε ενω αυτή δήθεν προστάτευε τα συμφέροντα των εργαζομένων θα εχετε νεα.

Όσο για σένα γερο Σωτηράκη, έχω πολλά ράμματα για τη Γούνα σου, ετοιμάσου

Πάρτε λοιπόν την εισήγηση να μάθει και ο ελληνικός λαός πως δουλεύει η μασσονία.

Νίκος
ΟΠΑΠ: Eισήγηση Επιτροπής Διαγωνισμού υπέρ Κόκκαλη-ΙΝΤΡΑΛΟΤ

case closed

Αρμονιάρη, αυτά λέγατε τότε
στην πλατεία στο Ξυλόκαστρο;

Για αυτόν τον Ευρυβιάδη (Είχε ασθενή χαρακτήρα και περιορισμένη αντίληψη) μιλήσατε κ. Καρατζαφέρη;

«Δεν κατάλαβαν οι άνθρωποι ότι αν ο Ευρυβιάδης δεν τα είχε βρει με τον Θεμιστοκλή το 480 π. Χ. ούτε αυτούς θα έγραφε η ιστορία, ούτε την ημερομηνία. Η καρέκλα δυστυχώς κάποιων πάνω από την Ελλάδα. Οψόμεθα»,

δήλωσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου.


Ο Ευρυβιάδης ήταν στην αρχαιότητα ναύαρχος των Σπαρτιατών, γιος του Ευρυκλείδους.

Έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ. Παρόλο που δεν ήταν μήτε βασιλιάς μήτε από βασιλικό γένος, η Σπάρτη του ανέθεσε, όταν εισέβαλε ο Ξέρξης (480 π.Χ.), την αρχηγία του σπαρτιατικού στόλου.

Μολονότι ο σπαρτιατικός στόλος είχε μόνο 10 τριήρεις στο Αρτεμίσιο και 16 στη Σαλαμίνα, ο Ευρυβιάδης είχε το αξίωμα του αρχιναυάρχου όλων των ελληνικών ναυτικών δυνάμεων.

Είχε ασθενή χαρακτήρα και περιορισμένη αντίληψη και τον παρέσυραν άλλοτε ο Θεμιστοκλής και άλλοτε ο Αδάμαντος, ναύαρχος των Κορινθίων.

Για να μείνει και να ναυμαχήσει στο Αρτεμίσιο, ο Θεμιστοκλής τον δωροδόκησε αντί 5 ταλάντων Ευβοείς στον Αθηναίο ναύαρχο. (και ο Αδείμαντος αντί 3 άλλων), απο τα 30 τάλαντα που πρόσφεραν οι Αθηναίοι

Στο πολεμικό συμβούλιο που έγινε πριν απο την ναυμαχία της Σαλαμίνας, ύψωσε το ραβδί του για να χτυπήσει τον Θεμιστοκλή, επειδή ο τελευταίος επέμενε να μείνει ο ελληνικός στόλος εκεί και να πολεμήσει τον περσικό.

Τότε ο Θεμιστοκλής του απάντησε με το παροιμιώδες: "Πάταξον μεν, άκουσον δε!".

Μετά το τέλος του αγώνα, στον Ευρυβιάδη απονεμήθηκε, με επιμονή των Λακεδαιμονίων και άλλων Πελοποννησίων, το αριστείο της ανδρείας, ενώ στον Θεμιστοκλή μόνο το βραβείο σοφίας και δεξιότητας."


Ο γνωστός κολοτούμπας, ίσως ο ευφυέστατος πολιτικάντης των τελευταίων ετών, έχει πιάσει το θέμα της ανεπάρκειας της πολιτικής στη χώρα μας (τόσο σε πρόσωπα, όσο και σε πολιτικές λύσεις) και χτυπάει εκεί που οι άλλοι και δεν μπορούν και δεν μπορούν να ελιχθούν.

Το παραπάνω βιογραφικό σημείωμα (Από την wikipedia.org ) λέει πολλά και εννοεί ακόμη περισσότερα, το θέμα είναι τι να εννοεί ο "ποιητής":

- Ποιος είναι ο σημερινός Ευρυβιάδης;
- Ποιος ο Θεμιστοκλής και ποιος ο Αδάμαντος;
- Τα 30 τάλαντα που πρόσφεραν οι Ευβοείς... έχει ή έχουν κάποια σχέση σε όλη την ιστορία;

Με προβλημάτισε η επιλογή της αναφοράς στον Ευρυβιάδη!!!

Τυχαίο... ΔΕΝ είναι σίγουρο... και αυτό γιατί μάλλον η "πηγή" της έμπνευσής πιθανόν να είναι ο γνωστός Άδωνις Γεωργιάδης, γνώστης της ιστορίας και των "ερμηνειών" της. - Νομίζω;

Νάσος

ΥΣ: Για τους εμβαθύνοντας φυσιοδίφες στα ιστορικά μια ενδιαφέρουσα παραπομπή από τις πηγές:

"75. ἐνθαῦτα Θεμιστοκλέης ὡς ἑσσοῦτο τῇ γνώμῃ ὑπὸ τῶν Πελοποννησίων, λαθὼν ἐξέρχεται ἐκ τοῦ συνεδρίου, ἐξελθὼν δὲ πέμπει ἐς τὸ στρατόπεδον τὸ Μήδων ἄνδρα πλοίῳ ἐντειλάμενος τὰ λέγειν χρεόν, τῷ οὔνομα μὲν ἦν Σίκιννος, οἰκέτης δὲ καὶ παιδαγωγὸς ἦν τῶν Θεμιστοκλέος παίδων· τὸν δὴ ὕστερον τούτων τῶν πρηγμάτων Θεμιστοκλέης Θεσπιέα τε ἐποίησε, ὡς ἐπεδέκοντο οἱ Θεσπιέες πολιήτας, καὶ χρήμασι ὄλβιον."

(Πηγή: Ηροδότου Μουσαι Ιστοριων ογδόη επιγραφόμενη Ουρανία)

stoxasmos-politikh.blogspot.com

Ο Παπακωνσταντίνου είπε πως δεν υπάρχει καλό κλίμα στις αγορές!

Απίστευτες δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών κατά την διάρκεια του Συμβουλίου. Είπε πως "υπάρχει κακό κλίμα στις αγορές".Άραγε γνωρίζει ο κ.Παπακωνσταντίνου τί κλίμα δημιούργησαν οι δηλώσεις του ιδίου, του πρωθυπουργού και της κ.Δαμανάκη;

Ξεχνά, τις συναντήσεις του ίδιου του πρωθυπουργού με ξένους ηγέτες, όπου μόνος του σκοπός ήταν η συκοφάντηση της χώρας; Ξεχνά τα spread πού ήταν; Ξεχνά ποιοί συνέβαλαν στην άνοδό τους;

Πόσο...μας θεωρείτε κ.Παπακωνσαντίνου;

http://www.politicsnews.gr/24589.html

Ακης καλεί ΚΥΣΕΑ υπό τον πανικό των 3 εμβασμάτων, 7,5 εκ, που δείχνουν ότι πήγαν στην τσέπη του

Description: http://img.protothema.gr/C9B7C2E4428D75E24F2939696261F642.jpgΤα μέλη του ΚΥΣΕΑ της περιόδου που υπογράφηκε η σύμβαση για την προμήθεια των γερμανικών υποβρυχίων ζητά να κληθούν και να καταθέσουν στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής ο κ. Ακης Τσοχατζόπουλος. Συγκεκριμένα, ο πρώην υπουργός έστειλε επιστολή στο προεδρείο της επιτροπής σύμφωνα με την οποία ζητά να κληθούν για κατάθεση οι κύριοι

Κώστας Σημίτης, Γιώργος Παπανδρέου, Αλέκος Παπαδόπουλος, Θόδωρος Πάγκαλος, Γιάννος Παπαντωνίου, Βάσω Παπανδρέου, Κώστας Λαλιώτης, Γιώργος Ρωμαίος και Αθανάσιος Τζογάνης (πρώην αρχηγός ΓΕΕΘΑ), οι οποίοι και συνέθεταν το ΚΥΣΕΑ την περίοδο 1998-2000.

Το αίτημα του κ. Τσοχατζόπουλου, πάντως, δεν έγινε αποδεκτό από την επιτροπή που απαντά πως η εντολή που δέχτηκε δεν ήταν να ερευνήσει εάν οι συμβάσεις ήταν νόμιμες ή όχι αλλά αν πίσω από κάθε σύμβαση υπάρχουν «μαύρες» πληρωμές.

Πάντως, η κίνηση του κ. Τσοχατζόπουλου προκαλεί πολλά ερωτηματικά και αυτό γιατί πραγματοποιείται λίγες ώρες μετά τα εντυπωσιακά ευρήματα της επιτροπής που κάνουν λόγο για 3 εμβάσματα, συνολικού ύψους 7,5 εκατ. δολαρίων, από την Stanley της Ελβετίας προς τα ταμεία της Torcaso. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της επιτροπής κ. Μάρκος Μπόλαρης είχε επικοινωνία με την εισαγγελέα κυρία Μαρία Νικολακέα η οποία πραγματοποιεί έρευνα για τον συγκεκριμένο λογαριασμό και ο συνδυασμός των στοιχείων από τις δύο παράλληλες έρευνες οδηγεί σε συγκλονιστικά αποτελέσματα.

Γιατί έδιωξαν τους Κινέζους; Γιατί σταμάτησαν τους αγωγούς;

του Δημήτρη Ρίζου

ΓΙΑ να μην ασχολούμαστε συνεχώς με την κρίση και τη μιζέρια, σήμερα θα πιάσουμε δυο άλλες πλευρές της σημερινής πραγματικότητας…
Η μία, η πιο χαρούμενη και αισιόδοξη, είναι ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ μας…
…Η μεγαλύτερη και πιο προσοδοφόρα ελληνική «βιομηχανία», ο Τουρισμός μας, όχι μόνο πάει πολύ καλά, αλλά βρίσκεται σε εκρηκτική, προς τα πάνω, κατάσταση!..

Η Ρόδος βουλιάζει από ξένους τουρίστες!.. Η Κρήτη το ίδιο… Το Κέντρο της Αθήνας κατακλύζεται από τουρίστες!..
Κυριαρχούν οι Κινέζοι αλλά και οι Ρώσοι… Οπου Κίνα και Ρωσία, με τα εκατοντάδες εκατομμύρια των πληθυσμών τους, αποτελούν αστείρευτες τουριστικές πηγές για την Ελλάδα!..
…Και το πολύτιμο συνάλλαγμά τους αποτελεί οξυγόνο για τη χειμαζόμενη Ελληνική Οικονομία!..

ΠΡΙΝ σας θυμίσω την άλλη πλευρά με την οποία θα ασχοληθώ στο σημερινό άρθρο, σας θυμίζω την επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα της κινεζικής ηγεσίας πριν από δύο χρόνια. Που ήλθε στη χώρα μας με διαθέσεις μεγάλων επενδύσεων. (Στον ΟΛΠ, στα χρεοκοπημένα Ναυπηγεία, στον ΟΣΕ κ.λπ.).
Για λόγους αντιπολιτευτικούς και λαϊκίστικους και μόνο, ο Γ. Παπανδρέου και το κόμμα του (Αντιπολίτευση τότε), επιστρατεύοντας και τους κομματικούς εργατοπατέρες τους, έκαναν ό,τι μπορούσαν για να διώξουν τους επενδυτές!!!
…Σήμερα όμως ως κυβέρνηση τους εκλιπαρούν!..

ΑΠΟ τα πιο σημαντικά πεπραγμένα από ελληνική κυβέρνηση ήταν το μεγαλόπνοο έργο από την κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή με τους τεράστιους αγωγούς:
Τον πετρελαιαγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης!..
…Και τον επίσης γιγάντιο αγωγό φυσικού αερίου!..
Είναι απίστευτο αλλά, με διαφαινόμενο αμερικανικό δάκτυλο, ο Γ. Παπανδρέου κατέβαλε υπεράνθρωπες προσπάθειες για να ματαιώσει τις σωτήριες για την Ελλάδα αυτές επενδύσεις!..
Και ακινητοποίησε κάθε έργο για πολλούς μήνες!..
(Αν αυτά δεν είναι εγκλήματα, τότε ποια είναι;).

ΠΗΓΗ http://www.adesmeytos.gr

http://citizengr.wordpress.com/2011/05/27/7055/

Ρόμπα έκανε τον BABIS του ΣΚΑΪ ο Μιχελάκης (βίντεο)

Αφού μας είπε για άλλη μια φορά τον γνωστό 4 στοίχο παραμυθάκι:

1. Χρειάζεται συναίνεση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
2. Απαρέγκλιτη τήρηση του Μνημονίου.
3. Γρήγορα αποκρατικοποιήσεις.
4. Απολύσεις στο Δημόσιο.

Mετά επιχείρησε να λασπώσει την ΝΔ λέγοντας ότι κάνει συζητήσεις υπόγεια για επιστροφή στην δραχμή. Αμέσως ο Μιχελάκης παρενέβη και αποστόμωσε τον παπαγάλο του μνημόνιο και τον αποκρατικοποιήσεων.



anti-ntp.blogspot.com

Ο Δήμος Λαυρεωτικής προτείνει νέο χώρο για τη διαχείριση και επεξεργασία των απορριμμάτων

Την περιοχή Φοβόλες πλησίον της παλιάς ΧΑΔΑ υποδεικνύει ο Δήμος Λαυρεωτικής ως χώρο των εγκαταστάσεων για τη διαχείριση και επεξεργασία των απορριμμάτων.

Προϋπόθεση για τη λειτουργία του ολοκληρωμένου και σύγχρονου αυτού συστήματος, δυναμικότητας 60.000-80.000 τόνων ετησίως, είναι να αποτελεί ο ίδιος ο Δήμος, βασικός διαχειριστής του.

Η παραπάνω θέση αποτελεί εναλλακτική της προηγούμενης για το Βιοτεχνικό Πάρκο (ΒΙΟΠΑ) την οποία είχαν προτείνει πρόσφατα στους συναρμόδιους υπουργούς και είχαν αναλύσει κυρίως στην υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη και στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Η. Λιακόπουλο.

Το ζήτημα τέθηκε υπό συζήτηση σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο ενόψει του περιφερειακού συμβουλίου της Πέμπτης με κύριο θέμα τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.

Ωστόσο η παράταξη του πρώην Δημάρχου Κερατέας Σταύρου Ιατρού με κατάθεση κειμένου υπογεγραμμένου από 600 κατοίκους ζήτησε την αναβολή της συζήτησης προκειμένου να γίνει καλύτερη ενημέρωση των κατοίκων.

Ο πρώην δήμαρχος Λαυρίου Δημήτρης Λουκάς μετά την διάσταση απόψεων που παρατηρήθηκε πρότεινε τη διενέργεια δημοψηφίσματος στην πόλη της Κερατέας, προκειμένου να αποφασίσουν οι ίδιοι οι κάτοικοι και δήλωσε την αμέριστη στήριξή του στην απόφασή τους.

ΚΑΡΦΙ: Αρνούνται οι τοπικές κοινωνίες να γίνουν "αποθήκες λαθραίων"


Η Ισπανία ανέστειλε τις δραστηριότητες δύο εταιρειών που διανέμουν αγγουράκια, για τις οποίες υπάρχουν υποψίες ότι εξήγαγαν προϊόντα που ήταν μολυσμέν

Η Ισπανία ανέστειλε τις δραστηριότητες δύο εταιρειών που διανέμουν αγγουράκια, για τις οποίες υπάρχουν υποψίες ότι εξήγαγαν προϊόντα που ήταν μολυσμένα με επικίνδυνο βακτηρίδιο, το οποίο προκάλεσε το θάνατο τουλάχιστον δύο ανθρώπων και έχει προσβάλει περισσότερους από 270 στη Γερμανία, ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα και δείγματα του χώματος, του νερού άρδευσης και προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν για την καλλιέργεια ελήφθησαν σε δύο αγροκτήματα των επαρχιών της Αλμερία και της Μάλαγα, στη νότια Ισπανία, διευκρινίζει η Επιτροπή σε ανακοίνωσή της.

"Διεξάγονται έρευνες για να εντοπιστούν οι πιθανές πηγές (μόλυνσης) ενώ εξετάζεται επίσης μια τρίτη παρτίδα από αγγουράκια η οποία προήλθε ή από την Ολλανδία ή από τη Δανία και πωλήθηκε στη Γερμανία", προσθέτει η Επιτροπή.

Το εντεροαιμορραγικό βακτήριο E.coli (Eceh) μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στο θάνατο προκαλώντας αιμορραγίες στο γαστρεντερικό σύστημα.

Φορτίο με αγγουράκια ισπανικής προέλευσης για το οποίο υπάρχουν υποψίες ότι μπορεί να ήταν μολυσμένο διανεμήθηκε επίσης στη Δανία, όμως οι αρχές ανακάλεσαν το εμπόρευμα και το απέσυραν από την αγορά, επισημαίνει επίσης η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

"Οι αρχές τη Δανίας οφείλουν επίσης να μας διαβεβαιώσουν στην Επιτροπή ότι κανένα αγγουράκι από αυτά τα φορτία δεν εξήχθη εκ νέου από τη χώρα αυτή προς κάποιο άλλο κράτος μέλος" της ΕΕ, καταλήγει η Επιτροπή στην ανακοίνωσή της.

Εκτός της Γερμανίας, 25 κρούσματα μόλυνσης από το βακτηρίδιο Eceh έχουν καταμετρηθεί στη Σουηδία, 7 στη Δανία, 3 στη Βρετανία, 2 στην Αυστρία και 1 στην Ολλανδία.

ΗΠΑ: Στους 132 νεκρούς ο επίσημος απολογισμός των θυμάτων από τον τυφώνα που έπληξε την πόλη Τζόπλιν στο Μιζούρι. Την περιοχή επισκέπτεται ο Ομπάμα.

Ιατροδικαστές εργάζονται νυχθημερόν στο Τζόπλιν της πολιτείας Μιζούρι για να αναγνωριστούν τα θύματα του τυφώνα-μαμούθ που έπληξε την πόλη αυτή την εβδομάδα.

Ο επίσημος απολογισμός των νεκρών αυξήθηκε κατά έξι ακόμα, στους συνολικά 132, ανέφερε η υπηρεσία δημόσιας ασφάλειας του Μιζούρι.

Οι 90 από τους ανθρώπους που ήταν καταχωρημένοι ως αγνοούμενοι είχαν εντοπιστεί ως την Πέμπτη, ενώ στους καταλόγους των αγνοουμένων προστέθηκαν 22 άνθρωποι.

Ο ασυνήθιστα ισχυρός ανεμοστρόβιλος κατέστρεψε ή προκάλεσε ζημιές σε χιλιάδες κτήρια στην πόλη Τζόπλιν την Κυριακή.

Την περιοχή που έπληξε το καταστροφικό καιρικό φαινόμενο είναι προγραμματισμένο να επισκεφθεί ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα μετά από την ολοκλήρωση της περιοδείας του στην Ευρώπη.

27 Μαΐου 2011

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ! Χιώτης παραδέχεται ότι εκπροσωπεί το ΠΑΣΟΚ!

Ο Αντώνης Σαμαράς είπε το ΟΧΙ και έκοψε τον Γόρδιο δεσμό !!

O Αντώνης Σαμαράς έκανε το καθήκον του για να μας λυτρώσει...όπως ήταν αναμενόμενο ο Αντώνης Σαμαράς είπε το ΟΧΙ, στις νεφελώδεις, υπόγειες, σκοτεινές και ανίερες συμμαχίες με τα δεκανίκια και τα εξαπτέρυγα. Όπως είχαμε γράψει και σήμερα το πρωί έκοψε τον Γόρδιο δεσμό !!

exomatiakaivlepo.blogspot.com


Μπράβο του που δεν υπέκυψε στους εκβιασμούς... απέδειξε ότι είναι έτοιμος να γίνει Πρωθυπουργός και να ηγηθεί της χώρας

83χρονος ΤΙΤΑΝΑΣ καταδικάστηκε επειδή αποκάλεσε «ανίκανους, αδαείς και αγενείς» δημόσιους υπαλλήλους που τον είχαν "γκαστρώσει"... ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ

Σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών, με τριετή αναστολή, καταδικάστηκε από το Β’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, 83χρονος συνταξιούχος, ο οποίος διάλεξε έναν δικό του, μοναδικό, τρόπο, προκειμένου να εκφράσει την αγανάκτησή του για την ταλαιπωρία που υπέστη κατά τη συναλλαγή του με το Δημόσιο.

Αφορμή στάθηκε η καθυστέρηση που παρατηρήθηκε πριν από έξι χρόνια στη διαδικασία ανανέωση της άδειας παραμονής της αλλοδαπής συζύγου του από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Με επιστολή του, το Φεβρουάριο του 2006, προς το Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης που εν συνεχεία διαβιβάστηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εσωτερικών και στο Συνήγορο του Πολίτη, διαμαρτυρήθηκε για αυτήν την καθυστέρηση και κατήγγειλε με συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς την ανάρμοστη συμπεριφορά, που, όπως ισχυρίστηκε, του επέδειξαν οι υπάλληλοι όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών.

«Ο απλός πολίτης για να λύσει το πρόβλημά του, ενδεχομένως, πρέπει πρώτα να λύσει το πουγκί του», ανέφερε στην επιστολή του, υιοθετώντας, παράλληλα, χαρακτηρισμούς όπως «ανίκανοι» «αδαείς» και «αγενείς» σε βάρος των υπαλλήλων της υπηρεσίας.

Μετά από μήνυση του τότε διευθυντή της Διεύθυνσης Αστικής Κατάστασης Αλλοδαπών και Μετανάστευσης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο συνταξιούχος μηχανολόγος μηχανικός παραπέμφθηκε σε δίκη, για τις πράξεις της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης.

«Έπεσα θύμα της εκδικητικής μανίας των υπαλλήλων. Δεν μετανιώνω για τις εκφράσεις μου. Δεν διέπραξα έγκλημα με μάσκα και Καλάσνικοφ. Ενήργησα αντρίκεια και καθαρά και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό που έκανα», είπε κατά την απολογία του.

Νωρίτερα, υπάλληλοι της Περιφέρειας, καταθέτοντας στο δικαστήριο ισχυρίστηκαν ότι η καθυστέρηση οφείλονταν στον φόρτο εργασίας που αντιμετώπιζε η υπηρεσία τους, ενώ χαρακτήρισαν προσβλητικές τις σε βάρος τους εκφράσεις από τον κατηγορούμενο.

Το δικαστήριο τον απάλλαξε τελικά από την κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμισης και τον έκρινε ένοχο για την πράξη της εξύβρισης.

Ο 83χρονος ζήτησε δια του συνηγόρου του να του επιβληθεί τέτοια ποινή ώστε να έχει το δικαίωμα να ασκήσει έφεση και να διεκδικήσει σε δεύτερο βαθμό την αθώωσή του.

Έτσι το δικαστήριο τού επέβαλε ποινή φυλάκισης έξι μηνών, με τριετή αναστολή. Ο 83χρονος άσκησε έφεση κι αφέθηκε ελεύθερος.

Όλι Ρεν: "Λυπάμαι που δεν υπήρξε συναίνεση"... Ντεν πειράζει Ολι, καλό γκουράγιο

Τη λύπη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αποτυχία να υπάρξει συναίνεση μεταξύ των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα σχετικά με την οικονομική προσαρμογή, ώστε να ξεπεραστεί η σημερινή κρίση χρέους, εκφράζει σε γραπτή δήλωσή του ο επίτροπος Οικονομίας Ολι Ρεν. [Αλήθεια από που πρόλαβε και ενημερώθηκε; Από τους δημοσιογράφους ή έσπευσε να τον πάρει ο ΓΑΠ να του κλαυτεί και να καρφώσει τον Σαμαρά;]

Ο κοινοτικός επίτροπος υπογραμμίζει ότι θα πρέπει να συνεχιστούν οι προσπάθειες για την επίτευξη διακομματικής συμφωνίας για στήριξη στο κοινό πρόγραμμα ΕΕ-ΔΝΤ. «θα πρέπει να βρεθεί σύντομα συμφωνία. Ο χρόνος εξαντλείται», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ολι Ρεν.

Σύμφωνα με το Φιλανδό επίτροπο «είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας όλα τα ελληνικά πολιτικά κόμματα, συμπεριλαμβανομένων των κομμάτων της αντιπολίτευσης, να υιοθετήσουν εποικοδομητική στάση και να υποστηρίξουν την εφαρμογή του προγράμματος.

Το εύρος της πρόκλησης αποτελεί τεστ για την ελληνική κοινωνία συνολικά και για το λόγο αυτό απαιτεί τη συμβολή όλων των κομμάτων και των πολιτών», καταλήγει ο Ολι Ρεν.

«Άνοιξαν» οι εργασίες του ιδρυτικού συνεδρίου της Δημοκρατικής Συμμαχίας

Με εισήγηση του ευρωβουλευτή Θ. Σκυλακάκη άρχισε πριν από λίγο το ιδρυτικό συνέδριο της Δημοκρατικής Συμμαχίας στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ.

Αυτή την ώρα τοποθετούνται εκπρόσωποι άλλων κομμάτων και ξένων αντιπροσωπειών. Το κυβερνών κόμμα εκπροσωπεί ο γραμματέας του εθνικού συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ Μιχάλης Καρχιμάκης, τον ΛΑ.ΟΣ ο εκπρόσωπος Τύπου Κώστας ΑΪβαλιώτης, τη Δημοκρατική Αριστερά ο πρόεδρος του κόμματος Φώτης Κουβέλης, τη Δράση ο πρόεδρος του κόμματος Στέφανος Μάνος και το Άρμα Πολιτών ο Γιάννης Δημαράς.

Παρόντες επίσης είναι οι βουλευτές της Δημοκρατικής Συμμαχίας, ο πρόεδρος του «forum για την Ελλάδα» Ανδρέας Ανδριανόπουλος και ο πρώην πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

Η Ντόρα Μπακογιάννη αναμένεται να ανέβει στο βήμα γύρω στις 20.00 για να μιλήσει μπροστά στους 1350 συνέδρους του ιδρυτικού συνεδρίου της Δημοκρατικής Συμμαχίας.

Το ανέκδοτο της ημέρας: "Οι Γάλλοι σοσιαλΗστές είναι "ενοχλημένοι" από το ενοίκιο των 35.000ευρώ που πληρώνει ο Στρος Καν στη ΝΥ"... καλό

Η επιλογή μιας πολυτελούς κατοικίας--για τον κατ 'οίκον περιορισμό του στη Νέα Υόρκη--από τον πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ και σοσιαλιστή πρώην υπουργό Ντομινίκ Στρος-Καν, που διώκεται στις ΗΠΑ για σεξουαλική επίθεση και απόπειρα βιασμού, φέρνει σε αμηχανία τους γάλλους σοσιαλιστές.

Το ποσό, μη επιβεβαιωμένο, των 35.000 ευρώ για μηνιαίο ενοίκιο για ένα πολυτελές σπίτι στην πολύ δημοφιλή γειτονιά Τραϊμπέκα επισημάνθηκε από αρκετές εφημερίδες. Ο DSK ήταν το φαβορί στις δημοσκοπήσεις για τις προεδρικές εκλογές του 2012 στη Γαλλία, όταν συνελήφθη.

"Καταλαβαίνω ότι αυτό μπορεί να σοκάρει εκατομμύρια Γάλλων που θα ακούσουν για τέτοια ενοίκια, ενοίκια τόσο υψηλά", δήλωσε χθες Πέμπτη ο εκπρόσωπος του Σοσιαλιστικού Κόμματος, Μπενουά Αμόν, στον ραδιοσταθμό France Inter.

"Δεν είναι μυστικό για κανένα ότι ο Ντομινίκ Στρος Καν με τη γυναίκα του είναι ένα πλούσιο ζευγάρι, και έτσι νοίκιασαν το σπίτι αυτό. Είναι αλήθεια ότι είναι τιμές που φαίνονται σε όλους μας, στους Γάλλους, εξαιρετικά υψηλές", πρόσθεσε.

Ο βουλευτής Ζαν Κριστόφ Καμπαντελίς, δηλωμένος υποστηρικτής του DSK, μίλησε για "αναγκαστική επιλογή".

"Δεν είναι αυτός που αποφάσισε να παραμείνει σε κατ' οίκον περιορισμό, δεν είναι αυτός ο οποίος αποφάσισε ότι δεν μπορούσε να νοικιάσει διαμέρισμα επειδή οι άνθρωποι δεν ανέχονταν τον αριθμό των δημοσιογράφων που ήταν κάτω από το σπίτι του", υπογράμμισε μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Canal Plus.

Πιο αυστηρός, ο σημαίνων βουλευτής Αρνό Μοντεμπούρ δήλωσε χθες Πέμπτη στο RMC, ότι τα "χιλιάδες δολάρια που χρησιμοποιούνται για να δυσφημίσουν" το πιθανολογούμενο θύμα, όσο και "η ιδιωτική φυλακή της κατοικίας" του DSK "δεν ανήκουν στο πεδίο των αξιών των σοσιαλιστών".

Οι "τενόροι" του PS, η γενική γραμματέας Μαρτίν Ομπρί, ο προκάτοχός του Φρανσουά Ολάντ και πρώην υποψήφια για τις προεδρικές, Σεγκολέν Ρουαγιάλ, δεν έχουν μέχρι στιγμής εκφράσει άποψη για το θέμα αυτό.