03 Ιουνίου 2011

Κιλκίς: Υπέστη ηλεκτροπληξία ο ηλίθιος που προσπάθησε να κλέψει μετασχηματιστή από κολώνα της ΔΕΗ

Σοβαρά τραυματισμένος σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται 31χρονος ο οποίος, σύμφωνα με την αστυνομία, υπέστη ηλεκτροπληξία, στην προσπάθειά του να αφαιρέσει μετασχηματιστή της ΔΕΗ.

Ο 31χρονος, μαζί με άλλα δύο άτομα, ηλικίας 26 και 18 ετών, τα οποία συνελήφθησαν, κατηγορούνται ότι επιχείρησαν να αποσπάσουν το μετασχηματιστή, που βρισκόταν τοποθετημένος σε κολώνα της ΔΕΗ, στο δημοτικό διαμέρισμα Μουριών Κιλκίς. Όπως είπαν οι δύο συλληφθέντες στους αστυνομικούς σκόπευαν να ανοίξουν το μετασχηματιστή, στη συνέχεια να βγάλουν μέσα απ΄αυτόν το χαλκό που περιέχει και να τον πουλήσουν.

Ο 31χρονος βαριά τραυματισμένος διακομίστηκε αρχικά στο νοσοκομείο Κιλκίς και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη, όπου νοσηλεύεται στη μονάδα εντατικής θεραπείας σε κρίσιμη κατάσταση.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΚΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ KAI ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΒΟΛΒΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ

Στις παραλίες της Νέας Ηράκλειας Χαλκιδικής, του Σταυρού και της Ασπροβάλτας του Δήμου Βόλβης συνεχίζεται την Κυριακή 5 Ιουνίου 2011, η εκστρατεία καθαρισμού των ακτών, που διοργανώνουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης και το Ράδιο Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με τους Δήμους Προποντίδας και Βόλβης αντίστοιχα.

Τα σημεία συνάντησης των εθελοντών είναι:

α) για το Δήμο Προποντίδας η περιοχή Σαχάρα στην παραλία της Νέας Ηράκλειας (ξενοδοχείο Philoxenia), την Κυριακή 5 Ιουνίου, στις 10.30 το πρωί

και β) για το Δήμο Βόλβης η περιοχή Πλατάνια στο Σταυρό και η Παραλία της Ασπροβάλτας (μπροστά στο Κλειστό Γυμναστήριο), την Κυριακή 5 Ιουνίου, στις 9 το πρωί,

Στα σημεία συνάντησης εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των Δήμων Προποντίδας και Βόλβης θα υποδέχονται τους εθελοντές, προκειμένου να τους προμηθεύσουν με εξοπλισμό για τον καθαρισμό των ακτών.

Η εκστρατεία με τίτλο «Για να κολυμπάμε με την παρέα μας και όχι παρέα με τα σκουπίδια μας» πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, για τον καθαρισμό των ακτών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εν όψει του καλοκαιριού, προκειμένου να εξασφαλισθούν καλύτερες και καθαρότερες ακτές για τους λουόμενους.

Οι επόμενες δράσεις θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011 στην παραλία της Κατερίνης, στην Πιερία, σε συνεργασία με το Δήμο Κατερίνης, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Καθαρισμού Ακτών.

Χορηγοί της εκστρατείας καθαρισμού των ακτών είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον και ο όμιλος ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε. Χορηγοί επικοινωνίας είναι το Ράδιο Θεσσαλονίκη, o FM 102, ο 9,58 FM, η εφημερίδα Αγγελιοφόρος και η ΕΤ-3.

Αυστραλία: Αποζημίωση 438.000 $ στη γυναίκα που με τις αποκαλύψεις της οδήγησε στη φυλακή τέρας-ομογενή υπουργό για παιδεραστία

Μια γυναίκα, η οποία με την κατάθεσή της έστειλε στη φυλακή έναν ομογενή πρώην υπουργό, για παιδεραστία και διάθεση ναρκωτικών σε ανηλίκους, κέρδισε αποζημίωση 438 χιλιάδων δολαρίων, από την πολιτεία της Νέας Νότιας Ουαλίας, καθώς το δικαστήριο δέχθηκε ότι κακώς απολύθηκε από την θέση της μετά τις αποκαλύψεις της.

Πρόκειται για την Τζίλιαν Σνέντον, που εργαζόταν στο γραφείο του πρώην υπουργού Μίλτου Ορκόπουλου, και ενημέρωσε την αστυνομία ότι ο ομογενής, ενώ ήταν έγγαμος και υπουργός, είχε ερωτικές σχέσεις με ανήλικα αγόρια.

Μετά τις αποκαλύψεις της παύτηκε από την θέση της, διεκδίκησε αποζημίωση και χθες δικαιώθηκε.

Υπενθυμίζεται ότι το 2008 ο Ορκόπουλος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 14 χρόνων με την υποχρέωση να εκτίσει τουλάχιστον τα 9 χρόνια, πριν έχει το δικαίωμα πρόωρης αποφυλάκισης.

Ο Ορκόπουλος είχε βρεθεί ένοχος στις 30 από τις 34 κατηγορίες που του απαγγέλθηκαν για σεξουαλικές σχέσεις με ανήλικα αγόρια και ναρκωτικά.

Στο δικαστήριο αναφέρθηκε ότι ο Ορκόπουλος έδινε πολλές φορές ενδοφλέβια ηρωίνη σε ένα ανήλικό αγόρι και στη συνέχεια έκαναν έρωτα.

Το αγόρι εθίστηκε στην ηρωίνη και ο Ορκόπουλος, εκμεταλλευόμενος την εξάρτησή του αυτή, τον εφοδίαζε με ναρκωτικά και αλκοόλ και το υποχρέωνε να κάνουν έρωτα επί μια δεκαετία.

Ο Ορκόπουλος, που καθαιρέθηκε από τη θέση του υπουργού Ιθαγενών,αργότερα παραιτήθηκε από το βουλευτικό αξίωμα και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει. Αρχικά είχε ισχυριστεί ότι είναι αθώος.

Το χρήμα εξουσιάζει τον κόσμο: Συμφώνησαν με 2 δις$ οι Αβορίγινες με εταιρία ορυχείων σιδήρου για να παραχωρήσουν γη για ορυχεία σιδήρου

Οι Αβορίγινες, παραδοσιακοί ιδιοκτήτες της περιοχής της Πίλμπαρα της Δυτικής Αυστραλίας, θα εισπράξουν πάνω από δύο δισεκατομμύρια δολάρια στα προσεχή 40 χρόνια παραχωρώντας μέρος της γης τους στην εταιρία Rio Tinto, να λειτουργήσει 40 ορυχεία σιδήρου.

Η συμφωνία μεταξύ της Rio Tinto και των Αβοριγίνων επήλθε μετά από διαπραγματεύσεις επτά ετών και θα καλύπτει μια έκταση 70.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων.

Πρόκειται για μια συμφωνία χωρίς προηγούμενο που ικανοποιεί τους ιθαγενείς, την Rio Tinto και την κυβέρνηση.

Καταργούν τα ολοήμερα σχολεία στην περιφέρεια!!!

http://assets.tanea.gr/files/2009-01-28/thumbs/anna_450x.jpgΣε περιστολή του θεσμού των ολοήμερων σχολείων, θεσμού που εισήγαγε το ίδιο το ΠΑΣΟΚ πριν από δέκα χρόνια, προχωρά η Αννούλα που τη βλέπετε να γελάει στη φώτο μιας και ο γιός της πάει σε ιδιωτικό και θα σπουδάσει στο εξωτερικό. Με απόφαση που έλαβε, χθες, εντελώς αιφινιδιαστικά, καταργεί -ουσιαστικά- τα μικρά ολοήμερα σχολεία στην περιφέρεια και αυστηροποιεί τις προϋποθέσεις σε όλα τα υπόλοιπα.

Περίπου 500 σχολεία στην περιφέρεια αναμένεται να καταργηθούν και περίπου άλλοι τόσοι ωρομίσθιοι (ειδικοτήτων) να μην ξαναπροσληφθούν τη νέα σχολική χρονιά.

Σύμφωνα με την απόφαση που έβαλε να υπογράψει η αρμόδια υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου, απαιτείται πλέον να φοιτούν τουλάχιστον 60 παιδιά στο σχολείο και 15 στο ολοήμερο, ενώ πρέπει να εργάζονται και οι δύο γονείς.

Εν ολίγοις, σχεδόν καταργείται ο θεσμός στην περιφέρεια, αφού η συντριπτική πλειονότητα των σχολείων είναι ολιγοθέσια, εξαφανίζεται στις δυσπρόσιτες περιοχές και συρρικνώνεται εν γένει.

Reuters: «Έκλεισε» η συμφωνία για νέο «πακέτο» στήριξης της Ελλάδας

Σε συμφωνία επί της αρχής για νέο «πακέτο» στήριξης προς την Ελλάδα κατέληξαν οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης στη Βιέννη, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Το «πακέτο» θα περιλαμβάνει αυξημένη εξωτερική χρηματοδότηση και περιορισμένη συμμετοχή ιδιωτών.

Σύμφωνα με ανώτερους αξιωματούχους της Ευρωζώνης, που επικαλείται το πρακτορείο ειδήσεων, το δεύτερο "πακέτο" θα αντικαταστήσει το δάνειο των 110 δισ. που έλαβε πέρυσι και θα ισχύσει μέχρι τα μέσα του 2014.

Ωστόσο, όπως αναφέρει το Reuters, το ποσό του νέου "πακέτου", καθώς και η συμμετοχή των ιδιωτών σε αυτό θα αποσαφηνιστούν στη στο Ecofin, που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Ιουνίου. Υπενθυμίζεται, ότι σε χθεσινές του δηλώσεις ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ ανάφερε ότι στα τέλη Ιουνίου θα υπάρξει νέο πρόγραμμα δανειοδότησης προς την Ελλάδα.

Οι αξιωματούχοι της Ευρωζώνης δήλωναν ότι το νέο σχέδιο θα καλύψει τις ταμειακές ανάγκες της Ελλάδας, εφόσον δεν καταφέρει να ξαναδανειστεί από τις αγορές το 2011 ή το 2012.

Σύμφωνα με το Reuters, σήμερα θα ανακοινωθούν και τα νέα μέτρα από την ελληνική κυβέρνηση, τα οποία θα παρουσιαστούν και από τον Γιώργο Παπανδρέου στον Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ, κατά τη σημερινή τους συνάντηση.

Τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην έκρηξη που σημειώθηκε σε διυλιστήριο της εταιρείας Chevron στην Αγγλία

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/3/6/4/355364/Chevron.pngΤέσσερις νεκροί είναι ο τραγικός απολογισμός της έκρηξης που σημειώθηκε χθες Πέμπτη, σε διυλιστήριο της Chevron στην Ουαλία, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της αστυνομίας. Η έκρηξη ,τα αίτια της οποίας δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά, προκάλεσε πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις. Εκτός από τις υλικές ζημιές, το δυστύχημα κόστισε τη ζωή τεσσάρων ανθρώπων. Να σημειωθεί ότι η εταιρία στη χθεσινοβραδυνή ανακοίνωσή της δεν έκανε λόγο για νεκρούς παρότι το BBC είχε μεταδώσει από την πρώτη στιγμή ότι υπήρχαν δύο νεκροί

Κι ο Πεταλωτής έχει το γλύφτη του

http://img.protothema.gr/4BF20A31823435C56A59EABD626C9CD0.jpgΟ τύπος της διπλανής φώτο λέγεται Ανδρέας Μπελεγρής, δεν ξέρω αν είναι δημοσιογράφος... αλλά σίγουρα είναι γλύφτης του Πεταλωτή! Έχει γράψει ένα άρθρο στο Πρώτο Θέμα όπου προσπαθεί να εξηγήσει γιατί ο Πεταλωτής είναι αγαπητός στον κόσμο και κατά βάθος εννοεί στους δημοσιογράφους που τον προστατεύουν... θέλει να μας παραμυθιάσει ότι οι δημοσιοκάφροι τον αγαπάνε επειδή απαντάει στις κλήσεις τους και δεν τους λέει "ουδέν σχόλιο"... όχι όχι μην πάει το μυαλό σας στο κακό, ότι δηλ οι δημοσιοκάφροι τον προστατεύουν επειδή τους ταϊζει καλά... δεν κάνουν τέτοια πράγματα οι δημοσιοκάφροι...

Απολαύστε τον:

«Τα φαινόμενα προπηλακισμών πολιτών προσώπων έχουν πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας. Καθημερινά κι ένα περιστατικό προστίθεται στη μεγάλη πλειάδα αποδοκιμασιών εναντίον βουλευτών των δύο μεγάλων κομμάτων. Ο κόσμος αγανακτεί και το δείχνει σε μια περίοδο μάλιστα που τα χειρότερα έρχονται.

Ο Γιώργος Πεταλωτής ήταν αυτός που περά από την καθημερινή ενημέρωση στους πολιτικούς συντάκτες, ανακοίνωσε τα πρώτα μέτρα τον Φεβρουάριο του 2011. Πολλοί τότε είπαν πως το γεγονός αυτό θα τον «έκαιγε». Αντίθετα με τις τότε προβλέψεις από τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις δεν συγκαταλέγεται στους πιο αντιπαθητικούς, δεδομένου ότι καθημερινά εκ της θέσης του υπερασπίζεται μια κυβέρνηση εκ των πραγμάτων αντιπαθητική. Αντίθετα καλλιεργώντας ήπιο ύφος, σπάνιο για κυβερνητικό εκπρόσωπο, έχει καταφέρει να διασωθεί. Συνήθως από τους προκατόχους του ήταν αδύνατον να ξεκολλήσει κανείς από πάνω τους το στυλάκι «εγώ μιλάω κάθε μέρα με τον Πρόεδρο».

Αν έχει διασώσει κάτι τον Πεταλωτή από την ηλεκτρική καρέκλα όπου κάθεται, λοιπόν, αυτό είναι ότι έχει υιοθετήσει ένα τελείως διαφορετικό ύφος εκπροσώπου, σε σχέση με τους προηγούμενους. Έχει χιούμορ, αποφεύγει τα «ουδέν σχόλιο» και τα «η ερώτηση έχει απαντηθεί» και ανταποκρίνεται στα τηλέφωνα δημοσιογράφων και των πιο σκληρά αντιπολιτευτικών μέσων. Επίσης, είναι από τις λίγες περιπτώσεις αυτής της κυβέρνησης που αφουγκράζεται τον παλμό της κοινωνίας. Όταν ο Πάγκαλος τα έβαλε με τους Αγανακτισμένους του Συντάγματος, εκείνος έσπευσε να κρατήσει αποστάσεις.

Η επίθεση που δέχτηκε στην Αργυρούπολη ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη. Εδώ την είχαν πατήσει άλλοι κι άλλοι, αυτός θα γλύτωνε; Έτσι λοιπόν ένας αρκετά μεγάλος αριθμός αγανακτισμένων πολιτών προσπάθησε να εμποδίσει εχθές μια ομιλία του σε ένα ΚΑΠΗ. Μέσα στο χώρο όπου θα μιλούσε υπήρχαν επίσης πολίτες οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους αγανάκτησαν επειδή δεν μπορούσαν απρόσκοπτα να παρακολουθήσουν την ομιλία του κυβερνητικού εκπροσώπου. Φαντάζομαι οι μέσα στην αίθουσα, όπως και οι έξω από αυτήν επλήγησαν το ίδιο από τα μέτρα, εκτός κι αν οι μέσα ήταν οι ανθρακωρύχοι της Χιλής, που βρίσκονται αυτές τις ημέρες στη χώρα μας…

Οι συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα άργησαν να έρθουν. Χωρίς κομματικές ταμπέλες. Χωρίς κομματικά συνθήματα. Χωρίς επαγγελματίες «αναρχικούς». Άλλη μια απόδειξη ότι ένα σοβαρό κομμάτι της Αριστεράς εμπνέει τους απογοητευμένους λιγότερο κι από το Τίποτα.

Από παλιότερα συνέβαινε αυτό, απλά νομίζω δεν είχε αναλυθεί επαρκώς. Για παράδειγμα αν εξετάσει κανείς τα τελευταία είκοσι χρόνια τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ – με όλες τις μορφές που έχει πάρει κατά καιρούς – επάνω στα εθνικά θέματα, τότε σήμερα οι βουλευτές του θα έπρεπε να τρώνε γιαούρτια άμα τη εμφανίσει τους σε Μακεδονία, Νησιά Αιγαίου, Κύπρο και Θράκη – γενέτειρα του κυβερνητικού εκπροσώπου.

Ας είναι. Τα γιαούρτια στον Γιώργο Πεταλωτή ενδεχομένως για κάποιους να είχαν πλάκα και χαβαλέ. Από τη στιγμή όμως που το Σύνταγμά είναι εκεί, αναρωτιέμαι γιατί έπρεπε μεμονωμένα να ρισκάρουν ένα «τυχαίο» γεγονός – κατά την προσφιλή διατύπωση της αστυνομίας;

Και η αγανάκτηση θέλει μέθοδο. Αλλιώς θα εκφυλιστεί και θα μας εκφυλίσει.»

Πάγκαλος: "Μαζί τα φάγαμε... η διαφθορά γενικεύθηκε επί Σημίτη" (βίντεο)

Παρά την προπαγάνδα των Πασόκων δημοσιοκάφρων ότι ο Πάγκαλος πήγε πριν μερικές μέρες στη Ελβετία προκειμένου να φέρει πίσω λίστα με Έλληνες που έχουν αδήλωτες καταθέσεις... ο πραγματικός λόγος ήταν άλλος:

Να μας βρίσει και να διαβάλλει τους "διεφθαρμένους" Έλληνες όπως έκανε ο αρχηγός του μόλις έγινε Πρωθυπουργός και το ΜΕΓΚΑ και ο Καψής το φόρτωνε στο Καραμανλή...

Δείτε τον Πάγκαλο στην Ελβετία πριν μια εβδομάδα:

ΝΒΑ-Ισοφάρισε το Ντάλλας μέσα στο Μαϊάμι: Ο Πετζα ακόμα πιο κοντά στο Πρωτάθλημα χάρη στο Νοβίτσκι (βίντεο)

http://nba.24media.kunder.linpro.no/incoming/article1094873.ece/ALTERNATES/w700/Dirk+Nowitzki.jpgΜε ένα απίστευτο επιμέρους 20-2 οι Dallas Mavericks ανέτρεψαν διαφορά 15 πόντων στην τελευταία περίοδο και επικράτησαν των Miami Heat με 95-93 ισοφαρίζοντας την σειρά των τελικών του ΝΒΑ σε 1-1.

Μπορεί ο Dirk Nowitzki (24 πόντοι με 10/22 σουτ) να αντιμετώπισε πολλά προβλήματα από τα συνεχή double-team που του έκανε η αντίπαλη άμυνα όμως αποφάσισε να "μιλήσει" την καταλληλότερη στιγμή σημειώνοντας τους τελευταίους 9 πόντους της ομάδας του. Με το σκορ στο 90-90 έβαλε μπροστά με τρίποντο την ομάδα του, που λίγα λεπτά πιο πριν έχανε με 88-73 και 3.6 δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη της αναμέτρησης πέτυχε το νικητήριο καλάθι ολοκληρώνοντας έτσι την επική ανατροπή της με τον ιδανικότερο τρόπο. O Πέτζα έπαιξε μόνο 4 λεπτά χωρίς να σημειώσει καλάθι.


Περισσότερα στο http://nba.sport24.gr/article/1094875/eftapsuxoi-mavericks

Ανατροπή σκηνικού: Η κοινωνία αντιδρά μαζικά στην ασκούμενη πολιτική

Σε μία ακόμα έρευνα που δημοσιεύεται (εταιρεία VPRC, π. ΕΠΙΚΑΙΡΑ, 2/6/2011) απεικονίζεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο η μαζική διαφοροποίηση-αντίδραση της ελληνικής κοινωνίας στην πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με παράλληλη επιβεβαίωση του προβαδίσματος πλέον της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το ποσοστό όσων απαντούν ότι είναι ικανοποιημένοι από την κυβέρνηση περιορίζεται μόλις στο 7% με το ποσοστό ρεκόρ του 91% να δηλώνει τη δυσαρέσκειά του. Την ίδια ώρα, το 86% απαντά ότι η χώρα κινείται σε λάθος κατεύθυνση, ενώ το 84% εκτιμά ότι είναι πιθανό να υπάρξει δεδομένου άλλωστε ότι το εκτιμώμενο (από τα στοιχεία της έρευνας) ποσοστό «φτωχών νοικοκυριών» στη χώρα εμφανίζεται να προσεγγίζει το απίστευτο ποσοστό του 35%.

Είναι επομένως σαφές ότι ένα χρόνο μετά την εφαρμογή των ασφυκτικών όρων του Μνημονίου ο κόσμος είναι καθολικά δυσαρεστημένος γιατί υφίσταται δυσβάστακτες θυσίες χωρίς κανένα απολύτως ορατό αποτέλεσμα και ελπίδα. Έτσι, το καινούριο στοιχείο που αρχίζει πλέον να καταγράφεται στις έρευνες είναι η ολοένα πιο μαζική άρνηση των πολιτών να αποδεχτούν τη συνέχιση αυτής της πολιτικής, με αποτέλεσμα, το 63% να απαντά σήμερα ότι δεν πρέπει να εφαρμοστεί η νέα δέσμη οικονομικών μέτρων που ετοιμάζει η κυβέρνηση, ενώ το 62% δηλώνει ευθέως ότι θα ψήφιζε κατά του νέου Μνημονίου που πρέπει να υπογράψει η Ελλάδα, σε περίπτωση που γινόταν σχετικό δημοψήφισμα. Εξ’ ίσου εντυπωσιακό είναι άλλωστε και το 60% που απαντά απερίφραστα ότι η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, όχι μόνο δεν αποτελεί εθνική ανάγκη για τη σωτηρία της χώρας, αλλά, αντίθετα, εξυπηρετεί συμφέροντα που λειτουργούν σε βάρος της χώρας.

Με αυτά τα δεδομένα, και αυτή η έρευνα, ακολουθώντας τις πρόσφατες τάσεις, καταγράφει προβάδισμα της ΝΔ σύμφωνα με την εκτίμηση εκλογικής επιρροής που κάνει η VPRC.

Συγκεκριμένα, η ΝΔ συγκεντρώνει 31% έναντι 30,5% που αναλογεί στο ΠΑΣΟΚ και ακολουθούν: ΚΚΕ 12%, ΛΑΟΣ 7,5%, ΣΥΡΙΖΑ 5,5%, Οικολόγοι-Πράσινοι 3%, Δημοκρατική Αριστερά 2,5%, Δημοκρατική Συμμαχία 1%, Χρυσή Αυγή 1%, ΑΝΤΑΡΣΙΑ 1%, Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών 0,5%, Άλλα κόμματα 4,5%.

ΝΔ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Αντώνη να ποιοι είναι τα βαρίδια: Στη Βουλή η δικογραφία για τον Μαρκόπουλο και τα κατορθώματά του στον ΕΟΤ

http://images.inews.gr/143/o-markopoulos-apokleistika-ston-retsina-ti-chroma-sovrako-forao.jpgΣτη βουλή με βάση το νόμο περί ευθύνης υπουργών ζητάει να διαβιβαστεί σκέλος δικογραφίας που αφορά σε ατασθαλίες στον ΕΟΤ και στα ελληνικά τουριστικά ακίνητα την διετία 2008-2009, η αρμόδια εισαγγελέας οικονομικού εγκλήματος κ. Σίσκου.

Η σχετική δικογραφία έχει διαβιβαστεί στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ο οποίος θα έχει τον τελικό λόγο. Η έρευνα είχε ως αφετηρία το πόρισμα των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης ,που απέστειλε στη Δικαιοσύνη ο υπουργός Τουρισμού, Π. Γερουλάνος.

Σημειώνεται πως μέχρι τον Ιανουάριο του 2009 υπουργός Τουρισμού ήταν ο Άρης Σπηλιωτόπουλος. Στη συνέχεια τον διαδέχθηκε ο Κ. Μαρκόπουλος.

Το πόρισμα έφερνε στο φώς σωρεία παραβάσεων και κακοδιαχείριση κονδυλίων για την προβολή του τουρισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Στο τσακ τη γλύτωσε ο Πεταλωτής! 800 άτομα είχαν μαζευτεί έξω απ' το ΚΑΠΗ!

Όλη η κατάθεση Άκη

Διαβάστε ολόκληρη την κατάθεση Τσοχατζόπουλου ΕΔΩ

02 Ιουνίου 2011

Καταδικάζει το ΠΑΣΟΚ τα επεισόδια σε βάρος του Γ. Πεταλωτή. Ανακοίνωση του ΣΥΝ για τις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου

Με «απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο» καταδίκασε το ΠΑΣΟΚ τα επεισόδια σε βάρος του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιώργου Πεταλωτή στην Αργυρούπολη, που είχαν «πρωταγωνιστές, για ακόμη μια φορά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ», όπως επισημαίνει ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του Κινήματος.

«Είναι καταδικαστέα η απειλή βίας και οι προπηλακισμοί, ειδικά όταν γίνονται με στόχο να ακυρώσουν προγραμματισμένη εκδήλωση πολιτικού κόμματος. Είναι επίσης, απαράδεκτη η προσπάθεια ορισμένων να χειραγωγήσουν και να αξιοποιήσουν για δικά τους μικροκομματικά οφέλη, τις ειρηνικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας των πολιτών» αναφέρει ακόμα η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ που καλεί τα πολιτικά κόμματα «να πάρουν ξεκάθαρη θέση για τα σημερινά επεισόδια, τα οποία στρέφονται σε βάρος του δημοκρατικού διαλόγου και της ίδιας της Δημοκρατίας» και τονίζει ότι «Όλοι οι δημοκράτες πολίτες οφείλουμε να υπερασπιστούμε τη Δημοκρατία, τους θεσμούς και την ελεύθερη έκφραση κάθε πολίτη, κεκτημένα για τα οποία αγωνίστηκαν γενιές Ελλήνων».

Νωρίτερα σε ανακοίνωσή του, το γραφείο Τύπου του Συνασπισμού σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Πεταλωτή στην εκδήλωση της Αργυρούπολης, ανέφερε πως δεν αποτελεί είδηση να επιτίθεται ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας: «Εκείνο, όμως, που θέλουμε να επισημάνουμε είναι η ενορχηστρωμένη προσπάθεια του συστήματος ΠΑΣΟΚ να δημιουργήσει κλίμα δυσφήμισης σε βάρος των αυθόρμητων κινητοποιήσεων των αγανακτισμένων πολιτών, αποδίδοντάς τις σε υποκινητές. Φαίνεται πως δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας μας ζητά να μην περάσουν τα νέα μέτρα, αξιώνει να φύγει η κυβέρνηση».

Αποκλειστικό! Μεταμφιεσμένος αποχώρησε απ' το ΚΑΠΗ ο Πεταλωτής:

Δείτε τον:


ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΜΥΑΛΑ

Διαβάζω δεξιά και αριστερά τα ιστολόγια να πανηγυρίζουν και να γράφουν διάφορα ωραία για τους 40 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που στη πορεία έγιναν 25,μετά 16 και μέχρι να ξημερώσει έχουμε καιρό.
ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. ΣΕ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ και άλλα τέτοια.
Μου φαίνεται τσάμπα γράφουμε τόσο καιρό.
ΕΙΠΑΜΕ και το ΞΑΝΑΛΕΜΕ μήπως και το χωνέψετε επιτέλους. Το ΠΑΣΟΚ είναι ΜΑΦΙΑ,είναι ΚΑΜΟΡΑ,είναι ΣΥΜΜΟΡΙΑ.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑΤΟΣ, Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ,Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
Υπάρχουν συμβόλαια ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΣΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Το ΠΑΣΟΚ θα πέσει με αγώνες,όχι σαν αυτούς των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ,αλλά με ΙΔΡΩΤΑ και ΑΙΜΑ.
Για τους ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥΣ και το ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ πίσω από αυτούς,θα μιλήσουμε άλλη φορά.

Όρεξη για παραμυθάκι; Αν ναι, διαβάστε την έκθεση της Εθνικής για την κλιματική αλλαγή... για να ξέρετε τι δεν θ' αλλάξει

«Οι περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην Ελλάδα»

Υψηλότερες θερμοκρασίες [ειδικά φέτος που 2 Ιουνίου ακόμα δεν κυκλοφορούμε με τα κοντομάνικα], αύξηση του αριθμού των ημερών με υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς, μείωση των βροχοπτώσεων [ειδικά φέτος που 2 Ιουνίου και πριν λίγο η Θεσσαλονίκη πνίγηκε από τη βροχόπτωση], άνοδος της στάθμης της θάλασσας, αναμένονται στην Ελλάδα [του ΠΑΣΟΚ και όσων το γλύφουν όπως η διοίκηση της Εθνικής που έκανε μελέτη -πρωτοφανές: Τράπεζα να κάνει μελέτη και συνέδριο για την κλιματική αλλαγή- για τις πράσινες παπαριές του ΓΑΠ και των αδερφών του και όσων άλλων τριγύρω του κονομάνε απ' αυτό], καθώς ο πλανήτης διανύει τον 21ο αιώνα με κλίμα, το οποίο αλλάζει εμφανώς.

Τις επιπτώσεις αυτών των κλιματικών αλλαγών σε σημαντικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, αλλά και σε συγκεκριμένα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας παρουσιάζει η έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος «Οι περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην Ελλάδα» και το ΑΠΕ-ΜΠΕ εκτενώς, σε συνέχεια χθεσινού τηλεγραφήματος (1 Ιουνίου). Ταυτόχρονα, σε αυτή τη μελέτη, που είναι και η πρώτη ολοκληρωμένη σχετική προσπάθεια, συγκεκριμενοποιείται το κόστος στην ελληνική οικονομία αν δεν αναληφθεί δράση για τον περιορισμό των επιπτώσεων, το κόστος στην περίπτωση που αναληφθεί μερική δράση και τέλος, το κόστος στην περίπτωση που αναληφθεί συνεχής και συνεπής δράση για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Όλα αυτά, με χρονικό ορίζοντα το 2050 και το 2100.

Η ανθρωπογενής παρέμβαση στο κλίμα συνεπάγεται μείωση μεταξύ 5% και 19% των βροχοπτώσεων στην Ελλάδα, εκτιμούν οι μελετητές που εκπόνησαν την έκθεση. Αναμένουν επίσης αύξηση της θερμοκρασίας του αέρα κατά περίπου 3 βαθμούς Κελσίου και 4,5 βαθμών Κελσίου [είπαν στη γριά να χέσει κι αυτή... οι ξένοι θιασώτες μιλάνε για 1-2 βαθμούς αύξηση θερμοκρασίας και οι δικοί μας λακέδες για 4,5!!!] και αυτή η αύξηση θα είναι εντονότερη το καλοκαίρι και μεγαλύτερη στα ηπειρωτικά σε σύγκριση με τη νησιωτική Ελλάδα. Προκύπτει ότι στα ηπειρωτικά ο αριθμός των ημερών με μέγιστη θερμοκρασία πάνω από 35 βαθμούς Κελσίου θα είναι, την περίοδο 2071-2100, μεγαλύτερος κατά 35 έως 40 μέρες σε σχέση με σήμερα. Ακόμα μεγαλύτερη θα είναι η αύξηση -κατά περίπου 50 μέρες- του αριθμού των ημερών με ελάχιστη θερμοκρασία πάνω από 20 βαθμούς Κελσίου.

Στα τέλη του 21ου αιώνα αναμένεται αύξηση του αριθμού των ημερών με δυσφορία [σίγουρα θα έχουμε δυσφορία άμα κυβερνάει ακόμα το ΠΑΣΟΚ...], δηλαδή συνδυασμού αυξημένης θερμοκρασίας και υγρασίας, ιδίως στα παράκτια και νησιωτικά συμπλέγματα, με ενδεχόμενο αντίκτυπο στην υγεία και τον τουρισμό (40 επιπλέον μέρες με δυσφορία στα παράκτια του Ιουνίου και τα Δωδεκάνησα, το 2071-2100). Ο εξαιρετικά αυξημένος κίνδυνος για πυρκαγιά εκτιμάται ότι αυξάνεται κατά 20 μέρες την περίοδο 2021-2050 και κατά 40 μέρες το 2071-2100, σε όλη την Ανατολική Ελλάδα, από τη Θράκη ως την Πελοπόννησο. Είναι προφανές ότι η αύξηση της θερμοκρασίας οδηγεί σε αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας για ψύξη το καλοκαίρι -έως και 40 περισσότερες μέρες με αυξημένη ανάγκη το 2071-2100- αλλά και σε μείωση της ενεργειακής απαίτησης για θέρμανση το χειμώνα, μείωση, που φθάνει τις 40 μέρες την ίδια περίοδο. Τέλος, από τους υπολογισμούς προκύπτει ότι θα υπάρξει άνοδος της μέσης στάθμης της θάλασσας από 0,2 ως και 2 μέτρα, το 2100.

Λιγότερο νερό στο έδαφος

Ο συνδυασμός της αναμενόμενης μείωσης των βροχοπτώσεων και της αύξησης της θερμοκρασίας σημαίνει μείωση του διαθέσιμου υδατικού δυναμικού και αύξηση της απώλειας νερού (εξάτμιση, φυτική διαπνοή κλπ) και της κατανάλωσης ύδατος (εντονότερη άρδευση, επιμήκυνση της αρδευτικής περιόδου, εντατικοποίηση και χρονική επιμήκυνση της οικιακής, τουριστικής, βιομηχανικής και άλλης χρήσης), εκτιμούν οι μελετητές. Συμπεραίνουν ότι, στο σύνολο της επικράτειας, οι τιμές του ύψους βροχής και του όγκου του νερού, που απορροφά το έδαφος, θα μειωθεί κατά 7% ως 8% την περίοδο 2021-2050 και κατά 18% ως 19% την περίοδο 2071-2100. Οι επιπτώσεις θα είναι πιο δυσχερείς στα υδατικά διαμερίσματα με μικρό βροχομετρικό δείκτη (κυρίως Νησιά Αιγαίου, Ανατολική Στερεά Ελλάδα, Ανατολική Πελοπόννησος) και μικρότερες στη Δυτική Ελλάδα, την Ηπειρο, τη Μακεδονία και τη Θράκη. Για τη δεκαετία 2041-2050, το αθροιστικό κόστος της κλιματικής αλλαγής στον τομέα της ύδρευσης αντικατοπτρίζει ποσοστό 2,08% ως 2,18% του ελληνικού ΑΕΠ. Για τη δεκαετία 2091-2100, η μείωση του ΑΕΠ θα κυμανθεί μεταξύ 1,2% και 2,09%. «Βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι το γεγονός πως απαιτείται πλήρης εφαρμογή σχεδίου διαχείρισης και, κυρίως, συνειδητοποίηση ότι η Ελλάδα βρίσκεται, ήδη, σε κατάσταση μόνιμης και μη αντιστρεπτής λειψυδρίας», σημειώνεται στην έκθεση.

Θα πληγούν τα δάση

Η αναμενόμενη κλιματική μεταβολή θα επηρεάσει ιδιαίτερα τα δασικά οικοσυστήματα, διότι οι δυνατότητες τεχνικής παρέμβασης είναι πολύ περιορισμένες. Η συνολική άμεση ζημία σε υλικά αγαθά αναμένεται να ανέρχεται σε 200 ως 500 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο και προβλέπεται πολλαπλάσια στα αϋλή αγαθά. Επιπλέον, με την άνοδο της θερμοκρασίας σε συνδυασμό με την αναμενόμενη ξηρασία, προβλέπεται αύξηση 10% ως 20% των πυρκαγιών. Κρίνεται επιβεβλημένη η σύνταξη του κλιματολόγιου, καθώς εκτιμάται ότι σε αυτή την περίπτωση θα μειωθούν τουλάχιστον κατά 50% οι πυρκαγιές [η σύνταξη κτηματολογίου έχει σχέση με την κλιματική αλλαγή; καλά αυτές τις μαλακίες τιες γράφουν επιστήμονες ή η Τίνα] (το 98% του συνόλου των πυρκαγιών είναι ανθρωπογενούς προέλευσης και το 56% οφείλεται σε εμπρησμούς με σκοπό την αλλαγή χρήσης γης και τις καταπατήσεις) [Για να καταλάβω: Προηγουμένως μιλούσαν για επιπλέον 40 μέρες αυξημένου κινδύνου πυρκαγιάς λόγω αλλαγής κλίματος και τώρα μας λένε ότι το 98% των πυρκαγιών είναι ανθροπογενούς προέλευσης (56% εμπρησμοί)... δηλ είναι άσχετες με το κλίμα... τι απ' τα δύο ισχύει τελικά; Οι φωτιές είναι αποτέλεσμα του κλίματος ή του ανθρώπου... ή η κλιματική αλλαγή θα μας τη βαρέσει στον εγκέφαλο και θα βάζουμε φωτιές;]. Επιπλέον, το δάσος, ο φυσικός ταμιευτήρας διοξειδίου του άνθρακα, ο σημαντικότερος σύμμαχος στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, θα αποδυναμωθεί: η ικανότητα δέσμευσης του βασικού αερίου του θερμοκηπίου από τα δασικά οικοσυστήματα θα περιοριστεί, μέχρι τα τέλη του αιώνα, κατά 23% ως 45%.

Οξύνονται τα διαχρονικά προβλήματα του τουρισμού

Τα διαχρονικά προβλήματα του ελληνικού τουρισμού - εποχικός και γεωγραφικός συγκεντρωτισμός του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος, πολύ αργή προσαρμογή στις νέες συνθήκες από την πλευρά της ζήτησης και του περιφερειακού ανταγωνισμού - αναμένεται να οξυνθούν από την κλιματική αλλαγή, σημειώνεται στην έκθεση. Εκτιμάται ότι μετά από μικρή κάμψη τις πρώτες τρεις δεκαετίες, οι αφίξεις θα αυξηθούν κατά 10 εκατομμύρια το χρόνο (αύξηση 10%), το χρονικό διάστημα 2091-2100. Ωστόσο, οι κύριοι τουριστικοί προορισμοί της χώρας θα υποστούν σημαντικές μειώσεις τους καλοκαιρινούς μήνες, την περίοδο κορύφωσης της ζήτησης του τουριστικού προϊόντος (αναμένεται μείωση, τους θερινούς μήνες, των εισπράξεων κατά 370 εκατ. ευρώ το χρόνο στην Κρήτη και κατά 280 εκατ. ευρώ το χρόνο στα Δωδεκάνησα). Η σημαντική βελτίωση του δείκτη τουριστικής ευφορίας την άνοιξη και το φθινόπωρο μπορεί ακόμη και να ακυρώσει αυτές τις επιπτώσεις, ανατρέποντας της ζημιές του καλοκαιριού της τελευταίας δεκαετίας του 21ου αιώνα και να οδηγήσει σε αύξηση των ετήσιων εσόδων στην Κρήτη κατά 200 εκατ. ευρώ [ωραίοι επιστήμονες είστε ρε λαμόγια: Στην Κρήτη μπορεί να έχουν μείωση εσόδων 370 εκ. αλλά μπορεί να έχουμε και αύξηση 200 εκ το χρόνο...] και σε περιορισμό της μείωσης των ετήσιων εσόδων στα Δωδεκάνησα στα 150 εκατ. ευρώ. Βεβαίως, η υπόθεση αυτή βασίζεται στην προϋπόθεση εντοπισμού νέων στοχευμένων τουριστικών αγορών (συνταξιούχοι, weekend breaks, επαγγελματικός και συνεδριακός τουρισμός) και την επανατοποθέτηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην αντίληψη των καταναλωτών-τουριστών και των διεθνών τουριστικών πρακτόρων. Παράλληλα, εκτιμάται ότι η συνολική αύξηση του κόστους λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων, λόγων των αναγκαίων προσαρμογών στην κλιματική αλλαγή θα ανέλθει σε 70 ως 90 εκατ. ευρώ το χρόνο - το ποσό αντιστοιχεί στο 5% ως 7% του λειτουργικού κόστους - προς το τέλος του αιώνα.

Ποικίλες οι επιδράσεις στις γεωργικές καλλιέργειες
[Αν υπάρξει ερημοποίηση θα έχουμε απώλειες εσόδων από τις καλλιέργειες... αν όμως δεν υπάρξει θα έχουμε αύξηση εσόδων παρά την αύξηση της θερμοκρασίας!!!]

Οι επιδράσεις της κλιματικής αλλαγής στις καλλιέργειες προβλέπεται να είναι περισσότερο ευνοϊκές στη βόρεια και δυτική Ελλάδα, ουδέτερες ως ελαφρά αρνητικές στην κεντρική Ελλάδα και αρνητικές στη νότια και τη νησιωτική Ελλάδα. Σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της παραγωγής θα παίξει η απώλεια εδάφους, που αναμένεται να φτάσει το 19%, το διάστημα 2040-2050 και το 38%, το διάστημα 2090-2100, της συνολικής καλλιεργήσιμης έκτασης στη χώρα. Στην περίπτωση ανόδου της θερμοκρασίας κατά 3,5 βαθμούς Κελσίου και αν εκδηλωθούν φαινόμενα ερημοποίησης, η συνολική ζημία μέχρι το 2100 θα ανέλθει σε 39,4 δισ. ευρώ ή 16,91% του ΑΕΠ (θα υπάρξει όφελος 7,64 δισ. ευρώ ή 3,28% του ΑΕΠ, αν δεν εκδηλωθούν φαινόμενα ερημοποίησης). Αν η θερμοκρασία ανέλθει κατά 4,5 βαθμούς Κελσίου, οι ζημίες στην περίπτωση φαινομένων ερημοποίησης αναμένεται να ανέλθουν σε 41,5 δισ. ευρώ ή 17,81% του ΑΕΠ (θα υπάρξει όφελος 6,8 δισ. ευρώ ή 2,92% του ΑΕΠ, αν δεν υπάρξουν φαινόμενα ερημοποίησης). Τέλος, στην περίπτωση ανόδου της θερμοκρασίας κατά 3,1 βαθμούς Κελσίου και αν εκδηλωθούν φαινόμενα ερημοποίησης η συνολική ζημία αναμένεται να ανέλθει μέχρι το 2100 σε 23,4 δισ. ευρώ ή 13,37% του ΑΕΠ ενώ, στην ενάντια περίπτωση, εκτιμάται ότι θα υπάρξει όφελος 31,1 δισ. ευρώ ή 13,37% του ΑΕΠ. Η έρευνα επικεντρώθηκε στις καλλιέργειες σίτου, βαμβακιού, αραβόσιτου, ελιάς και αμπέλου.

Σημαντικές οι επιπτώσεις στην υγεία

Είναι αναγκαία η άμεση λήψη δράσεων για την προστασία του πληθυσμού, καθώς τα ακραία καιρικά και φυσικά φαινόμενα, όπως οι αυξανόμενες καταιγίδες, οι πλημμύρες [τι καταιγίδες και πλημμύρες ρε καραγκιόζηδες; Εσείς στην αρχή μας λέγατε ότι θα έχουμε μείωση των βροχοπτώσεων!!!], η ξηρασία, οι πυρκαγιές, λόγω της αλλαγής του κλίματος και της υπερθέρμανσης του πλανήτη θα επιφέρουν σημαντικές επιπτώσεις στη υγεία. Αν σημειωθεί μέση αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας κατά 3 βαθμούς Κελσίου, το 2071-2100 αναμένονται 86.000 πρόσθετοι θάνατοι ετησίως στις χώρες της ΕΕ σε σύγκριση με την περίοδο 1961-1990.

Στην Αττική, το ίδιο χρονικό διάστημα, αναμένονται 1.620 επιπλέον θάνατοι ανά έτος. Παράλληλα, οι οικονομικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής θα ανέλθουν σε 95 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, στην περίπτωση ανόδου της θερμοκρασίας κατά 3,5 βαθμούς Κελσίου.

Περισσότερο έντονες οι επιπτώσεις στις κοινωνικές ομάδες χαμηλού εισοδήματος [λογικό μιας και αυτές οι μάζες είναι ο στόχος της τρομοκρατίας της κλιματικής αλλαγής... καθώς τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα είναι λίγο πιο ψαγμένα και δεν τρώνε ότι τους πασάρουν]

Τα φτωχά νοικοκυριά, που δεν διαθέτουν αποταμιεύσεις ούτε πρόσβαση σε τραπεζικό δανεισμό, δεν μπορούν σήμερα να προχωρήσουν σε κεφαλαιακές δαπάνες για βελτίωση της μόνωσης και του κλιματισμού της κατοικίας τους, για αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας, για μεταστέγαση τους από ευάλωτες παράκτιες περιοχές, προκειμένου να μειώσουν τις ετήσιες πληρωμές στο μέλλον. Κατά συνέπεια, κινδυνεύουν να αποκλειστούν τόσο από τα οφέλη της πολιτικής και των μέτρων προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή όσο και από τις εξελίξεις στο πλαίσιο της οικονομίας χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Δηλαδή, θα οξυνθούν τα φαινόμενα που αναφέρονται στη διεθνή βιβλιογραφία ως ενεργειακή και κλιματική φτώχεια.

Τα προβλήματα επιτείνονται από την προβλεπόμενη αύξηση, το 2050, στα 200 εκατομμύρια του αριθμού των περιβαλλοντικών προσφύγων ενώ αναμένεται να προκύψει ζήτημα εσωτερικής περιβαλλοντικής μετανάστευσης από παράκτιες περιοχές χαμηλού υψομέτρου προς περιοχές με μεγαλύτερο υψόμετρο.

«Πρόκειται για πρόβλημα για την επίλυση του οποίου επιβάλλεται δημόσια παρέμβαση», τονίζεται στην έκθεση. Είναι επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας προϋποθέσεων ώστε να αναληφθεί η χρηματοδότηση έργων υποδομής σε μεγάλη κλίμακα των συνθηκών στέγασης των φτωχών νοικοκυριών και της πρόσβασής τους στην ενέργεια. Επιπλέον, σε συνθήκες κλιματικής αλλαγής και ανόδου της θερμοκρασίας, πρέπει να αναβαθμιστεί η «υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας», η οποία στην ουσία αφορά στη διασφάλιση του δικαιώματος ελάχιστης πρόσβασης σε κοινωφελείς υπηρεσίες ή αγαθά, όπως ηλεκτρική ενέργεια, πόσιμο νερό, με ειδική τιμολόγηση, ένα είδος «κοινωνικού τιμολογίου» για καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα.

Διαχρονική ρήση του Η. Τσιριμώκου: "Ο Παπανδρέου οδηγεί την χώραν κατά κρημνών"

Η. Τσιριμώκος το 1965:

Το 'πε για τον παππού αλλά ισχύει και για τον μπαμπά και για τον γιο που θα ολοκληρώσει την καταστροφή:


Δηλώσεις Άκη για το «πόθεν έσχες»... όλα νόμιμα τα βρίσκει

Τα πάντα είναι γνωστά και δηλωμένα στις δηλώσεις «πόθεν έσχες» που έχει καταθέσει, δηλώνει για τα περιουσιακά του στοιχεία ο πρώην υπουργός Άμυνας Άκης Τσοχατζόπουλος και απορρίπτει τα όσα φέρονται να έχουν εντοπιστεί από τον έλεγχο του ΣΔΟΕ.

Αναλυτικά ο Άκης αναφέρει τα εξής:

1. Από το έτος 1998 έως το έτος 2003 η διαχείριση του συνολικού ποσού της ασφαλιστικής αποζημίωσης μου, που αφορά την περίοδο εργασίας μου στη Γερμανία και υπήρχε στη γερμανική τράπεζα Ντρέσνερ Μπανκ, είναι δηλωμένη στις κατ’ έτος υποβληθείσες φορολογικές δηλώσεις και δηλώσεις πόθεν έσχες. Η απροσδόκητη απαίτηση για υποβολή αντιγράφου της κίνησης των συγκεκριμένων τραπεζικών λογαριασμών από τότε μέχρι σήμερα ουδέποτε είχε τεθεί από την Επιτροπή.

2. Η πρώην σύζυγός μου διατηρούσε επίσης τραπεζικό λογαριασμό στην τράπεζα HYPO BANK στη Γερμανία που από το 1998 και μέχρι το 2002 δηλωνόταν στις κοινές φορολογικές μας δηλώσεις και δηλώσεις πόθεν έσχες όλα αυτά τα χρόνια. Από το έτος 2002 λόγω διαζυγίου περιλαμβανόταν στη δική της φορολογική δήλωση. Ο συγκεκριμένος λογαριασμός αφορούσε κληρονομία της αδελφής της μητέρας της, μόνιμο κάτοικο Γερμανίας, την οποία και διαχειρίστηκε η πρώην σύζυγός μου. Τα ποσά είναι δηλωμένα.

Και επ αυτού του τραπεζικού λογαριασμού δεν είχε ζητηθεί από την Επιτροπή αντίγραφο κίνησης του.

Και για τα δύο θέματα θα αποσταλούν στην Επιτροπή πόθεν έσχες οι απαραίτητες απαντήσεις.

3. Σχετικά με την διαπίστωση περί αύξησης της περιουσιακής μου κατάστασης το έτος 2000, όπως αναφέρεται στην έκθεση των ορκωτών λογιστών, δόθηκαν πρόσφατα γραπτές εξηγήσεις που απαντούν απολύτως στο συγκεκριμένο θέμα.

Η εμφανιζόμενη αύξηση της περιουσιακής κατάστασης οφείλεται στην εκ των υστέρων κατάθεση δήλωσης αγοράς ενός repos από την πρώην σύζυγό μου το 2001.

4. Το διαμέρισμα 2ου ορόφου, καθώς και το διαμέρισμα υπογείου στην Κυψέλη, όπου βρίσκεται το γραφείο μου, έχουν δηλωθεί στη φορολογική δήλωση και στη δήλωση πόθεν έσχες το 2004 και έκτοτε ανελλιπώς. Η συνολική αξία τους ήταν 130.000 ευρώ, η εξόφληση του τιμήματος έγινε ιδιωτικά και εκτός τραπέζης, όπως αναφέρεται και στο σχετικό συμβόλαιο και έχουν καταβληθεί όλοι οι αναλογούντες φόροι, έξοδα κλπ.

5. Σχετικά με το ποσό των 450.000 ευρω που αφορά μέρος του τιμήματος για την αγορά του διαμερίσματος επί της Δ. Αρεοπαγίτου, κατεβλήθη σταδιακά σε μετρητά σε συνεργεία οικοδομικών εργασιών κατά τη διάρκεια της προηγούμενης του συμβολαίου αγοράς τριετίας, όπως καταγράφεται και στο ίδιο το συμβόλαιο.

Και επ αυτού ουδέποτε είχε τεθεί σχετικό ερώτημα από την Επιτροπή για τις ετήσιες καταβολές.