25 Ιουλίου 2011

Άλλαξαν, μετά τη σύλληψή του, τη σελίδα του Νορβηγού μασόνου στο Facebook;;!!;;

Την Παρασκευή λίγο μετά τη σύλληψη του Νορβηγού δράστη η σελίδα του στα νορβηγικά δεν έκανε καμία αναφορά στις πολιτικές του απόψεις και στα "συντηρητικός και Χριστιανός" που έγιναν αφορμή να βγούνε όλοι οι νεοταξίτες να μας λένε ότι ήταν ακροδεξιός, νεοναζί κ.λπ και όπως μπορείτε να δείτε και στη μνήμη της Google ήταν έτσι:

BreivikNoChristian600

Λίγο αργότερα όμως άρχισε να κάνει το γύρο του ίντερνετ μια σελίδα με το προφίλ του νορβηγού στα αγγλικά αυτή τη φορά όπου φέρονταν να αυτοπροσδιορίζεται σαν "Χριστιανός" και "Συντηρητικός":

BreivikChristian

Αυτό είναι πολύ περίεργο μιας και στη συγκεκριμένη αγγλική σελίδα ο Νορβηγός δεν είχε κανέναν φίλο (σε αντίθεση με τη νορβηγική έκδοση όπου είχε 7.000 φίλους στους οποίους και έστειλε το μανιφέστο λίγη ώρα πριν τις επιθέσεις). Το ερώτημα λοιπόν είναι ποιος έφτιαξε την αγγλική σελίδα; Ο ίδιος ή κάποιος άλλος που θέλησε να εκμεταλλευτεί το "συντηρητικός" με αποτέλεσμα όποιον Έλληνα η ξένο και να ρωτήσεις σήμερα να σου πει ότι ο δράστης ήταν ακροδεξιός αντί να σου πει ότι ήταν μασόνος με ποδίτσα που είναι και το μόνο σίγουρο... πάντως οι μόνοι που ωφελούνται από το "συντηρητικός" είναι οι γνωστοί νεοταξίτες του Σόρος...

Φώτο από http://www.solidprinciples.com/ και http://atlasshrugs2000.typepad.com/

Μείωση 10% στις ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα το 2010, σύμφωνα με τον ΟΗΕ

Ανεπαρκής είναι μέχρι σήμερα η επίδοση της Ελλάδας ως χώρας υποδοχής Ξένων Άμεσων Επενδύσεων (ΞΑΕ), καθιστώντας πιο άμεση από ποτέ την ανάγκη δημιουργίας ενός σταθερού και ξεκάθαρου θεσμικού επενδυτικού πλαισίου για την προώθηση μίας βιώσιμης ανάπτυξης, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της "Έκθεσης παγκόσμιων επενδύσεων 2011" (World Investment Report 2011 - WIR 2011) για τις ΞΑΕ από και προς την Ελλάδα.

Η φετινή έκθεση, με θεματικό τομέα τα non-equity modalities (NEMs), δηλαδή τις συμφωνίες άυλων κεφαλαίων, προκειμένου να επεκτείνουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις τις διεθνείς δραστηριότητές τους, παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου, που διοργανώθηκε από τη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD) από κοινού με το Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, που αφορούν τη χώρα μας, οι εισροές ΞΑΕ ανήλθαν στα 2,188 εκατ. δολάρια, το 2010, σε σχέση με 2,436 εκατ. δολ., το 2009, εμφανίζοντας μείωση περίπου 10%. Πτώση περίπου 38% παρουσίασαν και οι εκροές ΞΑΕ και ανήλθαν στα 1,269 εκατ. δολ. σε σχέση με 2055 εκατ. δολ., το 2009.

Σχετικά με την κατάταξη της Ελλάδας, ως προς το δείκτη απόδοσής της ως χώρας υποδοχής ΞΑΕ, αυτή κατατάσσεται στη θέση 119 το 2010, από 122 το 2009, και 120 το 2008, σε σύνολο 141 χωρών. Όσον αφορά το δείκτη δυνατότητας προσέλκυσης ΞΑΕ, στοιχεία του 2009 την κατατάσσουν στη θέση 43 από 48, το 2008.

"Τα στοιχεία της UNCTAD δείχνουν ότι οι ΞΑΕ προς την Ελλάδα το 2010 εξακολουθούν να είναι αισθητά μειωμένες, σε σύγκριση με τα επίπεδα που είχαν φτάσει το 2008, ενώ υποχώρηση παρατηρείται και στις ελληνικές άμεσες επενδύσεις στο εξωτερικό, οι οποίες βρίσκονται περίπου στο 1/3 του επιπέδου που είχαν την προηγούμενη πενταετία", επεσήμανε ο Νίκος Χριστοδουλάκης, καθηγητής στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (2001 - 2004).

Σχολιάζοντας τη διαμορφωθείσα κατάσταση, ο κ. Χριστοδουλάκης ανέφερε ότι αυτή η εξέλιξη οφείλεται στην ύφεση, που έχει συρρικνώσει τη ρευστότητα και την κερδοφορία των ελληνικών επιχειρήσεων, στην αρνητική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, με τις συνεχείς συγκρούσεις και δυσλειτουργίες, καθώς και στους περιορισμούς των ελληνικών τραπεζών, που έχουν μειώσει τη χρηματοδότηση επέκτασης σε άλλες χώρες.

Ωστόσο, όπως τόνισε, ενθαρρυντικό στοιχείο για την προσέλκυση παραγωγικών ΞΑΕ είναι η ανάκαμψη των ελληνικών εξαγωγών, ενώ οι αποκρατικοποιήσεις αναμένεται να προσελκύσουν σημαντικά κεφάλαια ΞΑΕ στους τομείς ενέργειας, μεταφορών και τουρισμού. "Κρίσιμο ρόλο θα παίξει η συμμετοχή ιδιωτών στη λειτουργία των μεταφορικών υποδομών και δικτύων (ΟΣΕ, λιμάνια, αεροδρόμια)", σημείωσε ο κ. Χριστοδουλάκης.

"Η προσπάθεια πρέπει να εστιαστεί στην προσέλκυση ΞΑΕ στη βιομηχανία και την παραγωγή", υπογράμμισε ο ίδιος, διευκρινίζοντας ότι οι ΞΑΕ σε παραθεριστικά ακίνητα αυξάνουν τη ζήτηση εισαγωγών και πολύ συχνά παρεμποδίζουν την ανέγερση νέων επιχειρήσεων στην Περιφέρεια, για να μην "πέσει" η αξία των γειτονικών οικοπέδων.

Από την πλευρά του, ο Νότης Μηταράκης, αναπληρωτής τομεάρχης Οικονομικών Νέας Δημοκρατίας, πρόσθεσε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλκυση επενδύσεων είναι η δημιουργία ενός σταθερού φορολογικού και ρυθμιστικού πλαισίου, που θα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη και θα εξασφαλίζει κοινωνική συνοχή.

Οι παγκόσμιες ροές ΞΑΕ παρουσίασαν αύξηση το 2010, φτάνοντας τα 1.24 τρισ. δολ., αλλά εξακολουθούν να βρίσκονται 15% κάτω από το μέσο όρο που σημείωσαν πριν από την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Η UNCTAD σημειώνει ότι οι παγκόσμιες ΞΑΕ θα φτάσουν στο προ-κρίσης επίπεδο το 2011, προσεγγίζοντας τα 1.4 - 1.6 τρισ. δολ. και το 2013 θα ανέλθουν στο ίδιο επίπεδο του 2007, όπου σημείωσαν και την υψηλότερη αξία τους, λαμβάνοντας υπόψη και το απρόβλεπτο της παγκόσμιας οικονομικής σκηνής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2010 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για τις ΞΑΕ, καθώς είναι η πρώτη φορά που οι αναπτυσσόμενες χώρες και οι οικονομίες σε μετάβαση απορρόφησαν πάνω από το 50% του συνόλου των παγκόσμιων εισροών, προσεγγίζοντας περίπου τα 642 δισ. δολ. ή 52% του συνόλου των παγκόσμιων ΞΑΕ.

Αντίστοιχα, οι αναπτυσσόμενες χώρες και οι οικονομίες σε μετάβαση δημιούργησαν περίπου το 30% των παγκόσμιων εκροών ΞΑΕ, φτάνοντας το επίπεδο ρεκόρ των 388 δισ. ευρώ.

Επίσης, εκτιμάται ότι μέσω ΝΕΜ δημιουργήθηκαν πωλήσεις 2 τρισ. δολ., το 2009. Το contract manufacturing και services outsourcing δημιούργησαν πωλήσεις 1.1 - 1.3 τρισ. δολ., ενώ το franchising και το licensing 340 δισ. δολ. κατά μέσο όρο έκαστο.

Όπως αναφέρθηκε, τα ΝΕΜ προσφέρουν στην ανάπτυξη των χωρών υποδοχής με τη δημιουργία θέσεων εργασίας και μεταφορά τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, καθώς δημιουργούν παραγωγικούς δεσμούς με την εγχώρια οικονομία και προωθούν τις εξαγωγές.

Ταυτόχρονα, όμως, υπάρχουν και κίνδυνοι, που συνδέονται με τα ΝΕΜ, λόγω του κυκλικού χαρακτήρα τους και της σχετικά εύκολης αντικατάστασής τους και αποχώρησης από την εγχώρια οικονομία.

Κατώ τα βρακιά η Αννούλα! Δίνει ΣΕΦ και ΟΑΚΑ για να γιορτάσουν οι μουσουλμάνοι τη "Μεγάλη Γιορτή" του ραμαζανιού

http://content-mcdn.feed.gr/filesystem/images/20110610/engine/2011033002318_119396094_type11585.jpgΣε χώρους του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών θα γιορτάσουν οι μουσουλμάνοι της Αθήνας, το ραμαζάνι.

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του σεβασμού των θρησκευτικών ελευθεριών και δικαιωμάτων του ανθρώπου, αποφασίσθηκε οι δύο στεγασμένοι χώροι στο ΣΕΦ και το ΟΑΚΑ θα παραχωρηθούν για την απρόσκοπτη τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων τους, κατά την Μεγάλη Εορτή της Ισλαμικής Θρησκείας της Λύσης της Νηστείας του Ραμαζανίου.

Η απόφαση για την παραχώρηση ελήφθη έπειτα σε σύσκεψη των γγ Κοινωνικής Συνοχής και Πληθυσμού, Ανδρέα Τάκη, γγ Θρησκευμάτων, Γιώργου Καλαντζή, γγ Δημόσιας Τάξης, Γρηγόρη Τασούλα και γγ Αθλητισμού, Παναγιώτης Μπιτσαξής,

Οι ενδιαφερόμενες οργανώσεις, ή σωματεία, που επιθυμούν να κάνουν χρήση των χώρων αυτών, καλούνται να καταθέσουν εγγράφως στα Διοικητικά Συμβούλια του ΣΕΦ και του ΟΑΚΑ τις αιτήσεις τους έως τις 17 Αυγούστου 2011.

ΕΕ- Ελλάδα: Σχόλιο εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υποβάθμιση του ελληνικού αξιόχρεου από τον Οίκο Moody's

Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ερωτηθείς για τη σημερινή απόφαση του οίκου "Moody's" να υποβαθμίσει την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας, ανέφερε ότι ήταν εν πολλοίς αναμενόμενη. Σημείωσε επίσης ότι χρήσιμο θα ήταν να την διαβάσει κανείς προσεκτικά και ότι η Επιτροπή λαμβάνει υπόψη της την αντίδραση του οίκου. Απαντώντας σε άλλη ερώτηση για την Ελλάδα ανέφερε ότι η τρόικα θα επισκεφθεί εκ νέου τη χώρα, αλλά όχι άμεσα.

Νορβηγία: Κεκλεισμένων των θυρών θα καταθέσει ο μασόνος κατηγορούμενος για την επίθεση της Παρασκευής

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/07/23/article-2017709-0D1F33FB00000578-704_306x512.jpgΚελεισμένων των θυρών θα διεξαχθεί η ακροαματική διαδικασία κατά την οποία θα καταθέσει ο σιωνιστής μασόνος Άντερς Μπέχρινγκ Μπρέιβικ, ο άνδρας που κατηγορείται για τη βομβιστική επίθεση της Παρασκευής στο Όσλο και την επίθεση με όπλο την ίδια ημέρα στο νησί Οτόγια στη Νορβηγία, απεφάνθη σήμερα ο αρμόδιος δικαστής.

Δεν θα επιτραπεί η είσοδος στα μέσα ενημέρωσης και στο κοινό στην αίθουσα που θα καταθέσει σήμερα ο κατηγορούμενος για τη διπλή πολύνεκρη επίθεση της Παρασκευής, σύμφωνα με την απόφαση του δικαστή.

ΓΑΠ- Λεφτά υποσχέθηκε και τελικά θα δώσει δωρεάν διαμονή σε κελιά: Από 1.08 ξεκινά η φυλάκιση για τους μικροοφειλέτες...

Οδηγίες προς τις εφορίες να ειδοποιήσουν άμεσα - με ειδοποιητήρια, τηλεφωνικά ή με άλλον πρόσφορο τρόπo - τους οφειλέτες του δημοσίου προκειμένου να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους δίνει με εγκύκλιο του το υπουργείο Οικονομικών.

Από 1 Αυγούστου ξεκινά η εφαρμογή των διατάξεων του νέου νόμου που προβλέπει αυτόφωρο και ποινές φυλάκισης για ληξιπρόθεσμα χρέη άνω των 5.000 ευρώ. Για αυτό και το υπουργείο Οικονομικών καλεί τα δικαστικά τμήμα των ΔΟΥ να προχωρήσουν τις αμέσως επόμενες ημέρες στην ειδοποίηση όσων έχουν βεβαιωμένες οφειλές προς το δημόσιο έως 30 Σεπτεμβρίου 2010 γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα υποστούν τις αυστηρές ποινές της νομοθεσίας. Σημειώνεται ότι η νέα ρύθμιση που μπορούν να αξιοποιήσουν οι οφειλέτες προβλέπει την εξόφληση του χρέους τους προς το δημόσιο μέχρι και σε 36 δόσεις.

Με βάση τη νομοθεσία από 1 Αυγούστου 2011 το αδίκημα της μη εξυπηρέτησης οφειλών προς το δημόσιο άνω των 5.000 ευρώ είναι διαρκές με αποτέλεσμα αν επιβάλλεται η διαδικασία του αυτόφωρου και ποινές φυλάκισης για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

- Για οφειλές συνολικού ύψους άνω των 5.000 ευρώ και μέχρι δέκα χιλιάδων 10.000 ευρώ, ανεξαρτήτως του χρόνου που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες μέχρι την 31.3.2011.

- Για οφειλές συνολικού ύψους άνω των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, για τις οποίες κατά την ως άνω ημερομηνία δεν είχαν συμπληρωθεί τέσσερις μήνες αφότου κατέστησαν ληξιπρόθεσμες.

Για την αποτελεσματικότερη είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών το υπουργείο Οικονομικών όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα αναθέσει σε ιδιωτικές ελεγκτικές και νομικές εταιρίες τον έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών. Οι έλεγχοι αυτοί θα ξεκινήσουν αρχικά από τους 10.000 μεγαλοφειλέτες.

Κλείνουν τα ΑΕΙ από 1η Σεπτεμβρίου

http://static.fsport.gr/images/korais%20250711sk.jpgΜε ομόφωνη απόφασή τους, οι πρυτάνεις τονίζουν την απόλυτη αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και προαναγγέλλουν το κλείσιμο των πανεπιστημίων από 1ης Σεπτεμβρίου.

Στην έκτακτη Σύνοδο των πρυτανικών αρχών, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (25/07), αναφέρουν ότι το νομοσχέδιο “αποδομεί τον δημόσιο χαρακτήρα του ελληνικού πανεπιστημίου, αγνόησε τις προτάσεις της ακαδημαϊκής κοινότητας, διαλύει τις βασικές και ακαδημαϊκές μονάδες, ανοίγει τον δρόμο για την κατάργηση της δωρεάν εκπαίδευσης και παραβιάζει κατάφορα το συνταγματικό πλαίσιο που διέπει τα πανεπιστήμια”.

“Ζητούμε από την βουλή των Ελλήνων να μην ψηφίσει το κατατεθέν νομοσχέδιο και από το υπουργείο να ενσωματώσει τις προτάσεις μας”, τονίσθηκε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής της συνόδου.

Όπως σημείωσε ο πρύτανης του πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Θόδωρος Παπαθεοδώρου, οι πρυτανικές αρχές πρόκειται να ξεκινήσουν εκστρατεία ενημέρωσης της ελληνικής κοινωνίας, ενώ προτίθενται να ζητήσουν συνάντηση με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου αλλά και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια.

Παράλληλα, δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας και έκαναν λόγο για εμπάθεια προς τα ελληνικά πανεπιστήμια από τους συγγραφείς του νομοθετήματος.

Ως προς τις αντιδράσεις, σε περίπτωση υπερψήφισης του νομοσχεδίου, οι πρυτάνεις ανέφεραν ότι τα πανεπιστήμια δεν θα κλείσουν τον Σεπτέμβριο. “Η δουλειά μας είναι να μείνουν ανοικτά τα πανεπιστήμια, άλλοι επιδιώκουν να τα κλείσουν. Τα πανεπιστήμια δεν θα κλείσουν από εμάς, αλλά από τα προβλήματα που θα προκύψουν από την εφαρμογή του νόμου”, τόνισε ο κ.Παπαθεοδώρου.

Ο πρύτανης του ΑΠΘ έκανε λόγο για νομοσχέδιο που υπηρετεί αλλότρια συμφέροντα. “Μας κατηγορούν ότι αντιδρούμε γιατί θέλουμε να διασφαλίσουμε τις θέσεις μας. Αλλοι είναι αυτοί που κάθονται στις ίδιες καρέκλες είκοσι και τριάντα χρόνια”, ανέφερε.

Ο κ. Μυλόπουλος πρόσθεσε ότι "καθήκον των καθηγητών είναι να υπερασπισθούν τον δημόσιο χαρακτήρα του πανεπιστημίου και να αποτρέψουν την μετατροπή του “σε ένα μόρφωμα που θα λειτουργεί με κριτήρια αγοράς”, ενώ χαρακτήρισε το νομοσχέδιο “προθάλαμο για την ιδιωτικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης”.

Τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής επέμεναν στο ομόφωνο της απόφασης τους. “Κάποιοι λένε ότι διαφωνούν οι πρυτάνεις. Η αλήθεια είναι ότι διαφωνεί η πανεπιστημιακή κοινότητα στο σύνολό της”, τόνισε ο πρύτανης του παν/μιου Αθηνών Θεοδόσης Πελεγρίνης.

Σε αυτό το σημείο, ο κ.Μυλόπουλος αναφέρθηκε στο κείμενο στήριξης του νομοσχεδίου που έχουν υπογράψει περισσότερα από 250 μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας.

“Το διδακτικό προσωπικό αποτελείται από 2.500 μέλη. Οι 250 δεν εκφράζουν σε καμία περίπτωση την πλειοψηφία”, τόνισε κάνοντας λόγο για “ανθρώπους του υπουργείου που είναι διορισμένοι σε διάφορες επιτροπές”.

Οι πρυτάνεις επέμεναν ιδιαίτερα στη συνταγματικότητα του νομοσχεδίου, τονίζοντας ότι ακόμη και μετά τις τροποποιήσεις που παρουσιάστηκαν την περασμένη Παρασκευή (22/07), το νομοσχέδιο παραβιάζει συνταγματικές διατάξεις, ενώ προανήγγειλαν, ότι η σύνοδος θα επεξεργαστεί μια προς μια τις διατάξεις του νομοσχεδίου, προκειμένου να διατυπώσει άρθρο προς άρθρο τις αντιρρήσεις της.

cosmo.gr

Στα ημιτελικά του Παγκ. Πρωταθλήματος οι γυναίκες του πόλο

Την πρόκρισή της στα ημιτελικά του παγκοσμίου πρωταθλήματος, που διεξάγεται αυτές τις μέρες στη Σαγκάη, πέτυχε η Εθνική ομάδα πόλο γυναικών, νικώντας με 12 - 10 την Ολλανδία.

Αν και το ματς δεν ξεκίνησε καλά για τα γαλανόλευκα χρώματα, τα κορίτσια του Γιώργου Μορφέση κατάφεραν να κλείσουν το ημίχρονο με 8 - 5 και να πάει την διαφορά στο +5 στις αρχές της τρίτης περιόδου. Μάλιστα, αν και η ομάδα μας χαλάρωσε λίγο προς το φινάλε, η Ολλανδία δεν κατάφερε να μας φτάσει.

Στόχος της Εθνικής μας, που θα αντιμετωπίσει τον νικητή του Ιταλία - Αυστραλία, είναι να υπερβεί την τέταρτη θέση την οποία κατέκτησε στο παγκόσμιο της Ρώμης το 2009.

Τα οκτάλεπτα: 3 - 4, 5 - 1, 2 - 3, 2 - 2

Κατ΄ ιδίαν συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς θα έχει ο GAP την Τετάρτη

Kατ' ιδίαν συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων της αντιπολίτευσης θα έχει την Τετάρτη GAP για να τους ενημερώσει για τις αποφάσεις που ελήφθησαν στην έκτακτη σύνοδο των ηγετών της ευρωζώνης την περασμένη Πέμπτη, στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, Ηλία Μόσιαλου, στον ρ/σ Ράδιο 9.

Νωρίτερα, στις 9.30 το πρωί της ίδιας ημέρας, θα συνέλθει, για τον ίδιο λόγο, η Κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, ενώ την Πέμπτη ή την Παρασκευή θα γίνει ανάλογη ενημέρωση στην Ολομέλεια της Βουλής, σε "μίνι" προ ημερησίας διάταξης συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών.

Οι Έλληνες μειώνονται... κι οι ξένοι αυξάνονται... τώρα είναι και επίσημο: Στους 10.787.690 κατοίκους έπεσε ο πληθυσμός της χώρας

Η μείωση του πληθυσμού κατά 146.407 άτομα χαρακτηρίζει την τελευταία απογραφή του περασμένου Μαΐου, καθώς ο συνολικός πληθυσμός ανέρχεται σε 10.787.690 μόνιμους κατοίκους.

Την εξέλιξη του πληθυσμού κατέγραψε η Ελληνική Στατιστική Αρχή με την τελευταία απογραφή. Από τις τέσσερις απογραφές της Μεταπολίτευσης μόνο η τελευταία παρουσιάζει μείωση των μόνιμων κατοίκων. Από τα 9.739.589 του 1981 αυξηθήκαμε στα 10.258.364 του 1991, στα 10.934.097 του 2001 και πέσαμε πλέον σε 10.787.690 κατοίκους.

Δεδομένου ότι τα στοιχεία είναι προσωρινά δεν δίνεται η αιτία της εξέλιξης του πληθυσμού. Εν τούτοις αυτή μπορεί να αναζητηθεί στη μη αναπλήρωση του πληθυσμού, ουσιαστικά στη μείωση των γεννήσεων. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, από τον περασμένο Φεβρουάριο οι γεννήσεις από τις 118.302 το 2008 είχαν πέσει στις 117.033 το 2009. Μια δεύτερη αιτία μπορεί να είναι και η μετανάστευση των κατοίκων, ενώ δεν πρέπει να παραβλεφθεί και ο παράγοντας της μη απογραφής ορισμένων κατοίκων.

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ οδηγούν σε 11 συμπεράσματα:

1 Οι Ελληνες μειώθηκαν κατά 146.407 ή 1,34% και περιορίστηκαν σε 10.787.690 από 10.934.097 προ δεκαετίας.

2 Τη μεγαλύτερη μείωση, 109.736 ή 2,03%, εμφανίζουν οι άντρες, καθώς περιορίστηκαν σε 5.303.690 από 5.413.426 το 2001.

3 Οι γυναίκες περιορίστηκαν κατά 36.671 ή 0,66% στις 5.484.000 από 5.520.671 πριν από δέκα χρόνια.

4 Στην Αττική κατοικούν οι περισσότεροι Ελληνες. Συνολικά ανέρχονται σε 3.812.330, εκ των οποίων 1.842.680 είναι άντρες και 1.969.650 γυναίκες. Καλύπτουν το 35,34% του συνολικού πληθυσμού της χώρας. Στον αντίποδα βρίσκεται το βόρειο Αιγαίο, όπου απογράφηκε το 1,83% του συνολικού πληθυσμού της χώρας.

5 Η Περιφέρεια με τον μεγαλύτερο πληθυσμό είναι του Κεντρικού Τομέα Αθηνών, με 1.018.440 κατοίκους, εκ των οποίων 483.510 είναι άντρες και 534.930 είναι γυναίκες.

6 Λιγότερους από 1.000 κατοίκους έχουν 14 Καλλικρατικοί δήμοι της χώρας, με τη Γαύδο να πρωτεύει, καθώς στο νησί απογράφηκαν μόλις 150 κάτοικοι. Οι άλλοι δήμοι είναι: Νισύρου με 980 (530 άντρες και 450 γυναίκες), Κιμώλου με 920 (480 άντρες και 440 γυναίκες), Οινουσσών με 820 (420 άντρες και 400 γυναίκες), Λειψών με 790 (400 άντρες και 390 γυναίκες), Τήλου με 790 (440 άντρες και 350 γυναίκες), Φολεγάνδρου με 780 (410 άντρες και 370 γυναίκες), Μεγίστης με 490 (320 άντρες και 170 γυναίκες), Χάλκης με 490 (260 άντρες και 230 γυναίκες), Ψαρών με 450 (210 άντρες και 240 γυναίκες), Ανάφης με 240 (120 άντρες και 120 γυναίκες), Σικίνου με 260 (130 άντρες και 130 γυναίκες), Αγίου Ευστρατίου με 270 κατοίκους (130 άντρες και 140 γυναίκες) και Αγαθονησίου με 190 (110 άντρες και 80 γυναίκες).

7 Οι άντρες υπερισχύουν σε 6 από τις 13 Περιφέρειες της χώρας: Στερεάς Ελλάδας όπου καλύπτουν το 50,9% του πληθυσμού της περιοχής ήτοι 278.160 άντρες, νότιου Αιγαίου με 50,5% ήτοι 155.990, Πελοποννήσου με 50,7% ήτοι 294.910, Βορείου Αιγαίου με 50,3% ήτοι 99.520, δυτικής Ελλάδας με 50,2% ήτοι 341.400 και δυτικής Μακεδονίας με 50,1% ήτοι 141.260 άντρες.

8 Οι γυναίκες υπερισχύουν στις άλλες 7 περιφέρειες: Αττικής όπου καλύπτουν το 51,7% του πληθυσμού ήτοι 1.969.650 γυναίκες, κεντρικής Μακεδονίας 51,4% ήτοι 964.320, ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης 50,7% ήτοι 307.070, Ηπείρου 50,7% ήτοι 170.760, Ιονίων νήσων 50,6% ήτοι 104.450, Θεσσαλίας 50,5% ήτοι 368.830 και Κρήτης 50,3% ήτοι 312.580 γυναίκες.

9 Ο δήμος με τους περισσότερους άντρες είναι του Μαραθώνα όπου απογράφηκαν 33.560, ενώ στο Δήμο Θεσσαλονίκης απογράφηκαν οι περισσότερες γυναίκες, 322.240.

10 Πέντε δήμοι εμφανίζουν τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή πυκνότητα (μόνιμοι κάτοικοι ανά τετραγωνικό χιλιομέτρο). Είναι οι Δήμοι Καλλιθέας με 21.067,6 κατοίκους ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο, Ν. Σμύρνης με 20.740,6, Αθηναίων με 16.830,4, Θεσσαλονίκης με 16.703,3 και Νέας Ιωνίας με 15.109,6 κατοίκους.

11 Οι πέντε δήμοι με τη μικρότερη πληθυσμιακή πυκνότητα είναι των Πρεσπών με 3,05 κατοίκους, Ζαγορίου με 3,78, Παρανεστίου με 3,85, Σφακίων με 4,11 και Νεστορίου με 4,27 κατοίκους. *

Στα όπα όπα έχουν τον ΓΑΠ οι ξένοι

Όχι σαν εμάς τα γαιδούρια που τον έχουμε στο μπινελίκι!!
Δείτε το βίντεο για να μη νομίζετε ότι λέμε ψέμματα:


ΣΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ by psalidoheris

ΝΟΡΒΗΓΟΣ: Άλλος ένας σοσιαλιστής που συγκλονίζει την χώρα του. (ποιόν μας θυμίζει…)

Λίγοι Έλληνες γνωρίζουν ότι ο Νορβηγός σφαγέας υπηρέτησε τον σοσιαλισμό για σειρά ετών. Όλοι επιμένουν να παρουσιάζουν την πρόσφατη ακροδεξιά στροφή του (που θυμίζει βέβαια το νέο ΠΑΣΟΚ σε πολιτικό επίπεδο), αλλά ο ίδιος έχει αποτάξει κάθε μαρξιστική επιρροή ακόμα και σε θεωρητικό επίπεδο.

Η οικογενειακή του καταβολή μάλιστα είναι καθαρόαιμα σοσιαλιστική.

Διαβάστε τη συνέχεια στο http://olympia.gr... έχοντας στο νού σας πως οποιαδήποτε ομοιότητα με υπαρκτά πρόσωπα είναι τυχαία :)

Το προφίλ του ακροδεξιού σιωνιστή Breivik από την Jerusalem Post

"far-right Zionist" o μακελάρης της Νορβηγίας για την Jerusalem Post


«ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ;»

Στράτος Σιμόπουλος

Οι πολύ γνωστές φράσεις του Χαρίλαου Τρικούπη «τίς πταίει;» και «δυστυχώς επτωχεύσαμεν», καθίστανται πάλι επίκαιρες, αποδεικνύοντας ότι ως λαός δεν έχουμε διδαχθεί από τα λάθη μας.

Σήμερα, λοιπόν, θα μπορούσαμε άνετα να αναρωτηθούμε «τι φταίει και δυστυχώς έχουμε φτάσει ως χώρα σ’ αυτή την οικτρή οικονομική κατάσταση;», αντίστοιχη θα συμπλήρωνα, με το 1893, όταν το ελληνικό κράτος αδυνατούσε να αποπληρώσει δάνειο που είχε συναφθεί με αγγλικές τράπεζες για την επέκταση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

Προσωπικά, πιστεύω ότι η κύρια ευθύνη ανήκει στο πολιτικό μας σύστημα με τα κύρια χαρακτηριστικά του, που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ από το 1981, να συνοψίζονται στην αρχή ότι όταν το κόμμα έρχεται στην Κυβέρνηση, δανείζεται ως κράτος, σπαταλά ανεξέλεγκτα και αφού πλουτίσουν ορισμένα στελέχη του, μοιράζει τμήμα των δανεικών με πελατειακή νοοτροπία, δημιουργώντας οπαδούς, τους οποίους χρησιμοποιεί έπειτα για να συντηρηθεί στην εξουσία.

Οι απόπειρες μεταρρυθμίσεων και η κατασκευή ορισμένων έργων υποδομής, εξωράιζαν απλώς την πραγματικότητα, ενώ αργά αλλά σταθερά, η έλλειψη ανταγωνιστικότητος στην οικονομία και η σπάταλη διαχείριση δημιουργούσαν το ασφυκτικό σημερινό δημόσιο έλλειμμα και χρέος.

Ως όπλα το σύστημα χρησιμοποιεί ακόμα και τώρα έναν ξεπερασμένο νόμο περί ευθύνης υπουργών που δεν εξισώνει στην απονομή δικαιοσύνης τον πολιτικό με τον πολίτη και ένα αναποτελεσματικό και κατ’ επίφαση πόθεν έσχες, ουσιαστικά μόνο για τους πολιτικούς και όχι για όλους τους δημόσιους λειτουργούς.

Το πρόβλημα επιτείνει η ύπαρξη μεγάλων εκλογικών περιφερειών, οι οποίες απαιτούν από τον πολιτικό να διαθέτει πολλούς πόρους σε συνδυασμό μάλιστα με την ανυπαρξία ενός σύγχρονου πλαισίου για την ιδιωτική χρηματοδότηση κομμάτων και πολιτικών.

Για την ενδυνάμωση της επιρροής του το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης χρίσματα, με τη μορφή «στηρίξεων» για τις αυτοδιοικητικές εκλογές και δεν έχει ακόμη θεσπίσει ασυμβίβαστο μεταξύ εκλογής σε τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση και κατοχή κομματικής θέσης.

Η ευθύνη, βέβαια, για όλη αυτή την κατάσταση βαρύνει κυρίως τα κόμματα εξουσίας, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, με τη μερίδα του λέοντος να ανήκει φυσικά στο πρώτο που κυβέρνησε πολύ περισσότερα χρόνια, αλλά και τα μικρότερα, ενεργώντας με αγκυλώσεις και συντεχνιακή λογική και πολεμώντας λυσσαλέα κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια, δεν είναι άμοιρα ευθυνών.

Αυτόματα, λοιπόν, προκύπτει η ανάγκη για αλλαγές, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου και την ταυτόχρονη μετατροπή του όρου Νέα Μεταπολίτευση από μια πρωτότυπη και ελκυστική θεωρία σε ένα σύνολο δεδομένων, ικανού να διαχειρισθεί τις καθημερινές προκλήσεις προς όφελος των πολιτών.

Οι αλλαγές θα δρομολογηθούν είτε από τη βάση των κομμάτων και τους ανένταχτους πολίτες είτε από την κορυφή με κύρια ευθύνη των κομματικών ηγεσιών.

Στην πρώτη περίπτωση, υπάρχει ο κίνδυνος της πλήρους ανατροπής του πολιτικού σκηνικού και της ανάδειξης νέων δυνάμεων, εξέλιξη μη αποτελούσα κατ’ ανάγκη πρόοδο, αλλά έχουσα αντίθετα πολλές πιθανότητες να αποτελέσει και οπισθοδρόμηση. Να μην ξεχνούμε, άλλωστε, ότι μέσα στις μεγάλες οικονομικές κρίσεις οι πολίτες μπορεί οδηγούμενοι από την ανάγκη αναζήτησης καταφυγίου ελπίδος, να πέσουν στην παγίδα οποιουδήποτε λαϊκισμού.

Στη δεύτερη περίπτωση, οι κομματικές ηγεσίες έχουν τη δυνατότητα μεθοδευμένα να προχωρήσουν στην αναγέννηση των κομμάτων, να δημιουργήσουν νέες δομές, αλλά και να αναδείξουν νέο πολιτικό προσωπικό ικανό να ανταποκριθεί στις επικρατούσες σήμερα συνθήκες.

Τόλμη χρειάζεται και να θυμόμαστε τη φράση του Έμερσον που αναφέρει ότι «χωρίς φιλοδοξία δεν ξεκινά τίποτε, χωρίς δουλειά δεν τελειώνει τίποτε».

Οι πολίτες από την άλλη πλευρά, έχοντας υπηρετήσει και εμείς το πολιτικό σύστημα, «είτε ως πελάτες είτε ως μέλη», πρέπει να αναλάβουμε και τις δικές μας ευθύνες…

Δημοσίευση: Εφημερίδα Αγγελιοφόρος της Κυριακής (24-07-2011)

http://www.efsimopoulos.gr/?p=1580

Ποια κόμματα προτείνει σαν στόχους στην Ελλάδα ο μασόνος Νορβηγός στο μανιφέστο του;

Στο μανιφέστο του ο "τρελός" νορβηγός μασόνος προσπαθεί να αφυπνίσει τους Ευρωπαίους από τον κίνδυνο της ισλαμοποίησης της Ευρώπης για την οποία καθιστά υπεύθυνους τους Cultural Marxists, δηλ. τους πολιτιστικά Μαρξιστές οι οποίοι μεταφέρουν την οικονομική θεωρία του Μαρξισμού στην κοινωνία και τον πολιτισμό περνώντας το μήνυμα ότι δεν υπάρχουν διαφορές στο φύλο, στο έθνος, στη θρησκεία κ.λπ. Για να επιβάλλουν τον πολιτιστικό Μαρξισμό εφηύραν τον "πολιτικά ορθό" που τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί στην κοινωνία και εξισώνει (αν όχι εξυψώνει) τις μειοψηφίες με τις πλειοψηφίες...

Τέλος πάντων για να μικρύνουμε την ιστορία, ο νορβηγός θεωρεί ότι στην Ελλάδα τα κόμματα του πολιτιστικού Μαρξισμού τα οποία αποτελούν στόχο του είναι:

Το ΠΑΣΟΚ
ο ΣΥΡΙΖΑ και
το ΚΚΕ

ενώ τη ΝΔ την βάζει σε λίστα παρακολούθησης και τη θεωρεί προς το παρόν ουδέτερη...


8 στους 10 Κύπριους πιστεύουν ότι συνολικά ευθύνεται η κυβέρνηση για την τραγωδία στη ναυτική βάση

http://www.strategyreport.gr/wp-content/uploads/2011/07/CYPRUSPHOTO2L-300x213.jpgΗ συντριπτική πλειοψηφία των Κυπρίων θεωρεί ότι η ευθύνη για την τραγωδία στη ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς βαραίνει περισσότερο την κυβέρνηση στην ολότητά της, όπως προκύπτει σε έρευνα της εταιρείας LS Prime Market Research & Consulting Ltd για λογαριασμό της εφημερίδας "Σημερινή".

Την άποψη αυτή, σύμφωνα με την έρευνα, ενστερνίζονται οκτώ στους δέκα πολίτες (78,23%).

Πιο αναλυτικά, επί του συνόλου των ερωτηθέντων, ποσοστό 25% αποδίδει τη μεγαλύτερη ευθύνη στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια, ενώ το 42% πιστεύει ότι οι ευθύνες βαραίνουν γενικά την κυβέρνηση. Ένας στους δέκα θεωρεί ως κύριο υπεύθυνο το υπουργείο Άμυνας, ενώ ένα 3% το υπουργείο Εξωτερικών.

Επίσης, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δηλώνουν καθόλου ικανοποιημένοι σε ό,τι αφορά τους χειρισμούς της κυβέρνησης για εντοπισμό και τιμωρία των ενόχων. Το 80% θεωρεί ότι αυτοί οι χειρισμοί δεν αρκούν, προκειμένου να εξευρεθούν όσοι ευθύνονται και ν' αποδοθεί δικαιοσύνη.

Αρνητική είναι η εικόνα του Προέδρου Χριστόφια για μια μεγάλη πλειοψηφία πολιτών, με επτά στους δέκα να μην έχουν και την καλύτερη των εντυπώσεων για τον Κύπριο Πρόεδρο, ενώ το 55% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι ο Δημήτρης Χριστόφιας θα πρέπει να παραιτηθεί από Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Τέλος, σχεδόν οι μισοί των ερωτηθέντων δεν εμπιστεύονται την ερευνητική επιτροπή, που ορίστηκε για εντοπισμό των υπευθύνων για την τραγωδία στη ναυτική βάση. Πρόκειται γι' ακόμη ένα εύρημα που έρχεται να ενισχύσει την ήδη παγιωμένη αντίληψη ότι και σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπάρξει διαλεύκανση της υπόθεσης και οι ένοχοι δεν θα τιμωρηθούν.

Η έρευνα ήταν παγκύπρια με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε δείγμα 533 ατόμων.

Θα μας τρελάνουν οι Νορβηγοί! "Η Αστυνομία μπορεί να αναθεωρήσει προς τα κάτω τον αριθμό των θυμάτων"! Ανακοίνωσαν θύματα χωρίς να υπάρχουν πτώματα;

Η αστυνομία της Νορβηγίας ανακοίνωσε σήμερα ότι μπορεί να αναθεωρήσει προς τα κάτω τον αριθμό των θυμάτων του Αντερς Μπέχρινγκ Μπρέιβικ, ο οποίος κατηγορείται για τη διπλή επίθεση της Παρασκευής.

"Απ΄ό,τι γνωρίζουμε τώρα, φαίνεται ότι θα αναθεωρήσουμε προς τα κάτω τον αριθμό των ανθρώπων που σκοτώθηκαν (στο νησί)," είπε ο επικεφαλής της νορβηγικής αστυνομίας, Ειστεϊν Μέλαντ.

Η αστυνομία είχε ανακοινώσει ότι ο νορβηγός Αντερς Μπέχρινγκ Μπρέιβικ σκότωσε 86 ανθρώπους στο νησί Ουτόγια, που απέχει περίπου 45 χιλιόμετρα από το Οσλο, και επτά ανθρώπους σε βομβιστική επίθεση με στόχο κυβερνητικά κτίρια στο κέντρο της πρωτεύουσας.
http://fe-mail.gr/media/Image/interviews/2010/04/cacogiannis/cacoyannis_500_3.jpg«Ο Μιχάλης Κακογιάννης είναι ο πρώτος, ανάμεσα στους μετρημένους στα δάχτυλα του ενός χεριού συναδέλφους σκηνοθέτες, που μπόρεσε να βγάλει την Ελλάδα έξω από τα σύνορά της. Και το έκανε μεταφέροντας στον κινηματογράφο τον Ευριπίδη και τον Καζαντζάκη, κάνοντάς τους αγαθό του διεθνούς κοινού, προβάλλοντας την ιδέα του ελληνισμού, όταν στην κοιτίδα του επί της ουσίας δεν υπήρχε καν σοβαρή κινηματογραφία».

Με αυτά τα λόγια ο δημοσιογράφος, Χρήστος Σιάφκος, που υπογράφει τη βιογραφία του Μιχάλη Κακογιάννη «Σε πρώτο πλάνο» (εκδ. Ψυχογιός) καλωσορίζει το 2009 τον αναγνώστη στην «υπέροχη» περιπέτεια ζωής του διεθνούς σκηνοθέτη.

Επαγγελματικά ο Μιχάλης Κακογιάννης εμφανίστηκε πρώτη φορά στο θέατρο, ως Ηρώδης στη Σαλώμη του Όσκαρ Ουαΐλντ, το 1947. Ο ίδιος περιγράφει μοναδικά την σκηνή:

«Όλα διαδραματίστηκαν, όπως μπορείτε να τα φανταστείτε, ακόμα και ο Χορός των επτά πέπλων. Μου γδύθηκε σχεδόν τελείως η Σαλώμη, ή τουλάχιστον όσο επιτρεπόταν τότε. Έμεινε με ένα κιλοτάκι και δε θυμάμαι αν φορούσε καν σουτιέν. Λεγόταν Μπερνίς Ρούμπενς και έγινε στη συνέχεια διάσημη συγγραφεύς».

«Στη ζωή δεν είμαι καταπιεστικός, στη δουλειά όμως γίνομαι. Στον κινηματογράφο πρέπει να είσαι δικτάτορας. Διοικείς πλήθος ανθρώπων, γίνεσαι Θεός κατά κάποιο τρόπο, αφού πλάθεις ζωή. Κι αυτή η ζωή αποκτά την οντότητα της πραγματικής. Επίσης, γίνεσαι απόλυτα ειλικρινής. Δεν έχεις καιρό για κολακείες ή ψέμματα. Το πλάνο εργασίας πρέπει να ολοκληρώνεται στον τακτό χρόνο. Αν κατακρίνω για κάτι σήμερα τους νέους σκηνοθέτες, είναι γιατί δεν υπακούουν στους νόμους του κινηματογράφου και ξαφνικά μένουν χωρίς λεφτά. Εγώ γύριζα τις ταινίες σε επτά με οκτώ εβδομάδες. Δεν έβγαινα ποτέ από τον προϋπολογισμό. Αλλά βέβαια πρέπει να ξέρεις τι θέλεις, όταν αρχίζεις να δουλεύεις. Κι όσο για τις αποφάσεις, πρέπει να ξέρεις να τις παίρνεις στο δευτερόλεπτο».

«Στον αγνώμονα άνθρωπο δεν απαντώ καθόλου. 'Οσο για την κακεντρέχεια δε με νευριάζει, σίγουρα όμως με πληγώνει. Και αν το να είσαι καλός σημαίνει ότι είσαι δίκαιος και λειτουργείς σωστά, ναί, νομίζω πως είμαι καλός άνθρωπος».

«Ο ''Αττίλας 74'' δεν είναι μία ταινία που σκηνοθέτησα εγώ. Τη σκηνοθέτησε η Ιστορία κι εγώ απλώς κατέγραψα τα γεγονότα. 'Οσο καλύτερα μπορούσα και λειτουργώντας ως καθρέφτης τους. Μόλις έμαθα για την εισβολή, ότι οι Τούρκοι μάς είχαν μαχαιρώσει στην πλάτη, σκέφτηκα πως κανονικά θα έπρεπε να πάω και να καταταγώ στην Κυπριακή Εθνοφρουρά. Δεν ήμουν, όμως, ικανός να χρησιμοποιήσω άλλο όπλο εκτός της κινηματογραφικής μηχανής. Και μ΄αυτή πολέμησα τελικά».

Νορβηγία: Ο ετεροθαλής αδελφός της πριγκίπισσας Μέτε-Μάριτ μεταξύ των θυμάτων του Αντρες Μπέχρινγκ Μπρέιβικ

Ο ετεροθαλής αδελφός της πριγκίπισσας της Νορβηγίας Μέτε-Μάριτ, αστυνομικός εκτός υπηρεσίας, συγκαταλέγεται στα 86 θύματα του Αντρες Μπέχρινγκ Μπρέιβικ στο νησί Ουτόγια, ανακοίνωσε το Παλάτι επιβεβαιώνοντας πληροφορίες του Τύπου.

Η εκπρόσωπος του Παλατιού, Μαριάν Χάγκεν, δήλωσε ότι το θύμα ήταν ο Τροντ Μπέρντσεν, 51 ετών, γιός του πατριού της Μέτε-Μάριτ, ο οποίος πέθανε το 2008.

Δημοσίευμα της εφημερίδας Verdens Gang (VG) αναφέρει ότι το θύμα ήταν άοπλο.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα πολλών εφημερίδων, ο Μπέρντσεν βρισκόταν στο νησί Ουτόγια για την ασφάλεια των περίπου 600 νεαρών μελών του κυβερνώντος Εργατικού Κόμματος που είχαν κατασκηνώσει εκεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ Δ.ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ - Στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για φοροδιαφυγή η γενική γραμματέας του ΥΠΕΚΑ, Kαλτσά και η κ. Τσοχατζοπούλου

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real news (24-7-2011), στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για φοροδιαφυγή βρίσκεται η κόρη του πρώην υπουργού Ακη Τσοχατζόπουλου, Αρετή Τσοχατζοπούλου και η για πολλά χρόνια στενή της συνεργάτιδα και σημερινή γενική γραμματέας του ΥΠΕΚΑ Μαρία Καλτσά, λόγω μη καταβολής των απαιτούμενων φόρων κατά την κατασκευή και πώληση πολυτελούς οικοδομής στην Καλλιθέα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το 2002 αγόρασαν το οικόπεδο στο οποίο στη συνέχεια έχτισαν πενταώροφο συγκρότημα γραφείων, περίπου 856 τ.μ. και προτού καν ολοκληρωθεί, το πώλησαν έναντι 2,5 εκατ. ευρώ σε γνωστή εταιρεία κατασκευής γυψοσανίδων.

Η κ. Τσοχατζοπούλου δήλωσε πως το συγκεκριμένο ακίνητο ανήγειρε ως ιδιώτης και όχι ως επαγγελματίας, με αποτέλεσμα να μην προστεθεί στα εισοδήματά της ως αρχιτέκτονα μηχανικού και ιδιοκτήτριας τριών τεχνικών εταιρειών και επομένως να εξαιρεθεί από τη σχετική υποχρέωση καταβολής φόρων. Έτσι, τα 2.141.509 ευρώ που εισέπραξε από την πώληση των ακινήτων (κατείχε το 90%) δεν φορολογήθηκαν ποτέ.

Το ίδιο ισχύει και για τη γενική γραμματέα του ΥΠΕΚΑ , αρχιτέκτονα επίσης, η οποία σημειώνεται πως μαζί με τον σύζυγό της κ. Σμιτ είναι συνέταιροι με την κόρη του πρώην υπουργού στην ΜΠΑΟΥΠΛΟΥΣ Τεχνική Εταιρεία.

Με αυτό το λογιστικό τέχνασμα κατά την πώληση της πολυώροφης οικοδομής, υποχρέωση καταβολής φόρων είχε μόνο ο αγοραστής και όχι οι πωλήτριες, κυρίες Τσοχατζοπούλου και Καλτσά.

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, το ΣΔΟΕ θεωρεί επίσης «αγκάθι» στη συγκεκριμένη αγοραπωλησία το ύψος των εργασιών κατασκευής που πραγματοποιήθηκαν. Κατά τη δήλωση της Αρετής Τσοχατζοπούλου, η δαπάνη που αναλογούσε στο ποσοστό της, στο 90% δηλαδή, δεν ξεπέρασε τις 250.000 ευρώ. Οι φορολογικές αρχές, όμως, εκτιμούν πως δεν δηλώθηκε το σύνολο των εξόδων, καθώς πρόκειται για ένα πενταώροφο κτίριο πολυτελούς κατασκευής, 856 τ.μ. Όταν στην αγορά, η μέση τιμή κατασκευής είναι τουλάχιστον διπλάσια και κυμαίνεται από 700 έως 1.000 το τ.μ. και το δηλωθέν κόστος της συγκριμένης κατασκευής αγγίζει μόλις τα 324 ευρώ το τ.μ. προκαλούνται εύλογα ερωτηματικά.

Σύμφωνα με τον ΣΔΟΕ, η μη δήλωση της πραγματικής δαπάνης δίνει το δικαίωμα στον κάθε πωλητή να αυξήσει το κεφάλαιο που μπορεί να επικαλεστεί τα επόμενα χρόνια ως «διαθέσιμο», προκειμένου να καλύψει τυχόν νέες αγορές.

Σημειώνεται ότι ο κ. Τσοχατζόπουλος έχει παραπεμφθεί στη δικαιοσύνη για τα αδικήματα της παθητικής δωροδοκίας και του ξεπλύματος μαύρου χρήματος και εξ όσων γνωρίζουμε το ΣΔΟΕ και οι άλλες συναρμόδιες αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο τα εξεταζόμενα αυτά αδικήματα να συναρτώνται και με οικονομικές δραστηριότητες της Αρετής Τσοχατζοπούλου.

Με βάση τα παραπάνω:

Ερωτώνται οι κ.κ Υπουργοί

· Σε ποια φάση βρίσκεται ο έλεγχος που πραγματοποιεί ο ΣΔΟΕ σχετικά με το αν προκύπτουν ενδείξεις λογιστικών τεχνασμάτων από τις δυο συνεταίρους με στόχο την αποφυγή της φορολογίας; Ποια τα αποτελέσματα του ελέγχου;

· Θεωρεί η κυβέρνηση ότι υπάρχει ζήτημα πολιτικής και ηθικής τάξης, όταν τη θέση της γενικής γραμματέως του ΥΠΕΚΑ, ενός πόστου που σχετίζεται άμεσα με τις κατασκευές, κατέχει μια αρχιτέκτονας που βρίσκεται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για φοροδιαφυγή;

· Έχουν ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπ. Οικονομικών και του ΥΠΕΚΑ για τη σχετική έρευνα του ΣΔΟΕ; Έχουν ζητηθεί εξηγήσεις ή η παραίτηση της κ. Καλτσά τουλάχιστον για όσο διάστημα διεξάγεται η έρευνα;

· Εξετάζεται το ενδεχόμενο από την ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος να ζητηθεί η παραίτηση της κ. Καλτσά;

Ο ερωτών βουλευτής Δημήτρης Παπαδημούλης