30 Αυγούστου 2011

Νέο έκτακτο μέτρο ΠΑΣΟΚ: Εισφορά αλληλεγγύης... για τον Ν. Χατζηνικολάου που κλαίγεται ότι είναι "πολύ απλήρωτος"

Αγριεμένος επέστρεψε από τις τρίμηνες διακοπές του ο Νίκος Χατζηνικολάου, που είναι αποφασισμένος να λύσει τα δεσμά του με το ΑΛΤΕΡ. Έτσι ενώ τους προηγούμενους μήνες έλεγε ότι δεν θα εγκαταλείψει το καράβι του ΑΛΤΕΡ όσο υπάρχουν απλήρωτοι εργαζόμενοι... ξαφνικά άλλαξε γνώμη και αποφάσισε να πηδήξει πρώτος απ' το καράβι... Τι έγινε και άλλαξε ξαφνικά γνώμη; Πολύ απλά:

Μόλις επέστρεψε σπίτι μετά από 3 μήνες διακοπές βρήκε ένα πάκο λογαριασμούς απλήρωτους.

Μόλις άνοιξε το λογαριασμό του νερού και του ρεύματος κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό...

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα έξοδα έχουν η πισίνα και ο φωτισμός της βίλας...
γιατί είστε κάφροι και δεν ξέρετε από πολιτισμένη ζωή...

Έτσι αποφάσισε ότι δεν μπορεί να είναι χομπίστας και να δουλεύει απλήρωτος και έστειλε στον αγύριστο και το ΑΛΤΕΡ και τους πραγματικά απλήρωτους εργαζόμενους...

Έτσι σήμαρα από το ραδιόφωνο δήλωσε: «έχω να πληρωθώ 8 μήνες... είμαι πολύ απλήρωτος»«Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται», χωρίς να αποκλείσει το ενδεχόμενο να αναζητήσει νέα τηλεοπτική στέγη!

Μέσω της συχνότητας του Real Fm, ο γνωστός δημοσιογράφος και άνκορμαν ξεκαθάρισε για ακόμα μία φορά τη θέση του για όσα συμβαίνουν στο κανάλι του Μπουρναζίου.

«Προτιμώ να κάθομαι με την οικογένειά μου στην πισίνα μου και το τζακούζι μου, παρά να κάνω τον χομπίστα. Έχω να πληρωθώ 8 μήνες! Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται. Μόνο τότε θα επιστρέψω, γιατί είμαι επαγγελματίας», είπε από μικροφώνου.

Όσο για τα σενάρια που τον θέλουν σε άλλο κανάλι; «Δεν αποκλείω να αναζητήσω καινούργια τηλεοπτική στέγη. Ανάλογα με την στάση του καναλιού θα πάρω τις τελικές μου αποφάσεις», ανέφερε.

Περίπου 24 ώρες πριν, ο άνκορμαν έγραψε στο Twitter του, απευθυνόμενος στον Τζώνυ Καλημέρη που του είπε ότι λείπει από τα δελτία των 8: «κουμπάρε είμαι πολύ...απλήρωτος! Δεν είμαι χομπίστας, αλλά επαγγελματίας».

Φύτεψε μαλλιά ο Κανάκης... έκανε χρήση τούρκικης προσφοράς με δωρεά λοβοτομή...

Φύτεμα μαλλιών και μια λοβοτομή δωρεάν πρόσφερε ιατρικό κέντρο της Κωνσταντινούπολης και ο εθνικός μας Αντώνης ψώνισε την τούρκικη προσφορά. Δείτε το βίντεο:

Βορίδης: Ο Καραμανλής είναι ο μόνος που είπε την αλήθεια στο λαό

Βόμβα Βορίδη: Ο Καραμανλής είναι ο μόνος που είπε την αλήθεια Επιμένουν τα στελέχη του ΛΑ.Ο.Σ. να πλέκουν το εγκώμιο του Κώστα Καραμανλή, γεγονός που δεν έχει περάσει απαρατήρητο αλλά και δεν αγχώνει στη Συγγρού.

Σήμερα, ο Μάκης Βορίδης (μιλώντας στη ΝΕΤ fm) δήλωσε ότι ο Καραμανλής είναι ο μόνος πολιτικός- πρωθυπουργός «ο οποίος βγήκε και είπε τρία πράγματα εντός εισαγωγικών δυσάρεστα στον ελληνικό λαό».

Ο ίδιος χθες, σε ερώτηση σχετική με το ενδεχόμενο αξιοποίησης του Καραμανλή σε κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, είχε δηλώσει ότι «ο οποιοσδήποτε πρώην πρωθυπουργός -και δεν αφορά αυτό μόνο τον κ. Καραμανλή, αφορά όλους τους πρώην πρωθυπουργούς. Προφανώς έχουν σωρευμένη εμπειρία και γνώση και δεν είναι να μένει αναξιοποίητη».

Πριν λίγες μέρες ο Γιώργος Καρατζαφέρης, είχε δηλώσει ότι ο πρώην πρωθυπουργός είναι ακόμα μικρός σε ηλικία και θα διαδραματίσει στο μέλλον σημαντικό ρόλο στα πολιτικά πράγματα της χώρας.

Στη Συγγρού πιστεύουν ότι ο ΛΑ.Ο.Σ. προσπαθεί να προσεταιριστεί κάποιους από τη βάση της ΝΔ, αθεράπευτα Καραμανλικούς- δεν είναι και λίγοι οφείλουμε να πούμε. Ωστόσο δεν ανησυχούν, μιας και ο πρώην Πρωθυπουργός στηρίζει σταθερά τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.

newpost.gr

Η ΠΑΣΚ καταγγέλει την Υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου για 150 προσλήψεις "ημετέρων"

Η καταγγελία δημοσιεύεται στον Ελεύθερο Τύπο:

Γέννησε στην Αλγερία η κόρη του Καντάφι, Αΐσα

http://libya360.files.wordpress.com/2011/07/aisha_gaddaf_daughter_responds_to_western_attacks461.jpgΗ Αΐσα, οι αδελφοί της Χάνιμπαλ και Μοχάμεντ και η μητέρα της Σάφια πήραν άδεια να μπουν στην Αλγερία για «αυστηρά ανθρωπιστικούς» λόγους.

Η Αΐσα, η κόρη του Μουάμαρ Καντάφι, γέννησε «πολύ νωρίς» σήμερα, Τρίτη, ένα κοριτσάκι στην Αλγερία, όπου μπήκε χθες Δευτέρα μαζί με δύο αδελφούς της και τη μητέρα της, έγινε γνωστό από αλγερινή κυβερνητική πηγή.

«Η Αΐσα γέννησε πολύ νωρίς σήμερα το πρωί. Έκανε ένα κοριτσάκι. Μητέρα και κόρη είναι πολύ καλά», δήλωσε ο υπεύθυνος αυτός, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί και αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση για το γεγονός αυτό.

Η Αΐσα, οι αδελφοί της Χάνιμπαλ και Μοχάμεντ και η μητέρα της Σάφια πήραν άδεια να μπουν στην Αλγερία για «αυστηρά ανθρωπιστικούς» λόγους, ανακοίνωσαν οι αλγερινές αρχές, οι οποίες ενημέρωσαν σχετικά τη λιβυκή εξέγερση και τον ΟΗΕ.

ΝΕΟΙ Φοιτητές: ενθουσιασμός αλλά και προσοχή!

Η οργάνωση ΝΕΟΙ συγχαίρει όλους τους νέους και νέες που κατάφεραν να πετύχουν την είσοδό τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ταυτόχρονα τους ενημερώνει, ώστε να μην πιαστούν «ψάρια», όπως συνηθίζεται να τους αποκαλούν αστειευόμενοι οι φοιτητές μεγαλύτερων εξαμήνων.

Για το λόγο αυτό η εύρεση σωστής διαμονής είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να προσέξουμε:

1. Αναζήτηση διαμονής. Ο πιο κλασικός τρόπος είναι οι μικρές αγγελίες των εφημερίδων. Επίσης, το διαδίκτυο θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμο εργαλείο. Όμως, και μονοί σας μπορείτε να ψάξετε στις περιοχές που σας ενδιαφέρουν για ενοικιαστήρια. Τις περισσότερες φορές θα βρείτε ενοικιαστήρια τα όποια δεν έχουν μπει στον τύπο και κατά 90% έχουν χαμηλότερη τιμή από αυτά που υπάρχουν στις στήλες των μικρών αγγελιών.
2. Έχετε υπόψη σας ότι συνήθως τα σπίτια στο κέντρο της πόλης είναι πιο παλιά αλλά και πιο ακριβά σε σύγκριση με εκείνα των συνοικιών.
3. Στην αναζήτηση της σωστής κατοικίας θα βοηθούσε εάν κάνατε μια βόλτα και στη γειτονιά, για να δείτε αν σας βολεύει η συγκοινωνία, τα καταστήματα, και ιδίως εάν υπάρχουν κοντινά φαρμακεία, σουπερ μάρκετ κλπ.
4. Μην ξεχνάτε να υπογράψετε συμβόλαιο μίσθωσης κατοικίας με τον ιδιοκτήτη και πάντα να ζητάτε απόδειξη όταν καταβάλετε το ενοίκιό σας κάθε μήνα.
5. Μην ξεχνάτε ότι το χαρτόσημο έχει καταργηθεί, εκτός εάν το επαναφέρουν με νεότερη διάταξη νόμου, καθότι υπάρχει σχετική εισήγηση στο Υπ. Οικονομικών.
6. Η μίσθωση κατοικίας ισχύει τουλάχιστον για τρία χρόνια ακόμα και εαν έχει συμφωνηθεί μικρότερος ή αόριστος χρόνος. Αν ο συμβατικός χρόνος έχει καθοριστεί μικρότερος της τριετίας και δεν υπάρχει συμφωνία αναπροσαρμογής του μισθώματος για τον υπόλοιπο χρόνο, το καταβαλλόμενο μίσθωμα αυξάνεται, ετησίως, κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) του τιμαρίθμου του κόστους ζωής, που δίνει η Τράπεζα της Ελλάδος, για τους αμέσως προηγούμενους δώδεκα (12) μήνες.

7. Ο νόμος επιτρέπει να καταβληθεί εγγύηση, μέχρι του ποσού, που ισούται, με το άθροισμα δύο μηνιαίων μισθωμάτων.

8. Δεν αποδεχόμαστε και δεν υπογράφουμε όρους, που δεν κατανοούμε ή με τους οποίους δε συμφωνούμε, απόλυτα. Σε πολλά συμβόλαια ενοικίασης, περιέχονται όροι δυσμενείς, για τους ενοικιαστές π.χ. «Εάν ενοικιαστής διακόψει τη μίσθωση, πριν τη συμφωνημένη λήξη της, υποχρεούται να καταβάλει όλα τα ενοίκια, μέχρι τη λήξη». Τέτοιους όρους τους διαγράφουμε.

9. Να γνωρίζετε ότι προκαταβολή του ενοικίου επιτρέπεται μόνο για τον τρέχοντα μηνά.

10. Είναι χρήσιμο να ελέγξετε το διαμέρισμα ή την κατοικία που θα μισθώσετε μαζί με τον ιδιοκτήτη και συγκεκριμένα αν λειτούργει σωστά η θέρμανση, τα υδραυλικά, τα ηλεκτρικά είδη που ενδεχομένως να έχει και γενικά να ελέγξετε για τυχόν ζημίες, ώστε να γνωρίζετε εκ των πρότερων σε τι κατάσταση αυτό βρίσκεται.

11. Να γνωρίζετε ότι ο ιδιοκτήτης φέρει τα βάρη του ακινήτου και αποδίδει στον ενοικιαστή, τις αναγκαίες δαπάνες, που ο τελευταίος έκανε στο ακίνητο.

12. Ο ενοικιαστής δεν ευθύνεται, για φθορές ή μεταβολές, που οφείλονται, στη συμφωνημένη χρήση.

13. Έτσι, μπορείτε να διεκδικήσετε: 1) να αναλάβει ο ιδιοκτήτης την υποχρέωση να κάνει, με δικά του έξοδα, τις απαραίτητες επισκευές στο σπίτι (π.χ. βάψιμο, επισκευή παραθύρων, επισκευή και συντήρηση θέρμανσης κ.λπ.), ώστε αυτό να είναι κατάλληλο για να κατοικήσετε, 2) να αναλάβει ο ιδιοκτήτης την υποχρέωση να επισκευάζει, με δικά του έξοδα, τις βλάβες, που θα προξενούνται στο σπίτι, στα πλαίσια της συνηθισμένης από εσάς χρήσης του.

14. Μια συμβουλή ακόμη: αποκτήστε καλή επαφή με τους γείτονες, γιατί δεν ξέρετε ποτέ αν θα χρειαστούν και πότε (πιστέψτε μας, πάντα χρειάζονται)!

15. Καλό θα ήταν να μην τοποθετήσετε στην είσοδο της οικοδομής το δικό σας επώνυμο, ειδικά τα κορίτσια. Πολλές κοπέλες που δεν είχαν το επίθετο τους στο θυροτηλέφωνο γλίτωσαν από ενοχλητικούς τύπους, διότι αυτοί δε γνώριζαν σε ποιο διαμέρισμα μένουν.

16. Ρωτήστε το ποσό που συνήθως απαιτείται μηνιαίως για τα κοινόχρηστα.

17. Όταν τακτοποιηθείτε στο σπίτι σας, σε ένα κεντρικό σημείο, τοποθετήστε χρήσιμα τηλεφωνά της πόλης όπως νοσοκομεία, φαρμακεία, δρομολόγια τρένων και λεωφορείων κλπ.

18. Ένας φοιτητής που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να ξέρει και πού συχνάζουν οι φοιτητές της πόλης. Ρωτήστε γνωστούς και φίλους που ενδεχομένως να γνωρίζουν αλλά και τους νέους γείτονες σας!!

19. Όταν επισκεφτείτε για πρώτη φορά τη σχολή σας ψάξτε για το πού είναι η φοιτητική λέσχη εστίασης. Κάθε ΑΕΙ ή ΤΕΙ έχει το δικό του εστιατόριο που σιτίζονται δωρεάν οι φοιτητές.

Η πρόεδρος της οργάνωσης ΝΕΟΙ, Άννα Ευθυμίου, με την ιδιότητά της ως δικηγόρος τονίζει: «Η οικονομική κρίση σίγουρα έχει κάνει τις τιμές για την ενοικίαση κατοικίας πιο ελκυστικές. Γι’ αυτό καλό είναι να κάνουμε μία σε βάθος έρευνα αγοράς, πριν καταλήξουμε. Επίσης, καλό είναι να «παζαρεύουμε» την αρχική τιμή που θα μας πει ο υποψήφιος σπιτονοικοκύρης μας, γιατί ό,τι γλιτώσουμε είναι κέρδος για την καλύτερη φοιτητική μας ζωή αλλά και για τον οικογενειακό προϋπολογισμό!»

Και πάνω από όλα, προσοχή:

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στη σχολή σας και να έχετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά μαζί σας!!!

Φροντίστε να περάσετε ανέμελα και δημιουργικά φοιτητικά χρόνια!!

Πρόεδρος ΜΚΟ ΝΕΟΙ
Άννα Ευθυμίου

Τι ζήτησε ο Βενιζέλος από τον Σαμαρά (video)

http://img.protothema.gr/14B1C61D1EFF81F5E990CE35B6DF2DC3.jpgΣε ρόλο ακροατή περιορίστηκε σύμφωνα με πηγές της ΝΔ ο πρόεδρος του κόμματος κ. Αντώνης Σαμαράς στην συνάντηση που είχε με τον αντιπρόεδρο και υπουργό Οικονομικών κ. Βαγέλη Βενιζέλο στα κεντρικά γραφεία επί της λεωφόρου Συγγρού.

Την συνάντηση είχε ζητήσει χθες ο κ. Βενιζέλος, διήρκεσε μία ώρα και δέκα λεπτά και οι δύο πολιτικοί συζήτησαν μόνοι χωρίς τους συνεργάτες τους. Μετά την συνάντηση από την ΝΔ διέρρευσε ότι “δεν υπήρξε ανταλλαγή απόψεων και ότι ο κ. Σαμαράς μόνο άκουγε την ενημέρωση εφόλης της ύλης της οικονομίας που του έκανε ο κ. Βενιζέλος χωρίς να εκθέσει τις απόψεις του”. Επιπλέον ενώ ο κ. Βενιζέλος μίλησε για την ανάγκη συναίνεσης, από την πλευρά της ΝΔ παρέπεμπαν στην δήλωση του Σαμαρά την οποία επανέλαβε χθες ο κ. Γιάννης Μιχελάκης ότι “συνεννόηση και συνενοχή στο λάθος η ΝΔ δεν πρόκειται ποτέ να δώσει”.

Διαφορετική ήταν η προσέγγιση από την πλευρά του κ. Βενιζέλου ο οποίος υποστήριξε ότι “υπάρχουν πάντα πολλά και γόνιμα πεδία όπου υπάρχει σύγκλιση απόψεων”και πρόσθεσε ότι “τα πάντα εξαρτώνται από την ειλικρινή, έντιμη και ανοικτή συνεργασία μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης”.

Ο κ. Βενιζέλος συνέχισε λέγοντας ότι “είμαστε ανοικτοί και θέλω να ελπίζω ότι αυτή είναι και η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε μία εθνικά υπεύθυνη στάση που είναι η βάση της συναίνεσης. Γιατί δεν διαχειριζόμαστε μία κομματική υπόθεση αλλά μία πολύ μεγάλη εθνική κρίση η οποία απαιτεί συστράτευση σε ειλικρινή συνεργασία όλων των δυνάμεων”.

Ο κ. Βενιζέλος είπε ακόμη ότι είχαν εκτενή και ουσιαστική συζήτηση σε πάρα πολύ καλό κλίμα για όλα τα ζητήματα. “Ζήτησα να ενημερώσω για τις συζητήσεις με την τρόικα για τα μακροικονομικά δεδομένα και τους δημοσιονομικούς στόχους, για τις άμεσες προτεραιότητες και την εκτέλεση του προυπολογισμού για τις ιδιωτικοποιήσεις για το νέο φορολογικό σύστημα το νέο μισθολόγιο την εργασιακή εφεδρεία”. Ειδικότερα για το φορολογικό ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι “ανοίγει πεδίο συναίνεσης για να υπάρξει ενιαίο εθνικό φορολογικό σύστημα”. Διευκρίνησε όμως ότι η συζήτηση θα γίνει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Σε ερώτηση για το αν ενημέρωσε τον κ. Σαμαρά για την επαναδιαπραγμάτευση με την τρόικα απάντησε ότι “δεν υπάρχει επαναδιαπραγμάευση του πλαισίου συζητάμε τους τρόπους και κοιτάμε μακροοικονομικά δεδομένα ενώ οι δημοσιονομικοί στόχοι είναι σταθεροί”. Τέλος ανέφερε ότι συζήτησαν και για το νέο τραπεζικό τοπίο μετά την χθεσινή συγχώνευση των δύο τραπεζών και τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις τονίζοντας πάντως με έμφαση ότι το τραπεζικό σύστημα είναι “διπλοεγγυημένο και ασφαλές για τον καταθέτη”. Ενδεικτική της διάστασης των δύο πλευρών είναι ότι ενώ ο κ. Βενιζέλος μιλά για πεδίο συναίνεσης στο φορολογικό η ΝΔ εξακολουθεί να αρνείται την διακομματική προσέγγιση και παραπέμπει την σχετική συζήτηση στο επίπεδο της Βουλής.

Η συνάντηση έρχεται σε μία στιγμή όπου η περιρρέουσα ατμόσφαιρα προσδιορίζεται από τα σενάρια περί συναίνεσης ή ακόμη και συγκυβέρνησης που επανήλθαν στο προσκήνιο με συνεντεύξεις κορυφαίων στελεχών των δύο κομμάτων και ενώ είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα και επίκειται η παρουσία πρώτα του πρωθυπουργού και μετά του κ. Σαμαρά στην ΔΕΘ. Ενώ πάντως η κυβέρνηση δείχνει να επιζητά την συναίνεση από την λεωφόρο Συγγρού διαρρέει δυσαρέσκεια του κ. Σαμαρά για τα στελέχη που αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο συγκυβέρνησης.


Ευ. Βενιζέλος «Η εθνική κρίση απαιτεί... by fon1972

protothema.gr

Κοσμοσυρροή στις εκδηλώσεις για τον Αη Γιάννη στο Σταυρό του Δήμου Βόλβης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν χθες Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011 οι εορταστικές εκδηλώσεις του Αη Γιάννη στα Πλατάνια του Σταυρού, έδρα του Δήμου Βόλβης. Εκατοντάδες κόσμου παρακολούθησαν το αφιέρωμα τιμής και μνήμης «Μικρά Ασία: Αλησμόνητες Πατρίδες», το οποίο περιλάμβανε αφήγηση κειμένων από τον Γρηγόρη Βαλτινό, ο οποίος είχε και τη σκηνοθετική επιμέλεια της αναπαράστασης της άφιξης των Μικρασιατών προσφύγων από το Κατιρλί της Μικράς Ασίας στα Παράλια του Σταυρού.

Η αναπαράσταση, η οποία άνοιξε την εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε από την θεατρική ομάδα Σταυρού, εντυπωσιάζοντας τους πάντες με την παρουσίασή της. Η μοναδική φωνή του Πασχάλη Τόνιου «έντυσε» μουσικά την εκδήλωση με μικρασιάτικα και παραδοσιακά τραγούδια, ενώ συμμετείχαν η χορωδία Σταυρού, η παιδική – γυναικεία χορωδία Αγ. Γεωργίου και το χορευτικό Σταυρού.

Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Βόλβης, Δημήτρης Γαλαμάτης, η έμφαση που δίνει η δημοτική αρχή στον Πολιτισμό πρόκειται για μία στρατηγική επιλογή. «Στη νέα ταυτότητα που οικοδομούμε για το δήμο Βόλβης, ο Πολιτισμός έχει κεντρική θέση. Έχουμε όραμα και σχέδιο στρατηγικής ανάπτυξης για τον δήμο Βόλβης. Στο πλαίσιο αυτό ρόλο ‘κλειδί’ έχει ο Πολιτισμός, στον οποίο επενδύουμε έμπρακτα. Επενδύουμε στον Πολιτισμό, επενδύουμε στον άνθρωπο, στο πνεύμα, στην ψυχή και στην καρδιά του», τόνισε ο δήμαρχος Βόλβης κ. Γαλαμάτης.

Το «παρών» στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, έδωσε ο μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου όρους και Αρδαμερίου κ. Νικόδημος, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Καράογλου, ο πρώην δήμαρχος Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης, η πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού του δήμου Αριστοτέλη Κασσάνδρα Κατσαρού κ.ά.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του δήμου Βόλβης, του Οργανισμού Αθλητισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος (Ο.Π.Α.Π.) δήμου Βόλβης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Πολιτιστικού Συλλόγου Σταυρού «Μέγας Αλέξανδρος».

Το Ι.Κ.Α. σε οικονομικό αδιέξοδο

Στο τέλος του 2011 το Ι.Κ.Α. θα κλείσει με έλλειμμα που προσεγγίζει το 1.000.000.000 ευρώ. Η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης οδηγεί σε διαρκώς αυξανόμενη ύφεση και σε εκτίναξη της ανεργίας.

Με το κλίμα μειωμένης οικονομικής δραστηριότητας , τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων (ειδικά του Ι.Κ.Α. –ΕΤΑΜ) έχουν μειωθεί σε υπερβολικό βαθμό.

Οι εισπράξεις από εισφορές σημειώνουν μείωση κατά 17% σε σχέση με το 2010:

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Ι.Κ.Α., το Α΄ πεντάμηνο του 2010 οι εισπράξεις από εισφορές ήταν 5,8 δισ. ευρώ, ενώ το Α΄ πεντάμηνο του 2011 υποχώρησαν στα 4,8 δισ. ευρώ.

Ειδικά, στην οικοδομή η μείωση ξεπερνά το 40%!

Παράλληλα, καμιά θετική εξέλιξη δεν υπάρχει στον τομέα της εισφοροδιαφυγής.

Το Ι.Κ.Α. οδηγείται σε οικονομικό αδιέξοδο.

Απαιτείται άμεση κυβερνητική παρέμβαση:

* Για στήριξη της ρευστότητας του Ι.Κ.Α.
* Για αποτελέσματα στην αύξηση των εσόδων
* Για καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής

Πάνω από όλα, όμως, χρειάζεται αλλαγή κυβερνητικής πολιτικής και αναπτυξιακή ανάσα στην πραγματική οικονομία.

Προτεραιότητα η στενότερη συνεργασία με την Κύπρο τονίζει ο Μεντβέντεφ

Ζήτημα προτεραιότητας θεωρεί ο πρόεδρος της Ρωσίας Ντιμίτρι Μεντβέντεφ τη στενότερη συνεργασία με την Κύπρο, όπως αναφέρει ο ίδιος σε μήνυμά του προς τον Κύπριο πρόεδρο Δ.Χριστόφια, με αφορμή τα 65α γενέθλιά του.

Το μήνυμα, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Κρεμλίνου, αναφέρει ότι η περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη αυτής της σχέσης ανταποκρίνεται στα θεμελιώδη συμφέροντα Ρωσίας και Κύπρου και υπηρετεί την εδραίωση της περιφερειακής και παγκόσμιας σταθερότητας.

«Στη Ρωσία δικαίως σας θεωρούν ειλικρινή φίλο της χώρας μας και αποδίδουν υψηλή εκτίμηση στην πολυετή σας συμβολή στην ανάπτυξη των ρωσο - κυπριακών σχέσεων», αναφέρει το μήνυμα.

Ο κ. Μεντβέντεφ εκφράζει επίσης την προσδοκία, όπως ο εμπιστευτικός προσωπικός διάλογος με τον πρόεδρο Χριστόφια συμβάλει και στο μέλλον στην προώθηση εποικοδομητικής ημερήσιας διάταξης, τόσο σε διμερές όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Υπογραμμίζει, τέλος, ότι ιδιαίτερη σημασία αποδίδει στην υλοποίηση των συμφωνιών που επιτεύχθηκαν τον Οκτώβριο του 2010, κατά την επίσκεψή του στην Κύπρο.

Ρέθυμνο: Σε εξέλιξη έφοδος πάνοπλων αστυνομικών στα Ζωνιανά!

Μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί 2 χασισοφυτείες των περίπου 200 δενδρυλλίων η καθεμία.

Χωρίς την παραμικρή αντίδραση των κατοίκων εξελίσσεται από το πρωί η επιχείρηση της αστυνομίας στα Ζωνιανά, στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 80 αστυνομικοί μεταξύ των οποίων δυνάμεις από τα ΤΑΕ και από τα ΜΑΤ Ηρακλείου.

Την ευθύνη της έρευνας την έχει φυσικά και διεξάγεται υπό την ομπρέλα της ασφάλειας Ρεθύμνου, ενώ πληροφορίες φέρουν το γενικό αστυνομικό διευθυντή Κρήτης να παρίσταται και να συντονίζει την όλη επιχείρηση. Πάντως όπως επίσης τονίζεται, έγιναν και κατ' οίκον έρευνες παρουσία εισαγγελικών λειτουργών, ενώ σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις όλη η αστυνομική δύναμη θα διανυκτερεύσει στο χωριό.

Τις ευχές του για το τέλος του Ραμαζανιού εξέφρασε ο ξεφτιλισμένος στον Ερντογάν

... ανταποδίδοντας προφανώς τα "Χριστός Ανέστη" του Ερντογάν το Πάσχα...

Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε χθες τηλεφωνική επικοινωνία, κατόπιν δικής του πρωτοβουλίας, με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στον οποίο εξέφρασε τις ευχές του για το τέλος του Ραμαζανιού.

Στο επίκεντρο της επικοινωνίας των δύο πρωθυπουργών βρέθηκαν πρώτον οι διεθνείς εξελίξεις, με έμφαση την ευρύτερη περιοχή και ιδιαιτέρως οι τελευταίες εξελίξεις στη Λιβύη και τη Συρία, ζήτημα για το οποίο επισημάνθηκε η ανάγκη εκδημοκρατισμού στις χώρες αυτές.

Ο κ. Παπανδρέου εξέφρασε επίσης την ικανοποίησή του για την πρόσφατη απόφαση του Τούρκου πρωθυπουργού σχετικά με τις περιουσίες των μειονοτήτων και χαρακτήρισε την απόφαση αυτή θετική. Για το θέμα αυτό ο κ. Ερντογάν ενημέρωσε λεπτομερώς τον κ. Παπανδρέου.

Τέλος, οι δύο πρωθυπουργοί συμφώνησαν να προγραμματιστεί για την προσεχή περίοδο η Σύνοδος του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά το περασμένο Ιούνιο αλλά ανεβλήθη λόγω των εκλογών της Τουρκίας.

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Βενιζέλου-Σαμαρά

Τη συστράτευση της αντιπολίτευσης για την έξοδο από την κρίση, ζήτησε ο υπουργός Οικονομικών κατά τη συνάντησή του με τον αρχηγό της ΝΔ.

«Υπάρχουν πάντα πολλά και γόνιμα πεδία όπου υπάρχει σύγκλιση απόψεων» δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά και πρόσθεσε ότι «τα πάντα εξαρτώνται από την ειλικρινή, έντιμη και ανοικτή συνεργασία, μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης».

Ο κ. Βενιζέλος συνέχισε λέγοντας ότι «είμαστε ανοικτοί και θέλω να ελπίζω ότι αυτή είναι και η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σε μία εθνικά υπεύθυνη στάση που είναι η βάση της συναίνεσης. Γιατί δεν διαχειριζόμαστε μία κομματική υπόθεση αλλά μία πολύ μεγάλη εθνική κρίση η οποία απαιτεί συστράτευση, με ειλικρινή συνεργασία όλων των δυνάμεων».

Η συνάντηση την οποία είχε ζητήσει χθες ο κ. Βενιζέλος διήρκεσε μία ώρα και δέκα λεπτά και οι δύο πολιτικοί ήταν μόνοι χωρίς τους συνεργάτες τους. Από την πλευρά της ΝΔ διέρρευσε μόνο ότι υπήρξε ενημέρωση για όλα τα οικονομικά ζητήματα από τον υπουργό Οικονομικών χωρίς τοποθετήσεις από τον κ. Σαμαρά.

Ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι είχαν εκτενή και ουσιαστική συζήτηση σε πάρα πολύ καλό κλίμα για όλα τα ζητήματα.

«Ζήτησα να ενημερώσω για τις συζητήσεις με την τρόικα για τα μακροικονομικά δεδομένα και τους δημοσιονομικούς στόχους, για τις άμεσες προτεραιότητες και την εκτέλεση του προϋπολογισμού για τις ιδιωτικοποιήσεις για το νέο φορολογικό σύστημα το νέο μισθολόγιο την εργασιακή εφεδρεία».

Ειδικότερα για το φορολογικό, ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι «ανοίγει πεδίο συναίνεσης για να υπάρξει ενιαίο εθνικό φορολογικό σύστημα», διευκρίνισε, όμως, ότι η συζήτηση θα γίνει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Μπαρόζο: Πρόοδος στις συζητήσεις για τις ελληνικές εγγυήσεις

Πρόοδο στις συζητήσεις που διεξάγονται αναφορικά με το ζήτημα των εγγυήσεων για την παροχή νέων δανείων στην Ελλάδα διαπιστώνει ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Σε δηλώσεις που έκανε σήμερα μετά τη συνάντηση που είχε στη βελγική πρωτεύουσα με τον προεδρεύοντα του Συμβουλίου, Πολωνό πρωθυπουργό Ντόναλντ Τάσκ, ο κ. Μπαρόζο εξέφρασε την ελπίδα ότι οι τελευταίες λεπτομέρειες που εκκρεμούν για την εξεύρεση λύσης «θα αποτελέσουν το αντικείμενο συναίνεσης πολύ σύντομα».

Ειδικότερα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δήλωσε ότι έχει υπάρξει πρόοδος στις σχετικές συζητήσεις που διεξάγονται σε τεχνικό επίπεδο και υπογράμμισε ότι είναι πολύ σημαντικό να καταλήξουν οι διαβουλεύσεις το συντομότερο δυνατό.

Τόνισε ακόμη ότι η Επιτροπή εργάζεται με τα κράτη μέλη ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.

Ο Παυλής έκανε διακοπές μαζί με τον ΓΑΠ στην Καλαμάτα;

Αυτό τουλάχιστον υποννοεί ο φίλος Armageddon:

Στις τελευταίες(;) διακοπές, λοιπόν, του Γ.Παπανδρέου στην Καλαμάτα μαζί του βρίσκονταν η γυναίκα του, Άντα, το ζεύγος Παπακωνσταντίνου, το ζεύγος Προβόπουλου αλλά και ένας μεγαλοδημοσιογράφος με τη γυναίκα του και την κόρη του...

Ποιος είναι αυτός; Είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στα εγχώρια ΜΜΕ, έχει πάρα πολλά χρόνια στην πρώτη γραμμή της δημοσιογραφίας, πρώην κομμουνιστής αλλά εδώ και πολλά χρόνια θιασώτης του ΠΑΣΟΚικού κατεστημένου, αυτή τη στιγμή εργάζεται σε Μεγάλο Κανάλι στου οποίου τα τηλεοπτικά παράθυρα εμφανίζεται καθημερινώς και στο οποίο έχει και εκπομπή. Επίσης, είναι και φανατικός υποστηρικτής μεγάλης αθηναϊκής ομάδας...

Πόσο έγκριτος είναι άραγε, ένας δημοσιογράφος που ενώ μας πλασάρει κάθε μέρα την άποψη του σαν αντικειμενική, παραθερίζει με τον πρωθυπουργό της χώρας, υπουργούς αλλά και κορυφαίους τραπεζίτες; Εδώ έγκειται ένα μεγάλο θέμα δημοσιογραφικής ηθικής αλλά και ερωτηματικά για τη σχέση της κυβέρνησης με τα ΜΜΕ, τα οποία δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητα...!

ΥΓ: Στη διάρκεια των διακοπών αυτών, και ενώ η...εκλεκτή παρέα που αναφέραμε απολάμβανε τις διακοπές της, μια κυρία δεν κρατήθηκε και τους είπε: "Εμείς εδω πέρα είμαστε φιλόξενοι άνθρωποι αλλά εσείς να σηκωθείτε και να φύγετε!" Πως τόλμησε;

Καταστροφές που προκάλεσε ο τυφώνας Irene (βίντεο)

Μελβούρνη, η καλύτερη πόλη στον κόσμο

Το τίτλο της καλύτερης πόλης του κόσμου από την άποψη του βιοτικού επιπέδου κατέκτησε η Μελβούρνη, σύμφωνα με έρευνα του Economist Intelligence Unit.

Μελετώντας στοιχεία όπως το ποσοστό εγκληματικότητας, το περιβάλλον, τις συγκοινωνίες, το σύστημα υγείας, την παιδεία, τα πολιτισμικά στοιχεία κλπ, η έρευνα με τίτλο Global Liveable Survey ανέλυσε συνολικά 140 πόλεις τις υφηλίου και κατέληξε στον νέο πρωταθλητή, που εκθρόνισε το Βανκούβερ του Καναδά.

Την πρώτη δεκάδα (στην οποία βρίσκονται 4 πόλεις της Αυστραλίας και 3 του Καναδά!) συμπληρώνουν οι: Βιέννη, Βανκούβερ, Τορόντο, Κάλγκαρι, Σίδνεϊ, Ελσίνκι, Πέρθ, Αδελαϊδα και το Όκλαντ.

Η κρίση στην Ευρωζώνη έχει ρίξει αρκετές θέσεις κάτω πολλές ευρωπαϊκές πόλεις ενώ –όπως είναι λογικό- οι εξελίξεις στη Λιβύη επηρέασαν και την Τρίπολη η οποία για πρώτη φορά βρέθηκε εκτός 10άδας.

Ουραγός στη λίστα είναι η Ζιμπάμπουε, ενώ η δική μας Αθήνα βρίσκεται στην 67η θέση, πέντε θέσεις χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι.

Vodafone: Διαψεύδει φήμες για εξαγορά της WIND Ελλάς

To Vodafone Group επιβεβαιώνει ότι έχει ξεκινήσει συζητήσεις με την Largo Limited για τη διερεύνηση πιθανής επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ Vodafone Ελλάδας και WIND Ελλάς.

Παρ’ όλα αυτά, η αναφορά που γίνεται σε δημοσιεύματα ότι το Vodafone Group συζητά να εξαγοράσει τη WIND Ελλάς έναντι μετρητών δεν είναι αληθής.

Οι συζητήσεις βρίσκονται σε αρχικό επίπεδο και δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα ότι θα οδηγήσουν σε κάποια συμφωνία, αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Γαλλικό μαχητικό του ΝΑΤΟ συγκρούστηκε στον αέρα με λιθουανικό αεροπλάνο

Ένα γαλλικό Μιράζ και ένα λιθουανικό μαχητικό συγκρούσθηκαν σήμερα στον αέρα πάνω απ' τη Λιθουανία. Το Μιράζ κατάφερε να προσγειωθεί ενώ οι δύο Λιθουανοί ενεργοποίησαν την αυτόματη εκτίναξη και βρεθηκαν ζωντανοί. Το ατύχημα έγινε στην αεροπορική βάση Zokniai όπου είναι εγκατεστημένα γαλλικά Μιράζ προκειμένου να κάνουν περιπολίες για λογαριασμό του ΝΑΤΟ πάνω από τις βαλτικές χώρες.

Ποιος είναι ο ξεφτυλισμένος της φώτο; οοεεοο;



Μάλλον το γκομενάκι που έχει δεν ενδιαφέρεται για τον μεγαλειώδη εγκέφαλό του
και του τα είχε κάνει τούμπανο για την φαλάκρα