31 Αυγούστου 2011
Το μυστήριο του Ευ. Βενιζέλου, οι διακοπές του Γιώργου και η αξιοκρατία
Υπό το πρίσμα αυτό, πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε τις πρόσφατες πρωτοβουλίες του: πρώτον, την αφελή απόπειρα διμερούς τακτοποίησης των εγγυήσεων που ζητάει η Φινλανδία και, δεύτερον, την ευμενή μεταχείριση εφοριακών και τελωνειακών, εν όψει ενιαίου μισθολογίου. Η μεν πρώτη κίνηση απειλεί να τινάξει στον αέρα τη συμφωνία για τη νέα δανειακή σύμβαση της χώρας, η δε άλλη ουσιαστικά ακυρώνει τον σκοπό για τον οποίο γίνεται το ενιαίο μισθολόγιο, αφού ανάλογες παραχωρήσεις ακολούθησαν αναγκαστικά και για τους άλλους κλάδους υπαλλήλων του Δημοσίου, μέσω του επιδόματος της «προσωπικής διαφοράς» που καθιερώνεται για όλους.
Συνεπώς, αν συνδυάσει κανείς τα παραπάνω με την διαχρονική πίστη του Βενιζέλου στο μεγάλο και παντοδύναμο κράτος, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, κατά πάσαν πιθανότητα, ο υπουργός Οικονομικών σκοπίμως υπονομεύει την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, ώστε να συντομεύει η διάρκεια της για να έλθει και η δική του ώρα. Εξίσου πιθανή ερμηνεία όμως είναι και η άλλη· ότι, δηλαδή, ο Βενιζέλος και στο υπουργείο αυτό κάνει ό,τι ακριβώς έκανε και στα άλλα από τα οποία έχει περάσει: γκάφες – απλώς, στον τομέα της οικονομίας και υπό τις παρούσες συνθήκες, όλοι τις προσέχουμε. Προσωπικώς, τείνω περισσότερο προς την δεύτερη εκδοχή. Άλλωστε, μας προειδοποίησε ο ίδιος, όταν τις προάλλες ανακοίνωσε με αρκούντως δραματικό τρόπο ότι θυσιάζει την προοπτική του στην πολιτική. Αυτοσαρκαζόταν, αλλά δεν το καταλάβαμε...
Στην Καρδαμύλη για κανό
Η κυβέρνηση φέτος δεν θα πήγαινε διακοπές, αλλά ο Γιώργος πέρασε το Σαββατοκύριακο στην Καρδαμύλη. Ανακολουθία μεν, αλλά δεν είναι και τίποτε το επιλήψιμο, ιδίως αν σκεφθεί κανείς πόσο υπερβολική έχει υπάρξει η κυβέρνηση σε απείρως σοβαρότερα θέματα, όπως λ.χ. στις αποκρατικοποιήσεις, όπου υποτίθεται ότι θα έκανε από μία την εβδομάδα. (Αφ’ ότου συμφωνήθηκε αυτό, θα έπρεπε να έχουν γίνει ήδη περί τις οκτώ...) Εξάλλου, ανάλογη υπερβολή ως προς το θέμα των διακοπών διαπιστώνεται και στην πλειονότητα του εξυπνότερου λαού του κόσμου: Άνω του 60% δήλωνε στις έρευνες ότι δεν επρόκειτο να κάνει διακοπές φέτος, πώς συνέβη όμως τελικά να αδειάσει η Αθήνα από τις αρχές Ιουλίου, τον δε Αύγουστο να ερημώσει πρωτοφανώς, ένας Θεός το ξέρει. Το πιθανότερο είναι ότι, για τον Έλληνα, η ανάπαυση στο εξοχικό του, το αυθαίρετό του, στο πατρικό του στο χωριό ή, ακόμη, στο φιλικό σπίτι όπου του προσφέρεται φιλοξενία, δεν λογίζονται ως «διακοπές». Οι αληθινές «διακοπές» προϋποθέτουν την αγορά παράλογα υπερτιμημένων υπηρεσιών στην Μύκονο και μάλιστα με δανεικά...
Απομακρύνομαι όμως από τον αρχικό σκοπό μου, που ήταν να επαινέσω την προβλεπτικότητα του Γιώργου, ο οποίος, ενώ είχε προγραμματίσει να περάσει το διήμερο στα Κύθηρα, τελικά, εξαιτίας των ισχυρών βορείων ανέμων, προτίμησε την Καρδαμύλη. Η αλλαγή προορισμού έγινε, προφανώς, για λόγους ασφαλείας του προέδρου: μετά την πτώση του Καντάφι, δεν θα ήταν συνετό για τον Γιώργο να βγει με το κανό του στα ανοιχτά των Κυθήρων, αφού θεωρείται δεδομένο ότι θα κατέληγε στις ακτές της Λιβύης, οπότε θα είχε κάποια δυσκολία συνεννόησης, είτε έπεφτε στα χέρια των Κανταφικών είτε των αντικαθεστωτικών...
Αξιοκρατία
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Συνελλήφθη η γνωστή Daryl Hannah για διαμαρτυρία μπροστά στο Λευκό Οίκο
Η καθιστική διαμαρτυρία στην οποία συμμετείχαν δεκάδες αμερικανοί είχε σοπό την ακύρωση του αγωγού Keystone XL, ο οποίος θα περνάει μέσα από Montana, South Dakota, Nebraska, Kansas, Oklahoma και Texas για να καταλήξει σε διυλιστήρια στο Houston και το Port Arthur του Texas.
Πριν συλληφθεί είπε στο Associated Press ότι οι διαδηλωτές θέλουν την απεξάρτηση απ' τα υγρά καύσιμα και είναι υπέρ των επενδύσεων σε "καθαρές" μερφές ενέργειας και ελπίζουν ότι ο Barack Obama δεν θα προσκυνήσει τους λομπίστες των εταιριών πετρελαίου.
Η Hannah διαμαρτυρόταν καθισμένη στο πεζοδρόμιο κοντά στο Λευκό Οίκο και αρνήθηκε να απομακρυνθεί όπως της ζήτησε η U.S. Park Police.
“Ετοιμαστείτε για νέα μέτρα 5,5 δισ. ευρώ!”
“Δεν κάνετε τίποτε...”
Στο πλαίσιο αυτό, η συνάντηση σήμερα με τον Ευάγγελο Βενιζέλο έχει έντονη «οσμή» νέων μέτρων, καθώς ο υπουργός Οικονομικών θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις για ποιο λόγο δεν «περπάτησαν» ακόμη μέτρα που έχουν εξαγγελθεί και μια και δυο φορές εδώ και μήνες από τους προκατόχους του, όπως για παράδειγμα οι ιδιωτικοποιήσεις, η είσπραξη της έκτακτης εισφοράς, η είσπραξη φόρων στα ακίνητα και άλλα πολλά.
Στα «τυπικό» μέρος της συζήτησης, η Τρόικα θα ζητά να ξεδιπλωθούν εδώ και τώρα όλα τα μέτρα ή να ανοίξει η συζήτηση για καινούργια, ώστε να καλυφθεί η αστοχία στο υπολογισμό της ύφεσης (πέσαμε έξω 1,5% του ΑΕΠ), η μεγάλη υστέρηση στα έσοδα (πάνω από 3 δισ. ευρώ ως τώρα) και η υπέρβαση στις δαπάνες (ξεπερνά το 1 δισ ευρώ).
Εκτός στόχων παντού!
Αρχικά η κυβέρνηση υπολόγισε την ύφεση στο 3,5% για φέτος, όμως ο υπουργός Οικονομικών προϊδεάζει ήδη πως θα ξεπεράσει το 4,5% ή και μπορεί να φθάσει στο 5,3%. Εάν μάλιστα επιβεβαιωθούν και οι νεότερες προβλέψεις της τρόικα πως το έλλειμμα θα παραμένει διψήφιο αντί να μειωθεί στο 7,6% τότε θα πρέπει να βρεθεί τόπος για να καλυφτούν αστοχίες ύψους 5-5,5 δισ. ευρώ
Μεγάλη καθυστέρηση διαπιστώνει η Τρόικα και στο θέμα των συγχωνεύσεων και των λουκέτων σε οργανισμούς του Δημοσίου.
Ανοιχτό παραμένει τι μέλλει γενέσθαι και στο θέμα της εργασιακής εφεδρείας, με την τρόικα να επιμένει για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.
Αγκάθι στις δαπάνες παραμένει και η «μαύρη τρύπα» των ασφαλιστικών ταμείων, όπως του ΙΚΑ που θα πρέπει να επιδοτηθεί εκτάκτως με επιπλέον 600 εκ. για να πληρωθούν οι συντάξεις αλλά και στα υπόλοιπη ταμεία όπου πρέπει να βρεθούν πάση θυσία να περίπου 1,5 δισ. ευρώ .
protothema.gr
ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΡΙΖΙΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ-Σενάρια αναδιάρθρωσης μέχρι εξόδου από το ευρώ
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται η συνεργασία της κυβέρνησης με τη νεοϋορκέζικη δικηγορική εταιρεία Cleary Gottlieb (πλήρες όνομα «Cleary, Gottlieb, Steen and Hamilton LLP») «ως διεθνούς νομικού συμβούλου (...) σε σχέση με την εφαρμογή του PSI». Οπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Ε», όμως, η πρόσληψη της εν λόγω εταιρείας κάθε άλλο παρά απλή υπόθεση είναι.
Ποια είναι η Cleary Gottlieb
Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες και ισχυρότερες δικηγορικές εταιρείες της Νέας Υόρκης, με εξειδίκευση σε τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υποθέσεις. Η εταιρεία εδραιώθηκε μέσω της ανάμειξής της στις αναδιαρθρώσεις χρέους της Ουρουγουάης, της Αργεντινής και, πιο πρόσφατα, της Ισλανδίας.
Επικεφαλής της ομάδας που θα δουλέψει στην Ελλάδα και «αστέρας» της εταιρείας σε ζητήματα αναδιάρθρωσης χρέους είναι ο δικηγόρος Λι Μπούχαϊτ, ο οποίος εκπροσώπησε τις κυβερνήσεις της Ισλανδίας και της Αργεντινής κατά τις διαπραγματεύσεις τους με τους πιστωτές τους.
Ο κ. Μπούχαϊτ είχε αρχίσει να ασχολείται με το ελληνικό θέμα πολύ πριν η εταιρεία του προσληφθεί από τη χώρα μας. Συγκεκριμένα εξέδωσε, σε συνεργασία με τον καθηγητή Δικαίου του Πανεπιστημίου Ντιουκ των ΗΠΑ, Μίτου Γκουλάτι, δύο μελέτες. Η πρώτη, τον Απρίλιο του 2010, είχε τίτλο «Πώς να αναδιαρθρώσουμε το ελληνικό χρέος», ενώ η δεύτερη, του Απριλίου 2011, «Ελληνικό χρέος: Τα τελικά σενάρια».
Και οι δύο μελέτες, οι οποίες είναι ελεύθερα διαθέσιμες στο Διαδίκτυο, εξετάζουν εις βάθος το νομικό καθεστώς των ελληνικών ομολόγων και τις εναλλακτικές που έχει στη διάθεσή της η Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και η ολική αναδιάρθρωση του χρέους.
Η συνάντηση της Ρώμης
Αυτό που δεν έχει γίνει ώς τώρα γνωστό, όμως, είναι το γεγονός ότι η Cleary Gottlieb οργάνωσε συνέδριο κεκλεισμένων των θυρών στη Ρώμη στις 3 Φεβρουαρίου, με συμμετοχή του κ. Μπούχαϊτ και υψηλόβαθμων στελεχών από άλλες διεθνείς δικηγορικές εταιρείες, με αντικείμενο την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και το ενδεχόμενο εξόδου από την ευρωζώνη.
Συγκεκριμένα, εισήγηση που παρουσιάστηκε και συζητήθηκε εκεί, την οποία έχει στη διάθεσή της η «Ε», εξετάζει την εθελοντική έξοδο ή έξωση χώρας από την ευρωζώνη και πώς αυτή μπορεί να γίνει σύννομα, παρά την έλλειψη σχετικής πρόβλεψης στις συνθήκες του Μάαστριχτ και της Λισαβόνας.
Η συγκεκριμένη εισήγηση παρουσιάστηκε από τον δικηγόρο Τσαρλς Πρόκτορ, της λονδρέζικης εταιρείας Μπερντ & Μπερντ, με τίτλο «Φεύγοντας από την ευρωζώνη» και αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης μετά την παρουσίασή της ανάμεσα στον κ. Πρόκτορ, τον κ. Μπούχαϊτ και τους λοιπούς συνέδρους της Cleary Gottlieb.
Στην παρουσίαση αναγνωρίζεται η νομική δυσκολία εξόδου από την ευρωζώνη, λόγω των διατάξεων των συνθηκών του Μάαστριχτ και της Λισαβόνας, παρουσιάζεται όμως ένα «παράθυρο» για εθελοντική και μόνο αποχώρηση. Συγκεκριμένα, το άρθρο 50 της συνθήκης του Μάαστριχτ, το οποίο αποτελεί μεταγενέστερη προσθήκη που έγινε στη Λισαβόνα, επιτρέπει σε χώρα να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ενωση «ανάλογα με τις συνταγματικές διατάξεις του κράτους-μέλους».
Σύμφωνα με την ανάλυση που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Cleary Gottlieb, εάν μία χώρα επιθυμεί να αποχωρήσει από την ευρωζώνη πρέπει πρώτα να κάνει χρήση του συγκεκριμένου άρθρου και να αποχωρήσει από την Ε.Ε. «Συνεπώς, υπάρχει μηχανισμός εξόδου που περιλαμβάνει την Ε.Ε. και την ευρωζώνη», επισημαίνεται στην εισήγηση, ενώ «δεν υφίσταται διαδικασία υπό την οποία κράτος-μέλος να μπορεί να αποχωρήσει από την ευρωζώνη αλλά να παραμείνει στην Ε.Ε.».
Τέλος, στην εισήγηση σημειώνεται ότι ενδεχομένως υπό άλλο άρθρο της συνθήκης του Μάαστριχτ το απερχόμενο κράτος να μπορεί άμεσα να κάνει αίτηση για να ξαναμπεί στην Ε.Ε. έχοντας αποχωρήσει από την ευρωζώνη.
Σε κανένα σημείο της εισήγησης δεν γίνεται αναφορά στην Ελλάδα συγκεκριμένα, ενδεχομένως για προσχηματικούς λόγους, καθότι το αντικείμενο της συνεδρίασης ήταν ούτως ή άλλως η Ελλάδα.
Παρά τη μυστικότητα της συνάντησης, η ιταλική οικονομική εφημερίδα «Linkiesta» με άρθρο της στις 10 Φεβρουαρίου έγραφε ότι «η Ελλάδα μπορεί να σπάσει το ταμπού και να βγει από την ευρωζώνη. Μεγάλες δικηγορικές εταιρείες απεργάζονται σχέδια ώστε αυτό να γίνει με νόμιμο τρόπο, χωρίς να παραβιάζονται οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ενωσης».
Σε άρθρο των «Financial Times» την 1η Αυγούστου, η εφημερίδα σχολίαζε την πρόσληψη της Cleary Gottlieb από την Ελλάδα και ειδικά τον ρόλο του κ. Μπούχαϊτ. Η πρόσληψη ερμηνευόταν ως επιθετική κίνηση από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης, δεδομένου του ιστορικού του κ. Μπούχαϊτ ως σκληρού διαπραγματευτή σε παλαιότερες αναδιαρθρώσεις αλλά κυρίως λόγω των απόψεών του για το ενδεχόμενο ελληνικής αναδιάρθρωσης εκτός συμφωνιών με την Ε.Ε.
Συγκεκριμένα, αφού παρουσίαζε τη θέση του κ. Μπούχαϊτ για ολική αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους που διοικείται από ελληνικό δίκαιο με τρόπο ιδιαίτερα επώδυνο για τους ξένους πιστωτές, ο δημοσιογράφος της έγκριτης οικονομικής εφημερίδας σημείωνε καυστικά: «Σας ακούγονται όλα αυτά σαν μονομερής και αντι-ευρωπαϊκή δράση; Ισως, όμως φαίνεται ότι οι λέξεις "πολυμερής", "ευρωπαϊκή" και "δράση" δεν συνδυάζονται με επιτυχία αυτές τις μέρες».
Τα ερωτήματα
Σε επικοινωνία που είχαμε με την Cleary Gottlieb μάς επιβεβαιώθηκε η πρόσληψή της από την ελληνική κυβέρνηση για το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων, στο πλαίσιο των αποφάσεων της συνόδου κορυφής της 21ης Ιουλίου. Η εταιρεία δεν ήταν σε θέση να μας εξηγήσει πώς έγινε η συνεργασία (με απ' ευθείας ανάθεση, κατόπιν πρωτοβουλίας ποίου;) ούτε αν ο ρόλος της περιορίζεται στο πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων.
Επίσης, παρ' ότι μας επιβεβαίωσε την πραγματοποίηση του συνεδρίου της Ρώμης, η Cleary Gottlieb δεν ήταν σε θέση να μας δώσει λεπτομέρειες για τον λόγο και την αφορμή της διοργάνωσής του.
Τα ερωτήματα λοιπόν παραμένουν: Πώς επιλέχθηκε η Cleary Gottlieb; Θα παίξει ευρύτερο ρόλο νομικού συμβούλου της Ελλάδας; Ποια η άποψη της κυβέρνησης για το έντονο ενδιαφέρον της εταιρείας για το πώς μπορεί να γίνει ολική αναδιάρθρωση του χρέους και το ενδεχόμενο εξόδου από την ευρωζώνη; Είναι και αυτά σενάρια που εξετάζονται;
enet.gr
Με τι κουράγιο θα πάει ο Γιώργος στη ΔΕΘ; Deal ήταν και πάει, σύννεφα ξανά στο Μαξίμου
Ο κ. Παπανδρέου στη συνάντηση που είχε με τους εταίρους περιέγραψε την κατάσταση στην Ευρώπη και τις προσπάθειες της χώρας να επιβιώσει σε ένα περιβάλλον πολιτικής αμφισβήτησης και οικονομικής ύφεσης. Μίλησε για «μια Ευρώπη με πολιτικές δυσκολίες και με έλλειψη βούλησης από αρκετές χώρες, ή μια εσωστρέφεια σχεδόν εθνικιστική. Σε σημείο που ακούγονται ορισμένες φορές έως και ρατσιστικές φωνές εις βάρος της χώρας μας». Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε «απαράδεκτα αυτά τα πράγματα, για μια Ευρώπη που θέλει να πιστεύει στη συνεργασία των λαών, που έχει περάσει Παγκόσμιους Πολέμους, που έχει ρίξει τα Τείχη, να προσπαθούν να δημιουργήσουν νέα τείχη, τέτοιου είδους». Λίγο αργότερα, στο Πολιτικό Συμβούλιο του κόμματος ο κ. Παπανδρέου σχολίασε επικριτικά τον Πρόεδρο της Τσεχίας: «Με μεγάλη λύπη άκουσα σήμερα τον Πρόεδρο της Τσεχίας, τον Βάτσλαβ Κλάους, ο οποίος βεβαίως είναι γνωστός αντι-ευρωπαϊστής, αλλά τώρα θέλει να εκφράζει τον λαϊκιστικό αντι-ευρωπαϊσμό του υβρίζοντας τους Έλληνες, λέγοντας ότι «εμείς είμαστε εδώ και πίνουμε τα ούζα μας και καλοπερνάμε και αυτοί είναι οι σκληροί που δουλεύουν κ.λπ.».
Από την πλευρά των κοινωνικών εταίρων εκφράστηκαν προβληματισμοί για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας. Ο κ. Ασημακόπουλος πρόεδρος της ΓΕΣΕΒΕ έθεσε το θέμα του ΦΠΑ στην εστίαση που εφαρμόζεται από αύριο, παρ’ όλα αυτά δεν είδε διάθεση διαπραγμάτευσης ούτε από τον πρωθυπουργό, ούτε από τον υπουργό Οικονομικών. Ο κ. Βενιζέλος μόνο, σε κάποιο σημείο της συζήτησης, έδειξε διατεθειμένος να συζήτηση το θέμα ξανά από τα τέλη του χρόνου.
Ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ κ. Καραμίχας εξέφρασε την έντονη δυσφορία του για τις αποφάσεις της κυβέρνησης στον αγροτικό τομέα στρέφοντας τα πυρά του κατά του αρμόδιου υπουργού κ. Κώστα Σκανδαλίδη και ο κ. Κορκίδης, πρόεδρος της ΕΣΕΕ ζήτησε να σταματήσει η επίθεση στην μικρομεσαία επιχειρηματικότητα. Επίσης ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ κ. Παναγόπουλος είπε πως οι εργοδότες είναι οι μόνοι που δεν έχουν πληρώσει για την κρίση και απαίτησε γενναία εισοδηματική αναδιανομή.
Λίγη ώρα αφού τελείωσε η συνάντηση του πρωθυπουργού (στην οποία συμμετείχαν και δέκα υπουργοί) με τους κοινωνικούς εταίρους, θα ξεσπούσε η πρώτη ενδοκυβερνητική κρίση μετά την θερινή ραστώνη. Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Δημήτρης Ρέππας με μια σκληρή ανακοίνωση επιχείρησε να απαντήσει στην απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και στις ερμηνείες που δίνονταν για δικαίωση του υπουργού Μεταφορών κ. Γιάννη Ραγκούση στο θέμα των ΤΑΞΙ. Το ΣτΕ έκρινε ως αντισυνταγματική κάθε προσπάθεια να παραμείνουν επαγγέλματα κλειστά και ο κ. Γιάννης Ραγκούσης δέχτηκε με ικανοποίηση την απόφαση.
Αργά το βράδυ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Ηλίας Μόσιαλος προσπάθησε να… σβήσει την φωτιά κρατώντας ίσες αποστάσεις και λέγοντας πως «έχουμε ήδη θεσμοθετήσει την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων.
Η πολιτική αυτή υλοποιείται και στον τομέα των μεταφορών. Έγινε για τα φορτηγά δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης με το Δημήτρη Ρέππα. Γίνεται, με τον Γιάννη Ραγκούση, για τα ταξί». Η δήλωση αυτή ερμηνεύτηκε από πολλούς ως μια προσπάθεια του στενού συνεργάτη του πρωθυπουργού κ. Μόσιαλου να πάρει το μέρος του κ. Ραγκούση, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια διάθεση να επιπλήξει τον κ. Ρέππα.
Πάντως, οι δύο υπουργοί δεν δείχνουν διατεθειμένοι να εντείνουν την κόντρα, άλλωστε επίκειται και η αντίδραση των ιδιοκτητών ΤΑΞΙ στις δυσάρεστες γι’ αυτούς – όπως όλα δείχνουν – αποφάσεις του κ. Γιάννη Ραγκούση.
Δάνειζε, μέσω του ΔΝΤ, μέχρι το Μάρτιο η Λιβύη
Μάλιστα κατά την περίοδο αυτή η Λιβύη αύξησε κατά 19% την υποστήριξή της προς τη διεθνή κοινότητα. Στις 31 Μαρτίου ήταν 469 εκατομμύρια δολάρια.
Το καθεστώς του Καντάφι πολεμούσε τότε τις δυνάμεις των εξεγερμένων που άρχιζαν να επωφελούνται από τη βοήθεια του ΝΑΤΟ, αλλά δεν ήλεγχαν παρά τις ανατολικές περιοχές της χώρας.
Το ΔΝΤ αντλεί από τις διαρκείς συνεισφορές των κρατών μελών στο κεφάλαιό του για να δανείζει σε άλλα κράτη μέλη. Επιλέγει ποιά θα είναι πιστωτές μεταξύ αυτών που έχουν την ισχυρότερη εξωτερική θέση και επιδιώκει να αναμιγνύει αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες.
Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει εξίσου πλούσιες χώρες, μεταξύ των οποίων όλες της Ομάδας των Επτά (G7), όσο και αναδυόμενες ή μικρά κράτη μέλη όπως το Μπρουνέι ή το Τρινιντάντ και Τομπάγκο.
Η ταχεία κλιμάκωση της λαϊκής αμφισβήτησης στις αρχές του χρόνου στη Λιβύη είχε προκαλέσει την έκπληξη του ΔΝΤ. Σε μια σύνοψη της ετήσιας έκθεσής του για τη λιβυκή οικονομία που συντάχθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου, είχε γράψει πως η χώρα επλήγη λίγο μόνο οικονομικά από τις επαναστάσεις που προκάλεσαν την ανατροπή των προέδρων δύο γειτονικών χωρών, της Τυνησίας και της Αιγύπτου.
Η έκθεση αυτή, η οποία επρόκειτο να δημοσιευτεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες, δεν δημοσιεύτηκε ποτέ.
Το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής χρηματοδοτεί τοπικές μειονοτικές εφημερίδες
«…Αυτό που μας λυπεί περισσότερο είναι το οικονομικό εμπάργκο και οι διακρίσεις που εφαρμόζει στον μειονοτικό Τύπο ο Πρόξενος της T.C. στην Κομοτηνή, Μουσταφά Σάρνιτς. Είναι κρίμα αλλά από τότε που ανέλαβε καθήκοντα, πριν τρία χρόνια, ακολουθεί μια πολιτική διακρίσεων σε βάρος της εφημερίδας Μπουλτέν, στερώντας από την εφημερίδα μας κάποιες από τις δυνατότητες που παρέχονται από την Τουρκία σε άλλες μειονοτικές εφημερίδες».
Άραγε τι είδους “δυνατότητες” είναι αυτές; Πόσα χρήματα πέφτουν, με ποιον τρόπο και για ποιον σκοπό; Φυσικά κανένας εχέφρων άνθρωπος δεν εκπλήσσεται (ουδείς λ.χ. πίστεψε ότι ένας γιδοβοσκός μπορεί ξαφνικά να γίνει …εκδότης πολιτιστικού περιοδικού!) αλλά καλό είναι να τα διαβάζουν αυτά κι όσοι ακόμα πιστεύουν σε μειονοτική δημοκρατική έκφραση και μουσουλμανική κοινωνία. Δυστυχώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ τέτοιο! Υπάρχει μονάχα ένας αλλογενής και ετερόκλητος πληθυσμός που καπελώνεται και καθοδηγείται ΑΠΟΛΥΤΩΣ από τα εξουσιαστικά κέντρα της Άγκυρας, κρατικά και παρακρατικά.
Και να πεις ότι ο καημένος ο Σαλήμ ακολουθεί κάποια διαφορετική γραμμή σε ένα (έστω!) θέμα από όσα η ατζέντα των Τούρκων έχει καθιερώσει; Ούτε που το διανοείται! Κι όμως, αν έτυχε και κάποιος τον ρουφιάνεψε πως έχει σχέσεις με πλειονοτικούς, πως δεν έτρεξε επαρκώς για κάποια υπόθεση της τουρκικής πολιτικής ή κάτι τέτοιο, το αποτέλεσμα είναι αυτό: Παρά γιόκ!
Ρωτάμε λοιπόν κι εμείς μαζί του: «Τι σκοποί κρύβονται άραγε πίσω από τις διακρίσεις που εφαρμόζει ο Πρόξενος;» Και συμπληρώνουμε: ΩΣ ΠΟΤΕ θα ανεχόμαστε αυτό το παρακράτος μέσα στην κοινωνία μας;;;
30 Αυγούστου 2011
Quiz απ' τον Μ. Ιγνατίου (πολύ δύσκολο)
Φώτο της Ελλάδας απ' το διάστημα έστειλε ο Astro Ron
Aναβλήθηκε η συνάντηση Βενιζέλου-τρόικας - Υποψίες για νέα μέτρα λόγω της αποτυχίας στα έσοδα
Στο επίκεντρο της συνάντησης αναμενόταν να τεθεί το θέμα του ενιαίου μισθολογίου στο Δημόσιο και οι υπερβάσεις στο σκέλος των δαπανών, καθώς στο σκέλος των εσόδων υπάρχουν έως το τέλος του έτους τα έκτακτα φορολογικά μέτρα (π.χ. έκτακτη εισφορά, αύξηση ΦΠΑ στην εστίαση, κ.λπ.).
Οι επικεφαλής των ελεγκτών έχουν συγκεκριμένα παράπονα και "κίτρινες" κάρτες που θα τις έδειχναν στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και αφορούν στις αποκρατικοποιήσεις, αλλά και στο ενιαίο μισθολόγιο.
Μάλιστα, η τρόικα αναμένεται να ζητήσει και αναθεώρηση του προγράμματος εξυγίανσης των ΔΕΚΟ, καθώς διαπιστώνει πως παρά τα σημαντικά βήματα, φαίνεται πως τα ελλλείμματα δεν θα μπορέσουν να μηδενιστούν έως το τέλος του χρόνου όπως προβλεπόταν για παράδειγμα στον ΟΑΣΑ, τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καθυστερήσεις έχει διαπιστώσει η τρόικα και στο θέμα των σχέσεων εργασίας, καθώς ευθέως ζήτησαν από τον κ. Κουτρουμάνη να καταργήσει τις κλαδικές συμβάσεις, προκειμένου να μπορέσει να εφαρμοστεί ο θεσμός των επιχειρησιακών συμβάσεων.
Μαγιόρκα: Βίαια επεισόδια μεταξύ Νιγηριανών και τσιγγάνων
Εκατοντάδες νιγηριανοί έκαψαν μαγαζιά και έσπασαν βιτρίνες ενώ η Αστυνομία χρησιμοποίησε πλαστικές σφαίρες για να τους διαλύσει και έκανε 5 συλλήψεις. Στο ίδιο προάστιο είχαν γίνει επεισόδια και πριν δύο χρόνια μεταξύ των ίδιων ομάδων.
Στα μαχαίρια Ρέππας-Ραγκούσης, μετά την διαρροή της απόφασης του ΣτΕ για τα επαγγέλματα
Η απόφασή της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, που τάχθηκε υπέρ της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων κρίνοντας σχετικές προσφυγές που είχαν καταθέσει ιδιοκτήτες βυτιοφόρων, προκάλεσε την αντίδραση του Δημήτρη Ρέππα.
«Ουδέποτε κρίθηκε αντισυνταγματικό Προεδρικό Διάταγμα για το άνοιγμα των επαγγελμάτων που με δική μου υπογραφή εστάλη στο Συμβούλιο της Επικρατείας», δήλωσε ο υπουργός.
«Όσον αφορά στο επάγγελμα των μεταφορέων, ''άνοιξε'' για μεν τα φορτηγά δημόσιας χρήσης (ΦΔΧ) με το Ν. 3887/2010, για δε τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) με Κοινή Υπουργική Απόφαση (αρ. ΚΥΑ: Α8/63771/6239, ΦΕΚ 675), που εκδόθηκε ακριβώς σε συνέχεια αποφάσεων του ΣτΕ, προκειμένου το Δημόσιο να συμμορφωθεί στις συγκεκριμένες αποφάσεις», πρόσθεσε ο Δημήτρης Ρέππας, που χειρίστηκε σχετικά θέματα όταν είχε την αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Επιπλέον, επεσήμανε ότι «Όσον αφορά στο Π.Δ. για τα ταξί, ουδέποτε στάλθηκε στο ΣτΕ. Αν το Π.Δ. για τα ταξί είχε σταλεί εγκαίρως στο Συμβούλιο της Επικρατείας, τότε δύο τινά θα μπορούσαν να συμβούν:
Α) Το ΣτΕ, πράγμα βέβαιο, να εγκρίνει το σχετικό Π.Δ. και η χώρα να μην έχει δοκιμάσει αυτήν την αναστάτωση μέσα στην τουριστική περίοδο.
Β) Το ΣτΕ να μην εγκρίνει το Π.Δ. και επομένως οι επαγγελματίες να μην έχουν κανένα λόγο να στραφούν εναντίον της Κυβέρνησης.
Επειδή όμως, όχι μόνον η νομολογία, αλλά και οι πρόσφατες γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ συνηγορούν, είναι βέβαιο ότι θα ενέκρινε το Π.Δ.
Δεν προκύπτει λοιπόν από πουθενά ότι υφίσταται θέμα συνταγματικότητας. Αντιθέτως μάλιστα».
Τρελός ή βλάκας;... Μπα, απλά λαϊκιστής ΠΑΣΟΚος
Αι σιχτι καραγκιόζηδες πια με τον λαϊκισμό σας...
Διαβάστε τι γράφει ο γελοίος λαϊκιστής:
Τι είναι όλοι αυτοί οι λογιστές, σαράφηδες, τεχνοκράτες και υπάλληλοι της Τρόικας που περνάνε λέει από το κόσκινο την ελληνική οικονομία για να αποφασίσουν για την επόμενη μέρα αυτής της χώρας και της ζωής μας;
Τρελοί ή ηλίθιοι; Νούμερα ή μουρλοί;
Έχετε δει εσείς ποτέ σε όλο τον κόσμο να ελέγχεται μία οικονομία που ουσιαστικά δεν υπάρχει και έχει πεθάνει γιατί το πρόγραμμα που εφαρμόστηκε για τη σωτηρία της αποδείχτηκε εντελώς λάθος; Δηλαδή πλάκα μας κάνουν;
Προσέξτε γιατί δικαιολογημένα βάζω το κορυφαίο ερώτημα: έχουμε να κάνουμε με τρελούς ή βλάκες Ήρθαν λοιπόν από πέρυσι οι φωστήρες στης Τρόικας στην Ελλάδα, βρήκαν και μπόσικο τον Παπακωνσταντίνου και μας επέβαλαν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα (Μνημόνιο 1)
Αυτό δεν οδήγησε πουθενά. Πλήρης η αποτυχία του. Τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Έρχονται οι ίδιοι πριν το καλοκαίρι και μας επιβάλλουν νέο πρόγραμμα σωτηρίας, συνέχεια του παλιού (Μνημόνιο 2 ή το περίφημο Μεσοπρόθεσμο)
Τέλος Αυγούστου τώρα και τίποτα απ’ όσα μας έβαλαν να κάνουμε δεν έγιναν. Παρόλο που καθημερινά ματώνουμε όλοι μας. Παρόλο που 1 εκ Έλληνες είναι εκτός εργασίας και αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.
Και ήρθαν λέει τώρα να μας ελέγξουν. Να ελέγξουν όμως τι; Δύο αποτυχημένα προγράμματα που δεν μπορούν να εφαρμοστούν; Μέτρα που δεν υλοποιούνται ποτέ λόγω κυβερνητικής ανικανότητας ή δικής μας αδυναμίας λόγω έλλειψης χρημάτων; Να ελέγξουν τι σε ένα καμένο, ξερό χωράφι που δεν έχει μείνει ούτε τσουκνίδα;
Στην Καβάλα ο Αλί Μπαμπατζάν
Δήλωσε εντυπωσιασμένος από τα όσα είχε δει μέχρι εκείνη τη στιγμή και τόνισε πως οι επισκέψεις του θα συνεχιστούν και σε άλλες βαλκανικές περιοχές.
Ερωτηθείς σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της τουρκικής κυβέρνησης να επιστρέψει τα ακίνητα των μειονοτικών ιδρυμάτων, ο κ. Μπαμπατζάν σημείωσε πως έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς αυτή τη διαδικασία και τα αποτελέσματα θα φανούν πολύ γρήγορα.
Ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης επισκέφθηκε την παλιά πόλη της Καβάλας στη χερσόνησο της Παναγίας όπου βρίσκεται το σπίτι του αναμορφωτή της σύγχρονης Αιγύπτου, Μεχμέτ Αλί στο οποίο ξεναγήθηκε. Στη συνέχεια μετέβη στο τζαμί του Χαλίλ Μπέη (Παλιά Μουσική Σχολή) το οποίο ανακαίνισε εκ βάθρων ο δήμος Καβάλας και σήμερα λειτουργεί ως χώρος εκδηλώσεων λόγου και τέχνης. Η ξενάγηση του κ. Μπαμπατζάν στην παλιά πόλη της Καβάλας και τα μουσουλμανικά μνημεία ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή του στο ιστορικό ξενοδοχείο Ιμαρέτ.
Νωρίτερα, σήμερα, Τρίτη, ο κ. Μπαμπατζάν επισκέφθηκε πομακικά χωριά της Ξάνθης όπου συναντήθηκε με κατοίκους τους. Το μεσημέρι παρακάθισε σε εορταστικό γεύμα στον Εχίνο.
Βενιζέλος: Δεν κάνουμε επαναδιαπραγμάτευση του πλαισίου... (Βίντεο)
επαναδιαπραγμάτευση του πλαισίου, συζητάμε τους τρόπους και κοιτάμε μακροοικονομικά δεδομένα ενώ οι δημοσιονομικοί στόχοι είναι σταθεροί”.
Βγάζουν μάτι οι αυθαιρεσίες στο οικόπεδο της κ. Μπιρμπίλη
Και αν για κάποιους ήταν σχεδόν …αναμενόμενη η παλαιότερη αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος σχετικά με το αυθαίρετο του κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου στη Βραυρώνα, οι πολεοδομικές αυθαιρεσίες της κυρίας Τίνας Μπιρμπίλη στην εξοχική της κατοικία στον Κάλαμο, είναι τουλάχιστον ειρωνικές, αν αναλογιστεί κανείς τις απόψεις τις περί αυθαιρεσιών, όσο βρισκόταν στο τιμόνι του Υπουργείου Περιβάλλοντος…
Υπερύψωση του κτίσματος, αλλαγή στις όψεις, κατασκευή κλειστής πέργκολας και υπόγειος χώρος. Αυτές, είναι οι πολεοδομικές αυθαιρεσίες τις οποίες εντόπισε ο πολιτικός μηχανικός κ.Παύλος Παυλιάδης, και αναλύει στην τεχνική του έκθεση.
Στο σημείο αυτό, να σημειώσουμε πως ο φάκελος του εν λόγω κτίσματος που βρίσκεται στην Πολεοδομία της περιοχής, είναι ο φάκελος με την άδεια και το τοπογραφικό σχέδιο που είχε καταθέσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του οικοπέδου και του ακινήτου, το 1972…
Στην άδεια από την πολεοδομία, χρονολογίας 1972, αναφέρεται τοποθέτηση νέας λυόμενης οικίας. Ωστόσο, έκτοτε, ο φάκελος παραμένει ο ίδιος, παρόλο που έχουν γίνει αλλαγές. Με απλά λόγια, νομικά, ο φάκελος θα έπρεπε να είναι εμπλουτισμένος με διάφορες άδειες, για τις οποιεσδήποτε αλλαγές έχει υποστεί το ακίνητο.
Έτσι, ενώ στο σχέδιο του σπιτιού στην άδεια του ΄72 φαίνεται ένα λυόμενο ακίνητο 50τ.μ., όπως διαπιστώνει κανείς με μια ματιά, η σημερινή όψη του σπιτιού δεν έχει καμία σχέση με αυτή που δηλώθηκε πριν από περίπου 40 χρόνια…
Αναλυτικότερα, και βάσει της έκθεσης του πολιτικού μηχανικού, το κτίσμα έχει υπερυψωθεί. Για την ακρίβεια, ενώ βάσει αρχικής άδειας το οίκημα θα έπρεπε να είναι υπερυψωμένο κατά 20 εκατοστά από το έδαφος, σήμερα για την είσοδό του απαιτούνται περίπου 7 σκαλοπάτια.
Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την έκθεση του κ.Παυλιάδη, στο οίκημα έχει κατασκευαστεί κλειστή πέργκολα η οποία σκεπάζει μέρος της βεράντας. Για την κατασκευή αυτή, απαιτείται άδεια μικρής κλίμακας από την πολεοδομία. Στο φάκελο της πολεοδομίας ωστόσο, δεν υπάρχει καμία τέτοια άδεια…
Ακόμα, η αυτοψία του πολιτικού μηχανικού, οδηγεί στο συμπέρασμα πως έχει γίνει αλλαγή στις όψεις του ακινήτου. Έτσι, ενώ τα σχέδια δείχνουν μια εσοχή που δημιουργεί βεράντα μπροστά από το παράθυρο του υπνοδωματίου στην οποία βρίσκεται η κεντρική είσοδος και μια μπαλκονόπορτα.
Η αυτοψία όμως, δείχνει πως ξεκινώντας από την είσοδο, ακολουθεί η εσοχή για την βεράντα και τη μπαλκονόπορτα ενώ έχει τοποθετηθεί σκέπαστρο που αλλάζει τη μορφή της όψης…
Τέλος, ενώ στην άδεια της πολεοδομίας δεν αναφέρεται πουθενά υπόγειος χώρος, η τεχνική έκθεση αναφέρει πως στη βορινή πλευρά του σπιτιού, παρατηρείται ένα άνοιγμα, γεγονός που δείχνει ότι ενδέχεται να υπάρχει υπόγειος χώρος ο οποίος δεν έχει δηλωθεί στα σχέδια της πολεοδομίας…
protothema.gr
ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το πλήρες κείμενο του ψηφίσματος έχει ως εξής:
* Να υλοποιηθεί η κυβερνητική απόφαση για μείωση του κόστους των διοδίων, η οποία εξαγγέλθηκε πριν από τέσσερις μήνες
* Να ενεργοποιηθεί η κάρτα ελεύθερης διέλευσης των κατοίκων πέριξ των σταθμών διοδίων
* Να τροποποιηθεί ο χάρτης διοδίων της χώρας ώστε να μην λειτουργούν περισσότεροι από έναν σταθμό διοδίων σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα.
Πρώτο μέλημα της χρηστής διοίκησης και διακυβέρνησης, ιδιαίτερα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνουμε, επιβάλλεται να είναι η μη περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση των πολιτών. Επίσης, η Πολιτεία οφείλει να διασφαλίζει το χαρακτήρα των αυτοκινητόδρομων ως κοινωνικών αγαθών. Τέλος, η Πολιτεία οφείλει να μεριμνά ώστε το κόστος των διοδίων να μην καθιστά απαγορευτικές τις μετακινήσεις των πολιτών».
Ι. Βρούτσης: Η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα στο Νεώριο Σύρου γιατί το κράτος αρνήθηκε την έγκαιρη επιστροφή φόρου ώστε να πληρωθεί το ρεύμα!!
Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, η κυβέρνηση αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων.
Ενώ, προεκλογικά αλλά και μέχρι πρόσφατα υποσχόταν την ανάθεση έργου στα ναυπηγεία, προκειμένου να συνεχίσουν τη λειτουργία τους, κατάφερε μέσα σε μόλις δυο χρόνια με τους αδέξιους χειρισμούς και την ολιγωρία της να οδηγήσει στο κλείσιμό τους.
Πιο συγκεκριμένα, στην έγκαιρη (από 20/06/2011) προειδοποίηση της επιχείρησης προς την αρμόδια ΔΟΥ της Σύρου, για την επίσπευση των διαδικασιών επιστροφής φόρου εισοδήματος, προκειμένου να αντιμετωπίσει την έλλειψη ρευστότητας και να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, εισέπραξε ως απάντηση (8/7/2011) την απροθυμία του κρατικού μηχανισμού να ανταποκριθεί στο αίτημά της, λόγω “υπερβολικού φόρτου εργασίας!!!”.
Οι ευθύνες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης είναι τεράστιες. Παρότι γνώριζε το σοβαρό οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση, δεν έκανε τίποτα για να αποτρέψει την δυσάρεστη αυτή εξέλιξη.
Αποτέλεσμα, το Νεώριο σήμερα να αδυνατεί να εξοφλήσει ακόμη και τις οφειλές του προς τη ΔΕΗ.
Κάνουμε, λοιπόν, έκκληση προς τα αρμόδια υπουργεία, ακόμη και την ύστατη αυτή στιγμή, να παρέμβουν άμεσα και να επισπεύσουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, που εμποδίζουν την επαναλειτουργία του Νεωρίου».
Ο χρόνος τελειώνει!
Η συγχώνευση των ALPHA – EUROBANK έφερε χαμόγελα στο Χρηματιστήριο Αθηνών αλλά και στους επιχειρηματικούς κύκλους. Ακούγονται φήμες και για συνεργασία μεταξύ των WIND – VODAFONE.
Αυτό που πάντως προβληματίζει είναι η στάση της Κυβέρνησης. Οι πιο πάνω κινήσεις έγιναν ή θα γίνουν λόγω των νέων οικονομικών δεδομένων. Η κρίση οδήγησε σε αυτές τις σκέψεις. Η κρίση όμως προήλθε από τον δημόσιο τομέα. Το κράτος ‘φαλίρισε’ και ο αντίκτυπος αυτός επηρέασε τους τομείς της οικονομίας γενικότερα. Οι εταιρείες λοιπόν, αποφάσισαν να κινηθούν και να απαντήσουν στα προβλήματα της κρίσης με οικονομίες κλίμακος, με ενίσχυση της ρευστότητάς τους.
Το κράτος όμως τι κάνει για να μειώσει άμεσα τα έξοδά του και να αυξήσει τα έσοδά του; Το πιο εύκολο είναι να μειώσεις τα χρήματα για το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, να προχωρήσεις σε οριζόντιες περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις, να μην εξοφλείς τους προμηθευτές τους και τις ανειλημμένες υποχρεώσεις σου, να αυξήσεις τους φόρους.
Και πάλι όμως …
τα στοιχεία ‘δεν μασάνε’. Το έλλειμμα του κρατικού προϋπολογισμού, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών για την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2011, αυξήθηκε κατά 24,6%, σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, πτωτική ήταν η πορεία των εσόδων τα οποία συρρικνώθηκαν κατά 6,4%.
Το πολλά διαφημιζόμενο ενιαίο μισθολόγιο (όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί) μάλλον θα μείνει στα χαρτιά, όσο και αν φωνάζει η Τρόικα, όσο και αν συμφωνούν οι πολίτες, οι οποίοι βλέπουν τον θυρωρό του Υπουργείου Οικονομικών να ‘καθαρίζει’ 2,000 ευρώ. Οι συγχωνεύσεις δημοσίων οργανισμών ακόμα αναμένονται, τι και αν το έχει αναλάβει ο ‘πολύς’ κ. Β’ Αντιπρόεδρος (Πάγκαλος). Οι επενδύσεις που θα έφερναν ‘ζεστό χρήμα’ ακόμα αναμένονται, ενώ ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός κ. Παμπούκης παραιτήθηκε.
Οι τράπεζες αντέδρασαν και προσπαθούν να αλλάξουν το κλίμα στην οικονομία. Όμως αν δεν αλλάξει το πολιτικό κλίμα, αν δεν δοθεί ένα νέο έναυσμα με 2-3 μεγάλες τομές και μερικά επενδυτικά προγράμματα η κατάσταση θα παραμείνει η ίδια. Το χειρότερο από όλα είναι ότι, όσο χρήμα είχαν στην άκρη οι ελληνικές οικογένειες έχει τελειώσει.
Πόσο να αντέξουν οι Έλληνες πολίτες; Δύο χρόνια και η Κυβέρνηση ακόμα ψάχνει τρόπους…!! Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν και ο κόσμος απελπίζεται όλο και πιο πολύ!!!
http://udemand.wordpress.com

