[Για αυτή την υπόθεση η Siemens φταίει ή τα λαμόγια τα δικά μας που τα τσέπωσαν; Γιατί αν φταίει η Siemens, τότε κατ' αντιστοιχία, φταίει αυτός που δίνει το φακελάκι στον γιατρό ή στον εφοριακό και όχι ο γιατρός ή εφοριακός που τα ζητάνε και τα παίρνουν... εκτός αν "με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω" ;)]
Οι πρώτες κλήσεις σε απολογία για την υπόθεση της Siemens, έφυγαν από το γραφείο των τριών ανακριτών της μεγάλης υπόθεσης.Ενώπιον των ανακριτών καλούνται επτά ανώτερα στελέχη του ΟΤΕ που συμμετείχαν σε επιτροπές για την υπογραφή της σύμβασης 8002 με την εταιρία Siemens το 1997, η οποία σύμφωνα με την δικογραφία προκάλεσε στον οργανισμό ζημιά άνω των 57 εκατομμυρίων ευρώ.

