Εδώ και 21 χρόνια περιστρέφεται γύρω από την Γη ο γερμανικός δορυφόρος "Rosat" και στα τελειώματά του βιάζεται να επιστρέψει στη Γη. Έτσι λόγω αυξημένης ηλιακής ακτινοβολίας αυτή την περίοδο, θα πέσει στη Γη μεταξύ 20 και 25 Οκτωβρίου αντί για το Νοέμβριο όπως υπολόγιζαν μέχρι τώρα.
Η αποστολή του "Rosat" ήταν να βρει πηγές ακτίνων Χ στο διάστημα και μεταξύ 1990 και 1999 ανίχνευσε πράγματι 80.000 τέτοιες πηγές και οι μετρήσεις αξιοποιήθηκαν από 4.000 επιστήμονες σε 24 χώρες. Αυτή την περίοδο ο δορυφόρος περιστρεφόταν γύρω από τη Γη σε μια ελλειπτική τροχία ύψους 585 μέχρι 565 χλμ. Από τότε που έπαψε να λειτουργεί, η τροχιά του χάνει συνεχώς σε ύψος και στις αρχές Σεπτεμβρίου κινούνταν στα 290 χλμ πάνω απ' τη Γη ενώ καθώς πλησιάζει τόσο πιο γρήγορα χάνει ύψος.


