Δείτε τι δήλωσε ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Ν. Σπέκχαρντ: εδώ
02 Νοεμβρίου 2011
Γερμανοί σοσιαλΗστές και Πράσινοι οι μόνοι υποστηρικτές του ΓΑΠ-Λένε ότι για το δημοψήφισμα φταίει ο Σαμαράς!
Της Μέρκελ την έχουν καταλάβει τη παπαριά που έλεγαν τον πρώτο καιρό και δεν λένε τίποτα πια
ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ
Ακούω και διαβάζω δεξιά και αριστερά ότι οι ξένοι ηγέτες θα μαλώσουν τον ΓΑΠ, σήμερα το απόγευμα στις Κάννες.
Επίσης ότι δεν ήξεραν για το δημοψήφισμα και εξοργίστηκαν πάρα πολύ.
Καθίστε καλά μη δείτε τον Γιώργο να επιστρέφει ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ από τη Γαλλία έχοντας "δείρει "όλους τους ξένους ηγέτες.
Οι ξένοι έχουν αντιληφθεί ότι το ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥΣ αρχίζει να τα παίζει και να κλωτσάει,για αυτό σε συνεννόηση με τον τον πρωθυπουργό της κάνουν και καμιά ΠΑΠΑΡΙΑ για να αποπροσανατολίσουν το ΠΟΠΟΛΟ.
Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι όλο το σκηνικό είναι ΣΤΗΜΕΝΟ από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσα στο κόλπο του ΓΥΨΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΟΛΟΙ
Είπαμε ότι σε κάθε κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγει και κανένας βουλευτής,έτσι για ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ,έως ότου περάσουμε ότι γουστάρουμε.
Υ.Γ 1.Με το να φεύγει ένας -΄ενας βουλευτής όπως καταλαβαίνετε δεν γίνετε τίποτα.Ίσα-΄ισα που βρέθηκε η ΈΛΣΑ να καλύψει το κενό.
Σε ένα κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγουν 5-6 μαζεμένοι χωρίς φανφάρες και προειδοποιήσεις και χωρίς τα μυξοκλάματα της ΒΑΣΟΥΛΑΣ που κάθε φορά ψηφίζει για τελευταία φορά.
Υ.Γ 2. Όσο για τη συμπεριφορά του κ.ΣΑΜΑΡΑ οψόμεθα.
Επίσης ότι δεν ήξεραν για το δημοψήφισμα και εξοργίστηκαν πάρα πολύ.
Καθίστε καλά μη δείτε τον Γιώργο να επιστρέφει ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ από τη Γαλλία έχοντας "δείρει "όλους τους ξένους ηγέτες.
Οι ξένοι έχουν αντιληφθεί ότι το ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥΣ αρχίζει να τα παίζει και να κλωτσάει,για αυτό σε συνεννόηση με τον τον πρωθυπουργό της κάνουν και καμιά ΠΑΠΑΡΙΑ για να αποπροσανατολίσουν το ΠΟΠΟΛΟ.
Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι όλο το σκηνικό είναι ΣΤΗΜΕΝΟ από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσα στο κόλπο του ΓΥΨΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΟΛΟΙ
Είπαμε ότι σε κάθε κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγει και κανένας βουλευτής,έτσι για ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ,έως ότου περάσουμε ότι γουστάρουμε.
Υ.Γ 1.Με το να φεύγει ένας -΄ενας βουλευτής όπως καταλαβαίνετε δεν γίνετε τίποτα.Ίσα-΄ισα που βρέθηκε η ΈΛΣΑ να καλύψει το κενό.
Σε ένα κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγουν 5-6 μαζεμένοι χωρίς φανφάρες και προειδοποιήσεις και χωρίς τα μυξοκλάματα της ΒΑΣΟΥΛΑΣ που κάθε φορά ψηφίζει για τελευταία φορά.
Υ.Γ 2. Όσο για τη συμπεριφορά του κ.ΣΑΜΑΡΑ οψόμεθα.
Τα ταμειακά διαθέσιμα επαρκούν λέει το υπουργείο Οικονομικών! Μας δουλεύουν;
[Να θυμίσουμε ότι την 6η δόση των 8 δις έπρεπε να την είχαμε πάρει απ' τον Σεπτέμβριο... ενώ το Δεκέμβριο πρέπει να πάρουμε την 7η δόση 7 δις... όπως φαίνεται και τότε θα επαρκούν τα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία αν και είμαστε σε χρεοκοπία επαρκούν επ' αόριστο!!!... Ποιος δουλεύει λοιπόν ποιον όταν λέει ότι αν δεν πάρουμε τις δόσει δεν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις;]
Τη διαβεβαίωση ότι τα ταμειακά διαθέσιμα του Δημοσίου επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών και του Νοεμβρίου παρέχουν στελέχη του υπουργείου Οικονομικών.
Υψηλόβαθμος στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών απαντώντας σε ερώτηση του in.gr δηλώνει πως ενδεχόμενη καθυστέρηση της εκταμίευσης της έκτης δόσης δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα καθώς με τα σημερινά δεδομένα «λεφτά υπάρχουν» μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου.
Τη διαβεβαίωση ότι τα ταμειακά διαθέσιμα του Δημοσίου επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών και του Νοεμβρίου παρέχουν στελέχη του υπουργείου Οικονομικών.
Υψηλόβαθμος στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών απαντώντας σε ερώτηση του in.gr δηλώνει πως ενδεχόμενη καθυστέρηση της εκταμίευσης της έκτης δόσης δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα καθώς με τα σημερινά δεδομένα «λεφτά υπάρχουν» μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου.
«Όλα ή τίποτα» γράφει ο γερμανικός Τύπος για το δημοψήφισμα στην Ελλάδα
Το δημοψήφισμα που ανήγγειλε ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου για την έγκριση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής των Βρυξελλών κυριαρχεί ξανά στον γερμανικό τύπο. «Ελληνική ρουλέτα», «Η Ελλάδα προκαλεί σοκ στην Ευρώπη», «Όλα ή τίποτα» είναι μερικοί από τους τίτλους των γερμανικών εφημερίδων.
Όπως μεταδίδει η ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle το πρωτοσέλιδο σχόλιο των γερμανικών Financial Times τιτλοφορείται «Παράλογο αλλά σωστό».
Έξαλλος ο Σαρκοζί με το δημοψήφισμα
Αυστηρές προειδοποιήσεις Μέρκελ-Σαρκοζί στην Ελλάδα δηλ. στον Παπανδρέου
«Βόμβα» από Γερμανούς τραπεζίτες: Συμφωνία μετά το δημοψήφισμα!... άδικο έχουν;
Φήμες για υποβάθμιση της Γαλλιάς οδηγούν σε ρεκόρ του spread της... συμπέρασμα: Έξτρα ξύλο στον ΓΑΠ
Μέσα σε λίγα λεπτά το spread του 10ετούς ομολόγου της Γαλλίας ανέβηκε κατά 7 μονάδες βάσης φτάνοντας στο ρεκόρ των 129 μ.β! Αυτά βλέπει ο Σαρκοζί και θα του ρίξει έξτρα ξύλο του ΓΑΠ. Δείτε το γράφημα:
Σαμαράς: H οργή των δρόμων θα συνοδεύει από δω και πέρα τα βήματα και των 300 της Βουλής
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα (γραφημα)
Αν αυτός είναι ο σοσιαλισμός... καλύτερα η βαρβαρότητα:
Δεν ισχύουν για τους blogger τα "αδικήματα περί τύπου"
[Αφιερωμένη στον Καστανίδη η απόφαση του Δικαστηρίου που θέλει να μας φιμώσει με τη βοήθεια του ΠΑΣΟΚΟυ Μανδραβέλη...]
Αθωώθηκε στο δικαστήριο για ανάρτηση στο blog που αφορούσε τον αντιδήμαρχο Ζαχάρως-«Η ανωνυμία του blogger είναι θεμιτή, άλλωστε και στα γραπτά έντυπα παραδοσιακής μορφής είναι συνήθης η αρθρογραφία με ψευδώνυμο»
Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΙΑ
«Εγκλημα διά του Τύπου δεν συντελείται στην περίπτωση των ιστολογίων». Η ανωτέρω δικαστική άποψη, επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε λόγω των συνεχών διώξεων των κατόχων blog πανελλαδικά, περιέχεται στο σκεπτικό του υπ' αριθμ. 64/2010 πολυσέλιδου βουλεύματος του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ηλείας, το οποίο αθώωσε τον υπογράφοντα για ανάρτηση στο blog του που αφορούσε τον πρώην αντιδήμαρχο της Ζαχάρως.
Έχασε τη δίκη ο Assange! Πρέπει να εκδοθεί στη Σουηδία είπε το δικαστήριο...
Λογικό και αναμενόμενο το αποτέλεσμα του βρετανικού δικαστηρίου που απέρριψε το αίτημα του Assange να μην εκδοθεί στη Σουηδία, η οποία ζητάει την έκδοσή του γιατί κατηγορείται για "βιασμό". Τώρα το μόνο που μπορεί να κάνει και μάλλον θα κάνει είναι να καταθέσει έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας. Ποιος αμφιβάλλει όμως ότι και εκεί το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο;...
Διαφωνεί με το δημοψήφισμα και ο Κ. Καραμανλής
Στο σφυρί η μεζονέτα της Μιμής για χρέη σε ΜΚΟ
Η υπόθεση που αποκαλύπτει σήμερα η zougla.gr αποτελεί ένα από τα τελευταία κεφάλαια του σήριαλ της πρώην ροζ βίλας που μετατράπηκε σε «χρυσές μεζονέτες», οι οποίες και κατασκευάστηκαν εντός του οικοπέδου έκτασης τριών στρεμμάτων της οδού Αγράμπελης 3.
Σόιμπλε: Αποφασίστε τι θα κάνετε το συντομότερο
Ευρωπαίος επίτροπος τα βάζει με τον Παπανδρέου
"Θέτει περισσότερο από πριν σε κίνδυνο το ευρώ...Εάν οι Ελληνες πουν 'όχι', δεν γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι συνέπειες", προσθέτει.
ΝΔ: Μόνη λύση οι εκλογές!
To Υπουργείο Εξωτερικών έδωσε άδεια στον Δήμο Σάμου να συμμετέχει σε φεστιβάλ μαζί με την "ΨευτοΜακεδονία"!!!
Εκπληξη στο Βερολίνο
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Με μεγάλη έκπληξη, αμηχανία και οργή υποδέχτηκε το Βερολίνο την εξαγγελία δημοψηφίσματος από τον Ελληνα πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου.
Αρνήθηκε να σχολιάσει η Ανγκελα Μέρκελ Αρνήθηκε να σχολιάσει η Ανγκελα Μέρκελ Επισήμως η γερμανική κυβέρνηση αρνήθηκε να σχολιάσει το γεγονός και αρκέστηκε σε λιτή ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, η οποία αναφέρει ότι πρόκειται για «εσωτερική υπόθεση της Ελλάδας».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




