Την απόφασή της να απέχει από την ψηφοφορία, κάτι που ισοδυναμεί με ψήφο εμπιστοσύνης μιας και η πλεοψηφία βγαίνει εκ των παρόντων, για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση τα μεσάνυχτα της Παρασκευής ανακοίνωσε, προσερχόμενη στη Βουλή το πρωί της Παρασκευής η ανεξάρτητη βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου.
04 Νοεμβρίου 2011
Θα απέχει λέει η Έλσα κάτι που λόγω κανονισμού ισοδυναμεί με ψήφο εμπιστοσύνης στο ΠΑΣΟΚ
Την απόφασή της να απέχει από την ψηφοφορία, κάτι που ισοδυναμεί με ψήφο εμπιστοσύνης μιας και η πλεοψηφία βγαίνει εκ των παρόντων, για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση τα μεσάνυχτα της Παρασκευής ανακοίνωσε, προσερχόμενη στη Βουλή το πρωί της Παρασκευής η ανεξάρτητη βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου.
"Θα σου δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης αν εντός της ημέρας "κλειδώσεις" την κυβέρνηση εθνικής ενότητας"
- Ε.Παπαδημητρίου: "Θα απέχω από την ψηφοφορία εκτός και αν..."
- Τέσσερις έστειλαν μήνυμα για “όχι”, αναδίπλωση από Παναρίτη
- Ο ελιγμός Βενιζέλου και οι “γιάφκες” των υπουργών τη νύχτα
- Τι θα γίνει αν καταψηφιστεί η Κυβέρνηση
Όλο και περισσότεροι βουλευτές δηλώνουν ανοικτά ή σε συζητήσεις ότι θα εξαρτήσουν την στάση τους το βράδυ στην Βουλή, από το αν ο Γ. Παπανδρέου τους πείσει ότι δεν θέλει να είναι αιώνιος πρωθυπουργός..
ΝΔ: «Γαντζωμένος σε ένα αυτοκίνητο που μας πάει στο γκρεμό» ο κ. Παπανδρέου
Εμμένει η ΝΔ στην πρότασή της για το σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης με αντικείμενο την κύρωση της δανειακής σύμβασης και στη συνέχεια τη διεξαγωγή εκλογών.Τη θέση αυτή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επανέλαβε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.
Μετά τις χθεσινές εξελίξεις, κατηγόρησε τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου ότι «είναι γαντζωμένος στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου που πάει στο γκρεμό».
Οργή Σαμαρά για τον Παπανδρέου
Ενώ όμως το επίκεντρο του δράματος είναι πάντα το κυβερνητικό στρατόπεδο που δοκιμάζεται από την εν εξελίξει διαδικασία της ψήφου εμπιστοσύνης τα όσα συνέβησαν χθές έχουν συνέπειες και στη ΝΔ και δημιουργούν πια κενό στρατηγικής για την ηγεσία του κόμματος.
Παπανδρέου: Είπα για δημοψήφισμα για να μη γίνει πραξικόπημα !
Θα ήταν κωμικό, αν δεν ήταν τόσο τραγικό: όπως προκύπτει από γαλλικές πηγές, είναι πολύ πιθανό η ξαφνική καρατόμηση των τεσσάρων αρχηγών των Επιτελείων να οφείλεται στην προσπάθεια του Γ. Παπανδρέου να δικαιολογήσει την προκήρυξη δημοψηφίσματος προς τους αιφνιδιασμένους Ευρωπαίους ηγέτες!Ο γνωστός Γάλλος δημοσιογράφος Jean Quatremer στο λογαριασμό του στο twitter έγραψε ότι κατά τη διάρκεια του δείπνου στις Κάννες την Τετάρτη το βράδυ, ο κ. Παπανδρέου είπε στους Ευρωπαίους ηγέτες ότι...
Διαμαρτυρία στις 7 Νοεμβρίου στη Νέα Υόρκη εναντίον του Kissinger
Η Ιστορική Λέσχη της Νέας Υόρκης (New-York Historical Society) θα "τιμήσει" τον Henry Kissinger στις 7 Νοεμβρίου σε ειδική εκδήλωση στο γνωστό ξενοδοχείο Waldorf Astoria της Νέας Υόρκης με το εισητήριο για την εκδήλωση να ξεκινάει απ' τα 1000 δολ και να φτάνει έως τα 50.000. Δυστυχώς όμως γι' αυτούς που θα είναι μέσα, απ' έξω θα τους την έχουν στημένη αυτοί που δεν ξεχνούν ότι ο Kissinger είναι ο γηραιότερος εγκληματίας πολέμου που κυκλοφορεί ελεύθερος και είναι υπεύθυνος για εκατομμύρια θανάτους σε Βιετνάμ, Καμπότζη, Μπάγκλαντές, Χιλή κ.λπ. Εννοείται πως και εμείς δεν ξεχνάμε πως είναι ο κύριος υπεύθυνος της Κυπριακής τραγωδίας που ενορχήστρωσε και επέβλεψε την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο.Όσοι Έλληνες λοιπόν είναι κοντά ας περάσουν μια βόλτα απ΄το Waldorf Astoria στις 7 Νοεμβρίου 5-7 μμ
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Τα γυρνάνε Παναρίτη και Λιτζέρης... αναμένονται κι άλλοι
Η απόσυρση του δημοψηφίσματος και η υπόσχεση του πρωθυπουργού για διάλογο με τον κ. Αντώνη Σαμαρά προκειμένου να συγκροτηθεί κυβέρνηση συνεργασίας αλλάζει τα προγνωστικά για την αυριανή ψηφοφορία που θα δείξει αν η κυβέρνηση απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της Βουλής.
Θρίλερ με την ψήφο εμπιστοσύνης-Από μια κλωστή η κυβέρνηση
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είναι πιο εκνευρισμένοι από ποτέ, αφού νιώθουν ότι έχουν το ρόλο του θεατή σε ένα «έργο» που ο πρωθυπουργός παίζει μόνος του, όπως ακούστηκε σε κάποια πηγαδάκια.
Έκαψαν Ελληνική σημαία και βεβήλωσαν εκκλησάκι σε σχολείο στην Φλώρινα
Στη Λεβαία Φλώρινας, άγνωστοι δράστες μπήκαν στο δημοτικό σχολειό Λεβαίας, έκαψαν την ελληνική σημαία, η οποία ήταν τοποθετημένη σε μεταλλικό κοντάρι στο προαύλιο έσπασαν σταυρό από εκκλησάκι, καθώς και το τζάμι παραθύρου.
Reuters: Συμφωνία ΓΑΠ-Μπένυ για παραίτηση του πρώτου
Για συμφωνία του ΓΑΠ με τους υπουργούς του, προκειμένου να παραιτηθεί και να παραδώσει την Πρωθυπουργία σε κυβέρνηση κοινής αποδοχής, εφόσον οι υπουργοί τον βοηθησουν να κερδίσει την ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής, κάνει λόγο το Reuters και επικαλείται κυνενητικές πηγές. Σύμφωνα με τις πηγές οι υπουργοί που εμπλέκονται στη συμφωνία στηρίζουν τον Βενιζέλο. "Του είπαν ότι πρέπει να αποχωρήσει ήρεμα προκειμένου να σώσει το κόμμα του" είπε η πηγή στο Reuters. "Συμφώνησε να παραιτηθεί. Ήταν μια πολιτισμένη διαδικασία".
03 Νοεμβρίου 2011
Papandemonium: Το πρωί μαθήτρια (δεν παραιτείται) το βράδυ πόρνη (παραιτείται)
Πρόθυμος να συζητήσει μεταβατική κυβέρνηση δηλώνει ο Γ.Παπανδρέου... αλλά δεν τον πιστεύει κανείς πλέον
Τη θέση του για το ενδεχόμενο σχηματισμού μεταβατικής κυβέρνησης ευρύτερης αποδοχής διευκρίνισε μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής ο πρωθυπουργός.
Ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πρόθυμος να ξεκινήσει άμεσα η συζήτηση για τη συγκρότηση ενός σχήματος με την ευρύτερη δυνατή αποδοχή και κατόπιν, αφού διασφαλιστεί η ομαλή πορεία της χώρας και η ψήφιση της δανειακής σύμβασης, να πάει η χώρα σε εκλογές.
«Δεν είμαι κολλημένος στην καρέκλα» είπε ο κ. Παπανδρέου, απαντώντας στην σφοδρή κριτική που άσκησε νωρίτερα από το ίδιο βήμα ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς.
«Δεν παραιτείται έτσι μία κυβέρνηση. Μήπως υπάρχει κάποια άλλη έτοιμη που περιμένει;» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας τον κίνδυνο να υπάρξει «τρομακτικό κενό ακυβερνησίας».
Ο Γ.Παπαναδρέου μίλησε για την ανάγκη «να φύγουμε από τακτικισμούς», είπε ότι ο ίδιος θα επιμείνει στην ανάγκη συνεννόησης και εξέφρασε την πρόθεσή του να δρομολογηθούν οι εξελίξεις «το γρηγορότερο, συνετά, προσεχτικά, χωρίς κινδύνους για τη χώρα».
Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι με την τοποθέτηση του κ. Σαμαρά περί μεταβατικής κυβέρνησης και ψήφου στη δανειακή σύμβαση «έγινε ένα μεγάλο βήμα». Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα θέματα, όπως ο χρόνος των εκλογών και η σύνθεση αυτής της κυβέρνησης, είπε ότι αυτά πρέπει να συζητηθούν.
«Καλώ τον κ. Σαμαρά ακόμα και τώρα να επανεξετάσει τη θέση του, να πάρει άμεσα μέρος στις συζητήσεις για συγκρότηση μίας κυβέρνησης με την ευρύτερη δυνατή στήριξη» τόνισε ο Γ.Παπανδρέου.
Νωρίτερα, στη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο της συζήτησης για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης, ο πρωθυπουργός εξήγησε τους λόγους για τους οποίους πρότεινε το δημοψήφισμα «για τη δανειακή σύμβαση», όπως τόνισε, όχι για την παραμονή ή όχι της χώρας στο ευρώ.
«Με τη θετική έκβαση στο δημοψήφισμα, θα ήταν η καλύτερη απάντηση στα σενάρια εξόδου της χώρας από το ευρώ» δήλωσε. Παραδέχτηκε δε ότι το ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ υφίσταται: Αν δεν εφαρμοστούν οι αποφάσεις των Βρυξελλών, όπως σημείωσε, «θα γλιστρήσουμε στην έξοδο από το ευρώ».
Περίμενα -δήλωσε ο κ. Παπανδρέου- ότι μετά την συμφωνία της 26ης-27ης Οκτωβρίου ότι θα έβρισκα μία ευρύτερη στήριξη. Αντί αυτού «εισπράξαμε από άρνηση μέχρι ύβρη», με αποτέλεσμα να «υποχρεωθώ να προτείνω το δημοψήφισμα».
«Αν δεν αναλάβει ο πολιτικός κόσμος τις ευθύνες του, πρέπει να ερωτηθεί ο λαός» δήλωσε χαρακτηριστικά. «Το δημοψήφισμα το πρότεινα ακριβώς για να εγγυηθώ την πορεία μας στο ευρώ» συμπλήρωσε ο Γ.Παπανδρέου.
Newsroom ΔΟΛ
Τη θέση του για το ενδεχόμενο σχηματισμού μεταβατικής κυβέρνησης ευρύτερης αποδοχής διευκρίνισε μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής ο πρωθυπουργός.
Ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πρόθυμος να ξεκινήσει άμεσα η συζήτηση για τη συγκρότηση ενός σχήματος με την ευρύτερη δυνατή αποδοχή και κατόπιν, αφού διασφαλιστεί η ομαλή πορεία της χώρας και η ψήφιση της δανειακής σύμβασης, να πάει η χώρα σε εκλογές.
«Δεν είμαι κολλημένος στην καρέκλα» είπε ο κ. Παπανδρέου, απαντώντας στην σφοδρή κριτική που άσκησε νωρίτερα από το ίδιο βήμα ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς.
«Δεν παραιτείται έτσι μία κυβέρνηση. Μήπως υπάρχει κάποια άλλη έτοιμη που περιμένει;» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας τον κίνδυνο να υπάρξει «τρομακτικό κενό ακυβερνησίας».
Ο Γ.Παπαναδρέου μίλησε για την ανάγκη «να φύγουμε από τακτικισμούς», είπε ότι ο ίδιος θα επιμείνει στην ανάγκη συνεννόησης και εξέφρασε την πρόθεσή του να δρομολογηθούν οι εξελίξεις «το γρηγορότερο, συνετά, προσεχτικά, χωρίς κινδύνους για τη χώρα».
Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι με την τοποθέτηση του κ. Σαμαρά περί μεταβατικής κυβέρνησης και ψήφου στη δανειακή σύμβαση «έγινε ένα μεγάλο βήμα». Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα θέματα, όπως ο χρόνος των εκλογών και η σύνθεση αυτής της κυβέρνησης, είπε ότι αυτά πρέπει να συζητηθούν.
«Καλώ τον κ. Σαμαρά ακόμα και τώρα να επανεξετάσει τη θέση του, να πάρει άμεσα μέρος στις συζητήσεις για συγκρότηση μίας κυβέρνησης με την ευρύτερη δυνατή στήριξη» τόνισε ο Γ.Παπανδρέου.
Νωρίτερα, στη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο της συζήτησης για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης, ο πρωθυπουργός εξήγησε τους λόγους για τους οποίους πρότεινε το δημοψήφισμα «για τη δανειακή σύμβαση», όπως τόνισε, όχι για την παραμονή ή όχι της χώρας στο ευρώ.
«Με τη θετική έκβαση στο δημοψήφισμα, θα ήταν η καλύτερη απάντηση στα σενάρια εξόδου της χώρας από το ευρώ» δήλωσε. Παραδέχτηκε δε ότι το ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ υφίσταται: Αν δεν εφαρμοστούν οι αποφάσεις των Βρυξελλών, όπως σημείωσε, «θα γλιστρήσουμε στην έξοδο από το ευρώ».
Περίμενα -δήλωσε ο κ. Παπανδρέου- ότι μετά την συμφωνία της 26ης-27ης Οκτωβρίου ότι θα έβρισκα μία ευρύτερη στήριξη. Αντί αυτού «εισπράξαμε από άρνηση μέχρι ύβρη», με αποτέλεσμα να «υποχρεωθώ να προτείνω το δημοψήφισμα».
«Αν δεν αναλάβει ο πολιτικός κόσμος τις ευθύνες του, πρέπει να ερωτηθεί ο λαός» δήλωσε χαρακτηριστικά. «Το δημοψήφισμα το πρότεινα ακριβώς για να εγγυηθώ την πορεία μας στο ευρώ» συμπλήρωσε ο Γ.Παπανδρέου.
Newsroom ΔΟΛ
Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις εμπόρων για φοροδιαφυγή
Συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη για φοροδιαφυγή μια έμπορος κουφωμάτων και ένας έμπορων ρούχων, που χρωστούσαν ο καθένας περίπου 140.000 ευρώ.
Ο έμπορος ρούχων κατέβαλε τα μισά χρήματα και αφέθηκε ελεύθερος ενώ κρατείται η έμπορος κουφωμάτων.
Ο έμπορος ρούχων κατέβαλε τα μισά χρήματα και αφέθηκε ελεύθερος ενώ κρατείται η έμπορος κουφωμάτων.
Σάμροκ-ΠΑΟΚ 1-3 (βίντεο με τα γκολ)
Στα... χέρια του κρατάει την τύχη του ο ΠΑΟΚ για πρόκριση στους «32» του Europa League. Ο «Δικέφαλος» νίκησε άνετα με 3-1 το «εμπόδιο» της Σάμροκ Ρόβερς στο Δουβλίνο, ανέβηκε στην κορυφή του 1ου ομίλου και πλέον θέλει νίκη επί της Ρούμπιν Καζάν τον Δεκέμβριο στην Τούμπα - ανεξαρτήτως του αποτελέσματός του στο ματς της 30ής Νοεμβρίου με την Τότεναμ στο Λονδίνο - για να περάσει στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ
Τι θυμήθηκα τώρα ρε γαμότο. Κάποτε ο Ανδρέας κυβερνούσε με την Δήμητρα και την Κοκόλα.
Σήμερα ο Γιώργος κυβερνάει με την Άντα και την Βαρτζέλη.
Πάντως όπως πάει το πράγμα ίσως ο ΓΑΠ πάρει μαζί του και τον ΣΑΜΑΡΑ στον όλεθρο.΄Ολα αυτά δε γιατί δεν πήρε την απόφαση να αποσύρει την κοινοβουλευτική του ομάδα προχθές από την βουλή.
Το κόστος ίσως να ήταν μεγάλο,αλλά θα είχε κατακτήσει τις καρδιές χιλιάδων Ελλήνων.Πολλές φορές οι ανατρεπτικές κινήσεις ,που περιέχουν ρίσκο,είναι και αυτές που φέρνουν τις επαναστάσεις και τη ΝΙΚΗ.
Σήμερα ο Γιώργος κυβερνάει με την Άντα και την Βαρτζέλη.
Πάντως όπως πάει το πράγμα ίσως ο ΓΑΠ πάρει μαζί του και τον ΣΑΜΑΡΑ στον όλεθρο.΄Ολα αυτά δε γιατί δεν πήρε την απόφαση να αποσύρει την κοινοβουλευτική του ομάδα προχθές από την βουλή.
Το κόστος ίσως να ήταν μεγάλο,αλλά θα είχε κατακτήσει τις καρδιές χιλιάδων Ελλήνων.Πολλές φορές οι ανατρεπτικές κινήσεις ,που περιέχουν ρίσκο,είναι και αυτές που φέρνουν τις επαναστάσεις και τη ΝΙΚΗ.
Βίντεο: Και στην Ιρλανδία τα ΠΑΟΚια: "Είναι ... του Παπανδρέου η μάνα"... ρε τους αλήτες :)
Ακούστε προσεκτικά το βίντεο:
Ανηθικότητα Ραγκούση: Διόρισε τον 29χρονο αδερφό της γυναίκας του στο 7ο μισθ. κλιμάκιο σαν να έχει προυπηρεσία 20 χρόνια!!!
[Ακόμα και αν είναι απόφοιτος ΤΕ, γιατί αρχικά τον είχε σαν απόφοιτο λυκείου - που πιθανώς μετά από 10 χρόνια κατάφερε να τελειώσει ένα ΤΕΙ... για τέτοιους αγράμματους μιλάμε-, θα έπρεπε να έχει προυπηρεσία πάνω από 20 χρόνια για να φτάσει στο μισθολογικό επίπεδο 7 μιας και οι ΤΕ ξεκινούν αν δεν κάνω λάθος απ' το 18 και μπορεί να φτάσουν μάξιμουμ στο 6 ανεβαίνοντας κάθε 2 χρόνια ένα κλιμάκιο.... άρα θα έπρεπε να δουλεύει από 9 χρονών!!]Ο Γιάννης Ραγκούσης είναι σήμερα Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Όπως ξέρετε κατάγεται από την Πάρο και ο πεθερός του ήταν ...ταξιτζής. Θα το ακούγατε με τις απεργίες των ταξιτζήδων. Ο πεθερός του ονομάζεται Παντελής Ρούσσος κι έχει δυό παιδιά: τη σύζυγο του Υπουργού Κατερίνα Ρούσσου (στη φωτογραφία με τον κ.Ραγκούση), που γεννήθηκε το 1972 και τον...
Η ΝΔ θα είναι παρούσα στην ψηφοφορία: Επειδή άρχισαν να λένε ότι ο Σαμαράς διέσωσε τον ΓΑΠ
Η ΝΔ αποχώρησε από την συζήτηση και όχι από την ψηφοφορία.Εννοείται ότι θα είναι παρούσα στην ψηφοφορία για να καταψηφίσει τον ψυχωτικό πριν διαλύσει όλο τον πλανήτη.
Αν η ΝΔ δεν ήταν παρούσα στην ψηφοφορία τότε ο ΓΑΠ θα χρειαζόταν 120 ψήφους για να επιβιώσει...
Αν η ΝΔ δεν ήταν παρούσα στην ψηφοφορία τότε ο ΓΑΠ θα χρειαζόταν 120 ψήφους για να επιβιώσει...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
