Όλοι ψάχνουν για ένα πρωθυπουργό.Ονόματα από εδώ ,ονόματα απο εκεί.Λοιπόν να προτείνω και εγώ έναν.
Το όνομά του ? ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ. Μάλιστα ,τα έχει όλα και συμφέρει. Μόνο προτερήματα.
Έχουμε και λέμε,
Το όνομά του ? ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ. Μάλιστα ,τα έχει όλα και συμφέρει. Μόνο προτερήματα.
Έχουμε και λέμε,



