Διαβάζω σε διάφορες αναρτήσεις "αντιδράσεις από την αντιπολίτευση" και γελάω! Παπάρια μάντολες! Τίποτα δε θα γίνει αφού σε 2 μέρες το θέμα θα έχει ξεχαστεί και αυτό που θα έχει μείνει θα είναι ότι "ο Τσίπρας διαπραγματεύτηκε"... "τουλάχιστον προσπάθησε" λένε τα γίδια και βυθίζονται όλο και πιο βαθιά στα σκ@τά!
ΠΑΣΟΚ: «Σκάνδαλο» με την κομματοκρατούμενη εταιρεία-φάντασμα του Σκουρλέτη-Θ. Παπαχριστόπουλος (ΑΝΕΛ): «Να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε αυτό το κομμάτι, το συγγενικό» - «Πυρ ομάδόν» από την αντιπολίτευση
Αμείλικτα ερωτηματικά για διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και περιττή διόγκωση του κράτους για να «βολευτούν» συγγενείς και κομματικοί φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ προκύπτουν από την συνεδρίαση επιτροπής της Βουλής για τον διορισμό των μελών του ΔΣ της νέας εταιρείας «Δημόσια Επιχείρηση Ενεργειακών Επενδύσεων Α.Ε.» (Δ.ΕΠ.ΕΝ.Ε. Α.Ε.).