Σε καλό επίπεδο θεωρεί ότι βρίσκονται οι συνομιλίες που έχουν ξεκινήσει ανάμεσα στη Δημοκρατική Συμμαχία και τη Ν.Δ. ο πρώην βουλευτής της ΔΗΣΥ, Γιώργος Κοντογιάννης.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, ο κ.Κοντογιάννης, για το ενδεχόμενο επανασυσπείρωσης της ΔΗΣΥ, στη Ν.Δ. ανέφερε χαρακτηριστικά πως...
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, ο κ.Κοντογιάννης, για το ενδεχόμενο επανασυσπείρωσης της ΔΗΣΥ, στη Ν.Δ. ανέφερε χαρακτηριστικά πως...


















