30 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόγραμμα Φεστιβάλ ΟΝΝΕΔ στην Πάτρα

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου – Μώλος Αγ. Νικολάου

11.00 Έναρξη Φεστιβάλ

11.15 Έναρξη διαγωνισμού fourthsquare

“Γίνε ο Μayor του 4youth festival της Πάτρας και κέρδισε ένα ipod shuffle”

13.30 Radio debate

Το onned web - radio φιλοξενεί τον υποψήφιο Δήμαρχο Πάτρας κ. Κ. Χριστόπουλο σε μια «εναλλακτική» παρουσίαση της υποψηφιότητας του.

17.30 Radio debate

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ. Γ. Παπαναστασίου φιλοξενείται από το onned web radio σε μια «διαφορετική» παρουσίαση της υποψηφιότητας του.

20.00 Λήξη διαγωνισμού fourthsquare

20.00 Συναυλία – Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και μέχρι την έναρξη της συναυλίας, θα λειτουργούν περίπτερα των οργανώσεων της ΟΝΝΕΔ, θεματικές διαδρομές ενημέρωσης και προβληματισμού (για θέματα όπως η απασχόληση, το περιβάλλον, τα ναρκωτικά και η τοπική αυτοδιοίκηση) μέσα από τις οποίες η ΟΝΝΕΔ θα προβάλει τις δικές της προτάσεις, περίπτερα Μη Κυβερνητικών οργανώσεων, fun park, stands εφημερίδων, αφιερώματα στις πόλεις που μας φιλοξενούν, χώρος τεχνολογίας – internet καθώς και θα εκπέμπει live το onned web-radio.

Ν. Νικολόπουλος: Να αναγνωρίσει η Τουρκία την γενοκτονία των Ποντίων

Ο Νίκος Νικολόπουλος ζητάει να θέσει η Κυβέρνηση στις συνομιλίες με την Τουρκία το θέμα της αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ποντίων και των Αρμενίων. Ενώ θεωρεί επιβεβλημένο να θέσουμε το θέμα τόσο στην ΕΕ όσο και σε άλλες χώρες. Δείτε το βίντεο:

Δήλωση Σταϊκούρα για την έκθεση του ΙΟΒΕ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας και η Γραμματέας της Ομάδας Παρακολούθησης του Προγράμματος Στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας, κα Ελένη Ρωμαΐδου, έκαναν την ακόλουθη δήλωση μετά τη δημοσιοποίηση της Έκθεσης του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ):

«Η δημοσιοποίηση της τριμηνιαίας Έκθεσης του ΙΟΒΕ για την Ελληνική Οικονομία επιβεβαιώνει τις διαπιστώσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση και τις προοπτικές της.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Έκθεση, τρία είναι τα επικρατέστερα σενάρια για την Οικονομία:

-Το πρώτο σενάριο, το «σενάριο της ελπίδας» προβλέπει ότι η Ελλάδα θα ακολουθήσει, σε γενικές γραμμές, το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής του Μνημονίου. Δεν είναι βέβαιο, όμως, ότι θα επιτύχει την επιστροφή στις διεθνείς αγορές, διότι το δημόσιο χρέος συνεχίζει να αυξάνει. Η πιθανότερη και λογικότερη έκβαση στην περίπτωση αυτή είναι η επέκταση του χρονικού ορίζοντα των δανείων που μας έχει χορηγήσει η «τρόικα».

-Το δεύτερο σενάριο, το «σενάριο της καταστροφής», οδηγεί σε «ακαριαίο» ή σε «αργό» «θάνατο». Και αυτό θα γίνει όταν η δημοσιονομική προσαρμογή δεν συνοδεύεται από διαρθρωτικές αλλαγές, οι οποίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν «αντισώματα».

-Και το τρίτο σενάριο, το «σενάριο της σωτηρίας», προβλέπει ότι η Κυβέρνηση θα υιοθετήσει τις πολιτικές του πρώτου σεναρίου και θα προχωρήσει ταυτόχρονα σε επιθετική πολιτική αξιοποίησης της ακίνητης κρατικής περιουσίας.

Τα σενάρια αυτά οδηγούν στις ακόλουθες διαπιστώσεις, οι οποίες και διατυπώθηκαν έγκαιρα από τη Νέα Δημοκρατία:

1ον . Ο δανεισμός της χώρας με λογικούς όρους δεν είναι εξασφαλισμένος ακόμη και με την αισιόδοξη εκδοχή, αφού είναι γνωστή η εκτίμηση του Μνημονίου ότι, μετά από μία τετραετία ασφυκτικής δημοσιονομικής πειθαρχίας, το δημόσιο χρέος θα εκτιναχθεί, από 115% του ΑΕΠ που ήταν το 2009, στο 145% το 2014.

2ον . Η πιθανότητα για επέκταση του χρονικού ορίζοντα των δανείων, αλλά και κάθε σκέψη για παράταση του Μνημονίου, 5 μήνες από την εφαρμογή του, επιβεβαιώνουν ότι το ακολουθούμενο μίγμα οικονομικής πολιτικής δεν αποτελεί το σωστό «θεραπευτικό σχήμα».

3ον . Η υπερβολική δημοσιονομική προσαρμογή (20% του ΑΕΠ σε μία πενταετία προκειμένου να μειωθεί το έλλειμμα κατά 11% του ΑΕΠ την ίδια περίοδο) επιβάλλεται να συνοδευθεί από μέτρα «τόνωσης» της αγοράς για την ανάκαμψη αρχικά, και την ανάπτυξη μεταγενέστερα της οικονομίας.

4ον . Επιβάλλεται η αξιοποίηση της περιουσίας του Δημοσίου. Πρόσφατα, ο κ. Πρωθυπουργός «ανακάλυψε» από την Αμερική την αξία της.

Σήμερα, συνεπώς, επιβεβαιωνόμαστε από τους κοινωνικούς, επιστημονικούς και παραγωγικούς φορείς της χώρας.

Ακόμη και ο Πρόεδρος του ΔΝΤ κ. Στρος-Καν, πρόσφατα, δήλωσε ότι η «λιτότητα α λα Ελληνικά είναι λάθος συνταγή για την Ευρώπη».

Λίγοι, όμως, τότε προέβλεψαν ότι η θεραπεία “σοκ” ήταν λάθος.

Η Νέα Δημοκρατία πρότεινε άλλο μίγμα πολιτικών, το οποίο οδηγεί ταχύτερα και με λογικούς όρους στην έξοδο στις αγορές.

Η πρότασή μας είναι ρεαλιστική, τεκμηριωμένη και κοστολογημένη.

Συμβατή με την Ελληνική πραγματικότητα».

Το ΙΟΒΕ προτείνει περίπου ότι και η ΝΔ για έξοδο από το μνημόνιο

Το ΙΟΒΕ δέχεται ότι το μνημονίο δεν εγγυάται τη σωτηρία της χώρας και προτείνει μεταξύ άλλων όπως και η ΝΔ την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας.

Πρώτον, “το σενάριο της ελπίδας” προβλέπει ότι θα ακολουθηθεί κατά γράμμα το μνημόνιο αλλά και σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι βέβαιο ότι η Ελλάδα θα μπορέσει να επιστρέψει στις αγορές λόγω πολύ υψηλού χρέους (144% το 2012) που θα διατηρήσει τα spread σε υψηλά επίπεδα.

Η λογικότερη έκβαση είναι η χρονική επέκταση των δανείων της τρόικας κάτι που όμως εναπόκειται στα χέρια των επιτηρητών και ειδικότερα της γερμανικής κυβέρνησης. Δηλαδή, λέει ότι δεν είναι βέβαιο ότι θα αποφύγουμε τη στάση πληρωμών καθώς εξαρτώμεθα από οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις, ιδιαίτερα στη Γερμανία.

Δεύτερον, “το σενάριο της καταστροφής”, είτε εγκαταλείπεται η δημοσιονομική προσαρμογή λόγω αντιδράσεων, είτε συνεχίζεται χωρίς όμως διαρθρωτικές αλλαγές.

Σε αυτή την περίπτωση προβλέπεται, είτε ακαριαίος θάνατος δηλαδή στάση πληρωμών, είτε αργός θάνατος, δηλαδή στασιμότητα επί χρόνια της οικονομίας (που “θα αποβεί καταστροφική για την ευημερία της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού και θα θέσει σε κίνδυνο τη σταθερόττηα του ευρώ”).

Τρίτον, “το σενάριο σωτηρίας του ΙΟΒΕ” προβλέπει πέρα από την πολιτική του Μνημονίου και επιθετική πολιτική αξιοποίησης των κρατικών ακινήτων ώστε να μειωθεί ταχύτερα το χρέος.

Παράλληλα, συστήνει τη σύνταξη δεκαετούς σχεδίου ανάπτυξης αλλά και ύφεση 3,5% το 2010 αντί για 4% που λέει το Μνημόνιο.

Την ανεργία το ΙΟΒΕ την υπολογίζει άνω του 12% φέτος και άνω του 13,5% το 2011.

Συμπέρασμα- το ΙΟΒΕ συμφωνεί ότι το μνημόνιο θα φέρει μαύρες μέρες και μάλιστα χωρίς αποτέλεσμα, και το σημαντικότερο ένας έγκριτος κοινωφελής, ερευνητικός οργανισμός που ασχολείται με προβλήματα της οικονομίας μας ΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΔΙΝΕΙ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.

citizengr.wordpress.com

Και τώρα... αποσύνθεση...

Ο Κέζος έφυγε, ο Έμπεν ήρθε αλλά η κατάσταση δεν άλλαξε ούτε για τα μάτια του κόσμου... Οι ευθύνες συγκεντρώνονται στον Νιόπλια και θα είναι ο πρώτος που θα πληρώσει σύντομα το μάρμαρο της αποτυχίας.

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Τα μισά στοιχεία ανέφερε στη Βουλή ο Ε. Βενιζέλος... και ο Μ. Κεφαλογιάννης του θύμισε τα υπόλοιπα

Κατά την διάρκεια της χθεσινής συζήτησης στη Βουλή για το νομοσχέδιο που αφορά την κύρωση της σύμβασης του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης για το μέλλον των Ελληνικών ναυπηγίων και των προγραμμάτων του Πολεμικού Ναυτικού ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μ. Κεφαλογιάννης απευθυνόμενος στον κ. Ε. Βενιζέλο είπε..

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Εμείς κατανοούμε τη θέση σας. Κατανοούμε ότι είχατε να κάνετε μια δύσκολη διαπραγμάτευση. Καταλαβαίνουμε ότι προσπαθήσατε να λύσετε ένα γόρδιο δεσμό.

Όμως, ποιο γόρδιο δεσμό, κύριε Βενιζέλο; Το γόρδιο δεσμό –γι’ αυτό είστε και πολύ προσεκτικός- που μας οδήγησε η δική σας σύμβαση, η σύμβαση του 2001, γι’ αυτά τα υποβρύχια, τα τέσσερα υποβρύχια 214, συν τον εκσυγχρονισμό των τριών υποβρυχίων 209, σύμβαση που αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή; Το γνωρίζετε και εσείς πάρα πολύ καλά, γιατί αυτό, πρώτον, προέβλεπε προκαταβολές του 50%. Δεν ξέρω καμία σύμβαση στον κόσμο που να προβλέπει προκαταβολή 50%. Και έχουμε φθάσει δέκα χρόνια μετά να έχουμε πληρώσει τα χρήματα τα οποία και αναφέρατε, δηλαδή περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ- και δεν έχουμε δει ούτε ένα υποβρύχιο στο Πολεμικό μας Ναυτικό. Αυτό προβλέπει η σύμβαση.

Όπως επίσης, το τίμημα για τον εκσυγχρονισμό των τριών υποβρυχίων 209 είναι ένα τίμημα εξαιρετικά υψηλό, 800 εκατομμυρίων ευρώ.

Αυτή τη σύμβαση βρήκατε. Αυτή τη σύμβαση βρήκαμε και εμείς. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, από μία βεβαρημένη σύμβαση. Εγώ μπορώ να κατανοήσω ότι η προσπάθεια που έγινε το 2000 ήταν μια προσπάθεια να διατηρηθούν ζωντανά τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, αλλά όχι με τέτοιες λεόντειες συμφωνίες.

Σήμερα, η προσπάθεια που κάνετε γίνεται, για να αγοράσει τα Ναυπηγεία η συγκεκριμένη εταιρεία. Φθάσαμε δηλαδή στο σημείο να δοθεί το 2000 προικοδότηση στη γερμανική εταιρεία, για να διατηρήσει ανοικτά τα Ναυπηγεία και σήμερα να δίνετε εσείς πανωπροίκια, για να συνεχίσει να λειτουργεί το Ναυπηγείο. Μια δεύτερη δηλαδή προίκα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Εκεί, λοιπόν, βρεθήκαμε...

Τώρα, για την ιστορία, γιατί μας ακούν και άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν όλη την εμπειρία και όλη τη γνώση που έχετε εσείς, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΕΝ, για να λέμε τα πράγματα όπως είναι –και κλείνω με αυτό, κύριε Πρόεδρε- η σύμβαση είναι προϋπολογισμού 2.800.000.000 περίπου. Το 1.900.000.000 είναι για τα τέσσερα νέα υποβρύχια, τα 214. Από αυτά, λοιπόν, οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ από το 2000 έως το 2004 έχουν πληρώσει 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας 220.000.000 και υπάρχουν και ληξιπρόθεσμες οφειλές λόγω της αντιδικίας για το «Παπανικολής» 600.000.000 ευρώ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Για δε την ανακατασκευή, τον εκσυγχρονισμό των υποβρυχίων 209, από το 2002 έως το 2004 οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ έχουν πληρώσει προκαταβολές 450 εκατομμύρια ευρώ, οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας 170. Τα 104 τα πληρώσαμε απ’ ευθείας από το Υπουργείο Οικονομικών, λόγω των γνωστών θεμάτων που υπήρχαν με τη γερμανική κυβέρνηση. Αλλά αν δείτε τις ροές των χρηματοδοτήσεων είναι πολύ μικρές την περίοδο της Νέας Δημοκρατίας και τεράστιες την περίοδο του ΠΑΣΟΚ.

Σύνολο, κύριε Υπουργέ; Οι πληρωμές του ΠΑΣΟΚ 2001-2004 είναι 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ και οι πληρωμές της Νέας Δημοκρατίας είναι 390 εκατομμύρια. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό δυσκολεύει και εσάς στις διαπραγματεύσεις.

Τελειώνοντας κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα να πω επειδή δεν ήσασταν στην Έδρα, ότι ο κύριος Υπουργός πήρε το λόγο για οκτώ λεπτά και μίλησε δέκα έξι στην πρώτη του παρέμβαση, το ίδιο και οι Κοινοβουλευτικοί Εκπρόσωποι των άλλων Κομμάτων.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βαΐτσης Αποστολάτος): Κύριε Κεφαλογιάννη, επειδή είναι δώδεκα η ώρα, του συναδέλφους σκεφτείτε και την τάξη. Παράκληση.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Κλείνω, χωρίς να αντιδικήσω άλλο μαζί σας.

Εμείς, κύριε Πρόεδρε, δεν ψηφίζουμε αυτή τη σύμβαση για δύο λόγους: Για λόγους νομικούς, τους οποίους με πολύ λεπτομερή τρόπο σας ανέπτυξε ο κ. Παυλόπουλος και γι’ αυτό το οποίο λέει η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής σε σχέση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, το οποίο θεωρούμε καίριο. Θα διαβάσω στη σελίδα 5 τι λέει η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής: «Οι ανωτέρω ρυθμίσεις κατά το σκέλος που εισήγαγαν φορολογικές απαλλαγές και μέτρα τεχνικού χαρακτήρα, μπορεί να θεωρηθεί ότι συνιστούν κρατικές ενισχύσεις, κατά την έννοια του άρθρου 107 παράγραφος 1 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Είναι σαφές αυτό, γι’ αυτό το λόγο δεν το ψηφίζουμε και δεν το ψηφίζουμε και για λόγους ουσίας.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βαΐτσης Αποστολάτος): Εντάξει, κύριε Κεφαλογιάννη.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Οι λόγοι ουσίας είναι ότι εμείς σε αυτή την οικονομική συγκυρία πιστεύουμε ότι ο ελληνικός λαός δεν έχει τη δυνατότητα να πληρώσει από το υστέρημά του 500 εκατομμύρια ευρώ, μόνο και μόνο γιατί δυσκολευτήκατε εσείς, εξαιτίας της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου να συμφωνήσετε με την εταιρεία χωρίς κόστος και το Πολεμικό Ναυτικό να εξυπηρετήσετε και τον ελληνικό λαό να απαλλάξετε από 500 επιπλέον εκατομμύρια ευρώ φορολογία.

Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Δεν υπάρχουν φορολογικές απαλλαγές. Η διάταξη λέει ότι στην πραγματικότητα δεν επιβάλλεται προκαταβολή του φόρου εισοδήματος. Δεν υπάρχει καμιά απαλλαγή.

Έρχομαι στα μαθηματικά του κ. Κεφαλογιάννη. Τα στοιχεία που έχω εγώ μου λένε ότι στη σύμβαση «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» των υποβρυχίων 209 το ελληνικό δημόσιο κατέβαλε το 2004 (ΣΣ. Προσέξτε ότι αρχίζει να λέει ποσά που πληρώθηκαν από το 2004 και με΄τα... για τα πριν γαργάρα... θα καταλάβετε παρακάτω γιατί) 128.549.000 ευρώ, το 2005 κατέβαλε 45.770.000 ευρώ, το 2006 κατέβαλε 30.804.000, το 2009 κατέβαλε 104.198.000 ευρώ.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Τα ίδια έχουμε (ΣΣ. Μόνο που ο Κεφαλογιάννης έχει και τα πριν του 2004 όπως θα δείτε στη συνέχεια).

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Στην άλλη σύμβαση των υποβρυχίων 214 κατέβαλε το 2004 (ΣΣ. Και για τα υποβρύχια τύπου 214 αρχίζει να αναφέρει πληρωμές που έγιναν από το 2004 και πέρα) το ποσό των 306.104.000 ευρώ, το 2005 κατέβαλε 220.895.000 ευρώ, το 2006 κατέβαλε 1.000.000 ευρώ. Το άθροισμα είναι 840.000.000 ευρώ.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Χρεώνετε όλο το 2004 στη Νέα Δημοκρατία.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Προφανώς και έτσι είναι (ΣΣ. Δεν είναι όμως έτσι γιατί η ΝΔ το 2004 εκτέλεσε τον προυπολογισμό και τις πληρωμές που είχε αποφασίσει το ΠΑΣΟΚ τον Δεκέμβριο του 2003...).

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Δεν είναι έτσι.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Κάνετε λάθος, διότι το Μάρτιο έγιναν οι εκλογές. Το άθροισμα είναι, λοιπόν, 840.000.000 ευρώ.

Το αντιφατικό στο επιχείρημά σας, ότι θα γινόταν δεκτή η πρόταση για τα 209 χωρίς επιβάρυνση επειδή είχαν ταμειακό πρόβλημα οι Γερμανοί και ήθελαν να πάρουν λεφτά, είναι ότι δώσατε τα λεφτά και δεν πήρατε το αντάλλαγμα. Ο κ. Παπαθανασίου έδωσε 105.000.000 ευρώ την ίδια εποχή και δεν πήρε κανένα αντάλλαγμα. Ήταν φοβερή η διαχείριση και φοβερή διαπραγμάτευση.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Ξέρετε ότι ζητούσαν πολλά περισσότερα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Ναι, αλλά πήραν 105.000.000 ευρώ εκείνη τη στιγμή. Αφού το κάνατε αυτό, μετά βρεθήκατε υπερήμεροι και τους δώσατε τη νομική βάση να κάνουν καταγγελία και να προσφύγουν στη διεθνή διαιτησία. Έλεος τώρα.

Όσον αφορά τώρα το δημοσιονομικό φορτίο. Πόσο είναι το δημοσιονομικό φορτίο; Εάν υποθέσουμε ότι δεν πουλιέται ο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» –και καταγράφω τη δήλωσή σας- το δημοσιονομικό φορτίο είναι 500.000.000 ευρώ για τα επόμενα δέκα χρόνια, δηλαδή 50.000.000 ευρώ το έτος. Εάν πουληθεί ο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» η επιβάρυνση είναι περίπου 15.000.000 ευρώ το έτος. Αυτή είναι η δημοσιονομική επιβάρυνση.

Ξέρετε από πού θα καταβάλλουμε αυτά τα ποσά του closing τα πρώτα 300.000.000 ευρώ; Από τις οροφές του προϋπολογισμού μας του 2010. Διότι, έχουμε εγγεγραμμένα κονδύλια 1.800.000 ευρώ για πληρωμές, έχουμε διαθέσει 1.000.000 ευρώ και έχουμε τη δυνατότητα να καταβάλλουμε τα 300.000.000 ευρώ και θα είμαστε 500.000.000 ευρώ κάτω από την πρόβλεψη του προϋπολογισμού.

Στις δε παραλαβές, που είναι κρίσιμες για το έλλειμμα, ακόμα και αν παραληφθεί κατά τη EUROSTAT το 2010 ο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ», θα διευκολύνουμε το Υπουργείο Οικονομικών με 800.000.000 ευρώ. Αν η παραλαβή του «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ» μεταφερθεί το 2011 νομικά, θα διευκολύνουμε το Υπουργείο Οικονομικών με 1.000.000.000 ευρώ.

Άρα κάνουμε τέτοια διαχείριση των θεμάτων, που μας επιτρέπει να κάνουμε και αυτού του είδους τις ενέργειες, διευκολύνοντας και το Υπουργείο Οικονομικών.

Λέει η κυρία Μανωλάκου ότι είχε και άλλα προβλήματα το «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ». Μα, το «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» είναι ένα καινούργιο πλοίο. Κάθε παραλαβή οποιουδήποτε καινούργιου σκάφους είτε είναι φρεγάτα, είτε είναι πυραυλάκατος, είτε είναι υποβρύχιο, έχει προβλήματα.

Εν πάση περιπτώσει, το Ναυτικό έχει ενημερώσει επισήμως την πολιτική ηγεσία το 2008 ότι αίρονται οι αντιρρήσεις του. Η BWB, η αρμόδια Γερμανική αρχή, πιστοποιεί την ποιότητα του «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ» το 2008. Καταβάλλονται τα ποσά, γίνεται η διαπραγμάτευση για τις συμβάσεις, αλλά το κομβικό πρόβλημα μένει άλυτο και κληροδοτείται. Σας καλώ να αξιολογήσετε τη συνολική εικόνα.

Εγώ εκτιμώ πάρα πολύ τη μετριοπάθεια με την οποία μίλησε ο κ. Τασούλας. Ο κ. Τασούλας έχει επιπλέον ένα πλεονέκτημα πέραν της ευγενείας του, της καλλιέργειάς του και της υπευθυνότητάς του. Έχει διατελέσει Υφυπουργός στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και έχει ζήσει τα προβλήματα, έχει ζήσει την αγωνία, έχει ζήσει ώρες ευθύνης. Άρα, ξέρει τι λέει. Το καταγράφω αυτό ως ένα δείγμα πολιτικού πολιτισμού.

Θα παρακαλούσα τώρα να μην συνεχίσουμε το διάλογο αυτό.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, ζητώ το λόγο.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γρηγόριος Νιώτης): Έχετε ήδη συμπληρώσει εικοσάλεπτο, κύριε Κεφαλογιάννη.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Αν θέλετε να συνεχίσετε, εγώ σας αφήνω τον τελευταίο λόγο. Κλείστε εσείς τη συζήτηση.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γρηγόριος Νιώτης): Ορίστε, κύριε Κεφαλογιάννη, έχετε το λόγο για τρία λεπτά.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Νομίζω ότι ο τελευταίος λόγος σύμφωνα με τη διαδικασία της συζήτησης ανήκει πάντα στην Κυβέρνηση.

Παίρνω το λόγο, γιατί ο κ. Βενιζέλος αναφέρθηκε σε ορισμένα στοιχεία. Τα στοιχεία, που διαβάσαμε, είναι τα ίδια. Αλλά για την πληρότητα της συζήτησης, θα σας τα διαβάσω χρόνο-χρόνο και θα βγάλετε μόνος σας τα συμπεράσματα.

Για το 209 υποβρύχιο, πληρώθηκαν τα χρήματα χρόνο με το χρόνο λόγω της σύμβασης. Το 2002 πληρώθηκαν 220 εκατομμύρια, το 2003 πληρώθηκαν 109 εκατομμύρια, το 2004 -όπως τα είχατε εσείς προγραμματίσει- 128 εκατομμύρια, το 2005 –όπως τα προγραμμάτισε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας- κατέβηκαν στα 45 εκατομμύρια, το 2006 ξανακατέβηκαν στα 30 εκατομμύρια και το 2009 μόνο και μόνο γιατί υπήρχε αυτή η μεγάλη πολιτική αντιπαράθεση με την Κυβέρνηση της Γερμανίας όχι από το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης, αλλά από το Υπουργείο των Οικονομικών για πολιτικούς λόγους, λόγω της διένεξης η οποία υπήρχε από τη δική σας σύμβαση, δόθηκαν 104 εκατομμύρια ευρώ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Και μετά έγινε η καταγγελία.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Επίσης, έγινε το ίδιο το 2000. Εσείς δηλαδή, αγοράσατε ένα σπίτι στα σχέδια, χωρίς να ξέρετε αν το οικόπεδο ήταν ξεκαθαρισμένο και πληρώνατε από την πρώτη μέρα χρήματα.

Πληρώσατε, λοιπόν, για το 2000 για τα υποβρύχια 214, 184.000.000 ευρώ, το 2001 πληρώσατε 133.000.000 ευρώ, το 2002 πληρώσατε 308.000.000 ευρώ, το 2004 είχατε προγραμματίσει να πληρώσετε 306.000.000 ευρώ, το 2005 που ήλθε η Νέα Δημοκρατία από 306.000.000 κατεβήκαμε στα 220.000.000 ευρώ και το 2006 1.000.000 ευρώ, όπως και εσείς αναγνώσατε.

Άρα, η σύμβαση αυτή ήταν μία σύμβαση, που πρέπει να την έχουμε στην Ελλάδα ως μοντέλο προς αποφυγή, για να μην ξαναϋπογράψουμε τέτοια σύμβαση. Ήλθαμε δηλαδή, πληρώσαμε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ χωρίς να κερδίσουμε τίποτα για να αδυνατίσουμε τη διαπραγματευτική μας θέση, να βρεθείτε και εσείς -που κάνετε καλή δουλειά, σας το λέω και εγώ- με μία σύμβαση, που είχε ναρκοθετήσει τα συμφέροντα του ελληνικού λαού και του Πολεμικού μας Ναυτικού. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Δεν μπορείτε, λοιπόν, για κανένα λόγο να διαστρεβλώσετε αυτή την αλήθεια.

Στον πάγκο έκατσε τον Μανούσο ο Κολοτούμπας... δεν ανέχεται τη διαφθορά (λέμε τώρα)

Οι φήμες που κυκλοφορούν την τελευταία εβδομάδα και κάνουν λόγο για συμμετοχή του στην ομάδα που έστηνε πλειστηριασμούς, στοίχισε τελικά στο Μανούσο (τον γνωστό λογιστή που βγαίνει στα παράθυρα) τη συμμετοχή του στις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Ο ίδιος διαψεύδει οποιαδήποτε σχέση με την υπόθεση. Πλην όμως ο Κολοτούμπας καταλήγει στην απόφαση να μην τον βγάλει στην πρώτη γραμμή, μέχρι να λάμψει η αλήθεια γύρω από αυτήν την περίεργη υπόθεση.

Ο Μανούσος αρχικά ακούστηκε ως υποψήφιος του ΛΑΟΣ στην Περιφέρεια Κρήτης. Εν συνεχεία κυκλοφόρησε ότι θα είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Αττικής, στο συνδυασμό του Άδωνη Γεωργιάδη.

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 30.09.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

Η εγκληματικότητα καλά κρατεί και με τον Παπουτσή

Δείτε το αστυνομικό δελτίο του τελευταίου διημέρου για να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το πως τα καταφέρνει ο Χρήστος Παπουτσής... δηλ. τα ίδια χάλια με τον MIKE...

Η συνέχεια στο citizengr.wordpress.com

Επαφές υπ. Δημάρχου Ιλίου, Γ. Βερναδάκη, με καταστηματάρχες του Δήμου

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Ιλίου, Γιώργος Βερναδάκης, επισκέφθηκε χθες, 29 Σεπτεμβρίου, την αγορά του Αγίου Φανουρίου και συνομίλησε με τους καταστηματάρχες και υπαλλήλους της περιοχής. Η αγωνία των επιχειρηματιών και εργαζομένων για το μέλλον που τους επιφυλάσσει η Κυβέρνηση του Μνημονίου και η ανησυχία τους για τις επιπτώσεις του Καλλικράτη στην αύξηση των δημοτικών τελών, αποτέλεσαν τα κυρίαρχα θέματα της συζήτησης

Aπάντησή Ζέττας Μακρή στα όσα αναφέρονται στην επιστολή του κ. Καπούλα και σε όσα ακούστηκαν απ τον ίδιο στην ραδιοφωνική εκπομπή του κ. Κουμιώτη

Αγαπήτό Βολιωτάκι,

Νομίζω ότι πρέπει να απαντήσω στην αγωνία του κ. Καπούλα για τις προθέσεις μου και τις επιλογές μου για την τοπική αυτοδιοίκηση και την κεντρική πολιτική σκηνή.

Πράγματι, έχω καταθέσει ένσταση κατά της ανακήρυξης των επιλαχόντων στο Ν. Μαγνησίας στις τελευταίες εθνικές εκλογές. Για όποιον γνωρίζει στοιχειώδη νομικά και για όποιον έχει ενδιαφέρον να έχει έγκυρη πληροφόρηση, η εξέλιξη της ένστασης, που έχω υποβάλει δεν εξαρτάται από την δική μου νομική υποστήριξη και παρουσία, γιατί η υπόθεση είναι δημοσίου δικαίου. Σε απλά ελληνικά η υπόθεση θα εκδικασθεί και η απόφαση θα εκδοθεί, είτε παραστώ εγώ ή ο αντίδικος, είτε όχι.

Σε ό,τι αφορά την ένσταση που κατέθεσε ο κ. Γεώργιος Σούρλας, δεν γνωρίζω την τύχη της, εκτιμώ, όμως, ότι είναι απίθανο το κυβερνών κόμμα που κέρδισε με ευρεία πλειοψηφία τις εκλογές, να εκπροσωπείται στο Ν. Μαγνησίας από ένα βουλευτή και η Ν.Δ που είναι δεύτερη και πανελλήνια στο Νομό από δύο κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους.

Τέλος, με κίνδυνο να γίνω μονότονη και κουραστική θα επαναλάβω για πολλοστή φορά ότι δεν θα εγκαταλείψω τον Δήμο Βόλου σε καμία περίπτωση.

Τα περί παρέας, παράγκας, μηχανισμών, άνωθεν επιβολής δεν με αφορούν. Στην περιοχή μας γνωριζόμαστε. Η πορεία, το ήθος, η συνέπεια, η ευπρέπεια, ο σεβασμός, που έχουμε επιδείξει ή όχι είναι γνωστά. Κατά τα λοιπά, προσοχή και μέτρο από όλους.

Με εκτίμηση
Ζέττα Μ. Μακρή

Για παρακώλυση της ζωής των Ελλήνων θα συλληφθεί κανείς;

"Δύο οδηγοί φορτηγών δημόσιας χρήσης συνελήφθησαν χθες το πρωί στην περιοχή του Πύργου, με την κατηγορία της παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Πρόκειται για δύο Έλληνες, ηλικίας 41 και 57 ετών, οι οποίοι συμμετείχαν στην κινητοποίηση των συλλόγων ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ Πύργου και Αμαλιάδας και προέβησαν στον αποκλεισμό της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου.

Είχε προηγηθεί η σύλληψη 35χρονου οδηγού στα διόδια της Μάνδρας, ο οποίος αντιμετωπίζει επιπλέον την κατηγορία της αντίστασης.

Και οι τρεις αναμένεται να οδηγηθούν στο αυτόφωρο. "

ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ

Τι θα έλεγαν τα παπαγαλάκια αν αυτές οι συλλήψεις γίνονταν με κυβέρνηση της Ν.Δ;

Για παρακώλυση της ζωής των Ελλήνων θα συλληφθεί κανείς;

Συμβούλιο Ιδεών και Εφαρμογών στη Θεσσαλία, ανακοίνωσε ο Κώστας Αγοραστός για τον Τουρισμό από την Πορταριά

Την δημιουργία Συμβουλίου Ιδεών κι Εφαρμογών στη Θεσσαλία με αντικείμενο τον τουρισμό ανακοίνωσε ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μιλώντας σε εκδήλωση της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας στην Πορταριά με αφορμή την παγκόσμια ημέρα τουρισμού.

Εξειδικεύοντας την πρότασή του είπε ότι στο συμβούλιο θα κληθούν να συμμετάσχουν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των επαγγελματικών ενώσεων και των φορέων του τουρισμού, ενώ βασικοί στόχοι του συμβουλίου είναι:

-«Να υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση και συντονισμός.
-Να παρουσιάζονται και να ενισχύονται ιδέες και προτάσεις, καθώς επίσης και να αλληλοπαρέχεται συμβουλευτική στήριξη.
-Να υπάρχει συμφωνία σε προγράμματα και υποστήριξη στην εφαρμογή τους».

Παράλληλα, ο κ. Κώστας Αγοραστός ανακοίνωσε ότι ως «πρώτος αιρετός περιφερειάρχης Θεσσαλίας με την ψήφο και τη στήριξη των Θεσσαλών σχεδιάσει να θεσμοθετήσει το «Έτος Επιστροφής στην Πατρίδα».

Όπως εξήγησε, «η περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία με προξενεία, ενώσεις αποδήμων, το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού ακόμα και επώνυμους Έλληνες θα προσκαλέσει το 2012 όλους τους Θεσσαλούς του εξωτερικού να έρθουν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους, την Θεσσαλία μας. Για να γνωριστούμε και να επανασυνδεθούμε, να γνωρίσουν τον τόπο τους όσοι (2ης ή 3ης γενιάς) δεν τον έχουν επισκεφτεί μέχρι τώρα, να ενισχύσουν τους δεσμούς με τον τόπο μας.

Είμαι βέβαιος ότι οι απόδημοι Θεσσαλοί είναι και μπορούν να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί ως πρεσβευτές της περιφέρειας σ’ ολόκληρο τον πλανήτη. Οι απόδημοι Θεσσαλοί μπορούν να είναι η αποτελεσματικότερη διαφήμιση για την Θεσσαλία ως τουριστικού προορισμού αλλά και για τα ποιοτικά προϊόντα - τρόφιμα της περιφέρειάς μας».

Παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες της πολιτικής του για τον τουρισμό, ο κ. Κ. Αγοραστός επισήμανε ότι «η Θεσσαλία έχει πολλά να συνεισφέρει στο συνολικό εθνικό τουριστικό προϊόν. Ειδικά στο σημερινό περιβάλλον κρίσης, η Θεσσαλία έχει μια μεγάλη ευκαιρία να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην εθνική προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης:

-Να απευθυνθεί στις γειτονικές αγορές, διατυπώνοντας μια πρόταση απόλυτα ελκυστική, αξιοποιώντας την εύκολη πρόσβαση αλλά και τις τεράστιες δυνατότητες στο θέμα του θρησκευτικού, πολιτιστικού, εκπαιδευτικού, χειμερινού, συνεδριακού, θαλάσσιου τουρισμού, του αγροτουρισμού και του τουρισμού υγείας.

-Να συμβάλλει αποφασιστικά στην συγκράτηση και την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, απευθύνοντας ελκυστικές προτάσεις διακοπών ιδίως αλλά όχι μόνο στο κοινό της Κεντρικής, Δυτικής και Βόρειας Ελλάδας.

-Να δώσει δυνατότητες διακοπών σε στοχευμένες ομάδες κοινού, συμβάλλοντας στην άκρως απαιτούμενη συντήρηση της αισιόδοξης και θετικής διάθεσης».

Ο κ. Κ. Αγοραστός κατέστησε απολύτως σαφές ότι θεωρεί τους ξενοδόχους και γενικότερα όλους όσοι εμπλέκονται με την τουριστική βιομηχανία ως «συνεργάτες και συνδιαμορφωτές του αναπτυξιακού μου προγράμματος, το οποίο σχεδιάζεται να είναι ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται στα ραγδαία μεταβαλλόμενα παγκόσμια δεδομένα».

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης αναφέρθηκε και στο μνημόνιο επισημαίνοντας ότι «παρά τις αντίθετες διακηρύξεις, είναι τεράστια η επιβάρυνση της τουριστικής βιομηχανίας στη χώρα μας από την εξοντωτική φορολογία, το πάγωμα της χρηματοδότησης και τη μείωση του εισοδήματος του μέσου Έλληνα». Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι ο συντελεστής ΦΠΑ στην τουριστική βιομηχανία ανέρχεται στο 4% σε ανταγωνίστριες χώρες προς την Ελλάδα, ενώ στη χώρα μας είναι 11% και σχεδιάζεται νέα αύξησή του.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ

29 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόγραμμα περιοδειών των στελεχών της Ν.Δ. ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου.

Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα ξεκινήσει τις περιοδείες του από τους Νομούς της Δυτικής Μακεδονίας την προσεχή Παρασκευή, ενώ μέχρι τις εκλογές θα επισκεφτεί τη Φθιώτιδα, την Πάτρα, το Αγρίνιο, την Κέρκυρα, την Τρίπολη, την Ημαθία, την Κρήτη, την Ήπειρο, την Κόρινθο, τη Θεσσαλία, τη Χίο και τη Μεσσηνία. Παράλληλα, θα περιοδεύσει, κατά το διάστημα αυτό, σε πολλές περιοχές του λεκανοπεδίου.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, επικεφαλής κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας θα επισκεφθεί κατά το αντίστοιχο διάστημα τη Ρόδο, τη Σάμο, τη Θήβα, τον Πύργο, τη Ζάκυνθο, την Καρδίτσα, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, την Καστοριά, την Καβάλα και την Ξάνθη.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρος Δήμας θα επισκεφθεί την Πρέβεζα, τη Χαλκίδα, το Μεσολόγγι, την Πάτρα, την Κεφαλονιά, τη Σύρο, την Αλεξανδρούπολη, τον Βόλο, την Έδεσσα, τη Θεσσαλονίκη.

Και οι δύο Αντιπρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας, παράλληλα θα περιοδεύσουν σε περιοχές της Αττικής.

Ο Εκπρόσωπος του κόμματος κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, θα επισκεφθεί τη Λάρισα, την Καλαμάτα, το Ναύπλιο και το Κιλκίς.

Ο Γραμματέας του Κόμματος κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος θα επισκεφθεί την Καλαμάτα, τη Σπάρτη, τα Γιαννιτσά, το Ρέθυμνο και τη Λαμία.

Ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας κ. Κώστας Τασούλας θα επισκεφθεί το Άργος, το Αίγιο, την Άμφισσα, τον Αγ. Νικόλαο και τα Τρίκαλα

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κ. Καραμανλής, κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης, θα επισκεφθεί την Ηγουμενίτσα, την Ξάνθη, τη Λειβαδιά και τη Χίο.

Αναλυτικό πρόγραμμα Περιοδειών, έχει καταρτιστεί και για όλα τα Κοινοβουλευτικά στελέχη του Κόμματος, τα οποία –επικεφαλής κλιμακίων- μαζί με τα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής, τους Γραμματείς του κόμματος κ.λπ. θα επισκεφθούν ολόκληρη τη χώρα.

Τριήμερη περιοδεία Σαμαρά σε Δυτική Μακεδονία

Πρόγραμμα επίσκεψης του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, στη Δυτική Μακεδονία:


Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010:

  • 11:00: Συνάντηση με το Νομάρχη Γρεβενών στη Νομαρχία Γρεβενών.
  • 11:30: Συνάντηση με το Δήμαρχο Γρεβενών στο Δημαρχείο Γρεβενών.
  • 12:00: Σύσκεψη στο Επιμελητήριο των Γρεβενών με Παραγωγικούς Φορείς.
  • 18:00: Συνάντηση με το Νομάρχη Καστοριάς στη Νομαρχία Καστοριάς.
  • 18:30: Συνάντηση με το Δήμαρχο της Καστοριάς στο Δημαρχείο Καστοριάς.
  • 19:30: Ομιλία του Προέδρου της Ν.Δ. στο Ξενοδοχείο «ΔΕΔΗΣ».


Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010:

  • 09:00: Σύσκεψη με Φορείς Γούνας και Παραγωγικούς Φορείς στο Κέντρο «ΕΔΗΚΑ» Καστοριάς.
  • 10:45: Συνάντηση με την Ένωση Γεωργικών Συνεταιρισμών Αμύνταιου.
  • 11:45: Συνάντηση με το Νομάρχη Φλώρινας στη Νομαρχία Φλώρινας.
  • 12:30: Σύσκεψη με Αυτοδιοικητικά Στελέχη της Φλώρινας στο Ξενοδοχείο «ΛΥΓΚΟΣ».
  • 17:45: Συνάντηση με το Δήμαρχο Πτολεμαΐδας στο Δημαρχείο Πτολεμαΐδας.
  • 20:00: Συνάντηση με τον Υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γ. Δακή στη Νομαρχία Κοζάνης.

Λυκουρέντζος: Σε θέση μάχης η ΝΔ

«Πανστρατιά στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την ελπίδα, για μια αισιόδοξη προοπτική της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στην ανάλγητη πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ», δήλωσε πριν από λίγο στη Ρηγίλλης ο γραμματέας της ΝΔ κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος.

Ανέφερε ότι αποφασίστηκε το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της εκτελεστικής γραμματείας και των βουλευτών συνδέσμων για την ενίσχυση του αγώνα των υποψηφίων τους οποίους στηρίζει η ΝΔ στην περιφέρεια και στους νέους δήμους.

Επικεφαλής τίθεται ο πρόεδρος ο Αντώνης Σαμαράς, οι δύο αντιπρόεδροι κ. Δήμας και κ. Αβραμόπουλος, οι γενικοί γραμματείς του κόμματος και της Κ.Ο, οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι, ο εκπρόσωπος της ΝΔ, το σύνολο των βουλευτών, τα μέλη της πολιτικής επιτροπής «έτσι ώστε να φτάσουμε σε κάθε σημείο της χώρας μας».

Πρόσθεσε ότι ο πρόεδρος της ΝΔ θα περιοδεύσει σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. «Όλοι μαζί να μεταδώσουμε το μήνυμα της ελπίδας, να ενισχύσουμε τις προσπάθειες των υποψηφίων τους οποίους στηρίζουμε, τους υποψηφίους περιφερειάρχες, τους υποψηφίους δημάρχους στους νέους δήμους οι οποίοι ιδρύθηκαν με το σχέδιο Καλλικράτης. Λεπτομέρειες του προγράμματος αυτού θα ανακοινωθούν με δελτίο τύπου», κατέληξε.

Πανστρατιά και εξωστρέφεια ζητά από τα στελέχη του ο Σαμαράς

Σε πανστρατιά προκειμένου να μην χαθεί ούτε μία ψήφος, κάλεσε όλα τα στελέχη του κόμματός του ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας πριν από λίγο στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ.

«Δεν μου αρέσει να το λέω γιατί είναι αυτονόητο, αλλά θα το πώς με κάθε δυνατή έμφαση ότι θα σας παρακολουθώ όλους σ' αυτόν τον αγώνα, γιατί σας θέλω όλους δίπλα μου στην πρώτη γραμμή. Γι' αυτό μιλώ για πανστρατιά», είπε ο Πρόεδρος της ΝΔ.

Ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε στην οικονομική κρίση κατηγορώντας το ΠΑΣΟΚ για κυβερνητική αναξιοπιστία, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι το κλίμα αλλάζει.

«Μετά τη ΔΕΘ είναι ξεκάθαρο ότι το πολιτικό κλίμα αλλάζει. Το μήνυμα της ΝΔ γίνεται πλέον αντιληπτό και κατανοητό. Ο λαός μας πείθεται ότι η ΝΔ και οι προτάσεις της για την έξοδο από την κρίση αποτελούν βασικό φορέα ελπίδας».

Σε αυτό το σημείο τόνισε ότι απαιτείται από όλους συσπείρωση, ενότητα και εξωστρέφεια.

«Σ' αυτή την πιο κρίσιμη συγκυρία των τελευταίων πενήντα ετών που όλος ο λαός μας θέλεις δίπλα του, είμαι αποφασισμένος να μην επιτρέψω ούτε κουβέντες στους παραδιαδρόμους, ούτε κουτσομπολιά πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων. Την ώρα της μάχης όποιος θελήσει να προσφέρει όπλα στον αντίπαλο να αναλάβει τις ευθύνες του», τόνισε.

Ο κ. Σαμαράς έστειλε μήνυμα και προς το εσωτερικό του κόμματός επισημαίνοντας πως οι εκλογές του Νοεμβρίου δεν είναι προσωπικές αλλά παραταξιακές.

«Μόνο όπλο της κυβέρνησης είναι η διαστρέβλωση των θέσεών μας. Όμως εμείς πλέον είμαστε αυτοί που βάζουμε την πολιτική ατζέντα. Σας καλώ να είστε όσο περισσότερο γίνεται κοντά στον κόσμο. Ο αγώνας μας δεν είναι προσωπικός. Είναι παραταξιακός και αφορά το παρόν και το μέλλον του τόπου. Καταλαβαίνω ότι σε τοπικό επίπεδο κάποιος μπορεί να έχει διαφορετικές απόψεις για τις επιλογές που έχουν γίνει. Αυτά για μένα δεν περνάνε. Δεν μπορεί να υπεισέρχονται προσωπικά θέματα. Αυτά πάνε στην άκρη», κατέληξε.

Και ο Κοντός στην αντεπίθεση

O πρώην υπουργός Αλέξανδρος Κοντός, με εκτενή δήλωσή του, κατηγορεί την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ότι «υποτιμά κατά προκλητικό τρόπο τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού και υποβαθμίζει τη δημοκρατική λειτουργία με τους χειρισμούς της στην υπόθεση του Βατοπεδίου».

Ο κ. Κοντός, υποστηρίζει ότι το κυβερνών κόμμα βρίσκεται σε κατάσταση πανικού, μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις περί μη ύπαρξης ζημίας του Ελληνικού Δημοσίου από τις ανταλλαγές.

Χαρακτηρίζει δε τους ισχυρισμός του ΠΑΣΟΚ περί ζημίας «μπακαλίστικους υπολογισμούς». «Αποτελεί ασύστολο ψεύδος, που προκαλεί τη νοημοσύνη όλων», λέει χαρακτηριστικά.

Επισημαίνει ότι από κανέναν μάρτυρα και κανένα αποδεικτικό στοιχείο δεν προκύπτει δόλος από την πλευρά των πρώην υπουργών που χειρίστηκαν την υπόθεση.

«Είναι προφανές ότι το πολιτικό σκάνδαλο σε αυτή την υπόθεση είναι η κατασκευή του σκανδάλου Βατοπεδίου από το ΠΑΣΟΚ», καταλήγει ο πρώην υπουργός.

Αναποτελεσματική η τροπολογία σύμφωνα με την Τόνια Αντωνίου

Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης που καθορίζει τις κυρώσεις τις οποίες θα αντιμετωπίζουν πλέον όσοι από τους μεταφορείς αρνούνται να επιστρέψουν στην εργασία τους ή να παραδώσουν τα επιταγμένα οχήματά τους.

Η υπερψήφιση της τροπολογίας δίνει πλέον τη δυνατότητα στον υπουργό Μεταφορών, να αφαιρεί από τους μη συμμορφούμενους μεταφορείς, την άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Την τροπολογία καταψήφισαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης, καταγγέλλοντας, τόσο την διαδικασία εισαγωγής της με την διαδικασία του κατεπείγοντος, (συναρτώμενη στο νομοσχέδιο για την περαίωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων) όσο και την ουσία της.

Εντονότατες επιφυλάξεις για την τροπολογία του Υπουργείου Δικαιοσύνης εξέφρασε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τόνια Αντωνίου, εκτιμώντας πως η τροπολογία «μόνο λάδι στη φωτιά θα ρίξει και δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα».

Απέναντι στις αναφορές του υφυπουργού Οικονομικών, Δ. Κουσελά, πως η κυβέρνηση δεν μπορεί να αγοράσει την άδεια των αυτοκινητιστών όπως εκείνοι ζητούν, παρά μονάχα ποσοστά από 38% μέχρι 58%, η βουλευτής κάλεσε την κυβέρνηση να αναλογιστεί, «πόσο ήταν το κόστος από την ρύθμιση που ζητούν οι αυτοκινητιστές και πόσα χάνει η ελληνική οικονομία κάθε μέρα».

Η στάση της κ. Αντωνίου, η οποία ψήφισε την τροπολογία, προκάλεσε την παρέμβαση του κ. Καστανίδη, ο οποίος υπεραμύνθηκε των ενεργειών της κυβέρνησης:

«Το δημοκρατικό όριο έχει εξαντληθεί στη συνεννόηση. Η κυβέρνηση ψήφισε ένα νομοσχέδιο, φρόντισε όσο μπορούσε να εξετάσει πτυχές των αιτημάτων, πιθανότατα δεν ικανοποίησε τους αυτοκινητιστές, έφτασε στα όριά της, κι οι αυτοκινητιστές θέλουν και άλλα. Κάποια στιγμή, πρέπει κάποιος να πάρει μια τελική απόφαση» ανέφερε ο κος Καστανίδης και πρόσθεσε:

«Στεναχωριέμαι πάρα πολύ, που στην Μαλακάσα μπορεί να αποδειχθεί πυροβολισμός και που στη Μάνδρα και στην Καβάλα, αυτοκινητιστές προκάλεσαν σωματικές βλάβες σε συναδέλφους τους. Δεν απηχούν την άποψη της πλειοψηφίας, αλλά έστω και κατ' εξαίρεση, έχουν προκαλέσει καθεστώς φοβίας...».