07 Νοεμβρίου 2008

«Θαυμάστε ποιοι θέλουν να μας κυβερνήσουν... Vol. 6: Βαλλιανάτος... και για ΥΠΕΞ καλός είναι...»

Για τον Βαλλιανάτο και τον Γιωργάκη τα έχουμε πει πολλές φορές και από εδώ αλλά τώρα που τα είπε και μόνος του σε συνέντευξη στο Extra3 έχουν μεγαλύτερη αξία...
Αναδημοσιεύω από taxalia.blogspot.com την παρακάτω ανάρτηση:

*ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

*ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

*ΕΧΩ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ


*ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1985


*ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!

*ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΘΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!

*ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ!!

κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ;
ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ;
ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;
ΑΠΟ ΕΜΑΣ ...Ν-Τ-Ρ-Ο-Π-Η ! ! ! !
Αργύρης Σιδέρης

skeftomasteellhnika.blogspot.com

Σημ.taxalia: Καλά που δεν πιάνουμε το κανάλι αυτό στη Θεσσαλονίκη, Αργύρη, ε;

ΥΓ. Εγώ τώρα πρέπει να απαντήσω στα ερωτήματα του φίλου για το τι γίνεται στο ΠΑΣΟΚ και που «θέλει» να οδηγήσει την Ελλάδα ο κ. Γιωργάκης;