06 Ιανουαρίου 2011

Προς αξιότιμο Αντιπρόεδρο της Ελληνικής Κυβέρνησης, κ. Θεόδωρο Πάγκαλο

Κε Αντιπρόεδρε,

Είναι γεγονός ότι οι "ξυπόλυτοι" Έλληνες έφεραν το μεγαλύτερο βάρος, στην συνολική προσπάθεια για την απελευθέρωση της χώρας το 1821. Όμως χιλιάδες εύποροι πρόγονοί μας(μεταξύ των οποίων και μέγας αριθμός Ελλήνων Αρβανίτικης καταγωγής) από την ηπειρωτική και νησιώτικη Ελλάδα και τις παροικίες, συνεισέφεραν οικονομικά και στήριξαν τον αγώνα.

Μήπως λοιπόν υπάρχει και σήμερα ανάγκη άμεσης λήψης "πατριωτικών" μέτρων, για να σωθεί η Χώρα;

Όπως γνωρίζετε, οι εργαζόμενοι-όχι όλοι-και οι συνταξιούχοι έχουν δώσει μέχρι τώρα, ένα σημαντικό μέρος απ' το μισθό και την σύνταξή τους, για την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων.

Ιδιαίτερα οι δεύτεροι "εκχώρησαν" για πάντα στο κράτος, μέρος ενός σημαντικού και σε πολλές περιπτώσεις μόνου περιουσιακού στοιχείου, που δημιουργήθηκε με την αποταμίευση μιας ολόκληρης ζωής.

Είναι γνωστό κε Αντιπρόεδρε ότι ανήκετε στους μάλλον εύπορους πολίτες.
Μεγάλο μέρος της περιουσίας σας, προέρχεται άμεσα ή έμμεσα από το Ελληνικό Δημόσιο (αφού και οι ανιόντες σας ήταν υψηλόβαθμοι κρατικοί λειτουργοί). Η υπεράξια της ακίνητης περιουσίας όλων των πολιτών, οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό και στην δημιουργία υποδομών από το κράτος, έγινε δηλαδή με τα χρήματα όλων των φορολογουμένων.

Μεταβιβάσετε λοιπόν το 10%
της ακίνητης περιουσίας σας στο "πενόμενο" δημόσιο και δεσμεύσετε άλλο ένα 20% για 10 χρόνια, ώστε να τεθεί σαν εγγύηση(με τιτλοποίηση), στους δανειστές του.

Με το ηθικό έρεισμα και το κύρος του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, απευθυνθείτε στην συνέχεια σε όλους τους πολιτικούς και καλέστε τους ανοιχτά, σε εθελοντική" προσφορά(έκαστος κατά τον "τρόπο" του), για την τιμή της Ελλάδος!

Όσοι αρνηθούν, παρά την ευπορία τους, θα κριθούν από τον λαό.

Άλλωστε αν η χώρα πτωχεύσει, η ζημιά θα είναι μεγάλη για όλους.

Πιστεύω ότι ο συμβολικός χαρακτήρας μιας τέτοιας κίνησης και το προσκλητήριο σε εγρήγορση, θα απελευθέρωνε τις εθνικές δυνάμεις, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
ΕΤΣΙ:

Όλοι οι πολίτες θα σας ευγνωμονούσαν και θα "έπιναν νερό στ' όνομα σας".
Θ' αναβαθμισθεί το κύρος των πολιτικών, οι οποίοι θα έχουν πλέον το ηθικό δικαίωμα να ζητήσουν θυσίες από όλους τους έχοντες και κατέχοντες.

Η πιστοληπτική μας ικανότητα θα βελτιωθεί άμεσα, οι όροι δανεισμού θ' αναθεωρηθούν και τα επιτόκια θα επανέλθουν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Οι Ελληνικές τράπεζες θα προβαίνουν σε χρηματοδοτήσεις και η οικονομία θ' ανασάνει.

Τέλος η αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης, θ' αποσοβήσει επικίνδυνες καταστάσεις, το ηθικό όλων των εμπλεκομένων στην παραγωγική διαδικασία θα αναβαθμισθεί και η έξοδος από την κρίση θα είναι εφικτή.

Κύριε Πάγκαλε, χρειάζεσται επειγόντως "δίαιτα".


Πιστέψτε το!!!!

[ "Κοινοποίηση" κ. Γιώργο Καρατζαφέρη-Πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ ]

Γ.Δ.

Αγριo κράξιμο στον Πάγκαλο σε ταβέρνα στα Καλύβια!

Πριν από λίγο ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης πήγε με την σύζυγό του να φάνε σε ταβέρνα στα Καλύβια Αττικής. Μόλις τον είδαν όσοι βρίσκονταν ήδη στην ταβέρνα άρχισαν τα γιουχαΐσματα φωνάζοντας μεταξύ άλλων: «Ελα να φάμε μαζί» και «κεράστε τον από αυτά που φάγαμε μαζί».

http://totefteri.blogspot.com
http://taxalia.blogspot.com/2011/01/o.html

Απάτη τα "μαγικά" βραχιολάκια του Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου... για τέτοιο βλάκα μιλάμε!!! Τα αποσύρουν-αποζημιώνουν όσους τ αγόρασαν στην Αυστραλία!

Μια εντυπωσιακή εξέλιξη έχουμε στο θέμα που έχουμε αναδείξει από εδώ και δείχνει την ανισορροπία του ανθρώπου που κυβερνάει μια ολόκληρη χώρα σε μια από τις σημαντικότερε στιγμές της ιστορίας της: του Γιωργάκη Παπανδρέου που νομίζει ότι ένα λουράκι μπορεί να τον βοηθήσει να πάρει τις σωστές αποφάσεις κ.λπ παπαριές όπως έχουμε αναφέρει εδώ και εδώ:

«Στην έκδοση ανακοίνωσης, μέσω της οποίας παραδέχεται πως τα “μαγικά” βραχιολάκια, που φέρουν αυτοκόλλητα ολογράμματος και “ενισχύουν” τον οργανισμό με δύναμη, μεγαλύτερη ισορροπία και ευλυγισία, δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα, αναγκάστηκε να προχωρήσει η εταιρεία παραγωγής τους, PowerBalance, στην Αυστραλία, προς έκπληξη... κανενός!

Δεν υπάρχει κανένα επίσημο και αξιόπιστο επιστημονικό στοιχείο, που να αποδεικνύει τους ισχυρισμούς μας, ότι τα βραχιολάκια παραγωγής μας, κάνουν όσους τα φορούν, πιο δυνατούς, ευκίνητους και με μεγαλύτερη ισορροπία. Κατά συνέπεια, αποφασίσαμε να αποσύρουμε τα παραπλανητικά προϊόντα από την αγορά, παρέχοντας σε όποιον θεωρεί ότι εξαπατήθηκε, αποζημίωση.

Προϋπόθεση για την αποζημίωση, είναι αφενός να καταθέσετε το αίτημά σας μέχρι τις 30 Ιουνίου και αφετέρου να παραδώσετε πίσω το αυθεντικό προϊόν, μαζί με την απόδειξη αγοράς και το πιστοποιητικό γνησιότητας, που το συνόδευε”, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Σημειώνεται, πως τα περί ου ο λόγος βραχιολάκια έγιναν ανάρπαστα το τελευταίο διάστημα, μεταξύ άλλων, και λόγω της προώθησής τους από σημαντικούς παράγοντες του αθλητισμού, που εμφανίζονταν στους εκάστοτε αγωνιστικούς χώρους κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, φορώντας τα.

Ακόμη, δεν ήταν λίγες οι εταιρείες, που προχώρησαν στην κατασκευή παρόμοιων “κοσμημάτων”, με τις ίδιες περίπου “μαγικές” ιδιότητες.

Η PowerBalance βρέθηκε στο κέντρο ενός “κυκλώνα” κατηγοριών, από ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών, που αμφισβητούσαν τους ισχυρισμούς της εταιρείας – και όπως αποδείχθηκε, όχι αβάσιμα- με αποτέλεσμα, να υποχρεωθεί να εκδώσει την απολογητική ανακοίνωση, μέσω της οποίας παραδέχτηκε την εξαπάτηση των καταναλωτών.






http://www.cosmo.gr/News/Australia/303880.html

Κάποιοι εισηγούνται κατάργηση του πυρσού, ευτυχώς ο Σαμαράς δεν ασπάζεται τις απόψεις τους

Go to fullsize imageΕισηγήσεις για κατάργηση του πυρσού από το έμβλημα της ΝΔ δέχεται ο Αντώνης Σαμαράς από ορισμένους συνεργάτες του. Ο ίδιος πάντως δεν φαίνεται να τις υιοθετεί, καθώς πιστεύει ότι η κατάργηση του συμβόλου δεν θα προσφέρει κάτι θετικό στο κόμμα.

Για την ιστορία πάντως θυμίζουμε ότι ο «πυρσός» ήταν ιδέα του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, ο οποίος βέβαια εκφράζει την κατηγορηματική διαφωνία του.

ΠΗΓΗ http://www.isotimia.gr

Σχόλιο μας – Ελπίζουμε ο πρόεδρος να κρατήσει αποστάσεις από συνεργάτες που του δίνουν τέτοιες εισηγήσεις που το μόνο που θα προκαλούσαν αν γινόνταν δεκτές θα ήταν η περαιτέρω αποσυσπείρωση των γαλάζιων ψηφοφόρων!

http://citizengr.wordpress.com


Δεξί Εξτρέμ: Κάποια από τις επόμενες μέρες καλό είναι να μας γράψει ο φίλος Libero πως προέκυψε ο πυρσός στο λογότυπο της ΝΔ... που δεν ήταν φυσικά ιδέα του Β. Μεϊμαράκη...

Ο πιο καλός ο μαθητής

Τελικά το κόλπο να λες από την μία "λεφτά υπάρχουν" και από την άλλη "καταρρέουμε" πιάνει και ανάποδα.

Ο Γιώργος Παπανδρέου μπορεί να διεκδικεί τον τίτλο του πρωτοδιδάξασα αλλά από ότι φαίνεται στο πρόσωπο του υπάρχουν και άλλοι που βρήκαν τον μέντορα τους.

Τελευταίο παράδειγμα ο νέος δήμαρχος της Αθήνας Γιώργος Καμίνης που από τις δηλώσεις του τύπου «Δε θα έχετε να πληρώσετε μισθούς από τον Ιανουάριο» μέχρι και τους χαρακτηρισμούς για τα οικονομικά του δήμου ως «δημιουργική λογιστική», «λογιστική αλχημεία» και «η οικονομική κατάσταση του Δήμου είναι τραγική», ξαφνικά σήμερα μετά το τέλος της συνάντησης του με τον Ραγκούση δήλωσε πως «σε γενικές γραμμές η οικονομική κατάσταση του δήμου αν και δεν είναι η καλύτερη δεν είναι κακή»!!

Τι έγινε ρε Καμίνη τελικά λεφτά υπάρχουν;

inhijack.blogspot.com

Η επίθεση του ΕΛΑΣ στον Αχλαδόκαμπο

ΜΑΧΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ – 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1944

Δυστυχώς, ό αναγνώστης θά αναμένη καί εις αυτό τό κεφάλαιον έπίθεσιν τών κομμουνιστών κατά Ελλήνων. Διότι έπίθεσιν τών κομμουνιστών κατά Γερμανών κατά την κατοχήν εις τήν Πελοπόννησον δέν έχομε. Καί εδώ έχομεν μάχην τών κομμουνιστών κατά του Άχλαδοκάμπου, ευθύς μετά τήν άποχώρησιν τών Γερμανών. Πριν ομως φθάσωμεν εις τον Σεπτέμβριον του 1944, είναι ανάγκη διά τήν ένημέρωσιν του αναγνωστου, νά άναφερθούν τά προηγηθέντα γεγονότα.

Οι κομμουνισταί, προσεπάθησαν καί τό 1943 καί τό 1944, νά κατάκτήσουν τον Άχλαδόκαμπον μέ κάθε τρόπον. Με λόγους, μέ απειλές, με συκοφαντίες, μέ τρομοκρατία, μέ δολοφονίες, μέ αρπαγές ζώων καί τροφίμων. Οί κάτοικοι ομως, προτιμούν νά υποφέρουν, αλλά δέν ακολουθούν τους κομμουνιστάς. Οί κομμουνισταί αποφασίζουν τότε, νά θέσουν εις ένέργειαν τήν γνωστήν τους μέθοδον: νά σκοτώσουν εξ ενέδρας λίγους Γερμανούς εκεί, πλησίον του Άχλαδοκάμπου, δια νά επακολουθήσουν αντίποινα τών Γερμανών εις βάρος τον χωριού καί μετά έξαθλίωσις, δυστυχία καί πολλοί οπαδοί των. Κατά τον Μάϊον 1944, στέλλουν μερικούς οπαδούς των εις θέσιν «Πλατάνια Νταούλι», οπου ένεδρεύοντες, εξοντώνουν μερικούς Γερμανούς στρατιώτες ενός Γερμανικου αυτοκινήτου. Οί Γερμανοί προερχόμενοι άπό Μύλους καί Τρίπολιν, φθάνουν εις τον τόπον τής ενέδρας, περικυκλώνουν τον Άχλαδόκαμπον καί είναι έτοιμοι νά κάψουν τους κατοίκους καί τό χωριό. Βεβαιώνονται όμως, οτι δέν ήσαν Αχλαδοκαμπίτες οί άνδρες τής ενέδρας καί δέν εφαρμόζουν αντίποινα κατά του Άχλαδοκάμπου. Αποχωρούν άπό τόν Άχλαδόκαμπον, αλλά τήν άλλην ήμέραν παίρνουν πεντήκοντα Έλληνες όμηρους κρατουμένους εις τό στρατόπεδον συγκεντρώσεως Τριπόλεως, τους μεταφέρουν εις τόν σιδηροδρομικον σταθμόν Άνδρίτσης, πλησίον του Αχλαδοκάμπου καί εις αντίποινα, τους άπαγχονίζουν. Άλλοι “Ελληνες έπλήρωσαν τήν δολίαν ενέδραν τών κομμουνιστών, αλλά όχι ό Άχλαδόκαμπος. Οί κομμουνισταί τοτε, αποφασίζουν συστηματικήν πλέον έξόντωσιν τών κατοίκων, μέ τά συνήθη μέσα των. Τρομοκρατία, απειλή, αρπαγή τροφίμων καί ζώων, μεταφοραί εις στρατόπεδα συγκεντρώσεως τών πρωτοπόρων εθνικιστών του Άχλαδοκάμπου.

Πρό τής καταστάσεως αυτής, οί πρόκριτοι του Αχλαδοκάμπου, Ι. Ντούσιας, Ιερεύς Γ. Μαρούτσος, Θρασύβουλος Αργυρίου, Τρύφων Τριανταφύλλης, Ι. Καρδέλλας, Δημοσθένης Μιχαλάκης καί Γ. Παραθάντης, συνήλθον μυστικά εις μίαν οικίαν καί έμελέτησαν τήν κατάστασιν, απεφάσισαν όπως επιτροπή μεταβή είς Τρίπολιν καί ζητήση όπλα άπό τόν τότε διοικητήν τών ταγμάτων ασφαλείας συνταγματάρχην Παπαδόγκωναν, διά νά όπλισθούν οί νέοι του Άχλαδοκάμπου. Η επιτροπή έφθασε εις Τρίπολιν, ενήργησε αμέσως καί σέ λίγες ημέρες, εδόθησαν όπλα καί ώπλίσθησαν 148 νέοι του Άχλαδοκάμπου, άποτελέσαντες τόν λόχον ασφαλείας Άχλαδοκάμπου. ‘Επί κεφαλής του λόχου, άνέλαβεν ό λοχαγός Μπούκας, αξιωματικοί ο ύπ/γός Παπαχριστοδούλου, ό ανθυπασπιστής Άλεξάκης, ο άνθ/στής Ασημάκης κ.ά. Έκτοτε έπεκράτησεν ησυχία εις τόν Άχλαδόκαμπον, μέχρι τής απελευθερώσεως άπό τους Γερμανούς.

Γέφυρα Αχλαδοκάμπου

Η μεγάλη γέφυρα στον Αχλαδόκαμπο

Μόλις ομως, έφυγαν οί Γερμανοί, οί κομμουνισταί διατάζουν τμήματα του ΕΑΑΣ, νά επιτεθούν κατά του Άχλαδοκάμπου. Παρακολουθούν οί κομμουνισταί ήσυχοι καί ατάραχοι τους άναχωρούντας Γερμανούς καί δέν τους ενοχλούν, κατά τήν γενομένην συμφωνίαν των. Οί Γερμανοί, ανατινάζουν τήν μεγάλην γέφυραν του Άχλαδοκάμπου, οί κομμουνισταί όμως, τούς παρακολουθούν άπό τό παρακειμενον ύψωμα, χωρίς νά τους ρίξουν ούτε μίαν σφαΐραν, εστω διά τήν τιμήν τών όπλων. Από τά οπλα των, άλλα ήσαν Ελληνικά, παραδοθέντα εις αυτούς δια νά πολεμήσουν τους Γερμανούς καί άλλα ήσαν Ιταλικά ή Γερμανικά, αποκτηθέντα με συμβάσεις προδοσίας. Και όλα αυτά ήσαν σε χέρια ανδρών, πού ώδηγούντο άπό τους κομμουνιστάς. Καί οι κομμουνισταί δέν ενδιαφέρονται νά σκοτώσουν τους Γερμανούς ή νά διασωσουν τό σιδηροδρομικό υλικόν, πού είχε πληρώσει ό Ελληνικός λαός και θά επλήρωνε πάλιν μέ διακοπήν τής συγκοινωνίας του, άπό τήν καταστροφήν τής μεγάλης αυτής γέφυρας. Μόλις όμως άνεχώρησαν οι σύμμαχοι των Γερμανοί, επιτίθενται οι κομμουνισταί κατά του Άχλαδοκάμπου, τό πρωί τής 18ης Σεπτεμβρίου.

Μεταξύ τών επιτιθεμένων, άσφαλώς οί πολλοί ειναι Έλληνες, μέλη του ΕΛΑΣ, αλλά οί δύστυχοι έχουν εγκλωβισθή εκεί, δέν μπορούν νά ελευθερωθούν και χωρίς νά θέλουν γίνονται δολοφόνοι τών αδελφών των. Οι κομμουνισταί επιτίθενται άπό ολα τά σημεία του ορίζοντος. Οί αμυνόμενοι μάχονται ήρωϊκώς, αρνούνται νά παραδοθούν εις τους σλαυοκομμουνιστάς. Πυρομαχικά, έχουν λίγα, αλλά προτιμούν νά πέσουν ήρωΐκώς, παρά νά παραδοθούν μέ τήν θέλησίν των. Ή μάχη συνεχίζεται λυσσώδης επί 6ωρον. Προ του όγκου τών έπιτεθεμένων, δημιουργείται ρήγμα εις τό βόρειον φυλάκιον Στρουγγίστας καί οί κομμουνισταί κατωρθώνουν να διεισδύσουν εντός του Άχλαδοκάμπου.

Οί κομμουνισταί αρχίζουν αμέσως τό έργον των, γενική λεηλασία καί σφαγή. Άπό εκεί είχε περάσει καί ο Ιμπραήμ Πασάς τό 1821, άλλα τόσους δέν σκότωσε. Συγκεντρώνουν εις τό δημοτικόν σχολεϊον, άνδρες, γυναίκες και παιδιά καί αδιακρίτως σφάζουν, παρουσία όλου του πληθυσμού, 50 άνδρες, γυναίκες καί παιδιά. Κατά την μάχην, είχαν πέσει 10, μετά την μάχην, έσφάγησαν άπό τους κανιβάλλους κομμουνιστάς 53.

Καθ’ όλην τήν Κατοχήν 1941- 44, οί Γερμανοί είχαν σκοτώσει 9 Αχλαδοκαμπίτες, τους:

Ίωάννην Κόκκαλην, Εύάγγελον Χρ. Ντρούλιαν, Σπύρον Κυρ. Σελλήν, Πέτρον Σελλήν, Κων. Π. Μακρήν, Χρήστον Άθ. Σελλήν, Κων. Π. Φιφλήν, Ίωάννην Π. Σκαμίλην καί Κων. Ι. Παπαϊωάννου.

Οί κομμουνισταί κατά τό ίδιο χρονικόν διάστημα, έδολοφόνησαν 53, πενταπλάσιους δηλαδή από ότι οι κατακτητές(!), τους:

Αναγνωστόπουλος Δημήτριος του Γεωργίου, 1916, γεωργός
Αναγνωστόπουλος Σπυρίδων του Ιωάννου, 1904, φανοποιός
Άρόλης Δημήτριος του Νικολάου, 1900, γεωργός
Αργύρης Γβώργως του Ιωάννου, 1913, γεωργός,
Αργύρης Ιωάννης του Α., 1871, ποιμήν
Γραχμός Ευάγγελος του Γρηγορίου, 1917, γεωργός
Διολίτσης Γρηγόριος του Η., 1911, γεωργός
Θεοδοσίου Ευθύμιος του Ι., 1917, γεωργός
Καγκλής Γεώργιος του Π., 1917, μυλωθρός
Καμπούρος Θεόδωρος του Ε., 1914, δημοδιδάσκαλος
Κόκχαλης Γεώργιος του Γ., 1925, ιδιωτ. υπάλληλος
Λαγκής Βασίλειος του Στ., 1909, ποιμήν
Λαγκή; Γεώργιος του Κ., 1904, ποιμήν
Λαγκής Ιωάννης του Ν., 1876, ποιμήν
Λαγκής Κων/νος του Ι., 1913, ποιμήν
Λαγκής Μιλτιάδης του Ι., 1924, ποιμήν
Λαγκής Παναγιώτης του Ι., 1924, ποιμήν
Λαγκής Σταύρος του Β., 1868, ποιμήν
Λίτσας Ευάγγελος του Π., 1907, γεωργός
Λίτσας Όρέστης του Π., 1917, γεωργός
Μάντης Γεώργιος του Γ., 1905, γεωργός
Μάντη Χρηστίνα του Γ., 1910, οικοκυρά
Μακρής Νικόλαος του Π., 1918, ποιμήν
Μπονόρης Γεώργιος του Κ., 1915, ποιμήν
Μυτιλινός Ιωάννης του Γ., 1918, γεωργός
Νταβλιλής Δημήτριος του Σ., 1906, υπάλληλος ΣΠΑΠ
Ντούσιας Λεωνίδας του Ι., 1916, γεωργός
Ντούσιας Νικόλαος του Α., 1904, κρεοπώλης
Ντρούλιας Αναστάσιος του Π., 1899, γεωργός
Ντρούλιας Ανδρέας, του Ι., 1924, γεωργός
Ντρούλιας Νικήτας, του Ι., 1916, ποιμήν
Ντρούλιας Κων/νος του Α., 1907, ποιμήν
Ντρούλιας Τρύφων του Ε., 1918, ποιμήν
Παναγάκης Αντώνιος του Χρ., 1908, γεωργός
Παναγάκης Κων/νος του Σ., 1864, γεωργός
Παπαδόπουλος Αντώνιος του Ι., 1882, γεωργός
Παράσχος Ιωάννης του Α., 1920, γεωργός
Παράσχος Ιωάννης του Α., 1911, γεωργός
Παράσχος Χρήστος του Ν., 1900, γεωργός
Πορτιάς Τιμόθεος του Ι., 1918, ιδιωτ. υπάλληλος
Σελιγιώργης Κωνσταντίνος του Π., 1917, ιδιωτικός υπάλληλος
Σελής Δημήτριος του Κ., 1919, ποιμήν
Στέργιος Αντώνιος του Κων/νου, 1918, γεωργός
Στέργιος Πέτρος του Γ., 1861, γεωργός
Ντζούρας Κων/νος του Γ., 1920, γεωργός
Φιφλής Κων/νος του Π., 1920. γεωργός
Φλουτσης Μιχαήλ του Ν., 1917, ποιμήν
Τριανταφύλλης Ιωάννης του Γ., 1920, ποιιιήν
Τσατσαφούλης Κων/νος. του Χ.. 1925, γεωργός
Χιώτης Αθανάσιος, του Α., 1899, γεωργός
Χωματάς Ιωάννης, του Δ. 1924, γεωργός
Ψυχογιός Βασίλειος του Κ., 1913, γεωργός
Ψυχογιός Ιωάννης του Κ., 1920, γεωργός

blackblogofcommunism.com

Έχετε δει ιπποπόταμο να κάνει κολοτούμπα; ΟΧΙ; Έ δείτε το παχύδερμο

ΕΡ.: Επιμένετε στην απόφαση ότι αν γίνει πρωθυπουργός ο Γ. Παπανδρέου εσείς θα αποχωρήσετε;

ΑΠ.: Αυτό δεν οφείλεται σε μια προσωπική αντιπάθεια, οφείλεται σε δύο σκέψεις: Η πρώτη είναι ότι βρίσκω απαράδεκτη την κατάθεση υποψηφιοτήτων πριν από το συνέδριο και ενόψει εκλογών στις οποίες επικεφαλής θα είναι ο Κ. Σημίτης. Αν στις εκλογές πάει ο Κ. Σημίτης συνοδευόμενος από τον κ. Παπανδρέου, ο οποίος έχει ανακηρύξει εαυτόν διάδοχό του, είναι προφανές ότι η θέση του αδυνατίζει. Θεωρώ, λοιπόν, κάθε τέτοια κίνηση υπονομευτική της δυνατότητας του κόμματος να πείσει. Τη θεωρώ στρατηγική ήττας. Η δεύτερη σκέψη είναι ότι εγώ δεν θεωρώ ότι ο κ. Παπανδρέου έχει τα προσόντα να γίνει πρωθυπουργός της Ελλάδας. Εχω συνεργαστεί μαζί του, έχει πολλά προτερήματα, αλλά θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν τον θεωρώ κατάλληλο για να γίνει πρωθυπουργός, ασχέτως αν είναι σήμερα πολύ της μόδας ο κ. Παπανδρέου.

Πιστεύω επιπλέον και για λόγους αισθητικούς ότι θα είναι απαράδεκτη εξέλιξη, θα είναι παλινδρόμηση, αν η χώρα πάει πίσω προς τον ανιψιό του ενός και το γιο του άλλου. Το βασικό επιχείρημα αυτών που προωθούν τον κ. Παπανδρέου είναι ότι τ' όνομά του ενώνει. Εγώ δεν δέχομαι να με ενώσει με κανέναν άλλο ένα όνομα. Θέλω ιδέες για να ενωθώ και θέλω μια προσωπικότητα που να έχει συνέπεια στην προώθηση των ιδεών. Ο Κ. Σημίτης είναι μια τέτοια προσωπικότητα. Ο κ. Παπανδρέου, με συγχωρείτε που διαφωνώ τόσο πολύ με το συρμό, δεν είναι.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 16/09/2001

Οι «κοπρίτες» και οι… «αρχικοπρίτες»!

του Πάτροκλου Κουδούνη
Ο Θόδωρος Πάγκαλος (στη φώτο 3ος από τ' αριστερά) ακούστηκε πολύ τη χρονιά που πέρασε. Φλυάρησε, προκάλεσε, προσέβαλε και φυσικά εξόργισε όλους τους Έλληνες. Χωρίς ίχνος εγκράτειας ή ταπεινότητας, εξέφραζε με έντονη επιθετικότητα τις απόψεις του, αφήνοντας περίπου να εννοηθεί ότι στην Ελλάδα σήμερα μόνο δύο άνθρωποι έχουν μονίμως δίκιο: αυτός και ο Γιώργος Παπανδρέου!

Δυστυχώς ο κ. Πάγκαλος φρόντισε να κάνει αισθητή την παρουσία του ακόμη και την τελευταία μέρα του χρόνου με μία ακόμη ενοχλητική συνέντευξη που έδωσε στο "Βήμα της Κυριακής". Και είναι ενοχλητική όχι γιατί λέει πράγματα που δεν ισχύουν• το αντίθετο μάλιστα! Ο άνθρωπος όμως έχει ένα φοβερό χαρακτηριστικό: τα λεγόμενά του εξοργίζουν τους πάντες διότι ακόμα κι αν στέκουν, αισθάνεσαι ότι είναι απαράδεκτο να τα εκστομίζει ο Πάγκαλος!

"Όταν στο Δημόσιο βάζεις τον κοπρίτη επειδή σε ψηφίζει η οικογένειά του και παίρνεις πολλούς σταυρούς, ε, τότε ο κοπρίτης θα μείνει κοπρίτης σε όλη του τη ζωή, δεν πρόκειται να βελτιωθεί". Αυτή είναι η τελευταία ατάκα που δημιούργησε ένα μικρό σούσουρο στα ΜΜΕ, για τους λάθος όμως λόγους.

Ο Πάγκαλος δεν αποκάλεσε "κοπρίτες" όλους τους δημοσίους υπαλλήλους, όπως κακώς παρουσιάστηκε από κάποια μέσα. Αναφερόταν μόνο σ’ εκείνους που τον παρακαλούσαν να τους κάνει δημοσίους υπαλλήλους για να τον ψηφίσουν, κι εκείνος υπάκουγε. Άρα, η γενίκευση που του απεδόθη δεν υφίσταται, ή εν πάση περιπτώσει δεν έχει καμιά σχέση με τις προηγούμενες (π.χ. "οι στρατιωτικοί είναι αντιπαραγωγικοί!").

Η παραπάνω δήλωση αποτελεί το τέλειο παράδειγμα του επιχειρήματος που παραθέτω. Διότι ως δήλωση μπορεί να είναι αληθής: πράγματι, είναι πιθανό οι ψηφοφόροι του Πάγκαλου, που ζητούσαν εναγωνίως μια θεσούλα στο Δημόσιο, να ήταν όντως κάποιοι τεμπέληδες και αμόρφωτοι παρίες. Αφού μάλιστα το ισχυρίζεται ο ίδιος, δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ή να τον διαψεύσω.

Εκ πείρας, βέβαια, αντιλαμβάνομαι ότι τα χαρακτηριστικά τους μάλλον δεν άλλαξαν κατά τη διάρκεια της… καριέρας τους στο Δημόσιο. Εφόσον αυτό είναι πολύ πιθανό, γιατί η φράση του Πάγκαλου ενόχλησε ξανά τόσο πολύ;

Πολύ απλά, γιατί ο Πάγκαλος δεν δικαιούται να ομιλεί, τουλάχιστον επ’ αυτών… Και εξηγούμαι:

Κατ’ αρχάς, κι εκείνος έχει κάνει… καριέρα στο Δημόσιο. Είναι τριάντα χρόνια βουλευτής και τα μισά από αυτά υπουργός. Προηγουμένως σπούδαζε στην Αθήνα και στο Παρίσι, ενώ διετέλεσε και ερευνητής σε ένα ινστιτούτο οικονομικής ανάπτυξης στο Παρίσι και τα λοιπά.

Δεν είναι δηλαδή αυτό που λένε «ο άνθρωπος που έχει ιδρώσει πολύ στη ζωή του», ούτε κάποιος που ξεχώρισε με τη δουλειά του στον άκρως ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα. Θα έλεγα ότι είναι μάλλον το αντίθετο. Άρα, μπορούμε να συμπεράνουμε ασφαλώς ότι τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την πρώτη φάση ενός "κοπρίτη", ο κ. Πάγκαλος τη γνωρίζει από πρώτο χέρι.

Μπορεί βέβαια να είμαι ελαφρώς προκατειλημμένος, αλλά το σενάριο "κάνω μεταπτυχιακά στο Παρίσι, μάχομαι κατά της δικτατορίας από εκεί, με την πίπα μου στο στόμα και την τραγιάσκα στο κεφάλι, φλερτάροντας ταυτόχρονα με χαζοβιόλες φοιτήτριες που ονειρεύονται να μοιάσουν στις μαστουρωμένες χίπισσες της άλλης μεριάς του Ατλαντικού", δεν δημιουργεί ατμόσφαιρα σκληρής κόπωσης ή αιματηρού αγώνα… Αυτά μας τα σέρβιρε η "γενιά του Πολυτεχνείου", που όλοι τώρα βλέπουμε την… κατάντια της.

Πριν από λίγες μέρες, ένας φίλος συζητούσε στον προθάλαμο κάποιου γραφείου του Πάγκαλου με στενό συνεργάτη του αντιπροέδρου. Ο φίλος μου, άγνωστο με ποια αφορμή, ανέπτυξε σε κάποια φάση ένα λογύδριο κατά των πολιτικών που ρουφούν με πάθος τα φανερά και κρυφά προνόμια που τους προσφέρει ο ελληνικός λαός χωρίς οι ίδιοι να έχουν εργαστεί ποτέ. Ο συνεργάτης του Πάγκαλου, αφού με γρήγορα νεύματα και ψιθυριστά επιφωνήματα συμφώνησε απολύτως, ζήτησε από τον φίλο μου να διακόψει πάραυτα την ομιλία του γιατί μπορεί να τους άκουγε ο Θόδωρος. Και αυτό θα ήταν πολύ κακό, γιατί όπως τόνισε ο ίδιος "ούτε ο Θόδωρος έχει εργαστεί ποτέ του"!

Άκουσα αυτό το διασκεδαστικό περιστατικό με ενδιαφέρον, αλλά χωρίς έκπληξη. Δυστυχώς, το περίμενα…

Φυσικά, ο Πάγκαλος δεν χρειάστηκε να εργαστεί με τον τρόπο που οι περισσότεροι από εμάς εννοούν, καθώς έκανε καριέρα στο Δημόσιο πείθοντας τους "κοπρίτες" και τους γονείς αυτών να τον ψηφίζουν. Όπως και να το κάνουμε, κι αυτό δουλειά είναι. Κι η δουλειά δεν είναι ντροπή.

Είναι ντροπή όμως να μη βελτιώνεσαι, να μην εξελίσσεσαι εξαιτίας της ραθυμίας που σου δημιουργεί η μονιμότητα του Δημοσίου. Τουλάχιστον έτσι πρεσβεύει ο κ. Πάγκαλος και αποκαλεί "κοπρίτες" τους στάσιμους. Εκείνος όμως πόσο βελτιώθηκε με την πάροδο του χρόνου;

Κατά την άποψή μου, ήταν κάθε χρόνο και χειρότερος. Παρά τις απερίγραπτες "σφαλιάρες" που έτρωγε συνέχεια, δεν έβαζε ποτέ μυαλό. Γι' αυτό και τα άσχημα δείγματα γραφής του έχουν μείνει ανεξίτηλα στις μνήμες των περισσότερων Ελλήνων: από τραγικές επιλογές ουσίας, όπως για παράδειγμα όταν έδινε συνέντευξη -ως υπουργός Εξωτερικών- στον Χατζηνικολάου την ώρα όπου οι Τούρκοι καταλάμβαναν τα Ίμια, ως το τρελό βρισίδι που εξαπολύει σε δημοσιογράφο ο οποίος τον καλημερίζει στην είσοδο της Βουλής.

Ρήξεις σε υψηλό διπλωματικό επίπεδο, βαρύτατες ύβρεις κατά ήπιων πολιτικών αντιπάλων και ποικίλες προσβολές κατά του ελληνικού λαού αποτελούν το μπουκέτο της προσφοράς του στο έθνος. Κάτι άλλο θετικό δεν θυμάμαι.

Πρόσφατα όμως κατάφερε να ξεπεράσει και τα όρια που είχαμε θεσπίσει ειδικά για κείνον. Δεν αναφέρομαι στα λεκτικά ξεσαλώματά του, αλλά σε προγραμματισμένες κινήσεις που αν είχε ίχνος έστω λογικής, εξυπνάδας ή ταπεινότητας δεν έπρεπε καν να διανοηθεί. Μιλάω κατ’ αρχάς για την προώθηση της υποψηφιότητας της συζύγου του για τη θέση της δημάρχου Σαρωνικού.

Ο Πάγκαλος αδιαφόρησε επιδεικτικά για την αίσθηση που θα προκαλούσε αυτή η "αιγυπτιακής μεγαλοπρέπειας και ήθους" υποψηφιότητα στους αυτόχθονες. Κι εκείνοι του συμπεριφέρθηκαν με παρόμοια αδιαφορία.

Το περίεργο του ανδρός είναι ότι απασχολεί συνεχώς τα μέσα, κουβαλώντας έναν βαρύγδουπο τίτλο, χωρίς κανείς να γνωρίζει τι ακριβώς κάνει. Υποτίθεται ότι επικουρεί τον πρωθυπουργό στη διαδικασία συντονισμού της κυβέρνησης, αλλά δεδομένου ότι η κυβέρνηση φαντάζει ασυντόνιστη, το ερώτημα παραμένει αναπάντητο.

Κάποιοι "καλοθελητές" έσπευσαν πρόσφατα να δηλώσουν ότι δεν κάνει απολύτως τίποτα, καθώς ο αντιπρόεδρος συνελήφθη να κολυμπά το μεσημέρι μιας Τετάρτης στη λίμνη της Βουλιαγμένης. Δυστυχώς, στην παγίδα τούτη έπεσε και ο αγαπητός αρθρογράφος της "Καθημερινής" Στέφανος Κασιμάτης, σατιρίζοντας έντονα το γεγονός στην κυριακάτικη στήλη του.

Έλαβε όμως την απάντηση που του άρμοζε από τον αντιπρόεδρο, ο οποίος στην απαντητική επιστολή του τόνισε ότι όντως κολυμπούσε εκεί το μεσημέρι διότι ο ιατρός του του έχει συστήσει να γυμνάζεται καθημερινά! (Δεν διαθέτω την απαραίτητη διαύγεια πνεύματος για να μπορέσω να σχολιάσω επιτυχώς την απάντηση τούτη. Απλώς χαμογελώ, χαϊδεύοντας απαλά την κοιλιά μου…).

Η σύντομη αναφορά στα πεπραγμένα του καταδεικνύει, πιστεύω, ότι ο κ. Πάγκαλος δεν εξελίχθηκε, δεν βελτιώθηκε με τον χρόνο. Μπορεί να κατέλαβε μεγαλύτερα αξιώματα, μπορεί να γιγάντωσε το θράσος του, όμως η αλήθεια είναι ότι παρέμεινε εγκλωβισμένος μέσα στα ελαττώματά του. Αδύναμος να ξεφύγει από τις αδυναμίες του. Προφανώς!

Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τον ελληνικό λαό με ενοχλεί. Η αλαζονεία του με προσβάλλει. Με θλίβει που είναι μέλος της ελληνικής κυβερνήσεως και που λόγω αυτού οι ένστολοι πρέπει να στέκονται προσοχή και να τον χαιρετούν μόλις τον βλέπουν.

Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι είναι μακράν ο χειρότερος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης από αυτούς που θυμάμαι: τον Στυλιανό Παττακό και τον Μένιο Κουτσόγιωργα…

http://www.euro2day.gr/specials/opinions/132/articles/620685/Article.aspx

Γιατί να σωθεί η ΑΕΛ;

Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία που έχει πιάσει όλους τους "αντικειμενικούς" με τον διαφαινόμενο υποβιβασμό της Λάρισας... Αν δεν παίζει μπάλα για ποιο λόγο να σωθεί δηλαδή ρε παιδιά;


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

“Θανατική” ποινή στους μικρομεσαίους, ασυλία στο παρεμπόριο

paremporioΈφοδοι, βαριά πρόστιμα και ποινές φυλάκισης για τις νόμιμες ελληνικές επιχειρήσεις, πλήρη ασυλία να φοροδιαφεύγουν ανελέητα οι λαθρομετανάστες έμποροι των πεζοδρομίων είναι το νέο φορολογικό δόγμα της κυβέρνησης. Κι όποιος αντέξει…

Η συνέχεια στο http://citizengr.wordpress.com

Ο σοσιαλισμός του κοπρίτη


Επιτέλους ο Πάγκαλος καθάρισε τη θέση του με τούτη την κατάσταση για το ποιος έφαγε τα λεφτά. Είπε στο Βήμα της Κυριακής:

Πρώτον: Μαζί φάγαμε τα λεφτά μέσα στο πλαίσιο ενός φαύλου συστήματος πολιτικής πελατείας με αθρόους διορισμούς στο Δημόσιο.

Και δεύτερον: Όταν στο Δημόσιο βάζεις τον κοπρίτη επειδή σε ψηφίζει η οικογένειά του και παίρνεις πολλούς σταυρούς, ε, τότε ο κοπρίτης θα μείνει κοπρίτης σε όλη του τη ζωή...

Σαφής ο αντιπρόεδρος. Και πώς αλλιώς να γινόταν, αφού υπηρετώντας και αναπαράγοντας σχεδόν σαράντα χρόνια κι ο ίδιος το φαύλο σύστημα θα γνώρισε πολλούς ανάλογους κοπρίτες; Παιδιά του κόμματος, δηλαδή, με πολυπληθή σόγια, που συνέβαλαν έναντι ενός διορισμού στις κατά καιρούς εκλογικές νίκες του ΠΑΣΟΚ και στην οικοδόμηση του αντίστοιχου σοσιαλισμού. Ο οποίος, αν επεκτείνουμε κάπως τη συλλογιστική του, θα μπορούσε να προστεθεί στους ποικίλους σοσιαλισμούς (υπαρκτούς, δημοκρατικούς, κ.λπ.) ως ο σοσιαλισμός του κοπρίτη.

Μιλώντας ως ειδικός και πρωτεργάτης αυτού του σοσιαλισμού ο αντιπρόεδρος Πάγκαλος, αφήνει ωστόσο ένα μεγάλο κενό στην ενδιαφέρουσα ανάλυσή του. Αν ο διοριζόμενος έναντι ψήφων όχι μόνο είναι κοπρίτης, αλλά και θα παραμείνει σε όλη του τη ζωή κοπρίτης, τότε τι είναι ο διορίζων έναντι ψήφων; Τι είναι κάποιος που μπαίνει και ξαναμπαίνει στη Βουλή και αράζει σαράντα χρόνια σε υπουργεία επειδή διορίζει κοπρίτες; Αν πούμε ότι είναι κοπρίτης επί εκατό, ή επί χίλια, αδικούμε κάποιον;

Το ερώτημα μπορεί χρησιμοποιώντας την πολιτική ορολογία του αντιπροέδρου να διατυπωθεί και ως εξής: Είναι κοπρίτες οι βουλευτές και οι υπουργοί που υπηρέτησαν τόσες και τόσες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και συνεπώς το καταγγελλόμενο τώρα ως φαύλο σύστημα; Είναι κοπρίτης ο ίδιος ο Παπανδρέου που παιδιόθεν σχεδόν βρισκόταν στην καρδιά αυτού του συστήματος; Και τελικώς είναι κοπρίτης ο Πάγκαλος, ο οποίος διεκτραγωδεί τη φαυλότητα ενός συστήματος που ο ίδιος έχτισε και εκμεταλλεύτηκε μαζί με άλλους;

Έτσι μπλέκουμε πάλι. Διότι άντε και μας πείσατε κύριε αντιπρόεδρε ότι ο διορισθείς κοπρίτης θα μείνει κοπρίτης σε όλη του τη ζωή. Εσείς που τον διορίσατε όμως πώς εξαιρείστε από την ίδια σας τη γλαφυρά διατυπωμένη διαπίστωση; Αυτό δεν είναι καθόλου σοσιαλιστικό, ακόμα και με τις αρχές του σοσιαλισμού (σας) του κοπρίτη...

citypress-gr.blogspot.com

Ανδρέας Παπανδρέου: Ο γιός μου, πάει για πράκτορας με μεταπτυχιακό! (ιστορικό ντοκουμέντο)

Μία μνημειώδη ατάκα του Ανδρέα Παπανδρέου, από αυτές που δεν βγήκαν ποτέ στην επιφένεια, φέρνει σήμερα το Ολυμπία.

Τα γεγονότα έχουν ως εξής: Μετά τη νίκη του Ανδρέα Παπανδρέου επί του Μητσοτάκη το 1993, ο Γιώργος Παπανδρέου (νυν πρωθυπουργός), είναι βουλευτής της κυβερνώσας παράταξης στο Ελληνικό κοινοβούλιο.

Ως βουλευτής λοιπόν, επί πρωθυπουργίας Α. Παπανδρέου, ζητά ειδική άδεια από την βουλή των Ελλήνων για να λείψει 10 (δέκα) μήνες! Που ήθελε να πάει; Μα στην Αμερική!

Λόγω του τεράστιου χρονικού διαστήματος, απαιτείτο ειδική άδεια για να μπορεσει και τυπικά να αναχωρήσει. Η ειδική άδεια εγκρίνεται και …ακολουθεί η συνάντηση με την ατάκα που έμεινε στην ιστορία:

Ο Ανδρέας Παπανδρέου λοιπόν, κατά την διάρκεια συνάντησης με 4 δημοσιογράφους (οι δύο εν ζωή), ερωτάται κάποια στιγμή: “Πρόεδρε, μα καλά τι πάει να κάνει στην Ουάσιγκτον 10 ολόκληρους μηνες;”

και η “πληρωμένη” απάντηση του Ανδρέα Παπανδρέου: “Εμ, πάει να γίνει πράκτορας με …μεταπτυχιακό!!”

http://olympia.gr/2011/01/06/gap-7/

Θεοφάνεια ! Γιατί βαπτίστηκε ο Χριστός;

Τό κανονικό ρεύμα τού Ιορδάνη είναι μέ ροή πρός τα δεξιά, στόν κατήφορο...Εδώ το βλέπουμε να στρέφεται πρός τα οπίσω καί να πηγαίνει αριστερά, πρός τα βουνά, στόν ανήφορο !!!Είναι ή δεν είναι θαύμα, καί μάλιστα "τώ καιρώ ετούτω" ( κι΄ όχι "τώ καιρώ εκείνω" πού λένε κάποιοι άπιστοι! ). Τί σημαίνει αυτό;



Σημαίνει ότι ο Χριστός είναι ολοζώντανος Θεός, ότι ακούσει τίς ευχές καί τίς προσευχές τών ανθρώπων καί δίνει το θαύμα αυτό για ενίσχυση τών πιστών ( ότι βρίσκονται μέσα στήν Αληθινή Θρησκεία ), αλλά καί για κατίσχυση τών απίστων πού κοροϊδεύουν , ώς ανόητοι, τα πάντα...

Αγαπητοί φίλοι και αγαπητές φίλες.
Οί ημέρες των εορτών, πού μας δώσανε κάποια πρόσκαιρη έστω χαρά στην ψυχή μας αλλά και κάποια ανάπαυλα στην καθημερινότητα του βίου μας βρίσκονται πιά στο τέλος τους...

Και αρκετές φορές αναρωτήθηκα σε τι πνευματική μαυρίλα βρίσκονται κάποιοι άνθρωποι πού για διάφορους λόγους απιστίας, ιδεολογίας, αδιαφορίας, κλπ. βλέπουνε αυτές τις εορτές ( επειδή είναι θρησκευτικές ) ως χάσιμο χρόνου και εργασίας.

Κι΄ ακόμη, τι θα γινόμαστε σαν κοινωνία αποτελούμενη από πνευματικά όντα (πού αναγνωρίζουμε και δεν απορρίπτουμε a priori αυτή μας την κατάσταση), εάν δεν υπήρχαν κι΄ αυτές οί εορτάσιμες αναλαμπές του έτους να μας δώσουν κάποια εσωτερική χαρά και να «φορτώσουμε» πάλι τις μπαταρίες μας για τον υπόλοιπο χρόνο της ζωής μας...

Μας απομένει τώρα μόνο.... η εορτή των Θεοφανείων και του Αγιάννη του Πρόδρομου, του μεγαλύτερου εκ των προφητών σύμφωνα και με τα λόγια του ίδιου του Χριστού. Έτσι λοιπόν διαλέξαμε 2 video και ένα κείμενο πού έχει κάτι να μας πεί και να μας διδάξει…

Tο πρώτο μάλιστα video είναι τραβηγμένο από την εορτή των Θεοφανείων στους Αγίους Τόπους στον Ιορδάνη ποταμό όπου ως γνωστόν κάθε χρόνο, γίνεται ένα πολύ μεγάλο θαύμα την ώρα του Αγιασμού των υδάτων πού δείχνει την μοναδική αλήθεια της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θρησκείας, πού αποδεικνύει ωσαύτως ότι είναι από τον Αληθινό Θεό και όχι από οποιονδήποτε ψεύτη αρχηγό θρησκεύματος πού οδηγεί τους πιστούς του στην αιώνια απώλεια…

Προσέξτε στο video τα νερά του ποταμού πώς αναταρράσσονται, βράζουν, και γυρίζει το ρεύμα του νερού προς τα πίσω, όπως συνέβη εδώ και 2000 χρόνια στο ίδιο σημείο όταν τα νερά του Ιορδάνη από σεβασμό προς τον φυσικό Δημιουργό τους, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό γύρισαν το ρεύμα τους προς τα πίσω, κατά υπέρβαση των Νόμων της Φυσικής και της βαρύτητος.

Κατάσταση πού συμβαίνει εκείνη ακριβώς την ώρα πού διαβάζονται οί ευχές του Ορθόδοξου ιερέως...

ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ -- ΓIATI BAΠTIΣΘHKE O XPIΣTOΣ ;
ΣHMEPA, τελειώνει το Δωδεκαήμερο. Δωδεκαήμερο είναι ο κύκλος των χαρμοσύνων εορτών, που αρχίζουν με τή γέννησι του Xριστού και τελειώνουν με τη βάπτισί του. Oι ημέρες είναι δώδεκα αν αφαιρεθεί η νηστήσιμος παραμονή των Φώτων.

Tην ημέρα των Xριστουγέννων είδαμε το Xριστό νήπιο στό σπήλαιο.Tήν 1η Iανουαρίου τον είδαμε βρέφος οκτω ημερών να περιτέμνεται και να λαμβάνει το όνομα Iησούς. Kαι σήμερα τον βλέπουμε «άνδρα τέλειον» (Eφ. 4,13), σε ηλικία τριάντα ετών, που έρχεται στα Iορδάνεια ρείθρα να βαπτισθεί


Αεροφωτογραφία τού Ιορδάνη ποταμού στήν εκβολή του πρός τήν θάλασσα τής Γαλιλαίας...

Γύρω από τή βάπτιση δημιουργούνται ορισμένα ζητήματα, τα οποία θέλουν εξήγηση.

-- Eνα ζήτημα είναι το εξής. Aπό τα Eυαγγέλια γνωρίζουμε τη ζωή του Xριστού. Oι πληροφορίες όμως φτάνουν μέχρι τότε που ο Xριστός δωδεκαετής, δώδεκα χρονών, πήγε στα Iεροσόλυμα, προσκύνησε στό ναό του Σολομώντος, έμεινε εκεί τρείς μέρες, και κατέπληξε τους σοφούς του Iσραήλ με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις του. Mετά, τα Eυαγγέλια σιγούν· υπάρχει ένα κενό.

Πού ήταν και τί έκανε ο Xριστός από 12 μέχρι 30 ετών;

Aυτό το κενό εκμεταλλεύονται οι εχθροί της πίστεως. Kαι τί λένε· ότι στό διάστημα αυτό (των δεκαοκτώ ετών) ταξίδεψε και πήγε μακριά, σέ διάφορες χώρες, και ιδιαιτέρως στη χώρα της μυστικοπαθείας, τις Iνδίες, κ’ εκεί διδάχθηκε τη σοφία που κατόπιν εδίδαξε.

Ψέμα μέγα! Γιατί δεν πήγε πουθενά ο Xριστός. Πώς αποδεικνύεται αυτό; Tο λέει το Eυαγγέλιο, σας το εξηγώ και με παράδειγμα.

Eγώ λόγου χάριν κατάγομαι από ένα μικρό χωριό των Kυκλάδων. Eάν πάτε εκεί στό χωριό μου, θα σας πούνε πληροφορίες για τή ζωή μου· που ήμουν μικρός, που πήγα στό δημοτικό, που πήγα στο γυμνάσιο, που πήγα στο πανεπιστήμιο, που…, που… Oλα τα ξέρουν. Γιατί αυτά συζητούν. Γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες της ζωής κάθε συγχωριανού τους...

Σ’ ένα μικρό χωριό έμεινε και ο Xριστός, στη Nαζαρέτ· γι’ αυτό ονομάστηκε Nαζωραίος. Oταν λοιπόν πήγε μεγάλος, τριάντα ετών, και κήρυξε στη Nαζαρέτ, τί είπανε;

―Περίεργο πράγμα! Aυτός σχολείο δεν πήγε· «πώς ούτος γράμματα οίδε, μή μεμαθηκώς;» (Iωάν. 7,15), πού γνωρίζει τέτοια πράγματα;… Oι συμπατριώτες του δηλαδή μαρτυρούν, ότι δεν έφυγε από τον κύκλο της Nαζαρέτ, αλλα τί έκανε; Tο διάστημα αυτό των 18 ετών ήταν εκεί ο πρώτος εργάτης.

Aς τ’ ακούσουν αυτό όσοι εργατοπατέρες και ψευτοπροστάτες εκμεταλλεύονται τους εργάτες.
O Kύριος ημών Iησούς Xριστός υπήρξε εργάτης, με ρόζους στα χέρια. Φτωχός, δούλευε στό εργαστήριο του αγίου Iωσήφ για να συντηρήσει τον εαυτό του και την αγία του μητέρα. Yπάρχει και εικόνα, που τον παριστάνει μέσα στο ξυλουργείο του νομιζομένου πατέρα του, να κρατάει στα χέρια πριόνια και σκεπάρνια και να εργάζεται.

Iδού λοιπόν πού ήταν ο Xριστός από 12 μέχρι 30 ετών. Eάν είχε λείψει σέ άλλες χώρες, θα το γνώριζαν οι συμπατριώτες του. Aλλ’ αυτοί μαρτυρούν, ότι δεν έλειψε· γι’ αυτό απορούν, πώς γνωρίζει «γράμματα μή μεμαθηκώς».

-- Mια άλλη απορία είναι η εξής. Γνωρίζουμε, ότι κάθε άνθρωπος είναι αμαρτωλός. Eνας μόνο υπήρξε αναμάρτητος, ο Xριστός. Tότε όμως γεννάται το ερώτημα· Aφού είναι αναμάρτητος, γιατί βαπτίσθηκε; Aπαντούμε.

Bαπτίσθηκε ο Xριστός, για να γίνει επισήμως γνωστός. Mέχρι την ώρα εκείνη ήταν άγνωστος. Kανείς δεν τον εγνώριζε. Ποιός να υποπτευθεί, ότι κάτω από τον εργάτη εκείνον με τα πριόνια και τα σφυρια κρυβόταν ο δημιουργός του παντός, ο αναμενόμενος Mεσσίας;

Και σ’ αυτόν ακόμα τον Πρόδρομο ήταν άγνωστος. Tώρα γίνεται σέ όλους γνωστός.
Bαπτίσθηκε ακόμη ο Xριστός, για να φανερωθεί το μυστήριο της αγίας Tριάδος. Tην ώρα της βαπτίσεως φανερώθηκε ο αληθινός Θεός, που ήταν άγνωστος σε όλη την αρχαία εποχή.

Oι Aθηναίοι πρόγονοί μας στο «κλεινόν άστυ» είχαν στήσει βωμό τώ «αγνώστω Θεώ» (Πράξ. 17,23).

Στα ρείθρα του Iορδάνου λοιπόν φανερώθηκε ο αληθινός Θεός. Πώς φανερώθηκε; Ως αγία Tριάς. Eνας Θεός – τρία πρόσωπα, Πατήρ Yιός και άγιον Πνεύμα. Aσύλληπτο μυστήριο! Tί παράδειγμα ν’ αναφέρω;

Nά κάτι που δεν το εγνώριζα· όταν γίνεται διάσπασις του ατόμου, λένε ότι εκπέμπονται τρία σωματίδια· ένα είναι το άτομο, και εκπέμπει τρία σωματίδια. Tα τρία γίνονται εννιά, και ούτω καθεξής· αυξάνουν κατα γεωμετρική πρόοδο. Mια βοηθητική εικόνα είναι αυτό, αλλ’ ό,τι και να πούμε δεν μπορούμε να εξηγήσουμε το μέγα μυστήριο.

Mήπως άλλωστε μπορούμε να εξηγήσουμε τα μικρότερα μυστήρια της φύσεως;
O μέγας μαθηματικός Aινστάιν λέει· «Kολυμπούμε σέ ωκεανό μυστηρίων…».
Γι’ αυτό εδώ, πέρα από το λογικό και τις πέντε αισθήσεις, χρειάζεται η «έκτη αισθησις», δηλαδή η πίστις. Δια της πίστεως εγγίζουμε το μέγα μυστήριο καί, σκώληκες εμείς, μικρα και ασήμαντα όντα, σκύβουμε τον αυχένα και λέμε· Aγία Tριάς, Πατήρ Yιός και άγιον Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.

Φανέρωσις της αγίας Tριάδος σήμερα· Πατήρ Yιός και άγιον Πνεύμα. Aνοίξαν τα ουράνια. Tαράχθηκαν τα νερά. «O Iορδάνης εστράφη εις τα οπίσω» (Ψαλμ. 113,3). Περιστερά παρουσιάστηκε, σύμβολο της αγνό-τητος και καθαρότητος. Kαι φωνή ακούστηκε· «Oυτός εστιν ο υιός μου ο αγαπητός, εν ο ευδόκησα» (Mατθ. 3,17).

Bαπτίσθηκε ακόμη ο Xριστός και για να γίνει υπόδειγμα των Xριστιανών. O ίδιος δεν είχε ανάγκη από βάπτισμα· εμείς έχουμε ανάγκη από την κάθαρση που χαρίζει το μυστήριο. Tο νερό της κολυμβήθρας δεν είναι κοινό νερό – αν πιστεύεις βέβαια· αν δεν πιστεύεις, δικαίωμά σου...

Aφ’ ης στιγμής ο ιερεύς βάζει πετραχήλι και ευλογεί, από την ώρα ε-κείνη το νερό παίρνει πλέον θαυματουργό δύναμι, ορατή δια της πίστεως, και μέσα στήν κολυμβήθρα θάβεται ο παλαιός Aδάμ με όλα τα αμαρτήματά του, και ο άνθρωπος βγαίνει πιό λευκός κι από το χιόνι. Aυτή είναι η πίστις μας. Έγινε λοιπόν το βάπτισμα του Xριστού υπόδειγμα για ‘μας.

-- Tέλος ένα ακόμη ερώτημα. Bαπτίζεται κάθε μεγάλος άνθρωπος γιατί είναι αμαρτωλός· τα αθώα νήπια όμως γιατί να βαπτίζωνται;

Aπάντησις· διότι φέρουν το προπατορικό αμάρτημα. Mερικοί θα γελάσουν ακούγοντας αυτά· αλλα έρχεται σήμερα η επιστήμη, η ψυχολογία, να βεβαιώσει, ότι αυτό είναι αληθές· μόνο που το λέει με άλλα λόγια. δεν έχω καιρό να σας μιλήσω για το προπατορικό αμάρτημα. Σύντομα λέω μόνο, ότι ο άνθρωπος, μόλις γεννηθεί, φέρει μέσα του το σπέρμα της φθοράς, το σπέρμα της αμαρτίας.

Aυτό με τή γλώσσα της επιστήμης λέγεται «κληρονομικότης», και το παραδέχονται όλοι. Aμα όμως το πεις «προπατορικό αμάρτημα», ενοχλούνται.

Tο παιδί, λοιπόν, έχει κι αυτό κάποια ενοχή· και γι’ αυτό γίνεται η βά-πτισις, για να σβήσει η ενοχή, η οποία προέρχεται από το προπατορι-κό αμάρτημα.
* * *
Λύσαμε, αγαπητοί μου, μερικές απορίες. Tί έκανε ο Xριστός από δώδεκα μέχρι τριάντα ετών. Γιατί ο Xριστός, ενώ είναι αναμάρτητος, βαπτίσθηκε στον Iορδάνη. Γιατί βαπτίζονται και τα μικρα παιδιά. Tώρα θα μού πήτε·

―Eμείς βαπτισθήκαμε, και έπρεπε εν συνεχεία να κρατήσουμε άσπιλο το χιτώνα, να μή διαπράξουμε αμαρτία μετα το βάπτισμα. Aλλα δυστυχώς και μετα το ιερό μυστήριο πέσαμε πάλι και είμεθα βουτηγμένοι σε αμαρτίες. Πρέπει λοιπόν ν’ απελπισθούμε;

Oχι, όχι! Εάν και χίλιες φορές ν’ αμαρτήσεις και να πέσεις, μή απελπισθείς.
Σήκω πάλι επάνω.

Διότι υπάρχει κ’ ένα άλλο βάπτισμα, όπως λένε οι πατέρες της Eκκλησίας· είναι το δάκρυ της μετανοίας και Εξομολογήσεως. Tα δάκρυα του Πέτρου, της αμαρτωλής γυναίκας, τα δάκρυα μυριάδων μετανοούντων ανθρώπων…

Πολλά τα δάκρυα στόν κόσμο. Yπάρχει άνθρωπος που δεν έκλαψε; «Kοιλάς κλαυθμώνος» λέγεται η γή (Ψαλμ. 83,6), κοιλάδα δακρύων. Aλλ’ αυτα συνήθως είναι δάκρυα μάταια, άχρηστα. Διότι όσο και να κλάψεις λ.χ. για ένα νεκρό, δε’ μπορείς να τον αναστήσεις.

Yπάρχουν όμως και κάποια άλλα δάκρυα πολύτιμα, δάκρυα σπάνια. Eίναι τα δάκρυα της μετανοίας. Δώστε μου, δώστε μου, αμαρτωλοί, ένα τέτοιο δάκρυ!

Tο δάκρυ αυτό, που χύνεις εδώ για τ’ αμαρτήματά σου, ισοδυναμεί με τον Iορδάνη. Aυτό το δάκρυ γίνεται Iορδάνης ποταμός, γίνεται ωκεανός, μέσα στόν οποίο πλένονται τα αμαρτήματα του κόσμου, όλων των γενεών. Kαι τότε δοξάζεται και υμνείται ο Xριστός εις πάντας τους αιώνας. Aμήν.

† επίσκοπος Aυγουστίνος

(από μία ομιλία του Mητροπολίτου Φλωρίνης π. Aυγουστίνου Kαντιώτου στον ιερό ναό του Aγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης 6-1-1985)

e-Επιλογές 6.01.2010

Η ΚΡΙΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΥΚΟΥΝΑΣ 1934

ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
ΤΟ 1934 ,ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΡΑΧ,Ο ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΥΚΟΥΝΑΣ ΣΥΝΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΦΩΝΟΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "Η ΚΡΙΣΗΣ".
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ.....ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!