09 Οκτωβρίου 2013

Ο Πάκης διέψευσε το MEGA και την Σπυράκη…

Απολύτως ανακριβή χαρακτηρίζει ο Προκόπης Παυλόπουλος όσα μεταδόθηκαν στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του MEGA περί διαφωνιών του στον τρόπο που χειρίστηκε η Δικαιοσύνη και όχι μόνο την υπόθεση της Χρυσής Αυγής.

Ο βουλευτής της ΝΔ έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τα όσα μεταδόθηκαν στο βραδινό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού MEGA περί, δήθεν, διαφωνιών μου ως προς τον εκ μέρους της Δικαιοσύνης, και όχι μόνο, χειρισμό της υπόθεσης της εγκληματικής οργάνωσης της «Χρυσής Αυγής» είναι απολύτως ανακριβή. Οι, εντελώς πρόσφατες, πολλαπλές, συνεντεύξεις μου στα ΜΜΕ για το θέμα αυτό, ήτοι οι δημόσιες τοποθετήσεις μου, το αποδεικνύουν. Και, φυσικά, δεν μπορούν ν’ αμφισβητηθούν από ανεύθυνες ή και υποβολιμαίες διαδόσεις”.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Πάκης τα έχει πάρει στην κράνα με την Σπυράκη και σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να δήλωσε σε φίλους του:

«Έστειλα αμέσως sms στην Μαρία Σπυράκη με το οποίο διέψευδα όσα υποστήριζε αλλά δεν ακούστηκε η αποψή μου. Επιχείρησα να βρώ τον κ. Παναγιωτόπουλο αλλά μου είπαν ότι δεν βρισκόταν στο κοντρόλ. Γνωρίζω ότι είμαι κομμένος από το Mega αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενα τέτοια διαστρέβλωση της πραγματικότητας από το κεντρικό δελτίο. Σας θυμίζω ότι ήμουν από τους πρώτους που καυτηρίασα από το βήμα της Βουλής την είσοδο της Χρυσής Αυγής, χειροκροτούμενος ακόμη και από τον ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης είχα την άποψη ότι το νομικό οπλοστάσιο (βλέπε Ν. 180 Α) είναι επαρκές για την αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής ως εγκληματική οργάνωση. Πως λοιπόν να έχω ενστάσεις.»